Daniella Tillberg

Daniella Tillberg

Daniella Tillberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Daniella Tillberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Daniella Tillberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniella Tillberg har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Daniella Tillberg

Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Bra, snabb och effektiv service

Sofie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Daniella har varit kanon sedan dag ett när hon hjälpte till att få fart på oss som endast var i tankestadiet om att köpa bostad. Hon är väldigt social och glad. Lättsam att ha att göra med. Köpa bostad är alltid lite läskigt och med det tillkommer 100 frågor som Daniella glatt svarar på och förklarar på ett pedagogiskt sätt, vilket har gjort att man känt sig trygg med henne från dag 1. Hon tar sin tid och förklarar hela processens väg från tanke till sälj samt ekonomiska, så man vet hur processen ser ut och uppdaterar...

Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Påläst. Glad. Trevlig. Kunnig. Omtänksam. Positiv.

Anna M
Mariefred

Daniella lyckades sälja vårt radhus i raketfart trots tuffa tider och hård konkurrens på marknaden, vilket gjorde att vi fick möjligheten att köpa det hus som vi hade gått och fallit för. Vi är otroligt tacksamma för det engagemang och den insats som hon bidragit med. Daniella är rak och tydlig, hon har en förmåga att sätta realistiska förväntningar samtidigt som hon sprider en väldigt positiv och förväntansfull stämning. Hon har verkligen tagit på allvar att vi velat få till en snabb affär, hon har varit flexibel med...

Casper M
Mariefred

Daniella är en riktigt duktig mäklare, lyhörd och väldigt trevlig. Hon lyckades få oss känna ett lugn i en rätt hektisk marknad och tidspressad situation. Vi är extremt nöjda över hur hon har hjälpt oss hitta vårt drömhem.

Folke E
Södertälje

Mycket kunnig och ett mycket vänligt och tillmötesgående sätt.. Hade alltid svar på våra frågor och var lätt att komma i kontakt med.

Björn Erik J
Södertälje

Daniella har varit kunnig, engagerad, positiv, kreativ, alltid lätt att nå och trevlig att samarbeta med

Fredrik M
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Trevlig, glad proffsig och tillmötesgående

Anastasia B
Mörkö

Daniella var vänlig, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Även när vi hade ytterligare frågor om fastigheten försökte hon hjälpa oss och klargöra eventuella osäkerheter. Vi är nöjda och kan rekommendera Daniella.

Rickard F
Mariefred

Trevligt första bemötande, fick endå hyfsat resultat i tid trots rådande omständigheter, samt enkel att ha och göra med