Manuel Campos

Manuel Campos

Manuel Campos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Manuel Campos har varit registrerad mäklare sedan 1997-09. Manuel Campos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Manuel Campos har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa människor som skall sälja och köpa bostad, att få vara en del av det och samtidigt styra tiden rätt mycket själv. Är tävlingsmänniska och älskar att göra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer bli nöjd. Att jag inte ger mig förrän jag nått bästa möjliga resultat. Min förhoppning är att både säljare och köpare är mycket nöjda med mitt försäljningsarbete och att de känt sig trygga genom hela affären. Arbetar med hög etik och moral vilket inte är en självklarhet i min bransch.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, erfaren och tillgänglig för såväl säljare som köpare under hela säljmomentet.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med mina fantastiska barn och följer med på träningar och matcher så mycket jag kan. Gillar att träna och spela någon runda golf med mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är den bostad jag bor i nu. Härlig trädgård, mycket sol på altanen och nära sjö och natur.

Vad vet vi inte om dig?
Att min bästa tid på Stockholm Marathon är 2 h 53 min, kom på 154 plats för några år sedan vilket jag är mycket stolt över.

168 omdömen om Manuel Campos

Sedan starten hos Reco 2017
Mavjudahon M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Haga Norra

Jag hade en fantastisk upplevelse med Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedning Solna.Deras team var profissionellt, engagerat och lyhört för mina behöv. Han guidade mig genom varje steg i processen och gav mig värdefulla råd till mig nya lägenheten. Jag är väldigt nöjd med resultatet och rekommenderar Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedling i Solna till alla som letar efter en pålitlig samt effektiv Mäklare.

Svar från Manuel Campos

Vad härligt att höra att din upplevelse med Svensk Fastighetsförmedling och mig som mäklare varit till belåtenhet. Att du är så nöjd att du vill rekommendera mig vidare betyder väldigt mycket för mig. Tusen tack och ser fram emot det sista i arbetet tills du får nyckeln till din fina lägenhet.

Salko C
Huvudsta

Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedling Solna är en professionell och engagerad mäklare med gedigen kunskap och utmärkt service.

Svar från Manuel Campos

Tack för att du tog dig tid att gå in på reco och ge mig feedback. Väldigt trevligt att läsa ditt omdöme Salko, stort tack för det. Hoppas att du kommer att stortrivas i lägenheten.

Christen M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Råsunda

Seriös och proffsig. VI hade ett bra samarbete från första kontakten till kontraktskrivning.

Svar från Manuel Campos

Tack för fina omdömet Christen och stort tack för att jag fick hjälpa dig. Har varit ett gott samarbete från start, det tycker jag också. Hoppas ni kommer trivas fint i ert hus i norrort.

Sara M
Järva Krog

En mäklare som förstod våra förutsättningar för att köpa en bostad och hjälpte oss under hela resans gång!

Svar från Manuel Campos

Det var väldigt trevligt att träffa dig och familjen och att få hjälpa er att hitta en lämplig bostad i precis denna fastighet. Vad bra det blev. Hoppas du kommer stortrivas i lägenheten och området.

Karl Fredrik W
Råsunda

Min kontakt med Manuel Campos är i samband med köp av en lägenhet. Manuel är en mycket professionell mäklare med ett trevligt bemötande och stort intresse för kunden och att skapa en smidig affär för båda parter. Manuel var mycket lyhörd för mina önskemål som köpare och all kommunikation har fungerat bra med snabb återkoppling på mina frågor. Kontraktsskrivningen var väl förberedd så att hela affären blev en bra upplevelse för alla parter.

Svar från Manuel Campos

Härligt att höra om er positiva upplevelse. Det betyder mycket för mig. Är övertygad om att ni kommer stortrivas i den fina lägenheten och ser fram emot vårt nästa möte. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år

Naima B
Järva Krog

Han är hjälpsam och tydligt med allt som gäller försäljning. Och kunni.

Svar från Manuel Campos

Tack för ditt fina omdöme Naima. Önskar er en god jul och ett gott nytt år

Heivi R
Råsunda

Vi är mycket nöjda med Manuels arbete. Han är en professionell mäklare som kan sitt område mycket väl. Han är noggrann och kunnig och det framgår väl i sitt arbete. Vi har både köpt och sålt via honom och rekommenderar både delarna.

Svar från Manuel Campos

Tusen tack för ditt fina betyg Heivi, är extra roligt att ha fått hjälpa er med köp såvä med försäljning av lägenheten. Hoppas ni kommer stortrivas i nya bostaden när det blir dags och är säker på att era köpare kommer stortrivas i den fina lägenheten ni lämnar efter er i Råsunda. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Samson T
Råsunda

Jag kan rekommendera Manuel som mäklare. Han var professionell , vänlig och erfaren inom branschen och området och det gjorde hela processen smidig och bekymmersfri.

Svar från Manuel Campos

Tack för jättefina omdömet Samson och tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas ni kommer stortrivas i nya bostaden när det blir dags och jag är övertygad om att era köpare kommer älska er lägenhet. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Jones Hossam El-Din Mahmoued A
Järva Krog

Fackmässig, lojal och effektiv mäklare, 5+!

Svar från Manuel Campos

Tusen tack för detta Jones och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses inför nyckelöverlämningen, allt gott. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Arez M
Järva Krog

Manuel är en otroligt lösningsorienterad, ödmjuk och trevlig mäklare.

Svar från Manuel Campos

Stort tack för detta Arez, allt gott till dig och familjen och ser fram emot nästa möte inför nyckelöverlämningen. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen