Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 292 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs 2

• sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-27
    Hon har ordning och reda på försäljningen, och lätt att samarbeta med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-27
    Väldigt proffsigt, behjälpligt och med störst hänsyn till vora mål till försäljning
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-27
    Mäklaren var inte så påstridig och snackig/sälj vilket vi uppskattade. Snabb svarstid på mail. Kort och gott en bra mäklare.
    2021-09-27
    Ett ödmjukt bemötande till oss som spekulant och en tydligt och öppen dialog till vad vi som köpare kan förvänta oss i aktuell affär. Påläst och gav snabb återkoppling på frågor. Höll muntliga överenskommelser och en smidig affär i vår största investering genomfördes enkelt och tryggt. Mycket nöjda.

Rekommenderas varmt!
    2021-09-25
    Väl bemött av Annalena som vi upplevde engagerad, lätt att få tag på och flexibel!
    Mycket nöjda.
    Tack så mycket Eric för ditt omdöme, :-) //Annalena Annalena Stening
  • sålde en tomt med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-23
    Bemötandet var Korrekt, han är saklig, tydlig och förhandlingsbar.

Mina förväntningar var förstås att få rimligt betalt vid försäljningen och det anser jag blev uppfyllt.

Försäljningen av min tomt avslutades på mindre än en vecka och det är mer än väl godkänt i utförande.
    2021-09-23
    Det var ett bra och trevlig bemötande.
    Som uppnådde mina förväntningar.
    Lyhörd och enkel att samarbeta med.
    Tack Jonas för fint omdöme :-) Kul att få hjälpa er med försäljningen. //Annalena Annalena Stening
    2021-09-20
    Mycket kompetent o trevlig samt mycket god kännedom om priset o eventuella köpare i trakten
    2021-09-20
    Toppenmäklare! Lugn, trygg och pålitlig!
  • köpte en tomt med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-13
    Trevlig, erfaren, noggrann, engagerad och mycket kunnig mäklare.
    2021-08-31
    Linda var proffsig och inlyssnande och mån om att vi som säljare blev nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-30
    Fantastisk, lyhörd och hjälpsam!
    Tack Johanna fint skrivet :)hälsningar Annalena Annalena Stening
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-30
    Väldigt tillmötesgående och bra mäklare! Väldigt nöjd med allt kring köp och försäljning! Rekommenderas starkt!
    Högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-30
    Linda är mycket trevlig, tillmötesgående och och har kunnat hjälpa mig med det jag behöver inför köpet av huset.
    Finns inget att klaga på.

Vänligen
    Lena Hast
  • köpte sin stuga med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-17
    Professionell, lyhörd, engagerad och lösenorienterad
    Stort tack för ditt omdöme Hasse, det värmer! Glada hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • Lena E
    2021-08-16
    Kunnig och engagerad, återkommer snabbt med svar på alla våra frågor. Enbart bra bemötande så det har känts tryggt och bra!!
    Tack Lena det var så roligt att få hjälpa er på resan till ert nya smultronställe, där kommer ni att trivas! Hälsa make och Simba så gott! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-04
    Vi blev fantastiskt bemötta av Torbjörn. Han gav tydlig information om Fjällsta 3 som gav ett bra underlag för vårt beslut att köpa fastigheten. Vi upplevde Torbjörn som mycket professionell, erfaren och kunnig samt lugn och sansad vilket gjorde att vi höll oss på banan :)
    Tack för ditt fina omdöme och uppskattningen av mitt sätt att arbeta. Det värmer mitt hjärta och jag ser fram emot att få träffa Er igen! Jag hoppas att dom gamla Vikingarna strax utanför Er tomtgräns är av vänskaplig natur och inte spökar för mycket för Er! Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-26
    en mäklare över förväntan. trevligt och proffsigt och vänligt bemötande. alltid snabb kontakt av händelse ang. ev köpare.
    6 stjärnor av 5.
    Ann-Kristin Flingdal
    Hej Ann-Christin, Tack! vilket fint omdöme , vi ses om ett par dagar igen :) Hälsningar Annalena Annalena Stening
  • Roland F
    sålde sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-22
    Annalena var engagerad på ett kompetent sätt i mitt ärende från första mötet
    Hej, Tack för de fina orden, ses snart igen. Hälsningar Annalena Annalena Stening
    2021-07-22
    Hjälpsam och trevlig. Rekommenderar Linda till mina vänner som funderar på att sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-19
    Vi är 100% nöjda med Linda som mäklare.
    Hon får 10/10 av oss som köpare av vår nya bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-14
    Införstådd i vad vi var ute efter och gav oss chans att se objekt i förhand. Ärlig i sina svar även om svaret var att han faktiskt inte kunde svara på frågan utan fick återkomma med svar.
    2021-07-08
    Linda var oklanderligt professionell i sitt arbete enligt vad jag kan bedöma.
    2021-07-07
    Mycket trevlig och tydlig mäklare. Sammanfattar paragraferna på köpekontraktet i tydligt och enkelt språk så man förstår. Rekommenderas!
    2021-07-07
    Bra kommunikationer med Thomas och han var tydlig med allt.
    2021-07-06
    Mycket bra bemötande, lätt att nå. Objektiv angående budgivare.
    Kunnig.
    Kontaktade Linda för att min son hade så bra erfarenhet av henne vid en annan husförsäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-02
    Vi hade stor tillit till mäklaren som var väl insatt i både radhuset och området i stort.
    Trevlig bemötande. Vi har bara positiva saker att säga!
  • sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-02
    Affären är ju inte slutförd ännu men jag tycker att han lade för stort ansvar på mig. Att den " trappa" med ökad arvode från 50000 och sedan 10% mer för varje 100000 över utgångsläget måste justeras eftersom det skulle ge ett arvode på 80000 kr och det är han verkligen inte värd. Han var inte tillräckligt närvarande och inte tillräckligt engagerd. Tre intresserade spekulanter fick jag själv ta hand om bl.a den som köpte huset.Jag kommer inte att ge honom något positivt betyg.Han får minusbetyg
    Väldigt tråkigt att du upplever mitt arbete och engagemang på det sättet. Jag anser att jag varit särskilt engagerad och ställt upp med både skjuts och extra stöd när fanns särskilda omständigheter att kommunicera via din telefon. Eftersom önskemålet var en snabb affär har du tagit visningar på tider då jag inte varit tillgänglig, vilket vi annars hade hittat en annan tid för där jag hade kunnat delta. Säljpriset slutade långt över förväntat slutpris och arvodet var i enlighet med det avtal du skrev under. Jag kontaktar dig gärna för att få reda på vad du tycker att jag kunde gjort ytterligare, då kundnöjdhet är extremt viktigt för mig. Tomas Engström
  • Fredrik K
    2021-06-30
    Mycket trevligt och bra bemötande. Det märktes direkt att mäklaren var erfaren.

