Martina Ericsson

Martina Ericsson

Martina Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Martina Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Martina Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 5.0. Martina Ericsson har haft 32 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 70 Läs vad Martina Ericsson

• sålde sin bostad med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Örby
    2022-09-11 Verifierad kund
    Utmärkt säljuppdrag 👍 bra bemötande bra information vid försäljning🙌
    Tack för det Jack, har varit trevligt att hjälpa dig och dina syskon med försäljningen. Martina Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Hällingsjö
    2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare. Lätt att prata med och svarar på alla våra frågor.
    Tack för de fina orden och grattis till ert fina hus, vi ses snart igen. Martina Ericsson
  • Michael F
    • Torestorp
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jag anlitade Martina för att sälja mitt lantliga mexitegelhus från sjuttiotalet. Ett fint och bra hus med vackert läge, men självklart fanns det små skavanker. Martina gjorde ett väldigt bra jobb med att guida mig genom försäljningen och att sälja huset till ett bra pris efter budgivning, i en smidig affär. Jag har sålt flera hus och lägenheter tidigare men det är fortfarande en lite nervös process. Martinas arbete gjorde dock att det kändes tryggt och proffsigt hela vägen. Jag rekommenderar verkligen Martina Ericsson på Svensk Fastighetsförmedling Kinna.
    Tack för det fina betyget, har bara varit roligt att hjälpa dig. Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Istorp
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och lyhörd för våra förutsättningar
    Pigg, glad och trevlig samt professionell i sin yrkesroll
    Tack för ett bra samarbete hoppas ni får en fin sommar Martina Ericsson
    • Istorp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevligt kontakt, lätt att prata med, interesserad och lått att komma i kontakt när frågor dök upp. Supernöjd efter först husköp. Tack Martina!
    Tack , glad att få hjälpa er med ett första hus, ni kommer säkert trivas kanonbra. Martina Ericsson
    • Kinnahult
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra och positivt bemötande. Kände att hon såg varje spekulant som individer och hon var tjänstvillig samt svarade på alla frågor.
    Tack Solveig , grattis till ditt fina hus och välkommen till kommunen Martina Ericsson
    • Fritsla
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket bra och professionell hjälp. Tydliga förklaringar av sådant som kan kännas krångligt. Fantastisk förmåga att lösa problem och bra kontakt med banker, besiktningsmän m.m. Dessutom väldigt trevlig att ha att göra med på alla sätt. Stor tumme upp!
    Tack Joel , kul att än en gång få hjälpa dig med en fastighetsaffär, Martina Ericsson
    • Berghem
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väl bemötande. Informativ. Närvarande
    Tack och lycka till med försäljningen av ert hus Martina Ericsson
    • Berghem
    2022-04-06 Verifierad kund
    Martina ger en trygg känsla genom hela försäljning. Genuin, proffsig & nära till hands vid frågor och funderingar som kommer upp under processen. Då vi valde att varudeklarerat, tyckte vi det kändes extra bra att Martina deltog under besiktningen och därmed hade extra koll vid ev. frågor under visningen. Vi rekommenderar Martina alla dagar i veckan.
    Tack så jättemycket för de fina orden , och att jag fick hjälpa er med försäljningen . Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus Martina Ericsson
  • köpte sin bostad med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Örby
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande varje gång.
    Tack, vi ses snart när ni ska ta över er mysiga gård. Martina Ericsson