Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Västra Torggatan 5, 572 42 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 159 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• 2020-10-22

Helena N skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt villa.
    Mycket bra mäklare. God kontakt hela vägen och hjälp med alla delar. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-10-15

Roy L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    sålt en Bostadsrätt,mycket trevligt bemötande av Jonas, snabb försäljning Läs mer
  • 2020-10-14

LISA P skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi är supernöjda med Jonas! Vi både köpte och sålde via honom och allt gick supersmidigt. Läs mer
  • 2020-10-11

Anna N skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålt en sommarstuga.
    Mäklaren var trevlig men trodde priset skulle bli högre än det blev. Läs mer
  • 2020-10-05

Karin W skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, bra visning. Läs mer
  • 2020-10-04

Eva B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bostadsrätt har sålts.

Har blivit bra bemött, lättsamt och tryggt.
    Hon levde upp till mina förväntningar.
    Tillmötesgått mina önskningar. Läs mer
  • 2020-10-04

Marie P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt en villa och fått mycket bra bemötande. Ingela är proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Jag har fått snabb återkoppling vid frågor och skulle varmt rekommendera henne. Läs mer

Pia A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt ett fritidshus genom Ingela Noresson ivi är mycket nöjda med hennes profsighet och engagemang. Även presumtiva köpare uttryckte sin belåtenhet med henne. Vi kan rekommendera Ingela varmt. Läs mer
  • 2020-10-02

Susanne K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fritidshus super bra bemötande och frisk fläck .
    Hon är fantastiskt duktig och enormt trevlig Läs mer
  • 2020-10-02

Birgitta H skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jonas har hanterat försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt.
    Vi tänker anlita Jonas inför nästa affär. Läs mer
  • 2020-10-01

Eva-lena B skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Hon är jättebra, och fantastiskt hjälpsam till oss som köpare men även till säljaren. Rak, saklig trevlig och hjälpsam.

Vi ställde frågor hon svarade så alldeles ypperligt bra hjälp för oss som första gångs köpare.

En mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2020-10-01 Erika A svarar Eva-lena B
    Vad glad jag blir för dina fina ord Eva-Lena. Tusen tack!
    Så roligt att jag fick hjälpa er att hitta huset, ni kommer att trivas så bra!
    Ta hand om er :) /Erika
  • 2020-10-01

Yvonne L skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Erika är glad, trevlig och mycket duktig. Hon hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är toppen. Läs mer
    2020-10-02 Erika A svarar Yvonne L
    Tack snälla Yvonne, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din fina lägenhet, men det är jag säker på att du kommer att göra :). Vi hörs och ses snart igen. /Erika
  • 2020-09-30

Emma B skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt lägenhet. Fick ett väldigt bra bemötande. Väldigt trevlig och kompetent mäklare. Levde upp till alla förväntningar jag hade. Bara positivt att säga. Läs mer
    2020-09-30 Erika A svarar Emma B
    Tack snälla Emma för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas ni kommer trivas kalas i nya bostaden. Men det är jag säker på! /Erika
  • 2020-09-10

Jennie L skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffesionell och strukturerad. Vi är mycket nöjda med vårat val av mäklare och kommer rekommendera Ingela till bekanta. Mycket bra upplägg och planering. Imponerande! Läs mer
  • 2020-09-10

Adam A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt Hus, Professionell mäklare med mycket kunskap. Trevlig snabb och smidig att ha att göra med

Rekommenderas Varmt Läs mer
  • 2020-09-02

Fredrik A skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har sålt en bostadsrätt med Erika Axtelius hjälp. Vi hade bra diskussioner om vilket bud som skulle antas och landade på ett som kändes helt rätt.
    Mina förväntningar på Erika som mäklare har infriats helt.
    Jag är mycket nöjd med Erika. Läs mer
    2020-09-03 Erika A svarar Fredrik A
    Stort tack för förtroendet och ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär!
    Ha det gott! /Erika
  • 2020-08-31

Madelene F skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt en bostadsrätt otroligt fint bemötande o hjälp att få en bra bankkontakt . Fick möjlighet att komma på visning innan utsatt datum Väldigt trevlig och bra mäklare Läs mer
    2020-08-31 Erika A svarar Madelene F
    Tack snälla Madelene för dessa fina ord! Det gör mig väldigt glad och jag hoppas du kommer trivas kalas i din nya bostad. Men det är jag säker på! Ta hand om dig! /Erika
  • 2020-08-28

