Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 750 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde 2

• köpte sitt hus med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Tibro
    2022-09-28 Verifierad kund
    Fick snabb och bra hjälp vid vårat husköp !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-27 Verifierad kund
    Driven och tydlig bra mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, hade inte så mycket förväntningar men hon levererade. En mycket positiv överraskning att hon både var väldigt engagerad och ställde upp till 100% så hon får bara mycket pluspoäng av oss
    Tack tack snälla ni! Har varit så roligt att få hjälpa er och stort lycka till i huset i Timmersdala. Ni kommer trivas jättebra, jag är övertygad!
    Allt gott till er!
    Amanda Eek
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Stort engagemang gällande sitt åtagande. Överträffade mina förväntningar rejält!
    Men tusen tack Karin! Ett gott samarbete som fick ett fint resultat, har varit så roligt att få hjälpa er!
    Allt gott till er!
    Amanda Eek
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt glad, positiv och tillmötesgående.
    Hjälpsam under hela köpet.
    Gjorde ett bra jobb och uppfattades mycket positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Vasastaden
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tack
    Professional , Polite and Honest
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Hjo
    2022-09-15 Verifierad kund
    Tanja och hennes praktikant Felicia va helt underbara. Jag sålde för första gången och de va super duktiga med att förklara hela processen och hur allting skulle hända. De va även snälla nog att hjälpa mig ställa iordning för fotografering och visning, de såg saker som jag aldrig hade tänkt på annars.
    Jag kände mig trygg genom hela processen och kände att Tanja gav ett jättebra stöd i allt.
    Vad roligt att det har känts tryggt för dig genom processen, det är väldigt viktigt för mig. Tack för de fina orden och tack för förtroendet! :) / Tanja Tanja Lindblad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Annero
    2022-09-13 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket trevlig, svarade på alla frågor och såg till att lösa eventuella problem som uppstod på vägen.
    Hej Rasmus! Stort tack för ditt omdöme och för ditt förtroende i affären. Varmt välkommen till Skövde!! /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Annero
    2022-09-13 Verifierad kund
    Martin har varit otroligt bra. Förklarar varje steg, från första mötet till hur det ser ut i slutet.

Jag som inte sålt en lägenhet förut har varit rätt förvirrad i processen men Martin har varit mycket bra. Tillgänglig för frågor och förklarat extra mycket vi saker jag inte förstått.

Superbra!
    Hej Wilma - stort tack för ditt upprepade förtroende!! För mig värmer det alltid lite extra när jag får just förtroende att hjälpa till vid både köp och försäljning. Glad att du känt dig "med" i processen, det är förstås ambitionen! Tack för allt och ha en härlig tid i din nya stad! /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-12 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande ända från start till mål.
    Väldigt kunnig, alltid kontaktbar!
    Vi är supernöjda med Ulrika och kommer att återkomma den dag vi ska köpa eller sälja.
  • Agreen B
    2022-09-10 Verifierad kund
    En fin och trevligt bemötande skapar goda kundrelationer och det som leder till att man får förtroendet för mäklaren.
    En kunnig mäklare skapar alltid en trygghet miljö för oss som säljare att lyssna och följa försäljningen.
    Som vanligt, vi fick mycket mer än vad vi förväntade oss från mäklaren som en riktigt proffsigt på sitt jobb.

Det som gjorde oss extra trygg var det en ständigt uppdatering kring vårt försäljning.

Vill passa på ock tacka en gång till för en god och trygg försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Hon kändes trygg och proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-05 Verifierad kund
    Vi upplevde ett trevligt och proffsigt bemötande genom hela köpet med hög servicenivå.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-09-01 Verifierad kund
    Professionell, ödmjuk och kundorienterad.
    • Tibro
    2022-08-29 Verifierad kund
    Super trevlig och härlig mäklare, som är driven och tror på det som komma skall.
    Skulle rekommendera Tanja till alla som funderar på vilken mäklare dom ska anlita.
    Tack snälla för det fina omdömet och tack för ett gott samarbete genom hela processen! Ha det fint så hörs vi snart igen :) / Tanja Tanja Lindblad
    2022-08-27 Verifierad kund
    Första intrycket av Martin var WOW! Oerhört positiv, trevlig och glad men framförallt mycket tydlig och noggrann. Martin har i kontakten med oss vart mycket tillgänglig, professionell och trevlig.

Bemötandet var mycket bra!

Vi ger Martin toppbetyg, utan tvekan!
    Mirzet - WOW! Tack! Vilket omdöme. Jag är väldigt glad att ha fått hjälpa er hitta nästa naturliga steg i bostadskarriären! Perfekt med lite grönytor i anslutning för små fötter att lära sig springa på dessutom! All lycka med detta och jag hoppas på ytterligare samarbete i framtiden! /Martin Martin Belina
    2022-08-27 Verifierad kund
    Martin gjorde ett kanonjobb med vår lägenhet!
    Stort tack för ditt omdöme Pontus! Stort tack också för ett kanonsamarbete genom hela processen. All lycka med ert nya fina hus! Martin Belina
    2022-08-27 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Martin som mäklare!
    Stort tack Ellen!! Hade jag kunnat betygsätta er som säljare hade ni förstås fått motsvarande betyg. Lätta att ha att göra med och aldrig några konstigheter, trots tillskott på antalet personer i familjen under resans gång. All lycka! /Martin Martin Belina
    • Hasselbacken
    2022-08-26 Verifierad kund
    Allt enl förväntningar. Är engagerad, snäll, ambitiös, behjälplig. Lyssnade på våra önskemål. Vi fick perfekta foto av huset och var hon här innan foto, såg över vad som kunde förbättras och förbättrade. Hon var här på fotografering, besiktning, tidigt på visningar och hade kolla på allt. Hon hade bra kontakt med intressanta och såg till att jobba bra för båda partier. Allt med kontraktsskrivningen var väl skött och nu hoppas vi att fortsättningen blir lika väl skött.
    Hon är ung men jobbar upp erfarenheten med ambitionen och är inte rädd att konsultera de som har lång erfarenhet.
    Rekommenderas stärkt.
    Men Rut!
    Tusen tusen tack för ett fantastiskt samarbete och för dom vackra orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med denna affär och jag hoppas ni får det underbart på Island när det är dags för er att åka dit igen. Stort lycka till, till hela familjen, så hoppas jag vi springer på varandra igen! Allt gott till er.
    Amanda Eek
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-26 Verifierad kund
    Martin är otroligt engagerad och en professionell mäklare. Han är lyhörd och flexibel. Vi är mycket nöjda och vi kan varmt rekommendera Svenskfastighets förmedling till andra.
    Tackar hjärtligast för ditt fina omdöme - vad glad jag blir! Glad också för att ha fått hjälpa er med detta, från A till Ö! Nu får ni fokusera fullt på ert nya drömställe!! /Martin Martin Belina
    • Dotorp
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande som fick en att känna sig som hemma. Visste inte riktigt hur en visning skulle gå till för att inte tala om ett lägenhetsköp med alla papper och sådant men Magdalena förklarade allt mycket bra och enkelt. Hon hade bra koll på lägenheten och dess förmåner
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, var tillgänglig under hela visningen. Han var väldigt trevligt och lätt att prata med, engagerad, väl förberedd och mycket professionell.
    Stort tack för ditt fina omdöme Ardian! Mitt jobb blir väldigt enkelt med kunder som er! Stort grattis till ert fina hus! /Martin Martin Belina
    Trevlig kunnig duktig hjälpsam
    Stort tack för ditt fina omdöme Vjollca! Säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya fina hus och på den stora tomten! All lycka framåt!! /Martin Martin Belina
    • Ekängen
    2022-08-26 Verifierad kund
    God kontakt och arbetar snabb. Fint och professionellt bemötande
    Stort tack för ditt förtroende David!! Glad för ett gott samarbete och för att få vara ett litet kugghjul i maskineriet som fått er omlokaliserade till ert nya magiska ställe vid ån! All lycka nu! /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Skövde
    2022-08-26 Verifierad kund
    hon var transparent och pragmatisk vilket fick mig att känna mig tillfreds
    • Södermalm
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jätte trevlig, påläst och flexibel med visningstid! Är jätte nöjd
    Stort tack för ditt fina omdöme Oliver!! Äntligen egen lya och slippa den elake hyresvärden från förr! :) Stort grattis! /Martin Martin Belina
    • Södermalm
    2022-08-25 Verifierad kund
    Supernöjda med allt från första möter till kontraktsskrivning. Har under processen varit tydlig, hjälpsam och en bra guide när man har olika beslut att välja.
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa er och för ett riktigt gott samarbete genom hela processen! All lycka nu med nästa boende och på sikt ska vi se till att hitta det där drömstället som finns någonstans därute! /Martin Martin Belina
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Sjogerstad
    2022-08-25 Verifierad kund
    Daniel var trevlig och lättsam, kunnig i sitt område.
    • Hasselbacken
    2022-08-24 Verifierad kund
    Amanda Ek är en professionell mäklare som varit trevlig, tydlig och tillgänglig genom hela processen. Vi har varit extremt nöjda och Amanda har uppfyllt samt överträffat våra förväntningar. Tack för ett väl genomfört uppdrag Amanda!
    Henrik och Cecilia! Vilka ord! Tusen tusen tack för att jag fått hjälpa er i ert första husköp. Är otroligt tacksam över vårt samarbete som jag hoppas fortsätter in i framtiden. Stort lycka till med er familj och ert nya drömhus, allt gott till er! Amanda Eek
  • köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Falköping
    2022-08-22 Verifierad kund
    trevlig och förklarade så att man förstod. Uppfyllde förväntningarna. Trevlig, lättsam och såg till att alla förstod allt i alla steg och paragrafer. Rekommenderar henne.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Daniel har varit toppen som mäklare - påläst om fastigheten, trevligt bemötande samt snabb återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lyhörd i säljprocessen.
  • sålde en tomt med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Äspenäset
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.Dom förväntningar jag hade levde mäklaren upp till med råge.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Havstena
    2022-08-18 Verifierad kund
    Positiv till allt! Snabb och enkel affär.
    Tusen tack Frida! Allt gott till er och stort lycka till med nya huset! Amanda Eek
    2022-08-17 Verifierad kund
    Känner ettt stort förtroende för Ulrika.
    Hon är noggrann, lätt att förstå och vet vad hon gör. Har hela tiden kännt mig trygg att ha henne som mäklare.
    Hon levde upp till mina förväntningar och
    jag skulle absolut anlita henne igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Falköping
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagerad mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Havstena
    2022-08-16 Verifierad kund
    Amanda är trevlig, proffsig och skötte allt snabbt och lätt utan krångel. Det kändes tryggt.
    Men tusen tack Ellinor för dom fina orden! Och tusen tack för ett gott samarbete, du kommer älska din nya lägenhet med mer plats för skapande! Allt gott! Amanda Eek
  • Ann-christin R
    • Broddetorp
    2022-08-10 Verifierad kund
    Magdalena är uppmärksam, har ett vänligt och trevligt bemötande, effektiv, strukturerad. Det hade inte kunna bli bättre, affären flöt snabbt och enkelt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Floby
    2022-08-09 Verifierad kund
    Det är för tidigt att säga då tillträdet inte är klart ännu.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Vår mäklare Daniel Andersson har varit grymt trevlig och smidig!
    Redan från första start så kände jag ett stort förtroende för han!
    Och detta har han levt upp till genom hela försäljningen även då det har varit semester tider!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-06 Verifierad kund
    Hon är proffsig, trevlig, har tålamod och hjälper till med lite mer än vad hon behöver. Fantastiskt!!
    2022-08-05 Verifierad kund
    Very help full & expert behavior
    • Södra Skogen
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevlig och duktig mäklare.
    Mycket engagerad och gjorde ett jättebra jobb.
    Tack för gott samarbete och fint omdöme Daniel! Ha det gott så hörs vi :) /Tanja Tanja Lindblad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tanja Lindblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Södra Skogen
    2022-08-03 Verifierad kund
    Bemött mycket bra, Alltid kontaktbar och väldigt professionell! Skulle varmt rekommendera till andra.
    Tack för fint omdöme Kevin! Vi hörs snart igen :) / Tanja Tanja Lindblad
    2022-08-02 Verifierad kund
    Daniel har på ett mycket proffsigt sätt hjälpt oss igenom vår försäljning. Andra gången vi har Daniel som mäklare nu och vi är super nöjda. Han har varit tillgänglig hela tiden även på lediga dagar, och alltid lyssnat och ställt upp. Super duktig mäklare! //johannes
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-07-31 Verifierad kund
    Har blivit mycket väl bemött av Elin som är super trevlig och alltid tillhands. Hela processen har gått väldigt smidigt och jag kan starkt rekommendera Elin till din framtida försäljning.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Elin var mycket vänlig och professionell. Snabb återkoppling trots sena tider och semester.
    • Tidaholm
    2022-07-26 Verifierad kund
    Fick precis det bemötande jag hoppats.
    Proffsigt , påläst och personligt bemötande.
    Helt klart väl godkänt.
    Stort stort tack för de fina orden Christer! Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet och njut massor av det soliga balkongen. Allt gott till dig! Amanda Eek
    • Dälderna
    2022-07-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig i sin yrkesutövning!
    Stort tack för de fina orden Marita och för ett gott samarbete! Lycka till i din nya lägenhet, allt gott till dig! Amanda Eek
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och trevlig mäklare som är duktig på det hon gör 😀
    Tusen tusen tack Ellinor! Stort lycka till i det nya huset och njut av sommaren! Allt gott till er! Amanda Eek