Pär Brundin

Pär Brundin

Pär Brundin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Pär Brundin har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Pär Brundin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. Pär Brundin har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Pär Brundin

Sedan starten hos Reco 2018
Tom F
Köpte sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Hyssna

Bra bemötande, inga problem. Gav mig svar på det jag behövde veta.

Yvonne L
Sålde sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Mjöbäck

Pär Brundin är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som lyssnar och ger bra råd vid en försäljning. Han är dessutom väldigt positiv vilket gynnar både säljare och köpare! Jag är mycket glad att vi fick Pär!

Sandra H
Kinna

Mäklaren har varit pricksäker vad gäller värderingen av fastigheten och haft en professionell framtoning. En god affär tack vare en engagerad mäklare.

Ricardo M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Han gör ett bra jobb snabb service samt trevlig

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Thomas E
Sätila

Vi hade förmånen att få hjälp av Pär med både försäljning och köp och är mycket nöjda!

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket för dom fina orden!

Carolina H
Horred

I dagens läge visste vi inte vad vi skulle förvänta oss, inte heller som säljare för första gången. Har varit trygg med Pär hela tiden. Det känns som att han har varit rak och ärlig och inte gått ut ich lovat något när marknaden är oviss. I slutändan en snabb och smidig försäljning och bra kontakt under hela tiden. Skulle rekommendera alla att använda Pär.

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket Carolina! Det värmer!

Lizkulla P
Kinna

Vi är helnöjda med Pär. Kunnig, trevlig och väldigt positiv. Huset blev sålt på en vecka. Inte dåligt i dessa tider.

Annelie M
Sålde en tomt med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Hyssna

Pär utstrålar ett lugn och känner att han tar hand om både mig säljare samt köpare på ett tryggt sätt. Tack Mvh Annelie Mattsson

Lisa A
Skene

Bra bemötande och snabb affär.

Tobias A
Örby

Pär är en Lugn och metodisk mäklare med bra marknadskunskap. Han har varit noggrann genom hela processen och bra på att förklara alla teknikaliteter som innefattar en bostadsaffär. Vi känner att vi fått allt stöd vi behövt för att nå i mål med en försäljning även under den oroliga marknaden som nu råder. Vi skulle utan tvekan anlita honom igen för en försäljning. /Tobias A. Henningsson