Martin Belina

Martin Belina

Martin Belina är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Martin Belina har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Martin Belina har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det kan låta klyschigt, men det som driver mig och ger mig de största kickarna är att hjälpa säljare till
bästa möjliga affär och köpare till sitt drömboende. Jag älskar att göra bra bostadsaffärer, affärer
som är bra för alla inblandade parter!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mig väljer den säljare som väljer att satsa på slutresultatet i sin kanske största affär. Jag kommer
förmodligen inte lämna marknadens billigaste mäklararvode, men det är heller inte min och Svensk
Fastighetsförmedlings ambition. Precis som i alla andra branscher skiljer sig tjänsteutbudet (och
därmed resultatet) mellan LÅGPRIS och KVALITET. Den kund som väljer att samarbeta med mig gör
det på grund av en hög kvalitet, god struktur och det bästa möjliga slutresultatet.

Vad gör du helst på fritiden?
Mitt absolut största fritidsintresse, om man nu ska hitta något, är matlagning. Gärna med massa
specialprylar och långa processer. Just nu brinner jag för fermentering och långkok med vällagad
fastfood och koreansk matlagning kommer alltid ligga nära hjärtat.

Hur ser din drömbostad ut?
Lätt fråga! Min drömbostad är Madickens hus i de klassiska Astrid Lindgren-filmerna. Trähus med
spröjsade fönster, kakelugnar, kalkstensgrund (med plats för vinkällare) men med en massa dolda
smarta-hem-lösningar.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 138 Läs vad Martin Belina

• köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Annero
    2021-07-22
    Martin har varit bra från visningen till säljbolag. Han har alltid varit tillgängligt, svarat på frågor samt alltid tillgänglig via telefon. Helt utmärkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-07-20
    Köpte via Martin 2018 och tyckte då att han var mycket trevlig och tillmötesgående. 2021 blev de dags att flytta och valet var självklart! Martin ska jag ha!

Och Martin har presterat. Enkel att ha med att göra, inget krångel! Ska ni ha någon så välj Martin.
    • Trädgårdsstaden
    2021-07-06
    Väldigt bra bemötande, levde upp till alla förväntningar. Allting funkade utmärkt.
    Hej Gabriel! Stort tack för en trevlig försäljning och för ditt förtroende!! Ha det riktigt gott framåt! /Martin Martin Belina
    2021-06-29
    Martin har varit toppen under vår försäljning av lägenheten. Vi har blivit mycket väl bemötta sen dagen vi bestämde oss att sälja och verkligen fått den hjälp vi velat ha. Han har alltid varit lätt att få tag på och hjälp oss väl via telefon då vi själva inte är bosatta i Skövde.
    Hej Lina! Stort tack för ditt fina omdöme och för ert förtroende! All lycka framåt!! /Martin Martin Belina
    2021-06-29
    Vi är väldigt nöjda med Martins arbete. Bra återkoppling och engagemang.
    Hej Carl-Johan! Tack för ditt fina omdöme och för gott samarbete genom hela processen! Ha en härlig sommar!! /Martin Martin Belina
    • Centrum
    2021-06-29
    Proffesionell, tydlig och trevlig!
    Hej på er! Stort tack för ert omdöme och all lycka med ert nya fina hus! :) /Martin Martin Belina
    2021-06-14
    Martin bemötte mig på ett proffsigt och trevligt sätt, kom med bra information samt förslag om lägenheten ifrån ett personligt perspektiv.
    Han kunde svara på de flesta frågor som vi hade under visningen och även efteråt vid eventuella frågor.

Trevligt och proffsigt bemötande, tydlig och klar vid kontakt om information. Gick igenom tydligt med mig om vad som innebar vid köpet av bostaden då det är mitt första köp vilket uppskattades mycket.

Vill ge Martin Belina på svensk fastighetsförmedling det högsta möjliga betyg
    Hej Jonathan! Ett riktigt stort och ödmjukt tack för ditt fina omdöme. Glad att du känt dig trygg i denna första stora affär. Stort grattis till en härlig lägenhet i en av stans bästa föreningar dessutom! /Martin Martin Belina
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Belina en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Dälderna
    2021-06-11
    Martin är suverän i bemötande och har genom hela säljprocessen visat högsta grad av proffessionalitet. Vi uppskattade särskilt Martins tillgänglighet och flexibla förhållningssätt till olika utmaningar som ingår i en säljprocess och i en så så viktig händelse som när man säljer sitt hem. Martin gjorde processen positiv och var mycket trygg med enorm erfarenhet som resulterade i en lyckad affär.
    Hej Catarina! Stort tack för ditt fina omdöme, det gläder mig verkligen att ha fått ert förtroende att sälja huset. Stort lycka till i er nya stad!! /Martin Martin Belina
    • Dälderna
    2021-06-10
    Vi intervjuade flera olika mäklare före vi bestämde oss för Martin. Han gav ett mycket gott intryck från första stund. Han var lugn, saklig, inlyssnande och hade en klar försäljningsstrategi som han presenterade på ett förtroendeingivande sätt.
    Genom hela processen med försäljning förhöll han sig på samma sätt. Hanterade våra frågor och oro på ett lugnt och tydligt sätt med stor professionalism och tydligt ansvarstagande. Vi har upplevt att vi kunnat lita på hans omdöme och samtidigt känt att han anpassat sig efter våra önskemål. Jag tycker också att han vinnlägger sig om att alla parter ska känna sig nöjda efteråt vilket är den bästa affären. Han har också haft extremt hög tillgänglighet, även kvällar och helger vilket vi uppskattat hemskt mycket. Vi kan varmt rekommendera Martin som mäklare.
    Hej på er! Har fått läsa detta fina omdöme flera gånger, det gör mig mycket - mycket glad att läsa! Tack för ett kanonsamarbete hela vägen och jag har verkligen uppskattat våra diskussioner löpande! Tack återigen för förtroendet och all lycka i er nya stad! /Martin Martin Belina
    • Havstena
    2021-06-09
    Martin är mycket trevlig, lugn och lätt att få tag på. Det är vårt första bostadsköp och Martin har tagit sig tid att förklara allt så att vi har känt oss trygga.
    Hej Sofia! Ett stort tack för ditt fina omdöme! Jag är glad att ni känt er trygga genom processen trots att det är mycket nytt på en gång. Grattis till en härlig bostad! /Martin Martin Belina