Jonas Franzén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Jonas Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2003-10. Jonas Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.7. Jonas Franzén har haft 69 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 138 Läs vad Jonas Franzén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Gamla Råsunda
    2022-08-27 Verifierad kund
    Otroligt proffsig mäklare som kan bostadsmarknaden i Solna som sin egen ficka. Alltid mycket vänligt bemötande, håller vad han lovar och är alltid anträffbar. Tipsar alla jag känner om Jonas!
    Stort tack Ellen!
    Alltid trevligt att göra affärer med er! Ni gjorde mitt jobb lite extra lätt då ni alltid ställde upp att ha bostaden i exemplariskt skick varje gång jag visade den samt att ni snabbt återkopplade till mig.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jag fick väldigt bra kontakt med JF. Han informerade mig väldigt noggrant om hur försäljningen skulle planläggas och genomföras.
    Hej Lars-Olof!
    Vill tacka dig för det fina omdömet samt till ett väldigt bra samarbete. Kändes verkligen som du litade på mig fullt ut och tvekade inte på att utföra de förändringar som behövdes göras på din bostad för att optimera försäljningen!
    Jonas Franzén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt nöjd köpare av bostadsrätten på Råsundavägen.
    Hej Robin!
    Stort tack för det fina betyget och hoppas du kommer trivas länge i din nya bostad!
    • Karolinska
    2022-07-14 Verifierad kund
    Man fick direkt bra förtroende för Jonas. Tydlig och ärlig kommunikation vilket kändes bra för oss som köpare.
    Tack för det fina omdömet Jonas! Transparens är extremt viktigt, härligt att ni har upplevt mig som tydlig och ärlig! Jonas Franzén
    2022-07-07 Verifierad kund
    * Korrekt och sakligt.
    * Förväntningarna var en engagerad mäklare, vilket Jonas väl levde upp till.
    * Mycket bra. Jonas kändes väldigt handlingskraftig och förmedlade utvecklingen på ett bra sätt.
    Hej Ulf!
    Underbart att jag levde upp till era förväntningar och att ni är nöjda med försäljningen, tack för ett bra samarbete!
    • Västra Skogen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Saklig. Lugn. Trovärdig. Vet var han har marknaden.
    Trevligt bemötande.
    Tackar Anders, hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! Jonas Franzén
    • Hagalund
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, trevlig att ha att göra med. Vi fick till en snabb affär, vilket jag värderade högt.
    Tackar Christina!
    Ja det var en snabb och smidig försäljning, hoppas renoveringen går bra och tveka inte att höra av dig när du är klar!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Fint bemötande och för oss en positiv titt som dessutom ledde till en ny bostad!
    Hej Ingar!
    Härligt att ni haft en positiv upplevelse att köpa via oss!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jonas is very helping and quite clear in his dealings at the same time. Very flexible and always have options to get the things done.
    Good Luck
    Hey!
    Thank you for taking your time and giving me such a good review! You have bought a really nice apartment which I hope you will enjoy for a long time
    2022-03-19 Verifierad kund
    Vi var väldigt nöjda med Jonas som mäklare när vi köpte vår nya lägenhet! Han var trevlig, ingav oss ett lugn genom hela köpprocessen, var lättillgänglig och svarade snabbt på alla frågor vi hade. Han levde verkligen upp till våra förväntningar!
    Hej Karim!
    Stort tack för detta! Skönt att jag levde upp till era förväntningar och att ni fick den återkopplingen ni önskade.