Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna!

Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun och orter som Horred, Tostared och Björketorp bland många andra.

Vi har lång erfarenhet av mäklar- och bostadsbranschen och kan svara på frågor under hela affären. Vårt mål är att du ska vara hundra procent nöjd med ditt nya boende.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• 2019-06-20

Annie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Ett litet hus på landet i behov av renovering. Jättetrevligt bemötande och snabb återkoppling. Gjorde hela affären smidig och enkel. Läs mer
    2019-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Annie A
    Tack för de fina orden , ha en härlig sommar /Mvh Martina
  • 2019-06-19

Mattias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kan bara sammanfatta det på ett sätt å d är super. Vi sålde gärdebov 21 och fick förmedlat min mormor och morfars hus. Simon har skött det på alla sätt med bravur 👌👌 mvh Mattias Friberg Läs mer
  • 2019-05-28

Björn Axel Viking N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpte fritidshus i Marks kommun. Snabb och bra kommunikation med mäklaren, fick svar på alla frågor. Fick bra tips på t.ex. besiktningsman när jag bad om det och jag är i allmänhet väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Björn Axel Viking N
    Tack så mycket Björn! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • 2019-05-25

Niclas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köp av Sommarstuga i Marks kommun.

Vi har blivit ytterst väl bemötta av Emma som har ställt upp och alltid varit tillgänglig på frågor.
    Hon har återkopplat snabbt och gjort oss som köpare trygga igenom hela bostadsaffären. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Niclas B
    Tack för ditt omdöme Niclas, och tack för en god kontakt under hela tiden! Vi ses igen i nästa vecka.
  • 2019-05-15

Mia M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde två bostäder (dödsbo) och mäklaren Emma Lundin skötte allt perfekt! Hon var affärsmässig, driven och såg till att försäljningarna avslutades med att både säljare och köpare var nöjda. Vi hade flera gode män inblandade i försäljningarna och Emma underlättade och hjälpte oss i hela den processen. Hon är en fantastiskt duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Mia M
    Hjärtligt tack för dina fina ord Mia! Att ni är nöjda är det viktigaste för mig och stort tack för förtroendet jag fått!
  • 2019-05-14

Pierre T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag och min fru köpte vår första bostad, en stuga i skogen, och fick utförlig information om hur köp och kontraktsskrivning skulle gå till.

Saklig och trevlig mäklare som är mån om kunden. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Pierre T
    Hej Pierre, Tack för din rekommendation! Jag hoppas att fullföljandet av affären ska gå minst lika bra! Vi hörs snar igen.
  • Lars E

2019-04-17

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Stort tack för ett trevligt och proffsigt bemötande vid vårt husköp! Bra och tydlig information hela den korta och snabba vägen från visning till budgivning och kontraktsskrivning (en vecka). Det gick snabbt att få svar om man hade någon fråga, både på telefon och via epost. Kan varmt rekommendera både huvudmäklaren och hennes hjälpsamma kollega! Tack! Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Lars E
    Tack för de fina orden mvh Martina och Emma
  • 2019-03-30

Carola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag mötte en engagerad och erfaren mäklare som återkopplade varje steg. Jag kände mig informerad och väl bemött under hela resan. Att sälja och köpa bostad innebär mycket pusslande - därför är det oerhört viktigt med just informationen och bemötandet. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Carola S
    Tack Carola det var ett nöje att hjälpa dig mvh Martina
  • 2019-03-30

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt en fastighet genom Svensk fastighet. Simon Andreassen har som mäklare skött sina uppgifter med stort enagamang och nogrannhet. Simon är professionell i sitt ämbete som mäklare och jag vill varmt rekommendera honom till andra som funderar på köpa eller sälja sina fastigheter. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Johan P
    Tack Johan. Den bästa känslan är att kunna göra både köpare och säljare nöjda med sin största affär.
    Hoppas jag i framtiden får nöjet att förmedla ett hus/fritidshus till er!
    Mvh Simon
  • 2019-03-25

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi håller på att köpa bostad. Mäklaren har ett gott och tjänstvilligt bemötande, är lätt att kontakta och följer upp saker och ting. Enligt min mening kan mäklaren rekommenderas. Läs mer
    2019-04-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ola L
    Tack för vitsorden /Mvh Martina
  • 2019-02-22

Tonie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålde mitt hus med hjälp av Emma Lundin,läste om henne på Google,hon hade mycket goda omdömen,så jag valde Emma,rekommenderar henne absolut,Tack Emma. Läs mer
    2019-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Tonie P
    Tack själv Tonie, för att jag fick förtroendet och möjligheten att hjälpa dig med din försäljning!
  • 2019-02-08

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma är trevlig och duktig! Man känner sig trygg med henne vid sitt husköp. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Karin B
    Tack Karin för dina fina ord! Stort lycka till så håller vi kontakten.
  • 2019-01-26

Thomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma Lundin sålde morsans lägenhet snabb och smidigt när jag tog semester
    👍👍👍👍👍 Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Thomas J
    Stort tack för detta Thomas, det var bara roligt att kunna hjälpa till!
  • 2019-01-24

Harald Leif A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    veldig proffsigt behandlat hela førseljningen Läs mer
    2019-01-24 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Harald Leif A
    Tack Leif! En ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fina herrgård. Önskar er allt gott i ert nya fina boende uppe i Värmland/ Simon
  • Hans L

2018-12-31

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålde villa. Strålande bemötande från mäklaren redan från första mötet. Det framgick direkt att det här huset ville han verkligen sälja. Allting gick väldigt smidigt och processen följde precis som mäklaren förutspått. Försäljningen av vår fastighet översteg våra förväntningar med råge.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare och det arbete han utfört under tiden. Läs mer
    2018-12-31 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hans L
    Tack för de fina orden! Ett rent nöje att få hjälpa till med er förmedling. Tack för gott sammarbete och för årets charmigaste visning! Önskar er ett gott nytt år / Simon
  • 2018-12-03

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi sålde en äldre villa i via Svensk Fastighetsförmedling Kinna och fick hjälp av Emma Lundin.

Emma har på ett mycket förtroendeingivande och tillmötesgående sätt, vilket underlättade för oss då vi redan flyttat till Göteborg och ej haft tid att vara delaktiga i visningar etc.

Emma har varit vår primära kontakt och hon har hanterat vår försäljning från start till slut, så att allt gått smidigt och lätt. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Fredrik S
    Stort tack för ert förtroende Fredrik, viktigast för mig är att ni är nöjda! Mvh, Emma Lundin
  • 2018-11-28

Nikica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Allt ok, korrekt o trevligt bemötande! Nöjd kund. Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Nikica S
    Tack Sladic! Jag är säker på att ni kommer trivas i er nya fina bostad. Jag önskar er en trevlig jul så ses vi på tillträdesdagen/ Simon
  • 2018-11-21

Ulrika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Mycket bra och lungt bemötande pe en trög villa säljmarknad Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ulrika R
    Tack Ulrika. Hoppas ni kommer trivas bra med er nya fina bostad i Kungsbacka. Vill passa på att önska er en riktigt trevlig jul/ mvh Simon
  • 2018-10-12

Lizkulla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt en bostadsrätt på Muraren i Kinna. Mäklaren Pär var helt fantastiskt trevlig. Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Lizkulla P
    Tack så mycket Lizkulla! Bara trevligt att kunna vara till hjälp!

• 2018-10-12

Matz H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålt en lägenhet som vi syskon ägde efter vår mamma.
    Bra smidigt bemötande från mäklaren.
    Lägenheten blev såld relativt snabbt och vi fick bra betalt. Läs mer
    2018-10-12 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Matz H
    Tack så mycket Matz! Härligt att höra att ni är nöjda!
  • 2018-10-11

Hivron A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt hus
    Mycket bra bemötande och trevlig Läs mer
    2018-10-11 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hivron A
    Tack så mycket och hoppas ni kommer trivas i ert fina nyköpta hus./ Martina
  • 2018-09-27

James H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpt fastighet genom Emma Lundin.
    Hon har genomfört affären på bästa sätt i alla avseenden.
    Hade inga stora förväntningar, mycket bra kontakt och
    tillmötegående under hela tiden.
    Tack1 Läs mer
  • 2018-09-27

Hanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Första husköpet och vi hade turen att få en sådan glad och engagerad mäklare! Läs mer
    2018-09-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Hanna C
    Tack så mycket! Grattis till ert nya fina hus!
  • 2018-09-25

Louise C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Supernöjda med Simon Andreassons och Svensk Fasts insats i försäljningen av vår bostadsrätt i Kinna.

Väldigt trevligt bemötande och en snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2018-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Louise C
    Tack så mycket för de fina orden! Mitt mål är alltid att sträva efter att göra båda parter så nöjda som det bara går!. Önskar er all lycka med ert nya fina hus. Vill ni ha hjälp med framtida värderingar så är ni alltid välkomna att kontakta mig. / Simon
  • Senaa A

2018-09-16

Senaa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpte tomt i marks kommun .
    Det va en bra bemöttande av mäklaren .
    Jag behövde mycket information och tips på hur kan jag bygga på tomten ,
    Och det har jag fått av mäklare.
    Det va et nöje att köpa hos dem.
    Väldigt trevlig och snäll mäklare . Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Senaa A
    Stort tack Senaa, det ska bli roligt att följa hur byggnationen går. Lycka till och vi hörs snart igen!
  • 2018-08-30

Lars Ove L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har sålt en 4 rummare på Kristinebergsgatan,. Första mötet med Emma va mycket givande samt att vi hade ganska lika förväntningar inför försäljningen. Upplevelsen var att Emma va en påläst, engagerad och kunnig mäklare. Jag kan verkligen se Emma tillhandahålla nya objekt.
    MVH Lasse Läs mer
    2018-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Lars Ove L
    Stort tack Lasse, för ert förtroende och för ett härligt bemötande! Roligt att både ni och köparna är nöjda.
  • Sven F

2018-08-08

Sven F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt fastigheten Lillakullen 1 i Istorp med hjälp av Emma Lundin. Hon skötte all annonsering, alla kontakter och alla övriga insatser som krävdes för försäljningen exempelvis vid budgivningen mm. Försäljningen gick snabbt och helt i enlighet med vad som sades från början. Vi är därför mycket nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Sven F
    Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen Sven och Kerstin, det är det viktigaste för mig. Stort tack för era fina ord! Mvh, Emma Lundin
  • 2018-07-23

Frida Pernilla Victoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Pär har varit hjälpsam från första stund!
    Från dagen vi ville kolla på två hus på samma dag tills vi fick nycklarna till huset som blev vårt hem.
    Han har hjälpt oss när vi har varit osäkra eller haft svårt att få tag i säljarna.
    En situation man lätt kan känna sig osäker i hjälpte han till så vi kunde känna oss trygga i. Läs mer
    2018-07-23 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Frida Pernilla Victoria S
    Stort tack för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2018-07-20

Jens L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Hej ! Vi anlitade Pär Brundin på Svensk fastighetsförmedling Kinna kontoret när vi sålde våran fastighet på Svalvägen 7 i Rydal. Vi är väldigt nöjda med upplägget av försäljningen från början till avslut. Rekommenderas !
    Jens Lilja Läs mer
    2018-07-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jens L
    Tack Jens! Kul att ni är nöjda!

• 2018-06-30

Tove Synnöve K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Proffesjonelt bemøtande
    Forventningarna var låga,då et stort meklarføretag inte lyckades selja huset.Simon Andreassen i Svensk fastighetsførmedling kinna,sålde huset på rekordtid.

Skal du selja en villa i Marks Kommune Kontakta Simon Andreassen Läs mer
    2018-08-09 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Tove Synnöve K
    Tack så mycket. Det var bara trevligt att få hjälpa er med er förmedling.
    Önskar er alla lycka i Norge
    mvh Simon
    Svensk Fastighetsförmedling Kinna gillar detta

Per B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Köpte nyss fritidshuset på Orrvägen 7, Örby. Martina skötte det hela proffsigt, snabbt och effektivt. Vi är helnöjda så här långt. Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Per B
    Tack , hoppas ni kommer trivas bra i er fina stuga./MVH Martina

Karl S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har sålt våran sommarstuga Orrvägen 7 i Örby vid Mo Strand .
    På ett mycket proffsigt och trevligt sätt och personligt sätt .
    Martina , motsvarade absolut våra förväntningar !
    En snabb affär , ingen långbänk här och en härlig köpar familj
    som nu är samma ålder som vi var för 20 år sedan när vi köpte
    och härligt att dom skall ha det som sommarstuga !
    Det är inte lätt känslomässigt att sälja något som man tycker om
    och även utfört och förändrat under åren .
    Men allt har sin tid . Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Karl S
    Tack för era fina ord, är övertygad om att köparna kommer ta hand om ert smultronställe lika bra som ni har gjort / Mvh Martina

Bengt Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kompetent mäklare med ett trevligt sätt och bemötande!

Köpt ett radhus i Kinna på 100 m2!
    i 2 våningar med källare/balkong och altan.

Sålt en 14 år gammal villa i Gråbo på 168 m2 i 2 plan. med källare, garage/carport/ och verkstad i samma byggnad, samt lusthus och Friggebod.

Mvh Bengt Zanders Läs mer
    2018-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Bengt Z
    Tack Bengt hoppas du kommer trivas i Kinna i ditt fina radhus./ Mvh Martina

Bertil K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Träffade min mäklare Per Brundin första gången hösten 2017 . Därefter en process fram till maj 2018, då min villa i Sätila såldes. Jag har hela tiden fått ett professionellt och trevligt bemötande av Per. Jag hade från början kanske högre förväntningar på slutpris i förhållande till resultatet baserat på den utveckling jag såg i området under hösten 2017. Jag antar att en "svajigare " och osäkrare marknad under 2018 är främsta anledningen. Sammanfattningsvis är jag nöjd mäklarkontakten och rekommenderar gärna Per till andra kunder. Läs mer
    2018-06-19 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Bertil K
    Tack så mycket Bertil! Mvh Pär Brundin
  • 2018-06-03

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Vi har köpt en friliggande villa.
    Trevligt bemötande, informativ, lätt att få kontakt med.
    Våra förväntningar blev tillgodosedda. Läs mer
  • 2018-05-01

Leena Tuulikki A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Emma var ytterst proffsig och vänlig på samma gång.Förklarade tydligt alla paragraferna utan att tala von oben.
    Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-08-20 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Leena Tuulikki A
    Hej Leena, och stort tack för lovorden! Jag hoppas du trivs bra i ditt nya hem och att vi har kontakt även vid framtida behov.
  • 2018-04-17

Ulrika M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Duktig, förtroendeingivande , lugn,
    Den bästa jag har mött hittills . Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ulrika M
    Tusen tack Ulrika för lovorden och ditt förtroende! Det är bara roligt att kunna hjälpa dig med både försäljning och köp. Mvh, Emma Lundin
  • 2018-04-17

Tobias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jätte bra och jätte trevlig. Känns väldigt tryggt och hon förkllarar allt grundligt. Läs mer
    2018-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Tobias T
    Stort tack Tobias, det viktigaste är att ni är nöjda! Mvh, Emma Lundin
  • 2018-04-15

Boris G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Trevlig, personlig och professionell. Snabb att svara. Jag fick det hus jag ville ha till ett pris både jag och säljarna är nöjda med. Läs mer
  • 2018-04-09

Daniel T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
  • 2018-04-06

Florim G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag uppskattar hennes bemötande och hjälpen med att besvara alla frågor. Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Florim G
    Tack , alltid roligt med trevliga köpare/ Mvh Martina
  • 2018-04-06

Christina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Sålde bostadsrätt
    Martina är en mycket trevlig, seriös, kunnig mäklare. Hon har koll. Har skött sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Serviceinriktad. Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Christina A
    Tack Christina för dina fina ord, roligt att jag får hjälpa er med er försäljning av er fina bostadsrätt/MVH Martina
  • 2018-03-22

Anders Bertil A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Det har fungerat mycket bra, kunnig och engagerad mäklare. Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anders Bertil A
    Stort tack för förtroendet. Det var riktigt skoj att få förmedla er fina villa/ mvh Simon
  • 2018-03-07

Rita K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag fick ett trevligt bemötande. Emma Lundin är en tjej som inger förtroende och hon är proffsig i sitt yrkesutövande. Hon har skött uppdraget på bästa sätt. Hon fann sig och jobbade lugnt vidare trots att det blev lite "strul" med budgivningen. Jag skulle gärna anlita henne igen och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Rita K
    Stort tack för ditt förtroende Rita! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd. Mvh, Emma Lundin
  • 2018-03-02

Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Kännt Martina sedan tidigare. Alltid trevligt bemötande. Rak och öppen kommunikation. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Ulla E
    Tack Ulla, mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning./ Martina
  • 2018-02-28

Annette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Jag är glad att jag valde Svensk Fastighetsförmedling och Martina Eriksson när vi skulle sälja mammas bostadsrätt i Kinna.

Martina har ett trevligt, ödmjuk och proffsigt bemötande mot mig och mot budgivarna. Hon har också regelbundet hållit mig informerad om allt som berört försäljningen. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Annette B
    Tack Annette det har varit mycket trevligt att få hjälpa er. MVH Martina
  • 2018-02-28

Anita W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Har haft med samma mäklare att göra tidigare, då som säljare och jag är jättenöjd. Som köpare kändes det lika tryggt och bra. Hon är glad och trevlig och svarar kunnigt på de frågor man har. Kommer att sälja ett hus ganska snart och kommer då att vända mej till samma mäklare. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Anita W
    Tack Anita för de fina orden, tror ni kommer trivas jättebra i ert nya hus. Vi hörs snart igen/MVH Martina
  • Jennie K

2018-02-17

Jennie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Suverän service, jätte trevlig och proffesionellt bemötande. Kan starkt rekommendera Emma och hennes kollegor. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Jennie K
    Hej Jennie, Stort tack för din feedback! Hoppas hela familjen ska trivas när ni väl flyttat in. Vi ses ju snart igen. Mvh, Emma Lundin
  • 2017-12-08

Beata K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    I have amazing experience, handling my house sale from USA.
    Par took care of everything and I just had to sign one paper.
    The sale went extensively well and painless. Thank you.
    Best regards
    Beata Läs mer
  • 2017-12-01

Leif G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kinna
    Trevligt bemötande, allt gick fort och han visste vad han gjorde och gjorde det mycket bra. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Kinna svarar Leif G
    Stort tack Leif! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus!

Mor Kerstins torg 2, 511 54 Kinna