Läs vad 20 Läs vad Simon Andreassen

• 2020-11-05
    Det här var över förväntan på alla plan
    Så himla go o trevlig kille
    Då vi fick en egen visning och t om säljaren var med ......vi ville det o Simon satte sig inte på tvären utan vi fick en sån fin kontakt med säljaren o med Simon.......
    Vi slog till direkt o skrev under någon timme senare .......snabbaste Simon varit med om
    Han var så lugn o fin och vi fick så bra info trots att det gick såååå fort allt
    Skall rekommendera mina nya grannar i området om det skall säljas mer ......inga frågor på det
    Eftersom jag jobbar på SEB/ företag så kommer jag oxå skryta om Er på jobbet :)

Tyvärr så skall vi inte tillträda förrän 15 mars .......är såååå sugna på att få komma dit

Simon har vi bjudit in på kaffe alla gånger han är i krokarna o när vi är där :)

Vi bor i Göteborg / Nya Gårda ........mitt emot ”skyskrapor”
    stortrivs men saknar landet o skogen .......nu har vi båda världarna ........TUSEN TACK!

Tack för allt !!

Allt Gott
    Ulla & Jan Larsson
    Ulla L
    Ulla L
    • 76.0 m²
    • Öxabäck
    köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack snälla Ulla! Du har helt rätt! det var bland de snabbaste och smidigaste försäljningarna jag gjort. Min magkänsla var att ni samt ägaren skulle matcha ganska fint=) Självklart kommer jag in på kaffe nästa gång jag är i krokarna! Jag slår en signal före så jag vet vad ni vill ha för kaffebröd=) Vi ses i mars. Mvh SImon

• 2020-10-14
    Snabb och korrekt information om allt samt trevligt bemötande i samband med försäljning av vårat fritidshus.
    Tack Simon!
    Annette B
    • 67.0 m²
    • Öxabäck
    sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack Anette! kul att få hjälpa er att både köpa och sälja.

• 2020-10-02
    Jag köpte hus och Jag tycker han är duktig. Han var tydlig och höll mig uppdaterad. Har hög energi och är målinriktad och lätt att få tag på
    Abbas A
    • 143.0 m²
    • Skene
    Tack för den fina orden Abbas! Jag gör allt för att köparen och säljaren skall va så nöjda som möjligt=)

• 2020-09-30
    Toppen

Vi har sålt både en bostadsrätt och ett torp.

Vid båda tillfällena sköttes affären av Simon Andreassen på Kinnakontoret.

Han skötte sig på ett föredömligt sätt samt med bra kommunikation. Vi är mycket nöjda och återkommer gärna i framtiden! /R-M Eriksson
    Rose-marie E
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Skene
    sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack Ros Marie! Det har varit kul att få hjälpa er med båda försäljningar. Tack vare det goda samarbete fick vi ett superbra resultat där både ni och köparna är nöjda=)

• 2020-03-17
    Vi sålde en jordbruksfastighet.
    Vår mäklare Simon Andeassen
    bemötte oss mycket bra.
    Han var trevlig och
    lyssnade på våra önskemål.
    Vi rekommenderar honom
    med det varmaste.
    Mvh Marianne & Sven Ekman
    Siv Gun Marianne E
    • Öxabäck
    sålde sin bostad med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack Marianne. Hoppas ni får njuta riktigt ordentligt av påsken i Varberg. Mvh Simon

• 2020-03-06
    Köpt radhus och kommer att sälja vlla.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren vid extravisning och av mäklarna vid kontraktskrivningen. Dessutom väldigt trevlig mäklare som kommer att sälja vår villa.
    Alla mäklare vi kom i kontakt med på Svensk Fastighetsföredling var kunniga och trevliga och vi fick bra information.
    Sammanfattningsvis gjorde de olika kontkterna att vi bestämde oss för att anlita Svensk Fastighetsförmedling vid försäljningen av vår villa.
    Iris Solveig G
    • 137.0 m²
    • Skene
    Hej och tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er att finna er nya bostad. Vi på Svensk Fast strävar alltid efter att köpare och säljare skall vara så nöjda som möjligt med sin affär. Lycka till med er försäljning! Mvh Simon med kollegor.

• 2019-12-20
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött med en otroligt bra service. Hade höga förväntningar men oavsett hur höga de var så toppade vår otroliga mäklare simon det.
    Kevin L
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Mark
    Tack Kevin! Med ett bra samarbete lyckades vi få ett jättebra resultat. Önskar dig en riktigt trevlig Jul och ett Gott Nytt år!

• 2019-11-23
    Jag blev bemött på bästa sätt som ledde till en smidig försäljning
    Tack vara Simons känsla för ”rätt” intressent.
    Leif A
    • 144.0 m²
    • Berghem
  • 2019-09-23
    Saklig, kunnig, trevlig och tillmötesgående.
    Återkopplar med svar på de frågor som uppkommit längs vägen. Vi är jättenöjda med Simon och Svenskfast i Kinna!
    Sebastian A
    • 74.0 m²
    • Torestorp
    Tack Sebastian. Skicka gärna lite bilder när du är klar med renoveringen så kan jag hjälpa er med en ny värdering. /Simon

• 2019-06-26
    Vi sålde vårt fritidshus och Simon kändes kunnig och erfaren. Snabbt gick det med så vi är helnöjda.

Blev tipsad av min svärmor om Simon och vi har inget att klaga på kan bara rekommendera Simon.
    Tack Isak! Vi ses nästa vecka=)