Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 163 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2019-09-21

Maj-Britt P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lugn , sakkunnig , engagerad. Läs mer
  • Tryggve G

2019-09-14

Tryggve G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en bostadsrätt (som ett radhus). Erfaren och trygg mäklare med sund prisbild som vi haft en bra dialog med från första stund. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-17 Andreas A svarar Tryggve G
    Stort tack för dina ord Tryggve!
    Det har varit väldigt trevligt att ha jobbat tillsammans med er under försäljningen och hoppas att ditt nya boende blir lika fint som de du nu lämnar.
    Varma hälsningar
    Andreas
  • 2019-09-14

Jenny Margareta Radhika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Anlitade Ulrika Öberg på Svensk fast efter att ha tittat på en lägenhet som hon visade. Mkt bra bemötande , proffsighet och kunnande. Kan varmt rekommendera svensk fast och Ulrika för att få en trygg försäljning genom hela affären . Läs mer
    2019-09-18 Svensk F svarar Jenny Margareta Radhika L
    Stort tack Jenny för denna fina rekommendation och för ett bra samarbete genom hela försäljningen. Önskar dig alla lycka till i ditt nya boende.
    / Varmaste hälsningar Ulrika
  • 2019-09-13

Tore R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    12.09.19 Skövde
    Jag har Andreas Agerborn som min mäklare, vid försäljning av min äldre villa i Skövde
    Han har tagit sej an detta uppdrag med stort engagemang och ett arbete som är strukturerat.
    Lugn och positiv inställning och haft en ” röd tråd” hela vägen
    Jag har träffat Andreas tidigare vid ett köp av en bostadsrättslägenhet
    Där fick jag tidigt en riktigt bra känsla av hur han jobbar.

Med vänliga hälsningar
    Tore Rose’n Läs mer
    2019-09-17 Andreas A svarar Tore R
    Stort tack för ditt förtroende Tore!
    Det har varit en förmån att få hjälpa dig med dina bostadsaffärer genom åren och vi har haft ett mycket bra samarbete.
    Önskar dig all lycka till med ditt nya boende på kusten!

Andreas
  • 2019-09-13

Micaela J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt radhus. Mäklaren var fantastisk!
    Hade höga tankar om mäklaren som han påvisade var befogat.

Rekommenderar varmt mäklaren! Läs mer
  • Malin L

2019-09-11

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en villa på 185 kvm i Dälderna Skövde. Mäklaren har varit proffsig, påläst och lättillgänglig under hela processen. Hon har fått oss att känna oss trygga och i goda händer. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-18 Svensk F svarar Malin L
    Tack Malin för de fina omdömet, det var ett sant nöje att hjälpa er! Jag önskar er all lycka till med ert nya hus. Tack igen för förtroendet!
    / Bästa hälsningar Ulrika
  • Maria H

2019-09-06

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin Belina hjälpte oss att sälja vår villa och vi är mycket nöjda med med honom som vår fastighetsmäklare. Hela vägen från start till mål har han varit väldigt engagerad, målfokuserad och professionell. Han har kommit med goda råd och varit till stor hjälp i hur vi ska tänka under processen - vilket har gjort att vi har gjort att vi har känt oss trygga i vår husförsäljning. Läs mer
    2019-09-06 Svensk F svarar Maria H
    Hej Maria! Stort tack för dina ord. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni ska trivas fantastiskt bra med ert nya hus. Tack igen för förtroendet! /Martin
  • 2019-09-04

Jonas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt ett hus och blev mycket trevligt bemött. Mycket väl påläst och kunde svara bra på alla frågor som behövdes. Läs mer
    2019-09-08 Svensk F svarar Jonas F
    Tack Jonas för ditt varma omdöme, det glädjer mig. All lycka nu med ert nya fina hus! / Bästa hälsningar Ulrika
  • 2019-09-02

Edin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köp av en lägenhet, gott bemötande från en professionell, trevlig, pålitlig, punktlig, tillmötesgående och med kreativa lösningar eftersom affären blev under var utomlands semester. Läs mer
    2019-09-03 Svensk F svarar Edin C
    Hej Edin!

