Martin Belina

Martin Belina

Martin Belina är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Martin Belina har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.9. Martin Belina har haft 15 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men det som driver mig och ger mig de största kickarna är att hjälpa säljare till
bästa möjliga affär och köpare till sitt drömboende. Jag älskar att göra bra bostadsaffärer, affärer
som är bra för alla inblandade parter!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer den säljare som väljer att satsa på slutresultatet i sin kanske största affär. Jag kommer
förmodligen inte lämna marknadens billigaste mäklararvode, men det är heller inte min och Svensk
Fastighetsförmedlings ambition. Precis som i alla andra branscher skiljer sig tjänsteutbudet (och
därmed resultatet) mellan LÅGPRIS och KVALITET. Den kund som väljer att samarbeta med mig gör
det på grund av en hög kvalitet, god struktur och det bästa möjliga slutresultatet.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt absolut största fritidsintresse, om man nu ska hitta något, är matlagning. Gärna med massa
specialprylar och långa processer. Just nu brinner jag för fermentering och långkok med vällagad
fastfood och koreansk matlagning kommer alltid ligga nära hjärtat.

Hur ser din drömbostad ut?
Lätt fråga! Min drömbostad är Madickens hus i de klassiska Astrid Lindgren-filmerna. Trähus med
spröjsade fönster, kakelugnar, kalkstensgrund (med plats för vinkällare) men med en massa dolda
smarta-hem-lösningar.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 161 Läs vad Martin Belina

• sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Varola
    2022-07-06 Verifierad kund
    Tillgänglig går alltid att få kontakt med inom kort tid

Tydlig beskriver för- och nackdelar med olika handlingsalternativ på ett lättfattligt sätt

Kompetent och mycket seriös
    Hej och stort tack för ditt fina omdöme! Tack också för förtroendet att få hjälpa till med affären och för ett gott samarbete från start till mål! Ha en härlig sommar så hörs vi snart igen! /Martin Martin Belina
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Varola
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann och lyhörd för våra önskemål.
    Hej PM! Stort tack för ditt omdöme och för ett gott samarbete. Framförallt - grattis till ett härligt hus!! /Martin Martin Belina
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldig flexibel kopplat till visningen, trevlig och professionell
    Hej Patrik! Ett stort tack för ditt omdöme och stort grattis till en kanonfin lägenhet som står i begrepp att "få ett extrarum"! Hoppas du ska trivas utmärkt! /Martin Martin Belina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-05-01 Verifierad kund
    Professionell och tydlig. Såg till att uppdatera mig genom hela processens gång. Upplevde Martin väldigt mån om både säljare och köpare. Rekommenderar!
    Hej Victor! Ett riktigt stort tack för ditt omdöme och för ditt förtroende - det gläder mig mycket att få hjälpa dig med din försäljning. Tack också för gott samarbete! Vi håller kontakten! /Martin Martin Belina
    2022-04-01 Verifierad kund
    Martin guidade oss genom husförsäljningen med tydlighet och säkerhet. Jag uppskattade att han benade ner och tog en sak i taget, då kändes inte projektet övermäktigt.
    Vid frågor svarade Martin snabbt med sms, mail eller telefkontak, det skapar trygghet.
    Det är lätt att vara öppen mot Martin som alltid mötte frågor med respekt och tog tid till att förklara.
    Jag är ingen pappersmänniska, så det blir skönt att även få hjälp med deklarationen när det är dags :)
    Hej Sara! Ett stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fått hjälpa er med er stora affär! Glad också att ni känt er trygga genom processen. Ett stort lycka till med nästa steg i livet så hörs vi snart igen! Självklart inte minst när det kommer till deklaration! :) /Martin Martin Belina
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vi hade valt att två mäklare skulle komma och ge sin syn och förslag på försäljning av vårat hus.
    När vi hade vårat möte med Martin fanns ingen tvekan utan att det var han som skulle följa med på våran resa.
    Martin har varit väldigt tydlig med vad , när och hur vi skulle jobba för att komma till en snabb affär.
    Saker som skulle göras inför försäljningen har han i lagom mängd portionerat ut så det inte kännas övermäktigt.
    Fotograf och stylist har också gjort sitt.
    Jag tror att både han och vi tyckt att det varit ett roligt projekt.
    Martin är proffsig i sitt utförande och man har känt trygghet i det han arbetat fram ända till köparnas påskrivt.

Michael Aronsson
    Hej Michael! Ett stort - stort tack för ditt fina omdöme! Jag är väldigt glad att ha fått ert förtroende att hjälpa er med detta, både för att vårt samarbete "flutit som Ösan" men också för att huset varit fantastiskt roligt att få visa upp och slutligen sälja. Tack igen och all lycka framåt! /Martin Martin Belina
    2022-03-30 Verifierad kund
    Han var väl insatt, trevlig och kunnig. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Vi är så lyckliga att vi fick huset och all hjälp längs vägen.
    Hej Sara! Ett jättetack för ditt omdöme! Glad att ha fått hjälpa er med att få tag i ert drömhus och i er nystart! Önskar er all lycka framåt!! /Martin Martin Belina
    2022-03-19 Verifierad kund
    Tycker att mäklaren gjorde ett bra jobb. Kändes tryggt som förstagångs köpare.
    Hej Edvin! Stort tack för ditt fina omdöme!! Det gläder mig mycket. Varmt välkommen till Skövde!! /Martin Martin Belina
    2022-03-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, inga konstigheter, framåt som person och säljare, positiv och glad, hade ingen förväntar till en början han visade att jag kunde ha höga förväntningar vilket var roligt att se. Rekommenderar Martin starkt!
    Hej Tim! Stort tack för ditt fina omdöme. Glad att jag levt upp till höga förväntningar och lika glad att ha fått hjälpa dig till första egna boendet. Kommer bli magiskt! /Martin Martin Belina
    • Stöpen
    2022-01-21 Verifierad kund
    Martin är väldigt kunnig och även pedagogisk. Vi kände oss lugna och trygga när vi köpte vår bostad.

Martin bemötte oss utan fördommar och med ett leende på läpparna varje gång.

Ett stort plus är att han svarade snabbt på våra frågor och återkopplade snabbt
    Hej Louise! Stort stort tack för dina fina ord och ett gott samarbete i samband med köpet av ert nya fina hus! Här kommer ni trivas utmärkt hela familjen! /Martin Martin Belina