Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• 2020-02-14

Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt en 70-talsvilla i Sätila. Blev mycket bra mött av mäklaren.
    Allt gick smidigt och mäklaren var mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-02-06

2020-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Peter L
    Tack så mycket Peter!

• 2020-01-24

Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fungerade mycket bra på ett personligt sätt och var lyhörd för våra önskemål. Läs mer
    2020-01-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Roger J
    Tack så mycket för detta och grattis till ert nya fina hus!

• 2020-01-06

Jan Ingvar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt bostadsrättslägenhet och sålt vårt hus.
    Mäklaren , Martina Ericson, har varit synnerligen kunnig och kompetent samt serviceinriktad och lyhörd för våra tankar och funderingar. Hon har också haft ett mycket trevligt bemötande och gett oss värdefulla råd under försäljningsprocessen. Hon levde upp till alla förväntningar vi hade från början och vi är mycket nöjda både med henne och köpet/försäljningen.
    Sammanfattningsvis kan sägas att det känts väldigt tryggt att ha Martina som mäklare Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jan Ingvar L
    Tack för era fina ord, jättekul att ni är nöjda/Martina
  • 2020-01-06

Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet och sålt vårt hus.
    Mäklaren, Martina Ericson, har varit synnerligen kunnig och kompetent samt serviceinriktad och lyhörd för våra tankar och funderingar. Hon har också haft ett mycket trevligt bemötande och gett oss värdefulla råd under försäljningsprocessen. Hon levde upp till alla de förväntningar vi hade från början och vi är mycket nöjda både med henne och köpet/försäljningen.
    Sammanfattningsvis kan sägas att det har känts väldigt tryggt att ha Martina som mäklare! Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ann S
    Tack för era fina ord, jättekul att ni är nöjda/Martina
  • 2020-01-04

Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Enkelt och bra skött vid köp av hus. Allt avklarat snabbt och smidigt innan objektet gick ut för visning Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Gunilla H
    Tack så mycket Gunilla! Grattis till ert fina hus!
  • 2019-12-28

Ida J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt bostadsrätt genom Svensk fast. Martina valde vi för uppdraget då vi tidigare anlitat henne. Hon möter en alltid med ett leende och en proffsighet. Lyssnade väldigt bra på vad vi önskade, tog in informationen och gjorde ditt yttersta för att göra allt bra för oss men även för köparna. Väldigt tydlig, noggrann och bra på att återkoppla. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ida J
    Tack Ida, alltid roligt att få hjälpa er / Martina
  • 2019-12-28

Petter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi fick ett proffsigt och engagerat bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-01-07 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Petter R
    Tack Petter , härligt att ni är nöjda/ Martina
  • 2019-12-20

Kevin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Blev bemött med en otroligt bra service. Hade höga förväntningar men oavsett hur höga de var så toppade vår otroliga mäklare simon det. Läs mer
    2019-12-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Kevin L
    Tack Kevin!
    Med ett bra samarbete lyckades vi få ett jättebra resultat.

Önskar dig en riktigt trevlig Jul och ett Gott Nytt år!
  • 2019-12-16

Ann-charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt ett radhus genom ett dödsbo. Jag har inte haft kontakt med mäklaren då jag inte var ansvarig för försäljningen utan en annan av dödsbodelägarna var ansvarig.

Förväntningar var att få ut det pris som fastigheten värderades till och det lyckades mäklaren med.

Det är svårt att ge en sammanfattning eftersom jag inte skötte kontakten med mäklaren, men tror att mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-12-09

Abedin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt hus.
    Trevligt bemötande.
    Allt fungerade bra,mäklaren gjorde allt bra!
    Trevlig mäklare och allt hon sa var sanning och rätt. Läs mer
    2019-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Abedin M
    Hej Abedin, tack för en fin rekommendation! Vi håller kontakten och ses i nästa vecka igen. Allt gott!
  • 2019-11-23

Leif A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag blev bemött på bästa sätt som ledde till en smidig försäljning
    Tack vara Simons känsla för ”rätt” intressent. Läs mer
  • 2019-10-29

Jimmy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma ger ett seriöst intryck. Väldigt serviceinriktad och påläst och kan svara på frågor som en köpare kan komma med. Rekommenderar Emma starkt Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jimmy J
    Stort tack Jimmy, det har varit roligt att hjälpa er hitta ert nästa hem. Vi ses snart igen! Allt gott!
  • 2019-10-28

Marianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej!
    Min man och jag har sålt vårt fritidshus i Istorp efter att ha ägt det i 45 år. Vi blev rekommenderade vår mäklare av grannar som sålde förra året. Tyckte det var bra med någon som kände till grannskapet.
    Mäklaren var mycket positiv och ingav förtroende, har kompetens och erfarenhet av tidigare försäljningar i trakten.
    Vi ville hitta en köpare som vill bevara det vi har byggt upp, som uppskattar läget och den standard som finns. En sådan köpare fick vi!
    Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete, hon förstod vår belägenhet och var lätt att nå och att ha kontakt med. Att sedan försäljningspriset blev långt över förväntan är ju ytterligare ett plus! Läs mer
    2019-10-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Marianne H
    Tack för era fina ord, jag är glad att ni är nöjda/ Martina
  • 2019-10-17

Lovisa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt radhus.
    Blev bemött på ett jättebra sätt och väldigt professionellt ! Läs mer
  • Remzije L

2019-10-15

Remzije L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bemötandet informationen allt var bra :) Läs mer
  • 2019-09-23

Sebastian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Saklig, kunnig, trevlig och tillmötesgående.
    Återkopplar med svar på de frågor som uppkommit längs vägen. Vi är jättenöjda med Simon och Svenskfast i Kinna! Läs mer
    2019-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Sebastian A
    Tack Sebastian.
    Skicka gärna lite bilder när du är klar med renoveringen så kan jag hjälpa er med en ny värdering.
    /Simon
  • 2019-09-14

Hans P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en 2:a och fått mycket god hjälp av mäklaren.
    Hon får fem poäng av fem - det säger väl allt! Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans P
    Tack Hans ses snart igen/ MVH Martina
  • Monica Anneli J

2019-09-14

Monica Anneli J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vänligt proffsiga och trevliga mäklare! Måna om både köpare och säljare o man möts alltid med ett leende! Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Monica Anneli J
    Tack för de fina orden, tror ni kommer trivas i ert nya fina hus./Martina
  • 2019-09-07

Hans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Husköp.En fantastisk mäklare utöver det vanliga. Oerhört hjälpsam på all sätt. Så himla nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans K
    Hej Hans, vad roligt att ni är nöjda, det betyder mycket för mig. Tusen tack för detta, vi ses snart igen!
  • 2019-09-07

Unto S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    vi har sålt bostad.
    mycket bra och vänligt.
    vi fick förväntad pris och snabbt.
    vi är mycket nöjda när vi har kommit till hamn? Läs mer
    2019-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Unto S
    Hej Unto, tack för din rekommendation, vad roligt att ni är nöjda. Vi ses snart igen!
  • 2019-08-31

Anja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jättebra bemötande av en duktig och förtroendeingivande mäklare.
    Supernöjd! Läs mer

Bra bemötande. Hjälpsam.
    Slipad säljare. Trevlig Läs mer
  • 2019-08-26

Ann-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma Lundin hjälpte oss med vårat köp av villa på ett förstående och rättvist sätt. Hon har ett fantastiskt tålamod med nervösa köpare och är en trygg och noggrann mäklare på ett mjukt och förstående sätt. Hon får givetvis 5 stjärnor 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2019-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ann-Marie A
    Vilka fina, värmande ord Ann-Marie! Det här ska jag bära med mig. Tusen tack för allt, vi ses igen när det är dags för inflytt!
  • 2019-08-22

John J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej.
    Jag har köpt ett fritidshus.
    Jag blev imponerad av mäklarens erfarenhet och bemötande.
    Mäklaren var precis som jag hade förväntat mig på en proffsig nivå.
    Tack Emma Lundin på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar John J
    Hej John, stort tack för detta! Och tack själv för ditt fina bemötande, vi ses snart igen!
  • 2019-08-07

Torbjörn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Snabbt och bra, rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-07-26

Sebastian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Martina Ericsson hjälpte oss med försäljning av vårt föräldrahem. Mycket proffsigt hanterat. På kort tid ordnades med fotografering och flertalet visningar. Slutbudet blev över förväntan. Väldigt nöjd med allt från början till slut. Kan varmt rekommendera Martina. Stort tack! Läs mer
  • 2019-07-11

Storehouse Sweden Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Snabb påläst korrekt. Vi är väldigt nöjda med uppdraget Läs mer
    2019-07-12 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Storehouse Sweden Ab
    Tack så mycket Jörgen! Kul att höra att ni är nöjda!
  • 2019-07-06

Eddy U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Husköp är inte enkelt. Vi hade god hjälp av mäklaren från visning till köp. Läs mer
  • Ilija R

2019-07-03

Ilija R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag har köpt en bostad av Emma Lundin. En sådan duktig, förtroendeingivande mäklare och så bra bemötande. Emma är professionell och objektiv, vill ta vara på både köparens och säljarens intresse. Personligen uppskattar jag tillit hos en mäklare , en mäklare som inger förtroende och kunnighet.
    Sedan var det dags att samarbeta med Emma igen när vi ville värdera huset efter en omfattande renovering. Återigen, glad , tillmötesgående, förtroendeingivande och visar en sådan kompetens inom sin bransch. Rätt kvinna på rätt plats helt enkelt, SF-Kinna, var rädda om Emma ! Mvh Ilija Läs mer
    2019-07-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ilija R
    Hej Ilija, stort tack för dina fina ord, det värmer verkligen att få läsa! Tack för din tillit och härliga bemötande, det är enkelt att göra ett bra jobb med bra kunder som du! All lycka till i framtiden, jag hoppas vi ses även efter framtida renoveringar så jag får följa era planer och husets utveckling. Trevlig sommar!
  • 2019-07-01

Jens V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag köpte ett hus till en vän från Tyskland. Allt fungerade bra. Läs mer
    2019-07-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jens V
    Hej Jens, och tack för bra betyg! Vi håller kontakten! Trevlig sommar!
  • 2019-07-01

Anton W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Martina hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Bra kommunikation från första besök till avslutad affär. Läs mer
  • 2019-06-26

Isak C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde vårt fritidshus och Simon kändes kunnig och erfaren. Snabbt gick det med så vi är helnöjda.

Blev tipsad av min svärmor om Simon och vi har inget att klaga på kan bara rekommendera Simon. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Isak C
    Tack Isak!
    Vi ses nästa vecka=)
  • 2019-06-25

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi är jättenöjda. Mycket professionell och tydlig i alla steg av husförsäljningen. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anna S
    Tack så mycket Anna! Och stort tack för förtroendet under hela försäljningen.
  • 2019-06-20

Annie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Ett litet hus på landet i behov av renovering. Jättetrevligt bemötande och snabb återkoppling. Gjorde hela affären smidig och enkel. Läs mer
    2019-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Annie A
    Tack för de fina orden , ha en härlig sommar /Mvh Martina
  • 2019-06-19

Mattias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kan bara sammanfatta det på ett sätt å d är super. Vi sålde gärdebov 21 och fick förmedlat min mormor och morfars hus. Simon har skött det på alla sätt med bravur 👌👌 mvh Mattias Friberg Läs mer
  • 2019-05-28

Björn Axel Viking N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpte fritidshus i Marks kommun. Snabb och bra kommunikation med mäklaren, fick svar på alla frågor. Fick bra tips på t.ex. besiktningsman när jag bad om det och jag är i allmänhet väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Björn Axel Viking N
    Tack så mycket Björn! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • 2019-05-25

Niclas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köp av Sommarstuga i Marks kommun.

Vi har blivit ytterst väl bemötta av Emma som har ställt upp och alltid varit tillgänglig på frågor.
    Hon har återkopplat snabbt och gjort oss som köpare trygga igenom hela bostadsaffären. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Niclas B
    Tack för ditt omdöme Niclas, och tack för en god kontakt under hela tiden! Vi ses igen i nästa vecka.
  • 2019-05-15

Mia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde två bostäder (dödsbo) och mäklaren Emma Lundin skötte allt perfekt! Hon var affärsmässig, driven och såg till att försäljningarna avslutades med att både säljare och köpare var nöjda. Vi hade flera gode män inblandade i försäljningarna och Emma underlättade och hjälpte oss i hela den processen. Hon är en fantastiskt duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Mia M
    Hjärtligt tack för dina fina ord Mia! Att ni är nöjda är det viktigaste för mig och stort tack för förtroendet jag fått!
  • 2019-05-14

Pierre T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag och min fru köpte vår första bostad, en stuga i skogen, och fick utförlig information om hur köp och kontraktsskrivning skulle gå till.

Saklig och trevlig mäklare som är mån om kunden. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Pierre T
    Hej Pierre, Tack för din rekommendation! Jag hoppas att fullföljandet av affären ska gå minst lika bra! Vi hörs snar igen.
  • Lars E

2019-04-17

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Stort tack för ett trevligt och proffsigt bemötande vid vårt husköp! Bra och tydlig information hela den korta och snabba vägen från visning till budgivning och kontraktsskrivning (en vecka). Det gick snabbt att få svar om man hade någon fråga, både på telefon och via epost. Kan varmt rekommendera både huvudmäklaren och hennes hjälpsamma kollega! Tack! Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Lars E
    Tack för de fina orden mvh Martina och Emma
  • 2019-03-30

Carola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag mötte en engagerad och erfaren mäklare som återkopplade varje steg. Jag kände mig informerad och väl bemött under hela resan. Att sälja och köpa bostad innebär mycket pusslande - därför är det oerhört viktigt med just informationen och bemötandet. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Carola S
    Tack Carola det var ett nöje att hjälpa dig mvh Martina
  • 2019-03-30

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt en fastighet genom Svensk fastighet. Simon Andreassen har som mäklare skött sina uppgifter med stort enagamang och nogrannhet. Simon är professionell i sitt ämbete som mäklare och jag vill varmt rekommendera honom till andra som funderar på köpa eller sälja sina fastigheter. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Johan P
    Tack Johan. Den bästa känslan är att kunna göra både köpare och säljare nöjda med sin största affär.
    Hoppas jag i framtiden får nöjet att förmedla ett hus/fritidshus till er!
    Mvh Simon
  • 2019-03-25

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi håller på att köpa bostad. Mäklaren har ett gott och tjänstvilligt bemötande, är lätt att kontakta och följer upp saker och ting. Enligt min mening kan mäklaren rekommenderas. Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ola L
    Tack för vitsorden /Mvh Martina
  • 2019-02-22

Tonie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålde mitt hus med hjälp av Emma Lundin,läste om henne på Google,hon hade mycket goda omdömen,så jag valde Emma,rekommenderar henne absolut,Tack Emma. Läs mer
    2019-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Tonie P
    Tack själv Tonie, för att jag fick förtroendet och möjligheten att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-02-08

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma är trevlig och duktig! Man känner sig trygg med henne vid sitt husköp. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Karin B
    Tack Karin för dina fina ord! Stort lycka till så håller vi kontakten.
  • 2019-01-26

Thomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma Lundin sålde morsans lägenhet snabb och smidigt när jag tog semester
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Thomas J
    Stort tack för detta Thomas, det var bara roligt att kunna hjälpa till!
  • 2019-01-24

Harald Leif A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    veldig proffsigt behandlat hela førseljningen Läs mer
    2019-01-24 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Harald Leif A
    Tack Leif! En ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fina herrgård. Önskar er allt gott i ert nya fina boende uppe i Värmland/ Simon
  • Hans L

2018-12-31

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålde villa. Strålande bemötande från mäklaren redan från första mötet. Det framgick direkt att det här huset ville han verkligen sälja. Allting gick väldigt smidigt och processen följde precis som mäklaren förutspått. Försäljningen av vår fastighet översteg våra förväntningar med råge.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det arbete han utfört under tiden. Läs mer
    2018-12-31 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans L
    Tack för de fina orden! Ett rent nöje att få hjälpa till med er förmedling. Tack för gott sammarbete och för årets charmigaste visning! Önskar er ett gott nytt år / Simon
  • 2018-12-03

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde en äldre villa i via Svensk Fastighetsförmedling Kinna och fick hjälp av Emma Lundin.

Emma har på ett mycket förtroendeingivande och tillmötesgående sätt, vilket underlättade för oss då vi redan flyttat till Göteborg och ej haft tid att vara delaktiga i visningar etc.

Emma har varit vår primära kontakt och hon har hanterat vår försäljning från start till slut, så att allt gått smidigt och lätt. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Fredrik S
    Stort tack för ert förtroende Fredrik, viktigast för mig är att ni är nöjda! Mvh, Emma Lundin

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna