Stephanie Wehage

Stephanie Wehage

Stephanie Wehage är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Orust

Stephanie Wehage har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Stephanie Wehage har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Stephanie Wehage har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Stephanie Wehage

Sedan starten hos Reco 2021
Gunilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån

Stephanie mötte mig med en positiv, intresserad och öppen inställning. Nu skall vi sälja din fastighet och göra det bästa möjliga tillsammans. Lätt att nå på sms/telefon. Tidsplanen fungerade bra och hon utstrålade trygghet. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Så glad för vårt fina samarbete! Tack för ditt fina omdöme!

Inger H
Henån

Trevlig tjej bra på att förklara saker

Svar från Stephanie Wehage

Tack Inger, det har varit en ära att få hjälpa dig längs vägen!

Jan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Käringön

Ett fantastiskt bemötande proffsigt i alla delar Överträffande våra förväntningar med råge Ett sant nöje att göra affärer med Stephanie

Svar från Stephanie Wehage

Tänk att få ha privilegiet att både bistå vid försäljning och köp, och mer än en gång. Därtill med en så fantastisk familj som ni. Ett sant nöje!

Helene G
Sålde sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Stephanie som mäklare vid försäljning av min pappas sommarstuga. Stephanie är mycket bra att ha att göra med, proffsig, idérik och lagom drivande. Hon svarar alltid snabbt när man sökt henne, kollar upp det man har funderingar på och följer upp kontinuerligt. Stephanies sociala talang har gjort kontakten extra positiv.

Svar från Stephanie Wehage

Det har varit en ÄRA! Tackar ödmjukast för en så fin rekommendation!

Marja R
Varekil

Mycket hjälpsam och lyhörd i sitt yrke. Rekommenderas varmt.

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla Marja! En ära att ha blivit utvald som er mäklare :)

Östman Jonas Erik Ö
Köpte sin stuga med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Henån Centralt

Kunnig, engagerad och trevlig mäklare. Tar sig tid och driver processen i rätt takt med fingertoppskänsla. Jobbar på bästa sätt både för säljare och köpare och är redo att göra jobbet. Behöver något kollas så gör hon det. Vi var mycket nöjda.

Svar från Stephanie Wehage

Tackar ödmjukast för dessa fina ord !!

Jonas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Orust
Varekil

Trevlig och hade full koll och fanns humor :)

Svar från Stephanie Wehage

Tack snälla för omdömet! Humor är viktigt det med! Fint hur även ni bjöd på humor :) Stort grattis igen till er nya bostad!

Karin Elisabeth Ö
Henån Centralt

Mycket tillmötesgående, lyhörd, kunnig och intresserad av att hjälpa till med alla våra frågor. Vi kände oss mycket trygga att göra denna stora affär med henne som mäklare.

Svar från Stephanie Wehage

STORT tack fint omdöme och återigen; GRATTIS till en fantastisk fritidsbostad!

Julia W
Svanvik

Stephanie är bäst mäklare på Orust! Utan hon hade vi varken kunnat sälja huset så snabbt och smidigt eller kunnat uppnå ett så bra slutpris. Stephanie är en varm och lyhörd människa och en mycket professionell, proaktiv och högst engagerad mäklare som vi känner oss trygga med. Va smart - välj Stephanie! Tack för att du fick fram en stor succé för oss!

Svar från Stephanie Wehage

Det har varit en ÄRA! Vilket fint samarbete vi haft. Önskar er all lycka på nästa plats och ser fram emot när vi ses för den där lunchen när ni kommer hitöver nästa gång :)

Robert S
Varekil

Mycket proffesionell! Rak och tydlig kommunikation och samtidigt ett väldigt trevligt och personligt bemötande.. Hon är även flexibel och lätt att resonera fram lösningar med. Jag kommer rekommendera Stephanie till vänner och bekanta som ska göra fastighetsaffärer på Orust!

Svar från Stephanie Wehage

Jag tackar ödmjukast för ert fina omdöme och känner mig lyckligt lottad som blev anlitad av er ☺️