Marcus Johansson

Marcus Johansson

Marcus Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Marcus Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Marcus Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Marcus Johansson har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

72 omdömen om Marcus Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Christoffer V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Örnäset

Trevlig kunnig professionell mäklare som mycket väl svarat upp mot de förväntningar jag haft vid en försäljning! Rekommenderar honom starkt vid försäljning/köp

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt fina omdöme, värmet mycket!

Dan I
Centrum

Marcus var lätt att ha att göra med. Tilltalande upplägg på processen. I våra ögon genomfördes affären extremt snabbt. Prisförväntningarna uppnåddes. Alltid tillgänglig. Vi rekommenderar honom till andra kunder, både köp som sälj.

Svar från Marcus Johansson

Tack Dan för ett gott samarbete och ditt fina omdöme!

Tove L
Centrum

Det kändes lugnt och tryggt att sälja vår lägenhet med Marcus. Lätt att ha att göra med och kom med goda råd genom hela processen. Rekommenderas!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt omdöme och tack för ett jättebra samarbete med er försäljning. Bra förutsättningar ger goda resultat!

Erica V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum

Proffsig genom hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Marcus Johansson

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Tvekar inte en sekund på att ni kommer trivas i er nya bostad!

Simon V
Centrum

Väldigt bra att ha och göra med. Skulle absolut anlitat Marcus igen!

Svar från Marcus Johansson

Tack så mycket, återkommande kunder är det betyget som värmer mest!

Anita M
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Bergnäset

Mycket trevligt bemötande, glad och positiv. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Snabb och smidig affär. Rekommenderar verkligen Marcus och Svensk Fastighetsförmedling Luleå.

Svar från Marcus Johansson

Supertack för ditt fina omdöme! Trevligt att få samarbeta med er i både köp och säljläget.

Anita M
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Gammelstad

Mycket trevlig, glad o positiv. Ingav ett mycket professionellt intryck

Svar från Marcus Johansson

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jättekul att läsa att ni är nöjda!

Johannes F
Skurholmen

Utmärkt. Har inga klagomål och blev trevligt bemött. Fick snabbt tydliga svar på frågor, samt information om bostadsköpet.

Svar från Marcus Johansson

Tack Johannes för ditt omdöme, hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!

Hampus R
Skurholmen

5 av 5 Mycket bra rakt igenom

Svar från Marcus Johansson

Tackar så mycket för ditt omdöme, värmer gott!

Jonas A
Burströmska

Proffsigt från första till sista stund!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ett smidigt samarbete!