Andreas Agerborn

Andreas Agerborn

Andreas Agerborn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Andreas Agerborn har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Andreas Agerborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Agerborn har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Andreas Agerborn

Sture H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

En mycket kompetent mäklare som har förmedlat två försäljningar åt oss. Han är lugn, saklig och tydlig i sitt arbete. Andreas förtjänar högsta betyg.!

Yvonne E
Hentorp

Hög kompetens, Positivt bemötande Aldrig påstridig Lugn och förmedlar en trygghet

Anna J
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Mölltorp

Andreas har rakt igenom varit mkt professionell i sitt bemötande. Allt ifrån visning till skrivande av kontrakt/avtal. Tydlig, lugn och lyhörd. Jag är väldigt nöjd och känner mig trygg i affären.

Fredrika W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

En mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att uppfylla kundens behov och önskningar!

Svar från Andreas Agerborn

Tack Fredrika! Ett fint uppdrag att förmedla er bostad och vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Tack själv för ett gott samarbete!

Jonny W
Skultorp

Andreas är en erfaren och professionell fastighetsmäklare med god lokalkännedom!

Svar från Andreas Agerborn

Stort tack Jonny! Glad att ni hittade ert boende i Skultorp!

Alberto B
Hentorp

Kompetent mäklare som på ett smidigt sett förde processen i mål!

Tor K
Köpte sin bostad med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Våmb

Andres är en väldigt bra mäklare, engagerad, kommunikativ och mycket trevlig. Han gjorde ett superbra jobb och vi är otroligt nöjda.

Dejan V
Centrum

Alltid tillgänglig och bra kommunikation under hela processen. Smidigaste affären jag någonsin genomfört!

Eric H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Vasastaden

Väldigt bra, smidig affär och väldigt kul att få chansen att köpa denna bostad!

Svar från Andreas Agerborn

Den blir toppen för dig Eric att jobba vidare med i ny tappning! Stort tack och lycka till! Vi hörs framöver

Lennart G
Igelstorp

Mkt tarvligt bemötande, saklig. Bra kommunikation. Rekommenderas varmt.

Svar från Andreas Agerborn

Stort tack Lennart! Det var en ära att få förmedla ert barndomshem till en ny generation som tar vid!