Alla kategorier Mäklare Kalmar Oskarshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 58 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• 2019-03-25

Åsa H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt en bostadsrätt. Ingela har skött försäljningen mycket proffsigt från första träffen med oss till att vi nu har skrivit på försäljningsavtalet. Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta och våra förväntningar blev mer än väl uppnådda. Läs mer
  • 2019-03-24

Maxx N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte ett hus med 2 våningar och källare, det har även ett garage och en gäst stuga på tomten.
    När jag träffade mäklaren så var han trevligt och gav mig information om huset jag skulle titta på. Medans jag gick runt och tittade så kom mäklaren fram till mig och gav information om rummet man var i om det var något som behövdes fixas eller om det var nyligen renoverat. Han var väldigt bra på att just berätta om det var något som man själv missade eller bara ge mer information om något som man tittade på just då.
    När jag kom till huset för att titta på det så hade jag inte större förväntningar åt något håll, jag är där för att kolla igenom huset se vad jag kan göra med det för att få det att kännas som mitt, huset var inte det första jag tittade på men det var det första huset som jag kände var rätt för mig när jag kom in i huset vilken var en stor del i att jag la bud och köpte huset. Jag är väldigt nöjd med allt ifrån hjälp, med frågor jag har haft och bemötandet jag fick konstant. Läs mer
  • 2019-03-12

Tobias R skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt en mindre gård. Bra bemötande och levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-03-03

Maria F skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela bemötte oss professionellt, trevligt och personligt. Hon visade också på stort engagemang för sitt uppdrag när hon jobbade på en lördag för sin säljares skull eftersom hon skulle vara ledig följande vecka, något som resulterade i att vår affär kunde genomföras snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-03

Agneta J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med mäklaren , det var tredje affären hon hjälpte oss med.Jag är så nöjd skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Frank O

2019-02-24

Frank O skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevligt och vänligt bemötande. Stor kunskap och tog sig alltid tid för frågor. Det gav oss som säljare en stor trygghet! Läs mer
  • Henrik I

2019-02-23

Henrik I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt och sakligt. Ingela är toppen! Läs mer
  • Dag B

2019-02-03

Dag B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi anlitade Jonas Johansson på svensk fastighetsförmedling för att sälja vår villa. Jonas är mycket trevlig och professionell på sitt yrke. Han levde upp till alla förväntningar vi hade.Och vi är super nöjda med vår försäljning från början och till slutet. Läs mer
  • 2019-01-25

Refic U skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Utmärkt bemötande!
    Lever upp till alla förväntningar man kan ha, ser till att alla parter känner sig nöjda med affären. Läs mer
  • 2019-01-12

Jessica A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fantastiskt duktig mäklare som vet vad hon gör.
    Professionell och stöttande.
    Rekommenderar verkligen henne om ni vill ha en trygg o bra mäklare Läs mer
  • 2018-11-29

Rowan F skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt:)

- Fantastisk bemötande
    - Lätt att göra med
    - Ärligt och tillgängligt
    - Effektiv och seriös

Jag rekommenderar starkt Ingela Noresson på Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshmn. Läs mer
  • 2018-11-20

Martin Viktor Alvar K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffesionell hela vägen och hjälpte oss att köpa vårt första hus.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-19

Elin I skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela Noresson är fantastiskt duktig. Lugn, pålitlig och seriös. Ett stort stöd genom hela processen. Jag har använt Ingela både i köp och säljprocessen och är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-19

Marie H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag tycker att framträdandet på försäljningen på mitt hus inför visning, återkoppling samt info har varit helt perfekt.
    Jag tycker även att fotograferingen med upplägg av bilder och video på huset var en stjärna i kanten. Den gav huset den kärlek och värme som huset presenterar.
    Och slutligen!! En relativ snabb och spännande utveckling på försäljningen som höjde adrenalinet på topp.
    Jag är väldigt nöjd.. Läs mer
  • 2018-11-18

Birgitta C skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har just fått sålt en liten, renoverad, mycket gammal villa med något udda planlösning och läge. Således en begränsad målgrupp och ett svårvärderat objekt. Mäklaren har visat stort engagemang, kreativitet och har lagt mycket möda på säljprocessen.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2018-10-30

Ingegerd G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Positivt bemötande där mäklaren såg husets potential o möjligheter. Kunnig o hjälpsam i frågor o funderingar kring hur försäljning av dödsbo går till.
    Fått hjälp med det vi önskat. Läs mer
  • 2018-10-17

Per O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var helt toppen i bemötande och engagemang Läs mer
  • 2018-10-02

Madelaine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt med liten trädgård! Äntligen. Är så nöjd. Både med köpet och genomförandet. Snabbt och smidigt och alltid en glad och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-07-24

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Nöjd med allt! Mycket bra mäklare. Läs mer
  • 2018-06-18

Martin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bra kontakt via e-post och svaras alltid snabbt på frågor. allt till fullo tillfredsställelse Läs mer
  • 2018-06-01

Göran L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som skötte sina åtaganden med stor kunskap om objektet och marknaden. En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2018-05-31

Anette K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt vår fina villa i Fårbo.
    Ingela är en engagerad mäklare..
    Som gjort sitt yttersta för att tillgodo se våra önskemål och med sitt personliga engagemang.
    En toppen mäklare☺ Läs mer
  • 2018-05-26

Ivica V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har köpt lägenhet.
    Mycket professionell mäklara.
    Kan bara ge bästa betyg.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2018-05-24

Kerstin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och duktig mäklare som hjälpte oss hitta vårat drömhus. Tack! Läs mer
  • 2018-05-24

Angelica A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt hus, och vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, Jonas. Väldigt trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • Fredrik R

2018-05-19

Fredrik R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en Mäklartjänst från Jonas Johansson i Oskarshamn. Blev mycket bra bemött, han visade intresse av att sälja och var duktig på att förklara hur allt skulle gå till. Allt vi förväntade oss av tjänsten uppfylldes och det har varit professionellt hela vägen (bemötande, försäljning och kontraktskrivning).

Kan inte göra annat än att rekommendera denna mäklare starkt som har hamnat på precis rätt arbete! Läs mer
  • 2018-05-08

Niclas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bra och proffsigt bemötande och gjorde allt för kunden .
    Var tillgänglig och lugnande .
    /Niclas Läs mer
  • 2018-04-24

Per-Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt vår villa i Ohamn. Har bara positiva omdömmen hur försäljningen utfördes. Bra info inför och under försäljningen. Läs mer
  • 2018-04-19

Camilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bara positivt. Saklig i sin info. Man får förtroende. Läs mer
  • Christer F

2018-04-13

Christer F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Hej mannen 👋 du gjorde ett bra jobb, snappat o smidigt, tack o hej, Läs mer
  • 2018-04-05

Vagif R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag blev jättenöjd över mäklaren och fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-03-07

Farhad N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Det var jätte bra bemötande som jag fick av Jonas och jag är jätte njud . Läs mer
  • 2018-02-27

Caroline H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt bemötande med en fantastiskt engagerad och kunnig mäklare. Har använt mig av SvenskFast och Ingela Noresson i alla mina husaffärer. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-01-25

Maria B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela Noresson har utfört uppdraget på ett utomordentligt sätt! Med ett bra bemötande, vara driven och engagerad och tillika uppfyllt mina förväntningar känns det tryggt och därmed kan jag verkligen rekommendera Ingela och Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn. Läs mer
  • 2018-01-19

Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fantastiskt bemötande
    Proffsig o naturlig på samma gång
    Ser till kunden o dennes önskemål o behov
    Jag känner att jag blir tagen på allvar

😍👍 Läs mer
  • 2018-01-13

Ritva K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket nöjd. Alltid professionell och kontaktat snabbt. Läs mer
  • 2018-01-02

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra bemötande och mäklaren överträffade förväntan Läs mer
  • 2018-01-02

Rose-Marie P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mäklare Ingela Noresson var mycket tillmötesgående och ingav ett stort förtroende Jag är mycket nöjd med hennes insatser Läs mer
  • 2017-12-30

Ing-Britt J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    I samband med lägenhetsköp har kontakten med Svensk
    Fastighetsförmedling Ingela Noresson uppfyllt alla mina
    förväntningar, så jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2017-12-11

Peder G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bemötandet var mycket bra.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Inget att anmärka på. Läs mer
  • Birgitta P

2017-10-02

Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mäklaren Inger Noresson var mycket kunnig och levde mer än väl upp till våra förväntningar. Hon var också väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2017-08-28

Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bra bemötande. Kunnig och tillmötesgående mäklare. Levde upp till min förväntan på alla sätt. Läs mer
  • 2017-08-05

Miroslav F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    En mycket bra mäklare med ett stort engagemang och intresse av vår fastighetsförsäljning .
    Tack vare honom så blev hela affären enkel och mycket bra resultat. Läs mer
  • 2017-06-07

Utmärkt hantering eftersom jag bor på annan ort så har Ingela hanterat detta med expertis! Kommer absolut anlita Ingela igen och rekommendera henne till alla ja känner.

Min upplevelse va helt underbar Ingela fixade allt med hjälp av min mamma och syster. Super duper fina bilder på objektet. Läs mer
  • Barbara A

2017-05-04

Barbara A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag är mycket nöjd med hur mäklaren hanterade försäljningen av min bostad. Jag fick hela tiden bra information angående försäljningen. Även bra och smidigt avslut av affären. Läs mer
  • 2017-05-03

Philip K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt proffessionellt utfört arbete, Jonas Johansson levde upp till mina förväntningar och mer där till. Om jag i framtiden är i behov av en mäklare så är valet självklart. Läs mer
  • 2017-04-28

David K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    En professionell mäklare som vill tillmötesgå både säljaren och köparen på bästa sätt. Läs mer
  • 2017-03-09

Michael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Kanon bemötande
    Trevlig mäklare Läs mer
  • Inga D

2017-02-07

Inga D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ok. Fick det pris som vi begärde för lägenheten. Hade gärna önskat lite mer. Läs mer
  • 2017-01-24

Håkan J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i och med köp av lägenhet i stadsdelen Södertorn, Oskarshamn. Mäklare var Jonas Johansson. Jag och min sambo fick otrolig hjälp av Jonas under det då eventuella köpets gång. Efter köpet så fick han givetvis i uppdrag att sälja min lägenhet (en mindre) i samma område. Det behövdes inte ens visning av lägenheten, utan Jonas fann en köpare på förhandsvisning. Bara det mycket bra gjort. Jonas har ett toppenbemötande och är otroligt påläst och kunnig inom sitt yrkesområde. En bättre mäklare är svårt att finna och jag kan starkt rekommendera honom för andra som har för avsikt att byta boende. Läs mer

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn