Martin Belina
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men det som driver mig och ger mig de största kickarna är att hjälpa säljare till
bästa möjliga affär och köpare till sitt drömboende. Jag älskar att göra bra bostadsaffärer, affärer
som är bra för alla inblandade parter!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer den säljare som väljer att satsa på slutresultatet i sin kanske största affär. Jag kommer
förmodligen inte lämna marknadens billigaste mäklararvode, men det är heller inte min och Svensk
Fastighetsförmedlings ambition. Precis som i alla andra branscher skiljer sig tjänsteutbudet (och
därmed resultatet) mellan LÅGPRIS och KVALITET. Den kund som väljer att samarbeta med mig gör
det på grund av en hög kvalitet, god struktur och det bästa möjliga slutresultatet.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt absolut största fritidsintresse, om man nu ska hitta något, är matlagning. Gärna med massa
specialprylar och långa processer. Just nu brinner jag för fermentering och långkok med vällagad
fastfood och koreansk matlagning kommer alltid ligga nära hjärtat.

Hur ser din drömbostad ut?
Lätt fråga! Min drömbostad är Madickens hus i de klassiska Astrid Lindgren-filmerna. Trähus med
spröjsade fönster, kakelugnar, kalkstensgrund (med plats för vinkällare) men med en massa dolda
smarta-hem-lösningar. Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Martin Belina

• Olof H köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-24

Lunden
    Jag köpte en tre i Skövde. Detta var första gången som jag skulle köpa en bostad och Martin har varit extremt trevlig, professionell och framförallt hjälpsam.
    Martin svarade och engagerade sig i alla min frågor vilket var extremt uppskattat som ny på marknaden. Att han också tog sig tiden att förklara saker som jag inte en visste att jag skulle frågat om var guld värt.

I stort kan jag inte säga mer än positiva saker och hade gladeligen jobbat mer med Martin i framtiden. Läs mer
    2020-02-25 Martin B svarar Olof H
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och minst lika stort tack för dina fina ord! Jag är glad att jag lyckats guida dig i din första egna bostadsaffär och är övertygad om att du kommer trivas kanonbra i din nya fina lägenhet. All lycka!! /Martin
  • Demir A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-20

Norrmalm
    Köp av bostadsrätt. Enkelt och smidigt möte med mäklaren, bra förmedlare. Köpet gick snabbt smidigt o bra. Läs mer
    2020-02-21 Martin B svarar Demir A
    Hej Demir och stort tack för ditt fina omdöme!! Roligt att höra att du är nöjd och jag hoppas att ni ska trivas kanonbra i lägenheten. Tack igen! /Martin
  • Svava B köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-07

Ryd
    Köpte bostadsrätt, mitt första köp. Fick väldigt bra service och är jättenöjd i överlag. Läs mer
    2020-02-07 Martin B svarar Svava B
    Hej Svava! Stort tack för ert omdöme och grattis till ert första egna boende! Önskar er all lycka i framtiden!! /Martin
  • Birgitta A
    Birgitta A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-06

Ryd
    Sålt bostadsrätt
    Hjärtligt
    Han levde upp till mer än förväntat Läs mer
    2020-02-06 Martin B svarar Birgitta A
    Hej Birgitta och stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att vi lyckades överträffa dina förväntningar och att jag fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Jag önskar dig all lycka i framtiden! /Martin
  • Lillian J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-06

Havstena
    Har sålt min lägenhet.

Mäklaren var jättebra. Det var första gången jag sålde en lägenhet.
    Han levde upp till mina förväntningar.

Hela förloppet gick väldigt fort från första kontakt med mäklaren till när lägenheten var såld. Läs mer
    2020-02-06 Martin B svarar Lillian J
    Hej Lillian! Tack för dina fina ord, och visst gick det fort! Jag är glad att vi kunde lösa det så smidigt åt dig så att du kan lägga all fokus på "nästa kapitel" som vi pratat om. Tack igen för förtroendet! /Martin
  • Camilla D sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-01

Tidan
    Sålt vårt hus och Martin var väldigt professionell och höll kontakt med oss ofta om vad som hände under hela processen. Känner stort förtroende för han och hans arbete med försäljningen. Läs mer
    2020-02-02 Martin B svarar Camilla D
    Hej på er! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och ännu större tack för förtroendet att få hjälpa er nu när ni bestämt er att byta boende. Känns bra att jag vet vart ni tagit vägen också för den dagen då honungen tar slut.. :) /Martin
  • Josefin D köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-01-24

Havstena
    Martin skötte allt väldigt professionellt och noggrant, trots en väldigt snabb affär. Han var väldigt hjälpsam och pedagogisk genom hela affären. Läs mer
    2020-01-27 Martin B svarar Josefin D
    Hej Josefin! Stort tack för det fina omdömet - ibland behöver processen gå fort (ibland är det bara meningen!) och då är jag extra glad att ni ändå upplever att ni fått bra förståelse för det hela. Stort grattis till lägenheten!! /Martin
  • Camilla E
    Camilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-01-12

Norrmalm
    Martin har varit ett bra bollplank och stöd genom hela försäljningsprocessen. Han var med tidigt och gav mig råd för att optimera en försäljningen och tillsammans har vi kunnat diskutera en hållbar plan. Genom hela försäljningen har Martin haft ett proffsigt bemötande där han har lyssnat på mina behov och önskemål. Jag kan varmt rekommendera Martin som mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Martin B svarar Camilla E
    Hej Camilla! Stort tack för dina fina ord! Jag känner också att vi haft en bra dialog och samarbete genom affären och är glad att vi lyckades genomföra den på ett bra sätt. All lycka framåt nu! /Martin
  • Ove N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-01-10

Norrmalm
    Jag har köpt en bostadsrätt i Skövde.
    Jag blev bemöt på ett mycket trevligt sätt när vi träffades för visningen av lägenheten.
    Jag upplevde att Martin var "påläst" på objektet och kunde svara på alla mina frågor.
    Allting kändes bara positivt vid visningen och vid all telefonkontakt och vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-01-13 Martin B svarar Ove N
    Hej Ove! Stort tack för dina fina ord och stort grattis till en kanonlägenhet! Nu är det bara det sista kvar innan du får ta över nycklarna och inleda nästa kapitel! Ha det fortsatt gott!! /Martin
  • Ramona G sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-01-07

Hentorp
    Martin hjälpte mej och mina syskon att sälja pappas lägenhet. Är bara jätte nöjd med hur allt gick till från första kontakten tills allt var klart. Ringde alltid upp eller skickade SMS om han inte kunde ta emot samtal. Hjälpsam med allt. Trevlig
    Hälsningar Ramona Griffiths Läs mer
    2020-01-08 Martin B svarar Ramona G
    Hej Ramona! Stort tack för ert fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa till. Hoppas allt är gott med dig och er! /Martin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina