Emil Hagestål

Emil Hagestål

Emil Hagestål är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Emil Hagestål har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Emil Hagestål har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.6. Emil Hagestål har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Emil Hagestål

Esther C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Hagestål en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Emil is a very profesional a great Mäklare. I really recommend him. Esther Contreras Montero

Svar från Emil Hagestål

It has been a pleasure to get to help you with the sale of your apartment. Thank you for a delightful collaboration and i hope you will be able to find your dream house!

Noman E
Rosersberg

Emil did a very good job in selling our apartment , he continueslly updated us the progress and the action he is taking toward selling the apartment.

Svar från Emil Hagestål

Thank you very much Noman for your kind words!

Medhin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Hagestål en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Han är bland de bästa mäklare och jag är mycket njöd.Emil är en trevligt person förklara lätt av stiationen ag fick ett bra bemöttande av honon från första dagen. Vid köp Av bostaden det gick jätte bra och enkelt det kändes bra på en gång han är en duktig mäklare måste säga och tackar för hjälpen.

Svar från Emil Hagestål

Tack snälla Medhin för ett fint betyg! Hoppas du får njuta ordentligt av din nya lägenhet och tveka inte på att höra av dig om det är något du behöver hjälp med i framtiden.

Gertrud N
Märsta

Engagerad, kunnig Vi hade inte så mkt kontakt men det var för att köpet gick smidigt

Svar från Emil Hagestål

Tack Gertrud för en trevlig recension och den sparsamma men trevliga kontakten som vi har haft!

Tommy N
Märsta

Han är trevlig, professionell och mycket duktig. Levde upp till och överträffade våra förväntningar! Vi är mycket nöjda med hela försäljningen från första mötet fram till uppföljningen efter försäljningen.

Svar från Emil Hagestål

Vad kul att höra att ni vart så nöjda med mig! Stort tack för de fina orden och ett otroligt spännande samarbete!

Gabriele G
Centralt

Blev korrekt och vänligt bemött. Motsvarade mina förväntningar och det gavs korrekt och professionell service. Emil Hagestål rekommenderas varmt.

Svar från Emil Hagestål

Tack för de fina orden Gabriele!

Mattias Linus Christoffer F
Centralt

Under lite tuffare förhållanden tycker jag ändå att Emil har lyckats med det vi gick igenom med försäljningen från början och han har följt upp försäljningen på ett mycket proffesionellt sett. Både mot mig och spekulanter!

Svar från Emil Hagestål

Stort tack för de fina orden Mattias! Lycka till med nya jobbet och hör gärna av dig i framtiden om det är något du behöver rådgivning om!

Dennis K
Centralt

En motiverad och hårt arbetande mäklare som var mycket hjälpsam och proffsig genom hela processen. Jag skulle rekommendera alla som går i köp eller säljatankar i Sigtuna kommun att ta kontakt med Emil.

Svar från Emil Hagestål

Att hjälpa dig sälja din otroliga lägenhet har vart ett privilegium och ett sant nöje! Stort tack för de fina orden och den varma rekommendationen.

Peter Ö
Centralt

Trevlig mäklare, väldigt tillmötesgående och hjälpsam.

Svar från Emil Hagestål

Tack så mycket Peter för de fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Thorgunnur S
Centralt

När vi kom till mäklarkontorets sökt vi en annan mäklare som inte var inne men det tog oss inte lång tid för att bestämma oss för Emil i stället. Redan samma eftermiddag visade vi honom lägenheten. Han åtog sig uppdraget och redan samma kväll fick vi hans annonsförslag som vi var nöjda med. Försäjningsproceduren gick smidigt och när vi fick ett bra bud precis innan budgivningen stängdes kunde vi ändå skriva kontrakt samma dag. Hur Emil lyckades få alla papper inordning på högst två timmar förstår vi inte. Han är trevlig lättpratad, organiserad och professionell

Svar från Emil Hagestål

Tack snälla Thorgunnur för de fina orden! Jag är glad att jag fick äran att hjälpa er sälja er fina lägenhet.