Tackar ödmjukast för ditt fina omdöme. Det glädjer mig mycket att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas med er lägenhet i många år framöver. /Elin
    Svensk F gillar detta
  • 2019-09-01

Fredrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Professionellt bemötande, påläst och stort engagemang under försäljningen. Läs mer
    2019-09-02 Svensk F svarar Fredrik G
    Hej Fredrik! Tack för ditt varma omdöme! All lycka nu med ert nya fina hus! /Martin
  • 2019-08-22

Alexander W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en bostadsrätt 2plans lgh, valde samma mäklare vi köpte av för vi vet han är trevlig och kan områdena i Skövde Läs mer
  • 2019-08-19

Kayda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt hus via Ulrika i Skövde. Avråder starkt att göra affärer via Ulrika! Hon går över gränsen för vad en mäklare får göra gång på gång. Hon hotade oss med att det fans andra intressenter om det inte passa, när vi ställde besvärliga frågor om fastigheten, istället för att ta reda på eller förmedla frågorna till säljaren.
    Efter skrivandet av kontrakt var hon svår att komma i kontakt med samt vi blev bedda att kontakta andra på kontoret istället.
    Tyvärr så känns det som hon för säljaren bakom ljuset för att ro hem affären snabbt för det är mycket som inte verkar stämma och vi blir nog tvungna att tvista då säljaren fått för sig att dom ej har några som helst skyldigheter.
    En mäklares jobb är att tillgodose både säljaren och köparen, inte bara få objekt sålda så fort som det bara är möjligt. Läs mer
    2019-08-23 Svensk F svarar Kayda E
    Så tråkigt Kayda att du känner så här. När jag alltid strävar efter nöjda säljare och köpare och inte snabba affärer. Det är alltid säljarens beslut vem den vill sälja till och ej mäklarens. I det här fallet ville säljaren sälja huset i befintligt skick, eftersom det var ett dödsbo och hon själv ej bott där. Därför också omöjligt för säljaren att ha svar på alla frågor som jag självklart förmedlade till henne. Jag har dessutom alltid svarat dig och varit tillgänglig både sena kvällar, helger och under semestern etc. Jag lämnade en enda gång över till min kollega för att jag satt upptagen på tillträde och ville att du skulle få ett snabbt svar. Så helt uppriktigt är jag verkligen jätteledsen att du känner så här!
    / Ulrika
  • 2019-08-12

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mäklaren var dåligt förberedd och insatt. Läs mer
  • 2019-07-18

Mats T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpte en bostadsrätt där vi fick ett trevligt bemötande och bra information genom hela processen. Läs mer
  • 2019-07-11

Oscar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra seriös mäklare som var trevlig. Kunde varit lite klarare i kommunikation när det gällde semestern. Samtidigt tog han sig tid på semestern för att fixa lite smått vilket var väldigt fint. Alltså både + och - gällande just den saken. Läs mer
  • 2019-07-09

Elin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en bostadsrätt på 82 kvm i Skövde kommun. Det var vårt första bostadsköp så att få bra guidning genom hela affären var viktigt, och det känner vi verkligen att vi fick och vi är toppennöjda! Läs mer
  • 2019-07-09

John S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hur bra som helst!! Rak på sak, vill säljaren väl och gör allt för en bra affär! Läs mer
    2019-08-29 Svensk F svarar John S
    Tack så mycket för de fina orden! Lycka till med nya huset! /Martin
  • 2019-06-29

Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt hus, trevlig och lättsam, lätt att kontakta och håller en bra uppdaterad. Läs mer
    2019-07-05 Svensk F svarar Elin J
    Tack så mycket för de fina orden! Grattis till ert fina hus! /Martin
  • 2019-06-26

Lina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt villa, bra bemötande, lätt att få kontakt med. Läs mer
    2019-07-05 Svensk F svarar Lina K
    Hej på er! Tack för det fina omdömet! All lycka med ert nya hus! /Martin
  • 2019-06-24

Filip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel är lugn och enkel att ha att göra med. Har alltid tid och ser till att man får en bra upplevelse som kund. Läs mer
  • Mirka V

2019-06-24

Mirka V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ulrika hjälpte mig med min villaförsäljning. Redan från första mötet insåg jag att hon hade det driv jag var ute efter samt att hon lyssnade och var genuint intresserad av min försäljning. Vi hade en väldigt bra och tydlig dialog under hela processen och jag kan inte annat än att ge henne de allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-06-26 Svensk F svarar Mirka V
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Mirka och tack själv för förtroendet. Önskar dig en fin sommar!
    Bästa hälsningar/ Ulrika
  • 2019-06-14

Marcus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Allt sköttes snabbt och mycket professionellt Läs mer
    2019-06-18 Svensk F svarar Marcus L
    Stort tack Marcus och tack själv för förtroendet. Önskar dig en fin sommar!
    Bästa hälsningar/ Ulrika
  • 2019-05-29

Simon E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde lägenhet. Bra bemötande från mäklaren. Tog lite tid innan det hände något men fick den till slut såld för utgångspriset och det var det jag ville! I slutändan löste sig allt jättebra. Läs mer
  • 2019-05-16

David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Skövde centrum.
    Vi blev mycket bra bemötta från första mötet till avslut.
    Några förväntningar hade vi inte så mycket men det är klart att man vill ha en glad och positiv person som mäklare.
    Daniel på Svenskfast är proffsig ända från första mötet till man sitter och skriver kontrakt. Har bra koll på vad köparna tycker och tänker och bemöter dem på sitt sätt. Läs mer
  • 2019-05-13

Jalal A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Being a foreigner and not fully proficient with the language, I was too much dubious about the buying process. Ulrika helped me to become ease with skepticism and fear. She consistently gave me the feeling that in Sweden I should not be worried as long as I am dealing with a reputed broker. We (me & my wife) first meat her in the viewing session. She looked professional, charming and confident through the viewing session. She explained all the pros and cons of the apartment. When I entered in the bidding process, it was transparent and open. Finally, when I sign the contract she did everything very professionally and cordially. We appreciate her manner and professionalism. She was kind enough to help us to have a short conversation (over the phone) with the house owner . Good luck Ulrika. Läs mer
    2019-06-18 Svensk F svarar Jalal A
    Thank you for the kind words Jalal. It means a lot to me. I wish you and your family a nice summer!
    / Best regards Ulrika
  • 2019-05-10

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kanonmäklare! Inga problem, och allt har gått väldigt smidigt med att sälja vårt radhus. Läs mer
  • 2019-05-08

Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en större villa och är mycket nöjd med Daniels insats och det bemötande och de råd jag fick under resans gång. Daniel var också lätt att nå och lyhörd. Hela insatsen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-08

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt på ett rum och kök.

Mina förväntningar var att få en smidig och trygg försäljning. Jag anser inte att mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Jag upplever att jag som säljare fick ligga på mäklarens arbete för att få saker att hända. Jag fick hela tiden ringa upp för att få reda på nästa steg samt få återkoppling. Mäklaren kändes tidvis oprofessionell.

Flera misstag skedde under försäljningen som för mig inte ska behöva hända.

Mäklaren gav mig dock alltid ett gott bemötande vid kontakt. Läs mer
  • 2019-05-01

Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt bostadsrätt.
    Professionellt och kunnigt bemötande, snabba svar, tydlig information. Läs mer
  • 2019-04-18

Ola J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt med 2 rum. Lugn trevlig och organiserad mäklare. Ger ettproffisionelt intryck. Läs mer
  • 2019-04-04

Joakim G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi initierade tidigt en kontakt med Martin när vi skulle sälja och han gav oss bra tips och idéer redan från början på hur vi skulle förbereda vår försäljning. Det samlade erbjudandet från Svensk Fastighetsförmedling med Läge+ och Martins intresse gjorde valet lätt.
    Från start till mål var Martin en fantastiskt bra kontakt.
    Eftersom det var första gången vi sålde ett hus kändes det extra bra med "mina sidor" som vi fick hos Svensk Fastighetsförmedling, där vi enkelt kunde följa processen.
    Martin får våra högsta rekommendationer! Läs mer
    2019-04-11 Svensk F svarar Joakim G
    Stort tack för de fina orden och för ett fantastiskt samarbete! /Martin
  • 2019-03-24

Moa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kunnig, hjälpsam och bra på att återkoppla. Läs mer
  • Emil G

2019-03-21

Emil G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Proffsig från början till slut, supernöjd👍🏻 Läs mer
    2019-03-22 Svensk F svarar Emil G
    Stort tack för omdömet, Emil! Tack för förtroendet!! /Martin
  • 2019-03-18

Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel är en fantastisk mäklare som än en gång överträffar förväntningarna. Läs mer
  • 2019-03-10

Jacob T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Inte mycket att säga egentligen, väldigt tillmötesgående mäklare, lätt att nå på telefon, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2019-03-12 Svensk F svarar Jacob T
    Tack för de fina orden Jacob och stort lycka till med din nya bostad!! / Ulrika
  • 2019-02-27

Sofia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tydlig, informativ, respektfull, kommunicerade informationen snabbt till oss, duktig på att få intresse till huset, hittade fort ny køpare nær førsta køpare drog sig ur. Läs mer
  • 2019-02-24

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevligt bemötande och trevlig. Påläst och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-22

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Skövde
    och valde Svensk fastighetsförmedling
    med Andreas Agerborn som mäklare då vi
    tidigare anlitat honom med mycket gott
    resultat.
    Då Andreas är en mycket duktig o kompetent mäklare med god insikt av marknaden samt en mycket trevlig person
    vill vi ge honom de bästa rekomendationerna. Läs mer
  • 2019-02-20

Elisabeth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig mäklare som kollar upp frågor och återkommer med svar utan att vara tillgjord. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth J
    Tack snälla Elisabeth för den fina rekommendationen! Hoppas er dotter skall trivas i sin nya fina bostad.
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-20

Ida B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde precis min bostadsrätt, en 2:a på Norrmalm i Skövde. Jag har haft en positiv mäklarupplevelse från start. Det var ett trevligt första möte där mäklaren även tydligt gick igenom med mig hur försäljningen skulle gå till då jag aldrig gjort det innan. Sammarbetet med mäklaren har varit så bra genom hela försäljningen med bra åtekoppling och kontakt. Jag är verkligen nöjd! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Ida B
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation Ida, det värmer!
    / Ulrika
  • 2019-02-18

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har köpt en bostadsrätt. Saklig och bra information. Bra bemötande anpassade efter mina tider. Pressade inte på när det blev budgivning. Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Karin S
    Tack Karin för de fina orden!
    Bästa hälsningar / Ulrika
  • 2019-02-17

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    - vi har sålt vårt radhus
    - mäklaren hade ett proffesionellt men ändå avslappnat bemötande. Vilket gjorde att man kände sig trygg och det var lätt att kommunicera med honom.
    - vi tycker mäklaren levde upp till våra förväntningar. Det kändes skönt att man kunde prata som en ”normal person” med honom. Läs mer
  • 2019-02-09

Fredrik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss att sälja en villa på ett mycket förtjänstfullt sätt. Han är lugn och mycket mån om att allt skall gå rätt till Läs mer
    2019-02-11 Svensk F svarar Fredrik T
    Tack så mycket för ert fina omdöme och för ert förtroende! Hoppas ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya hus! /Martin
  • 2019-02-04

Ann-Sofie Kvist skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer
  • 2019-02-04

Jonathan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte vår första lägenhet av en mäklare som sedan har fått sälja 2 lägenheter åt oss, så man kan säga att vi är otroligt nöjda och har stort förtroende för dem. Läs mer
    2019-02-05 Svensk F svarar Jonathan K
    Hej på er! Era fina ord värmer som en kakelugn i hjärtat - stort tack! Hoppas nu att ni ska trivas fantastiskt bra i ert nya fina hus (och att jag står på benen när ni återvänder till Havstena om en handfull decennier.. :) ) Tack för förtroendet igen! /Martin
  • 2019-02-03

Pernilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en 4:a.

Mäklaren var okej.

Kunde vara mera förberedd gällande informationen om lägenheten vid visningen.

Köpet gick väldigt fort då mäklaren var tvungen att springa iväg på en visning. Läs mer
  • 2019-02-01

Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en bostadsrätt. Mäklare Ulrika engagerad och förtroendeingivande!
    Kändes bra! Läs mer
    2019-02-26 Svensk F svarar Elisabeth N
    Tack så jättemycket och för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning!
    /Ulrika
  • 2019-01-30

Diana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lyhörd, stöttande och rådgivande vid försäljning av vårt hus. Underlättade betydligt för oss ovana.
    Sammanfattar med orden, Förtroende ingivande bemötande. Läs mer
    2019-01-31 Svensk F svarar Diana B
    Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det har varit ett rent nöje.
    Lycka till i er nya fina lägenhet.
    /Elin
  • Eva N

2019-01-27

Eva N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Havstenavägen 38D
    Möttes ändå av respekt, trots att det var en liten lägenhet. Förståelse för min privata situation.
    Kanske något sen på att svara på sms i budgivning dessutom. Men ok.
    Annars har det flytet på bra. Läs mer
  • 2019-01-24

Ann-Sofie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt ett radhus och är hittills nöjda med bemötande och service.
    Tacksamma för snabba svar på våra önskemål! Läs mer
    2019-01-30 Svensk F svarar Ann-Sofie A
    Hej och tack för ert omdöme! Lycka till i ert nya fina radhus! /Martin

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde