Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• 2019-11-29

Snjezana S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt bostadsrätt i Oskarshamn. Innan dess har jag gått på flera visningar varav 3 med Ingela. Hon har bemött mig på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Jag har inte kunnat komma på ordinarie visningar med för Ingela har det aldrig varit problem att ordna visning när det passar mig. När det kom till köpet gick allt snabbt och smidigt. Jag har känt mig trygg med Ingela från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-28

Matts B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela är en kompetent mäklare med bra svar på frågorna som man ställde. Jag köpte en bostadsrätt och har inget att anmärka på, hon har skött sig utmärkt! Läs mer
  • 2019-11-28

Sebastian M skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en villa i kolberga området.
    Hon är mycket trevlig, kunnig och hjälpsam! Hon motsvarade de förväntningarna jag hade. Kan starkt rekommendera henne för andra! Läs mer
  • Malin E

2019-11-10

Malin E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en insatslägenhet. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-09

Wessel Henricus S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ik heb een vakantiehuis verkocht en ben erg blij voor makelaar Jonas Johansson te hebben gekozen.
    In goede samenspraak, was hij zeer actief en enthousiast om het huis binnen mijn verkoop termijn te verkopen.
    Zou hem bij eenieder aanbevelen!! Läs mer
  • 2019-11-04

Mathias D skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt bostad.
    Hon är kunnig och superbra att jobba tillsammans med.
    Vi hade en jättebra upplevelse kring att sälja vår bostad Läs mer
  • 2019-10-30

Fredrik J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt hus/villa.
    På ett bra sätt.
    En bra presentation, det var det.
    Bra. Läs mer
  • 2019-10-25

Jonas N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med min mäklare. Väldigt bra och personlig kontakt mellan mig och mäklaren och även bra service efter köpet också. Läs mer
  • 2019-10-23

Mikael S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsig från början till köp, svarar alltid när man söker henne via telefon och mail. Läs mer
  • 2019-10-22

André D skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt villa.
    Bra och trevligt bemötande. Kunnig i området
    Levde upp till ställda förväntningar
    Hade uppskattat mer kommunikation Läs mer
  • 2019-10-08

Helena B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt och sålt lägenhet.
    Ingela är en mycket kompetent mäklare. Vi kan bara säga det bästa om henne. Hjälper till med det man som köpare/säljare behöver. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2019-10-06

Felicia B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte en tomt och bemötandet var väldigt bra. Jonas är väldigt trevlig och lättsam, han var snabb med att svara på våra frågor och om vi hade några funderingar kring köpet. Vi är väldigt nöjda över hur vi blev bemötta av Jonas :) Läs mer
  • Liza Maria E

2019-10-06

Liza Maria E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Positivt var: Korrekt, trevlig och proffsig.

Negativt var: tidvis svår att nå, inte riktigt lika trygg i fastighetens värde som kunden och marknaden. Läs mer
  • 2019-10-06

Annika L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett fritidsboende.
    Bemötande toppen. Läs mer
  • 2019-10-05

Charlotte J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevlig och vi fick svar på de frågor vi hade, hjälpsam. Han hjälpte oss med kontrakt skrivning och själva köpet (privat). Läs mer

Bo H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och saklig mäklare.trevlig och ett super bra bemötande.man fick uppfattningen att han var väldigt mån om sina kunder. Läs mer
  • 2019-10-05

Tobias O skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt och dålt en villa.
    Väldigt bra bemötande.
    Mäklaren levde upp till mer än vad jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-10-04

Renata F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare, försäljningsprocessen med Jonas gick galant. Rekommenderar starkt Oskarshamns bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-10-03

Elida I skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt ett hus med hjälp av Ingela. Som mäklare anser jag att hon har varit svår att få tag på, inte så hjälpsam i när köpet väl hade skett. Läs mer
  • Mathias K

2019-10-03

Mathias K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en tomt med en mindre stuga under semestertid. Trots detta sköttes hanteringen på ett bra sätt. Gav ett professionellt intryck. Läs mer

Pär A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Snabb hantering och snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-10-03

Tomas H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Kunde varit bättre info.
    Administrationen hel ok!
    Objekt sommarhus . Läs mer
  • 2019-10-03

Janet Katrin I skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jonas var trevlig.professionell och kompetent. Mvh Janwt Läs mer
  • 2019-10-03

Ulrik W skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Mäklaren.
    Mäklaren har varit väldigt engagerad och gjort rätt bedömningar vid varje frågeställning.
    Alla spekulanter har inte agerat på rätt sätt men det har hanterats professionellt av mäklaren.

Vi är mycket nöjda och rekommenderar Mäklaren till andra. Läs mer

Ulf P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte lägenhet för 13 år sen, sålde sommarstuga i år.Mycket nöjd med Ingela, höga förväntningar och hon levde upp till dom en utmärkt mäklare. Verkligen utmärkt. Läs mer
  • 2019-10-03

Mattias G skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Engagerad och driven mäklare. Alla tänkbara plus. Kommer alltid rekomendera Jonas och anlita honom för framtida köp/försäljningar. Läs mer
  • 2019-09-24

Annika A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jättenöjd med Ingela!
    Hon var engagerad från början till slut.
    Det känns som ett ärligt köp och jag är så glad att huset blev mitt.
    Tack!
    Annika Arvidsson Läs mer
  • 2019-09-22

Patrik B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Gick på ett flertal visningar under en kortare tid varav denna mäklare lyckades förmedla den överlägset bästa känslan. En bra presentation av bostaden och bra återkoppling och allt runt i kring. 5/5 would recommend. Läs mer
  • 2019-09-15

Martin L skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trevligt bemötande, kunniga mäklare Läs mer
  • 2019-09-02

Solveig H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har sålt en villa. Är mycket nöjd med Ingela. Professionellt arbete snabbt och smidigt. Dessutom mycket trevlig att ha och göra med så jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-09-02

Rodelyn K skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte min första bostad. Mäklaren är engagerad och lätt att få kontakt med. Han är kunnig och flexibel. Läs mer
  • 2019-08-23

Rolf J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    köp av lägenhet.bemötande bästa.
    en ärlig och uppriktig mäklare. Läs mer
  • Jonas F

2019-07-04

Jonas F skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi satsade mer än vi någonsin tänkt oss för ett nytt boende. Men med en trygg och proffsig mäklare så kändes det inte konstigt eller nervöst alls. Läs mer
  • 2019-07-04

Ann S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag och min man har köpt en villa i Saltvik.
    Bemöttes med intresse av vilka vi är och vad vi efterfrågar.
    Mäklaren har visat på stort kunnande och en vilja att det ska bli en så bra affär som möjligt för både säljare och köpare.
    Med stor entusiasm, ärlighet, kunnande och intresse av de objekt han säljer kan jag inte annat än säga - Mycket bra rakt igenom! Läs mer
  • 2019-06-28

Elin S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt en lägenhet.
    Tyckte att hon var engagerad. Nöjd med priset och rekommendationerna. Läs mer
  • 2019-06-28

Evelina E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jätte duktig och gör de bästa för en Läs mer
  • 2019-06-07

Albin R skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Oskarshamns bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
  • 2019-06-04

Eva J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bra återkoppling till mig som köpare. Flexibel. Läs mer
  • 2019-05-25

Elmedin K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en lägenhet.Hon är jätte snäll och trevlig.Tack så mycket för allt. MVH Elmedin Kahrovic Läs mer
  • 2019-05-22

Marie J skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Väldigt bra bemötande och engagerad mäklare Läs mer
  • 2019-05-09

Jolanta L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt lägenhet
    Han har välkommet mig mycket bra
    Han är trävlig och snäll jag skulle rekommendera honom till alla som vill köpa hus eller lägenhet Läs mer
  • 2019-04-30

Lisa H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och återkoppling. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-04-18

Carl R skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande från start till mål. Tack för fin hjälp! Läs mer
  • Erkan A

2019-03-31

Erkan A skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köp av bostadsrätt, bra bemötande,
    Bra med information. Tack Läs mer
  • 2019-03-29

Patrik S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte radhus och har verkligen blivit väl bemött av Mäklaren som har sett våra behov och varit mycket lyhörd för det. Mäklaren var väl påläst om objektet och gav oss en rättvis bild.
    Vi känner oss trygga med Mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-25

Åsa H skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt en bostadsrätt. Ingela har skött försäljningen mycket proffsigt från första träffen med oss till att vi nu har skrivit på försäljningsavtalet. Vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta och våra förväntningar blev mer än väl uppnådda. Läs mer
  • 2019-03-24

Maxx N skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag köpte ett hus med 2 våningar och källare, det har även ett garage och en gäst stuga på tomten.
    När jag träffade mäklaren så var han trevligt och gav mig information om huset jag skulle titta på. Medans jag gick runt och tittade så kom mäklaren fram till mig och gav information om rummet man var i om det var något som behövdes fixas eller om det var nyligen renoverat. Han var väldigt bra på att just berätta om det var något som man själv missade eller bara ge mer information om något som man tittade på just då.
    När jag kom till huset för att titta på det så hade jag inte större förväntningar åt något håll, jag är där för att kolla igenom huset se vad jag kan göra med det för att få det att kännas som mitt, huset var inte det första jag tittade på men det var det första huset som jag kände var rätt för mig när jag kom in i huset vilken var en stor del i att jag la bud och köpte huset. Jag är väldigt nöjd med allt ifrån hjälp, med frågor jag har haft och bemötandet jag fick konstant. Läs mer
  • 2019-03-12

Tobias R skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt en mindre gård. Bra bemötande och levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-03-03

Maria F skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela bemötte oss professionellt, trevligt och personligt. Hon visade också på stort engagemang för sitt uppdrag när hon jobbade på en lördag för sin säljares skull eftersom hon skulle vara ledig följande vecka, något som resulterade i att vår affär kunde genomföras snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-03

Agneta J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med mäklaren , det var tredje affären hon hjälpte oss med.Jag är så nöjd skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn