Martina Ericsson
Registrerad mäklare sedan 2009-03-05
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-11

Läs vad 35 Läs vad Martina Ericsson

• Monica O sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-09-18

Skene
    Vi sålde pappas hus. Vi har från början till slut blivit vänligt och positivt bemötta. Affären kunde avslutas efter kort tid vilket uppskattas. Läs mer
    2020-09-18 Martina E svarar Monica O
    Hej Monica , tack själv för ett trevligt och lättsamt bemötande. Vi hörs snart igen
  • Per-Olof S
    Per-Olof S köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-09-04

2:a
    Kinna
    Har både sålt och köpt bostadsrätt genom Martina och måste säga att hon är mycket proffsig. Jag har blivit bemött väldigt trevligt och kunnigt. Hon är snabb och duktig på det hela taget. Läs mer
    2020-09-04 Martina E svarar Per-Olof S
    Hej va kul att höra att du är nöjd, vi ses snart igen/ Martina
  • Ulf W sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-08-31

3:a
    Skene
    Bra kommunikation och genomförande av försäljning av lgh. God lokalkännedom! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ulf W
    Hej Ulf tack själva för en enkel och trevlig kommunikation
  • Ann-marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-08-30

3:a
    Skene
    Bra bemötande och hög servicegrad! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ann-marie L
    Tack Ann-Marie för orden, vi ses snart igen
  • Anneli A sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-07-07

Kinna
    Jag har sålt ett hus via svensk fastighetsförmedling

Proffsig
    Förtroendeingivande
    Bra kommunikation
    Trevlig

Försäljningen gick fort och smidigt Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anneli A
    Tack Annelie för förtroendet att ännu en gång till få sälja ett hus åt dig.
    MVH Martina
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-06-19

5:a
    Sätila
    Smidigt och enkelt köp av bostadsrätt. Trevligt bemötande redan från visning. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anders L
    Tack och grattis igen till köpet av den fina lägenheten, vi ses snart /MVH Martina
  • Katarina H sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-05-24

Örby
    Trevligt bemötande. God kunskap. Tålamod. En av de bättre jag mött, har ändå gjort ett ganska stort antal försäljningar resp. köp. God företrädare för Sv. Fastighetsförmedling som i övrigt alltid har varit utmärkt att ha att göra med.
    Denna gång gällde det en försäljning av hus, gammalt, mindre kommun, naturnära. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Katarina H
    Tack för de fina orden, med vänliga hälsningar Martina
  • Anna E köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-05-16

Skene
    Bra bemötande och vi upplevde henne påläst om huset. Hon trängde sig inte på, vi är jätte nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anna E
    Tack för de fina orden, och grattis till köpet /Martina
  • Hjalmar T köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-05-15

Hällingsjö
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående mäklare, gjorde att första bostadsköpet kändes tryggt och enkelt! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hjalmar T
    Tack vilka fina ord och grattis till ert fina hus./ MVH Martina
  • Göran E sålde sin bostad med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna

2020-05-08

Örby
    Bra hittills. Vi får se hur det löser sig till slut. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Göran E
    Tack / det kommer säkert gå bra MVH Martina