Läs vad 9 Läs vad Nora Andersson

• 2021-01-04
    Mycket effektiv försäljning av min pappas enplansvilla.
    Nora är inlyssnande och mycket professionell. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill köpa och sälja objekt.
    Christina L
    • 122.0 m²
    • Frillesås
    sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-11-27
    Vi sålde vårat hus på ysbyhults-vag-11 med enormt god hjälp av Nora andresson, hon har sen start bemött oss som kunder med respekt och är en glad tjej helatiden, hon har varit väldigt behjälplig och levt upp till alla våra förväntningar, vi fick tidigt förtroende för henne och att hon va den som vi ville skulle sälja vårat hus, det märks att hon vet vad hon gör och hon höll väldigt god kontakt med oss som säljare om all info och vad som händer, jag kan starkt rekommendera henne och svensk fast har den äran att ha henne som anställd.
    Sammanfattningen blir bara THE ONE om man vill sälja.
    Jimmy A
    Jimmy A
    • 165.0 m²
    • Kungsbacka
  • 2020-11-25
    Nora hjälpte oss att sälja våran villa i Kungsbacka. Nora var otroligt engagerad och motiverad.
    Alltid positiv och hjälpsam. Kunnig mäklare och även duktig på att känna av marknaden.
    Vi skulle definitivt rekommendera andra att anlita Nora och kommer absolut anlita henne igen i framtiden om det skulle bli aktuellt.
    Rebecca E
    Rebecca E
    • 165.0 m²
    • Kungsbacka
  • 2020-10-24
    Har sålt en tomt.
    Tycker Nora var mycket engagerad och hade ett trevligt bemötande och gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vår tomt.
    Kan varmt rekommendera henne
  • 2020-09-11
    En duktig, kompetent, trevlig tjej som vet vad man som kund vill ha. Engagerad och otroligt trevlig.
    Jag som säljare har tidigare testat andra mäklare men här är den driven tjej som verkar älska sitt jobb.
    Hon kunde inte fått ett bättre betyg av mig än det jag skriver här.
    Gunnel R
    • 156.0 m²
    • Onsala
  • 2020-08-22
    Sålde en bostadsrätt med Nora. Då det är en pandemi i världen har marknaden varit oerhört svår tolkad och jag/vi har varit oroliga att vi ej skulle få sålt vår lägenhet.
    Trots detta lyckas Nora hålla huvudet högt och gav sig inte! Bemötandet var alltid trevligt och omtänksamt. Hon lyssnade alltid på oss (kunden) och var alltid kontaktbar, oavsett dag eller tid.
    Hon förmedlade ett gott samarbete där vi kunder var i centrum. En ung tjej som har arbets-glöden i sig! Rekommenderar henne starkt!
    Ida M
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Tölö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
  • 2020-07-16
    Mäklaren Nora var väldigt mån om att vi skulle få bästa möjliga förutsättningar till en bra försäljning av vårt hus. Många bra råd och tips inför visningen. Vidare så var mäklaren både lyhörd och mån om att inte forshera igenom budgivningen utan lät köparna få tid till eftertanke vilket resulterade till en för bägge parterna ett riktigt lyckat köp och säljförfarande. Vi kan verkligen rekommendera Nora som mäklare till er som säljare i framtiden!

Fam Almberg
    Christopher A
    • 132.0 m²
    • Öjersbo
  • 2020-07-14
    Vi köpte en Villa via Nora och är jättenöjda med hennes insatser. Vi gillade att vi kunde skriva kontrakt samma dag och att vi kunde ringa henne eller smsa om det va något.
    Kamila G
    • 132.0 m²
    • Öjersbo
    köpte sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er stort lycka till med nya huset, hoppas att ni kommer trivas! Varma hälsningar Nora

Visa svar
  • 2020-06-29
    Nora var trevligt och väldigt hjälpsam på alla vis. Rekommenderas varmt.
    Christopher B
    • 4:a
    • 53.0 m²
    • Fjärås
    köpte sin stuga med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
    Tack för den fina rekommendationen, önskar dig all lycka med nya bostaden och en härlig sommar! / Varma hälsningar Nora

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte