Simon Andreassen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Simon Andreassen har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Simon Andreassen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Andreassen har haft 15 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 37 Läs vad Simon Andreassen

• sålde sin stuga med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra engagemang, service och kommunikation!!
    Tack Viktor!
    Vi ses på onsdag för tillträdet=)
    Simon Andreassen
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Istorp
    2022-05-19 Verifierad kund
    Simon har skött hela försäljningen på ett mycket bra sätt och jag har blivit väldigt fint bemött.
    Tack Karin.
    Vi har haft ett bra samarbete och detta medförde att försäljningen blev så lyckad!
    2022-04-30 Verifierad kund
    VÄNLIGT O KUNNIGT BEMÖTANDE
    TOG SIG TID ATT LYSSNA PÅ VÅRA ÖNSKNINGAR ANG. FÖRSÄLJNING AV STUGAN
    VI REKOMMENDERAR SIMON ANDREASSON TREVLIG MÄKLARE
    • Istorp
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vi fick proffsig hjälp av Simon och han svarade på alla våra frågor och informerade oss om det som var viktigt. Det bästa med Simon är att han är ödmjuk, ärlig och mån om att både vi som säljare och köparna skulle få rätt information att ta våra beslut på så att alla skulle vara nöjda i slutändan. Vi har köpt en bostadsrätt och ett radhus via andra mäklare men Simon är absolut den vi kommer att anlita i framtiden.
    Tack Maria!
    Riktigt kul att få hjälpa er med er försäljning och att ni tänkte på mig efter vår första träff för sisådär 8 år sedan.
    Det du beskriver ovan är för mig en självklarhet.
    Ser fram emot att få hjälpa er framöver!
    Simon Andreassen
  • köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-10-15 Verifierad kund
    Simon är mycket tillmötesgående och proffsig.
    Svarar snabbt på mail, vilket jag uppskattar.
    Rekommenderar Simon till både säljare och köpare!
    Vad kul att ni är nöjda och vilket fint hus ni har köpt.
    Där kommer ni garanterat att trivas.
    Mvh/Simon
    2021-10-15 Verifierad kund
    Simon är trevlig, lätt att nå. Höll kontakten med oss hela tiden. Skötte försäljningen bra.
    Hej Eva-Marie!
    Detsamma måste jag säga. Vi har haft ett riktigt bra samarbete.
    Kul att få vara er mäklare =)
    2021-09-03 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående och ser fram emot slutavtalet.
    Hej Ronny!
    Tack, alltid trevligt med goa glada göteborgare på visningar=)
    En månad kvar till nycklarna, det går snabbt det.
    Simon Andreassen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-18 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig och kunnig
    Tack!
    Det var lika trevligt att hjälpa er att finna er nya bostad.
    Jag återkommer till er när jag funnit en kontakt där ni kan förvara husbilen.
    Mvh Simon
    2021-06-16 Verifierad kund
    Anlita absolut inte denna mäklare. Han är helt omöjlig att komma i kontakt med. I vårt fall sålde han en lägenhet som vid tillträdesdatum saknade flera av de lösören som skulle ingå i köpet. Nu har det gått åtta månader sedan vi tillträdde och vi har fortfarande inte fått diskmaskin, badrumskommod, duschväggar, garderober etc. Som ingick i köpet. Mäklaren sålde även lägenheten med parkett vilket var felaktig. Vi har vid otaliga tillfällen försökt komma i kontakt med honom angående ovanstående utan att han återkopplat. Vår starka rekomendation är att inte anlita honom.
    Hej Ida
    Oerhört tråkigt att höra att du är missnöjd med mig som mäklare. Jag är i princip tillgänglig sju dagar i veckan, och jag svarar alltid skyndsamt på mail. Som fastighetsmäklare har man ett stort ansvar för affären, men man ansvarar inte för skicket på de bostäder man förmedlar. Jag beklagar om du inte fått det gensvar du förväntat dig från föreningen och bostadsutvecklaren, men jag kan tyvärr inte styra över hur köpare eller säljare kommunicerar med varandra, även om jag alltid försöker få bostadsutvecklare att förstå vikten av att löpande informera förvärvare om allt som kan vara av betydelse, stort som smått.
    Hoppas ni trots allt kommer att trivas i er nya bostad.
    Även ifall du inte vill ha min hjälp har jag duktiga kollegor du kan kontakta om det skulle vara något framöver.
    Mvh / Simon
    2021-06-16 Verifierad kund
    Var nog bara intresserad av att sälja
    Hej Kjell,
    Vad tråkigt att du inte fått en klarare bild av mig än så. Jag är stolt över min roll som mäklare och vill självklart sälja bostäder men framför allt vill jag att både köpare och säljare ska vara så nöjda som möjligt. Som fastighetsmäklare har man ett stort ansvar för affären och jag försöker alltid få säljaren, i ditt fall bostadsutvecklaren, att förstå vikten av att löpande informera köpare om allt av betydelse, både stort och smått. Hoppas att du trots allt kommer att trivas i er nya bostad och att bytet av dörr går så smidigt som möjligt. Hoppas att vi ska hålla en god kontakt framöver.
    Mvh / Simon