Jasmine Andersson

Jasmine Andersson

Jasmine Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Jasmine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Jasmine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.5. Jasmine Andersson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Jasmine Andersson

Martina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Har bara gott att säga om Jasmine! Alltid på tå, tillgänglig och proaktiv som mäklare vilket är guld värt och långt ifrån självklart i denna bransch. Tacksam för Jasmine och en snabb affär!

Svar från Jasmine Andersson

Men så glad jag blir av dina fina ord, tusen tack för det Martina!

Beatrice F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Alltid fint bemötande och snabb återkoppling. Jasmine jobbade outtröttligt för att få till en bra försäljning.

Svar från Jasmine Andersson

Tack för dina fina ord Beatrice och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med att sälj din pärla!

Simone F
Kungälv

Fick ett bra intryck av Jasmine professionell och tillgänglig vid alla kontakter. Tog reda på saker.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Simone för det fina omdömet, det värmde verkligen! Önskar er all lycka till i ert nya boende!

Gisela R
Kungälv

Trevligt och kunnigt bemötande. Uppskattade att hon verkligen tog sig tid på visningen.

Svar från Jasmine Andersson

Tack Gisela för det fina omdömet! Kul att kunna få hjälpa er med att hitta denna gömda pärlan ;-)

Caroline M
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kode

Jasmine finns med på hela bostadsresan som en trygg & lugnande hand. Hon är tydlig & rak, hon står inte på någons sida, hon vill att det ska bli bra för både köpare & säljare & hon tar sig den tiden för detta. Vi har varit jättenöjda & kan med varm hand rekomendera henne för framtida säljare & köpare.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket för de fina orden! Ja, ibland går det snabbt även i en långsam marknad. Alltid roligt när man kan para ihop rätt köpare med rätt objekt i ett tidigt skede och att det blir så bra för alla inblandade parter. Så glad och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

Sara W
Köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kode

Tack vare Jasmine har vi äntligen hittat vår drömbostad! Jasmine var lyhörd för våra behov och önskemål och var väldigt flexibel. Hon fick oss att känna oss trygga och upplevdes väldigt genuin och pålitlig. Jasmine överträffade våra förväntningar och vi är så tacksamma att vi fick ha henne som mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne!!

Svar från Jasmine Andersson

Blir otroligt glad över era fina ord ska ni veta! Så roligt att få vara en del av ert första hus och att ni kände er trygga och väl omhändertagna, även om det i detta fallet gick väldigt snabbt. Önskar er all lycka till i ert nya hus!

Mathias J
Kode

Mycket professionell och trevlig. Jasmine kunande och trevliga bemötande gjorde att processen kändes avslappnad och trygg. Intresserad och snabb i sin återkoppling.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Mathias! Så kul att få kunna vara med och hjälpa er hitta ert nya drömhem

Susanne F
Ytterby

Driven och fast besluten att uppfylla uppdraget som hon åtagit sig. Kan rekommendera henne!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Susanne för de fina orden, önskar dig och Coco allt det bästa!

Isabel S
Kungälv

Fick bra information och var alltid tillgänglig vid frågor. Hittade snabbt lösningar och förklarade så att jag skulle förstå

Svar från Jasmine Andersson

Stort tack Isabel! Det ska bli roligt att få följa er resa framöver. Kommer bli en riktig pärla.

Malin P
Kode

Okunnig med fel attityd.. alla kan vara nya men man får då vara lite ödmjuk.

Svar från Jasmine Andersson

Hej Malin. Tack för din feedback, tråkigt att du känner så här och jag tar det med mig. Jag önskar dig all lycka till med din försäljning och så hörs vi av snart igen. Mvh Jasmine Andersson