Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 184 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn 2

• Nicole S
    2021-04-09
    Snabb och enkel kommunikation vilket uppskattas mycket. Alltid glatt och trevligt bemötande!
    Stort tack för omdömet Nicole! :) Ni kommer att trivas galant i huset. Ta hand om er! Erika Axtelius
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2021-04-06
    Jag hade ett radhus till salu.
    Erika var väl förberedd, lyhörd, tydlig med information och satte rätt förväntningar på slutpriset.
    Återkopplade alltid inom rimlig tid.
    Väl värt varenda öre.
    Rekommenderar henne.
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med det nya boendet. Det kommer bli hur bra som helst. Erika Axtelius
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Orrängen
    2021-03-26
    Köpt lägenhet. Bra bemött, både av David och Erika, båda lugna och lätta att förstå/prata med.

Nöjd med hur smidigt det gick
    Stort tack för ditt omdöme Andreas! Vi är övertygade om att du kommer att trivas suveränt i den nya bostaden. Erika Axtelius
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Åsa
    2021-03-08
    Har äntligen sålt en stor 4a med fantastisk utsikt på 5e våningen i Oskarshamn.
    Har bytt mäklare till Sv Fastighetsförmedling; ett utmärkt beslut.
    Mycket bra hjälp med handfasta råd, insiktsfulla diskussioner, professionellt och samtidigt personligt bemötande. Erika tog sig god tid att besöka lägenheten flera gånger för rådgivning om både visning och övriga procedurer.
    Hon författade med ett ledigt språk en utmärkt annons, både informativ och säljande.
    Under hela processen har vi känt engagemang och god analys av marknad och möjligheter.
    På samma sätt har kontakten med köpare varit gedigen och lyhörd.
    Vi är utomordentligt nöjda.
    Stort tack för det otroligt fina omdömet! Det här gjorde hela min dag. Tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostadsrätt. Det har varit ett nöje att få hjälpa till och jag vill tacka för ett mycket bra samarbete. Ta hand om er! Erika Axtelius
    • Åsa
    2021-02-24
    Bra bemötande vid vårt första möte.
    Så roligt att jag fick hjälpa er att finna er nya bostad. Är säker på att ni kommer att trivas suveränt! Erika Axtelius
  • Anneli C
    • Mörtfors
    2021-02-20
    Stort tack för snabb och bra affär, med som jag upplevde det, stort engagemang från Erika. Skulle starkt rekommendera henne till andra säljare!
    Vad glad jag blir! Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert vackra hus! Ha det gott. Erika Axtelius
    • Fallebo
    2021-01-29
    Vi har sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av Erika från första mötet.
    Våra förväntningar var att sälja huset snabbt och enkelt och att få ett bra pris för det.
    Alla våra förväntningar har infriats och vi har känt ett stort förtroende för Erika. Vi känner att hon har varit väldigt engagerad och dessutom är hon jättetrevlig.
    Stort tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att sälja er fina villa! Det har varit roligt att få hjälpa er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boendet men det är jag säker på. Ha det gott! Erika Axtelius
    • Ruda
    2021-01-29
    En plans villa 90 kvadrat hjälpte hon mig å sälja
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus. Stort lycka till med det nya boendet! Erika Axtelius
    2021-01-19
    Jag med min sambo har köpt en insatslägenhet.
    Trevligt och välkomnande bemötande av mäklaren. Mina förväntningar var att få svar på mina frågor som jag hade om lägenheten och jag fick bra utvärderade svar på mina frågor.
    Tack snälla för ert fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er att finna er nya bostad. Är övertygad om att ni kommer att trivas superbra i den fina bostadsrätten. /Erika Erika Axtelius
    2021-01-19
    Trevlig mäklare med proffsigt bemötande.
    Tack snälla för det fina omdömet! Stort lycka till med det nya boendet :) Erika Axtelius
    • Emsfors
    2021-01-08
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande! Snabb återkoppling och informativ. Rekommenderas verkligen!
    • Havslätt
    2020-12-21
    Jonas hjälpte oss att sälja vårt hus. vi rekommenderar honom starkt, tydlig kommunikation, bra upplägg inför försäljningen, mycket engagerad, hör alltid av sig, förklarar tydligt processen och han är väldigt lyhörd.
    • Adriansnäs
    2020-12-21
    Vi har sålt vårt fasta boende efter 10 år. Hela tiden har vi bemötts på ett mycket professionellt sätt och vi är helnöjda med slutresultatet.
    • Havslätt
    2020-12-17
    har köpt en enplanshus villa.
    Mäklaren var lätt stt prata med och fick tydliga och bra svar på frågorna.
    jag/ vi är nöjda med upplevelsen och de vi varit med om ang köpet av detta hus
  • Inga D
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-12-15
    Mycket professionell.
    Fick all hjälp man kan behöva och svar på alla frågor.
    2020-12-13
    Har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och driftig.
    Visar hög kunskap ,engagemang och bra på att återkoppla och ser till kundens bästa .
    Mycket tacksam för att jag valde rätt mäklare .
    2020-12-06
    Trevlig, korrekt & tydlig mäklare. Rekommendera starkt
    2020-12-04
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt väl bemött med bra info och hjälp på vägen
    2020-12-02
    Jag och mina syskon har sålt ett trevånings-radhus. Jonas var trevlig och rak och tog sig tid. Jag är nöjd! Sen blev vi ju kontaktade av intresserade som vi valde att sälja till innan det ens blivit ngn visning....så Jonas hade ett lätt försäljningsjobb! Men vi är nöjda!
    2020-11-18
    Supernöjda! Kan inte har varit bättre!
    Trevlig, pålitlig, kunnig mm.
    • Mölstad
    2020-11-09
    Trevlig mäklare. Snabb att ge svar.
    2020-11-09
    Lättsam men samtidigt proffsig och kunnig.
    Tydlig i sin kommunikation
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-11-05
    Proffsig.
    Vänlig.
    Trevlig.
    💖💖💖💖💖💖💖⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️⚾️💖💖💖💖💖💖💖💖
    2020-11-04
    Vi har köpt en lägenhet och var helt okunniga i processen. Fick ett toppenstöd av Erika hela vägen. Mycket bra bemötande, kunnig och mycket kompetent.
    Tack Ellinor för de fina orden, det värmer! Så härligt att ni känner er omhändertagna i processen. Så roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. /Erika Erika Axtelius
    • Rödsle
    2020-10-24
    Bemötandet och kontakterna var naturliga från början.
    Bra att han tryckte på vikten i den juridiska processen.
    Bra tips inför visningen
    Kanske lång process till visning.
    2020-10-22
    Sålt villa.
    Mycket bra mäklare. God kontakt hela vägen och hjälp med alla delar. Rekommenderas verkligen!
    2020-10-15
    sålt en Bostadsrätt,mycket trevligt bemötande av Jonas, snabb försäljning
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-10-14
    Vi är supernöjda med Jonas! Vi både köpte och sålde via honom och allt gick supersmidigt.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Sörvik
    2020-10-11
    Sålt en sommarstuga.
    Mäklaren var trevlig men trodde priset skulle bli högre än det blev.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Orrängen
    2020-10-05
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, bra visning.
    2020-10-04
    Bostadsrätt har sålts.

Har blivit bra bemött, lättsamt och tryggt.
    Hon levde upp till mina förväntningar.
    Tillmötesgått mina önskningar.
    2020-10-04
    Har sålt en villa och fått mycket bra bemötande. Ingela är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Jag har fått snabb återkoppling vid frågor och skulle varmt rekommendera henne.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Gösebo
    2020-10-02
    Vi har sålt ett fritidshus genom Ingela Noresson ivi är mycket nöjda med hennes profsighet och engagemang. Även presumtiva köpare uttryckte sin belåtenhet med henne. Vi kan rekommendera Ingela varmt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Gösebo
    2020-10-02
    Fritidshus super bra bemötande och frisk fläck .
    Hon är fantastiskt duktig och enormt trevlig
    • Oknö
    2020-10-02
    Jonas har hanterat försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt.
    Vi tänker anlita Jonas inför nästa affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    • Figeholm
    2020-10-01
    Hon är jättebra, och fantastiskt hjälpsam till oss som köpare men även till säljaren. Rak, saklig trevlig och hjälpsam.

Vi ställde frågor hon svarade så alldeles ypperligt bra hjälp för oss som första gångs köpare.

En mycket kompetent mäklare.
    Vad glad jag blir för dina fina ord Eva-Lena. Tusen tack! Så roligt att jag fick hjälpa er att hitta huset, ni kommer att trivas så bra! Ta hand om er :) /Erika Erika Axtelius
    • Figeholm
    2020-10-01
    Erika är glad, trevlig och mycket duktig. Hon hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är toppen.
    Tack snälla Yvonne, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet, men det är jag säker på att du kommer att göra :). Vi hörs och ses snart igen. /Erika Erika Axtelius
    2020-09-30
    Köpt lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Levde upp till alla förväntningar jag hade. Bara positivt att säga.
    Tack snälla Emma för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas ni kommer trivas kalas i nya bostaden. Men det är jag säker på! /Erika Erika Axtelius
    2020-09-10
    Proffesionell och strukturerad. Vi är mycket nöjda med vårat val av mäklare och kommer rekommendera Ingela till bekanta. Mycket bra upplägg och planering. Imponerande!
    2020-09-10
    Köpt Hus, Professionell mäklare med mycket kunskap. Trevlig snabb och smidig att ha att göra med

Rekommenderas Varmt
    2020-09-02
    Har sålt en bostadsrätt med Erika Axtelius hjälp. Vi hade bra diskussioner om vilket bud som skulle antas och landade på ett som kändes helt rätt.
    Mina förväntningar på Erika som mäklare har infriats helt.
    Jag är mycket nöjd med Erika.
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! Ha det gott! /Erika Erika Axtelius
    2020-08-31
    Köpt en bostadsrätt otroligt fint bemötande o hjälp att få en bra bankkontakt . Fick möjlighet att komma på visning innan utsatt datum Väldigt trevlig och bra mäklare
    Tack snälla Madelene för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Erika Erika Axtelius
    2020-08-28
    Erika är väldigt noggrann och man litar på henne direkt. Hon är väldigt trygg och man når henne direkt. Hon är inte som andra mäklare jag haft (nog uppe i 6 iaf) som ignorerar dina samtal. Jag kommer anlita Erika i alla framtida köp jag har!
    Tack snälla Rebecca för dessa ord. Det värmer! Är tacksam att jag fick hjälpa dig. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Erika Erika Axtelius
    2020-08-28
    Min uppfattning av Erika, är att det har skötts proffsigt och folkligt vid försäljningen av bostadsrätten.
    Tack Mattias för förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Lycka till med din nya bostad! /Erika Erika Axtelius
    2020-08-11
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att det är bättre besikta hela lägenheten när man köpa bostadsrätt. Det brukas göra på villor.
    • Kikebo
    2020-08-05
    Köpt ett hus.
    Riktigt grym mäklare. Bemötandet var klockrent och sopade inga saker under mattan utan berättade och förklarade precis hur allting låg till.
    • Oskarshamn
    2020-07-26
    Vi har köpt ett torp utanför Oskarshamn, och tycker att vi fått god hjälp av Jonas. Han är trevlig, saklig och kunnig och har lotsat oss genom köpet på ett förtroendefullt sätt. Vi är glada över att ha haft Jonas som mäklare och rekommenderar honom gärna både till säljare och köpare,
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    2020-07-18
    Ytterst flexibel och seriös mäklare med ett mycket trevligt sätt och bemötande.
    • Stångehamn
    2020-07-11
    Proffsigt & vänligt bemötande i processen att köpa fritidshus!
    2020-07-09
    Köpt hus tillsammans med min sambo. Fint bemötande, lyssnar och jobbar för att göra det bästa för oss som köpare.