Läs vad 116 Läs vad Martin Belina

Köpt bostadsrätt

Trevligt och kunnig mäklare som bryr sig om köparen inte bara säljaren! Ordningssam, förberedd och tydlig.

Vågar korrigera sina svar om han råkat uppge fel info och står för att han sagt fel men är tydlig med vad som är rätt.

Bara plus!
    Kristina N
    Kristina N
    • Havstena
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej Kristina! Ett stort tack för dina fina ord och grattis till en alldeles magisk lägenhet - det var nog meningen att du skulle ha denna! God fortsättning! /Martin

• 2020-12-23
    Martin Belina har sålt 3 lägenheter under de senaste 5 åren för hela vår familjs räkning. Den senaste affären skrevs kontrakt på igår och det var extra komplicerat då det handlade om ett dödsbo, med jurist inblandad, pga bodelning. Martin är trevlig, seriös, kunnig och pålitlig. En tillgång för både säljare och köpare, alltid tillgänglig för frågor, t om på helger. Vi kommer definitivt anlita honom igen för ev framtida bostadsförsäljningar.
    Karin R
    • Havstena
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej Karin! Ett stort tack för ditt superfina omdöme, vad glad jag blir! Blir alldeles varm av att få förnyat förtroende och detta fallet är inget undantag. Jag hjälper er mer än gärna framåt också förstås! God fortsättning! /Martin

• 2020-12-23
    Martin hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Bemötande och service i toppklass som ledde fram till en snabb och smidig affär. Martin har god kännedom om objekten som sålts i området och hade verkligen gjort läxan innan han kom ut för att titta på vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i allmänhet och Martin i synnerhet!
    Markus C
    Markus C
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Skultorp
    Hej Marcus! Oj, stort tack för de fina orden OCH för den fina presenten som ramlade in! Det hade ni verkligen inte behövt men jag ska avnjuta den vid väl valt tillfälle. Jag är riktigt glad att ha fått ert förtroende vid försäljningen, ett riktigt häftigt boende! God fortsättning! /Martin

• 2020-12-23
    Martin har hjälpt oss sälja en lägenhet och uppträtt mycket vänligt och korrekt i alla sina kontakter. Hela processen har från början till slut upplevts som trygg.
    Ylva E
    • Havstena
    Hej Ylva! Stort tack för de fina orden och för ert förtroende. Glad att vi lyckats hitta en affär och en köpare som ni alla verkar känna så gott inför. Tack för ett gott samarbete! /Martin

• 2020-12-22
    Vi har sålt en lägenhet. Vi blev mycket bra bemötta. När vi köpte lägenheten var Martin Belina mäklare så vi visste att han kände till området och lägenheterna vilket visade sig stämma. Intrycket är att han är proffsig och lyhörd
    Ingela H
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Nya Lunden
    Hej på er! Ett riktigt stort tack för ert fina omdöme och tack igen för att jag åter fick förtroendet att hjälpa er! Tack också för er flexibilitet i slutändan när det behövdes lite snabba ryck, inte för att jag tror att det var er emot! :) Vi hörs framåt, men all lycka nu! /Martin

• 2020-12-10
    Sålt lägenhet (1a) på Norrmalm i Skövde. Är mycket nöjd och tacksam över gott och seriöst bemötande. Hela tiden bra kommunikation och ständig kontakt om det finns frågetecken, vilket som uppskattas.
    Felix Ö
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Norrmalm
    Hej Felix! Ett jättetack för de fina omdömet, kul att ha fått hjälpa dig med bostadsaffär igen! All lycka nu däruppe, håll ordning på buset åt oss så är du snäll!! Välkommen tillbaka dock.. /Martin

• 2020-12-09
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Väldigt brå bemötande,fick all hjälp från en kunnig mäklare och nödvändig råd.vi träffades på flera visningar och på kontoret för att skriva på kontaktet.
    Rätt mäklare på rätt plats.allt tydligt o klar
    Blir hoppas min mäklare för nästa fastighet köp eller försäljning
    Naji N
    Naji N
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Norrmalm
    Hej Naji! Stort tack för de fina orden, de värmer verkligen! Kul att vi lyckades hitta en så bra lägenhet som jag hoppas ska passa utmärkt. God fortsättning! /Martin

• 2020-11-28
    Serviceinriktad, bra på att snabbt återkoppla och informera. Trevlig att ha och göra med. Har träffat honom i en tidigare försäljning så valet var lätt att även denna gång att kontakta honom. Så nöjda.
    Ritva R
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Rosenhaga
    Stort tack för ditt (och ert!) fortsatta förtroende, alltid roligt att få hjälpa er. Återkom mer än gärna om några frågor skulle dyka upp framåt förstås! /Martin

• 2020-11-27
    Såld bostadsrätt.
    Kompetent handläggning.
    Lars Ö
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Billingssluttningen
    Hej Lars! Stort tack för ert fina omdöme, för gott samarbete och för ert förtroende i försäljningen. Ett rent nöje från början till (inte riktigt ännu dock..) slut! /Martin

• 2020-11-03
    Martin hjälpte oss sälja vår lägenhet. Han har under hela processen varit kommunikativ, proffsig och flexibel. Rekommenderas varmt!
    Elsa B
    • 3:a
    • 74.5 m²
    • Norrmalm
    Hej Elsa! Tack för de fina orden och för förtroendet med er försäljning. Äntligen kan ni nu satsa med full fart framåt mot villalivet!! Stort grattis till det! /Martin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte