Andreas Agerborn
Registrerad mäklare sedan 2007-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 32 Läs vad Andreas Agerborn

• Natalie S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-08

3:a
    Norrmalm
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Andreas vilket gick både snabbt och smidigt. En flexibel, pålitlig och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-06-10 Andreas A svarar Natalie S
    Stort tack till Er för förtroendet. Hoppas vi ses igen när ni börjar leta vidare efter en villa i ert nästa skede i livet!

Varma hälsningar
    Andreas
  • Joel C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-01

3:a
    Norrmalm
    Vi köpte en bostadsrätt i centrala Skövde. Mäklaren var påläst om objektet, skicklig i kontakten med andra människor, samt tillgänglig och flexibel.

Tar gärna kontakt med samma mäklare i framtiden. Läs mer
    2020-06-10 Andreas A svarar Joel C
    Stort tack för de fina orden. Det var väldigt trevligt att träffas och jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i denna fina lägenhet och livet i Skövde!
    Varma hälsningar
    Andreas
  • Viveka K
    Viveka K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-03

Sålt min villa i Skövde.

Har bara positiva omdömen om min mäklare.
    Trevlig, lugn, stöttande, taktisk. Läs mer
  • Reidar W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-23

2:a
    Ryd
    Snabb, effektiv, trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2020-04-01 Andreas A svarar Reidar W
    Stort tack för detta Reidar!
    Försäljningen gick smidigt med ett bra resultat för alla parter.
    Ha det gott så hörs vi!
  • Åsa L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-25

Hasslum
    Sålde en villa. Och det märks att Andreas har varit med länge. Hade svar på våra frågor. Gjorde ett mycket bra jobb.
    Kan rekommendera Andreas till andra. Läs mer
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-09

Skövde
    En behaglig uppstart med proffsigt bemötande.
    Han har många års erfarenhet och innehar mycket kunskap som ger att det känns bra.
    Förhoppningsvis kommer försäljningen gå toppen. Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-08

2:a
    Centrum
    Har genom åren sålt av hyresfastighet samt bostadsrätter i varierade storlekar och prisklasser.
    Då jag använt svensk fastighetsförmedling och Andreas som personlig mäklare beror på det trevliga bemötande vi fått av honom samt framförallt kunskap av olika byggnader samt kontaktnät i och omkring Skövde.
    Vi har haft relativt höga förväntningar på honom p.g.a det pris vi velat få ut av marknaden på våra fastigheter.
    Detta har han skött med bravur,så han har verkligen levt upp till våra förväntningar.

Så jag och min fru vill verkligen tacka svensk fastighetsförvaltning med Andreas och team för deras arbete.

MVH
    per och Christina Setterberg Läs mer
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-08

Bostadsrätt, 1:a.
    Trevligt bemötande, inte alltid tillräcklig information och vid några tillfällen direkt felaktig information.
    Väldigt mån om att lösa de problem som uppstod i kölvattnet av de felaktiga uppgifter som lämnats.
    Vid semesterperiod fungerade inte kontakterna med förmedlingen som önskat. Läs mer
  • Calle H
    Calle H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-06

Billingssluttningen
    Rekommenderar Andreas väldigt starkt! Han hjälpte oss att ordna vårt drömhus! Kunnig och väldigt ärlig och rak! Läs mer
  • Björn T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-06

Det fungerade mycket bra. Vi är nöjda med Andreas! Läs mer