Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 270 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2020-03-31

Tapio M skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    I samband med köpet av en bostadsrätt var han oss behjälplig
    med svaren på alla våra frågor.

Mycket trevlig och kompetent.

Hjälpte till med kontakten hos bostadsrättsföreningen.

Trevligt med en kundorienterat och intresserat mäklare!

Tackar

Chan och Tapio Läs mer
  • 2020-03-27

Seija K skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kontaktade Ulrika eftersom jag hört att hon är en bra mäklare. Ulrika har hjälpt mig att sälja mitt radhus.
    Vi sålde huset på typ två veckor som läge+.
    Supersnabbt. Slapp styla, fotografering o visningar.
    Ulrika kan man ringa när som helst, kvällar o helger. Jättebra.
    Mycket bra bemötande. Rekommenderar henne verkligen👍 Läs mer
    2020-03-27 Ulrika Ö svarar Seija K
    Tusen tack Seija för de fina orden. Det värmde verkligen. Stort lycka till med din nya bostad, det kommer bli toppen!
  • 2020-03-27

Anna K skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vid vår försäljning av radhus ville vi sälja fort. Elin agerade där efter. Från första kontakt till försäljning tog det 6 dagar.
    Riktigt proffsigt bemötande och agerande. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Elin som mäklare vid försäljning. Läs mer
    2020-03-27 Elin A svarar Anna K
    Hej Anna,

Tack för dina värmande ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er och det ska bli roligt att även få följa processen med ert husbygge.
    Önskar er en fin helg i vårsolen så hörs vi snart igen!
    /Elin
  • 2020-03-23

Reidar W skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Snabb, effektiv, trevlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2020-04-01 Andreas A svarar Reidar W
    Stort tack för detta Reidar!
    Försäljningen gick smidigt med ett bra resultat för alla parter.
    Ha det gott så hörs vi!
  • 2020-03-22

Ulrika R skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt villa. Trevligt bemötande och tillgänglig på telefonen för att lösa de situationer som uppstod. Läs mer
  • 2020-03-08

Catrin F skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel var lugn och proffsig på visningen, han var genuint trevlig och svarade på mina frågor både på visning och även efteråt när vi pratats vid. Daniel hittade lösningar som var bra för både mig som köpare och för säljaren, så jag upplevde att Daniel var mån om att köpet skulle bli lika bra för mig som köpare som försäljningen för säljaren. Känner mig väldigt trygg i köpet av bostadsrätten och rekommenderar varmt Daniel Andersson. Läs mer
  • 2020-03-07

Philip W skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt trevligt bemötande och proffsig! Löste försäljningen väldigt smidigt och snabbt! Läs mer
    2020-03-10 Ulrika Ö svarar Philip W
    Tack Philip o Elina för det fina omdömet och tack själva för ett bra samarbete!
    /Varma hälsningar Ulrika
  • 2020-03-03

Doris O skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Snabb & proffsig försäljning av vårt hus! Han höll oss väl uppdaterade under hela processen. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2020-02-27

Sanny Hiep L skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt ett hus. Jag tycker utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-24

Marie H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel sålde vårat radhus och har bara superlativ att säga om honom! Märktes att han hade koll på marknaden och det kändes tryggt att man anlitat honom! Han var lätt att få tag på och svarade alltid när man behövde få tag på honom! Bara toppbetyg till Daniel!👍👏🤩 Läs mer
  • 2020-02-24

Olof H skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag köpte en tre i Skövde. Detta var första gången som jag skulle köpa en bostad och Martin har varit extremt trevlig, professionell och framförallt hjälpsam.
    Martin svarade och engagerade sig i alla min frågor vilket var extremt uppskattat som ny på marknaden. Att han också tog sig tiden att förklara saker som jag inte en visste att jag skulle frågat om var guld värt.

I stort kan jag inte säga mer än positiva saker och hade gladeligen jobbat mer med Martin i framtiden. Läs mer
    2020-02-25 Martin B svarar Olof H
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och minst lika stort tack för dina fina ord! Jag är glad att jag lyckats guida dig i din första egna bostadsaffär och är övertygad om att du kommer trivas kanonbra i din nya fina lägenhet. All lycka!! /Martin
  • 2020-02-20

Demir A skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köp av bostadsrätt. Enkelt och smidigt möte med mäklaren, bra förmedlare. Köpet gick snabbt smidigt o bra. Läs mer
    2020-02-21 Martin B svarar Demir A
    Hej Demir och stort tack för ditt fina omdöme!! Roligt att höra att du är nöjd och jag hoppas att ni ska trivas kanonbra i lägenheten. Tack igen! /Martin
  • 2020-02-13

Agreen B skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Såld en lägenhet via en fantastiskt erfaren mäklare och värdens trevligaste människa, otrolig duktig. Läs mer
    2020-02-17 Ulrika Ö svarar Agreen B
    Tack för ditt fina omdöme Agreen, gjorde min dag blev så glad! Tack själv för ett bra samarbete. Nu hoppas jag även kunna hjälpa dig och din blivande sambo att hitta er nya drömbostad.
  • 2020-02-07

Anton S skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt radhus. Mycket bra bemötande och snabb hantering av alla spörsmål. Hjälpte till att få till många visningar samma dag vilket var nödvändigt då vi bor på annan ort. Läs mer
  • 2020-02-07

Svava B skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpte bostadsrätt, mitt första köp. Fick väldigt bra service och är jättenöjd i överlag. Läs mer
    2020-02-07 Martin B svarar Svava B
    Hej Svava! Stort tack för ert omdöme och grattis till ert första egna boende! Önskar er all lycka i framtiden!! /Martin
  • Birgitta A

2020-02-06

Birgitta A skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt
    Hjärtligt
    Han levde upp till mer än förväntat Läs mer
    2020-02-06 Martin B svarar Birgitta A
    Hej Birgitta och stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att jag fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Jag önskar dig all lycka i framtiden! /Martin
  • 2020-02-06

Lillian J skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt min lägenhet.

Mäklaren var jättebra. Det var första gången jag sålde en lägenhet.
    Han levde upp till mina förväntningar.

Hela förloppet gick väldigt fort från första kontakt med mäklaren till när lägenheten var såld. Läs mer
    2020-02-06 Martin B svarar Lillian J
    Hej Lillian! Tack för dina fina ord, och visst gick det fort! Jag är glad att vi kunde lösa det så smidigt åt dig så att du kan lägga all fokus på "nästa kapitel" som vi pratat om. Tack igen för förtroendet! /Martin
  • 2020-02-05

Isabelle H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt radhus. Trevlig i bemötandet. Lätt att få kontakt med. Läs mer

Camilla D skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt vårt hus och Martin var väldigt professionell och höll kontakt med oss ofta om vad som hände under hela processen. Känner stort förtroende för han och hans arbete med försäljningen. Läs mer
    2020-02-02 Martin B svarar Camilla D
    Hej på er! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och ännu större tack för förtroendet att få hjälpa er nu när ni bestämt er att byta boende. Känns bra att jag vet vart ni tagit vägen också för den dagen då honungen tar slut.. :) /Martin

Deana E skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Elin hjälpte oss att sälja vårt hus i Skövde och har under säljförfarandet uppvisat ett professionellt bemötande, haft tålamod och förståelse för vår familjesituation samt upplevts som pålitlig och kompetent. Vi är väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Elin A svarar Deana E
    Hej på er!
    Tack för den fina responsen och återigen- tack för ett bra samarbete.
    Önskar er stort lycka till i Stockholm och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina radhus.

Annelie A skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Villa, blev jättebra bemött
    Har inte sålt en bostad på länge , mäklaren förklarade o visade alla steg och de förväntningar vi hade uppfylldes
    Har varit en spännande upplevelse , lite konstigt att främmande människor ska gå o bedöma vårt hus, men så är det och det blev jättebra i slutändan Läs mer
    2020-02-03 Ulrika Ö svarar Annelie A
    Stort tack Anneli för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för ett jättebra samarbete. Skönt att det även ordnade sig så bra med era kaniner.
  • 2020-01-24

