Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.

Läs vad 158 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• Maria S

2020-11-26

Maria S skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt fint tomt i Mark kommunen. Emma erbjudit trevlig samtal och noggrann information som gjorde att vi bestämma rätt objekt och planera realistiskt. Hon är också bra samarbeta med kommunen och banken( finansieringen). Hon är i ett ord proffesionellt i sitt jobb.
    Paret M&R Läs mer
  • RASHIDA J

2020-11-06

RASHIDA J skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Petter har varit väldigt proffsig från början till slut. Mycket ödmjuk och har väldigt varmt bemötande och brinner för sitt arbete i alla lägen. En bättre mäklare är svår att finna.🙏 Läs mer
    2020-11-06 Petter J svarar RASHIDA J
    Tack snälla! Kul att få hjälpa er! Från första mötet har det varit supertrevligt och både ni samt köparen känns jättenöjda. Ser fram emot en fika efter årsskiftet!
  • 2020-11-05

Martin C skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Petter är väldigt proffsig och dessutom väldigt trevlig. Hans bakgrund inom byggbranschen och kunskap om trakten han verkar i gör att han har en bredd och kunskap jag inte stött på hos någon mäklare tidigare. Och han känns genuint ärlig och på intet sätt påträngande eller som en försäljare.

Tack så mycket för all hjälp hittills vid vårt köp. Läs mer
  • 2020-11-05

Gunilla Margareta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Försäljning av mitt fritidshus gick snabbt och smidigt, tack vare Simon Andreassons lugna och sympatiska personlighet. Hans långa erfarenhet av sitt yrke och kännedom om området har tillsammans med lyhördhet för mina synpunkter skapade stort förtroende.
    Min bedömning är att han med sin förmåga att läsa av olika människors behov har lyckats fånga köpare som jag upplever kommer att trivas riktigt bra i "mitt" hus.
    Simon, hoppas du kan glädjas åt att du bidragit till att både säljare och köpare känner sig mycket nöjda.
    Hälsningar Gunilla Läs mer
    2020-11-06 Simon A svarar Gunilla Margareta E
    Hej Gunilla!
    Tack för de fina orden, det värmer.
    Att få hjälpa till på detta sättet där både köpare och säljare är så här nöjda är det man som fastighetsmäklare strävar efter=)
    Jag önskar dig allt gott tills vi ses i mars igen.
    Mvh SImon
  • Ulla L

2020-11-05

Ulla L skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Det här var över förväntan på alla plan
    Så himla go o trevlig kille
    Då vi fick en egen visning och t om säljaren var med ......vi ville det o Simon satte sig inte på tvären utan vi fick en sån fin kontakt med säljaren o med Simon.......
    Vi slog till direkt o skrev under någon timme senare .......snabbaste Simon varit med om
    Han var så lugn o fin och vi fick så bra info trots att det gick såååå fort allt
    Skall rekommendera mina nya grannar i området om det skall säljas mer ......inga frågor på det
    Eftersom jag jobbar på SEB/ företag så kommer jag oxå skryta om Er på jobbet :)

Tyvärr så skall vi inte tillträda förrän 15 mars .......är såååå sugna på att få komma dit

Simon har vi bjudit in på kaffe alla gånger han är i krokarna o när vi är där :)

Vi bor i Göteborg / Nya Gårda ........mitt emot ”skyskrapor”
    stortrivs men saknar landet o skogen .......nu har vi båda världarna ........TUSEN TACK!

Tack för allt !!

Allt Gott
    Ulla & Jan Larsson Läs mer
    2020-11-05 Simon A svarar Ulla L
    Tack snälla Ulla!
    Du har helt rätt! det var bland de snabbaste och smidigaste försäljningarna jag gjort.
    Min magkänsla var att ni samt ägaren skulle matcha ganska fint=)
    Självklart kommer jag in på kaffe nästa gång jag är i krokarna! Jag slår en signal före så jag vet vad ni vill ha för kaffebröd=)
    Vi ses i mars.
    Mvh SImon
  • ALEXANDER T

2020-11-04

ALEXANDER T skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag är mycket imponerad av Petters engagemang och lyhördhet samt hans kompetens. En mäklare som bryr sig om säljaren lika mycket som köparen.
    Har bara positiva saker att säga. Läs mer
  • 2020-11-04

Fanny M skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Supertrevlig! Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt tack vare stort engagemang från Petter! Noggrann och brinner för det han gör, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera honom till dig som köper eller säljer 😊 Läs mer
    2020-11-06 Petter J svarar Fanny M
    Tack snälla snälla för fina ord! Tycker hela affären gick smidigt då ni va så öppna med hur ni ville ha de från början till slut! Hoppas ni skall stortrivas i ert nya boende!
  • 2020-11-03

Lisa C skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Tack vare Petter så har jag och min sambo äntligen fått möjligheten att äga vårt eget boende.
    Vi har ingen vana av mäklare, men är mycket nöjda med bemötande och hjälp. Läs mer
    2020-11-06 Petter J svarar Lisa C
    Tack snälla för rekommendationen! Så kul att det blev ni som köpte, tror att familjen kommer trivas utmärkt i Kinna!
  • 2020-11-02

Jonas S skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt vårt hus, och redan från första gången vi kom i kontakt med Svenskfast och Martina visade hon stor kunskap och ett mycket proffsigt intryck. En väldigt bra trygghet för oss gällande försäljningen av vårt hus. Martina uppfyllde våra förväntningar med råge, och hon gjorde vår upplevelse med hus försäljning till något väldigt bekvämt och bra. Läs mer
    2020-11-02 Martina E svarar Jonas S
    Tack så mycket Jonas, jag är tacksam över ert förtroende att sälja ert hus.
  • 2020-10-30

Marie S skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt villa.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tillgänglig och tillmötesgående.
    Hjälpsam och kompetent.
    Känt oss mycket väl omhändertagna.
    Rekommenderar verkligen! Läs mer
    2020-11-02 Martina E svarar Marie S
    Tack Marie det har bara varit roligt att få hjälpa er att sälja huset,
  • 2020-10-29

Christoffer A skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra bemött hela vägen från tidiga frågor till avslut. Läs mer
    2020-10-30 Emma L svarar Christoffer A
    Tack Chris, vad roligt att du är nöjd. Huset kommer passa er perfekt, ser fram emot att få se förändringen! Ses snart igen.
  • JESSICA B

2020-10-28

JESSICA B skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Supernöjda med Petter som mäklare! Trevligt och professionellt bemötande, lyhörd för vad vi som säljare önskade och 100% engagemang från hans sida. Läs mer
  • 2020-10-28

Annika A skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt en villa. Kunnig, engagerad, informativ, positiv, ingav förtroende, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-10-29 Emma L svarar Annika A
    Tack för fina ord Annika! Och tack ännu en gång för ert förtroende, vi ses snart igen.
  • ARSIM B

2020-10-27

ARSIM B skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Grymt bra bemötande, alltid tillgänglig och ger alltid 200%.
    Otroligt nöjda med Petter som sålde våran lägenhet. 😃👍🏻 Läs mer
    2020-10-27 Petter J svarar ARSIM B
    Tack snälla för fina ord! Tack för att ni gav mig möjligheten!
  • 2020-10-27

Mariusz D skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Pär har igen överträffat våra förväntningar sålde för andra gången ett utav Kommunens dyraste hus Fantastiskt bra jobbat Pär lycka till framöver Läs mer
    2020-10-27 Pär B svarar Mariusz D
    Tack så mycket Mariusz! Kul att återigen få hjälpa er till en lyckad affär!
  • 2020-10-25

Inger A skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har valt Martina som mäklare vid husförsäljning för andra gången och är mycket nöjd med allt. Känner mig trygg med hennes gedigna kunskaper och engagemang. Med Martina får man en proffsig mäklare med ett mycket trevligt bemötande för alla parter. Läs mer
    2020-10-26 Martina E svarar Inger A
    Tack så mycket Inger för ditt förtroende att sälja åt dig igen och tack för de mycket fina omdömet.
  • 2020-10-14

Annette B skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Snabb och korrekt information om allt samt trevligt bemötande i samband med försäljning av vårat fritidshus.
    Tack Simon! Läs mer
    2020-10-22 Simon A svarar Annette B
    Tack Anette! kul att få hjälpa er att både köpa och sälja.
  • Pekka H

2020-10-07

Pekka H skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    köpt sommarstuga å fick ett proffsigt å vänligt bemötande av Martina

Hon va mycket kunnig om objektet å om närområdet

Fick också tips om en lokal bankkontakt, som hjälper mig med finansieringen

Mycket mycket nöjd med mitt stugköp Läs mer
    2020-10-12 Martina E svarar Pekka H
    Hej Pekka tack för de värmande orden och grattis till din fina stuga.
  • 2020-10-06

Birgitta E skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt vårt fritidshus i Berghem.
    Mycket bra från början till slut.
    Proffsigt, fötroendeingivande och kunnig.
    Birgitta Ekesand Läs mer
    2020-10-12 Martina E svarar Birgitta E
    Tack Birgitta för de fina orden och trevligt sammarbete, vi ses snart igen.
  • 2020-10-02

Abbas A skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag köpte hus och Jag tycker han är duktig. Han var tydlig och höll mig uppdaterad. Har hög energi och är målinriktad och lätt att få tag på Läs mer
    2020-10-02 Simon A svarar Abbas A
    Tack för den fina orden Abbas!
    Jag gör allt för att köparen och säljaren skall va så nöjda som möjligt=)
  • 2020-10-01

David G skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Petter har sålt våran stuga.
    Vi tackar Petter för ett proffsigt och härligt jobb.
    Vi rekommenderar honom utan problem.
    Vi är nöjda!
    Mvh/Charlotte och David. Läs mer
    2020-10-22 Petter J svarar David G
    Hej, kul att det gick så bra! Både ni som säljare och dem som köpte blev nöjda och då har jag skött mitt jobb! Hoppas vi ses och hörs i framtiden!
  • 2020-10-01

Jan-olof L skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt fritidshus. Mycket god information kring objektet. engagerat bemötande och smidig handläggning av budgivningen. Läs mer
    2020-10-01 Petter J svarar Jan-olof L
    Stort tack själva. Alltid med så trevliga kunder. Tack för rekommendationen!
  • 2020-09-30

Rose-marie E skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Toppen

Vi har sålt både en bostadsrätt och ett torp.

Vid båda tillfällena sköttes affären av Simon Andreassen på Kinnakontoret.

Han skötte sig på ett föredömligt sätt samt med bra kommunikation. Vi är mycket nöjda och återkommer gärna i framtiden! /R-M Eriksson Läs mer
    2020-10-02 Simon A svarar Rose-marie E
    Tack Ros Marie!
    Det har varit kul att få hjälpa er med båda försäljningar.
    Tack vare det goda samarbete fick vi ett superbra resultat där både ni och köparna är nöjda=)
  • SAMUEL T

2020-09-24

SAMUEL T skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Rekommenderas starkt!

En trevlig mäklare med goda kunskaper som som säkerställer att du får den hjälp du behöver! Läs mer
    2020-09-24 Petter J svarar SAMUEL T
    Stort tack för rekommendationen och dem fina orden!
  • 2020-09-18

Monica O skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde pappas hus. Vi har från början till slut blivit vänligt och positivt bemötta. Affären kunde avslutas efter kort tid vilket uppskattas. Läs mer
    2020-09-18 Martina E svarar Monica O
    Hej Monica , tack själv för ett trevligt och lättsamt bemötande. Vi hörs snart igen
  • 2020-09-14

DENNIS Å skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt lägenhet i Kinna.
    Proffsig hantering från början till slut! Läs mer
  • 2020-09-11

Kerstin A skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fått bra bemötande och information Läs mer
  • Per-Olof S

2020-09-04

Per-Olof S skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har både sålt och köpt bostadsrätt genom Martina och måste säga att hon är mycket proffsig. Jag har blivit bemött väldigt trevligt och kunnigt. Hon är snabb och duktig på det hela taget. Läs mer
    2020-09-04 Martina E svarar Per-Olof S
    Hej va kul att höra att du är nöjd, vi ses snart igen/ Martina

Lauri L skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kunnig o alert duktig och hjälpsam mot oss som köpare.
    Hjälpte oss till en snabb o smidigt affär. Läs mer
    2020-10-01 Petter J svarar Lauri L
    Stort tack själva! Kul att ni hittade ert drömboende!

Suzanna K skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt lägenhet på Prästgatan 16c i Kinna. Supertrevligt och personligt bemötande vid visning. Proffsig och lättillgänglig vid frågor. Lite stressad vid kontraktskrivning.
    Överlag en bra men lite stressig första bostadsaffär! Läs mer

Paula J skrev om Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en gård utav Petter på svensk fastighetsförmedling och blev mycket väl bemötta. Tillgängligheten har varit mycket god och hela bemötandet i proffsighet och kunskap. Vi är mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning Paula Läs mer

Ulf W skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra kommunikation och genomförande av försäljning av lgh. God lokalkännedom! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ulf W
    Hej Ulf tack själva för en enkel och trevlig kommunikation
  • 2020-08-30

Ann-marie L skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra bemötande och hög servicegrad! Läs mer
    2020-08-31 Martina E svarar Ann-marie L
    Tack Ann-Marie för orden, vi ses snart igen
  • 2020-07-21

Jonas H skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har köpt bostad i Kinna.
    Är mycket nöjd med mäklaren som gjorde affären möjlig. Läs mer
    2020-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jonas H
    Tusen tack Jonas, stort lycka till med renoveringen så ses vi snart igen!
  • 2020-07-07

Anneli A skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag har sålt ett hus via svensk fastighetsförmedling

Proffsig
    Förtroendeingivande
    Bra kommunikation
    Trevlig

Försäljningen gick fort och smidigt Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anneli A
    Tack Annelie för förtroendet att ännu en gång till få sälja ett hus åt dig.
    MVH Martina
  • 2020-06-27

Tove N skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma sålde ett hus till oss - kunnig samt smidig och trevlig kontakt Läs mer
  • Johan W

2020-06-25

Johan W skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag sålde mitt hus långt ute på landet.

Från första mötet, har Emma varit otroligt kunnig, seriös och smidig. Kunde inte haft en bättre mäklare!

Eftersom mitt hus låg långt ute på landet, långt från kommunikationer, skola, dagis och butiker, var jag osäker på hur lätt det skulle gå och sälja. Emma var säker på att vi skulle kunna sälja det och att vi skulle få runt utsatt pris. Det visade sig att jag till slut fick långt över det, så jag är jättenöjd.

Sammanfattning: Seriös, kunnig och smidig mäklare. Slutpriset överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Johan W
    Tusen tack för ditt fina omdöme Johan! Det betyder mycket för mig att du är nöjd, vilket köparna också garanterat är. Så himla roligt att kunna hjälpa dig med affären, vi håller kontakten en tid framöver såklart. Tack!
  • 2020-06-19

Anders L skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Smidigt och enkelt köp av bostadsrätt. Trevligt bemötande redan från visning. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anders L
    Tack och grattis igen till köpet av den fina lägenheten, vi ses snart /MVH Martina
  • 2020-06-08

Vlado P skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Fin sommarstuga i Dyrenäs som vi köpte Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Vlado P
    ... som ni med all säkerhet ska stortrivas i hela familjen! Tack för ett fint omdöme Vlado. Allt gott!
  • Ellinor P

2020-06-08

Ellinor P skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt ett vinterbonat fritidshus av Emma. En fantastisk mäklare som ordnade en förhandsvisning med kort varsel. Väldigt fint bemötande, mycket engagerad och lyhörd. Rekommenderas starkt! Tack Emma. Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ellinor P
    Stort tack för ditt fina omdöme Ellinor! Det var ett nöje att kunna hjälpa er hitta hem till rätt fritidshus. Allt gott så ses vi snart igen!
  • 2020-06-07

Malin Å skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Professionellt bemötande.
    Kunnig.
    Gav inte upp. Läs mer
    2020-06-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Malin Å
    Tack så mycket Malin! Skönt att det blev bra till slut trots att det tog lite tid :)

• 2020-05-24

Katarina H skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Trevligt bemötande. God kunskap. Tålamod. En av de bättre jag mött, har ändå gjort ett ganska stort antal försäljningar resp. köp. God företrädare för Sv. Fastighetsförmedling som i övrigt alltid har varit utmärkt att ha att göra med.
    Denna gång gällde det en försäljning av hus, gammalt, mindre kommun, naturnära. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Katarina H
    Tack för de fina orden, med vänliga hälsningar Martina
  • 2020-05-19

Dag G skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt fritidstomter

Utmärkt bemötande

Hade inga förväntningar

Mycket bra resultat av uppdraget Läs mer
    2020-05-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Dag G
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Kul att höra att ni är nöjda.

• 2020-05-16

Anna E skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra bemötande och vi upplevde henne påläst om huset. Hon trängde sig inte på, vi är jätte nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anna E
    Tack för de fina orden, och grattis till köpet /Martina
  • 2020-05-15

Hjalmar T skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Väldigt hjälpsam och tillmötesgående mäklare, gjorde att första bostadsköpet kändes tryggt och enkelt! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hjalmar T
    Tack vilka fina ord och grattis till ert fina hus./ MVH Martina
  • 2020-05-08

Göran E skrev om Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Bra hittills. Vi får se hur det löser sig till slut. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Göran E
    Tack / det kommer säkert gå bra MVH Martina
  • 2020-04-12

Jonna L skrev om Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    vi frågade efter visning av hus eftersom visningen redan hade varit. Slutade med att vi Köpte villan. Bra möte och svensk fastighetsförmedling var väldigt anpassningsbara med tanke på covid-19 tiden. Fick egen visning och trots att vi fick en inhoppare (en mäklare från samma företag) istället för ordinarie mäklare (som var på semester) så fick vi snabba svar på alla våra frågor. Efter visning var kommunikationen kanon också! Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jonna L
    Tack så mycket Jonna! Kul att höra att ni är nöjda med oss! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i Horred och Marks kommun.

• 2020-04-10

Natalie L skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kunnig, engagerad och tillgänglig Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Natalie L
    Tack för en fin rekommendation Natalie! Är övertygad om att ni kommer trivas bra med ert fritidshus. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-09

Daniel W skrev om Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Proffsigt bemötande. Svarar snabbt på mail och telefon. Bra bemötande mot både köpare och säljare. Andra gången jag anlitar dem. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-04-14 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Daniel W
    Tack Daniel för din fina rekommendation! Viktigast är att du och köparna är nöjda, och att slå rekord är ju alltid en bonus! Det har varit roligt att få hjälpa dig både köpa och sälja. Vi hörs snart igen! Mvh, Emma Lundin
  • 2020-03-17

Siv Gun Marianne E skrev om Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde en jordbruksfastighet.
    Vår mäklare Simon Andeassen
    bemötte oss mycket bra.
    Han var trevlig och
    lyssnade på våra önskemål.
    Vi rekommenderar honom
    med det varmaste.
    Mvh Marianne & Sven Ekman Läs mer
    2020-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Siv Gun Marianne E
    Tack Marianne.
    Hoppas ni får njuta riktigt ordentligt av påsken i Varberg.
    Mvh Simon

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte