Erika Axtelius

Erika Axtelius

Erika Axtelius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Erika Axtelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 5 omdömen sedan 2020-08-11. Erika Axtelius har haft 6 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

5 omdömen om Erika Axtelius

• Har sålt en bostadsrätt med Erika Axtelius hjälp. Vi hade bra diskussioner om vilket bud som skulle antas och landade på ett som kändes helt rätt. Mina förväntningar på Erika som mäklare har infriats helt. Jag är mycket nöjd med Erika.
    Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-09-02
    • 1.5:a
    • 46.1 m²
    • Södertorn
    2020-09-02
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! Ha det gott! /Erika

Erika A

• Köpt en bostadsrätt otroligt fint bemötande o hjälp att få en bra bankkontakt . Fick möjlighet att komma på visning innan utsatt datum Väldigt trevlig och bra mäklare
    Madelene F köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-08-31
    • 3:a
    • 79.5 m²
    2020-08-31
    Tack snälla Madelene för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Erika

Erika A

• Erika är väldigt noggrann och man litar på henne direkt. Hon är väldigt trygg och man når henne direkt. Hon är inte som andra mäklare jag haft (nog uppe i 6 iaf) som ignorerar dina samtal. Jag kommer anlita Erika i alla framtida köp jag har!
    Rebecca A sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • 2:a
    • 64.0 m²
    2020-08-28
    Tack snälla Rebecca för dessa ord. Det värmer! Är tacksam att jag fick hjälpa dig. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Erika

Erika A

• Min uppfattning av Erika, är att det har skötts proffsigt och folkligt vid försäljningen av bostadsrätten.
    Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • 2:a
    • 53.5 m²
    • Centrala Oskarshamn
    2020-08-28
    Tack Mattias för förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Lycka till med din nya bostad! /Erika

Erika A

• Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att det är bättre besikta hela lägenheten när man köpa bostadsrätt. Det brukas göra på villor.
    Gholam Ali H köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-08-11
    • 3:a