Jasmine Andersson

Jasmine Andersson

Jasmine Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Jasmine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Jasmine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.6. Jasmine Andersson har haft 14 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

21 omdömen om Jasmine Andersson

Sedan starten hos Reco 2023
Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Jasmine är oerhört proffsig och uppfyllde alla mina förväntningar på en mäklare. Skall jag sälja någon mer gång kommer jag garanterat vända mig till Jasmine igen. Proffsig, saklig, anträffbar jag kan fortsätta länge att skriva positiva saker...

Raoul T
Kungälv

Snabbt fort o lätt. Mycket proffsig snabb med feedback. Nåbar hela dygnet nästan. Rekommenderas stort. Vi är jättenöjda.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack för dina fina ord Rolle, alltid kul att kunna hjälpa er med en såhär snabb och bra affär för alla parter!

Carina E
Kungälv

Kunnig, bra på att förklara, ger pålitligt och stabilt intryck i ett läge när man verkligen behöver ha någon att hålla i handen.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Carina för förtroendet, så roligt att vi verkligen lyckades hitta rätt köpare och att det gick så snabbt. Stort lycka till!

Olivia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Vi mötte Jasmine när hon höll i en husvisning och blev bemötta med en fantastisk energi och ett glatt leende. Dagen Jasmine kom hem till oss hade vi inga riktiga förväntningar utan ett hopp om att sälja vår lägenhet inom en framtid och utan förlust. Försäljningen av vår lägenhet gick snabbare än vad vi någonsin kunnat tro, Jasmine fick sålt den på endast en vecka och till vår glädje med vinst! Jasmine trodde på marknaden och på vår lägenhet när andra inte gjorde de. Vi är supernöjda med vårt val av mäklare och rekommenderar alla att sälja via Jasmine på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv!

Svar från Jasmine Andersson

Åh men tusen tack Olivia för de jättefina orden, blir verkligen jätteglad över dina ord ska du veta! Så glad att få förtroendet att få hjälpa er och mitt arbete tar inte slut här, nu ska vi hitta ert drömhus också ;)

Rasmus O
Kungälv

Möttes på en visningen av hus. Levde upp till våra förväntningar driven, ambitiös. Försäljningen av våran lägenhet gick otroligt snabbt och smidigt precis så man vill ha det.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Rasmus för de fina orden, de värmde verkligen! Så glad att kunna få hjälpa er med ert nästa kapitel i livet.

Ajdin I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Mycket skicklig mäklare som gör sitt yttersta för både säljare och köpare. Kan rekommenderas!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack Ajdin för de fina orden, så kul att få ha hjälpt dig hitta ditt hem och jag vet att du kommer trivas superbra!

Anton B
Köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Romelanda

Raka besked, vänlig, tillmötesgående, professionell! Allt man vill ha i en mäklare!

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack för de fina orden Anton, det sammanfattar bra hur jag vill upplevas som mäklare!- Tack för att jag fick lov att hjälpa er att hitta ert nya hem här i Diseröd

Ylva S
Romelanda

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Jasmine, som varit både tillmötesgående och tillgänglig för våra frågor.

Svar från Jasmine Andersson

Stort tack för dom fina orden och varmt välkomna till Diseröd, ni kommer trivas superbra! :)

Anna Lovisa Britt G
Kungälv

Glad och lätt att prata med samt flexibel och tillmötesgående vad gällde köpet av bostaden. Hade inga förväntningar och känner mig nöjd med hjälpen.

Svar från Jasmine Andersson

Tusen tack och stort lycka till med allt framöver! :)

Nils Peter F
Kungälv

Tillmötesgående, stort tålamod och hjälpsam.

Svar från Jasmine Andersson

Tack så mycket Nils, det värmde! Önskar er all lycka till med era husdrömmar.