Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen

Elisabet Jacobsen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Elisabet Jacobsen har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Elisabet Jacobsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Elisabet Jacobsen har haft 22 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

68 omdömen om Elisabet Jacobsen

Sedan starten hos Reco 2016
Linda H
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Elisabet känns kunnig o Inger trygghet. Kan varmt rekommendera Elisabet.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Linda! Så kul att ni äntligen hittade hem! Välkomna till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar till er!

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Mycket kompetent mäklare, koll på saker. Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Åh TACK Anna, så roligt att höra att ni är nöjda! Mina varmaste hälsningar!

Peter T
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Trevlig. Pratar så man förstår. Väldigt smidig försäljning. Svarar snabbt på mejl och SMS. Jag har använt Svensk Fast två gånger förut och har varit nöjd.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för dina fina ord och för ert förtroende med försäljningen Peter! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Daniel H
Strängnäs

Kan verkligen rekommendera Elisabet. Kunnig, proffsig, tydlig och trevlig. Ger ett glatt och positivt bemötande och har oftast haft svar på mina frågor på en gång. Har hon inte haft svar så har det tagit max 15 minuter innan hon har återkommit med ett svar. Sammanfattningsvis: Glad, lyhörd, proffsig och otroligt kunnig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina rekommendation Daniel, det värmer verkligen! Härligt att ni hittat hem till slut, varmt välkommen till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar!

Harriet E
Strängnäs

En proffsig och kunnig tjej. Lugn och trevlig, bra bemötande. Alltigenom supernöjd!!!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort TACK Harriet! Kändes så fint att få hjälpa er! Mina varmaste hälsningar!

Nichlas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Har haft en jättebra kontakt genom hela resan, och hon lyckades sälja lägenheten för betydligt mer än vad jag vågade hoppas på. Jag är supernöjd. //Nichlas

Svar från Elisabet Jacobsen

TACK Nichlas!!! Jag blir väldigt glad! Roligt att höra du är så nöjd! Det har varit kul att jobba med dig! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Orvokki N
Strängnäs

Mycket professionellt gjort arbete. Kan varmt rekommendera henne

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Orvokki, det var roligt att kunna hjälpa er! Vi ses snart igen! Mina varmaste hälsningar/Elisabet

Stefan E
Strängnäs

Mycket professionell och hjälpsam. Snabba svar på frågor oavsett tid på dygnet och veckodag.

Stort tack för dina fina ord Stefan! Ses snart igen! Varma hej Elisabet

Maria A

Proffsigt bemötande Snabba svar vid frågor Väldigt duktig

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för din fina Reco Maria! Och tack för förtroendet med din försäljning! Bästa hälsningar Elisabet

Anders Joakim B
Strängnäs

Mycket trevlig, bra bemötande, skulle varmt rekommendera henne.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Joakim, det var roligt att få hjälpa er hitta hem! Varma hej!/Elisabet