Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.

Läs vad 279 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna 2

• sålde sin bostad med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-07-01 Verifierad kund
    Pär Brundin skötte försäljning av Toftakärr på ett utmärkt sätt.
    Tack så mycket Bertil! Kul att höra att ni är nöjda! Pär Brundin
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra bemötande, och kunnig. Försäljningen gick snabbt👍🏻
    Tack så mycket för den fina recensionen! Pär Brundin
  • köpte sin bostad med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-29 Verifierad kund
    Ett bra trevligt och proffsigt intryck. Dock är inte affären klar ännu, så betyget kan bli högre.
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Torestorp
    2022-06-22 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Emma är kunnig, påläst, engagerad, ständigt tillgänglig, trevlig och mån om att det ska bli rätt och bra för samtliga parter. Vår upplevelse av vårt husköp med Emma är enbart positiv vilket har bidragit till att vi har upplevt ännu mer att det var rätt husköp för oss. Det har känts tryggt att ha Emma som mäklare även som köpare. Helt enkelt bästa mäklaren!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och lyhörd för våra förutsättningar
    Pigg, glad och trevlig samt professionell i sin yrkesroll
    Tack för ett bra samarbete hoppas ni får en fin sommar Martina Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevligt kontakt, lätt att prata med, interesserad och lått att komma i kontakt när frågor dök upp. Supernöjd efter först husköp. Tack Martina!
    Tack , glad att få hjälpa er med ett första hus, ni kommer säkert trivas kanonbra. Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, hjälpsam lyhörd, duktig samarbetsvillig rekommenderas starkt. Svensk fastighetsförmedling i Kinna är trevliga, snälla och hjälpsamma.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Emma och tycker hon är en duktig säljare och känns genuin . Jag har fullt förtroende för Emma och kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    • Kinnahult
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra och positivt bemötande. Kände att hon såg varje spekulant som individer och hon var tjänstvillig samt svarade på alla frågor.
    Tack Solveig , grattis till ditt fina hus och välkommen till kommunen Martina Ericsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande ordning och reda
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-05-23 Verifierad kund
    Emma var trevlig, personlig, tydlig och professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-05-21 Verifierad kund
    Trevligt, duktigt och kompetent.
    Tack så mycket och grattis till ert nya hus!
    Mvh Pär Brundin
    Pär Brundin
  • sålde sin stuga med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Öxabäck
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra engagemang, service och kommunikation!!
    Tack Viktor!
    Vi ses på onsdag för tillträdet=)
    Simon Andreassen
  • sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Simon har skött hela försäljningen på ett mycket bra sätt och jag har blivit väldigt fint bemött.
    Tack Karin.
    Vi har haft ett bra samarbete och detta medförde att försäljningen blev så lyckad!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Emma är en mycket engagerad mäklare. Hon hade mycket att berätta om huset, stugan och omgivningen. Dessutom var det enkelt att komma i kontakt med henne.
    Jag har varit med på en del visningar och Emma var den mest engagerade mäklaren jag hittills har träffat.
    • Björketorp
    2022-05-18 Verifierad kund
    fantastisk bemötande och kunnig på sin sak.. proffs ut i fingerspetsarna..
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-05-01 Verifierad kund
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Vi fick ett proffsigt bemötande från början till slut och priset vi i slutändan fick var över all förväntan! Vi ger Emma våra varmaste rekommendationer.
    • Torestorp
    2022-04-30 Verifierad kund
    VÄNLIGT O KUNNIGT BEMÖTANDE
    TOG SIG TID ATT LYSSNA PÅ VÅRA ÖNSKNINGAR ANG. FÖRSÄLJNING AV STUGAN
    VI REKOMMENDERAR SIMON ANDREASSON TREVLIG MÄKLARE
    2022-04-29 Verifierad kund
    Emma gjorde en kanonjobb när hon sålde vår sommarstuga. Trevlig och lättsamt samt väldigt serviceminded. Vi är mer är nöjda och kan verkligen rekommendera Emma!
  • köpte sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-04-29 Verifierad kund
    Fick bra hjälp, och lagom insäljande :)
    2022-04-29 Verifierad kund
    Kände att jag fick förtroende direkt för Emma , även om hon är säljare och vill tjäna pengar tycker jag att hon gjorde ett fint intryck och ville verkligen att både säljare å köpare skulle känna sig nöjda.
    • Fritsla
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket bra och professionell hjälp. Tydliga förklaringar av sådant som kan kännas krångligt. Fantastisk förmåga att lösa problem och bra kontakt med banker, besiktningsmän m.m. Dessutom väldigt trevlig att ha att göra med på alla sätt. Stor tumme upp!
    Tack Joel , kul att än en gång få hjälpa dig med en fastighetsaffär, Martina Ericsson
  • Helena N
    2022-04-22 Verifierad kund
    Hon har varit väldigt hjälpsam & tillmötesgående under hela processen. Även berättat om området så vi är helt nya där.
    En väldigt proffsig mäklare
    • Berghem
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väl bemötande. Informativ. Närvarande
    Tack och lycka till med försäljningen av ert hus Martina Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Hällingsjö
    2022-04-06 Verifierad kund
    Petter är en kunnig och snabb mäklare
    • Berghem
    2022-04-06 Verifierad kund
    Martina ger en trygg känsla genom hela försäljning. Genuin, proffsig & nära till hands vid frågor och funderingar som kommer upp under processen. Då vi valde att varudeklarerat, tyckte vi det kändes extra bra att Martina deltog under besiktningen och därmed hade extra koll vid ev. frågor under visningen. Vi rekommenderar Martina alla dagar i veckan.
    Tack så jättemycket för de fina orden , och att jag fick hjälpa er med försäljningen . Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus Martina Ericsson
  • skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-03-30 Spontant omdöme
    Toppenbra mäklare! Han kan sin sak vilket gör att man som köpare känner sig trygg och vet att man kan få svar på frågor som gäller fastigheten.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vi fick proffsig hjälp av Simon och han svarade på alla våra frågor och informerade oss om det som var viktigt. Det bästa med Simon är att han är ödmjuk, ärlig och mån om att både vi som säljare och köparna skulle få rätt information att ta våra beslut på så att alla skulle vara nöjda i slutändan. Vi har köpt en bostadsrätt och ett radhus via andra mäklare men Simon är absolut den vi kommer att anlita i framtiden.
    Tack Maria!
    Riktigt kul att få hjälpa er med er försäljning och att ni tänkte på mig efter vår första träff för sisådär 8 år sedan.
    Det du beskriver ovan är för mig en självklarhet.
    Ser fram emot att få hjälpa er framöver!
    Simon Andreassen
  • köpte sin bostad med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-03-28 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande varje gång.
    Tack, vi ses snart när ni ska ta över er mysiga gård. Martina Ericsson
  • Malin B
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mycket nöjd med samarbetet med Emma i samband med försäljningen av mitt hus! Emma har örnkoll på alla detaljer, är effektiv, vänlig och mycket proffsig. Kan varmt rekommendera Emma!
    2022-03-12 Verifierad kund
    Martina Ericsson har ett härligt bemötande, positiv, kunnig och Inger förtroende när man som säljare ibland har funderingar om stort och smått. Allt från offert till alla steg i mellan var smidigt. Fick uppfattningen att Martina har stor erfarenhet och är kunnig/ påläst.

Vi är mycket nöjda med att vi valde Martina som fastighetsmäklare.

Rekommenderar starkt att välja Martina

Anette och Magnus
    Tack snälla för era fina ord / Martina Martina Ericsson
    2022-03-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, fick en avslappnad familjär känsla i alla led i affären. Tydlig och förklarande vad allt innebar. Skulle definitivt anlita igen.
    • Kinnahult
    2022-03-10 Verifierad kund
    Det var ett bra bemötande man kände att han visste vad gjorde han var lyhörd. Kan säga att jag blev väldigt imponerad av att det gick så smidigt allt från foto till budgivning en riktigt proffsig mäklare har inget negativt att säga mvh Gabriella stark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Skene
    2022-01-25 Verifierad kund
    Tycker Petter var duktig och vi fick ett mycket trevligt bemötande.
    Han gav oss också tips om en stylist som gjorde ett mycket bra jobb.
    Så vi är mycket nöjda med Petter.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Hade svar på alla frågor och otroligt hjälpsam! Rekommenderar starkt Emma på Svensk Fastighetsförmedling :)
    2022-01-21 Verifierad kund
    Petter är en GRYM mäklare!!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2022-01-21 Verifierad kund
    Inget att klaga på! Petter är tydlig och informativ.

Bra när en mäklare ser till både säljare och köparens bästa.

Detta har Petter enligt min åsikt gjort utmärkt.
    • Rävlanda
    2021-12-18 Verifierad kund
    Proffsigt! Stod på sig när det gällde priset! Pär levererade vid rätt tillfälle! Kan varmt rekommendera honom till vänner!
    • Rävlanda
    2021-12-16 Verifierad kund
    Bra bemött, lätt och avslappnad stil, lugn. Upplevde honom som ärlig med huset och situationen.
    Vi är förstagångsköpare och har många frågor, men Pär verkar beredd att vara med till och med lite efter köp och inflytt för att det ska gå rätt till.
    Det hela gick dessutom mycket snabbt och smidigt, delvis pga Pär.
    • Älekulla
    2021-12-11 Verifierad kund
    Emma var väldigt proffesionell. Hon kunde väldigt mkt om fastigheten och förmedlade det på ett trovärdigt och pedagogiskt sätt. Vi kände oss väldigt trygga att köpa en fastighet som Emma förmedlade. Hon kan väldigt mkt om det juridiska och tekniska frågor kring köpet och förklarade på ett tydligt och lugnt sätt. Svarade på alla våra frågor och var flexibel kring visning och övrig kontakt. Det senaste året har jag varit i kontakt med 4 andra mäklare och Emma har tveklöst var den bästa och mest proffesionella. Vi är mkt imponerande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    • Älekulla
    2021-12-08 Verifierad kund
    Min första kontakt med Emma kändes tryggt ,
    ”här är det någon som vill hjälpa till 👍”
    - så kände jag 🙂
    Den positivitet och arbetsglädje som Emma visar är härligt att hamna i Hon har hela tiden varit tydlig ,förklarat när jag ställt mina frågor ,varit uppmärksam på så mycket .Hon har återkopplat snabbt o uppdaterat mig 👍 . Jag är så tacksam att jag valde Emma som min mäklare . En BRA mäklare som jag kan med glädje rekommendera.
    / Viviann
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevlig och bra på alla sätt och vis!! Super nöjd!
    2021-12-07 Verifierad kund
    Emma Lundin hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet.
    Hon har absolut nått upp och över förväntningarna vi hade!
    Alltid glad och trevlig, visar intresse och är mycket tillmötesgående och proffsig. Svarar snabbt på samtal och mail. Vi kände oss så trygga under hela processen.

Vi rekommenderar Emma så varmt!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Petter är en engagerad mäklare som går ”all-in” för sina objekt!

Vårt bostadsrätt var inget undantag och vi är supernöjda med Petters insats.

Rekommenderas starkt!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Söker ni en varm, kunnig, ärlig och trevlig mäklare rekommenderar jag Petter Johansson på Svensk Fastighetsförmedling i Kinna!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-11-24 Spontant omdöme
    Har både köpt lägenhet, sålt lägenhet och nu även köpt hus där Martina varit mäklare. Fått otroligt bra hjälp, hon är engagerad, tillförlitlig och väldigt duktig! Rekommenderar starkt! ⭐️
  • köpte sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    2021-11-15 Verifierad kund
    Petter bär med sig en byggteknisk erfarenhet och kombinerar denna kompetens ihop med mäklar-yrket otroligt proffsigt. Vi kände oss supertrygga.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Blev bemött bra och dom förväntningarna Ja hade levde hon upp till :).
    Snabbt smidigt fick den hjälp man behövde. :)
    Tack , Kristoffer, vi ses snart igen. Martina Ericsson
    2021-11-08 Verifierad kund
    Engagerad, affärsmässig och med en sympatisk personlighet. Gjorde det bästa av vad hon hade att jobba med.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Petter, en fantastiskt engagerad fastighetsmäklare!
    Han gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet.

Utåtriktad och otroligt positiv med en arbetsglöd utöver det vanliga!

Kan inget annan än rekommendera alla som är i säljtankarna att kontakta Petter - 10/10!