Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Elisabet Jacobsen har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Elisabet Jacobsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Elisabet Jacobsen har haft 15 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 69% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 40 Läs vad Elisabet Jacobsen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Stallarholmen
    2021-02-20
    Sålt Brf-radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Förväntande oss att sälja med vinst vilket också blev fallet.
    Vi är mycket nöjda med allt
    Tack för dina fina ord Marianne och för förtroendet att hjälpa er! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2020-11-27
    Vi har köpt en bostad i Strängnäs
    Elisabet har hela tiden visat på ett professionellt sätt att ta emot oss och våra frågor. Elisabet har under vår resa till att köpa huset kunnat bemöta vår olika önskningar som säkert inte alltid varit så lätta att åstadkomma.

Det är en stor affär att köpa ett hus och vi har inte under någon del av tiden känt någon sorts tvekan eller otrygghet.
    Under den långa tiden vi letat hus i Strängnäs har vi inte träffat på en Mäklare som varit så trygg och tillmötesgående som Elisabet.
    Stort tack för er fina Reco Marguita, det värmer verkligen! Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er till ert drömhus och få välkomna er till Strängnäs! Ta hand om er nu så ses vi snart igen! Varma hej! Elisabet Jacobsen
    2020-11-13
    Har sålt en bostadsrätt .
    Har tidigare haft med Elisabet att göra och har ett starkt förtroende . Klar och tydlig med ett fantastiskt kunnande.

Elisabet har verkligen gjort allt för försäljningen av lägenheten samt all information jag har fått .
    Stort tack för dina fina ord Rose-Marie! Tack för förtroendet, jätteroligt att få hjälpa er ännu en gång :) Varma hälsningar, vi ses snart igen! Elisabet Jacobsen
    2020-10-24
    Sålde en bostadsrätt och kände mig hela tiden prioriterad som kund, alltid trevligt bemött. Hela processen genom försäljningen gick extremt smidigt och jag kände mig trygg i alla beslut jag blev ombedd att ta tack vare det stöd som hela tiden fanns tillgängligt.
    Stort tack för din fina Reco Rickard, det värmer! :) Tack igen för förtroendet att hjälpa dig med din fina bostadsrätt! Varma hälsningar Elisabet och Annalena Elisabet Jacobsen
    2020-09-24
    Elisabet var väldigt informativ och påläst i sin information om vårt objekt. Vi är väldigt nöjda med Elisabet. Under budgivningen var hon riktigt proffsig!
    Stort tack för ert fina omdöme Janne! Så kul att. få välkomna er till Strängnäs snart! Varma hälsningar. Elisabet Elisabet Jacobsen
    • Stallarholmen
    2020-09-17
    Köpt vårat drömhus, Elisabet är en mäklare i världsklass!
    Stort tack för de fina orden, det värmer! :) Så roligt att ni hittade rätt, härligt att få välkomna er familj hit! Varma hälsingar Elisabet Elisabet Jacobsen
    2020-09-11
    Hoppas att ni redan har fått vårat svar?
    Tack Kristina, så härligt att få välkomna er till Strängnäs! Varma hälsningar! /Elisabet Elisabet Jacobsen
    2020-06-27
    Vi har köpt en bostad som Elisabet förmedlade. Hon uppträdde proffesionellt och tillmötesgående.
    Tack Fredrik! Roligt att få välkomna er till Strängnäs. Ha en riktigt härlig sommar, varma hej! Elisabet Jacobsen
  • sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2020-06-22
    Sålde en villa i Strängnäs, började med annan mäklarbyrån som inte lyckades.
    Därefter bytte vi till Elisabeth och hon skötte uppdraget proffesionellt och galant.
    Stort tack för de fina orden och tack igen för förtroendet att sälja er fina villa! Hoppas ni får njuta av en riktigt härlig sommar! :) Varma hälsningar till er! /Elisabet Elisabet Jacobsen
    2020-05-25
    Köpt radhus i Strängnäs och fick bra hjälp och service av Elisabeth och AnnaLena
    Tack Maria! Hoppas du ska trivas i ditt nya radhus! Varma hälsningar Elisabet och Annalena Elisabet Jacobsen