För mig var det viktigt med med tjänster utöver själva försäljningen, vilket mäklaren förmedlade på ett bra sätt.

Så summa summarum, jag är inget annat än helt nöjd!
    2021-06-30
    Väldigt nöjd med Thomas insats när vi köpte hus!
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-06-29
    Thomas har ett professionellt och trevligt bemötande. Han är noggrann, tydlig och effektiv. Lätt att komma i kontakt med och kan besvara frågor.
    2021-06-29
    Bästa mäklare jätte duktig ärligt;)
    Rekommenderar Thomas östholm;)
  • Carina G
    • Centrum
    2021-06-28
    Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren

Att de skulle sälja vår lägenhet snabbt och så blev det. Såld på 7 dagar😊 t om innan visning
    Hej Carina, Det var roligt att det gick så bra :-) Hälsningar Annalena Annalena Stening
  • Tomas B
    2021-06-18
    Mycket trevligt bemötande, kunnig, lätt att komma i kontakt och ger snabb återkoppling.
    2021-06-14
    Mycket nöjd med kontakt och köpet av huset via Linda.
    2021-06-09
    Trevlig, seriös och saklig mäklare.
    2021-06-08
    Annalena Stening hjälpte mig med att sälja en svår såld lägenhet.
    Väldigt duktig och mycket erfaren mäklare! Skulle definitivt anlita henne igen.
    Hej, Tack så mycket för dina fina ord :-) syns på tillträdet. Annalena Stening
    2021-06-07
    Vi sålde en fastighet i Mariefred, första kontakten med Linda var mycket positiv, hon kom med många värdefulla tips och idéer. Vid fotograferingen hade hon bra kontakt med fotografen och visade tydligt vad hon ville att han skulle fotografera. Texten i annonsen var informativ och mycket trevligt skriven. Vi är supernöjda!
    2021-06-02
    Allt gick så bra och vi kunde med enkelhet boka extra visning och snabbt möte.
    Tack Anna, ha det så bra syns på tillträdet. :-) Annalena Stening
  • sålde sin stuga med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-30
    Linda sålde ett fritidshus åt oss! Med Linda kändes hela processen trygg och tydlig! Hon är proffesionell, lugn och trygg. Även socialt väldigt trevlig! Linda hade väldigt bra koll på marknaden jämfört med andra mäklare vi pratade med i området. Vi kan varmt rekommendera Linda till alla som funderar på att sälja sitt hus!
    2021-05-22
    Fritidshus
    Trevligt bemötande
    Förväntade mig aktivt agerande och fortlöpande information under säljfasen vilket uppfylldes på ett bra sätt.
    En fullgod insats under trevliga former
    2021-05-21
    Vi har köpt ett fritidshus genom Linda. Vi har blivit bra bemötta och fått jättefin återkoppling under hela tiden. Vi är väldigt nöjda.
    2021-05-14
    Har både köpt (villa) och sålt (radhus) med hjälp av Annalena och vi är verkligen jättenöjda! Annalena har ett mycket fint bemötande, alltid positiv och trevlig, och hon är kunnig och professionell. Vi har känt oss 100% trygga genom hela processen och allt har gått väldigt smidigt. Vi kan varmt rekommendera Annalena! Toppbetyg till en toppmäklare:-)!
    hej, tack så mycket Helena, roligt att få hjälpa till :-) Annalena Stening
    2021-05-12
    Fick bra hjälp vid bostadsköp. Bra återkoppling, flexibel och gav ett erfaret intryck.
    2021-05-12
    Väldigt bra, kändes tryggt som köpare.

Kan inget annat än att rekommendera 👍🏻
    2021-05-11
    Sålt villafastighet.

Glad, trevlig och professionell.
    God information om vad försäljningen innebar,
    svar på frågor på ett mycket informativt sätt.
    Linda Sköld är en, enligt vårt förmenande, en mycket skicklig
    mäklare.
    Vi vill gärna och varmt rekommendera henne till andra i säljtankar.
    2021-05-11
    Annalena är proffsig och effektiv samtidigt som hon är trevlig.
    2021-05-07
    Köpt sommarhus med Thomas som mäklare. Thomas är trevlig, noggrann, hjälpsam och lätt att nå.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-06
    Sålt radhus efter min fars död. Proven med försäljningen flutit mycket bra.
    2021-05-03
    Sålt en villa
    Mycket bra bemötande från mäklaren
    Fick stora förväntningar över att huset skulle säljas snabbt men tycker att det drog ut på tiden

I det stora hela en bra mäklare