Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Frida B skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Seriös, trevlig och kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-23

Sheila K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth får högsta betyg inom alla områden. Riktigt bra service, uppföljning. Bra rådgivning och ett otroligt engagemang! Läs mer

Ina J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde en sekelskiftvilla på hedlandet utanför Mariefred. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande, ger ett kunnigt och förtroendeingivande intryck vilket stämmer.
    Bra och informativa samtal och diskussioner om hur vi skulle gå till väga inför försäljningen.
    Kan marknaden, gör bra och korrekta värderingar, snygg och välskriven folder om vårt hus, bra respons även från köparna om vår mäklare. Vi kommer definitivt använda henne igen och rekommendera henne till alla vi känner, väldigt nöjda. Läs mer

Johan H skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kändes osäker och ställde för mycket frågor Läs mer
  • 2019-10-23

Kjell Åke N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt Fastighet i Mariefred. Från starten med offert för två år sen har Linda alltid varit korrekt och saklig samt realistisk i sin syn på försäljningen.
    Jag kontaktade 5 st mäklare så konkurrensen var stenhård och orealistiska, flamsiga försvann först följt av personer där personkemin inte stämde fullt ut. Läs mer
  • Lars-Olle B

2019-10-23

Lars-Olle B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt sommarställe på Ringsö [ö i Mälaren] förstklassigt bemötande och proffsigt. Kan rekommendera på det varmaste. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har varit mycket nöjd över mitt bemötande av min mäklare.
    Känner att vi kan ha en öppen dialog.
    Har också uppnått mina förväntningar.
    Mäklaren har hjälp mig att sälja flera fastigheter. Och rekommenderar starkt denna mäklarbyrå. Läs mer

Jennie K skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi hade en mycket positiv upplevelse vid vårt husköp. Bra mäklare! Läs mer
  • 2019-10-23

Agneta W skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tomas sålde ett fritidshus åt oss på ett sätt vi är helt nöjda med. Trevlig, engagerad och positiv och serviceinriktad. Kan absolut rekommendera honom Läs mer

Johan W skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevligt, professionellt och punktligt Läs mer
  • 2019-10-23

Magnus K skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde vårt sommarhus. Thomas är en försiktig och en mäklare som är realistisk i sina bedömningar.
    Trevlig i sitt bemötande och noggrann i sitt arbete. VI har bara goda ord att säga om THomas och är väldigt nöjda med de samarbete vi hade i samband med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2019-10-22

Sofia J skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus, bostadsrätt. Jag valde Tomas som mäklare för att han verkade kunnig, trygg och ingav förtroende. Det visade han sedan genom hela köpet, gav svar på allt jag undrade (vilket är mycket i och med att det är första bostaden jag säljer). Väldigt lätt att kommunicera med och samarbeta med. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären och jag kände att jag hade kontroll så gott det går. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Representant för MM Marjakangas

2019-10-22

Representant för MM Marjakangas skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt ett hus. Torbjörn har gett ett bra och kunnigt bemötande. Samt hållit oss uppdaterade kontinuerligt hela vägen. Vi är mycket nöjda med Torbjörn som mäklare av huset vi köpt. Läs mer
    2019-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Representant för MM Marjakangas
    Tack! Vad glad jag blir att höra att Ni är nöjda! Det ska bli trevligt att få träffa Er igen på tillträdet den 30 oktober. Vi ses!
  • 2019-10-22

Lars Å skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Annalena hjälpte oss att sälja vårt hus utanför Strängnäs med en stor portion entusiasm och professionalism. Hela försäljningsprocessen gick snabbt och enkelt, och med ett glatt humör. Läs mer
    2019-10-22 Annalena S svarar Lars Å
    Hej, Tacksam över att få hjälpa till :-) //Annalena
  • 2019-10-15

Monica B skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet var varmt personligt och korrekt. Det var smidigt, snabbt och det kändes tryggt att genomföra affären. Läs mer
    2019-10-15 Annalena S svarar Monica B
    Tack Monica, det var kul att få hjälpa till. :-)
  • 2019-10-12

Rina Å skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Anna- Lena sålde våran villa. Hade ett mycket bra bemötande med positivt intryck och såg till att det blev en trygg affär. Tydlig och frekvent med återkoppling. Rekommenderar starkt Anna- Lena som mäklare. Läs mer
    2019-10-15 Annalena S svarar Rina Å
    Tack Rina, Roligt att få hjälpa till och härligt med nöja kunder :-) //Annalena
  • 2019-09-16

Karin S skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Försäljningen av vår fritidsfastighet har gått mycket smidigt. Mäklaren har på alla sätt gett ett professionellt intryck. Läs mer
  • Emil N

2019-09-05

Emil N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde mitt Radhus via Svensk Fastighetsförmedling och Elisabeth.
    Så proffsig, håller tider och de hon lovar. Skulle inte fundera på att använda mig av någon annan när det är dags för nytt boende. Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Emil N
    Stort tack för ditt förtroende och det fina omdömet Emil! Vi ses snart igen! Varma hej! / Elisabet
  • 2019-08-31

Mats Inge Sivert G skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Med en smittande positiv inställning och med ett rakt och tydligt arbetssätt skapar Elisabet trygghet både hos mig som säljare och för spekulanter. Vi är oerhört nöjda med Elisabets arbete och tvekar inte en sekund att rekommendera henne eller att anlita henne igen. Att hon älskar sitt arbete känns i varenda liten detalj! Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Mats Inge Sivert G
    Stort tack för de fina orden och ert förtroende! Varma hälsningar Elisabet
  • 2019-08-29

Lars E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth har hjälp oss att sälja två bostäder, en villa 1918 och en lägenhet 1919. Hon levde upp till alla förväntningar och bemötandet var perfekt. Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Lars E
    Tack för ert förtroende och fina omdöme Lasse! Vi ses snart igen! /Elisabet
  • 2019-08-24

Ellinor Anna Sofie A skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Thomas är proffsig, snabb med återkoppling och håller i affären på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2019-08-24

Lars L skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har sålt en villa genom kontoret i Mariefred
    Linda Sköld har gett ett mycket lugnt, sakligt o framför allt proffsigt intryck.
    Har inte mera att tillägga än att jag är mycket nöjd.
    Hälsningar, Lars L Läs mer
  • 2019-08-15

Joakim B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda/Svensk Fastighetsförmedling tog oss i handen och ledde oss tryggt genom hela processen förberedelser/försäljning av vårt älskade lantställe. Enormt proffsigt, seriöst och kunnigt. Läs mer
  • SARAH J

2019-07-29

SARAH J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabet Jacobsen sålde vårt hus i Stallarholmen. Genom hela processen som var väldigt jobbig för oss fanns hon tillgänglig i stort sett dygnet runt. Tålamod som en ängel och vi kände oss verkligen så trygga med henne och hennes kunskaper. Nästa gång vi säljer kommer vi absolut anlita Elisabet igen. Läs mer
    2019-07-30 Elisabet J svarar SARAH J
    Tack för era fina ord Sarah, vad glad jag blir!
    Jag hoppas att ni trivs fint i ert nya hus! :)
    Varma hälsningar Elisabet Jacobsen
  • 2019-05-21

Jeanette T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt ett hus i Mariefred och blev mycket bra bemötta av er mäklare. Hon var tillgänglig och svarade på våra frågor och funderingar så snart som möjligt. Affären gick fort och visningen ställdes in, vilket vi tror var bra för oss. Läs mer
  • 2019-05-16

Jorunn Faugli C skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevligt och engagerat bemötande. Kunnigt och hjälpsamt. Väldigt nöjda med Linda. Läs mer
  • 2019-05-09

Anders W skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort förtroende
    Trygghet i diskussioner
    Allt kunde tagas fram
    Vi har sålt ett hus Läs mer
  • 2019-05-08

Shiven H skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda är trygg, kunnig och inger förtroende. Hon kommunicerar synnerligen skickligt och bekräftar i skrift snabbt och tydligt att hon mottagit dina mail eller sms och vad man kommit överens om. Varje gång.

Hon är mycket tillgänglig via telefon, mail eller sms. Både kvällar och helger.

