Amanda Eek är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Amanda Eek har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Amanda Eek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Eek har haft 18 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 40 Läs vad Amanda Eek

• köpte sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, hade inte så mycket förväntningar men hon levererade. En mycket positiv överraskning att hon både var väldigt engagerad och ställde upp till 100% så hon får bara mycket pluspoäng av oss
    Tack tack snälla ni! Har varit så roligt att få hjälpa er och stort lycka till i huset i Timmersdala. Ni kommer trivas jättebra, jag är övertygad!
    Allt gott till er!
    Amanda Eek
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Stort engagemang gällande sitt åtagande. Överträffade mina förväntningar rejält!
    Men tusen tack Karin! Ett gott samarbete som fick ett fint resultat, har varit så roligt att få hjälpa er!
    Allt gott till er!
    • Hasselbacken
    2022-08-26 Verifierad kund
    Allt enl förväntningar. Är engagerad, snäll, ambitiös, behjälplig. Lyssnade på våra önskemål. Vi fick perfekta foto av huset och var hon här innan foto, såg över vad som kunde förbättras och förbättrade. Hon var här på fotografering, besiktning, tidigt på visningar och hade kolla på allt. Hon hade bra kontakt med intressanta och såg till att jobba bra för båda partier. Allt med kontraktsskrivningen var väl skött och nu hoppas vi att fortsättningen blir lika väl skött.
    Hon är ung men jobbar upp erfarenheten med ambitionen och är inte rädd att konsultera de som har lång erfarenhet.
    Rekommenderas stärkt.
    Men Rut!
    Tusen tusen tack för ett fantastiskt samarbete och för dom vackra orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med denna affär och jag hoppas ni får det underbart på Island när det är dags för er att åka dit igen. Stort lycka till, till hela familjen, så hoppas jag vi springer på varandra igen! Allt gott till er.
    • Hasselbacken
    2022-08-24 Verifierad kund
    Amanda Ek är en professionell mäklare som varit trevlig, tydlig och tillgänglig genom hela processen. Vi har varit extremt nöjda och Amanda har uppfyllt samt överträffat våra förväntningar. Tack för ett väl genomfört uppdrag Amanda!
    Henrik och Cecilia! Vilka ord! Tusen tusen tack för att jag fått hjälpa er i ert första husköp. Är otroligt tacksam över vårt samarbete som jag hoppas fortsätter in i framtiden. Stort lycka till med er familj och ert nya drömhus, allt gott till er! Amanda Eek
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Havstena
    2022-08-18 Verifierad kund
    Positiv till allt! Snabb och enkel affär.
    Tusen tack Frida! Allt gott till er och stort lycka till med nya huset! Amanda Eek
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Havstena
    2022-08-16 Verifierad kund
    Amanda är trevlig, proffsig och skötte allt snabbt och lätt utan krångel. Det kändes tryggt.
    Men tusen tack Ellinor för dom fina orden! Och tusen tack för ett gott samarbete, du kommer älska din nya lägenhet med mer plats för skapande! Allt gott! Amanda Eek
    • Tidaholm
    2022-07-26 Verifierad kund
    Fick precis det bemötande jag hoppats.
    Proffsigt , påläst och personligt bemötande.
    Helt klart väl godkänt.
    Stort stort tack för de fina orden Christer! Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet och njut massor av det soliga balkongen. Allt gott till dig! Amanda Eek
    • Dälderna
    2022-07-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig i sin yrkesutövning!
    Stort tack för de fina orden Marita och för ett gott samarbete! Lycka till i din nya lägenhet, allt gott till dig! Amanda Eek
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och trevlig mäklare som är duktig på det hon gör 😀
    Tusen tusen tack Ellinor! Stort lycka till i det nya huset och njut av sommaren! Allt gott till er! Amanda Eek
    • Tidaholm
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, framåt och hjälpsam. Duktig på det hon gör, och förklarade sakligt så man förstår! Skulle varmt rekommendera Amanda!
    Tusen tack Hanna!
    Du kommer stortrivas i din nya 2:a med mer plats för umgänge och härliga kvällar på balkongen!
    Allt gott till dig!