Andreas Agerborn är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Andreas Agerborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 38 omdömen sedan 2016-09-05. Andreas Agerborn har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 38 Läs vad Andreas Agerborn

• En väl avvägd visning där vi fick chansen att möta säljaren som förmedlade sin önskan inför försäljningen. Mäklaren var öppen, ärlig och hjälpte båda parter till en bra försäljning.
    Per C köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-10-16
  • Jag sålde en gård centralt i Skövde. Mäklaren känner jag sedan tidigare och han har förmedlat 2 bostäder åt mig tidigare. Vi la upp en visningsstrategi tillsammans och den fungerade utmärkt!
    Anders W
    Anders W sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-10-16
  • Hej! Andreas har från början gjort ett seriöst och kompetent intryck. Kommunikationen med Andreas har varit bra igenom hela processen. Jag kan rekommendera Andreas utifrån det jag erfarit hittills. Sägas skall att själva överlåtelsen i sin helhet av fastigheten återstår och först efter det kan jag ge en färdig betygsättning. M v h Christer
    Christer J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-10-04
    • 135.0 m²
    • Hentorp
    2020-10-04
  • Mycket bra och trevligt bemötande! Gjorde köpprocessen mycket enkel och smidig. Löste problem som uppstod under resans gång på ett utmärkt sätt.
    Katarina F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-10-02
    • 85.0 m²
    2020-10-02
    Stort tack Katarina! Har alltid varit en trevlig kontakt med dig och det känns bra att varit en del på vägen till ditt nya, fina boende! Du kommer trivas utmärkt /Andreas

Visa svar
  • köpt bostadsrätt i Skövde och blev mycket väl bemött av Anderas. Han levde upp till alla förväntningar och var mycket trevlig, positiv och pålitlig. Jag kan varmt rekommendera andra köpare/säljare att anlita Andreas.
    Anders W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-08-25
    • 1:a
    • 43.0 m²
    2020-08-25
  • Andreas har sålt ett hus åt oss. Tyckte att allt funkade bra. Blev bra bemött, de enda jag kan sakna är att jag inte fick viss info om när det var nya visningar osv. Då fick jag reda på det genom min exman. Annars tyckte jag att Andreas gjorde ett toppen jobb.
    Sanna O sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-07-14
    • Stenstorp
    2020-07-14
  • Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Andreas vilket gick både snabbt och smidigt. En flexibel, pålitlig och engagerad mäklare!
    Natalie S sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-06-08
    • 72.0 m²
    2020-06-08
    Stort tack till Er för förtroendet. Hoppas vi ses igen när ni börjar leta vidare efter en villa i ert nästa skede i livet! Varma hälsningar Andreas

Visa svar
  • Vi köpte en bostadsrätt i centrala Skövde. Mäklaren var påläst om objektet, skicklig i kontakten med andra människor, samt tillgänglig och flexibel. Tar gärna kontakt med samma mäklare i framtiden.
    Joel C köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-06-01
    • 72.0 m²
    2020-06-01
    Stort tack för de fina orden. Det var väldigt trevligt att träffas och jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i denna fina lägenhet och livet i Skövde! Varma hälsningar Andreas

Visa svar
  • Sålt min villa i Skövde. Har bara positiva omdömen om min mäklare. Trevlig, lugn, stöttande, taktisk.
    Viveka K
    Viveka K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-05-03
    • 197.0 m²
    2020-05-03
  • Snabb, effektiv, trevlig, tillmötesgående och kunnig.
    Reidar W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2020-03-23
    • 2:a
    • 71.0 m²
    • Ryd
    2020-03-23
    Stort tack för detta Reidar! Försäljningen gick smidigt med ett bra resultat för alla parter. Ha det gott så hörs vi!

Senaste försäljningarna

Sjogerstad Enebacken