Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 398 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb och smidig process.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och pådrivande för snabbt och smidigt avslut.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-26 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt! Harmonisk att tala med. Tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-22 Verifierad kund
    Super trevlig som person och absolut toppklass av mäklare, alla mina förväntningar som jag hade levdes upp till och mer där till. Det vi pratade om och kom fram till levererades till fullo! 100% nöjd kund.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-22 Verifierad kund
    Annalena är säljarnas mäklare, och jag tycker att hon gör sitt jobb utmärkt ,när det blev tid att förhandla mellan mig och ägarna , för att göra försäljningen smidig.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Linda har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande och är lyhörd på kundens önskemål och tankar.
    Hon är rutinerad och kunnig och kan skapa medvetenhet på ett enkelt sätt om frågetecken skulle dyka upp under sälj/köp processen.
    Linda är engagerad och skapar därav en trygghet från start till mål vilket gör att jag kan ge det bästa rekommendationer att anlita Linda som mäklare när du funderar på att sälja eller köpa bostad.
    Stort tack för ett trevligt samarbete och för den fina rekommendationen! Linda Sköld
  • Stefan A
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mido är en väldigt trevlig och driven mäklare som har väldigt goda kunskaper avseende bostadsaffärer.
    Han har överträffat alla mina förväntningar och jag kan säga att han är den bästa mäklare jag haft att göra med och jag har haft att göra med väldigt många mäklare genom mina bostadsaffärer.
    Så 100/10 i betyg!
    /Stefan
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från en professionell och mycket kompetent mäklare. Rekommenderas.
  • Pia S
    2022-09-13 Verifierad kund
    …”… och priset går till - Mido Salkic på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs! 🏆”…
    Mido är seriös, noggrann och mycket smidig. Alltid vänlig, tålmodig och tillgänglig. En bättre mäklare är nog svår att finna… Han hjälpte oss hitta rätt köpare till vårt objekt och det blev snabb och smidig affär. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Familjen Kjellin, Stockholm
    Tack Pia för dom fina orden! Skönt att allting löste sig snabbt för eran del så att ni kan fokusera på det viktiga i livet! :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, alltid tillgänglig, mycket hjälpsam
    Tack Daniel och tack för ert fina bemötande! :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-08-25 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande hela vägen från visning till avtal.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Väldigt engagerad, trevlig och svarar snabbt!
    Tack Mido för att du tryggt hjälpte oss igenom vårt första husköp :)
    Tack Anna!! :) Så kul att kunna hjälpa er med ert första husköp! Kommer bli kanon för er med massor av yta att odla på! Och extra cred till dig som verkligen var påläst innan på samtliga bitar, det kommer man långt på! :) Mido Salkic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-08-20 Verifierad kund
    Positiv och trevlig som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss med försäljning! Levde definitivt upp till förväntningarna.
  • köpte en tomt med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-08-19 Verifierad kund
    Hon var snabb med att återkoppla. Kunnig, seriös och mycket trevlig och tillmötesgående.
    Skulle gärna rekommendera dera henne.
    Hej, Birgitta tack så mycket för fint omdöme :-) Vi hörs vidare hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-08-11 Verifierad kund
    Linda S är en mycket trevlig och seriös Mäklare. Ger klara besked, är tillgänglig och har ordning och reda. Linda S skapar och ger ett förtroende och lever upp till det, till både säljare och köpare. Jag klart rekommendera Lina S som mäklare.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Lugn, metodiskt, affärsmässig och proffsig.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Att köpa sitt första hus efter att ha letat i över två år skulle kunna vara en oerhört nervig och ångestladdad situation, men Mido gjorde allt till ett sant nöje! Från att ha tidigare mäklarerfarenheter där vi inte alls känt oss uppmärksammade eller ens fått svar på frågor, så var detta en helt annan upplevelse, som vi varmt kan rekommendera. Vi som köpare kände oss oerhört väl omhändertagna och kände direkt att Mido var rak och tydlig och gjorde allt för att både vi och säljarna skulle få en så enkel och smidig upplevelse som möjligt.
    Tack Frida & Viktor för ett så fint omdöme! Jag är så glad för eran skull att ni äntligen hittat rätt hem efter så långt letande! Att affären gick smidigt är ju också eran förtjänst till stor del! :) Vi ses säkert på nån lokal restaurang här i höst när ni provar alla matställen! :) Mido Salkic
  • sålde sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-08-10 Verifierad kund
    Stort engagemang från första kontakten! Lättsam, trevlig och tillmötesgående. Alltid tillgänglig för frågor och höll oss hela tiden uppdaterade. Snabb som attan på att få till både möten, bilder och annons. Ett extra plus i kanten för bra marknadsföring i olika kanaler; det hjälpte oss till snabb affär!
    Tack Pernilla!! :) Tack för förtroendet och det fina omdömet! Så smidigt och enkelt att samarbeta med er! Lycka till uppe i norr nu :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-08-03 Verifierad kund
    Elisabet är trevlig, hjälpsam och alltid tillgänglig vilket ledde till väldigt smidig affär
    Tack för de fina orden Jonas! Det var roligt att få hjälpa er hitta hem! :) Ha en fortsatt skön sommar! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-07-11 Verifierad kund
    Lätt att jobba med.

Höll mig bra uppdaterad.
    Muchas gracias amigo!! :) Mido Salkic
    • Åkers Styckebruk
    2022-07-11 Verifierad kund
    Svårt att ge specifika delar där Thomas utmärker sig men han hanterade hela köpprocessen på ett stabilt och tryggt sätt samt återkommer snabbt vid ev frågeställningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket Smidig affär! Är mer än nöjd
    Tack Patricia för det fina omdömet :) Ni kommer trivas så bra där, jag tror att närheten till strandbadet kommer bli en hit för barnen :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket engagerad och förtroendeingivande! Lugnt och tryggt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-07-02 Verifierad kund
    Med värme och förtroende och ett stort leende som gjorde att vi fick en construction direkt
    Hade inga förväntningar hon fick fria händer direkt pgr av första mötet som va så förtroende ingivande och självklart levde hon upp till det en fantastisk människa och en otroligt professionell person hon såg tid att vi blev 100% nöjda hela tiden
    Hej Anna-Lena, tack för denna fina recension var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. må gott och ha en fin sommar :-).... Annalena Stening
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket korrekt och väl förberedd. Väldigt trevlig och kunnig vilket var ett jätteplus. Kommer välja Mido framöver 👍😊
    Stort tack Mattias! :) Behöver jag en duktig elektriker så vet jag vart jag ska vända mig!! :) Mido Salkic
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt.
    Mido har varit tillmötesgående under hela processen .
    Tack Monica :) Du kommer att trivas så bra i lägenheten och i Strängnäs som din nya stad! Och framför allt får du ju mycket närmare till barn och barnbarnen nu! Mido Salkic
    2022-06-15 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande, service i toppklass och gör det där lilla extra
    Tack Oliver för det fina omdömet, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Kul att vi snart blir grannar också! :) Mido Salkic
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda att vi valde Mido som mäklare. Ett prestigelöst, vänligt och personligt bemötande genom hela säljprocessen. Han lyssnade på de önskemål vi hade och arbetade in dem på ett bra sätt. Alltid tillgänglig och snabb med att svara på de frågor vi hade. Kan varmt rekommendera Mido till andra som vill sälja bostad!
    Tack Henke för ert förtroende! Det har varit så kul att få hjälpa er! Superbra input från eran sida som vi fick in kanonbra i objektet!

Kör hårt uppe i Sollefteå nu! Det kommer bli kanon med nya jobb och hela den biten! :)
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mido uppträdde väldigt professionellt och engagerat vilket bl a gjorde att vårt köp blev väldigt lyckat
    Tack Micke!! Så kul att ha hjälpt er med detta husköp, så kul att det löste sig så bra för båda parter!

Jag ser också fram emot en golfrunda på Strand! :)
    2022-06-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och social mäklare som var lätt att jobba med. Var väldigt lyhörd för våra tankar kring husförsäljningen och engagerad. Lättillgänglig och svarade alltid inom några minuter oavsett vad det gällde. Rekommenderar starkt!
    Tack Katarina! Och tack för så enkelt och trevligt samarbete med er! :) Måste också berömma er för all städning ni lyckades åstadkomma på kort tid inför privatvisningar, med barnen hemma! :)

Önskar er all lycka till uppe i Sollefteå nu! :)
    • MARIEFRED
    2022-06-13 Verifierad kund
    Linda har agerat mycket professionellt och kunnigt gentemot oss, både som köpare och säljare.

Som säljare upplevde vi att Linda har ett högt driv där hon arbetar strukturerat och metodiskt vilket i slutänden levererade en bra försäljning som vi känner oss nöjda med.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och mäklaren gjorde det som förväntades
    Hej Tomas, tack för ditt fina omdöme. hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mido är mycket trevlig och har under hela processen varit engagerad och tillmötesgående. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera!
    Tack Amanda!! Så enkelt och smidigt att samarbeta med er! Inte långt kvar tills ni får nycklarna till nya huset :) Mido Salkic
    2022-06-03 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig, enkel kommunikation och super hjälpsam!
    Hör av dig till Mido om du vill få bästa möjliga hjälp!

Kan varmt rekommendera!

Definitivt 5/5!
    Tack Ralle för dom fina orden och för enkelt samarbete! Så kul att få hjälpa er framåt i bostadskarriären! Ser fram emot en grillning i nya huset inom kort :) Mido Salkic
    2022-06-03 Verifierad kund
    Linda har alltid ett väldigt professionellt och samtidigt personligt bemötande. Hon är påläst, medveten om marknaden, engagerad, driven, lyhörd och väldigt pålitlig.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lugn, tydlig och trevlig. Jobbar professionellt, får köpare och säljare att känna sig trygg.
  • Marie B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Svar på alla frågor . Känns bra.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Blev bra bemött !
    Hade inga speciella förväntningar, men vi fick svar på det vi undrade över.
    Tack Martin för din recension, hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig och utförde sitt uppdrag till full belåtenhet.
    Hej, Tack för att jag fick hjälpa till :-). Hälsningar Annalena Annalena Stening
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-05-13 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött av Thomas Östholm och fick god förståelse för hur sorgligt det är att pga hälsoskäl behöva sälja sitt fritidshus efter 47 års ägande. Många förslag på vad en ny ägare kan vilja förändra inför sina speciella behov.
    God hjälp med förslag och tips om hur allt praktiskt skall lösas inför den kommande försäljningen. Fick raka svar på alla praktiska frågor. Mao mycket nöjd med mäklaren.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevligt, glatt och ärligt. Känns trovärdig och trygg. Inget krångel. Seriöst utan att vara tråkigt och stelt.
    Anna-Lena har koll på läget och det känns.

Vi kom dit för en titt och hade inga planer på köp, men överraskade oss själva och slog till med ett bud direkt på plats.
    Hej Anette, Tack för din fina recension vi ses snart igen :-) hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-05-11 Verifierad kund
    Sympatisk
    Ambitiös
    Kunnig
    Hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-05-11 Verifierad kund
    Kunnig, klara besked. Kort svarstid vid frågor. Professionell, noggrann
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vet ej , har inte varit i kontakt med henne.
    Hej Marie,
    Det stämmer ju att vi inte haft den primära kontakten då jag var bortrest och en av mina kollegor fick hjälpa till.
    Jag hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad och att du är nöjd med oss på Svenskfast Strängnäs/Mariefred.
    Allt gott, Elisabet
    Elisabet Jacobsen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ett bra och trevligt bemötande men var rätt mycket slarv med Info och liknande
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-05-01 Verifierad kund
    Allt sköttes korrekt och vi kom till avslut, både säljare och köpare var nöjda.
    Tack för det fina omdömet. Det var verkligen trevligt att få göra Er bekantskap. Vi ses och hörs vidare framöver - ha en trevlig sommar fram till dess! Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-05-01 Verifierad kund
    Han är professionell, kunnig och trevlig mäklare som vi gärna anlitar igen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag har en fin upplevelse av mäklaren han har skött försäljningen av min bostad på ett alldeles utmärkt sätt
    Tack för ditt fina omdöme Christer! Lycka till med flytten. Tveka inte att kontakta mig om det kommer upp frågor eller funderingar. Vi ses framöver när det är dax att slutföra affären. Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mido är en genuint engagerad mäklare som under hela affären hållt oss uppdaterade och gjort sitt yttersta för att alla parter ska vara nöjda. Vi har efter intensivt letande haft kontakt med många mäklare och Mido var den som verkligen kunde leverera. Vi kan varmt rekommendera honom och kommer absolut kontakta honom vid nästa bostadsaffär i framtiden. Toppbetyg!
    Tack Emma för superfint omdöme! Så kul att ha hjälpt er i denna affär! Ni kommer stortrivas i nya huset, det är jag mer än övertygad om! :) Mido Salkic
    2022-04-27 Verifierad kund
    Så kul att vi lyckades få till den här affären och riktigt kul att få hjälpa er hitta erat nya drömboende! :) Tack för det fina omdömet! Glöm inte att bjuda in mig när ni ska grilla i sommar! :) Mido Salkic