Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

• 2020-04-03

Björn P skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt. Bästa mäklaren!!!
    Proffsig
    Engagerad
    Kunnig
    Trevlig Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Björn P
    Stort tack Björn för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • 2020-04-02

Claes W skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt en villa i Strängnäs och blev uppringd av Anna-Lena som hört på omväg att vi skulle sälja. Anna-Lena har bemött oss proffesionellt med ett glatt leende.
    Vi har gjort en snabb försäljning i en svår tid och har därför svårt att svara på om förväntningar uppfyllts.
    Totalt sett är upplevelsen bra. Läs mer
  • 2020-04-02

Mikael K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Anna Lena. Hade har ett proffsigt men ändå avslappnat bemötande. Man känner sig bekväm och säker på att man får den hjälp man behöver. Läs mer
  • 2020-03-17

Thomas N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde vår villa som vi tidigare förvärvade genom Linda.
    Det var självklart för oss att vända oss till henne igen när det var vår tur att sälja objektet.

Både under processen som köpare och säljare har vi känt oss trygga med Linda.
    Hon är en mycket kompetent och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid gott om tid för uppdraget och sätter sig in i båda parters situationer. Hon finns alltid tillgänglig för att bolla frågor och har alltid smarta och flexibla lösningar på problem/situationer som kan uppstå längst vägen.

Hon är inte heller "pushig" i sitt förhållningssätt utan leder båda parter på ett ödmjukt vis mot beslut som är rätt. Detta kan hon göra för sin förmåga att lyssna och sätta sig in i den enskildes situation.

Om vi någon gång i framtiden behöver hjälp med bostäder där Linda finns till förfogande kommer vi tveklöst att vända oss till henne.

Vi kommer därför lämna våra bästa rekommendationer till Svensk Fastighetsförmedling i Mariefred och i synnerhet Linds Sköld Läs mer
  • 2020-03-17

Jerry E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt villa och Linda var väldigt trevlig och kompetent.
    Vi kände oss väl omhändertagna och informerade.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-03-13

Britt-marie D skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min bostadsrätt. Anna-Lena har hjälpt mig på bästa sätt och hon är alltid glad och trevlig. Nu på söndag den 15/3 är det visning på min lägenhet.
    Positivt bemötande gynnar alla. Det står Anna-Lena för. Läs mer
    2020-03-14 Annalena S svarar Britt-marie D
    Tack så mycket för fina ord Britt-marie, :-)
  • 2020-02-28

Marie E skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt villa/sommarhus Nällsta Stallarholmen
    Väldigt trevligt bemötande, kändes att man var i trygga händer.
    Förväntningar: Mycket bra service, kontaktade ex. aticimex mm
    eftersom det var första gången för mig så blev jag glatt överraskad.
    Thomas tog hand om allt på ett profesionellt sätt, en dagen visning, några dagar sen är huset sålt. Verkligen jätte nöjd :) Läs mer
  • 2020-02-21

Edisa C skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionellt bemötande, tydlig och saklig Läs mer
    2020-02-21 Annalena S svarar Edisa C
    Tack så mycket Edisa för fina ord, ses i Juni igen.
  • 2020-02-19

Bengt Arne Olof K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket charmant mäklare med humor och dessutom serviceminded. Läs mer
    2020-02-20 Annalena S svarar Bengt Arne Olof K
    Tack Bengt, det var roligt att få hjälpa till vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena
  • 2020-02-14

Elinor T skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i Åkers. Han visste exakt vad han pratade om. Mycket kunnig Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Elinor T
    Tack Elinor! Hoppas du kommer trivas!!
  • 2020-02-12

Markku K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande i samband med urvalet från 3 kontaktade mäklare.
    Förväntningarna var stora och intrycket var att denna affär skulle gå snabbt och till minst begärt pris.
    Affären gick i lås efter allt för lång tid och ngt lägre pris än det begärda.
    Ni borde ha fler cirklar för vårt intryck är att mäklaren inte gav allt som fanns i hennes makt och att affären tog alltför lång tid.
    Hamnade dock i sista cirkeln alltså men utav 10 cirklar skulle Elisabet hamnat i 9:e cirkeln. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Markku K
    Tack Markku det var trevligt att få hjälpa er!
  • 2020-02-11

Gunilla S skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt min lägenhet 2 rok i ett hus byggt kring 1900 som ligger i en åppellund. Mäklaren gav bra information, var lyhörd
    och trevlig i sitt bemötande. Högstabetyg! Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Gunilla S
    Stort tack Gunilla! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!!
  • 2020-02-10

Kerstin N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket proffsigt bemött av Elisabet. Hon visade oss två gånger. Affären slutförd efter en vecka. Hon kommer att få uppdrag att sälja vårt objekt.
    Mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Kerstin N
    Stort tack för dina fina ord Kerstin! Jag skall göra mitt yttersta även när vi snart skall gå ut med er bostad!
  • Olov K

2020-02-08

Olov K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt radhus genom Torbjörn, en mycket hjälpsam och trevlig mäklare som gärna berättade lokalt förankrade historier Läs mer
    2020-02-08 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Olov K
    Tack för det fina betyget jag fick av Er på Reco. Jag är övertygad om att Ni kommer att trivas i Er nya miljö och med Er uttalade nyfikenhet om att utforska omgivningen och öppenheten för nya bekantskaper kommer det att starkt bidra till att Ni kommer att finna att Mariefred är rätt för Er! VÄLKOMNA! PS. om Ni orkar lyssna och vill ha vill ha fler och kanske ännu mer intriga informationer som kan vara nyttiga att veta så hör Ni av Er - Ni vet var jag finns. /Torbjörn
  • 2020-02-06

Åsa N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt hus
    Kompetent och lugn
    Inte för pushande/ "säljig" - vilket är bra! Läs mer
  • 2020-01-10

Robert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt en bostadsrätt med sjönära läge och fin utsikt över strängnäs och mälaren.
    Mäklaren var snabb och mycket effektiv. Redan innan första träffen hade mäklaren en potentiell köpare.

2 dagar efter mitt första möte med mäklaren var bostaden såld till ett pris över förväntan. Sammanfattningsvis en mycket god upplevelse. Läs mer
    2020-01-10 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Robert N
    Tack för ditt fina omdöme Robert! Det gläder mig mycket att du är nöjd med det sätt jag genomförde din försäljning. Vänliga hälsningar från Torbjörn
  • 2019-12-16

Isabella O skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi hade Annalena som mäklare när hon hjälpte oss att sälja våran villa. Vilket gick både snabbt & enkelt. Vi Rekommenderar varmt henne, hon hade ett mycket proffsigt bemötande & långt över förväntan när de kom till tillgängligheten. Dessutom är Annalena väldigt jordnära med nära till skratt vilket gjort allt mycket roligare.

Vi är bara nöjda med Annalena & får våra varmaste rekommendationer som mäklare. Läs mer
    2019-12-17 Annalena S svarar Isabella O
    Tack fina Isabella för de varma rekommendationerna och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.... tack också för alla skratt :-)
    Varma hälsningar Annalena
  • 2019-12-13

Kenth D skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt genom förmedling av Thomas.
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen! Läs mer
  • 2019-12-05

Gun Ingrid Margareta Ö skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sommarhus på Ringsö
    Mycket bra bemötande”proffsig”
    Vi är mycket nöjda
    Gun o Hans Östblom Läs mer
  • 2019-11-28

William L skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpte en liten fin tvåa i Strängnäs. Blev mycket trevligt bemött och fick svar på alla frågor jag hade. Uppföljning skedde inom ett par dagar efter visning och under processen av att köpa har Annalena varit till stor hjälp för mig som förstagångsköpare. Toppbetyg till en toppenmäklare. Läs mer
    2019-11-28 Annalena S svarar William L
    Hej William, tack för fina ord och fint betyg. :-) Hälsningar Annalena
  • 2019-11-23

Lennart B skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Håller tummarna för att affären går igenom på tisdag. Vi har fått backa lite på utropspriset, men det kan bero på fel säsong. Annalena har jobbat hårt för att sälja huset. Läs mer
  • Marie B

2019-11-23

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt villan. Mäklaren som hjälpte oss var mycket kunnig och har varit vårat bollplank med alla frågor som kommer upp under resans gång. Läs mer
    2019-11-23 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs & Mariefred svarar Marie B
    Självklart med mitt arbete så långt! Detta är ju sånt som ingår i mäklarjobbet så långt. När Ni nu ska gå vidare med nytt boende så ska Ni veta att jag även fortsättningsvis finns kvar som Ert bollplank. Både Börje och du Marie är sådana härliga människor som man gärna träffar igen! Tack så långt - hörs o ses igen! / Torbjörn
  • 2019-11-18

Carina N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi skulle sälja våran villa och gick på tips om våran mäklare.
    tipset var rätt och vi fick en toppenmäklare som visade stort intresse, fick massa bra information, inte stressad.
    Bra info under hela försäljningen och fick tidigt dag/tid för överlämning till nya ägare.
    Har inget negativt alls att säga utan endast starkt rekommendera Linda sill nästa som ska sälja. Läs mer
  • Håkan A

2019-11-07

Håkan A skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Väldigt bra helt enkelt! Kan den lokala marknaden och löser uppgiften på bästa sätt. Läs mer
    2019-11-07 Elisabet J svarar Håkan A
    Stort tack Håkan!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er igen!
    Varma hej! /Elisabet
  • 2019-11-05

Lars-Erik J skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt ett torp och min mäklare var över förväntningarna. Toppbetyg. Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Lars-Erik J
    Tack för de fina orden Lars-Erik.
  • Kajsa F

2019-10-31

Kajsa F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    AnnaLena Stening,
    Super professionell och en mycket trevlig mäklare, hon underlättade verkligen min försäljningsprocess, så fantastisk hjälpsam 🙏 En riktigt skön prick 🤝💕 Läs mer
  • 2019-10-30

Anders S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionell kunnig uthållig. Skulle kunna vara lite mer sälj fokus i dialog med kunderna för att komma till avslut fortare. Läs mer
  • 2019-10-30

Calle W skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde en lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och fick ett toppbemötande. Mäklaren var närvarande och stöttande genom hela processen och jag känner att jag alltid kunde vända mig till henne med frågor och funderingar. I det stora hela är jag extremt nöjd och skulle inte tveka att använda dom igen eller rekommendera dom vidare. Läs mer
    2019-10-30 Elisabet J svarar Calle W
    Stort tack för din rekommendation Calle! Vad glad jag blir! :) Varma hälsningar Elisabet

Mikko H skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fantastiskt bra jobbat Linda på Mariefredskontoret
    MVH
    Mikko o Lotta Läs mer

Joanna T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt ett hus i Mariefred. Mäklaren Linda Sköld var mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Allt har gått väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta som köpare. Läs mer

Josefine S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda har sålt mitt hus i Mariefred. Jag har uppfattat Linda som jordnära, stöttande och ärlig under hela prosessen. Egenskaper som jag uppskattat. Läs mer
  • 2019-10-28

Ulf F skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Enbart positiva erfarenheter inom alla områden. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Ulf F
    Stort tack Ulf! Varma hälsningar till er! /Elisabet
  • 2019-10-28

Christian D skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en villa genom ett dödsbo, Linda är saklig, ödmjuk och kunnig. Läs mer

Kent E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt ett radhus i Mariefred.
    Linda Sköld har verkligen hjälpt oss att hitta det rätta huset
    i Mariefred .Vårt krav var radhus 1plan som hon till slut hittade åt oss efter ett antal visningar som vi avböjde.
    Linda har ett stort tålamod och engagemang för att hitta det rätta objektet.
    Tack Linda Sköld Läs mer

Maria G skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda är kunnig, noga, proffsig, vänlig, positiv, oerhört trevlig o jag har enbart väldigt goda ord att säga om henne. Jag rekommenderar henne varm o jag kommer själv alltid anlita henne om jag ska sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-10-25

Marianne E skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig och trevlig. Rätt man på rätt plats. Läs mer
  • 2019-10-25

Fikriye N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bemötande var jätte trevligt och fin.
    Vi köpte en villa/Radhus.
    Våran förväntningar gick bra tillslut. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Fikriye N
    Tack för er rekommendation Fikriye! Hoppas ni trivs i er nya bostad! MVH Elisabet
  • 2019-10-25

Rickard G skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig. Informati. Proffesionell Läs mer

Camilla A skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Linda, Svensk Fast Mariefred och är väldigt nöjda med hjälpen vi fått under båda affärerna. Hon/Byrån rekommenderas starkt från vår sida och vi skulle välja dem igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-24

Erik E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har sålt ett hus på 270 kvm samt en lägenhet på 57 kvm inom loppet av 6 månader.
    Elisabet har gjort ett strålande jobb på båda objekten, man får hela tiden återkoppling och framför allt råd till hur man ska göra och gå vidare i försäljningen, Elisabet tar alltid det extra steget både för mig som säljare och även för köparen.
    Mina förväntningar var höga pga av Elisabets rykte och hon överträffade dom stort.
    Skulle varmt rekommendera Elisabet till alla som ska sälja eller köpa!
    5+ av 5 Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Erik E
    Tack för två riktgt fina samarbeten Erik, och varmt tack för dina ord, vad glad jag blir! /Elisabet
  • 2019-10-24

Helen U skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi köpte bostadsrätt. Elisabeth svarade på våra frågor på ett mycket proffsigt sätt. Likaså vid kontrakt skrivningen. Informationen var utförlig men ändå inte med en massa onödiga ord osv. Kändes tryggt att göra affär med henne som mäklare Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Helen U
    Stort tack Helen! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Varma hälsningar Elisabet

Karin B skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt i Strängnäs.
    Pos bemötande av mäklaren.
    Inget att klaga på! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Karin B
    Tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas här i Strängnäs.

Frida B skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Seriös, trevlig och kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Frida B
    Stort tack Frida för de fina orden.
  • 2019-10-23

Sheila K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth får högsta betyg inom alla områden. Riktigt bra service, uppföljning. Bra rådgivning och ett otroligt engagemang! Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Sheila K
    Stort TACK för förtroendet och dina fina ord Sheila! Hoppas ni trivs i ert nya! /Elisabet

Ina J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde en sekelskiftvilla på hedlandet utanför Mariefred. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande, ger ett kunnigt och förtroendeingivande intryck vilket stämmer.
    Bra och informativa samtal och diskussioner om hur vi skulle gå till väga inför försäljningen.
    Kan marknaden, gör bra och korrekta värderingar, snygg och välskriven folder om vårt hus, bra respons även från köparna om vår mäklare. Vi kommer definitivt använda henne igen och rekommendera henne till alla vi känner, väldigt nöjda. Läs mer

Johan H skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kändes osäker och ställde för mycket frågor Läs mer
  • 2019-10-23

Kjell Åke N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt Fastighet i Mariefred. Från starten med offert för två år sen har Linda alltid varit korrekt och saklig samt realistisk i sin syn på försäljningen.
    Jag kontaktade 5 st mäklare så konkurrensen var stenhård och orealistiska, flamsiga försvann först följt av personer där personkemin inte stämde fullt ut. Läs mer
  • Lars-Olle B

2019-10-23

Lars-Olle B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt sommarställe på Ringsö [ö i Mälaren] förstklassigt bemötande och proffsigt. Kan rekommendera på det varmaste. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har varit mycket nöjd över mitt bemötande av min mäklare.
    Känner att vi kan ha en öppen dialog.
    Har också uppnått mina förväntningar.
    Mäklaren har hjälp mig att sälja flera fastigheter. Och rekommenderar starkt denna mäklarbyrå. Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Jonas E
    Stort tack för dina ord Jonas! Vi ses snart igen! /Elisabet

Jennie K skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi hade en mycket positiv upplevelse vid vårt husköp. Bra mäklare! Läs mer

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs