Läs vad 217 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs 2

• 2021-01-21
    Trevliga personal och bra bemötande
    Ahsan Ahsanullah H
    • 74.5 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej, Tack för din feedback ha en fin dag. :-) Hälsningar Annalena

• 2021-01-19
    Jag har köpt en lägenhet i åkers styckebruk.
    Linda är proffessionell, saklig och genuin. Kommer definitivt att kontakta henne om jag behöver mäklare i framtiden.
    Jessica S
    • 77.0 m²
    • Åkers Styckebruk
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort tack Jessica och grattis till din nya lägenhet!

• 2021-01-11
    Professionell mäklare som infriat förväntningarna från mig som säljare, men även hos köparen.
    Martin J
    • 134.0 m²
    • Mariefred
    sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack för ett trevligt samarbete, Martin!

• 2021-01-09
    Köpte en trea genom Tomas, proffsigt och bra bemötande!
    Jesper E
    • 82.4 m²
    • Strängnäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-12-29
    Dom var ju två vid tillfället och mycket trevliga vid min visning av lägenheten ! Så kan bara ge possitiv feedback Mvh. S
    Susanna G
    • 74.5 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej Susanna, tack så mycket för fina ord :-) Vi syns snart igen. Hälsningar Annalena

• 2020-12-29
    Han var fantastisk bra rak och tydlig och väldigt bra på att förmedla att allt var i sin ordning att jag kände mig trygg i ex vid budgvingen.
    Monika K
    • 157.0 m²
    • Åkers Styckebruk
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort tack Monika och lycka till med renoveringen!!

• 2020-12-24
    Vi sålde vårat radhus från 2016 och efter en lugn start med ett lägre bud, så fick vi det vi ville ha.
    Annalena skötte sig på ett proffesionellt sätt, och lyssnade verkligen på våra behov och önskningar.
    Sammanfattad upplevelse: väldigt bra.
    Anton K
    Anton K
    • 96.0 m²
    • Strängnäs
    Tack så mycket för er fina rekommendation. God fortsättning :-)

• 2020-12-17
    Köpt lägenhet. Bra kommunikation, snabb återkoppling med svar på frågor. Ordna visningar på obekväm arbetstid utan att krångla eller föreslå alternativa tider.

Att förbättra på kontoret för alla, gäller att säkerställa att dokument som ges ut är den sist utgivna versionen innan det går till kund. T.ex. Årsredovisning, stadgar.
    Jan P
    • 1:a
    • 44.4 m²
  • 2020-12-16
    Mycket bra och duktig mäklare, bra och smidig affär
    Patrik E
    • 96.0 m²
    Tack Patrik , för fina ord :-) //Annalena

• 2020-12-13
    Bra tillgänglighet, bra kommunikation och mycket trevligt bemötande.
    Daniel S
    • 59.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej Daniel tack så mycket för din rekommendation. Hälsningar Annalena

• 2020-12-04
    Hej, Linda Sköld är enligt min uppfattning synnerligen kompetent, seriös, noggrann, serviceinriktad och dessutom mycket trvevlig att ha att göra med. Linda kan jag varmt rekommendera!
    Anders Wagner
    Anders W
    • 82.0 m²
    • Mariefred
    Tack Anders för den fina rekommendationen!

• 2020-11-27
    Sålt tämligen dyr villa. Linda har varit absolut perfekt i bemötande, engagemang och alltid varit positiv och uppmuntrande under hela processen. Kan inte nog rekommendera Linda. Bara hört positiva kommentarer från presumtiva köpare gällande hanteringen och vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är. Rekommenderas varmt.
    Nils B
    Nils B
    • 290.0 m²
    • Mariefred
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit en glädje att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus.

• 2020-11-27
    Vi har köpt en bostad i Strängnäs
    Elisabet har hela tiden visat på ett professionellt sätt att ta emot oss och våra frågor. Elisabet har under vår resa till att köpa huset kunnat bemöta vår olika önskningar som säkert inte alltid varit så lätta att åstadkomma.

Det är en stor affär att köpa ett hus och vi har inte under någon del av tiden känt någon sorts tvekan eller otrygghet.
    Under den långa tiden vi letat hus i Strängnäs har vi inte träffat på en Mäklare som varit så trygg och tillmötesgående som Elisabet.
    Marguita W
    • 166.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort tack för er fina Reco Marguita, det värmer verkligen! Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er till ert drömhus och få välkomna er till Strängnäs! Ta hand om er nu så ses vi snart igen! Varma hej!

• 2020-11-26
    Jag har sålt min mammas radhus. Annalena tog stort ägandeskap över hela affären såsom kontakt med dödsboupprättaren och inblandade myndigheter. En snabb hantering av allt förarbete fram till visning och budgivning.
    Rekommenderas varmt!
    Robert C
    • 98.0 m²
    • Strängnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej, tack så mycket för din fina rekommendation. :-) //Annalena

• 2020-11-20
    Vi har sålt ett radhus.
    Mäklaren har varit mycket erfaren, kunnig och professionell. Lösningsfokuserad och kreativ. Vi är mycket nöjda. Betyg 5 av 5.
    Lars B
    • 135.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-11-14
    Vi har köpt ett fritidshus som Tomas ordnade visning på innan det kom ut på marknaden vilket vi är mkt tacksamma för. Han är jättetrevlig och påläst samt mkt lätt att få tag i.
    Vår första kontakt med en mäklare har överstigit alla våra förväntningar. Tomas får absolut toppbetyg!
    Tony B
    • 71.0 m²
  • 2020-11-13
    Har sålt en bostadsrätt .
    Har tidigare haft med Elisabet att göra och har ett starkt förtroende . Klar och tydlig med ett fantastiskt kunnande.

Elisabet har verkligen gjort allt för försäljningen av lägenheten samt all information jag har fått .
    Rose-marie L
    • 73.5 m²
    • Strängnäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort tack för dina fina ord Rose-Marie! Tack för förtroendet, jätteroligt att få hjälpa er ännu en gång :) Varma hälsningar, vi ses snart igen!

• 2020-11-11
    Duktig, erfaren samt en god kontakt mellan alla parter. Gick över förväntan och sålde snabbt samt smidigt.
    David A
    • 200.0 m²
    Hej David, tack för ditt fina omdöme. :-) //Annalena

• 2020-11-11
    Linda har hjälpt oss att sälja vårt hus i Åker.
    Linda har bemött oss på absolut bästa möjliga sätt. Mina förväntningar var kanske inte riktigt så stora från början, även om hon har hjälpt oss på ett föredömligt sätt tidigare med att sälja min mamma´s hus.
    Jag har uppfattat Linda´s agerande som synnerligen professionellt och hjälpsamt på alla sätt. Har jag haft frågor, har jag fått snabba svar och ett bra bemötande.
    Dag C
    • 121.0 m²
  • 2020-11-11
    Trevlig och lättsam. Snabb att återkoppla vid frågor oavsett tid på dagen.
    Linda E
    • 131.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej, tack så mycket för fint omdöme. Hälsningar Annalena

• 2020-11-10
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande! Inte påträngande på något sätt, samtidigt personlig och transparent. Vi är väldigt nöjda.
    Tobias D
    • 200.0 m²
    Hej, tack för fina ord och omdöme. :-) //Annalena

• 2020-11-09
    Anna-Lena sålde mitt hus.
    Hon var glad, trevlig och positiv i sitt arbete.
    Att samarbeta med Annalena var jättekul och trevligt.
    Jag skulle varmt rekommendera henne.
    Stort tack från en jättenöjd kund.
    Alma M
    • 131.0 m²
    • Strängnäs
    Stort Tack Alma för fin rekommendation, det var väldigt roligt att få hjälpa till :-)

• 2020-10-30
    Genomförde ett husköp med Tomas som mäklare. Alltid tillgänglig. Bra förberedelser inför kontraktskrivningen. Inga problem med frågor eller extra visning.
    Stefan N
    • 155.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-10-26
    Fritidshus, en mycket bra bemöttande från mäklaren.
    Jag har tidigare anlitat samma byrå
    och är väldig nöjd i allmänhet.
    Patricia S
    • 57.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-10-24
    Sålde en bostadsrätt och kände mig hela tiden prioriterad som kund, alltid trevligt bemött. Hela processen genom försäljningen gick extremt smidigt och jag kände mig trygg i alla beslut jag blev ombedd att ta tack vare det stöd som hela tiden fanns tillgängligt.
    Rickard L
    • 59.0 m²
    • Strängnäs
    Stort tack för din fina Reco Rickard, det värmer! :) Tack igen för förtroendet att hjälpa dig med din fina bostadsrätt! Varma hälsningar Elisabet och Annalena

• 2020-10-21
    Väldigt professionellt, alltid hålade oss informerade av försäljnings utvecklingen, och var öppet och transparent.
    Angel T
    • 77.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack för fint beröm! Detta är andra affären vi gör tillsammans och det är alltid lika trevligt och lättsamt att ha med dig att göra!

• 2020-10-09
    Veldig nøyd med byrået og Torbjørn som min megler. Alt har gått smidig og uten problemer. Huset ble solgt på rekordtid fordi Torbjørn var maksimalt engasjert i prosjektet.

Han - og byrået - får mine beste anbefalinger (rekomendasjoner).
    Lida H
    • 146.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack för det fina omdömet Lida - det värmer verkligen! Stort lycka till nu i landet med de vackra fjordarna!

• 2020-10-08
    Sålt ett radhus
    Thomas var öppen och ärlig med vilka vad man kunde vänta sig vad gäller intresse och ev budgivning. Bra dialog och proffsigt genomfört.
    Anders J
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Mariefred
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack Anders! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!!

• 2020-10-08
    Köpt ett hus.
    Blev bemött på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    Förväntningarna levde hon verkligen upp till plus lite till!
    Håkan T
    • 140.0 m²
    • Mariefred
    köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-10-01
    Har nyligen sålt ett radhus. Thomas har varit trygg, tydlig och transparant. Han har haft en tydlig strategi men samtidigt varit lyhörd inför våra tankar. Vi är mycket nöjda!
    Åsa B
    • 114.0 m²
    • Åkers Styckebruk
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Stort tack Åsa! Varit jätteroligt att arbeta tillsammans!

• 2020-09-26
    mycket trevlig person och jag fick svar på de frågor jag hade. Annalena kunde nog ha informerat mer om parkeringsplatser och bredband (fiber)
    Ulf K
    Ulf K
    • 5:a
    • 108.0 m²
    • Strängnäs
    Hej Ulf, tack för din rekommendation. Informationen om fiber och parkering fanns med i prospektet. Men jag ska absolut ta till mig detta och informera bättre till nästa gång. :-)

• 2020-09-24
    Elisabet var väldigt informativ och påläst i sin information om vårt objekt. Vi är väldigt nöjda med Elisabet. Under budgivningen var hon riktigt proffsig!
    Janne A
    • 138.0 m²
    • Strängnäs
    Stort tack för ert fina omdöme Janne! Så kul att. få välkomna er till Strängnäs snart! Varma hälsningar. Elisabet

• 2020-09-17
    Köpt vårat drömhus, Elisabet är en mäklare i världsklass!
    Eleonora R
    • 102.0 m²
    • Stallarholmen
    Stort tack för de fina orden, det värmer! :) Så roligt att ni hittade rätt, härligt att få välkomna er familj hit! Varma hälsingar Elisabet

• 2020-09-15
    Tryggt, enkelt och mycket bra service.
    Jens E
    • 159.0 m²
    • Stallarholmen
    Hej Jens, tack så mycket för din fina rekommendation. Ha det fint, ses i December :-) //Annalena

• 2020-09-11
    Hoppas att ni redan har fått vårat svar?
    Kristina L
    • 138.0 m²
    • Strängnäs
    Tack Kristina, så härligt att få välkomna er till Strängnäs! Varma hälsningar! /Elisabet

• 2020-09-09
    Vi sålde vårat hus i Mariefred med Linda som skötte det hela galant från början till slut , hennes starkaste egenskaper som mäklare enligt oss är att hon är lyhörd , vänlig , lugn och saklig som i helhet ger ett avstressande intryck på köpare och då kanske främst förstagångsköpare.
    Tack Linda ! Det är dig vi hör av oss till igen om det är förändring på gång 😃
    // T & S
    Tony O
    • 161.0 m²
    • Mariefred
    Tack Tony och Sofie för er rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa till att sälja ert fina hus!

• 2020-08-29
    Sålt en villa. Fint och ödmjukt bemötande. Mäklaren levde upp till våra förväntningar men hade gärna fått vara mer på, idérik och drivande i olika förslag på hur vi kunde göra för att påskynda vår försäljning. I övrigt är vi nöjda.
    Linda S
    • Strängnäs
    Hej Linda, tack för din fina rekommendation, det kändes roligt att min idé om att styla om och ta nya bilder gav resultat. Önskar er en fin höst tills vi ses igen ;)

• 2020-08-28
    Jag har sålt en skogstomt på en ö
    Mäklaren var mycket trevlig, tillmötesgående, gav bra tips, ärlig och samarbetsvillig.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    Jag känner mig mycket nöjd.
    Carina O
    Carina O
    • Stallarholmen
    sålde en tomt med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack Carina! Kul att du är nöjd.

• 2020-08-28
    Professionell, trevlig, tillgänglig, hjälpsam.
    Dennis J
    Hej Dennis, Tack för fint omdöme. :) mvh Annalena

• 2020-08-26
    Köpt tomt på Ringsö, utmärkt visning, mycket professionell, trevlig mäklare!
    Maria W
    • Stallarholmen
    köpte en tomt med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack Maria! Lycka till med byggandet.

• 2020-08-26
    Köpt en fristående villa på 128kvm i Strängnäs.

Jättetrevlig och professionell. Gjorde att hela processen kändes naturligt och bekväm!

Hade varmt rekommenderat henne vidare.
    Linn W
    • Strängnäs
    Hej Linn, tack så mycket för fina ord och din rekommendation. :-)

• 2020-08-23
    Annalena sålde vår bostadsrätt och det var väldigt enkelt att samarbeta med henne. Extra plus för att hon var med på fotograferingen av lägenheten. Kan varmt rekommendera Annalena!
    Tony H
    • 75.0 m²
    • Strängnäs
    Hej, Tack Tony för din rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. :-)

• 2020-08-21
    Jag och min sambo köpte en lägenhet och vi kunde boka en tid innan visningen för att kolla på lägenheten
    Sunny C
    • 75.0 m²
    Hej Sunny tack för din rekommendation. :) mvh Annalena Stening

• 2020-08-03
    Sålt ett fritidshus.
    Linda är engagerad, seriös och kommunikativ.
    Arvodet lite väl högt.
    Anders P
    • 72.0 m²
    • Stallarholmen
    sålde sin stuga med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej Anders, Tack för din fina Reco, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus ute på ön. Vänligen Linda Sköld, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-07-23
    Köpt bostadsrätt i Mariefred. Mäklaren är Mycket kunnig, duktig och hjälpsam.
    Timo R
    • 50.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-07-15
    Bra beskrivning av objektet, rättvisande med bra bilder - ovanligt!
    Mikael L
    • 95.5 m²
    • Åkers Styckebruk
    köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-07-15
    Köp av fritidshus. Väldigt trevligt bemötande, servicevänligt och proffsigt. Fick hjälp med svar på alla de frågor jag hade. Finns ingenting att klaga på från min sida snarare tvärtom.
    Peter J
    • 46.0 m²
  • 2020-07-15
    Bra bemötande och ambitiöst upplägg.
    Suzanne S
    • 46.0 m²
  • 2020-07-13
    Jag upplever Linda som kunnig, engagerad och trygg i sin roll som mäklare. Hon ger ett fint och proffsigt bemötande.
    Camilla N
    • 65.0 m²
    • Mariefred
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-07-10
    Tomas hjälpte oss att sälja vårt hus med professionell effektivitet och hög kvalitet.
    Catarina D
    • 94.0 m²
    • Strängnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs