Läs vad 19 Läs vad Pär Brundin

• 2020-12-12
    Mitt betyg till Pär är utmärkt och kan verkligen rekommera honom till andra kunder. Han har skött allt mkt profitionellt. I detta fall sålde han ett radhus åt mig. När man skulle markera ringarna i ovankant blir alla ringarna markerade. Vet ej vad felet beror på. Pär får således högsta betyg. Jag har inget att klaga på. Med vänlig hälsning, Ulf Isacsson
    Ulf I
    • 141.0 m²
    • Kinna
    sålde sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
  • 2020-10-27
    Pär har igen överträffat våra förväntningar sålde för andra gången ett utav Kommunens dyraste hus Fantastiskt bra jobbat Pär lycka till framöver
    Mariusz D
    • 242.0 m²
    • Haby
    Tack så mycket Mariusz! Kul att återigen få hjälpa er till en lyckad affär!

• 2020-09-11
    Fått bra bemötande och information
    Kerstin A
    Gav inte upp.
    Malin Å
    • 109.0 m²
    • Skene
    Tack så mycket Malin! Skönt att det blev bra till slut trots att det tog lite tid :) Mvh Pär Brundin

• 2020-05-19
    Sålt fritidstomter

Utmärkt bemötande

Hade inga förväntningar

Mycket bra resultat av uppdraget
    Dag G
    • Mark
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Kul att höra att ni är nöjda. Mvh Pär Brundin

• 2020-04-12
    vi frågade efter visning av hus eftersom visningen redan hade varit. Slutade med att vi Köpte villan. Bra möte och svensk fastighetsförmedling var väldigt anpassningsbara med tanke på covid-19 tiden. Fick egen visning och trots att vi fick en inhoppare (en mäklare från samma företag) istället för ordinarie mäklare (som var på semester) så fick vi snabba svar på alla våra frågor. Efter visning var kommunikationen kanon också!
    Jonna L
    • 216.0 m²
    • Horred
    köpte sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack så mycket Jonna! Kul att höra att ni är nöjda med oss! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i Horred och Marks kommun. Mvh Pär Brundin

• 2020-03-13
    Det känndes som att mäjlaren ville att vi skulle ha bostaden, att den verkligen var för oss.

Mycket gott intryckav allt.
    Billy A
    • 100.0 m²
    • Kinna
    Tack så mycket Billy! Jag är säker på att ni verkligen kommer trivas! Mvh Pär Brundin

• 2020-02-21
    Rekommenderar varmt Svensk fast i Kinna. Pär gjorde ett utmärkt jobb från start till mål. Kunde inte varit mer nöjd med min försäljning.
    Tack så mycket Marcus! Kul att höra att ni är nöjda! Mvh Pär Brundin

Peter L
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Kinna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack så mycket Peter! Mvh Pär Brundin

• 2020-01-24
    Fungerade mycket bra på ett personligt sätt och var lyhörd för våra önskemål.
    Roger J
    • 76.0 m²