Hon beskrev marknaden sakligt och utan överdrifter innan affären, svalt och professionellt gick hon igenom hur verkligheten såg ut på en idag ganska utmanande marknad och lät oss ta besluten men med henne som stöd om vi ville det. Mycket lokalkunnig då hon själv bor i Mariefred vilket är ett stort plus om spekulanterna kommer utifrån och kan ha många frågor om skolor, affärer, kommunikationer mm.

Hon har en jur. kand. i botten utöver sin kunskap och erfarenhet som fastighetsmäklare vilket gör att hon kan svara på mer komplicerade frågor om lag och rätt när det gäller fastigheter och avtal. Det känns tryggt då man som privatperson går igenom en fastighetsaffär få gånger i sitt liv och det handlar om stora belopp.

Vår annons var MYCKET välskriven, inga klyschor och med snygga formuleringar om vad vårt hus hade för fördelar. Fotografen hon arbetar med var också mycket skicklig och extremt erfaren, han hade fotat närmare 2500 hus.

Allt som allt kan vi verkligen rekommendera Linda till den som vill ha en riktigt skicklig fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2019-05-07

Nils E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt ett fritidshus i Mariefred.
    Vi blev rekommenderade Linda av en granne.
    Vi ville sälja före sommaren. Hon planerade försäljningen redan i höstas på ett mycket professionellt sätt.
    Hon var lyhörd för våra önskemål och vi är mycket nöjda med resultatet.
    Hon förklarade klart och tydligt varje steg i processen.
    Hon är mycket kunnig och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-05-06

Akseli N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag köpte ett fritidshus nära Mariefred. Linda gav ett väldigt bra bemötande och var tydlig i genomgång av kontrakt och alla delar av köpprocessen. Läs mer
  • Johannes J

2019-04-26

Johannes J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har under en längre tid letat boende, något som efter många visningar av flertalet hus till slut blivit ett köp. Med samma professionella bemötande och attityd har Linda hjälpt oss med aldrig sinande tålamod.

Vi kan starkt rekommendera Linda till både köpare och säljare. Läs mer
  • Katarina B

2019-04-25

Katarina B skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Precis sålt en enplansvilla. Thomas är mycket lyhörd för dig som kund och anpassar så mycket det går efter dina önskemål. Han förklarar fsgprocessen lätt och tydligt.

Jag rekommenderar helt klart Thomas som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

Peter H skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och informativ mäklare! Läs mer
  • 2019-04-12

Marie W skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fick ett proffsigt första intryck som gjorde att jag valde er att sälja min villa. Intrycket var rätt och jag är mycket nöjd med slut resultatet. Läs mer
  • 2019-03-29

Gunnar B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi köpte en bostadsrätt i Mariefred och har blivit mycket professionellt bemöta alltifrån visningen till och med kontaktskrivningen.

Mäklaren levde upp till våra högt ställda krav på hut en professionell mäklare ska agera Läs mer
  • 2019-03-08

Pontus F skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag är ytterst glad över att just Linda Sköld tog på sig uppdraget att sälja min fastighet. Linda har varit lugn, trygg och pålitlig genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-03

Joakim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket noggrann och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-02-20

Petronella L skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kunnig, kompetens och gör ett gediget arbete. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Pontus B

2019-02-13

Pontus B skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde en Bostadsrätt, seriöst intryck, gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • 2019-02-06

Sten O skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt lgh och sålt villa. Linda är trevlig, tillmötesgående och ambitiös. Läs mer
  • 2019-01-17

Tomas V skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Lyhörd, tydlig, saklig och engagerad. Levererade precis det vi som köpare efterfrågar i en mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-17

Kent-Inge N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Från första stund mycket trevligt bemötande
    Sålt ett hus
    Lugn och sansad.
    Pratade om läget på marknaden innan värdering kom
    Var grymt ärlig både negativt och positivt ang marknaden idag
    Hållit till 100% vad Linda lovat

Skulle verkligen rekommendera Linda om en vän säljer nåt i närheten Läs mer
  • 2019-01-16

Marie M skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Svensk Fastighetsförmedling i Strängnäs är mycket professionella och ger Dig trygghet och kompetent vägledning/information genom hela bostadsaffären ( sålt Br-lgh)
    Uppriktighet och seriositet värdesätts i en bostadsmarknad som för tillfället är mycket svår (2018) vilket deras mäklare tydligt kommunicerar och därmed ger mig som kund rätt förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Torbjörn Länn och hans mäklarkollegor på SF i Strängnäs . Läs mer
  • 2019-01-10

Jessica H skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi köpte ett hus och vi fick väldigt bra bemötande av mäklaren. Det kändes tryggt och ärligt genom budgivningen och kontraktskrivningen. Läs mer
  • 2019-01-10

Gerd S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Försäljningen avsåg mitt föräldrahem. Linda var den första av fem mäklare jag träffade. Jag kände direkt att vi fick en fin kontakt och det var viktigt för mig då det var mycket känslor inblandade kring den här försäljningen. Linda har ett mjukt och välkomnade sätt som gjorde mig trygg. Nu gick försäljningen väldigt snabbt vilket jag tror förvånade oss båda två. Och priset gjorde mig mer än nöjd, strax över mitt önskepris. Från visning till kontraktsskrivande tog det två dagar och när det sedan visade sig vara dom perfekta köparna så kan man inte vara annat än nöjd. Så det blev ett lyckokast för alla tre inblandade. Läs mer
  • 2019-01-01

Gunhild Ann-Charlotte F skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt lgh 3:a i Strängnäs. Mäklaren har till fullo levt upp till de förväntningar jag haft och har enl min mening gjort ett mycket bra jobb. Känner mig helt nöjd med både försäljningen och bemötandet. Läs mer
  • 2018-12-10

Eva Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Torbjörn har hjälpt mig att sälja ett hus jag ärvt. Han har delat med sig av sin kunskap och erfarenhet. Inga frågor har känts för små eller stora att ställa till honom. Torbjörn har givit snabb återkoppling efter visningar och varit lätt att få tag i. Ett glatt humör och bra humor är inte minst viktigt.

Jag rekommenderar gärna Torbjörn! Läs mer
  • 2018-11-19

Ann-Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har sålt vår villa genom Svensk fastighetsförmedling med hjälp av mäklare Torbjörn Länn. Välbemött av mäklaren som har vårt fulla förtroende. Professionell och ärlig i sina råd. En trygg affär rakt igenom. Vi har anlitat samma mäklare förut och kommer vid behov göra det igen. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Ann-Sofie T
    Tack för dom fina orden! Men Ni vet ju att en bra försäljning alltid bygger på ett fint samspel mellan säljare och mäklare. Med dig och Jari är det väldigt lätt att få till det bra. Ni är öppna och lyhörda, kommer med egna ideer och lyssnar på mina för att få till en bra försäljning. Jag tycker vi lyckades bra i den marknad som vi just nu är inne i och dom unga köparna är ju väldigt nöjda och förhoppningsfulla inför flytten till Åker. Stort tack för förtroendet för denna gång!
  • 2018-11-09

Bo Sören E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag sålde min bostadsrätt, 4 rok i Strängnäs. Jag fick ett mycket gott bemötande och kände mig väldigt trygg med mitt val av mäklare.
    Elisabeth är en fantastiskt varm och omhändertagande mäklare. Jag fick hela tiden information och hon var tillgänglig så fort jag hade någon fråga.
    Mina förväntningar innehöll en viss oro för att det inte skulle gå att sälja nu, då marknaden stannat av.
    Elisabeth bekräftade marknadsläget men var samtidigt så saklig, kunnig och positiv att jag kunde släppa min oro.
    En personlig och mycket kunnig mäklare som jag kan rekommendera med högsta betyg. '
    Elisabeth har verkligen ett helhets omhändertagande av hela försäljningen.

Stort tack från en supernöjd kund.

Mvh/Bosse Eriksson Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Bo Sören E
    Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet Bosse! Och många tack för de fina orden, de värmer! ?

Ha en jättefin helg, vi ses snart igen!

Varma hälsningar/ Elisabet Jacobsen SvenskFast Strängnäs
    Svensk Fastighetsförmedling Mariefred gillar detta
  • 2018-11-03

Sara S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket proffsig, kunnig och tillmötesgående. Skulle både köpa och sälja av Linda. Läs mer

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs