Martina Ericsson

Martina Ericsson

Martina Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Martina Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Martina Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 5.0. Martina Ericsson har haft 29 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Martina Ericsson

• köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Kinnahult
    2021-08-25
    Jättebra bemötande och handläggande av hela köpet. Hela tiden återkopplat och varit väldigt hjälpsam. Vi är jättenöjda med Martina.
    Tack för de fina orden, hoppas ni kommer trivas och välkommen till kommunen. Martina Ericsson
    • Öxabäck
    2021-06-17
    Mycket trevlig och professionell!
    Tack och ha en fin sommar i ert nya lantställe. Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2021-06-13
    Martina gör ett mycket bra jobb, och jag är väldigt tacksam för hennes proffsiga hjälp.
    Allt blev så mycket lättare.
    Fint bemötande, kunnig och hjälpsam.
    Tack Martina:)
    Tack Torie hoppas du får en fin sommar. Martina Ericsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Torestorp
    2021-06-07
    Fantastiskt trevlig och förtroendeingivande. Gillar vi skarpt!
    Tack för för de fina orden och för ett härligt bemötande. Ni kommer få en fin sommar i ert nya och fina torp. Martina Ericsson
    • Skene
    2021-06-02
    Trevligt bemötande och välinformerade om huse.
    Tack själv , vi ses och hörs snart igen. Martina Ericsson
    • Kinna
    2021-05-31
    Sålt min fars bostad.
    Proffsigt men personligt bemötande
    Tycker Martina uppfyllde mina förväntningar

Mycket nöjd med upplägg och engagemang från Martinas sida.Vågade även ge oss som säljare råd hur göra i olika situaitoner.
    Tack Peter , kul att än en gång få sälja en fastighet åt er. Martina Ericsson
    • Torestorp
    2021-05-27
    Trevlig och kompetent. Vi köpte ett torp och blev bra bemötta på visning, under budgivning och fick personlig och bra hjälp vid kontraktsskrivning.
    Tack Frida tror att du och din fina familj kommer trivas fantastiskt i ert nya torp och hoppas på en fin sommar. Vi ses snart igen. Martina Ericsson
    • Örby
    2021-05-15
    Jag har sålt en villa. Jag gjorde en bedömning mellan tre olika mäklare, av de valde jag Martina pga av hennes personlighet, öppenhet, uppriktighet, och hennes förmåga att visa intresse med värme och samtidigt jobba professionellt och kompetent. Hennes bemötande inger trygghet och en känsla av tillit, att jag som kund får göra min resa i min takt. Att hon kommer att stå där som stöd och hjälp i alla faser av processen.
    Jag kan rekommendera Martina Ericsson som mäklare mycket varmt!
    Tack Päivi och Lennart för de mycket fina orden, har bara varit ett nöje att få hjälpa er. Vi ses snart igen. MVH Martina Martina Ericsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Kinna
    2021-04-14
    Martina hjälpte till med ett snabbt köp av en lägenhet jag ville ha. Allt sköttes på en vecka, mycket trevligt bemötande.
    Grattis igen till köpet av den fina lägenheten, hoppas du kommer trivas. Martina Ericsson
  • köpte en tomt med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Mark
    2021-04-09
    Allt funkade perfekt. Trevligt bemötande. Rekommenderas.
    Hej Bo tack själv för en trevlig affär, lycka till med byggandet. Martina Ericsson