Erika Axtelius är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Erika Axtelius har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Erika Axtelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Axtelius har haft 38 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 25 Läs vad Erika Axtelius

• sålde sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Mysingsö
    2021-09-18
    Vi är toppennöjda!
    • Kristdala
    2021-09-16
    Trevlig Kunnig Jättenöjd med hennes arbete Fick mer betalt för huset än vad jag trodde jag skulle få kommer att anlita Erika nästa gång jag ska flytta
    Tack så mycket för omdömet! Det blev en lyckad affär.
    Ha det gott!
    Erika Axtelius
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Kristdala
    2021-09-16
    Trevlig tjej, Glad, Hade svar på frågorna, Bra visning och bra digital visning upplagd, Smidig lösningsförslag när man bor i annan stad.mm
    Tack snälla för omdömet! Så roligt att ni äntligen hittade ert fritidshus. Kommer bli hur bra som helst.
    Ha det gott!
    Erika Axtelius
  • köpte en tomt med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Dragskär
    2021-07-04
    Tillmötesgående och kunnig. Löste snabbt frågor som hon inte kände till.
    • Figeholm
    2021-06-19
    Proffsig, trevlig och saklig.
    Tack så mycket för omdömet! Jag hoppas att ni ska trivas i huset, men det är jag övertygad om att ni kommer att göra. Ha en fin sommar! Erika Axtelius
  • Nicole S
    • Kristineberg
    2021-04-09
    Snabb och enkel kommunikation vilket uppskattas mycket. Alltid glatt och trevligt bemötande!
    Stort tack för omdömet Nicole! :)
    Ni kommer att trivas galant i huset.
    Ta hand om er!
    • Kristineberg
    2021-04-06
    Jag hade ett radhus till salu.
    Erika var väl förberedd, lyhörd, tydlig med information och satte rätt förväntningar på slutpriset.
    Återkopplade alltid inom rimlig tid.
    Väl värt varenda öre.
    Rekommenderar henne.
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med det nya boendet. Det kommer bli hur bra som helst. Erika Axtelius
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Orrängen
    2021-03-26
    Köpt lägenhet. Bra bemött, både av David och Erika, båda lugna och lätta att förstå/prata med.

Nöjd med hur smidigt det gick
    Stort tack för ditt omdöme Andreas! Vi är övertygade om att du kommer att trivas suveränt i den nya bostaden. Erika Axtelius
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Åsa
    2021-03-08
    Har äntligen sålt en stor 4a med fantastisk utsikt på 5e våningen i Oskarshamn.
    Har bytt mäklare till Sv Fastighetsförmedling; ett utmärkt beslut.
    Mycket bra hjälp med handfasta råd, insiktsfulla diskussioner, professionellt och samtidigt personligt bemötande. Erika tog sig god tid att besöka lägenheten flera gånger för rådgivning om både visning och övriga procedurer.
    Hon författade med ett ledigt språk en utmärkt annons, både informativ och säljande.
    Under hela processen har vi känt engagemang och god analys av marknad och möjligheter.
    På samma sätt har kontakten med köpare varit gedigen och lyhörd.
    Vi är utomordentligt nöjda.
    Stort tack för det otroligt fina omdömet! Det här gjorde hela min dag. Tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostadsrätt. Det har varit ett nöje att få hjälpa till och jag vill tacka för ett mycket bra samarbete. Ta hand om er! Erika Axtelius
    • Åsa
    2021-02-24
    Bra bemötande vid vårt första möte.
    Så roligt att jag fick hjälpa er att finna er nya bostad. Är säker på att ni kommer att trivas suveränt! Erika Axtelius