Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.

Läs vad 201 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-18
    Bra bemötande trevlig och kunnig
    Tack! Det var lika trevligt att hjälpa er att finna er nya bostad. Jag återkommer till er när jag funnit en kontakt där ni kan förvara husbilen. Mvh Simon Simon Andreassen
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-17
    Mycket trevlig och professionell!
    Tack och ha en fin sommar i ert nya lantställe. Martina Ericsson
    2021-06-16
    Anlita absolut inte denna mäklare. Han är helt omöjlig att komma i kontakt med. I vårt fall sålde han en lägenhet som vid tillträdesdatum saknade flera av de lösören som skulle ingå i köpet. Nu har det gått åtta månader sedan vi tillträdde och vi har fortfarande inte fått diskmaskin, badrumskommod, duschväggar, garderober etc. Som ingick i köpet. Mäklaren sålde även lägenheten med parkett vilket var felaktig. Vi har vid otaliga tillfällen försökt komma i kontakt med honom angående ovanstående utan att han återkopplat. Vår starka rekomendation är att inte anlita honom.
    Hej Ida Oerhört tråkigt att höra att du är missnöjd med mig som mäklare. Jag är i princip tillgänglig sju dagar i veckan, och jag svarar alltid skyndsamt på mail. Som fastighetsmäklare har man ett stort ansvar för affären, men man ansvarar inte för skicket på de bostäder man förmedlar. Jag beklagar om du inte fått det gensvar du förväntat dig från föreningen och bostadsutvecklaren, men jag kan tyvärr inte styra över hur köpare eller säljare kommunicerar med varandra, även om jag alltid försöker få bostadsutvecklare att förstå vikten av att löpande informera förvärvare om allt som kan vara av betydelse, stort som smått. Hoppas ni trots allt kommer att trivas i er nya bostad. Även ifall du inte vill ha min hjälp har jag duktiga kollegor du kan kontakta om det skulle vara något framöver. Mvh / Simon Simon Andreassen
    2021-06-16
    Var nog bara intresserad av att sälja
    Hej Kjell, Vad tråkigt att du inte fått en klarare bild av mig än så. Jag är stolt över min roll som mäklare och vill självklart sälja bostäder men framför allt vill jag att både köpare och säljare ska vara så nöjda som möjligt. Som fastighetsmäklare har man ett stort ansvar för affären och jag försöker alltid få säljaren, i ditt fall bostadsutvecklaren, att förstå vikten av att löpande informera köpare om allt av betydelse, både stort och smått. Hoppas att du trots allt kommer att trivas i er nya bostad och att bytet av dörr går så smidigt som möjligt. Hoppas att vi ska hålla en god kontakt framöver. Mvh / Simon Simon Andreassen
    2021-06-16
    Ett bra och trevligt bemötande bra på att återkoppla.
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Simon Andreassen
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-13
    Martina gör ett mycket bra jobb, och jag är väldigt tacksam för hennes proffsiga hjälp.
    Allt blev så mycket lättare.
    Fint bemötande, kunnig och hjälpsam.
    Tack Martina:)
    Tack Torie hoppas du får en fin sommar. Martina Ericsson
  • PER G
    2021-06-10
    Som köpare gav Petter oss förutom en oerhört flexibilitet en stor trygghet. Har har en stor kunnighet kring fastigheter och kunde på ett oerhört bra och pedagogiskt sätt förklara och visa objektet för oss. Dessutom snabb på att svara på frågor och guida oss igenom den stora processen som att köpa ett hus är. Helt ärligt kunde vi inte önska oss en bättre mäklare som köpare. Den dagen vi ska sälja vårt hus är det absolut ingen tvekan om vem vi kommer anlita. Petter är den givna mäklaren i Marks.
  • köpte sin stuga med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-07
    Fantastiskt trevlig och förtroendeingivande. Gillar vi skarpt!
    Tack för för de fina orden och för ett härligt bemötande. Ni kommer få en fin sommar i ert nya och fina torp. Martina Ericsson
  • Madde P
    2021-06-04
    Köpt fastighet.
    Allt var toppen 👍
  • köpte en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-04
    Vi har köpt en tomt via Emma. Hon har ett mycket trevligt bemötande och är förtroendeingivande vilket betyder mycket vid en stor affär.
    Tusen tack för denna fina rekommendation Lena! Ska bli roligt att följa husbygget! Mvh, Emma Lundin Emma Lundin
  • sålde sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-06-03
    Vi har både köpt och sålt en fastighet genom Pär Brundin. Han har levt upp till våra förväntningar och lite till. Superservice och proffsigt bemötande.
    2021-06-02
    Trevligt bemötande och välinformerade om huse.
    Tack själv , vi ses och hörs snart igen. Martina Ericsson
    2021-05-31
    Sålt min fars bostad.
    Proffsigt men personligt bemötande
    Tycker Martina uppfyllde mina förväntningar

Mycket nöjd med upplägg och engagemang från Martinas sida.Vågade även ge oss som säljare råd hur göra i olika situaitoner.
    Tack Peter , kul att än en gång få sälja en fastighet åt er. Martina Ericsson
    2021-05-27
    Trevlig och kompetent. Vi köpte ett torp och blev bra bemötta på visning, under budgivning och fick personlig och bra hjälp vid kontraktsskrivning.
    Tack Frida tror att du och din fina familj kommer trivas fantastiskt i ert nya torp och hoppas på en fin sommar. Vi ses snart igen. Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-05-20
    Ännu en affär med Svensk Fastighetsförmedling i Kinna.
    Denna gång med Emma Lundin.
    Professionelt bemötande, snabb o bra återkoppling under hela processen.
    Mikael.T
    Är du nöjd är jag nöjd Mikael! Stort tack för den här gången! Mvh, Emma Lundin Emma Lundin
    2021-05-15
    Jag har sålt en villa. Jag gjorde en bedömning mellan tre olika mäklare, av de valde jag Martina pga av hennes personlighet, öppenhet, uppriktighet, och hennes förmåga att visa intresse med värme och samtidigt jobba professionellt och kompetent. Hennes bemötande inger trygghet och en känsla av tillit, att jag som kund får göra min resa i min takt. Att hon kommer att stå där som stöd och hjälp i alla faser av processen.
    Jag kan rekommendera Martina Ericsson som mäklare mycket varmt!
    Tack Päivi och Lennart för de mycket fina orden, har bara varit ett nöje att få hjälpa er. Vi ses snart igen. MVH Martina Martina Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-05-11
    Professionell och gav ett tryggt intryck
    Tack Johanna! Ser fram emot tillträdet i höst! Ett väldigt fint hus ni köpt med trevliga grannar=) Simon Andreassen
    2021-05-04
    Köpt hus. Fått mycket bra och snabb hjälp och trevligt, bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-04-14
    Martina hjälpte till med ett snabbt köp av en lägenhet jag ville ha. Allt sköttes på en vecka, mycket trevligt bemötande.
    Grattis igen till köpet av den fina lägenheten, hoppas du kommer trivas. Martina Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-04-09
    Liten fristående villa. Bra bemött av Mäklaren. Inga stora förväntningar, så det var över förväntan.
    Helhet bra.
    Hej Mats, tack för ditt fina betyg och för fin kontakt! Vi ses snart igen inför tillträdet. Allt gott så länge! Emma Lundin
  • köpte en tomt med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-04-09
    Allt funkade perfekt. Trevligt bemötande. Rekommenderas.
    Hej Bo tack själv för en trevlig affär, lycka till med byggandet. Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-25
    Simon var mäklare vid köpet av vårat kommande hus samt försäljning av vårat nuvarande. Mycket Professionell och en god människokännare.
    Tack Sami! Extra kul att få hjälpa just er att hitta ert nya hem och samtidigt få hjälpa er förmedla er gamla bostad. Läge+ är inte så dumt det=) Simon Andreassen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-18
    Proffesionellt riktigt bra kan verkligen rekommenderas
    Tack så jättemycket Filip, är så glad att jag får möjligheten att hjälpa er med era bostadsaffärer. Vi ses snart igen! Emma Lundin
  • EMMA R
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-17
    Super duktig mäklare som jag verkligen rekommenderar! Alltid super trevlig och mycket duktig på sitt jobb!
  • RASMUS L
    2021-03-17
    Otroligt duktig mäklare som är väldigt tydlig och fantastiskt trevlig. Man kände sig verkligen lugn av att låta honom sälja vårat hus.
    Han är väldigt kunnig och brinner för det han gör. Riktigt bra mäklare som man kan lita på och som jag rekommenderar 👍
  • sålde sin bostad med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-14
    Vi har sålt vår hästgård med hjälp av Emma Lundin. Hon kontaktade oss och erbjöd en värdering av vår fastighet. Sedan lades den ut som hästgård "på gång" och Emma hjälpte oss med allt kring detta. Hon var mycket kunnig och engagerad vilket fick oss att känna oss trygga. När budgivningen startade lotsade hon oss genom detta och fram till en lyckad försäljning! Vi är jättenöjda!
    Stort tack för ert fina betyg Bertil! Att ni känt er trygga hela vägen och är nöjda betyder allt för mig. Vi ses snart igen! Emma Lundin
  • sålde sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-09
    Sålt fritidshus
    Dålig återkoppling till oss som säljer
    Vid bemötande både vänlig o trevlig samt jordnära .
  • köpte sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-03-08
    Mycket bra, kompetent, noggrann och trevlig
    2021-03-08
    Proffesionellt bemötande, återkoppling och information i samband med försäljning av vårt dödsbo.
    Tack Pia! Kul att få hjälpa er med era försäljningar. Simon Andreassen
    2021-03-03
    Köpt äldre hus i Skene. Rosängsgatan 2.

Emma har haft en mycket trevlig och serviceinriktad framtoning. Hon har gett mycket snabba svar på frågor och visat flexibilitet. Hon verkar också ha bra insikt i olika tekniska frågor kring fastigheter vilket inte alla mäklare har och som kanske inte riktigt "är deras bord" men som man ändå önskar finnas hos mäklare.
    Min hustru har också samma uppfattning.

Hälsn Lars-Göran Petersson
    Hej Lars-Göran, Tusen tack för detta. Det har varit så roligt att få hjälpa er. Vi håller fortsatt kontakt! Emma Lundin
    2021-02-25
    Snabb och väldigt smidig försäljning.
    Tack Magnus Vid första träff meddelade du mig att önskemålet var en smidig affär. Kul att få möjlighet att hjälpa er med detta! Simon Andreassen
    2021-02-23
    Sålt vår bostad
    blev mycket bra bemött
    jag tycker Simon levde upp till mina förväntninga, det gick snabbt och smidigt.
    Tack Åsa! Ser fram emot att få komma och kika på er nybyggda villa när den står färdig! Simon Andreassen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-02-23
    Sålde min bostadsrätt och Martina har verkligen ställt upp med allting och lyssnat på mig å hållt mig informerad hela tiden. Bemötte mig å min familj på ett så bra å fint sätt.
    Allt gick så smidigt å effektivt å snabbt men inte stressande på något vis.
    Kan verkligen rekommendera Martina, hon kan sitt jobb. Vi är så nöjda med allt. Tio poäng av tio till Martina.
    Å tack Ritva så fint skrivet , är glad att få hjälpa dig och din familj med försäljningen. Martina Ericsson
    2021-02-22
    Kunnig, förtroendeingivande, glad och trevlig.
    Fick snabb återkoppling vid både mail-och telefonkontakt.
    Tack och grattis till en fin lägenhet där kommer ni trivas bra. Martina Ericsson
    2021-02-15
    Jätteduktig och proffsig mäklare!
    Tack för de fina orden, har bara varit roligt att få hjälpa dig att både sälja och hitta ny bostad. Martina Ericsson
  • köpte sin bostad med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Svenljunga
    2021-02-04
    Pär var öppen och ärlig. Vi fick ett gott intryck och affären genomfördes.
  • sålde sin bostad med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Svenljunga
    2021-02-02
    Kompetent och rak.
    Bra ordning , smidig process
  • köpte sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-01-29
    Jag har gjort några bostadsaffärer och det har alltid blivit Pär. Kanonbra service och trevlig personal.
    2020-12-12
    Mitt betyg till Pär är utmärkt och kan verkligen rekommera honom till andra kunder. Han har skött allt mkt profitionellt. I detta fall sålde han ett radhus åt mig. När man skulle markera ringarna i ovankant blir alla ringarna markerade. Vet ej vad felet beror på. Pär får således högsta betyg. Jag har inget att klaga på. Med vänlig hälsning, Ulf Isacsson
    2020-12-11
    Vi har sålt ett radhus, bostadsrättsform. Och vi är verkligen supernöjd med Emma som mäklare. Mkt bra bemötande. Lyssnade verkligen på våra behov och önskemål. Allt gick över förväntan, vi fick sålt vårt radhus långt innan visning.
    Kan verkligen varmt rekommendera henne som mäklare.
    Vad fint du skriver Katrin, stort tack för den här fina rekommendationen! Är ni nöjda är jag nöjd, det är det jag jobbar för. Jag är så tacksam att jag fått erat förtroende. Emma Lundin
    Sålt bostadsrätt
    Blev mkt bra bemött av mäklaren, vi fick genast en bra känsla av mäklaren och mkt bra hjälp genom hela processen. Vi är supernöjda. Vi hade en annan firma/mäklare som vi inte alls fick förtroende för från start. Men med nya mäklaren så skapades det förtroendet man vill känna redan från första mötet, rätt igenom proffsigt och avslappnat. Skönt att kunna ställa ”dumma” frågor och få bra svar.

Stort tack!
    Tusen tack Rikard för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Allt gott! Emma Lundin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-12-11
    Väldigt tillmötesgående, ordnade med privat visning och hjälpte oss att få till ett väldigt snabbt köp på en lägenhet som låg som läge+
    Vad roligt att ni är nöjda med min insats Nathalie, det betyder mycket. Stort tack - vi håller kontakten ett bra tag framåt! Emma Lundin
    2020-12-09
    Seriöst bemötande, flexibel och lätt att kommunicera med.
    Tusen tack för det fina betyget Anna! Så roligt att få hjälpa er under processen. Vi hörs snart igen! Emma Lundin
  • Maria S
    2020-11-26
    Vi har köpt fint tomt i Mark kommunen. Emma erbjudit trevlig samtal och noggrann information som gjorde att vi bestämma rätt objekt och planera realistiskt. Hon är också bra samarbeta med kommunen och banken( finansieringen). Hon är i ett ord proffesionellt i sitt jobb.
    Paret M&R
    Tack så mycket för era fina ord! Ska bli roligt att följa erat projekt. Allt gott! Emma Lundin
  • RASHIDA J
    2020-11-06
    Petter har varit väldigt proffsig från början till slut. Mycket ödmjuk och har väldigt varmt bemötande och brinner för sitt arbete i alla lägen. En bättre mäklare är svår att finna.🙏
    Tack snälla! Kul att få hjälpa er! Från första mötet har det varit supertrevligt och både ni samt köparen känns jättenöjda. Ser fram emot en fika efter årsskiftet! Petter Johansson
  • skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-11-05
    Petter är väldigt proffsig och dessutom väldigt trevlig. Hans bakgrund inom byggbranschen och kunskap om trakten han verkar i gör att han har en bredd och kunskap jag inte stött på hos någon mäklare tidigare. Och han känns genuint ärlig och på intet sätt påträngande eller som en försäljare.

Tack så mycket för all hjälp hittills vid vårt köp.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-11-05
    Försäljning av mitt fritidshus gick snabbt och smidigt, tack vare Simon Andreassons lugna och sympatiska personlighet. Hans långa erfarenhet av sitt yrke och kännedom om området har tillsammans med lyhördhet för mina synpunkter skapade stort förtroende.
    Min bedömning är att han med sin förmåga att läsa av olika människors behov har lyckats fånga köpare som jag upplever kommer att trivas riktigt bra i "mitt" hus.
    Simon, hoppas du kan glädjas åt att du bidragit till att både säljare och köpare känner sig mycket nöjda.
    Hälsningar Gunilla
    Hej Gunilla! Tack för de fina orden, det värmer. Att få hjälpa till på detta sättet där både köpare och säljare är så här nöjda är det man som fastighetsmäklare strävar efter=) Jag önskar dig allt gott tills vi ses i mars igen. Mvh SImon Svensk Fastighetsförmedling Kinna
  • Ulla L
    2020-11-05
    Det här var över förväntan på alla plan
    Så himla go o trevlig kille
    Då vi fick en egen visning och t om säljaren var med ......vi ville det o Simon satte sig inte på tvären utan vi fick en sån fin kontakt med säljaren o med Simon.......
    Vi slog till direkt o skrev under någon timme senare .......snabbaste Simon varit med om
    Han var så lugn o fin och vi fick så bra info trots att det gick såååå fort allt
    Skall rekommendera mina nya grannar i området om det skall säljas mer ......inga frågor på det
    Eftersom jag jobbar på SEB/ företag så kommer jag oxå skryta om Er på jobbet :)

Tyvärr så skall vi inte tillträda förrän 15 mars .......är såååå sugna på att få komma dit

Simon har vi bjudit in på kaffe alla gånger han är i krokarna o när vi är där :)

Vi bor i Göteborg / Nya Gårda ........mitt emot ”skyskrapor”
    stortrivs men saknar landet o skogen .......nu har vi båda världarna ........TUSEN TACK!

Tack för allt !!

Allt Gott
    Ulla & Jan Larsson
    Tack snälla Ulla! Du har helt rätt! det var bland de snabbaste och smidigaste försäljningarna jag gjort. Min magkänsla var att ni samt ägaren skulle matcha ganska fint=) Självklart kommer jag in på kaffe nästa gång jag är i krokarna! Jag slår en signal före så jag vet vad ni vill ha för kaffebröd=) Vi ses i mars. Mvh SImon Simon Andreassen
  • ALEXANDER T
    2020-11-04
    Jag är mycket imponerad av Petters engagemang och lyhördhet samt hans kompetens. En mäklare som bryr sig om säljaren lika mycket som köparen.
    Har bara positiva saker att säga.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2020-11-04
    Supertrevlig! Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt tack vare stort engagemang från Petter! Noggrann och brinner för det han gör, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom till dig som köper eller säljer 😊
    Tack snälla snälla för fina ord! Tycker hela affären gick smidigt då ni va så öppna med hur ni ville ha de från början till slut! Hoppas ni skall stortrivas i ert nya boende! Petter Johansson