Martin Belina
Registrerad mäklare sedan 2011-11-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men det som driver mig och ger mig de största kickarna är att hjälpa säljare till
bästa möjliga affär och köpare till sitt drömboende. Jag älskar att göra bra bostadsaffärer, affärer
som är bra för alla inblandade parter!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer den säljare som väljer att satsa på slutresultatet i sin kanske största affär. Jag kommer
förmodligen inte lämna marknadens billigaste mäklararvode, men det är heller inte min och Svensk
Fastighetsförmedlings ambition. Precis som i alla andra branscher skiljer sig tjänsteutbudet (och
därmed resultatet) mellan LÅGPRIS och KVALITET. Den kund som väljer att samarbeta med mig gör
det på grund av en hög kvalitet, god struktur och det bästa möjliga slutresultatet.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt absolut största fritidsintresse, om man nu ska hitta något, är matlagning. Gärna med massa
specialprylar och långa processer. Just nu brinner jag för fermentering och långkok med vällagad
fastfood och koreansk matlagning kommer alltid ligga nära hjärtat.

Hur ser din drömbostad ut?
Lätt fråga! Min drömbostad är Madickens hus i de klassiska Astrid Lindgren-filmerna. Trähus med
spröjsade fönster, kakelugnar, kalkstensgrund (med plats för vinkällare) men med en massa dolda
smarta-hem-lösningar. Läs mer

Läs vad 95 Läs vad Martin Belina

• Adam S
    Adam S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Trädgårdsstaden
    En grym mäklare som gjorde att man hela tiden kände sig trygg i en av sitt livs största affär. Han gav under hela processen råd och tips som gjorde att försäljningen slog nytt rekord i området.
    Han var även bra på att hålla kontakten under försäljningen vilket var bra då man kände sig uppdaterad och delaktig.
    Rekommenderas starkt! Full pott! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Adam S
    Ett riktigt stort tack, Adam! Glad att jag kunnat hjälpa er med försäljningen och att du (precis som jag!) uppskattat samarbetet. Då brukar det bli bra! Ha en riktigt härlig sommar nu och all lycka med ert nya fina hus på andra sidan berget! /Martin
  • Rosalie K köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Trädgårdsstaden
    Vi har med hjälp av Martin Belina köpt vårt nya radhus. Blivit bra bemötta från dag 1 och det har känts tryggt för oss som gör vårt första gemensamma husköp ihop. Är väldigt glada och tacksamma över det vi fått med oss på köpet förutom huset. Stort tack! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Rosalie K
    Stort tack för dina fina ord Rosalie!! Jag är jätteglad att vi lyckades hitta RÄTT hus för er till slut, här kommer ni trivas kanonbra! Ha en härlig sommar! /Martin
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Trädgårdsstaden
    Martin hjälpte oss med vårt köp av radhus.
    Pålitlig, engagerad, tydlig, kunnig och ödmjuk.
    Martin förtjänar högsta möjliga betyg och jag vill ge de varmaste rekommendationerna! Läs mer
    2020-06-29 Martin B svarar Martin N
    Hej Martin!! Stort tack för ditt omdöme och ett riktigt stort grattis till ert nya fina radhus! Solbrännan kommer bli perfekt i och med det läget. Ha en härlig sommar! /Martin
  • Jenni K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-18

2:a
    Lunden
    Jag har köpt hus och sålt en lägenhet.
    Martin skötte båda affärerna strålande med hög proffessionalitet. Alla förväntningar nåddes med råge, kunde inte fått smidigare affärer.
    Tydlighet, förståelse, öppenhet, kommunikation och oerhört bra bemötande är bara några av de faktorer som Martin levererade i sitt arbete.
    Ingen tvekan på att anlita Svensk Fastighetsförmedling och Martin Belina igen. Läs mer
    2020-06-18 Martin B svarar Jenni K
    Hej Jenni och stort tack för ditt strålande omdöme, det glädjer mig mycket! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig och er med att hitta drömhuset och låta lägenheten komma vidare till en ny lycklig ägare. Jag önskar er många härliga år i ert nya fina hus och om det finns någonting jag kan hjälpa till med framåt så vet ni hur man når mig! /Martin
  • Malin H
    Malin H köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-16

Våmb
    Martin sålde en fantastisk villa i Skövde till mig och min familj. Jag upplevde honom som kunnig, flexibel och tillmötesgående i alla kontakter som jag hade med honom. Jag uppskattade att han var snabb med att återkoppla och dessutom väldigt rolig att ha att göra med! Kan varmt rekommendera honom!
    /Malin Läs mer
    2020-06-17 Martin B svarar Malin H
    Stort tack för ditt fina omdöme!! Jag håller med om att det är en alldeles fantastisk villa ni hittat, där kommer ni trivas alldeles utmärkt i många år framöver. Välkomna tillbaka till Skövde och tack för ett gott samarbete!! /Martin
  • Catharina Z sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-10

Våmb
    Har varit engagerad och positiv under hela försäljningsprocessen och verkar ha tagit väl hand om köpare och visning. Har fått snabb feedback löpande, vilket vi har uppskattat. Har genomgående känts som vi lagt försäljningen av huset i säkra händer. Läs mer
    2020-06-12 Martin B svarar Catharina Z
    Stort tack för det fina omdömet och för vår goda kommunikation och samarbete genom hela resan! Glad att ni känt er trygga och nöjda med processen och för att jag fått ert förtroende! Lycka till nu med framtida projektet! /Martin
  • Joakim Z sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-10

Våmb
    Martin är positiv framåt och drivande. Skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2020-06-12 Martin B svarar Joakim Z
    Tack Joakim för ditt fina omdöme och för ert förtroende! All lycka nu med nästa projekt! /Martin
  • Erika F köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-30

Trevlig, informativ, kunnig mäklare

Då vi rest långt och inte själva varit på visning så är vi mycket nöjda.

Videovisning med hjälp av svärmor och fin kontakt via mail och telefon med min man! Läs mer
    2020-06-01 Martin B svarar Erika F
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det blev verkligen en "specialvisning" men stort tack till svärmor och till er flexibilitet trots distansen. Varmt välkommen till Skövde - här kommer ni trivas! :) /Martin
  • Per F köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-30

Trädgårdsstaden
    Professionell, snabb återkoppling, flexibel. Läs mer
    2020-06-01 Martin B svarar Per F
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme och tack för en trevlig kontakt och samarbete. Välkommen tillbaka till Skövde!!
  • Anna-karin S sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-28

Billingssluttningen
    Vi träffade Martin då vår dotter köpte sin lägenhet. Intrycket var gott och bemötandet allt vi kunde önska. När vi ett år senare skulle sälja vårt eget hus kontaktade vi Martin för att höra om han kunde hjälpa oss. Vi hoppades därigenom få en saklig, inlyssnande och seriös mäklare. Just så blev det. Saklig, korrekt, med god känsla för stöd och råd och samtidigt trevlig. Vi har varit mycket nöjda med Martin som mäklare. Sammanfattningsvis har Martin levererat en proffsig insats som givit oss en trygg försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-05-29 Martin B svarar Anna-karin S
    Stort tack för dina fina ord, kunde inte önskat mig ett bättre omdöme! Det har varit ett rent nöje, från första värderingen av huset, via lägenhetsköpet och till och med försäljningen att ha fått ert förtroende. Tack igen för detta! /Martin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina