Sabina Klingsell

Sabina Klingsell

Sabina Klingsell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sabina Klingsell har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Sabina Klingsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 4.8. Sabina Klingsell har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag anpassar affären efter just dina förutsättningar och jobbar hårt eftersom jag älskar att hjälpa mina kunder på bästa sätt. Vi har många verktyg på Svensk fastighetsförmedling som gör att vi kan skräddarsy tjänsten efter era behov och tidsaspekter. Mitt engagemang, min kunskap och våra verktyg kommer generera en trygg och bra affär. I ett första möte pratar vi om detta så att ni förstår skillnaden på en mäklartjänst och en riktigt bra mäklartjänsten.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är driven, hängiven, kunnig och erfaren. Jag känner mig trygg i det jag gör och det vill jag att mina kunder ska känna också. Jag är en tävlingsmänniska som drivs av bra resultat.

207 omdömen om Sabina Klingsell

Sedan starten hos Reco 2017
Sara Maria W
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Sörskogen

En väldigt bra första känsla av proffesionellt och drivande arbete. Snabb affär som gav oss trygghet och fint resultat. Kan varmt rekommendera Sabina.🙏🏻

Bertil L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Bra och engagerad mäklare. Har hanterat detta bra

Britt Mariana K
Kynäs

Jag har hela tiden blivit mycket vänligt bemött. Sabina har en glad och positiv framtoning. Hon gav en realistisk värdering av huset. Hon har hela tiden varit tillgänglig och snabbt återkommit när jag sökt henne. Hon har gjort ett effektivt och professionellt intryck. Jag är nöjd med försäljningen.

Svar från Sabina Klingsell

Tack snälla Britt, vad roligt att du är nöjd med vårt samarbete.

Viktor Daniel Dolk P
Sörskogen

Enligt mig Huddinges bästa mäklare. Väldigt tillmötesgående och vi har haft en bra dialog under hela försäljningen.

Svar från Sabina Klingsell

Stort tack Viktor! Det var väldigt fina ord som värmer. Tack också för att ni ville anlita mig igen efter att ha sonderat terrängen., alltid roligt med återkommande kunder.

Camilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

Jag kan verkligen rekommendera Sabina! Hon är väldigt professionell och hon har verkligen gjort hela processen väldigt smidig. Hon återkopplar snabbt och jag uppskattar att hon är rak och tydlig. En mäklare i toppklass!

Svar från Sabina Klingsell

Det var roligt att höra att du upplevde processen kring köpet så positivt, tack för dina ord. Vi ses på tillträdet!

Helen Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Hörningsnäs

Bra och ärligt bemött. Rak kommunikation, stort tålamod och framåtdrivande i en något seg marknad

Svar från Sabina Klingsell

Ja vi fick kämpa på med visningar, men skam den som ger sig. Till slut så fick vi bra pris också.

Emilia K
Glömsta

Kompetent mäklare som skötte hela processen professionellt. Vi upplevde oss trygga och mäklaren var lyhörd för våra önskemål.

Svar från Sabina Klingsell

Stort tack för ert förtroende Emilia!

Anna R
Hörningsnäs

Dedikerad, ärlig och noggrann med trevligt bemötande. Kände mig trygg med Sabinas arbete och att lämna över nyckel och hem till henne.

Heléne E
Solgård

Sabina har varit proffsig och ärlig i sitt bemötande. Hon har gjort sitt bästa för oss som kund, och trots en kämpig marknad har hon tagit fram en bra strategi!

Edyta S
Centrala Huddinge

Vi kan varmt rekommendera Sabina som mäklare. Vi både köpte och sålde med hennes hjälp. Båda gånger var vi nöjda med hennes vänlig samt professionell still. Det är lätt att hitta en bra mäklare i goda ekonomiska tider. Vi tycker att Sabina är bra mäklare även under svårare tider.

Svar från Sabina Klingsell

Tack för era fina ord Edyta, det var väldigt trevligt att få ha er som kunder i både ert köp och er försäljning och att vi fick ihop allt.