Daniel Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 48 Läs vad Daniel Andersson

• Tapio M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-31

Norrmalm
    I samband med köpet av en bostadsrätt var han oss behjälplig
    med svaren på alla våra frågor.

Mycket trevlig och kompetent.

Hjälpte till med kontakten hos bostadsrättsföreningen.

Trevligt med en kundorienterat och intresserat mäklare!

Tackar

Chan och Tapio Läs mer
  • Ulrika R köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-22

Norrmalm
    Köpt villa. Trevligt bemötande och tillgänglig på telefonen för att lösa de situationer som uppstod. Läs mer
  • Catrin F köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-08

Annero
    Daniel var lugn och proffsig på visningen, han var genuint trevlig och svarade på mina frågor både på visning och även efteråt när vi pratats vid. Daniel hittade lösningar som var bra för både mig som köpare och för säljaren, så jag upplevde att Daniel var mån om att köpet skulle bli lika bra för mig som köpare som försäljningen för säljaren. Känner mig väldigt trygg i köpet av bostadsrätten och rekommenderar varmt Daniel Andersson. Läs mer
  • Doris O sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-03

Timmersdala
    Snabb & proffsig försäljning av vårt hus! Han höll oss väl uppdaterade under hela processen. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • Sanny Hiep L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-27

Centrum
    Jag har köpt ett hus. Jag tycker utmärkt. Läs mer
  • Marie H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-24

Dälderna
    Daniel sålde vårat radhus och har bara superlativ att säga om honom! Märktes att han hade koll på marknaden och det kändes tryggt att man anlitat honom! Han var lätt att få tag på och svarade alltid när man behövde få tag på honom! Bara toppbetyg till Daniel!👍👏🤩 Läs mer
  • Anton S köpte en tomt med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-07

Trädgårdsstaden
    Köpt radhus. Mycket bra bemötande och snabb hantering av alla spörsmål. Hjälpte till att få till många visningar samma dag vilket var nödvändigt då vi bor på annan ort. Läs mer
  • Isabelle H köpte en tomt med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-05

Trädgårdsstaden
    Köpt radhus. Trevlig i bemötandet. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Lena F köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-13

Centrum
    Köpt lägenhet centralt, med renoveringsbehov ! Mkt duktig och kompetent mäklare på alla vis! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Moa M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-11

Lunden
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. kändes tryggt att ha Daniel som mäklare när jag köpte bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina