Elisabet Jacobsen
Registrerad mäklare sedan 2007-02-22
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 33 Läs vad Elisabet Jacobsen

• Fredrik N köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-27

Strängnäs
    Vi har köpt en bostad som Elisabet förmedlade. Hon uppträdde proffesionellt och tillmötesgående. Läs mer
    2020-06-28 Elisabet J svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Roligt att få välkomna er till Strängnäs. Ha en riktigt härlig sommar, varma hej!
    Elisabet J gillar detta
  • Johan Ö sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-22

Strängnäs
    Sålde en villa i Strängnäs, började med annan mäklarbyrån som inte lyckades.
    Därefter bytte vi till Elisabeth och hon skötte uppdraget proffesionellt och galant. Läs mer
    2020-06-22 Elisabet J svarar Johan Ö
    Stort tack för de fina orden och tack igen för förtroendet att sälja er fina villa!
    Hoppas ni får njuta av en riktigt härlig sommar! :)
    Varma hälsningar till er! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-25

Strängnäs
    Köpt radhus i Strängnäs och fick bra hjälp och service av Elisabeth och AnnaLena Läs mer
    2020-05-26 Elisabet J svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas du ska trivas i ditt nya radhus! Varma hälsningar Elisabet och Annalena
    Elisabet J gillar detta
  • Oskar M sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-20

Björsund
    Elisabeth hjälpte oss sälja vårat hus i Björsund.
    Elisabeth är otroligt proffsig, hjälpsam och nära.
    Vi känner oss viktiga och prioriterade genom hela processen!
    Vi kan inte vara nöjdare! Elisabeth är nr 1 Läs mer
    2020-05-20 Elisabet J svarar Oskar M
    Stort TACK för era fina ord Oskar, vad glad jag blir! Och tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Varma hälsningar Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Björn P sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-03

Åkers Styckebruk
    Sålt. Bästa mäklaren!!!
    Proffsig
    Engagerad
    Kunnig
    Trevlig Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Björn P
    Stort tack Björn för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er!
    Elisabet J gillar detta
  • Markku K sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-12

4:a
    Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande i samband med urvalet från 3 kontaktade mäklare.
    Förväntningarna var stora och intrycket var att denna affär skulle gå snabbt och till minst begärt pris.
    Affären gick i lås efter allt för lång tid och ngt lägre pris än det begärda.
    Ni borde ha fler cirklar för vårt intryck är att mäklaren inte gav allt som fanns i hennes makt och att affären tog alltför lång tid.
    Hamnade dock i sista cirkeln alltså men utav 10 cirklar skulle Elisabet hamnat i 9:e cirkeln. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Markku K
    Tack Markku det var trevligt att få hjälpa er!
    Elisabet J gillar detta
  • Kerstin N köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-10

4:a
    Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket proffsigt bemött av Elisabet. Hon visade oss två gånger. Affären slutförd efter en vecka. Hon kommer att få uppdrag att sälja vårt objekt.
    Mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Kerstin N
    Stort tack för dina fina ord Kerstin! Jag skall göra mitt yttersta även när vi snart skall gå ut med er bostad!
  • Håkan A
    Håkan A sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-07

3:a
    Strängnäs
    Väldigt bra helt enkelt! Kan den lokala marknaden och löser uppgiften på bästa sätt. Läs mer
    2019-11-07 Elisabet J svarar Håkan A
    Stort tack Håkan!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er igen!
    Varma hej! /Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Calle W sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-30

2:a
    Strängnäs
    Sålde en lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och fick ett toppbemötande. Mäklaren var närvarande och stöttande genom hela processen och jag känner att jag alltid kunde vända mig till henne med frågor och funderingar. I det stora hela är jag extremt nöjd och skulle inte tveka att använda dom igen eller rekommendera dom vidare. Läs mer
    2019-10-30 Elisabet J svarar Calle W
    Stort tack för din rekommendation Calle! Vad glad jag blir! :) Varma hälsningar Elisabet
    Elisabet J gillar detta
  • Ulf F köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-28

STRÄNGNÄS
    Enbart positiva erfarenheter inom alla områden. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Ulf F
    Stort tack Ulf! Varma hälsningar till er! /Elisabet