Josefin D skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin skötte allt väldigt professionellt och noggrant, trots en väldigt snabb affär. Han var väldigt hjälpsam och pedagogisk genom hela affären. Läs mer
    2020-01-27 Martin B svarar Josefin D
    Hej Josefin! Stort tack för det fina omdömet - ibland behöver processen gå fort (ibland är det bara meningen!) och då är jag extra glad att ni ändå upplever att ni fått bra förståelse för det hela. Stort grattis till lägenheten!! /Martin
  • Camilla E

2020-01-12

Camilla E skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin har varit ett bra bollplank och stöd genom hela försäljningsprocessen. Han var med tidigt och gav mig råd för att optimera en försäljningen och tillsammans har vi kunnat diskutera en hållbar plan. Genom hela försäljningen har Martin haft ett proffsigt bemötande där han har lyssnat på mina behov och önskemål. Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Martin B svarar Camilla E
    Hej Camilla! Stort tack för dina fina ord! Jag känner också att vi haft en bra dialog och samarbete genom affären och är glad att vi lyckades genomföra den på ett bra sätt. All lycka framåt nu! /Martin
  • 2020-01-10

Ove N skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt i Skövde.
    Jag blev bemöt på ett mycket trevligt sätt när vi träffades för visningen av lägenheten.
    Jag upplevde att Martin var "påläst" på objektet och kunde svara på alla mina frågor.
    Allting kändes bara positivt vid visningen och vid all telefonkontakt och vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-01-13 Martin B svarar Ove N
    Hej Ove! Stort tack för dina fina ord och stort grattis till en kanonlägenhet! Nu är det bara det sista kvar innan du får ta över nycklarna och inleda nästa kapitel! Ha det fortsatt gott!! /Martin
  • 2020-01-09

Conny U skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jobbade änna in kaklet ockmed en go pondus så hittade vi ett bra slut Läs mer
    2020-01-14 Elin A svarar Conny U
    Hej Conny,

Tack för dina uppmuntrande ord och för ett bra samarbete.
    Jag är glad att försäljningen blev lyckad.

Jag hoppas att ni kommit i ordning i er nya fina lägenhet. Allt gott! /Elin
  • 2020-01-07

Ramona G skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte mej och mina syskon att sälja pappas lägenhet. Är bara jätte nöjd med hur allt gick till från första kontakten tills allt var klart. Ringde alltid upp eller skickade SMS om han inte kunde ta emot samtal. Hjälpsam med allt. Trevlig
    Hälsningar Ramona Griffiths Läs mer
    2020-01-08 Martin B svarar Ramona G
    Hej Ramona! Stort tack för ert fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa till. Hoppas allt är gott med dig och er! /Martin
  • 2019-12-29

Camilla A skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin Berlina levde upp till våra förväntningar som mäklare när vi sålde vår 2:a i Skövde. Martin har haft en hög nivå genom hela processen och professionellt kunnat skapa trygghet för oss säljare genom sin kompetens, personlighet och gott bemötande. Läs mer
    2020-01-02 Martin B svarar Camilla A
    Tack för er fina rekommendation och för ert förtroende att få hjälpa er med att sälja lägenheten. All lycka framåt!! /Martin
  • 2019-12-25

Åsa L skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålde en villa. Och det märks att Andreas har varit med länge. Hade svar på våra frågor. Gjorde ett mycket bra jobb.
    Kan rekommendera Andreas till andra. Läs mer
  • 2019-12-13

Lena F skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt lägenhet centralt, med renoveringsbehov ! Mkt duktig och kompetent mäklare på alla vis! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-12-12

Lena B skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hon var ärlig och tillmötesgående. Gjorde ett fantastiskt jobb då hon sålde vårt hus Läs mer
    2019-12-13 Ulrika Ö svarar Lena B
    Tack Lena för de fina orden, det värmde och stort tack för förtroendet.
    Önskar er en riktigt fin jul, så ses vi snart igen!
    / Varma hälsningar Ulrika
  • 2019-12-12

Philip T skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar. Läs mer
  • 2019-12-11

Moa M skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig, hjälpsam och kunnig. kändes tryggt att ha Daniel som mäklare när jag köpte bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-12-11

Sofia R skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling. Läs mer

Hanna B skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt. Inte nöjd med bemötande eller stöttning efter köp. Läs mer
    2019-12-09 Daniel A svarar Hanna B
    Tack Hanna för att du skriver,
    Jag förstår ju eran frustration som vi många gånger har diskuterat. Som fastighetsmäklare så måste jag vara en oberoende part, ni har varit missnöjda över att säljaren valt att lämna kvar mer än överenskommet med prylar. Jag har försökt att hjälpa er, men som vi båda konstaterat som hamnade det på er lott att lösa problemet.