Rebecca A skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Erika är väldigt noggrann och man litar på henne direkt. Hon är väldigt trygg och man når henne direkt. Hon är inte som andra mäklare jag haft (nog uppe i 6 iaf) som ignorerar dina samtal. Jag kommer anlita Erika i alla framtida köp jag har! Läs mer
    2020-08-31 Erika A svarar Rebecca A
    Tack snälla Rebecca för dessa ord. Det värmer! Är tacksam att jag fick hjälpa dig. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende, vilket jag är säker på. Ta hand om er! /Erika
  • 2020-08-28

Mattias J skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Min uppfattning av Erika, är att det har skötts proffsigt och folkligt vid försäljningen av bostadsrätten. Läs mer
    2020-08-31 Erika A svarar Mattias J
    Tack Mattias för förtroendet att hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Lycka till med din nya bostad!
    /Erika
  • 2020-08-11

Gholam Ali H skrev om Erika Axtelius en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att det är bättre besikta hela lägenheten när man köpa bostadsrätt. Det brukas göra på villor. Läs mer
  • 2020-08-05

Oliver S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt ett hus.
    Riktigt grym mäklare. Bemötandet var klockrent och sopade inga saker under mattan utan berättade och förklarade precis hur allting låg till. Läs mer
  • 2020-07-26

Åsa E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt ett torp utanför Oskarshamn, och tycker att vi fått god hjälp av Jonas. Han är trevlig, saklig och kunnig och har lotsat oss genom köpet på ett förtroendefullt sätt. Vi är glada över att ha haft Jonas som mäklare och rekommenderar honom gärna både till säljare och köpare, Läs mer
  • 2020-07-18

Georgios T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ytterst flexibel och seriös mäklare med ett mycket trevligt sätt och bemötande. Läs mer
  • 2020-07-11

Julia O skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt & vänligt bemötande i processen att köpa fritidshus! Läs mer
  • 2020-07-09

Nathalie M skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpt hus tillsammans med min sambo. Fint bemötande, lyssnar och jobbar för att göra det bästa för oss som köpare. Läs mer
  • 2020-06-27

Lars-erik G skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har sålt min 7år gamla enplansvilla med Ingelas hjälp.Jag tycker hon har agerat på ett proffsigt sätt.Hon har varit lyhörd och gjort sitt bästa efter dom förutsättningar som har funnits.Jag känner mig nöjd. Läs mer
  • 2020-06-24

Anders L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Fick hjälpa till lite.! Annars var allt bra ! Läs mer
  • 2020-06-20

Eleonor B skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Trygg person som det var lätt att förstå och känna tillit inför! Läs mer
  • 2020-06-17

Mikael L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    En mycket trevlig och sympatisk kille . Duktig och ENORMT engagerad . Ett tips i all välmening
    från en som ej är i den branschen men jobbar med affärer och kunder ,Använd öronen mera , lyssna på kunden ,,, man kan ibland tro att killen har betalt per ord han säger 😜... i övrig enormt engagerad och bra på läst i ärendet 👍 kan rekommenderas och skulle inte tveka att plocka in honom som säljare hos oss 👍. Mvh Micke Liljegren Läs mer
  • 2020-06-16

Moosa A skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi köpte våran dröm hus via Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick jätte bra och professionell bemötande.
    trygghet kändes hos oss Tack vara mäklarens neutrala sett. Läs mer
  • 2020-06-03

Martin Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har haft kontakt med Ingela både när det gäller köp av nytt hus men även vid försäljning av vårt gamla.

Vi är mycket nöjda med Ingelas bemötande, kunnande och skicklighet. Läs mer
  • Matilda Å

2020-06-01

Matilda Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela har hjälpt oss att köpa vårt drömhus. Och allt har gått så lätt och smidigt. Nu hjälper hon oss att sälja vårt nuvarande hus och hoppas det går lika snabbt och smidigt.

Hon har kunnat svara på alla frågor som en novis som vi är, så många frågor är det. Hon svarar snabbt och är lätt att komma i kontakt med.

Rekommenderar henne i alla lägen! Hon är bara bäst ❤️ Läs mer
  • 2020-05-21

Maria L skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Allt enbart positivt med Jonas, hans engagemang och uthållighet trots ett svårt objekt. Alltid glad, trevlig, rak och tydlig. Jonas levde upp till mina förväntningar med råge. Oklanderlig uppdatering. Jag kommer att rekommendera honom varmt. Läs mer
  • 2020-05-15

Sara W skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Har köpt hus av Jonas som var väldigt trevlig och gav oss den hjälp vi behövde under hela processen. Skulle klart rekommendera Jonas till mina vänner! Läs mer
  • 2020-05-08

Anna T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har både köpt o sålt huset på Kastanjegat 7, Bockara av Jonas Johansson. han har alltid uppträtt mycket trevligt, intresserad o kunnig. Han har levt upp till de krav jag hade, till 100%.
    MVH Anna Thorild Läs mer
  • 2020-05-03

Peter T skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har sålt en liten villa. Mäklaren har agerat engagerat och kunnigt hela tiden i alla avseenden. Visningarna har skötts utmärkt och försäljningen gick snabbt med gott utfall, över våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-19

Rasmus E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde min lägenhet i Osakrshamn. Jonas var trevlig och ville få en involverad i processen så man kände sig trygg. Han tog kontakt med de som lagt bud för att få bästa lösningen. Läs mer
  • 2020-04-18

Circie S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag har köpt en villa i Kristdala Oskarshamns kommun. Läs mer
  • Jörgen J

2020-04-17

Jörgen J skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sålde ett hus , ett dödsbo, i Corona-tider och genom ett utmärkt samarbete plus trevligt bemötande så löste sig det hela utmärkt! Läs mer
  • 2020-04-13

Mikael S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt!
    Sålde vårt hus på ynka tre veckor.
    Bemötandet var professionellt utan att bli opersonligt.
    Engagerad under hela processen från första kontakten till avslut.
    Allt var över förväntan positivt. Läs mer
  • 2020-04-12

Fredrik K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte ett mitt första hus.
    Bra bemötande hela tiden.
    Snabba svar vid frågor. Läs mer
  • Mats B

2020-04-11

Mats B skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har köpt en villa av Jonas
    Vi blev proffsigt och väl bemötta
    Bra trevlig personal
    Bra visning bra info
    Vi köpte huset direkt Läs mer
  • 2020-03-12

Mikaela S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Enkelt snabbt och smidigt.
    Super trevlig mäklare . Finns inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-03-10

Louise K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Toppen! Lätt att få tag på. Svarar snabbt på sms. Personlig i sitt bemötande. Har sålt ett radhus åt oss. Mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-03-09

Bjarne K skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Total hjälp från start till mål. Allting mycket bra Läs mer
  • 2020-03-09

Cecilia E skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Körsbärsvägen 12 Oskarshamn.
    Jonas är Professionell, tydlig och väldigt trevlig.
    Tillmötesgående även med att vi snabbt fick komma på visning av huset. Läs mer
  • 2020-03-08

Pehr S skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi har under längre tid tittat på många olika bostadsalternativ tills vi hittade det senaste radhuset. Vi hade inte möjlighet under planerad visning och tog kontakt om det, flexibelt löste hon det och styrde upp en visning till. Rak, tydlig, det få saker hon inte visste tog hon reda på och återkopplade med. Funnits där för frågor och alltid ett leende på läpparna. Kort sagt, flexibel, trevlig, förtroendeingivande och man känner att man är i trygga händer. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-03-03

Thomas P skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra kommunikation med mäklaren.
    Hon var lyhörd och återkom direkt när vi hade några frågor.
    Bra säljprocess där vi fick löpande uppdateringar hur det gick Läs mer
  • 2020-02-29

Johan S skrev om Jonas Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Både köpt lägenhet av och sålt hus med - grymt bra i båda affärerna! Väldigt professionell och trevlig. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2020-02-26

Marcus Å skrev om Ingela Noresson en del av Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Köpte en lägenhet genom Ingela, väldigt trevlig och allt funkade superbra! Läs mer

Västra Torggatan 5, 572 42 Oskarshamn