Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 328 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2020-08-01

Gun K skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ulrika gav ett lugnt och tryggt intryck. Sålde min bostadsrätt och det gick fort och smidigt!
    Har bara gott att säga om Ulrika!
    Mvh Gun Karlsson Läs mer
  • 2020-08-01

Monika B skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lugn och profficionell förhållningssätt. Läs mer
  • 2020-07-28

Matilda G skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel gav bra service och ett genuint intryck! Han levde upp till våra förväntningar när vi köpte vårt radhus. Toppen! Läs mer
  • 2020-07-28

Mikael H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel sålde våran bostadsrätt på ett förtjänstfullt sätt. Proffesionellt bemötande och hantering av försäljningen genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-26

Malin H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vid första mötet fick vi ett mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren. Förväntningarna vi hade var att försäljningen skulle gå smidig samt att mäklaren vi anlitat skulle vara engagerad. Tyckte vår mäklare levde upp till detta, vilket resulterade i att vi var mycket nöjda med valet av mäklare. Läs mer
  • 2020-07-25

Gunilla G skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel är en Mycket bra mäklare, trevlig väldigt engagerad, han har hjälp oss med att sälja vårat hus i Skövde, vilket gick jättebra
    Daniel rekommenderas varmt av oss 👍 Läs mer
  • 2020-07-22

Edward R skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Både köpt & sålt på några få dagar. Allt över förväntan. Smidig kontakt & klara besked. Läs mer
  • 2020-07-14

Sanna O skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Andreas har sålt ett hus åt oss.
    Tyckte att allt funkade bra.
    Blev bra bemött, de enda jag kan sakna är att jag inte fick viss info om när det var nya visningar osv. Då fick jag reda på det genom min exman.
    Annars tyckte jag att Andreas gjorde ett toppen jobb. Läs mer
  • Magdalena J

2020-07-09

Magdalena J skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något. Läs mer
  • 2020-07-08

Cristina J skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi sålde en Villa på 170kvm. Hon var lätt att komma överens med, hon var rättvis med priset. Hon gav en bra service :) Läs mer
  • 2020-07-08

Kent-åke J skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en 43 år gammal en och en halvplans villa. Ulrika har haft ett mycket professionellt bemötande där hon verkligen satt sin klient i centrum. Hon har varit kreativ och tillgänglig även efter arbetstid, på helger och under sin semester. Trots att huset har varit ganska eftersatt när det gäller underhållet så har vi fått bra betalt i dessa coronatider. Tveksamt om det skulle blivit lika bra med en annan mäklare. Jag vill verkligen rekommendera Ulrika. Läs mer
  • 2020-07-04

Karl J skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har fått ett trevligt bemötande under de möten vi har haft. Läs mer
    2020-07-06 Elin A svarar Karl J
    Hej Karl,

Tack för ditt omdöme.
    Det har varit ett nöje att hjälpa dig i ditt bostadsköp och nu ser jag fram emot vårt fortsatta samarbete när din bostadsrätt ska säljas.
    Vi ses snart! /Elin
  • 2020-07-03

Margareta C skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt villa I Skövde. Ulrika Öberg högsta betyg.
    Hon är mycket kompetent och samarbetsvillig. Läs mer
    2020-07-07 Ulrika Ö svarar Margareta C
    Tack Margareta, vad glad jag blir! Tack själv för ett jättefint samarbete och för förtroendet jag fick. Ha nu en jättefin sommar, så ses vi snart igen./ Bästa hälsningar Ulrika
  • 2020-06-27

Hannes S skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning. Läs mer
  • Adam S

2020-06-26

Adam S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En grym mäklare som gjorde att man hela tiden kände sig trygg i en av sitt livs största affär. Han gav under hela processen råd och tips som gjorde att försäljningen slog nytt rekord i området.
    Han var även bra på att hålla kontakten under försäljningen vilket var bra då man kände sig uppdaterad och delaktig.
    Rekommenderas starkt! Full pott! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Adam S
    Ett riktigt stort tack, Adam! Glad att jag kunnat hjälpa er med försäljningen och att du (precis som jag!) uppskattat samarbetet. Då brukar det bli bra! Ha en riktigt härlig sommar nu och all lycka med ert nya fina hus på andra sidan berget! /Martin

Rosalie K skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har med hjälp av Martin Belina köpt vårt nya radhus. Blivit bra bemötta från dag 1 och det har känts tryggt för oss som gör vårt första gemensamma husköp ihop. Är väldigt glada och tacksamma över det vi fått med oss på köpet förutom huset. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Rosalie K
    Stort tack för dina fina ord Rosalie!! Jag är jätteglad att vi lyckades hitta RÄTT hus för er till slut, här kommer ni trivas kanonbra! Ha en härlig sommar! /Martin
  • 2020-06-26

Karl-gustav S skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa. Läs mer

Martin N skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss med vårt köp av radhus.
    Pålitlig, engagerad, tydlig, kunnig och ödmjuk.
    Martin förtjänar högsta möjliga betyg och jag vill ge de varmaste rekommendationerna! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Martin N
    Hej Martin!! Stort tack för ditt omdöme och ett riktigt stort grattis till ert nya fina radhus! Solbrännan kommer bli perfekt i och med det läget. Ha en härlig sommar! /Martin
  • 2020-06-24

Linn L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då! Läs mer
  • 2020-06-22

Mahnaz F skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt ett hus.
    Trevlig och positiv mäklare som älskade vårat hus. Tyckte dock att vi inte fick lika mycket återkoppling som vi hade önskat oss under själva processen. Läs mer
    2020-07-03 Ulrika Ö svarar Mahnaz F
    Tack för din rekommendation Mahnaz! Jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om er försäljning. Jag är glad över att min förälskelse i ert hus visat sig smitta även till intressenter, budgivare och köpare men förstår att jag missat att ni önskat än mer kommunikation än den nästan dagliga kontakt vi haft under processen. Jag tar till mig er synpunkt och ser över hur jag kan bli än bättre på återkopplingen i framtiden. / Bästa hälsningar Ulrika
  • 2020-06-18

Andreas Å skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt vårt radhus. Daniel är som en mäklare bör vara. Kanon nöjda Läs mer

Emma Å skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt ett radhus! Daniel har varit helt fantastisk och en riktigt bra mäklare enligt oss, väl tillmötesgående och lätt att kontakta! Rekommenderar honom starkt. Läs mer

Jenni K skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt hus och sålt en lägenhet.
    Martin skötte båda affärerna strålande med hög proffessionalitet. Alla förväntningar nåddes med råge, kunde inte fått smidigare affärer.
    Tydlighet, förståelse, öppenhet, kommunikation och oerhört bra bemötande är bara några av de faktorer som Martin levererade i sitt arbete.
    Ingen tvekan på att anlita Svensk Fastighetsförmedling och Martin Belina igen. Läs mer
    2020-06-18 Martin B svarar Jenni K
    Hej Jenni och stort tack för ditt strålande omdöme, det glädjer mig mycket! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig och er med att hitta drömhuset och låta lägenheten komma vidare till en ny lycklig ägare. Jag önskar er många härliga år i ert nya fina hus och om det finns någonting jag kan hjälpa till med framåt så vet ni hur man når mig! /Martin

Emma P skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi kände oss väl bemötta och gavs ärliga åsikter. Både köparen och säljarens önskemål försökte uppfyllas. Läs mer
    2020-06-18 Ulrika Ö svarar Emma P
    Tack Emma för det fina omdömet och nu önskar jag er en riktigt skön sommar, så ses vi snart igen!
    / Ulrika
  • 2020-06-17

Ylva D skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har sålt en villa med hjälp av Elin och har bara lovord.
    Lugn, kunnig och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
    2020-06-18 Elin A svarar Ylva D
    Hej Ylva,

Tack för förtroendet och för gott samarbete.
    Önskar dig en fin midsommar så ses vi på tillträdet!
    Varma hälsningar Elin
  • Malin H

2020-06-16

Malin H skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin sålde en fantastisk villa i Skövde till mig och min familj. Jag upplevde honom som kunnig, flexibel och tillmötesgående i alla kontakter som jag hade med honom. Jag uppskattade att han var snabb med att återkoppla och dessutom väldigt rolig att ha att göra med! Kan varmt rekommendera honom!
    /Malin Läs mer
    2020-06-17 Martin B svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme!! Jag håller med om att det är en alldeles fantastisk villa ni hittat, där kommer ni trivas alldeles utmärkt i många år framöver. Välkomna tillbaka till Skövde och tack för ett gott samarbete!! /Martin

Catharina Z skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har varit engagerad och positiv under hela försäljningsprocessen och verkar ha tagit väl hand om köpare och visning. Har fått snabb feedback löpande, vilket vi har uppskattat. Har genomgående känts som vi lagt försäljningen av huset i säkra händer. Läs mer
    2020-06-12 Martin B svarar Catharina Z
    Stort tack för det fina omdömet och för vår goda kommunikation och samarbete genom hela resan! Glad att ni känt er trygga och nöjda med processen och för att jag fått ert förtroende! Lycka till nu med framtida projektet! /Martin

Elin G skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ulrika hjälpte mig sälja min lägenhet 2rok. Hon var väldigt proffsig och lättsam att arbeta med. Anledningen till att jag valde just henne efter att ha träffat flera mäklare var att hon var genuin och ärlig och gav en realistisk värdering utifrån aktuell marknad, det uppskattade jag efter att ha fått några helt galna värderingar. Hon har varit tillgänglig genom hela processen och haft ett stort engagemang för att det ska bli en lyckad affär för mig. Jag hade fullt förtroende för henne hela vägen. Läs mer
    2020-06-14 Ulrika Ö svarar Elin G
    Tack så jättemycket Elin för dina fina ord, vad glad jag blir! Tack själv för ett gott samarbete och stort lycka till nu med allt roligt som väntar er. / Varma hälsningar Ulrika

Joakim Z skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin är positiv framåt och drivande. Skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-06-12 Martin B svarar Joakim Z
    Tack Joakim för ditt fina omdöme och för ert förtroende! All lycka nu med nästa projekt! /Martin
  • 2020-06-08

Natalie S skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Andreas vilket gick både snabbt och smidigt. En flexibel, pålitlig och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-06-10 Andreas A svarar Natalie S
    Stort tack till Er för förtroendet. Hoppas vi ses igen när ni börjar leta vidare efter en villa i ert nästa skede i livet!

Varma hälsningar
    Andreas
  • 2020-06-07

Fredrik S skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt lägenhet i centrum, Skövde.

Utifrån det förmedlingssätt som säljare önskat har Ulrika fullgjort sitt uppdrag. Hon har varit tillmötesgående och tagit sig den tid som behövts för att ett avtal kunnat slutas. Läs mer
    2020-06-08 Ulrika Ö svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för ditt omdöme och vad roligt att lägenheten till slut blev er, även om det blev en intensiv budgivning det sista pga säljarna skulle resa bort och ville avsluta sin försäljning. Stort lycka till nu med er flytt och så ses vi snart igen!/ Ulrika
  • 2020-06-06

Anna-karin S skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köper en bostadsrätt. Från plusläge med enskilda visningar till en kort men intensiv budgivning. Mäklare Ulrika har varit tillmötesgående och ordnat visning, underlag och tagit sig tid. Hon har ett varm sätt och lyssnar.
    Sammanfattningsvis har Ulrika presenterat objektet väl och lotsat oss på ett enkelt sätt från intresse till affär. Läs mer
    2020-06-08 Ulrika Ö svarar Anna-karin S
    Tack Anna- Karin för ditt fina omdöme, varit ett sant nöje att hjälpa er! Nu hoppas jag ni skall trivas riktigt bra och skapa många nya fina minnen i denna trevliga lägenhet. Vill även önska er en fin sommar! / Ulrika
  • 2020-06-01

Öystein R skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Meget dyktig flika .Tillitsvekkende .ø Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Öystein R
    Hej Öystein,

Stort tack för ditt omdöme och för gott samarbete så här långt.
    Vi ses snart igen!
  • 2020-06-01

Joel C skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte en bostadsrätt i centrala Skövde. Mäklaren var påläst om objektet, skicklig i kontakten med andra människor, samt tillgänglig och flexibel.

Tar gärna kontakt med samma mäklare i framtiden. Läs mer
    2020-06-10 Andreas A svarar Joel C
    Stort tack för de fina orden. Det var väldigt trevligt att träffas och jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas i denna fina lägenhet och livet i Skövde!
    Varma hälsningar
    Andreas
  • 2020-05-31

Eva-lena J skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Elin var super duktig och informativ då vi var köpare av ett objekt. Hade bra kontakt och uppdatering kring processen. Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Eva-lena J
    Stort tack för din fina rekommendation och grattis till ert nya fina hus!
    Jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas med cykelavstånd till det mesta.
    Vi ses på tillträdet!

Mats E skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Villa.
    Allt från kontakt till skrivet avtal 9 dagar. Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Mats E
    Hej Mats,

Tack för din rekommendation och för ett mycket gott samarbete. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er.
    Stort lycka till i ert nya fina hus i Trollhättan!

Erika F skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig, informativ, kunnig mäklare

Då vi rest långt och inte själva varit på visning så är vi mycket nöjda.

Videovisning med hjälp av svärmor och fin kontakt via mail och telefon med min man! Läs mer
    2020-06-01 Martin B svarar Erika F
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det blev verkligen en "specialvisning" men stort tack till svärmor och till er flexibilitet trots distansen. Varmt välkommen till Skövde - här kommer ni trivas! :) /Martin

Per F skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Professionell, snabb återkoppling, flexibel. Läs mer
    2020-06-01 Martin B svarar Per F
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme och tack för en trevlig kontakt och samarbete. Välkommen tillbaka till Skövde!!
  • 2020-05-28

Anna-karin S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi träffade Martin då vår dotter köpte sin lägenhet. Intrycket var gott och bemötandet allt vi kunde önska. När vi ett år senare skulle sälja vårt eget hus kontaktade vi Martin för att höra om han kunde hjälpa oss. Vi hoppades därigenom få en saklig, inlyssnande och seriös mäklare. Just så blev det. Saklig, korrekt, med god känsla för stöd och råd och samtidigt trevlig. Vi har varit mycket nöjda med Martin som mäklare. Sammanfattningsvis har Martin levererat en proffsig insats som givit oss en trygg försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-05-29 Martin B svarar Anna-karin S
    Stort tack för dina fina ord, kunde inte önskat mig ett bättre omdöme! Det har varit ett rent nöje, från första värderingen av huset, via lägenhetsköpet och till och med försäljningen att ha fått ert förtroende. Tack igen för detta! /Martin
  • 2020-05-28

Marie L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet. Läs mer

Jonas N skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin är trevlig och professionell. Han hanterar frågor snabbt och är driven.
    Skulle definitivt rekommendera Martin i samband med en försäljning. Läs mer
    2020-05-29 Martin B svarar Jonas N
    Stort tack för ert fina omdöme och goda samarbete i er affär! Ett riktigt stort grattis till ett fantastiskt hus dessutom - där (och i naturen runtomkring!) kommer ni kunna njuta rejält! /Martin
  • 2020-05-27

Fredrik S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt villa på Billingesluttningen Skövde.

Martin är i sin yrkesroll en kunnig, noggrann, diplomatisk, systematisk, informativ mäklare som är lätt att tala med.
    ”Resan” att i vårt fall sälja kändes behaglig med honom med. Läs mer
    2020-05-29 Martin B svarar Fredrik S
    Stort tack för ditt fina omdöme, Fredrik! Det har varit ett nöje att göra affärer tillsammans med er och adjektiven ovan passar minst lika bra på dig och er! All lycka framåt och tack igen för förtroendet! /Martin
  • 2020-05-26

Evelina H skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Professionellt bemötande vid husköp. Läs mer
    2020-05-28 Ulrika Ö svarar Evelina H
    Stort tack för omdömet Evelina och önskar Er all lycka med nya huset!
    /Varma hälsningar Ulrika
  • 2020-05-25

Sara L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-15

Maximilian P skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem. Läs mer
  • 2020-05-12

David H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Flexibel i att kunna visa när kunderna kan. Lugn och inger förtroende. Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • Viveka K

2020-05-03

Viveka K skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt min villa i Skövde.

Har bara positiva omdömen om min mäklare.
    Trevlig, lugn, stöttande, taktisk. Läs mer
  • 2020-04-29

Martina M skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte vår nya bostad av Ulrika, otroligt duktig och proffsig, bra återkoppling! Läs mer
    2020-05-01 Ulrika Ö svarar Martina M
    Tack snälla ni för de fina orden och tack själva för en bra återkoppling under de omständigheter som var. Blev ju bra till slut! . / Bästa hälsningar Ulrika
  • 2020-04-27

Hanna E skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt vårat radhus tillsammans med en mäklare i toppklass. Fått ett underbart bemötande och en kommunikation som var superbra precis som vi ville ha det. Läs mer
    2020-05-01 Ulrika Ö svarar Hanna E
    Tack Hanna så jättemycket för det fina omdömet!! Vad glad jag blir, har varit ett sant nöje att få hjälpa er.
    / Varma hälsningar Ulrika
  • 2020-04-24

Michael N skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt mitt radhus. Blivit vänligt och korrekt bemött. Förväntningarna var att den skulle bli såld och det fungerade bra. Upplevelsen är bra. Läs mer
    2020-04-24 Elin A svarar Michael N
    Hej Michael,
    Stort tack för ett gott samarbete och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Det glädjer mig att höra att du är nöjd.
    Varma hälsningar Elin

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde