Läs vad 12 Läs vad Erika Axtelius

• 2021-01-19
    Jag med min sambo har köpt en insatslägenhet.
    Trevligt och välkomnande bemötande av mäklaren. Mina förväntningar var att få svar på mina frågor som jag hade om lägenheten och jag fick bra utvärderade svar på mina frågor.
    Nathali J
    • 86.0 m²
    • Norrtorn
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Tack snälla för ert fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er att finna er nya bostad. Är övertygad om att ni kommer att trivas superbra i den fina bostadsrätten. /Erika

• 2021-01-19
    Trevlig mäklare med proffsigt bemötande.
    Linn N
    • 86.0 m²
    • Norrtorn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Tack snälla för det fina omdömet! Stort lycka till med det nya boendet :)

• 2020-12-04
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt väl bemött med bra info och hjälp på vägen
    Albin P
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Centrala Oskarshamn
  • 2020-11-04
    Vi har köpt en lägenhet och var helt okunniga i processen. Fick ett toppenstöd av Erika hela vägen. Mycket bra bemötande, kunnig och mycket kompetent.
    Ellinor R
    • 1.5:a
    • 46.1 m²
    • Södertorn
    Tack Ellinor för de fina orden, det värmer! Så härligt att ni känner er omhändertagna i processen. Så roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. /Erika

• 2020-10-01
    Hon är jättebra, och fantastiskt hjälpsam till oss som köpare men även till säljaren. Rak, saklig trevlig och hjälpsam.

Vi ställde frågor hon svarade så alldeles ypperligt bra hjälp för oss som första gångs köpare.

En mycket kompetent mäklare.
    Eva-lena B
    • 104.0 m²
    • Figeholm
    köpte sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vad glad jag blir för dina fina ord Eva-Lena. Tusen tack! Så roligt att jag fick hjälpa er att hitta huset, ni kommer att trivas så bra! Ta hand om er :) /Erika

• 2020-10-01
    Erika är glad, trevlig och mycket duktig. Hon hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är toppen.
    Yvonne L
    • 104.0 m²
    • Figeholm
    sålde sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Tack snälla Yvonne, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet, men det är jag säker på att du kommer att göra :). Vi hörs och ses snart igen. /Erika

• 2020-09-30
    Köpt lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Levde upp till alla förväntningar jag hade. Bara positivt att säga.
    Emma B
    • 81.0 m²
    • Norrtorn
    Tack snälla Emma för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas ni kommer trivas kalas i nya bostaden. Men det är jag säker på! /Erika

• 2020-09-02
    Har sålt en bostadsrätt med Erika Axtelius hjälp. Vi hade bra diskussioner om vilket bud som skulle antas och landade på ett som kändes helt rätt.
    Mina förväntningar på Erika som mäklare har infriats helt.
    Jag är mycket nöjd med Erika.
    Fredrik A
    • 1.5:a
    • 46.1 m²
    • Södertorn
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! Ha det gott! /Erika

• 2020-08-31
    Köpt en bostadsrätt otroligt fint bemötande o hjälp att få en bra bankkontakt . Fick möjlighet att komma på visning innan utsatt datum Väldigt trevlig och bra mäklare
    Madelene F
    • 79.5 m²
    • Norrtorn
    Tack snälla Madelene för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Erika

• 2020-08-28
    Erika är väldigt noggrann och man litar på henne direkt. Hon är väldigt trygg och man når henne direkt. Hon är inte som andra mäklare jag haft (nog uppe i 6 iaf) som ignorerar dina samtal. Jag kommer anlita Erika i alla framtida köp jag har!
    Rebecca A
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Norrtorn
    Tack snälla Rebecca för dessa ord. Det värmer! Är tacksam att jag fick hjälpa dig. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Erika