Jag önskar självklart att verkligheten blivit någon annan, men som vi båda kom fram till fanns det inte så mycket mer varken jag eller ni kunde göra, förstår att detta speglar ert bedömning här men jag vet att ni i övrigt varit väldigt nöjda och hoppas att ni skall trivas bra i ert nya hus.

Ta hand om er

• 2019-12-09

Fredrik S skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En behaglig uppstart med proffsigt bemötande.
    Han har många års erfarenhet och innehar mycket kunskap som ger att det känns bra.
    Förhoppningsvis kommer försäljningen gå toppen. Läs mer

Anastasia J skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Nöjd med Martin, snabb återkoppling och alltid trevligt bemötande. Köpet drog ut något på tiden, men inget Martin kunde styra över. Läs mer
    2019-12-09 Martin B svarar Anastasia J
    Stor tack för ditt fina omdöme efter vår maratonaffär!! :) All lycka i lägenheten som vi båda visste från första början att den skulle bli din! /Martin

Per S skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har genom åren sålt av hyresfastighet samt bostadsrätter i varierade storlekar och prisklasser.
    Då jag använt svensk fastighetsförmedling och Andreas som personlig mäklare beror på det trevliga bemötande vi fått av honom samt framförallt kunskap av olika byggnader samt kontaktnät i och omkring Skövde.
    Vi har haft relativt höga förväntningar på honom p.g.a det pris vi velat få ut av marknaden på våra fastigheter.
    Detta har han skött med bravur,så han har verkligen levt upp till våra förväntningar.

Så jag och min fru vill verkligen tacka svensk fastighetsförvaltning med Andreas och team för deras arbete.

MVH
    per och Christina Setterberg Läs mer

Eje J skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt Naturvägen 10 Skövde
    Sålt Kabblagårdsgatan 55 Skövde
    Mycker bra bemötande och perfekta genomförda affärer.
    Affärerna har överstigit mina förväntningar med god marginal.
    Bara topp :) Läs mer
    2019-12-09 Daniel A svarar Eje J
    Tack Eje, varit ett rent nöje detta samarbete och kul att du både fann detta boende som kommer passa dig perfekt framöver och att det gick så bra med försäljningen. Ser fram emot och se hur det nya kommer se ut när du genomfört dina planer.

Ta hand om dig Eje!

Mikael J skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bostadsrätt, 1:a.
    Trevligt bemötande, inte alltid tillräcklig information och vid några tillfällen direkt felaktig information.
    Väldigt mån om att lösa de problem som uppstod i kölvattnet av de felaktiga uppgifter som lämnats.
    Vid semesterperiod fungerade inte kontakterna med förmedlingen som önskat. Läs mer

Liselotte S skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köte lgh och sålde radhuset genom henne. Hon är engagerad, tillgänglig, kunnig, saklig. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Liselotte S
    Tack Liselotte och Bengt för de fina orden och att ni tog er tid att ge ett omdöme. Hoppas att ni fortfarande trivs bra i er nya bostad och stort tack även för ett fint samarbete. Var ett sant nöje att få hjälpa er!
    / Varma hälsningar Ulrika
  • 2019-12-08

Mattias F skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt/radhus!
    Daniel var väldigt tillmötesgående, svarade väldigt fort på de frågor vi hade!
    Vi skulle gärna rekommendera Daniel till fler försäljningar och även anlita honom i framtiden! Läs mer
    2019-12-09 Daniel A svarar Mattias F
    Tack Mattias, kul att det blev ni som köpte och är övertygande om att ni kommer trivas fint. Jag bor ju inte så långt bort så vi lär ju ses och höras framöver. Varit ett rent nöje att ha med er att göra.

Ta hand om er

Anna-lena J skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra och engagerad mäklare.som sålde min fars lägenhet. Läs mer
    2019-12-09 Martin B svarar Anna-lena J
    Stort tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fars lägenhet. Ha det riktigt gott nu! /Martin

Linn K skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpte en bostadsrätt! Allt gick smidigt och jag fick ett toppen bemötande! Läs mer
    2019-12-09 Elin A svarar Linn K
    Hej Linn,

Tack för din fina rekommendation och välkommen till Havstena :)
    Vi springer säkert på varandra på innergården framöver.

Sandra A skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte ett hus, vi blev bra bemötta men mäklaren var väldigt passiv under visning och hade heller inte särskilt mycket kännedom om huset som var relevant att veta före beslut, tex bärande väggar så vi redan under visningen hade kunnat se olika möjligheter för fler rum/ flytta vägg eller så. Det löste sig för oss ändå för vi tog reda på det men är ju en fin service om det finns lite mer information. Läs mer
    2019-12-09 Elin A svarar Sandra A
    Hej Sandra,

Tack för ditt omdöme och grattis till ert fina hus! Jag minns precis frågeställningen angående den eventuellt bärande väggen och just bärande väggar är ofta en komplicerad fråga. I många fall räcker det inte att studera en konstruktionsritning exempelvis utan i många fall krävs en ganska utvecklad byggteknisk kompetens. För att säkerställa att inte lämna ett felaktigt svar försöker jag i stället att bolla den frågan vidare till någon mer kunnig. Jag är glad att ni är nöjda och hoppas att ni ska trivas i er nu ombyggda bostad i många år framöver.

Önskar er en riktigt God jul och ett Gott nytt år.
    Hälsningar Elin

Jacqueline T skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har sålt en villa samt köpt en bostadsrätt. Ulrika Öberg har hela tiden varit mycket proffsig och serviceminded. Kan varmt rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Jacqueline T
    Tack snälla Jacqueline för dina fina ord, så roligt att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas ni skall trivas i er nya bostad!

Johan G skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har sålt ett radhus.
    Jag blev under hela affären bra bemött av Elin. När de första köparna drog sig ur väldigt sent höll Elin mig väl informerad om hur vi skulle ta affären vidare.
    I det stora hela är jag väldigt nöjd och affären blev över förväntan. Läs mer
    2019-12-09 Elin A svarar Johan G
    Hej Johan,

Stort tack för ditt fina omdöme.
    Jag är glad att slutresultatet blev så lyckat även om vägen dit blev lite krokig stundtals.
    Tack för ett fint samarbete och God jul!

Tomasz D skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålde en lägenhet i Skövde. Försäljningen gick snabbt och mäklaren sköte allt snyggt och proffsigt. Läs mer
    2019-12-09 Elin A svarar Tomasz D
    Hej Tomasz,

Tack för dina värmande ord och för ett gott samarbete.
    Önskar dig en God jul och ett Gott nytt är!

Pontus L skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig. Lätt att ha att göra med. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-12-09 Martin B svarar Pontus L
    Stort tack för omdömet och jag säger det samma! Välkomna till Skövde och hoppas ni ska trivas utmärkt i ert fina hus. /Martin

Niklas M skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi är mycket nöjda med Martin när vi köpte vårt hus. Om vi någon gång skall byta bostad så är det självklara valet att kontakta Martin. Läs mer
    2019-12-09 Martin B svarar Niklas M
    Wow, tack så mycket för det fina omdömet! Skulle ni någon gång vilja justera boendesituationen igen finns jag här, men hoppas (och tror) naturligtvis att ni ska bo och trivas länge i ert fina hus! Tack! /Martin

Jesper C skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss att sälja vår villa. Vi är mycket nöjda han på en lite svajig marknad ledsagade han oss genom försäljningsprocessen på ett föredömligt sätt. Han får våra varmaste rekommendationer Läs mer
    2019-12-09 Martin B svarar Jesper C
    Stort tack för den värmande rekommendationen! Jag är glad att jag fick ert förtroende och att vi lyckades hitta rätt köpare åt ert härliga hus. Ha det fortsatt gott! /Martin

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde