Alla kategorier Mäklare Kalmar Oskarshamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Oskarshamn!

Här har du nära till hav och skärgård, småländsk skog och vackra vyer. Färjor till både Gotland och Öland går härifrån och industrierna på orten ger många arbetsmöjligheter.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan Oskarshamn och vi vet allt du behöver veta för att flytta hit eller sälja en fastighet här. Vi har en stor mäklarkedja i ryggen, och det, i kombination med vår lokala förankring, gör att du du tryggt och säkert kan välja oss inför din nästa bostadsaffär.

Du kan lämna hela processen i våra händer. Vi ordnar med värdering, styling, fotograf och visning för dig som vill sälja och för dig som vill köpa har vi ett stort utbud av fastigheter och vi kan hjälpa dig hitta något som passar just dig!

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn

• Inga D
    Inga D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ok. Fick det pris som vi begärde för lägenheten. Hade gärna önskat lite mer.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag kom i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling i och med köp av lägenhet i stadsdelen Södertorn, Oskarshamn. Mäklare var Jonas Johansson. Jag och min sambo fick otrolig hjälp av Jonas under det då eventuella köpets gång. Efter köpet så fick han givetvis i uppdrag att sälja min lägenhet (en mindre) i samma område. Det behövdes inte ens visning av lägenheten, utan Jonas fann en köpare på förhandsvisning. Bara det mycket bra gjort. Jonas har ett toppenbemötande och är otroligt påläst och kunnig inom sitt yrkesområde. En bättre mäklare är svårt att finna och jag kan starkt rekommendera honom för andra som har för avsikt att byta boende.
  • Ninni F
    Ninni F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Bra kontakt. Bra bemötande. Inga problem. Allt löser sig, oavsett klockan!!
  • Anita A
    Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag är mycket nöjd!!! En så trevlig mäklare med god kvalité!!! Alltid solig och glad!!! INGELA är som gjord för jobbet!!! Kan rekommdera Svensk Fastighetsförmedling har både köpt lägenhet och sålt mitt hus!!! Helnöjd kund!!! Med vänlig hälsning, ANITA!
  • Per E
    Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Ingela Stenberg är fokuserad, engagerad och mycket kunnig. Som kund känner man sig trygg och jag kommer definitivt att vända mig till Ingela igen vid nästa försäljning.
  • Matz I
    Matz I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Mycket bra och korrekt bemötande.
    Ingen tråkig försäljarmentalitet, även om ni lever på att sälja tjänster. Hög servicenivå.
  • Ludvig F
    Ludvig F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Sofie skötte sig exemplariskt och lyckades få det pris jag ville ha det sålt för och lite bättre.
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Jag blev mycket gott bemött och försäljningen var till belåtenhet.
  • Väino A
    Väino A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Proffsigt bemötande från första kontakten. Uppskattade löpande information under hela handläggningstiden fram till avslut och utbetalning. Rekommenderas varmt. Kunde inte ha gjort det bättre själv.
  • Anna A
    Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Oskarshamn
    Vi är jättenöjd med Ingela!!!! . Duktig med att förklara tydligt händelse förloppet med försäljningen. Lätt att komma i kontakt med om man ändå har frågor

Något vi tänkte på när vi skulle avsluta affären som tog nästan 2 timmar ( i väntan på banken), Var att ni gärna kan bjuda på en fika medan man väntar. Nu var det inte Ingela som avslutade vår försäljning😊.
    Mvh Anna

Köpmangatan 1, 572 30 Oskarshamn