Simon Andreassen

Simon Andreassen

Simon Andreassen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Simon Andreassen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 16 omdömen sedan 2017-06-06. Simon Andreassen har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2020-08

16 omdömen om Simon Andreassen

• Vi sålde en jordbruksfastighet. Vår mäklare Simon Andeassen bemötte oss mycket bra. Han var trevlig och lyssnade på våra önskemål. Vi rekommenderar honom med det varmaste. Mvh Marianne & Sven Ekman
    Siv Gun Marianne E sålde sin bostad med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-03-17
    • Öxabäck
    2020-03-17
    Tack Marianne. Hoppas ni får njuta riktigt ordentligt av påsken i Varberg. Mvh Simon

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Köpt radhus och kommer att sälja vlla. Blev mycket väl bemött av mäklaren vid extravisning och av mäklarna vid kontraktskrivningen. Dessutom väldigt trevlig mäklare som kommer att sälja vår villa. Alla mäklare vi kom i kontakt med på Svensk Fastighetsföredling var kunniga och trevliga och vi fick bra information. Sammanfattningsvis gjorde de olika kontkterna att vi bestämde oss för att anlita Svensk Fastighetsförmedling vid försäljningen av vår villa.
    Iris Solveig G köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-03-06
    • 137.0 m²
    • Skene
    2020-03-06
    Hej och tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er att finna er nya bostad. Vi på Svensk Fast strävar alltid efter att köpare och säljare skall vara så nöjda som möjligt med sin affär. Lycka till med er försäljning! Mvh Simon med kollegor.

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött med en otroligt bra service. Hade höga förväntningar men oavsett hur höga de var så toppade vår otroliga mäklare simon det.
    Kevin L sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-12-20
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Mark
    2019-12-20
    Tack Kevin! Med ett bra samarbete lyckades vi få ett jättebra resultat. Önskar dig en riktigt trevlig Jul och ett Gott Nytt år!

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Jag blev bemött på bästa sätt som ledde till en smidig försäljning Tack vara Simons känsla för ”rätt” intressent.
    Leif A sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-11-23
    • 144.0 m²
    • Berghem
    2019-11-23
  • Saklig, kunnig, trevlig och tillmötesgående. Återkopplar med svar på de frågor som uppkommit längs vägen. Vi är jättenöjda med Simon och Svenskfast i Kinna!
    Sebastian A köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-09-23
    • 74.0 m²
    • Torestorp
    2019-09-23
    Tack Sebastian. Skicka gärna lite bilder när du är klar med renoveringen så kan jag hjälpa er med en ny värdering. /Simon

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Vi sålde vårt fritidshus och Simon kändes kunnig och erfaren. Snabbt gick det med så vi är helnöjda. Blev tipsad av min svärmor om Simon och vi har inget att klaga på kan bara rekommendera Simon.
    Isak C skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-06-26
    2019-06-26
    Tack Isak! Vi ses nästa vecka=)

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Kan bara sammanfatta det på ett sätt å d är super. Vi sålde gärdebov 21 och fick förmedlat min mormor och morfars hus. Simon har skött det på alla sätt med bravur 👌👌 mvh Mattias Friberg
    Mattias F skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-06-19
    2019-06-19
  • Vi har sålt en fastighet genom Svensk fastighet. Simon Andreassen har som mäklare skött sina uppgifter med stort enagamang och nogrannhet. Simon är professionell i sitt ämbete som mäklare och jag vill varmt rekommendera honom till andra som funderar på köpa eller sälja sina fastigheter.
    Johan P skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2019-03-30
    2019-03-30
    Tack Johan. Den bästa känslan är att kunna göra både köpare och säljare nöjda med sin största affär. Hoppas jag i framtiden får nöjet att förmedla ett hus/fritidshus till er! Mvh Simon

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• veldig proffsigt behandlat hela førseljningen
    2019-01-24
    Tack Leif! En ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fina herrgård. Önskar er allt gott i ert nya fina boende uppe i Värmland/ Simon

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Sålde villa. Strålande bemötande från mäklaren redan från första mötet. Det framgick direkt att det här huset ville han verkligen sälja. Allting gick väldigt smidigt och processen följde precis som mäklaren förutspått. Försäljningen av vår fastighet översteg våra förväntningar med råge. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det arbete han utfört under tiden.
    Hans L
    Hans L skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2018-12-31
    2018-12-31
    Tack för de fina orden! Ett rent nöje att få hjälpa till med er förmedling. Tack för gott sammarbete och för årets charmigaste visning! Önskar er ett gott nytt år / Simon

Senaste försäljningarna

Mullskårsgatan