Elisabet Jacobsen
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 28 Läs vad Elisabet Jacobsen

• Markku K sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-12

Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande i samband med urvalet från 3 kontaktade mäklare.
    Förväntningarna var stora och intrycket var att denna affär skulle gå snabbt och till minst begärt pris.
    Affären gick i lås efter allt för lång tid och ngt lägre pris än det begärda.
    Ni borde ha fler cirklar för vårt intryck är att mäklaren inte gav allt som fanns i hennes makt och att affären tog alltför lång tid.
    Hamnade dock i sista cirkeln alltså men utav 10 cirklar skulle Elisabet hamnat i 9:e cirkeln. Läs mer
  • Kerstin N köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-10

Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket proffsigt bemött av Elisabet. Hon visade oss två gånger. Affären slutförd efter en vecka. Hon kommer att få uppdrag att sälja vårt objekt.
    Mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-07

Strängnäs
    Väldigt bra helt enkelt! Kan den lokala marknaden och löser uppgiften på bästa sätt. Läs mer
    2019-11-07 Elisabet J svarar Håkan A
    Stort tack Håkan!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er igen!
    Varma hej! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Calle W sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-30

Strängnäs
    Sålde en lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och fick ett toppbemötande. Mäklaren var närvarande och stöttande genom hela processen och jag känner att jag alltid kunde vända mig till henne med frågor och funderingar. I det stora hela är jag extremt nöjd och skulle inte tveka att använda dom igen eller rekommendera dom vidare. Läs mer
    2019-10-30 Elisabet J svarar Calle W
    Stort tack för din rekommendation Calle! Vad glad jag blir! :) Varma hälsningar Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Ulf F köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-28

STRÄNGNÄS
    Enbart positiva erfarenheter inom alla områden. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Ulf F
    Stort tack Ulf! Varma hälsningar till er! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Fikriye N köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-25

Strängnäs
    Bemötande var jätte trevligt och fin.
    Vi köpte en villa/Radhus.
    Våran förväntningar gick bra tillslut. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Fikriye N
    Tack för er rekommendation Fikriye! Hoppas ni trivs i er nya bostad! MVH Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Erik E sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-24

Strängnäs
    Har sålt ett hus på 270 kvm samt en lägenhet på 57 kvm inom loppet av 6 månader.
    Elisabet har gjort ett strålande jobb på båda objekten, man får hela tiden återkoppling och framför allt råd till hur man ska göra och gå vidare i försäljningen, Elisabet tar alltid det extra steget både för mig som säljare och även för köparen.
    Mina förväntningar var höga pga av Elisabets rykte och hon överträffade dom stort.
    Skulle varmt rekommendera Elisabet till alla som ska sälja eller köpa!
    5+ av 5 Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Erik E
    Tack för två riktgt fina samarbeten Erik, och varmt tack för dina ord, vad glad jag blir! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Helen U köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-24

Centrum
    Vi köpte bostadsrätt. Elisabeth svarade på våra frågor på ett mycket proffsigt sätt. Likaså vid kontrakt skrivningen. Informationen var utförlig men ändå inte med en massa onödiga ord osv. Kändes tryggt att göra affär med henne som mäklare Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Helen U
    Stort tack Helen! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Varma hälsningar Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Sheila K sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-23

Finninge Dammen
    Elisabeth får högsta betyg inom alla områden. Riktigt bra service, uppföljning. Bra rådgivning och ett otroligt engagemang! Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Sheila K
    Stort TACK för förtroendet och dina fina ord Sheila! Hoppas ni trivs i ert nya! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Jonas E sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-23

Åkers Styckebruk
    Jag har varit mycket nöjd över mitt bemötande av min mäklare.
    Känner att vi kan ha en öppen dialog.
    Har också uppnått mina förväntningar.
    Mäklaren har hjälp mig att sälja flera fastigheter. Och rekommenderar starkt denna mäklarbyrå. Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Jonas E
    Stort tack för dina ord Jonas! Vi ses snart igen! /Elisabet