Martina Ericsson

Martina Ericsson

Martina Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Martina Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Martina Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Martina Ericsson har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Martina Ericsson

Laila A
Sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxnevalla

Professionell, trevlig och stort kundfokus. Kännedom om området gör att hon känns trovärdig. Jag hade frågor kring försäljningen och vi hade en bra dialog om olika möjligheter och konsekvenser. Jag var trygg i alla steg genom tät kontakt och tydlig information. Toppenmäklare!

Svar från Martina Ericsson

Tack Laila det var fint sagt, vi ses snart igen.

Joel N
Köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxnevalla

Mycket trevlig och kunnig vilket lett till ett snabbt och bra bostadsköp!

Svar från Martina Ericsson

Tack Joel hoppas du kommer trivas i ditt fina hus.

Michael S
Fritsla

Bra,duktig,trevlig hjälpsam förklarade bra de olika alternativen som fanns att göra vid en försäljning

Svar från Martina Ericsson

Tack Mikael, är glad att det blev bra med försäljningen

Ingela S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Martina har ett mycket bra bemötande, lyssnande och lyhörd. Vi ville/ önskade helst att slippa öppen visning och tack vare en intresselista för just vårt boende slapp vi detta. Vidare är Martina lätt att komma kontakt med samt återkopplar alltid. Allt har gått enl vår önskan och rekommenderar gärna Martina.

Svar från Martina Ericsson

Tack för de fina orden det värmer. Ja allt har gått smidigt men också tack vare er.

Axel F
Sätila

Mycket kunnig och professionell.

Svar från Martina Ericsson

Tack , lycka till med er försäljning ser ut att vara en jättefin lägenhet.

Peter B
Kinna

Trevligt bemötande, tydligt förklarat och snabbt, bra information

Svar från Martina Ericsson

tack Peter, tack för trevligt sammarbete.

Boris G
Hyssna

Martina var den mäklare som sammantaget ingav störst förtroende. Att hon även sålde huset till mig var et plus.

Svar från Martina Ericsson

Tack Boris och lycka till i letandet efter din nya bostad.

Rolf Morgan P
Kinna

Tycker hon gjorde ett bra jobb

Svar från Martina Ericsson

Tack Morgan, är så glad att det blev bra för er, lycka till i nya boendet.

Emma L
Kinna

Snabba svar och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga med Martina.

Svar från Martina Ericsson

Tack själva för ett trevligt bemötande, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad

Viktor A
Kinna

Martina guidade oss på ett professionellt sätt genom hela våran bostadsförsäljning. Hon ingav både trygghet och kunskap under hela processen. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Martina Ericsson

Tack för att jag fått hjälpa er att sälja ert fina hus. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.