Stephanie Wehage

Stephanie Wehage

Stephanie Wehage är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Stephanie Wehage har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Stephanie Wehage har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Stephanie Wehage har haft 22 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 135 Läs vad Stephanie Wehage

• sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Henån
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Stephanie. Mina förväntningar var stora och hon levde med råge upp till dem. Hon är mycket kunnig och pedagogisk och ledde mig stadigt genom försäljningsproceduren. Det var ordning och reda, hon var tydlig och korrekt. Hon lyssnade på mig och gav goda råd som jag kunde ta ställning till. Hon hade många bra idéer och förslag, och hon var också inspirerande.
    Jag är mycket nöjd med samarbetet med Stephanie Wehage !
    Tack Birgitta, vilken härlig resa vi gjort hittills. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig! Stephanie Wehage
  • köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    • Svanesund
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ett professionellt, hjärtligt och genuint bemötande
    Tack för er fina recension Love! Jag ser fram emot att träffa dig och familjen snart igen :) Stephanie Wehage
  • Johan B
    • Svanesund
    2022-09-09 Verifierad kund
    Stephanie guidade oss exemplariskt genom försäljningen av vårt sommarhus och hennes kunskaper och erfarenhet gjorde tydligt skillnad på vår upplevelse och troligen även slutpriset som vida överträffade våra förväntningar.
    Bästa Johan & Hanna, det har varit ett sant nöje! Vi ses snart igen, stort tack för de fina orden! Stephanie Wehage
    • Henån
    2022-09-08 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare och vi kan varmt rekommendera henne! Hon är seriös och förstår både förväntningar och de känslor som kan uppkomma för så väl säljaren som köparen! Hon är ytterst professionell och enormt påläst vilket känns tryggt för oss som köpare! Det hon inte haft svar på har hon kollat upp! Hon har även bra uppföljning, punktlighet och framförallt en ödmjukhet som gör att man känner stort förtroende för henne! Ska man sälja kring Orust så skulle jag inte välja någon annan att göra det än Stephanie! Hälsningar Anna-Karin och Petter
    Stort tack för dessa fina ord, och grattis igen till ert fina ställe :) Stephanie Wehage
  • Jan A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-08-10 Verifierad kund
    Toppbetyg rätt igenom
    Överträffade våra högt ställda förväntningar.
    Rekommenderas varmt.
    Tack bästa Jan & Anna! Varit en fröjd att samarbeta med er :) Stephanie Wehage
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
    2022-08-07 Verifierad kund
    Mycket korrekt
    Jag träffade aldrig mäklaren perdonligen
    Tack Lena! Förhoppningsvis ses vi vid nästa tillfälle :) Stephanie Wehage
    2022-08-05 Verifierad kund
    Superbra bemötande, flexibel och lyhörd. En av de bästa mäklarna jag haft att gör med.
    Tusen tack Philip, ser fram emot att vara fortsatt del i övertagandet av er nya bostad! Stephanie Wehage
    • Varekil
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket professionell hantering av hela försäljningen.
    Tack P-A; sådant fint samarbete vi har och så roligt vi haft! Stephanie Wehage
    2022-07-29 Verifierad kund
    Stephanie var fantastisk på alla sätt. Lätt att nå, engagerad, trevlig och tillmötesgående på alla sätt!
    Tack för dina fina ord Susanna, värmer enormt! Vi ses snart igen! Stephanie Wehage
  • Jan A
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffesionell kunnig du känner dig trygg med henne någon att lita på glad käck och trevlig