Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • BadgeEightYears
Ring 0159-302 30 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs! Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor...

952 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Mattias E
Köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Cajsa Qvarforft var väldigt proffesionell

Ingemar N
Sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Serviceminded på ett positivt och trevligt sätt. Sätter kunden i centrum och återkommer med svar omgående när man har frågor eller har tankar. En mäklare man återkommer till.👍🤗

Erik B
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

100% från start till mål! Jag köpte mitt hus 2015 av Elisabeth första gången, sedan sålde jag det nu 2024, och hade turen att även lyckas köpa mitt nya drömhus av Elisabeth! Elisabeth är inte bara en mäklare, jag har fått en ny Vän. Oerhört professionell på sitt jobb, i samklang med en väldig empati för vårat privatliv med nystartat företag, två småbarn och allt kaos vad det innebär. Högsta betyg på allt som går att betygsätta, lägger mina varmaste rekommendationer på Elisabeth!

Svar från Elisabet Jacobsen

Men så fint Erik, stort TACK och jag är så glad att jag fått hjälpa er på hela resan från från ditt garage för nästan 10 år sedan till nu ert familjehem för livet! Tusen tack! Vi ses snart igen! Varma varma hälsningar från mig!

Tabbouli D
Köpte sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Kiholmen

Vänlig, tillmötesgående och snabb.

Hans A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Kunnig, saklig, lyhörd, inkännande, närvarande och mycket trevlig och gladlynt! Var oss mycket behjälplig med att söka efter rätt bank för bolån. Utryckte påtaglig glädje över att vi till slut fick vårt köp. All heder till Elisabet!

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack Hans ! Vi ses snart igen! Mina varmaste hälsningar!

Ulla A
Strängnäs

Vänligt och glatt bemötande. Tydlig med information kring sälj/köp processen

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack Ulla! Tänk vad roligt att ni till slut hittade hem! :) Glad sommar!

Johan O
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stallarholmen

Glad, trevlig och engagerad. Lätt att få tag på och svarade snabbt på mina frågor oavsett dag och tid. Rekommenderas!

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack Johan, det var roligt att få hjälpa dig! Mina varmaste hälsningar!

Oskar R
Sålde sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Järna

Cajsa är pålitlig, lyhörd och ger alltid blixtsnabb återkoppling. Det enda i vår försäljning som kunde varit bättre är bilderna i annonsen, som inte lyckades fånga känslan av vår tomt på ett bra sätt. Detta är dock något som vi själva har ett ansvar för då vi sköt upp fotograferingen som klämdes in trots ett späckat schema.

Stephanie L
Järna

Otroligt kompetent mäklare. Snabb på att svara och hålla oss uppdaterade, vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen! Alla borde ha en mäklare som Cajsa!

Denniz N
Sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Åkers styckebruk

Vi är mycket nöjda med Annalena, trevlig som person och professionellt Bemötande i sin yrkesroll

Svar från Annalena Stening

Hej Denniz, tusen tack för ditt fina omdöme önskar er en fin midsommar. :-) hälsningar Annalena

Christina J
Södertälje

Jag fick en mycket positiv bild av Cajsa. Hon är snabb, effektiv och tillmötesgående. Hon är kunnig och pålitlig och vi fick den information vi behövde för att känna oss trygga med affären. Cajsa levde upp till alla våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad.

Susanne L
Sålde sin stuga med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stallarholmen

Bästa mäklaren!! Har bara positivt att säga om Elisabeth; bra människokännare, kompetent inom sitt område, proffsig, närvarande, ser till såväl säljarens som köparens intresse, bra på att ge råd, förtroendeingivande osv, osv.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina Reco Susanne! Det var så roligt att hjälpa dig med din försäljning! Varma kramar!/Elisabet

Maria J
Hölö

Mycket kunnig och trygg mäklare.

Annelie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Snabb och exakt, vet vad som ska göras

Roger S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Hej! Daniella var väldigt empatisk trevlig och kändes kunnig direkt. Hon är en driven mäklare som förtjänar mitt betyg. Jättebra. Bra jobbat Daniella! 😉😉😊😊😉☺️. Roger Söderqvist. Högbergsgatan15.

Ingrid L
Strängnäs

Mycket bra bemötande Höga förväntningar som mäklaren med råge lever upp till Vi är nöjda och glada

Eva Carita E
Köpte sin stuga med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Stallarholmen

Daniella var proffsig och mycket lyhörd. Hon tog hänsyn både till våra önskemål som köpare och säljarnas önskemål. Gjorde sitt allra bästa för att vi alla skulle vara nöjda. Toppbetyg får hon 👍

Magnus L
Strängnäs

Cajsa var den tredje mäklaren vi kontaktade och vi tvekade inte att välja henne - hon utstrålade säkerhet, erfarenhet, energi och professionalitet (de andra två hade några av dessa egenskaper, men inte alla). Vi förväntade oss en mäklare som kunde guida oss genom hela försäljningsprocessen och som kunde få potentiella köpare att se de särskilda fördelar/egenskaper som vårt hus har (inte någon som bara räknade på nyckeltal snittat över en massa hus i området, men där inget av dessa liknar vårt). Cajsa uppfyllde dessa förväntningar...

Johan N
Köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Fantastisk! Seriös, kunnig & förtroendeingivande

Svar från Annalena Stening

Hej Tack för ett mycket fint omdöme vi hörs och ses snart igen. Hälsningar Annalena

Stephanie P
Laxne

Vi köpte ett hus som Cajsa förmedlade, och upplevde att hon var trevlig, tillgänglig och framförallt engagerad i att det skulle bli bra för både oss och säljaren!

Elin Linnea L
Strängnäs

Vi har fått ett så bra bemötande och hjälp i vår resa mot att sälja vårat hus. (Något som tog tid) Elisabeth slet och hade mååååånga visningar och diskuterade mycket med eventuella köpare. Till slut fick vi begärt pris/det vi köpt för, så nöjda, med tanke på att räntorna nu är 4 gånger högre än när vi köpte huset! Alltid snabb respons och lika trevligt bemötande. Överträffade verkligen våra förväntningar enormt! Rekommenderas varmt ☀️

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort TACK Elin! Det var roligt att få hjälpa er mot nästa steg! Mina varmaste tack för förtroendet och vi ses snart igen! :)

Maria B
Laxne

Trevligt och professionellt bemötande. Hon levde upp till förväntningarna. Hela försäljningen gick bra trots en knepig budgivning som Cajsa skötte väl. Är mycket nöjd.

Ida G
Strängnäs

Elisabet var smidig hela affären och alltid lätt att nå! Dessutom väldigt trevlig!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Ida för dina fina ord! Kul att du hittade din drömlägenhet! :) Varma hälsningar!

Niclas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Centrum

Alltid tillgänglig för frågor och ger snabbt svar Trevligt bemötande Mycket kunnig och erfaren Bra uppdaterad på objektet

Hej, Tusen tack för fin bedömning. Lycka till med lägenheten. :-) //Annalena

Per Gunnar M
Vattubrinken/Dammkärr

Bra mäklare. Angagerad kunnig med erfarenhet

Mikael N
Mörkö

Agerade på föredömligt sätt för att tillgodose säljarens, men även köparens intressen. Återkommer skyndsamt efter kontakt och frågor.

Marie Ö
Mörkö

Cajsa är en mycket professionell mäklare med en utmärkt känsla för säljare och köpare i matchningen och vi är mycket nöjda med hennes sätt att hantera vår försäljning.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Stort tack för fina ord, det värmer. Tack för ett trevligt och lyckat samarbete!

Camilla E
Strängnäs

Elisabet har varit engagerad från första stund. Mkt trevligt bemötande och alltid återkopplat när vi haft frågor och funderingar. Hon har kämpat med vårt hus i ett år. Vid försäljningen så märkte man att hon är väldigt duktig på sitt jobb! Vi fick en tydlig och seriös genomgång av varje punkt i kontraktet.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för förtroendet med er försäljning Camilla! Och stort tack för din fina Reco! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Ann E
Strängnäs

Saklig information, bra kommunikation, hämtade ytterligare begärd information snabbt och smidigt, flexibel.

Hans Christian A
Strängnäs

Vi fastnade snabbt för Annalena trots att vi träffade flera mäklare. Hon är trygg, vänlig och omtänksam. Samtidigt som hon är proffsig och jobbar hårt. Vi är djupt tacksamma att hon tog hand om oss och ger henne våra allra varmaste rekommendationer.

Svar från Annalena Stening

Tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus, så roligt! Tack för fin rekommendation :-) ses snart igen //Annalena

Ulla Z
Södertälje

Kunnig, tillmötesgående, lyhörd, vänlig och mycket trevlig

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack Ulla och grattis till områdets kanske finaste stuga.

Inger K
Kiholm

Kunnig och hjälpsam, man känner sig trygg.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Kul att jag fick hjälpa dig, välkommen "tillbaka" till Kiholm :-)

Margareta Elisabet F
Centrum

Annalena var under hela processen från visning av objektet till slutförande av köpet hjälpsam och engagerad .

Svar från Annalena Stening

Hej, Tack för fint omdöme lycka till med nya lägenheten. :-) hälsningar Annalena

Joan K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Rimsjöhöjden

Professionell, trevlig och förtroendeingivande

Iréne P
Södertälje

Väldigt trevlig och lättsam mäklare. Lätt att få kontakt med. Kompetent.

Patrik K
Södertälje

Mycket bra bemötande och proffsigt arbete.

Farmaz H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Strängnäs

Trevligt, kunnig och proffsig. Under en lång och svår förhandling- resa Daniella har visat ett genuin styrka att göra det omöjliga möjligt.

Giuseppe G
Södertälje

Toppen! Cajsa har stor kunskap om bostadsmarknaden i Sverige. Hon är så snäll att förklara allt enkelt, så att processen blir så lätt och trevlig.

Pontus B

Proffsig, hjälpsam, snabb återkoppling

Svar från Annalena Stening

Tack så mycket Pontus, tack för att jag fick hjälpa till. Vi ses på tillträdet. //Annalena

Johan L
Strängnäs

Hon har funnit i bakgrunden sedan vi införskaffade tomten tills vi valde att sälja det hus som hamnade på den. Hon har genom hela processen visat ett genuint intresse, utfört relevanta värderingar och skött försäljningsprocessen exemplariskt utifrån den marknaden dom råder.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Johan! Det har varit så kul att följa er resa hela vägen! Ses snart igen! Mina varmaste hälsningar /Elisabet

Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Bra, snabb och effektiv service

Sofie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Daniella har varit kanon sedan dag ett när hon hjälpte till att få fart på oss som endast var i tankestadiet om att köpa bostad. Hon är väldigt social och glad. Lättsam att ha att göra med. Köpa bostad är alltid lite läskigt och med det tillkommer 100 frågor som Daniella glatt svarar på och förklarar på ett pedagogiskt sätt, vilket har gjort att man känt sig trygg med henne från dag 1. Hon tar sin tid och förklarar hela processens väg från tanke till sälj samt ekonomiska, så man vet hur processen ser ut och uppdaterar...

Erik L
Södertälje

Påläst. Glad. Trevlig. Kunnig. Omtänksam. Positiv.

Anna M
Mariefred

Daniella lyckades sälja vårt radhus i raketfart trots tuffa tider och hård konkurrens på marknaden, vilket gjorde att vi fick möjligheten att köpa det hus som vi hade gått och fallit för. Vi är otroligt tacksamma för det engagemang och den insats som hon bidragit med. Daniella är rak och tydlig, hon har en förmåga att sätta realistiska förväntningar samtidigt som hon sprider en väldigt positiv och förväntansfull stämning. Hon har verkligen tagit på allvar att vi velat få till en snabb affär, hon har varit flexibel med...

Casper M
Mariefred

Daniella är en riktigt duktig mäklare, lyhörd och väldigt trevlig. Hon lyckades få oss känna ett lugn i en rätt hektisk marknad och tidspressad situation. Vi är extremt nöjda över hur hon har hjälpt oss hitta vårt drömhem.

Helena B
Stallarholmen

Elisabet är en otroligt bra mäklare. Positivt och erfaren. Hon uppdaterar och gör dig delaktig i arbetet. Hon är flexibel och lyhörd och har god erfarenhet av både säljare och köpare. Har anlitat henne vid flera tillfällen och skulle varmt rekommendera andra att göra det.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina reco Helena! Så roligt att få hjälpa dig! Mina bästa hälsningar, trevlig helg! Elisabet

Tomas T
Strängnäs

Annalena är noggrann och följer upp frågor som uppstår. Annalena arbetar också effektivt och inger stort förtroende.

Tusen tack Tomas för en fin bedömning. Vi hörs framåt :-) //Annalena

Milad K
Karlberga Park

Upplever att Cajsa var för ensidig i denna affär. Frågade även en viktig fråga kring lägenheten som jag inte fick ett riktigt svar på men som jag senare efter köpet fick andra uppgifter än det jag fick av henne. Detta hade man önskat få innan köpet. Förutom det kunde man se att Cajsa är klok och hon var tillgänglig när man försökte kontakta henne vilket var positivt!

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme. Det är svårt att ge svar på något som varken jag eller säljarna kände till men som tur var så var det ju inget problem för er. Grattis till en fin lägenhet!

Folke E
Södertälje

Mycket kunnig och ett mycket vänligt och tillmötesgående sätt.. Hade alltid svar på våra frågor och var lätt att komma i kontakt med.

Taina L
Viksberg / Viksäter

En mäklare som verkligen lyssnar på oss som säljare och insatt i ekonomin på marknaden. Högt intresse av att lära sig om vårt objekt så spekulanter fick svar på sina frågor. Vi uppskattade verkligen tydligheten, proffsigheten och kunskapen hos Cajsa.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme Taina och att jag fick hjälpa er :-)