Andreas Agerborn
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 29 Läs vad Andreas Agerborn

• Reidar W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-23

Ryd
    Snabb, effektiv, trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Åsa L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-25

Hasslum
    Sålde en villa. Och det märks att Andreas har varit med länge. Hade svar på våra frågor. Gjorde ett mycket bra jobb.
    Kan rekommendera Andreas till andra. Läs mer
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-09

Skövde
    En behaglig uppstart med proffsigt bemötande.
    Han har många års erfarenhet och innehar mycket kunskap som ger att det känns bra.
    Förhoppningsvis kommer försäljningen gå toppen. Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-08

Centrum
    Har genom åren sålt av hyresfastighet samt bostadsrätter i varierade storlekar och prisklasser.
    Då jag använt svensk fastighetsförmedling och Andreas som personlig mäklare beror på det trevliga bemötande vi fått av honom samt framförallt kunskap av olika byggnader samt kontaktnät i och omkring Skövde.
    Vi har haft relativt höga förväntningar på honom p.g.a det pris vi velat få ut av marknaden på våra fastigheter.
    Detta har han skött med bravur,så han har verkligen levt upp till våra förväntningar.

Så jag och min fru vill verkligen tacka svensk fastighetsförvaltning med Andreas och team för deras arbete.

MVH
    per och Christina Setterberg Läs mer
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-08

Norrmalm
    Bostadsrätt, 1:a.
    Trevligt bemötande, inte alltid tillräcklig information och vid några tillfällen direkt felaktig information.
    Väldigt mån om att lösa de problem som uppstod i kölvattnet av de felaktiga uppgifter som lämnats.
    Vid semesterperiod fungerade inte kontakterna med förmedlingen som önskat. Läs mer
  • Calle H
    Calle H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Billingssluttningen
    Rekommenderar Andreas väldigt starkt! Han hjälpte oss att ordna vårt drömhus! Kunnig och väldigt ärlig och rak! Läs mer
  • Björn T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Det fungerade mycket bra. Vi är nöjda med Andreas! Läs mer
  • Mirza Z sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Trängen
    Sålt: Norra trängallén 8, Skövde

Bemötande: Suveränt.

Inför försäljning: Mycket bra. Plan för hela försäljningsprocessen illustrerad, bra material från Svensk Fast som vi gick igenom tillsammans. Bra tjänster sett till förberedelser, styling och fotografering.

Under försäljning: För få bokade visningar. Sköts till i efterhand och skapade stress då vi behövde lägga om lägenheten inför visning. Grannens lägenhet intill lades ut av Svensk Fast mitt under vår försäljning. Detta i ett redan specifikt objekt för Skövde att sälja. Grannens hade något andra förutsättningar och såldes för lägre, men inger en känsla av "missnöje" att fler flyttar ut samtidigt, men även att kunder kan tjälas genom dumpande av pris. Ogillades starkt. Var inte tillräckligt drivande i hur vi ska övertyga köpare, sälja in bostadens unika egenskaper. Mer som "nu lägger vi ut och ser vad som händer", några var heta andra inte. Det är nulägesbilden under försäljning.

Efter försäljning: Mycket bra bemötande! Väldigt trivsam säljare, som förvaltar processen professionellt med överlåtande av bostaden, med mera.

Summa summarum: saknade känslan av ett strategiskt tänk under försäljningen. Läs mer
  • Birgitta T sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Norrmalm
    Sålt bostadsrätt - allt bra Anderas är proffsig vänlig inkännande osv allt bara positivt Läs mer
  • Rikard E köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Hej,
    Jag har köpt radhuset på Henrik Gjutares gata 25h i Skövde.
    Andreas har under hela affären uppträtt väldigt professionellt men samtidigt mycket trevligt får jag säga! Både köpare och säljare kan nog skriva under på det!
    Han var väldigt noga med att båda parter verkligen förstod vad kontraktet innebar b l a.
    Jag kan starkt rekommendera honom som mäklare!
    Rikard Eriksson Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde