Andreas Agerborn

Andreas Agerborn

Andreas Agerborn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Andreas Agerborn har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Andreas Agerborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Agerborn har haft 27 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 45 Läs vad Andreas Agerborn

• köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-03-17
    Hade inte Andreas utan Ulrika Öberg vid köp av bostad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-03-12
    Proffsig och trevlig. Tillgänglig och kunnig.
    • Trängen
    2021-03-09
    Sålt lgh. Andreas är en mycket trevlig o sympatisk mäklare. Då j haft honom vid tidigare försäljning/köp var det en självklarhet att anlita honom även nu vid min försäljning. Han är lyhörd o lyssnar till säljarens krav likväl kommer med förslag/råd inför försäljning. Han uppfyllde alla mina förväntningar o j kan varmt rekommendera honom.
    • Norrmalm
    2021-03-01
    Affären är ännu inte slutförd men hittills är jag mycket nöjd med Andreas. Han är trevlig,tillmötesgående ock kunnig.
    • Nya Staden
    2021-02-04
    Andreas har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Jag är supernöjd med affären som Andreas hanterat på ett kanonbra sätt från början till slut. Han är professionell, kunnig och trygg. En otroligt duktig mäklare. Tusen tack för hjälpen!
    Stort tack för de fina orden. Det kommer bli toppen med ert nya projekt och en spännande resa på vägen dit! Andreas Agerborn
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hentorp
    2021-02-04
    Trevlig och kompetent möklare som inger förtroende.
    Tack Susanne Har varit väldigt trevligt och lättsamt att kommunicera med er och en ära att få hitta en bostad till er! Den blir toppen på alla sätt! Andreas Agerborn
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Dälderna
    2020-11-13
    Vi har sålt en villa som vi ägt i nästan 25 år. Andreas har varit ett bra stöd i vår process och varit mycket serviceinriktad. Han är kompetent, ger goda råd och är trevlig. Vi kan varmt rekommendera honom.
    2020-10-16
    En väl avvägd visning där vi fick chansen att möta säljaren som förmedlade sin önskan inför försäljningen. Mäklaren var öppen, ärlig och hjälpte båda parter till en bra försäljning.
  • Anders W
    2020-10-16
    Jag sålde en gård centralt i Skövde. Mäklaren känner jag sedan tidigare och han har förmedlat 2 bostäder åt mig tidigare. Vi la upp en visningsstrategi tillsammans och den fungerade utmärkt!
    • Hentorp
    2020-10-04
    Hej!

Andreas har från början gjort ett seriöst och kompetent intryck.
    Kommunikationen med Andreas har varit bra igenom hela processen. Jag kan rekommendera Andreas utifrån det jag erfarit hittills.

Sägas skall att själva överlåtelsen i sin helhet av fastigheten återstår och först efter det kan jag ge en färdig betygsättning.

M v h
    Christer