Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Svensk Fastighetsförmedling Skövde

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk Fastighetförmedling i Skövde! Mitt emellan Vänern och Vättern hittar du Skövde. Närheten både till stad och natur, berget Billingen och ett rikt kulturliv gör orten otroligt populär. Funderar du över boende här? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan hjälpa dig att göra en smidig bostadsaffär. Förutom Skövde...

984 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Erika B
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Anderstorp

Proffsigt och lyhört bemötande! Vi är mycket nöjda.

Tomas S
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Igelstorp

Trevlig och kunnig mäklare som hjälpte mig med alla frågor jag hade.

Svar från Martin Belina

Stort tack Tomas!! All lycka nu med ditt projekt - var inte rädd att vända dig till mig om några frågor skulle dyka upp framåt. /Martin

Sanmei L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

considerate in service and enthusiastic in treating others.

Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande, hjälpsam, att bostad var svårsåld kan inte mäklaren hjälpa, men det gick rätt trögt. Jag är nöjd med insatsen och SF ändå.

Niklas R
Köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Tidaholm

Kunnig och engagerad mäklare som satte sig i båda parters situation.

Lucas M
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Mycket trevligt och personligt bemötande från första visningen till telefonsamtal under köpprocessen. Att Magdalena hade lokal förankring till orten hjälpte mycket då vi fick bra tips på förskolor och arbetsplatser.

David P
Sålde en tomt med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trädgårdsstaden

Vi är supernöjda med Daniel som mäklare! Han är realistiskt och ger rätt förväntningar från start, transparant och ödmjuk. Han är också ett bra bollplank när det kommer till själva försäljningen.

Dan L
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Magdalena har från första sekund vart en riktigt pärla! Allt vad vi önskade från en mäklare har vi fått och mer därtill! Rekommenderar Magdalena till 100%

Diana B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Andra gången jag säljer och andra gången jag anlitar Elin. Tydlig, bra o trygg stöttning vid båda tillfällena.

Yvonne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Mkt trevlig och kunnig. Ställde upp till 100% trots att det var helg. Snabb återkoppling Vi är mkt nöjda med allt.

Matilda K
Kvänum

Magdalena har varit väldigt proffsig i sitt bemötande med en underbar personlighet! Vi kände oss trygga med köpet då vi fick möjlighet att se bostaden flera gånger. Hon förmedlade en trygg och härlig känsla under processen!

Sture H
Hentorp

Jättebra och besitter en mycket god yrkeskunskap. God info och snabb med återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin.

Irene B
Östermalm

Ulrika är en fantastiskt proffsig och trevlig mäklare! Vi kan inte vara mer nöjda! Vi upplevde Ulrika som kunnig, engagerad och genuin. Vi kan varmt rekommendera Ulrika till alla som ska göra en bostadsaffär.

Niklas F
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Stöpen

Detta blir tredje huset Martin säljer åt mig. Har varit lyckade försäljningar alla tre. Blir det en fjärde någon gång i framtiden så är det Martin som är given som mäklare

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt fina omdöme, Niklas men framförallt - tusen tusen tack för ditt och ert upprepade förtroende!! /Martin

Hans E
Åsarp

bra 77777777777777777777777777777

Pernilla D
Stöpen

Som alltid har Martin hjälpt oss till en lyckad, smidig affär! Kan varmt rekommendera honom om man går i säljtankar😀

Svar från Martin Belina

Du anar inte hur glad jag är för ditt och ert upprepade förtroende!! Glad att ha fått hjälpa till igen. All lycka framåt och jag vet att du inte är rädd att hojta till om du vill bollplanka kring något annat framåt! /Martin

Robin K
Stöpen

Mycket duktig & seriös. Vet vad han pratar om & har svaren på alla dina frågor. 5av5 ⭐️

Svar från Martin Belina

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er och all lycka i Stöpen city!! /Martin

Suraj H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Trängen

Att vara ny inom köpande av bostad är verkligen inte lätt. Då behöver man en kunnig, professionell och tålmodig mäklare och det är Amanda. Väldigt brydd om dig och dina tankar och hjälpt mig steg för steg genom hela processen. Kan inte rekommendera Amanda nog. Alltid positiv och glad. Jag kommer garanterat ta hjälp av Amanda i framtiden.

Svar från Amanda Eek

Men tack snälla för det fina omdömet och de fina orden! Har varit så roligt att få hjälpa dig med detta. Jag ser fram emot att se lägenheten när du satt sin prägel på den, stort lycka till! Allt gott!

Viktoria C
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Daniel är den bästa mäklaren! Får alla bekväma och bemöter alla med ett leende på läpparna. Har inget annat att säga än att han gör ett oerhört bra jobb!

Karin J
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hasselbacken

Förtroendeingivande och enkel att ha att göra med.

Semir C
Hasselbacken

Han är bäst. Har använt han under två uppdrag och han har levererat varje gång. Rekommenderar Daniel starkt! 👏

Marie-louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Kunnig, kompetent med en glädje för sitt jobb! Bästa mäklaren.

Adam R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Trevlig och hjälpsam mäklare. Han kändes kunnig och bra på på sitt jobb.

Svar från Martin Belina

Stort tack för ditt omdöme, Adam! ..och grattis till en av Norrmalms läckraste tvåor!! Där kommer du trivas. /Martin

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Jag är mycket nöjd över valet att anlita Martin som mäklare! Väldigt tillgänglig och lättsam kommunikation, samtidigt som han sköter sitt arbete på ett professionellt sätt. Kom med mycket bra tips och råd genom försäljningsprocessen, tack vare sin långa erfarenhet.

Svar från Martin Belina

Ett stort stort tack för ditt omdöme och för ett riktigt gott samarbete hela vägen fram till finalen, både vad gäller köp och sälj! Glad att jag fick hjälpa till. Full fokus på renovering nu!! /Martin

Josefin L
Stöpen

Bemötandet från Martin har varit fantastiskt! Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen. Otroligt service inriktad vilket ger ett enormt +

Svar från Martin Belina

Stort stort tack, Josefin!! Glad att jag kunde hjälpa er och att vi fick till detta härliga hus till slut. Det blir en härlig vår för er att njuta av! /Martin

Sture H
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

En mycket kompetent mäklare som har förmedlat två försäljningar åt oss. Han är lugn, saklig och tydlig i sitt arbete. Andreas förtjänar högsta betyg.!

Yvonne E
Hentorp

Hög kompetens, Positivt bemötande Aldrig påstridig Lugn och förmedlar en trygghet

Malin T
Skrev om Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Jag och min man är mycket nöjda med den professionella och engagerade service vi fick från Magdalena. Under hela försäljningsprocessen var hon tydlig och väldigt kunnig, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning av vår bostad. Jag uppskattar verkligen hennes dedikation och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare. Tack för ett fantastiskt arbete!

Magdalena T gillar detta
Åsa B
Centrum

Engagerad, proffsig och serviceinriktad. Gott bemötande och hjälpsam.

Simon E
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Eek en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Varola

Jag tycker Amanda hade ett jättebra bemötande. Allt kändes personligt från visning till påskrivna av kontrakt.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Simon för de fina orden! Stort lycka till i ert nya hus! Allt gott!

Elin E
Varola

Trevligt och proffesionellt men personligt bemötande.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla Elin för de fina orden! Stort grattis till ert nya drömhus, det har varit så roligt att hjälpa er!

Richard B
Centrum

Professionell, gott bemötande, snabba svar och väl insatt i objektet i fråga. Kan inte komma på något negativt.

Anna R
Hentorp

En väldigt trygg och kunnig mäklare. Hjälpte till med allt man kunde önska. Rekommenderar varmt Martin som mäklare.

Svar från Martin Belina

Anna! Stort tack för ditt förtroende och för ditt fina omdöme. Ett samarbete på räls! :) /Martin

Per Johann Axel B
Skövde

Väl bemött och vid frågor kommer det alltid korrekta svar, vid frågetecken så tar Amanda reda på vad som gäller vilket uppskattas!

Svar från Amanda Eek

Tack Per! Uppskattar de fina orden, stort lycka till med ert nya hus till våren! Allt gott!

Gunnar H
Skövde

En mycket positiv o kunnig i sitt bemötande till oss. Vi hade ingen erfarenhet förut, så mötet med Martin blev positivt. Bättre service kunde vi inte få, så vi kommer att rekommendera honom till fler. Gunnar o Ann-Britt Hultström

Kristina Margareta B
Skövde

Amanda har ett lugnt och behagligt sätt att bemöta kunder. Skapar trygghet och är lätt att prata med.

Svar från Amanda Eek

Tack snälla för de fina orden Kristina! Stort grattis till ert nya hus, jag ser fram emot att komma tillbaka till er! Allt gott!

Marie H

Gott bemötande Proffesionellt Trygg Trevlig

Svar från Martin Belina

Stort tack, Marie!! Det gläder mig mycket och jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt i ert nya fina hus! /Martin

Peter H
Hentorp

Allt var bra tycker vi, snabbt och lätt, vi är mycket nöjda

Svar från Martin Belina

Stort, stort tack Peter!! All lycka i nya huset och välkomna tillbaka till Hentorp! /Martin

Madelen K
Stöpen

Seriös och trygg. Har gjort ett bra jobb!

Svar från Martin Belina

Stort tack Madde och stort tack också för ert förtroende! Det gläder mig mycket. Nu ska vi bara få klart på nästa delmål i processen! /Martin

Anna J
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Mölltorp

Andreas har rakt igenom varit mkt professionell i sitt bemötande. Allt ifrån visning till skrivande av kontrakt/avtal. Tydlig, lugn och lyhörd. Jag är väldigt nöjd och känner mig trygg i affären.

Alexander E
Stöpen

Proffesionellt och bra bemötande, extra plus på kundkontakten

Svar från Martin Belina

Hej Alexander! Stort tack för de fina orden och grattis till ert nya fina hus!! Här kommer ni trivas - länge! /Martin

Fredrika W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Agerborn en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

En mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att uppfylla kundens behov och önskningar!

Svar från Andreas Agerborn

Tack Fredrika! Ett fint uppdrag att förmedla er bostad och vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Tack själv för ett gott samarbete!

Emil A
Kinnarp

Kunnig och koll på läget vid en lite annorlunda fastighet. Flexibel och många goda tips runt omkring

Anders E
Väring

Hela processen fungerade alldeles utmärkt.

Jonny W
Skultorp

Andreas är en erfaren och professionell fastighetsmäklare med god lokalkännedom!

Svar från Andreas Agerborn

Stort tack Jonny! Glad att ni hittade ert boende i Skultorp!

Fredrik S
Väring

Bra proffsigt bemötande och behjälplig. Jag anlitade Svenskfastighetsförmedling för att få till en försäljning utan att använda tex Hemnet men även för att kunna ”släppa” försäljningen själv. Detta känner jag att jag fått. Mäklaren satte ett för mig helt acceptabelt utgångspris och affären gjordes med + utifrån detta. Mycket nöjd.

Angelica E
Väring

Mycket gott bemötande. Kunnig.

Roger T
Trädgårdsstaden

Kunnig, förtroendeingivande och proffsig. Ulrika var väldigt tillgänglig, snabb med återkoppling och mycket trevlig i sitt bemötande. Upplevde att vi hade en bra dialog i en kärv tid på marknaden

Emina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Centrum

Ulrika har en tillmötesgående personlighet. Hon lyssnar och tar till sig allt det vi säger och tycker det är intressant. Jag fick en bra visning av lägenheten, det märks att hon har rutin och samtidigt är flexibel att anpassa visningen efter mig som kund på vägen runt. När jag kommer med frågor som hon inte har svar på direkt lägger hon ner arbete och återkommer till mig förvånansvärt fort. Personligen har jag ingen erfarenhet av vare sig mäklare eller visningar av lägenheter. Därför kan jag inte jämföra Ulrika med andra mäklare, påpeka några brister eller att någonting med visningen saknades.

Gunnel K
Billingssluttningen

Ulrika Öberg sålde ett dödsbo i familjen. Hon var lätt att få tag på och mottaglig för våra åsikter. Marknaden var inte den bästa, men Ulrika sålde fastigheten på inte alltför lång tid, och till ett inte alltför lågt pris. Ulrika är seriös och engagerad. Hon har god lokalkännedom och är lyhörd. Vi är mycket nöjda med Ulrikas försäljningsarbete!