Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• 2020-09-18

Monica O skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde pappas hus. Vi har från början till slut blivit vänligt och positivt bemötta. Affären kunde avslutas efter kort tid vilket uppskattas. Läs mer
    2020-09-18 Martina E svarar Monica O
    Hej Monica , tack själv för ett trevligt och lättsamt bemötande. Vi hörs snart igen
  • 2020-09-14

DENNIS Å skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt lägenhet i Kinna.
    Proffsig hantering från början till slut! Läs mer
  • 2020-09-11

Kerstin A skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fått bra bemötande och information Läs mer
  • Per-Olof S

2020-09-04

Per-Olof S skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har både sålt och köpt bostadsrätt genom Martina och måste säga att hon är mycket proffsig. Jag har blivit bemött väldigt trevligt och kunnigt. Hon är snabb och duktig på det hela taget. Läs mer
    2020-09-04 Martina E svarar Per-Olof S
    Hej va kul att höra att du är nöjd, vi ses snart igen/ Martina

Lauri L skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kunnig o alert duktig och hjälpsam mot oss som köpare.
    Hjälpte oss till en snabb o smidigt affär. Läs mer

Suzanna K skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt lägenhet på Prästgatan 16c i Kinna. Supertrevligt och personligt bemötande vid visning. Proffsig och lättillgänglig vid frågor. Lite stressad vid kontraktskrivning.
    Överlag en bra men lite stressig första bostadsaffär! Läs mer

Paula J skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en gård utav Petter på svensk fastighetsförmedling och blev mycket väl bemötta. Tillgängligheten har varit mycket god och hela bemötandet i proffsighet och kunskap. Vi är mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning Paula Läs mer

Ulf W skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra kommunikation och genomförande av försäljning av lgh. God lokalkännedom! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ulf W
    Hej Ulf tack själva för en enkel och trevlig kommunikation
  • 2020-08-30

Ann-marie L skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra bemötande och hög servicegrad! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ann-marie L
    Tack Ann-Marie för orden, vi ses snart igen
  • 2020-07-21

Jonas H skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har köpt bostad i Kinna.
    Är mycket nöjd med mäklaren som gjorde affären möjlig. Läs mer
    2020-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jonas H
    Tusen tack Jonas, stort lycka till med renoveringen så ses vi snart igen!
  • 2020-07-07

Anneli A skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag har sålt ett hus via svensk fastighetsförmedling

Proffsig
    Förtroendeingivande
    Bra kommunikation
    Trevlig

Försäljningen gick fort och smidigt Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anneli A
    Tack Annelie för förtroendet att ännu en gång till få sälja ett hus åt dig.
    MVH Martina
  • 2020-06-27

Tove N skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma sålde ett hus till oss - kunnig samt smidig och trevlig kontakt Läs mer
  • Johan W

2020-06-25

Johan W skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag sålde mitt hus långt ute på landet.

Från första mötet, har Emma varit otroligt kunnig, seriös och smidig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Eftersom mitt hus låg långt ute på landet, långt från kommunikationer, skola, dagis och butiker, var jag osäker på hur lätt det skulle gå och sälja. Emma var säker på att vi skulle kunna sälja det och att vi skulle få runt utsatt pris. Det visade sig att jag till slut fick långt över det, så jag är jättenöjd.

Sammanfattning: Seriös, kunnig och smidig mäklare. Slutpriset överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Johan W
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johan! Det betyder mycket för mig att du är nöjd, vilket köparna också garanterat är. Så himla roligt att kunna hjälpa dig med affären, vi håller kontakten en tid framöver såklart. Tack!
  • 2020-06-19

Anders L skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Smidigt och enkelt köp av bostadsrätt. Trevligt bemötande redan från visning. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anders L
    Tack och grattis igen till köpet av den fina lägenheten, vi ses snart /MVH Martina
  • 2020-06-08

Vlado P skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fin sommarstuga i Dyrenäs som vi köpte Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Vlado P
    ... som ni med all säkerhet ska stortrivas i hela familjen! Tack för ett fint omdöme Vlado. Allt gott!
  • Ellinor P

2020-06-08

Ellinor P skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt ett vinterbonat fritidshus av Emma. En fantastisk mäklare som ordnade en förhandsvisning med kort varsel. Väldigt fint bemötande, mycket engagerad och lyhörd. Rekommenderas starkt! Tack Emma. Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ellinor P
    Stort tack för ditt fina omdöme Ellinor! Det var ett nöje att kunna hjälpa er hitta hem till rätt fritidshus. Allt gott så ses vi snart igen!
  • 2020-06-07

Malin Å skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Professionellt bemötande.
    Kunnig.
    Gav inte upp. Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Malin Å
    Tack så mycket Malin! Skönt att det blev bra till slut trots att det tog lite tid :)

• 2020-05-24

Katarina H skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Trevligt bemötande. God kunskap. Tålamod. En av de bättre jag mött, har ändå gjort ett ganska stort antal försäljningar resp. köp. God företrädare för Sv. Fastighetsförmedling som i övrigt alltid har varit utmärkt att ha att göra med.
    Denna gång gällde det en försäljning av hus, gammalt, mindre kommun, naturnära. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Katarina H
    Tack för de fina orden, med vänliga hälsningar Martina
  • 2020-05-19

Dag G skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt fritidstomter

Utmärkt bemötande

Hade inga förväntningar

Mycket bra resultat av uppdraget Läs mer
    2020-05-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Dag G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Kul att höra att ni är nöjda.

• 2020-05-16

Anna E skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra bemötande och vi upplevde henne påläst om huset. Hon trängde sig inte på, vi är jätte nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anna E
    Tack för de fina orden, och grattis till köpet /Martina
  • 2020-05-15

Hjalmar T skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående mäklare, gjorde att första bostadsköpet kändes tryggt och enkelt! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hjalmar T
    Tack vilka fina ord och grattis till ert fina hus./ MVH Martina
  • 2020-05-08

Göran E skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra hittills. Vi får se hur det löser sig till slut. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Göran E
    Tack / det kommer säkert gå bra MVH Martina
  • 2020-04-12

Jonna L skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    vi frågade efter visning av hus eftersom visningen redan hade varit. Slutade med att vi Köpte villan. Bra möte och svensk fastighetsförmedling var väldigt anpassningsbara med tanke på covid-19 tiden. Fick egen visning och trots att vi fick en inhoppare (en mäklare från samma företag) istället för ordinarie mäklare (som var på semester) så fick vi snabba svar på alla våra frågor. Efter visning var kommunikationen kanon också! Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jonna L
    Tack så mycket Jonna! Kul att höra att ni är nöjda med oss! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i Horred och Marks kommun.

• 2020-04-10

Natalie L skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kunnig, engagerad och tillgänglig Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Natalie L
    Tack för en fin rekommendation Natalie! Är övertygad om att ni kommer trivas bra med ert fritidshus. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-09

Daniel W skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Proffsigt bemötande. Svarar snabbt på mail och telefon. Bra bemötande mot både köpare och säljare. Andra gången jag anlitar dem. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Daniel W
    Tack Daniel för din fina rekommendation! Viktigast är att du och köparna är nöjda, och att slå rekord är ju alltid en bonus! Det har varit roligt att få hjälpa dig både köpa och sälja. Vi hörs snart igen! Mvh, Emma Lundin
  • 2020-03-17

Siv Gun Marianne E skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde en jordbruksfastighet.
    Vår mäklare Simon Andeassen
    bemötte oss mycket bra.
    Han var trevlig och
    lyssnade på våra önskemål.
    Vi rekommenderar honom
    med det varmaste.
    Mvh Marianne & Sven Ekman Läs mer
    2020-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Siv Gun Marianne E
    Tack Marianne.
    Hoppas ni får njuta riktigt ordentligt av påsken i Varberg.
    Mvh Simon
  • 2020-03-13

Billy A skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Det känndes som att mäjlaren ville att vi skulle ha bostaden, att den verkligen var för oss.

Mycket gott intryckav allt. Läs mer
    2020-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Billy A
    Tack så mycket Billy! Jag är säker på att ni verkligen kommer trivas!

• 2020-03-06

Iris Solveig G skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt radhus och kommer att sälja vlla.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren vid extravisning och av mäklarna vid kontraktskrivningen. Dessutom väldigt trevlig mäklare som kommer att sälja vår villa.
    Alla mäklare vi kom i kontakt med på Svensk Fastighetsföredling var kunniga och trevliga och vi fick bra information.
    Sammanfattningsvis gjorde de olika kontkterna att vi bestämde oss för att anlita Svensk Fastighetsförmedling vid försäljningen av vår villa. Läs mer
    2020-03-06 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Iris Solveig G
    Hej och tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er att finna er nya bostad. Vi på Svensk Fast strävar alltid efter att köpare och säljare skall vara så nöjda som möjligt med sin affär. Lycka till med er försäljning! Mvh Simon med kollegor.
  • 2020-02-29

Jessica L skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Trevligt och professionellt bemötande av informativ, kunnig och tillgänglig mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jessica L
    Stort tack för ditt fina omdöme Jessica! Och tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med ert fina hus. På återseende!
  • MARCUS L

2020-02-21

MARCUS L skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Rekommenderar varmt Svensk fast i Kinna. Pär gjorde ett utmärkt jobb från start till mål. Kunde inte varit mer nöjd med min försäljning. Läs mer
    2020-02-24 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar MARCUS L
    Tack så mycket Marcus! Kul att höra att ni är nöjda!

• 2020-02-14

Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt en 70-talsvilla i Sätila. Blev mycket bra mött av mäklaren.
    Allt gick smidigt och mäklaren var mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-02-06

2020-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Peter L
    Tack så mycket Peter!

• 2020-01-24

Roger J skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fungerade mycket bra på ett personligt sätt och var lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2020-01-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Roger J
    Tack så mycket för detta och grattis till ert nya fina hus!

• 2020-01-06

Jan Ingvar L skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt bostadsrättslägenhet och sålt vårt hus.
    Mäklaren , Martina Ericson, har varit synnerligen kunnig och kompetent samt serviceinriktad och lyhörd för våra tankar och funderingar. Hon har också haft ett mycket trevligt bemötande och gett oss värdefulla råd under försäljningsprocessen. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade från början och vi är mycket nöjda både med henne och köpet/försäljningen.
    Sammanfattningsvis kan sägas att det känts väldigt tryggt att ha Martina som mäklare Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jan Ingvar L
    Tack för era fina ord, jättekul att ni är nöjda/Martina
  • 2020-01-06

Ann S skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet och sålt vårt hus.
    Mäklaren, Martina Ericson, har varit synnerligen kunnig och kompetent samt serviceinriktad och lyhörd för våra tankar och funderingar. Hon har också haft ett mycket trevligt bemötande och gett oss värdefulla råd under försäljningsprocessen. Hon levde upp till alla de förväntningar vi hade från början och vi är mycket nöjda både med henne och köpet/försäljningen.
    Sammanfattningsvis kan sägas att det har känts väldigt tryggt att ha Martina som mäklare! Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ann S
    Tack för era fina ord, jättekul att ni är nöjda/Martina
  • 2020-01-04

Gunilla H skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Enkelt och bra skött vid köp av hus. Allt avklarat snabbt och smidigt innan objektet gick ut för visning Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Gunilla H
    Tack så mycket Gunilla! Grattis till ert fina hus!
  • 2019-12-28

Ida J skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt bostadsrätt genom Svensk fast. Martina valde vi för uppdraget då vi tidigare anlitat henne. Hon möter en alltid med ett leende och en proffsighet. Lyssnade väldigt bra på vad vi önskade, tog in informationen och gjorde ditt yttersta för att göra allt bra för oss men även för köparna. Väldigt tydlig, noggrann och bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ida J
    Tack Ida, alltid roligt att få hjälpa er / Martina
  • 2019-12-28

Petter R skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi fick ett proffsigt och engagerat bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Petter R
    Tack Petter , härligt att ni är nöjda/ Martina
  • 2019-12-20

Kevin L skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött med en otroligt bra service. Hade höga förväntningar men oavsett hur höga de var så toppade vår otroliga mäklare simon det. Läs mer
    2019-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Kevin L
    Tack Kevin!
    Med ett bra samarbete lyckades vi få ett jättebra resultat.

Önskar dig en riktigt trevlig Jul och ett Gott Nytt år!
  • 2019-12-16

Ann-charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt ett radhus genom ett dödsbo. Jag har inte haft kontakt med mäklaren då jag inte var ansvarig för försäljningen utan en annan av dödsbodelägarna var ansvarig.

Förväntningar var att få ut det pris som fastigheten värderades till och det lyckades mäklaren med.

Det är svårt att ge en sammanfattning eftersom jag inte skötte kontakten med mäklaren, men tror att mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-12-09

Abedin M skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt hus.
    Trevligt bemötande.
    Allt fungerade bra,mäklaren gjorde allt bra!
    Trevlig mäklare och allt hon sa var sanning och rätt. Läs mer
    2019-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Abedin M
    Hej Abedin, tack för en fin rekommendation! Vi håller kontakten och ses i nästa vecka igen. Allt gott!
  • 2019-11-23

Leif A skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag blev bemött på bästa sätt som ledde till en smidig försäljning
    Tack vara Simons känsla för ”rätt” intressent. Läs mer
  • 2019-10-29

Jimmy J skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma ger ett seriöst intryck. Väldigt serviceinriktad och påläst och kan svara på frågor som en köpare kan komma med. Rekommenderar Emma starkt Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jimmy J
    Stort tack Jimmy, det har varit roligt att hjälpa er hitta ert nästa hem. Vi ses snart igen! Allt gott!
  • 2019-10-28

Marianne H skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej!
    Min man och jag har sålt vårt fritidshus i Istorp efter att ha ägt det i 45 år. Vi blev rekommenderade vår mäklare av grannar som sålde förra året. Tyckte det var bra med någon som kände till grannskapet.
    Mäklaren var mycket positiv och ingav förtroende, har kompetens och erfarenhet av tidigare försäljningar i trakten.
    Vi ville hitta en köpare som vill bevara det vi har byggt upp, som uppskattar läget och den standard som finns. En sådan köpare fick vi!
    Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete, hon förstod vår belägenhet och var lätt att nå och att ha kontakt med. Att sedan försäljningspriset blev långt över förväntan är ju ytterligare ett plus! Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Marianne H
    Tack för era fina ord, jag är glad att ni är nöjda/ Martina
  • 2019-10-17

Lovisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt radhus.
    Blev bemött på ett jättebra sätt och väldigt professionellt ! Läs mer
  • Remzije L

2019-10-15

Remzije L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bemötandet informationen allt var bra :) Läs mer
  • 2019-09-23

Sebastian A skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Saklig, kunnig, trevlig och tillmötesgående.
    Återkopplar med svar på de frågor som uppkommit längs vägen. Vi är jättenöjda med Simon och Svenskfast i Kinna! Läs mer
    2019-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Sebastian A
    Tack Sebastian.
    Skicka gärna lite bilder när du är klar med renoveringen så kan jag hjälpa er med en ny värdering.
    /Simon
  • 2019-09-14

Hans P skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en 2:a och fått mycket god hjälp av mäklaren.
    Hon får fem poäng av fem - det säger väl allt! Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans P
    Tack Hans ses snart igen/ MVH Martina
  • Monica Anneli J

2019-09-14

Monica Anneli J skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vänligt proffsiga och trevliga mäklare! Måna om både köpare och säljare o man möts alltid med ett leende! Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Monica Anneli J
    Tack för de fina orden, tror ni kommer trivas i ert nya fina hus./Martina
  • 2019-09-07

Hans K skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Husköp.En fantastisk mäklare utöver det vanliga. Oerhört hjälpsam på all sätt. Så himla nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans K
    Hej Hans, vad roligt att ni är nöjda, det betyder mycket för mig. Tusen tack för detta, vi ses snart igen!

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna