Nora Andersson
Registrerad mäklare sedan 2020-06-11
Aktiv på Reco.se sedan 2020-06-29
2020-06 - 2020-08

Läs vad 5 Läs vad Nora Andersson

• Gunnel R sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-09-11

Onsala
    En duktig, kompetent, trevlig tjej som vet vad man som kund vill ha. Engagerad och otroligt trevlig.
    Jag som säljare har tidigare testat andra mäklare men här är den driven tjej som verkar älska sitt jobb.
    Hon kunde inte fått ett bättre betyg av mig än det jag skriver här. Läs mer
  • Ida M sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-08-22

2:a
    Tölö
    Sålde en bostadsrätt med Nora. Då det är en pandemi i världen har marknaden varit oerhört svår tolkad och jag/vi har varit oroliga att vi ej skulle få sålt vår lägenhet.
    Trots detta lyckas Nora hålla huvudet högt och gav sig inte! Bemötandet var alltid trevligt och omtänksamt. Hon lyssnade alltid på oss (kunden) och var alltid kontaktbar, oavsett dag eller tid.
    Hon förmedlade ett gott samarbete där vi kunder var i centrum. En ung tjej som har arbets-glöden i sig! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Christopher A sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-07-16

Öjersbo
    Mäklaren Nora var väldigt mån om att vi skulle få bästa möjliga förutsättningar till en bra försäljning av vårt hus. Många bra råd och tips inför visningen. Vidare så var mäklaren både lyhörd och mån om att inte forshera igenom budgivningen utan lät köparna få tid till eftertanke vilket resulterade till en för bägge parterna ett riktigt lyckat köp och säljförfarande. Vi kan verkligen rekommendera Nora som mäklare till er som säljare i framtiden!

Fam Almberg Läs mer
  • Kamila G köpte sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-07-14

Öjersbo
    Vi köpte en Villa via Nora och är jättenöjda med hennes insatser. Vi gillade att vi kunde skriva kontrakt samma dag och att vi kunde ringa henne eller smsa om det va något. Läs mer
    2020-07-14 Nora A svarar Kamila G
    Stort tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er stort lycka till med nya huset, hoppas att ni kommer trivas!
    Varma hälsningar Nora
  • Christopher B köpte sin stuga med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

2020-06-29

4:a
    Fjärås
    Nora var trevligt och väldigt hjälpsam på alla vis. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-02 Nora A svarar Christopher B
    Tack för den fina rekommendationen, önskar dig all lycka med nya bostaden och en härlig sommar!
    / Varma hälsningar Nora

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka