Amanda Eek

Amanda Eek

Amanda Eek är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Amanda Eek har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Amanda Eek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Eek har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Amanda Eek

Sedan starten hos Reco 2021
Suraj H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trängen

Att vara ny inom köpande av bostad är verkligen inte lätt. Då behöver man en kunnig, professionell och tålmodig mäklare och det är Amanda. Väldigt brydd om dig och dina tankar och hjälpt mig steg för steg genom hela processen. Kan inte rekommendera Amanda nog. Alltid positiv och glad. Jag kommer garanterat ta hjälp av Amanda i framtiden.

Svar från Amanda Eek

Men tack snälla för det fina omdömet och de fina orden! Har varit så roligt att få hjälpa dig med detta. Jag ser fram emot att se lägenheten när du satt sin prägel på den, stort lycka till! Allt gott!

Simon E
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Varola

Jag tycker Amanda hade ett jättebra bemötande. Allt kändes personligt från visning till påskrivna av kontrakt.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Simon för de fina orden! Stort lycka till i ert nya hus! Allt gott!

Elin E
Varola

Trevligt och proffesionellt men personligt bemötande.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Elin för de fina orden! Stort grattis till ert nya drömhus, det har varit så roligt att hjälpa er!

Per Johann Axel B
Skövde

Väl bemött och vid frågor kommer det alltid korrekta svar, vid frågetecken så tar Amanda reda på vad som gäller vilket uppskattas!

Svar från Amanda Eek

Tack Per! Uppskattar de fina orden, stort lycka till med ert nya hus till våren! Allt gott!

Kristina Margareta B
Skövde

Amanda har ett lugnt och behagligt sätt att bemöta kunder. Skapar trygghet och är lätt att prata med.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla för de fina orden Kristina! Stort grattis till ert nya hus, jag ser fram emot att komma tillbaka till er! Allt gott!

Ola A
Rosenhaga

Hon var väldigt duktig och hjälpsam.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Ola och stort grattis till er fina lägenhet, hoppas vi ses snart igen! Allt gott!

Irene N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Rosenhaga

En mycket duktig och trevlig Mäklare. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Irene för de fina orden! Stort lycka till i nya staden, ta hand om er!

Hjördis Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

Social, empatisk, proffsig i sitt bemötande. Har förmågan att styra upp en ”diskussion” på ett smidigt sätt o röja undan eventuella hinder. Vi har känt oss trygga med Amanda, vilket känns viktigt för oss äldre seniorer. Hon förstod att vi inte ville ha så många visningar då dessa kändes lite jobbiga för oss och gjorde processen med försäljningen ganska kort vilket vi uppskattar. Vi rekommenderar Amanda som mäklare och känner oss tillfredsställda med hennes agerande.

Svar från Amanda Eek

Brigitta och Henry! Tack snälla för de vackra orden. Vilket fantastiskt samarbete vi haft och det har varit så roligt att få hjälp er. Jag ser framemot att ses igen i er nya bostad och stort lycka till med allt som komma skall! Allt gott till er, må gott!

Sandra G
Centrum

Väldigt tillänglig, bra återkoppling, det uppskattas mycket!

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Sandra! Lycka till i nya boendet, allt gott!

Lukas S
Skultorp

Otroligt egangerad i sin uppgift, väldigt trevlig och hjälpsam. Ska jag sälja igen så väljer jag Amanda Eek igen.

Svar från Amanda Eek

Lukas! Tack snälla för att jag fick hjälpa er, nu är vi i mål! Stort tack för de fina orden och för förtroendet. Hoppas vi ses snart igen! Allt gott till er!