Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 467 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Östermalm
    2021-06-24
    Ulrika har bemött oss på ett proffesionelt och mycket bra sätt, vi har under hela processen haft en bra dialog och kontakt när det har varit lämpligt.
    Hon har gjort ett toppenjobb som vi är nöjda med henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Rådene
    2021-06-24
    Lyssnar på kunden, bra bemötande och duktig mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Östermalm
    2021-06-22
    Tycker vi hela tiden fick bra bemötande och alltid fått svar på vår frågor. Allt gick jättebra och vi är supernöjda med stödet och hjälpen vi fick :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-15
    Trevlig och lättsam. Uppfyllde våra förväntningar kändes tryggt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-14
    Martin bemötte mig på ett proffsigt och trevligt sätt, kom med bra information samt förslag om lägenheten ifrån ett personligt perspektiv.
    Han kunde svara på de flesta frågor som vi hade under visningen och även efteråt vid eventuella frågor.

Trevligt och proffsigt bemötande, tydlig och klar vid kontakt om information. Gick igenom tydligt med mig om vad som innebar vid köpet av bostaden då det är mitt första köp vilket uppskattades mycket.

Vill ge Martin Belina på svensk fastighetsförmedling det högsta möjliga betyg
    Hej Jonathan! Ett riktigt stort och ödmjukt tack för ditt fina omdöme. Glad att du känt dig trygg i denna första stora affär. Stort grattis till en härlig lägenhet i en av stans bästa föreningar dessutom! /Martin Martin Belina
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-14
    Proffsigt & vänligt bemötande. Vi är väldigt nöjda och glada att det var just Elin som sålde vårt hus.
    Tack för din fina feedback och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Jag är glad att vi hittat köpare som blivit lika förälskade i huset som jag blev första gången jag klev in i det. Stort lycka till med ert framtida projekt. Jag ser fram emot att se slutresultatet! Varma hälsningar Elin Elin Andersson
    2021-06-14
    Gott och professionellt bemötande!
    2021-06-14
    Vi blev mycket väl bemötta på ett professionellt men samtidigt personligt sätt. Vi upplever att mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.
    Vid flera tillfällen har mäklaren stämt av och dialogiserat med oss under processen och vi upplever att mäklaren varit ett stort stöd hela tiden. Vi är väldigt nöjda och har känt oss trygga hela tiden!
    Hej Karl! Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme. Det värmer och jag är glad att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen. Stort tack för förtroendet. Nu har ni nya spännande projekt att se fram emot. Önskar er en fin sommar så hörs vi snart igen! /Elin Elin Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Dälderna
    2021-06-11
    Martin är suverän i bemötande och har genom hela säljprocessen visat högsta grad av proffessionalitet. Vi uppskattade särskilt Martins tillgänglighet och flexibla förhållningssätt till olika utmaningar som ingår i en säljprocess och i en så så viktig händelse som när man säljer sitt hem. Martin gjorde processen positiv och var mycket trygg med enorm erfarenhet som resulterade i en lyckad affär.
    Hej Catarina! Stort tack för ditt fina omdöme, det gläder mig verkligen att ha fått ert förtroende att sälja huset. Stort lycka till i er nya stad!! /Martin Martin Belina
    • Dälderna
    2021-06-10
    Vi intervjuade flera olika mäklare före vi bestämde oss för Martin. Han gav ett mycket gott intryck från första stund. Han var lugn, saklig, inlyssnande och hade en klar försäljningsstrategi som han presenterade på ett förtroendeingivande sätt.
    Genom hela processen med försäljning förhöll han sig på samma sätt. Hanterade våra frågor och oro på ett lugnt och tydligt sätt med stor professionalism och tydligt ansvarstagande. Vi har upplevt att vi kunnat lita på hans omdöme och samtidigt känt att han anpassat sig efter våra önskemål. Jag tycker också att han vinnlägger sig om att alla parter ska känna sig nöjda efteråt vilket är den bästa affären. Han har också haft extremt hög tillgänglighet, även kvällar och helger vilket vi uppskattat hemskt mycket. Vi kan varmt rekommendera Martin som mäklare.
    Hej på er! Har fått läsa detta fina omdöme flera gånger, det gör mig mycket - mycket glad att läsa! Tack för ett kanonsamarbete hela vägen och jag har verkligen uppskattat våra diskussioner löpande! Tack återigen för förtroendet och all lycka i er nya stad! /Martin Martin Belina
    2021-06-09
    Martin är mycket trevlig, lugn och lätt att få tag på. Det är vårt första bostadsköp och Martin har tagit sig tid att förklara allt så att vi har känt oss trygga.
    Hej Sofia! Ett stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att ni känt er trygga genom processen trots att det är mycket nytt på en gång. Grattis till en härlig bostad! /Martin Martin Belina
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-08
    Elin var proffsig vid vårat husköp med snabba svar på diverse frågor.
    Hej Jens! Tack för din recension och välkomna till Skövde. Jag är glad att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus i många år framöver. Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! /Elin Elin Andersson
    2021-06-08
    Proffsig hantering och trevligt bemötande under hela försäljningen av vår villa. Vi är mycket nöjda!
    Hej Stefan! Stort tack för dina värmande ord och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Jag är glad att den blev lyckad och tror och hoppas att era köpare kommer att trivas lika bra som ni gjort i huset. Lycka till med flytten till Gotland och era nya spännande projekt. /Elin Elin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-08
    Martin hjälpte oss med försäljningen av våran lägenhet.
    Allt gick supersmidig, alltid hjälpsam med alla frågor och funderingar vi hade och hjälpte oss också med frågor ang vårt nya bostad.
    Skulle absolut rekommendera Martin till nästa försäljning.
    Hej på er! Stort tack för ert fina omdöme och jag är verkligen glad för ert förtroende att få hjälpa till med både köp och sälj i flera led. Nu är jag dock säker på att ni kommer bli kvar på samma ställe ett bra tag framåt, kanske hinner vi med en omgång till innan min pension.. :) Ha en bra dag! /Martin Martin Belina
    • Lundby
    2021-06-07
    Sålt dödsbo och på alla sätt blivit mycket väl bemött av Ulrika jättenöjd med resultatet /Mats
    2021-06-07
    Elin är engagerad, noggrann och kompetent. Alltid trevlig och återkopplar snabbt.
    Hej Matilda, Tack för ditt omdöme. Det värmer att läsa. Önskar er en riktigt fin sommar så ses vi på tillträdet innan ert flyttlass rullar emot Gotland och nya spännande äventyr. /Elin Elin Andersson
    2021-06-04
    Vi köpte en lägenhet.

Professionellt bemötande, engagerad i processen, mycket bra kontakt på telefon/mail, fin visning, flexibel. Levde upp till förväntningarna
    Hej Michal! Ett stort tack för ditt omdöme och för ett gott samarbete i hela processen. Grattis till er fina lägenhet!! Blir en härlig uppgradering för er i samma område! /Martin Martin Belina
    • Väring
    2021-05-31
    Sålt bostad med stall.
    Mycket bra bemötande. Snabbt jobbat och alltid tillgänglig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Lunden
    2021-05-28
    Sålt bostadsrätt, 3 rum och kök, I Lunden Skövde. Mäklare Daniel Andersson har visat på ett mycket gott bemötande under hela processen med försäljningen. Han har motsvarat alla de förväntningar vi har haft med visningar för spekulanter tills genomförd försäljning med köpare. Han har på det hela gjort ett snabbt och effektivt arbete och hela tiden varit tillgänglig.
    Vi kan varmt rekommendera mäklare Daniel Andersson på Svensk Fastighetsförmedling i Skövde.
    2021-05-26
    inget dåligt att säga, trevligt bemötande,punktlig
    och levde upp till våra förväntningar
    Hej Peter! Stort tack för ditt omdöme! Nu när delar familjen börjar rota sig i Skövde är det bara att hojta till när även ni resterande blir sugna på ett boende här i Västergötland!! :) /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-05-21
    Ulrika lotsade oss igenom försäljningsprocessen av vår 1:a på ett strålande sätt.
    Hon
    - lyssnade av våra förväntningar.
    - gav råd och tips i processen.
    - var tillgänglig.
    - höll oss uppdaterade.
    - utförde en snabb o smidig försäljning.
    Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    • Lunden
    2021-05-13
    Elin är lätt att ha o göra med, lätt att få tag i, engagerad och mån om att samarbete och försäljning ska gå bra. Väldigt snäll och trevlig. Vi är jätte nöjda med Elin!
    • Rosenhaga
    2021-05-03
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Ulrika bemötte mig på ett proffsigt och vänligt sätt.
    Mina förhoppningar av en snabb och smidig affär infriades.
    Affären upplevde jag som positiv och tillitsfull.
    2021-05-03
    Daniel sålde vår bostadsrätt snabbt. Daniel är proffsig, har lagom med humor och mycket trevlig.
    2021-05-03
    Gick väldigt fort att sälja vår bostadsrätt. Inga problem alls.
    Helnöjd med Daniel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Rosenhaga
    2021-04-30
    Har köpt en lägenhet som hon var mäklare för och allting gick jätte bra. Trevligt bemötande och mycket hjälpsam.
    • Centrum
    2021-04-30
    EN riktigt bra mäklare som man får stort förtroende för, både som köpare och säljare! Rekommenderar henne till alla!
  • Thomas O Pirjo J
    • Skultorp
    2021-04-30
    Trevlig och kunnig. Allt var över förväntan när hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Tack Elin.
    2021-04-16
    Superbra bemötande! Fick svar på alla mina frågor, även på frågor om andra områden än där jag köpte och bra tips!
    Hej Eline! Stort tack för ditt fina omdöme! Grattis till din nya fina lägenhet, kommer bli kanonbra! /Martin Martin Belina
    • Rådene
    2021-04-12
    Smidig affär. Bra återkoppling från Ulrika och även att hon följde upp hela vägen att det kändes bra. Kommer definitivt rekommendera er till andra! Vi är mycket nöjda!
    2021-04-09
    Vi har sålt en liten lägenhet vi haft som extra boende. Bemötandet av mäklaren har varit mycket bra, trevlig och tillmötesgående. Han har gett oss information och hjälpt oss på det sätt vi kunnat förvänta. Inga problem med någonting. Vi är nöjda med hela processen och har ingenting att anmärka på!
    Hej på er! Stort tack för ert fina omdöme, det har varit ett rent nöje att samarbeta med er igen! :) Ha det riktigt gott nu! /Martin Martin Belina
    • Ryd
    2021-04-07
    Vi har sålt vår bostadsrätt snabbt och smidigt.
    Hon fanns där för oss hela tiden när vi hade funderingar.
    Vi fick ett positivt intryck av henne.
    Hela processen har fungerat superbra.
    Stort tack fina ni och tack för ett gott samarbete och alla goa skratt! / Bästa hälsningar Ulrika Ulrika Öberg
  • Emma W
    • Ryd
    2021-04-07
    Ulrika är professionell, lugn och mycket trevlig. Som förstagångs-köpare av bostadsrätt kunde vi inte ha haft mer tur än att säljaren hade valt en såpass bra mäklare. Mycket trevligt och välkomnande bemötande på visningen. Hon gav oss all information vi behövde, svarade på alla frågor vi nervösa nybörjare kan komma på, och vi kunde inte ha känt oss tryggare inför köpet.
    Tack Emma vad glad jag blir, gjorde min dag! / Bästa hälsningar Ulrika Ulrika Öberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-04-03
    Daniel är lyhörd, noggrann och tillmötesgående, hjälpte oss med husköp på föredömligt bra sätt.
    2021-04-01
    Köpt en villa.
    Daniel har varit professionell och lätt att kommunicera med. Har trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-04-01
    Mycket bra bemötande och tjänstvillighet. Vi upplever att hon ansträngt sig med flera visningar av vår lägenhet. Bra kontakt via mejl och telefon.
    2021-03-31
    Trevlig och bra bemötande. Träffade honom väldigt kort eftersom affären gick fort och smidigt
    2021-03-30
    Jag har sålt en bostadsrätt. Ulrika är trevlig och gullig som person. Dock tyckte jag det var svårt att få besked av henne. Det slutade oftast med att jag fick jaga henne för att få veta om/när visning av min lägenhet skulle vara när/om vi skulle skriva kontrakt osv. Tyckte det blev lite konstigt också när vi skulle komma överens om priset. Hon var lite otydlig med vad köparen kunde betala. Jag hade också synpunkter på fotograferingen och vill ändra lite i fotona. Tyckte ej jag blev lyssnad på och jag fick heller inte ändra. Så tyvärr helt nöjd är jag inte.
    2021-03-23
    Jag har köpt en bostadsrätt Ulrika har ett trevligt bemötande är lugn och saklig Hon Inger förtroende
    2021-03-20
    Trevligt och professionellt bemötande!
  • David P
    2021-03-20
    Daniel har varit kanon!
    Ärlig och bra att diskutera med!
    Bra service och aldrig några problem.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-03-17
    Hade inte Andreas utan Ulrika Öberg vid köp av bostad
    • Trädgårdsstaden
    2021-03-15
    Köpt kedjehus. Gott bemötande, snabb men korrekt utförd affär.
    • Skultorp
    2021-03-15
    Trevligt bemötande. En husförsäljning helt utan komplikationer. Är helnöjd..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-03-12
    Proffsig och trevlig. Tillgänglig och kunnig.
    • Trängen
    2021-03-09
    Sålt lgh. Andreas är en mycket trevlig o sympatisk mäklare. Då j haft honom vid tidigare försäljning/köp var det en självklarhet att anlita honom även nu vid min försäljning. Han är lyhörd o lyssnar till säljarens krav likväl kommer med förslag/råd inför försäljning. Han uppfyllde alla mina förväntningar o j kan varmt rekommendera honom.
    • Nya Lunden
    2021-03-01
    Mycket proffsig och duktig mäklare!
    2021-03-01
    Affären är ännu inte slutförd men hittills är jag mycket nöjd med Andreas. Han är trevlig,tillmötesgående ock kunnig.
    2021-02-25
    Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande av Daniel vilket gjorde att vi kände oss ännu mer säkra och nöjda med vårt köp!
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Sjölunda
    2021-02-22
    Daniel är en enastående mäklare, lugn och metodisk. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen som dessutom gick snabbt och smidigt. Han gick alltid att få tag på och hanterade oss nervösa och frågvisa säljare på ett fantastiskt sätt:)

Trygg affär och bäst betalt- det är vår kundupplevelse!