Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Västra Torggatan 5, 572 42 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• 2020-06-27

Lars-erik G skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har sålt min 7år gamla enplansvilla med Ingelas hjälp.Jag tycker hon har agerat på ett proffsigt sätt.Hon har varit lyhörd och gjort sitt bästa efter dom förutsättningar som har funnits.Jag känner mig nöjd. Läs mer
  • 2020-06-24

Anders L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fick hjälpa till lite.! Annars var allt bra ! Läs mer
  • 2020-06-20

Eleonor B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trygg person som det var lätt att förstå och känna tillit inför! Läs mer
  • 2020-06-17

Mikael L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    En mycket trevlig och sympatisk kille . Duktig och ENORMT engagerad . Ett tips i all välmening
    från en som ej är i den branschen men jobbar med affärer och kunder ,Använd öronen mera , lyssna på kunden ,,, man kan ibland tro att killen har betalt per ord han säger 😜... i övrig enormt engagerad och bra på läst i ärendet 👍 kan rekommenderas och skulle inte tveka att plocka in honom som säljare hos oss 👍. Mvh Micke Liljegren Läs mer
  • 2020-06-16

Moosa A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte våran dröm hus via Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick jätte bra och professionell bemötande.
    trygghet kändes hos oss Tack vara mäklarens neutrala sett. Läs mer
  • 2020-06-03

Martin Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har haft kontakt med Ingela både när det gäller köp av nytt hus men även vid försäljning av vårt gamla.

Vi är mycket nöjda med Ingelas bemötande, kunnande och skicklighet. Läs mer
  • Matilda Å

2020-06-01

Matilda Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela har hjälpt oss att köpa vårt drömhus. Och allt har gått så lätt och smidigt. Nu hjälper hon oss att sälja vårt nuvarande hus och hoppas det går lika snabbt och smidigt.

Hon har kunnat svara på alla frågor som en novis som vi är, så många frågor är det. Hon svarar snabbt och är lätt att komma i kontakt med.

Rekommenderar henne i alla lägen! Hon är bara bäst ❤️ Läs mer
  • 2020-05-21

Maria L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Allt enbart positivt med Jonas, hans engagemang och uthållighet trots ett svårt objekt. Alltid glad, trevlig, rak och tydlig. Jonas levde upp till mina förväntningar med råge. Oklanderlig uppdatering. Jag kommer att rekommendera honom varmt. Läs mer
  • 2020-05-15

Sara W skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har köpt hus av Jonas som var väldigt trevlig och gav oss den hjälp vi behövde under hela processen. Skulle klart rekommendera Jonas till mina vänner! Läs mer
  • 2020-05-08

Anna T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har både köpt o sålt huset på Kastanjegat 7, Bockara av Jonas Johansson. han har alltid uppträtt mycket trevligt, intresserad o kunnig. Han har levt upp till de krav jag hade, till 100%.
    MVH Anna Thorild Läs mer
  • 2020-05-03

Peter T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt en liten villa. Mäklaren har agerat engagerat och kunnigt hela tiden i alla avseenden. Visningarna har skötts utmärkt och försäljningen gick snabbt med gott utfall, över våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-19

Rasmus E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde min lägenhet i Osakrshamn. Jonas var trevlig och ville få en involverad i processen så man kände sig trygg. Han tog kontakt med de som lagt bud för att få bästa lösningen. Läs mer
  • 2020-04-18

Circie S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en villa i Kristdala Oskarshamns kommun. Läs mer
  • Jörgen J

2020-04-17

Jörgen J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde ett hus , ett dödsbo, i Corona-tider och genom ett utmärkt samarbete plus trevligt bemötande så löste sig det hela utmärkt! Läs mer
  • 2020-04-13

Mikael S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt!
    Sålde vårt hus på ynka tre veckor.
    Bemötandet var professionellt utan att bli opersonligt.
    Engagerad under hela processen från första kontakten till avslut.
    Allt var över förväntan positivt. Läs mer
  • 2020-04-12

Fredrik K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett mitt första hus.
    Bra bemötande hela tiden.
    Snabba svar vid frågor. Läs mer
  • Mats B

2020-04-11

Mats B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt en villa av Jonas
    Vi blev proffsigt och väl bemötta
    Bra trevlig personal
    Bra visning bra info
    Vi köpte huset direkt Läs mer
  • 2020-03-12

Mikaela S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Enkelt snabbt och smidigt.
    Super trevlig mäklare . Finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-03-10

Louise K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Toppen! Lätt att få tag på. Svarar snabbt på sms. Personlig i sitt bemötande. Har sålt ett radhus åt oss. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-03-09

Bjarne K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Total hjälp från start till mål. Allting mycket bra Läs mer
  • 2020-03-09

Cecilia E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • 2020-03-08

Pehr S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har under längre tid tittat på många olika bostadsalternativ tills vi hittade det senaste radhuset. Vi hade inte möjlighet under planerad visning och tog kontakt om det, flexibelt löste hon det och styrde upp en visning till. Rak, tydlig, det få saker hon inte visste tog hon reda på och återkopplade med. Funnits där för frågor och alltid ett leende på läpparna. Kort sagt, flexibel, trevlig, förtroendeingivande och man känner att man är i trygga händer. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-03-03

Thomas P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra kommunikation med mäklaren.
    Hon var lyhörd och återkom direkt när vi hade några frågor.
    Bra säljprocess där vi fick löpande uppdateringar hur det gick Läs mer
  • 2020-02-29

Johan S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-02-26

Marcus Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en lägenhet genom Ingela, väldigt trevlig och allt funkade superbra! Läs mer
  • 2020-02-17

Thomas N skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt bostad. Mäklaren har varit snabb och proffisionell, så alla rekommendationer. Läs mer
  • 2019-12-29

Malin P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde min villa och Ingela var helt fantastisk under hela försäljningen så engagerad och proffsig! Hade inte några förväntningar ville bara sälja men fick en helt annan bild på vad en mäklare kan utföra. Rekommenderar verkligen Ingela som mäklare! Läs mer
  • Richard L

2019-12-20

Richard L skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Lugnt och trevligt bemötande. Sålde min mammas lägenhet på Repslagaregatan 21 till ett bättre pris än jag hoppats på.
    Första gången jag varit med och sålt en bostad och allt var väldigt proffsigt.
    Ta hand om Ingela... Läs mer
  • 2019-12-20

Linda O skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en bostadsrätt i Oskarshamn
    Ingela ställde upp till 110 % och hjälpte till med allt och lite till.
    Väldigt tillmötesgående och förstående. Svarade snabbt och lätt på frågor jag hade. Verkligen jättenöjd Läs mer
  • 2019-12-20

Ulrika W skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt villa
    Underbart bemötande, proffsig och personlig
    Levde mer än väl upp till våra förväntningar

En perfekt köpupplevelse som hanterats av Ingela på allra bästa sätt Läs mer

Tom K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-29

Snjezana S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt bostadsrätt i Oskarshamn. Innan dess har jag gått på flera visningar varav 3 med Ingela. Hon har bemött mig på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Jag har inte kunnat komma på ordinarie visningar med för Ingela har det aldrig varit problem att ordna visning när det passar mig. När det kom till köpet gick allt snabbt och smidigt. Jag har känt mig trygg med Ingela från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-28

Matts B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela är en kompetent mäklare med bra svar på frågorna som man ställde. Jag köpte en bostadsrätt och har inget att anmärka på, hon har skött sig utmärkt! Läs mer
  • 2019-11-28

Sebastian M skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en villa i kolberga området.
    Hon är mycket trevlig, kunnig och hjälpsam! Hon motsvarade de förväntningarna jag hade. Kan starkt rekommendera henne för andra! Läs mer
  • Malin E

2019-11-10

Malin E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Wessel Henricus S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • 2019-11-04

Mathias D skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt bostad.
    Hon är kunnig och superbra att jobba tillsammans med.
    Vi hade en jättebra upplevelse kring att sälja vår bostad Läs mer
  • 2019-10-30

Fredrik J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt hus/villa.
    På ett bra sätt.
    En bra presentation, det var det.
    Bra. Läs mer
  • 2019-10-25

Jonas N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • 2019-10-23

Proffsig från början till köp, svarar alltid när man söker henne via telefon och mail. Läs mer
  • 2019-10-22

André D skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt villa.
    Bra och trevligt bemötande. Kunnig i området
    Levde upp till ställda förväntningar
    Hade uppskattat mer kommunikation Läs mer
  • 2019-10-08

Helena B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt och sålt lägenhet.
    Ingela är en mycket kompetent mäklare. Vi kan bara säga det bästa om henne. Hjälper till med det man som köpare/säljare behöver. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-10-06

Felicia B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E

2019-10-06

Liza Maria E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • 2019-10-06

Annika L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • 2019-10-05

Charlotte J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer

Bo H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer
  • 2019-10-05

Tobias O skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt och dålt en villa.
    Väldigt bra bemötande.
    Mäklaren levde upp till mer än vad jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-10-04

Renata F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare, försäljningsprocessen med Jonas gick galant. Rekommenderar starkt Oskarshamns bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-10-03

Elida I skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt ett hus med hjälp av Ingela. Som mäklare anser jag att hon har varit svår att få tag på, inte så hjälpsam i när köpet väl hade skett. Läs mer

Västra Torggatan 5, 572 42 Oskarshamn