Amanda Eek är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Amanda Eek har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Amanda Eek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Eek har haft 3 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 6 Läs vad Amanda Eek

• köpte sin stuga med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Ekedalen
    2021-08-26
    Amanda är väldigt trevlig och service inriktad. Hennes bemötande är väldigt förtroendeingivande vilket är väldigt skönt som köpare.
    Som intressent av fastigheten blev jag positivt överraskad av fastigheten och att bilder och information stämde bättre överens men verkligheten än alla andra fastigheter vi har tittat på.

Jag är väldigt nöjd och skulle utan tvekan använda mig av svenska fastighetsförmedling och Amanda vid en eventuell framtida försäljning
    Tusen tack för de fina orden Jessica!
    Stort lycka till med era framtida renoveringar av Ekedalen Sörgården och jag ser verkligen framemot att komma tillbaka och se hur detta vackra hus får nytt liv!

Allt gott till er!
    Amanda Eek
  • sålde sin stuga med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Ekedalen
    2021-08-25
    Kom inn från gatan! Fikk omedelbart gd kontakt och kaffe. Lite internordiske språkproblem. Men det ordnade sig. Amandas er känslig på det goda sättet. Och forstod at vi fixar det, ger oss god tid, och får avklaret det som er lite oklart.
    En väldig kompetent og levande person/mäklare.
    Vi förväntade en vetande og klok formedling av vor mäklare och det har vi fått.
    Tänker at Amanda har vårit den mest kompetenta og duktiga mäklaren vi har mött.
    Tusen tack för de varma orden och för ett gott samarbete, har varit en ära!
    Jag önskar er all lycka med ert nya fritidshus i Danmark och hoppas att vi springer på varandra i framtiden, oavsett om det är i Sverige eller i Danmark!

Allt gott!
    Amanda Eek
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Skövde
    2021-08-23
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande och svarar snabbt på de frågor man har. Känns helt enkelt trygg och trevligt.
    Tusen tack för de fina orden och för ett väldigt bra samarbete!
    Stort lycka till med flytten till Skövde, jag önskar er allt gott!
  • Fredrik F
    2021-08-15
    Trevligt bemötande. Snäll och bra på sälja. Kan varmt rekommendera henne till alla som försöker sälja sin bostad med mm.
    Tack så jättemycket Fredrik och tack för ett fint samarbete! Stort lycka till i Norge nu! Amanda Eek
    2021-08-13
    trevlig,noggrann,kunnig,hjälpsam .riktigt bra med andra ord.
    Tusen tack för de fina orden!
    Stort lycka till med ditt nya boende och njut av den underbara balkongen!
    Amanda Eek
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-08-11
    1. Ett jättefint o tydligt bemötande. Proffsigt
    2. Förväntades en försäljning som också utfördes. Mycket tydlig genomgång av kontrakt o div papper. Tack vare det så undveks missförstånd o obesvarade funderingar.
    3. En otroligt varm person som man kände sig trygg med.
    Tusen tack för de fina orden!
    Fantastiskt samarbete och lycka till i framtiden så hoppas jag vi ses och hörs igen!