Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Rådhusgatan 14, 541 30 Skövde — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde!

Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde som ort har vi koll på bostadsmarknaden, mäklarbranschen och kan hjälpa dig att bolla idéer.

Kontakta oss för en fri värdering eller för de frågor du har - drömboendet kommer vara ditt inom kort.

Läs vad 374 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• 2020-11-27

Lars Ö skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Såld bostadsrätt.
    Kompetent handläggning. Läs mer
    2020-11-27 Martin B svarar Lars Ö
    Hej Lars! Stort tack för ert fina omdöme, för gott samarbete och för ert förtroende i försäljningen. Ett rent nöje från början till (inte riktigt ännu dock..) slut! /Martin
  • 2020-11-21

Per C skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt ett hus i Skövdes nya stadsdel. Vi hade förväntat oss en lokalt insatt, kunnig och driven mäklare. Daniel mötte våra förväntningar och organiserade en snabb försäljning med hög kvalitet. Huset lyftes fram på en bra sätt och försäljningsprocessen var enkel att följa utan för stort engagemang från vår sida. Läs mer
  • 2020-11-18

Malin Anna Nathalie E skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt. Ulrika har varit tillmötesgående och lättillgänglig hela den här säljarresan! Hon har varit väldigt bra på att kommunicera och vi kan varm rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    Ulrika Ö gillar detta
  • 2020-11-16

Josefin I skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket glad och trevlig Kan dock samtidigt ge ett lite oseriöst intryck i det skojsamma bemötandet.
    Vid några tillfällen lovat att återkomma med information, men ej gjort detta. Läs mer
  • 2020-11-15

Therese K skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt lägenhet
    Bra kontakt enkel i allt, svarar på alla frågor utan att det känns som något konstigt. Toppen på alla sätt Läs mer
  • 2020-11-13

Carina W skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en villa som vi ägt i nästan 25 år. Andreas har varit ett bra stöd i vår process och varit mycket serviceinriktad. Han är kompetent, ger goda råd och är trevlig. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-11-05

Ebru T skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostad, jag blev väldigt bra och professionell bemöt. Läs mer
  • 2020-11-04

Björn N skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en bostadsrättslägenhet
    Proffsigt på ett trevligt och lättsamt sätt
    Med kort varsel ställde upp och visade lägenheten Läs mer
  • 2020-11-03

Elsa B skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin hjälpte oss sälja vår lägenhet. Han har under hela processen varit kommunikativ, proffsig och flexibel. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-11-27 Martin B svarar Elsa B
    Hej Elsa! Tack för de fina orden och för förtroendet med er försäljning. Äntligen kan ni nu satsa med full fart framåt mot villalivet!! Stort grattis till det! /Martin
  • 2020-11-02

Klas W skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Det har gått snabbt och väldigt bra. Bemötande och service har varit kanon.
    Hela upplevelsen har varit jättebra. Läs mer
    Ulrika Ö gillar detta
  • 2020-10-17

Elliot H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt en 1:a centralt i Skövde.
    Jag blev mycket bra bemött och fick bra med information när jag kollade på lägenheten, återkopplingen var suverän, jag fick svar med en gång när jag hade frågor.
    Jag var väldigt nervös då det var första gången jag skulle köpa lägenhet men det kändes bra och jag fick stöd och hjälp under hela processen. Läs mer
  • 2020-10-16

Per C skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    En väl avvägd visning där vi fick chansen att möta säljaren som förmedlade sin önskan inför försäljningen. Mäklaren var öppen, ärlig och hjälpte båda parter till en bra försäljning. Läs mer
  • Anders W

2020-10-16

Anders W skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag sålde en gård centralt i Skövde. Mäklaren känner jag sedan tidigare och han har förmedlat 2 bostäder åt mig tidigare. Vi la upp en visningsstrategi tillsammans och den fungerade utmärkt! Läs mer
  • 2020-10-15

Linus G skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Fick mycket bra hjälp av daniel.
    Bra bemötande och svarade bra på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-10-14

Sam R skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi köpte ett hus med Daniel som mäklare, alltid hjälpsam att svara på frågor och förklarade allt för oss på ett bra sätt.
    En bra kombination av lättsamt och enkelt och seriöst när det behövdes. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-10-11

Qiuhong B skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har köpt en semesterlägenhet. Han svarade mejl super fort och jättetrevligt. Han har bra tålamod och förståelse för kunder. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-10-10

Markus Ragnar S skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hela köpet har fungerat utmärkt. Snabba svar på våra frågor och funderingar. Läs mer
    2020-10-13 Elin A svarar Markus Ragnar S
    Tack för din rekommendation och varmt välkomna till Skövde och Trädgårdsstaden.
    Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i ert fina radhus i många år framöver.
    Vi ses på tillträdet framåt vårkanten! /Elin
  • 2020-10-10

Liezl L skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Elin starkt. Läs mer
    2020-10-13 Elin A svarar Liezl L
    Tack snälla för din rekommendation Liezl och återigen ett stort tack för förtroendet och för ett gott samarbete.
    Nu ser vi till att hitta ett riktigt fint hus till er också. /Elin
  • 2020-10-08

Thomas O skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har hitills bara haft kontakt i ett tidigt stadium för köp av nyproducerad BrF. Läs mer
  • 2020-10-04

Rosa V skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt ett radhus, väldidt trevligt och bra bemöttanse, hade önskat mera info innan säljstarten, ser det är en del kvar i processen då huset ska byggas och levereras om ett år, ser fram emot ett gott samarbete med Daniel och byggfirma Läs mer
  • 2020-10-04

Christer J skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej!

Andreas har från början gjort ett seriöst och kompetent intryck.
    Kommunikationen med Andreas har varit bra igenom hela processen. Jag kan rekommendera Andreas utifrån det jag erfarit hittills.

Sägas skall att själva överlåtelsen i sin helhet av fastigheten återstår och först efter det kan jag ge en färdig betygsättning.

M v h
    Christer Läs mer

Rimon M skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Han är bra mäklare och en trevlig person med stor respekt samt rolig att samarbete med Daniel.
    Jag vill tipsa andra att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-02

Katarina F skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra och trevligt bemötande! Gjorde köpprocessen mycket enkel och smidig. Löste problem som uppstod under resans gång på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-10-07 Andreas A svarar Katarina F
    Stort tack Katarina!
    Har alltid varit en trevlig kontakt med dig och det känns bra att varit en del på vägen till ditt nya, fina boende!

Du kommer trivas utmärkt

/Andreas

Zahi Y skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag har köpt ett rådhus i Skövde o vi är mycket nöjda med båda mäklare o huset Läs mer
  • 2020-09-26

Anna L skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Trevlig. Supersnabb på att återkomma vid frågor. Hittar lösningar som underlättar. Otroligt effektiv. Läs mer
    2020-09-28 Elin A svarar Anna L
    Hej Anna!
    Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen och jag tackar ödmjukast för förtroendet och för din positiva feedback.
    Allt gott!
    /Elin
  • Markus W

2020-09-17

Markus W skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Martin agerade mycket proffisionellt vid min lägenhetsförsäljning. Alla försäljningar är olika och man ställs inför olika scenarion att ta ställning till, så även jag. Men med Martins hjälp och rådgivning lyckades vi få till en snabb, smidig och lyckad försäljning! Läs mer
    2020-09-21 Martin B svarar Markus W
    Hej Markus! Stort tack för ditt omdöme och jag är glad att vi lyckats hantera "vårt scenario" på ett sätt som gjort dig nöjd! Stort grattis till en bra affär och all lycka i framtiden! /Martin
  • 2020-09-07

Annika F skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Väldigt trevlig. Lugn och saklig. Kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2020-09-10 Martin B svarar Annika F
    Hej Annika och stort tack för ditt omdöme och för ert förtroende! Ett rent nöje - hela vägen från förstamötet och framåt! Vi hörs snart igen! /Martin
  • Nora E

2020-09-07

Nora E skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt en bostadsrätt på 55 kvm i Skövde tätort. Blev mycket professionellt bemött av Elin och hon var mycket bra på att tillgodose information och svara på mina frågor. Jag kände mig alltid väl informerad om vad som hände under försäljningen. Jag rekommenderar Elin starkt! Läs mer
    2020-09-28 Elin A svarar Nora E
    Tack för din fina rekommendation och för ett gott samarbete.
    Stort lycka till med nästa kapitel i Stockholm!
    /Elin
  • 2020-09-06

Anton A skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt lägenhet. Hittills nöjd med bemötande, bra service och kontakt. Läs mer
    2020-09-10 Martin B svarar Anton A
    Stort tack för ditt omdöme, Anton! All lycka med nya lägenheten!! /Martin
  • 2020-09-03

Morgan K skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har sålt en BRF (Lägenhet) via Elin. De förväntningar jag har haft på Elin har infriats. Trevligt, korrekt "uppförande" och kunnig.
    Därför sätter jag högsta betyg, kan inte förvänta mig mer än vad hon har levererat. Har genom åren träffat många mäklare via mitt arbete, och utan att tveka kan jag rekommendera Elin till andra.
    Om ni vill ha mer input, får ni gärna höra av er
    Hälsningar
    Morgan Kjellman
    0708-311720 Läs mer
    2020-09-28 Elin A svarar Morgan K
    Hej Morgan!

Tack snälla för dina värmande ord och för ett gott samarbete.
    Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten.
    Varma hälsningar Elin
  • 2020-08-30

Christer A skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt. Vi blev mycket trevligt bemötta av Martin och upplevde honom som mycket kunnig och noggrann. Vi kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2020-09-01 Martin B svarar Christer A
    Hej Christer! Stort tack för ditt omdöme och för ert förtroende att få hjälpa er. All lycka med byggnationen nu - vi håller kontakten!! /Martin

Jonas N skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt!

Engagemang, tydlighet och kunden i centrum. Bra återkoppling och kontinuerlig dialog. Läs mer
    2020-08-27 Martin B svarar Jonas N
    Hej Jonas! Stort tack för ditt omdöme, för ert förtroende och för vårt fina samarbete! All lycka framåt nu! /Martin
  • 2020-08-26

Martina Viktoria H skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Kontaktade Martin Belina ang en bostadsrätt som jag var intresserade av men som inte kommit ut på öppna marknaden än. Martin förmedlade affären supersmidigt och jag upplevde honom superseriös och väldigt trevlig. Jag skulle inte tveka på att anlita honom vid min nästa bostadsaffär. Snabba och korrekta svar. Läs mer
    2020-09-01 Martin B svarar Martina Viktoria H
    Hej Martina! Stort tack för ert fina omdöme och ett minst lika stort grattis till en fantastisk bostadsrätt! Som du själv sa - dessa växer inte på träd! Nu är det bara en kort väntan innan ni får flytta vidare! Ha en fortsatt fin dag! /Martin

Robert S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklarens bemötande var väldigt neutralt.
    Jag hade gärna velat ha känslan av att mäklaren jobbat lite mer för mig, men samtidigt skall ju en mäklare vara neutral......
    Trevligt och korrekt bemötande om än lite opersonligt. Läs mer
    2020-08-26 Martin B svarar Robert S
    Hej Robert!

Stort tack för ditt omdöme och grattis till en fin lägenhet med fantastisk vy! Även om jag förstår att man ibland gärna hade haft den "amerikanska varianten" med ett ombud var för säljare respektive köpare är jag glad att du uppfattat mig som neutral er emellan. Ha en fortsatt fin dag! /Martin
  • 2020-08-25

Anders W skrev om Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    köpt bostadsrätt i Skövde och blev mycket väl bemött av Anderas. Han levde upp till alla förväntningar och var mycket trevlig, positiv och pålitlig. Jag kan varmt rekommendera andra köpare/säljare att anlita Andreas. Läs mer
  • 2020-08-22

Katarina B skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, kunnig och saklig. Läs mer
    2020-08-24 Martin B svarar Katarina B
    Hej Katarina! Stort tack för ditt omdöme och all lycka nu med ditt fina nya radhus! /Martin
  • 2020-08-20

Magnus O skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Jag hittade en lägenhet som kommande objekt, skrev direkt till Martin och han var väldigt tillmötes gående och har löst allt galant!
    Svar på alla frågor och det han inte kunde svara på ringde han runt å löste svar.
    En fantastiskt duktig och proffsig mäklare som jag gärna säljer eller köper mer objekt av! Läs mer
    2020-08-21 Martin B svarar Magnus O
    Hej Magnus! Stort tack för dina fina ord! Kul att vi lyckades hitta en bostad som passade så perfekt för era behov. All lycka framåt nu med allt som är på gång! :) /Martin
  • 2020-08-16

Helena S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande. Snabba och relevanta svar på frågeställningar. Läs mer
    2020-08-17 Martin B svarar Helena S
    Hej Helena! Stort tack för ditt omdöme och framförallt tack för ert förtroende även denna gång! Ser fram emot att hjälpa er hitta något nytt i Skövde i framtiden, när ni (inte om!) bestämmer er att flytta hitåt igen. :) /Martin
  • 2020-08-16

Bertil S skrev om Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Sålt bostadsrätt.
    En snabb och bra försäljning Läs mer
    2020-08-17 Martin B svarar Bertil S
    Hej Bertil!! Stort tack för omdömet och för ert förtroende vid försäljningen av dotterns lägenhet. Önskar er en fortsatt härlig sommar och dottern all lycka på nästa studieort! /Martin
  • 2020-08-15

Frida S skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Köpte min första lägenhet, Daniel var riktigt trevlig och tvekade inte att svara på alla mina frågor, både när vi träffades och över sms. Läs mer
  • 2020-08-14

Annelie J skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    snabb respons trots semestertider Läs mer
  • 2020-08-13

Lena J skrev om Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Har fått all hjälp vi kan begära för att få till ett smidigt bostadsbyte, både köp och försäljning. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-08-12

Gustaf J skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Bra i kontakten. Realistisk. Flexibel. Läs mer
    2020-09-07 Ulrika Ö svarar Gustaf J
    Tack själv Gustaf för ett bra samarbete och så roligt att allt löste sig till det bästa!
  • 2020-08-07

Tobias E skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Mycket bra köpupplevelse vid köp av vårt radhus i Trädgårdsstaden. Daniel levde upp till alla våra förväntningar och såg till att affären gick snabbt och smidigt trots semester för oss båda. Läs mer
  • 2020-08-05

Annsofie J skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel sålde ett radhus till oss. Trevligt och avslappnat bemötande med bra input och svar på frågor kring radhuset som gjorde oss nöjda. Läs mer
  • 2020-08-01

Gun K skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Ulrika gav ett lugnt och tryggt intryck. Sålde min bostadsrätt och det gick fort och smidigt!
    Har bara gott att säga om Ulrika!
    Mvh Gun Karlsson Läs mer
    2020-09-07 Ulrika Ö svarar Gun K
    Tack Gun för de fina orden och tack själv för ett gott samarbete!
    /Bästa hälsningar Ulrika
  • 2020-08-01

Monika B skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Lugn och profficionell förhållningssätt. Läs mer
    2020-09-07 Ulrika Ö svarar Monika B
    Tack Monika för de fina orden det värmde, nu ses vi snart!
    /Bästa hälsningar Ulrika
  • 2020-07-28

Matilda G skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel gav bra service och ett genuint intryck! Han levde upp till våra förväntningar när vi köpte vårt radhus. Toppen! Läs mer
  • 2020-07-28

Mikael H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Daniel sålde våran bostadsrätt på ett förtjänstfullt sätt. Proffesionellt bemötande och hantering av försäljningen genom hela processen. Läs mer
  • 2020-07-26

Malin H skrev om Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vid första mötet fick vi ett mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren. Förväntningarna vi hade var att försäljningen skulle gå smidig samt att mäklaren vi anlitat skulle vara engagerad. Tyckte vår mäklare levde upp till detta, vilket resulterade i att vi var mycket nöjda med valet av mäklare. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte