Daniel Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 59 Läs vad Daniel Andersson

• Tobias E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-08-07

5:a
    Trädgårdsstaden
    Mycket bra köpupplevelse vid köp av vårt radhus i Trädgårdsstaden. Daniel levde upp till alla våra förväntningar och såg till att affären gick snabbt och smidigt trots semester för oss båda. Läs mer
  • Annsofie J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-08-05

Trängen
    Daniel sålde ett radhus till oss. Trevligt och avslappnat bemötande med bra input och svar på frågor kring radhuset som gjorde oss nöjda. Läs mer
  • Matilda G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-28

Trädgårdsstaden
    Daniel gav bra service och ett genuint intryck! Han levde upp till våra förväntningar när vi köpte vårt radhus. Toppen! Läs mer
  • Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-28

Trädgårdsstaden
    Daniel sålde våran bostadsrätt på ett förtjänstfullt sätt. Proffesionellt bemötande och hantering av försäljningen genom hela processen. Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-26

Trädgårdsstaden
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vid första mötet fick vi ett mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren. Förväntningarna vi hade var att försäljningen skulle gå smidig samt att mäklaren vi anlitat skulle vara engagerad. Tyckte vår mäklare levde upp till detta, vilket resulterade i att vi var mycket nöjda med valet av mäklare. Läs mer
  • Gunilla G sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-25

Hentorp
    Daniel är en Mycket bra mäklare, trevlig väldigt engagerad, han har hjälp oss med att sälja vårat hus i Skövde, vilket gick jättebra
    Daniel rekommenderas varmt av oss 👍 Läs mer
  • Edward R sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-22

5:a
    Trädgårdsstaden
    Både köpt & sålt på några få dagar. Allt över förväntan. Smidig kontakt & klara besked. Läs mer
  • Andreas Å sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-18

Skövde
    Sålt vårt radhus. Daniel är som en mäklare bör vara. Kanon nöjda Läs mer
  • Emma Å sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-18

Skövde
    Vi har sålt ett radhus! Daniel har varit helt fantastisk och en riktigt bra mäklare enligt oss, väl tillmötesgående och lätt att kontakta! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • David H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-12

Trädgårdsstaden
    Flexibel i att kunna visa när kunderna kan. Lugn och inger förtroende. Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina