Alexander Vallgren

Alexander Vallgren

Alexander Vallgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Alexander Vallgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Alexander Vallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Vallgren har haft 5 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 11 Läs vad Alexander Vallgren

• sålde sitt hus med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Njurunda
    2021-09-15
    Mycket bra mäklare.gjorde utmärkt ifrån sig och hade ett väldigt trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Njurunda
    2021-09-14
    Alltin var jätte bra bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Centralt
    2021-09-08
    Väldigt bra&proffsigt bemötande. Lyhörd och noggran. Förtroendegivande och lugn under hela processen, bra återkoppling och dialog hela tiden. I en trög marknad för mitt objekt gjorde Alexander sitt yttersta, och tillslut gick försäljningen i lås! Kan varmt rekommendera Alexander!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Centralt
    2021-09-06
    Alexander var väl påläst om objektet . Han bemötte mig vänligt och med en attityd som visar på kompetens. Då en lägenhetsaffär handlar om mycket pengar är ju givetvis förväntningarna högt ställda på förmedlaren. Alexander levde upp till dem.
    2021-09-01
    Ambitiös, engagerad, flexibel och lyhörd - det är vad jag kan sammanfatta Alexander och det intryck han gav mig.
    Jag hade som mål att ha en försäljning i mål nu under sensommaren/tidiga hösten vilket var ett mål Alexander lyckades med till fullo, jag är mycket nöjd med det han åstadkom nu under senaste tiden och helt omöjligt är det inte att jag vänder mig till honom igen vid nästa tillfälle.
    Stort tack Alex!
    2021-09-01
    Det var en bra upplevelse. Och bra bemötande med kunden utöver den trovärdigheten i allt som rör köpet.

Karam alagrab
    • Nolby
    2021-08-20
    Fin representant för sitt uppdrag, professionell, engagerad och effektiv. Ger tid för frågor och kontrollerar att vi förstått vid genomgång av dokument. Öppen för att underlätta kontakten mellan köp och säljare.

Alex är dessutom välvårdad i både språk o stil vilket ger ett seriöst intryck.

Vi kan varmt rekommendera Alexander Vallgren..

Gunilla och Göran Ignell.
    2021-08-18
    Min upplevelse av Svensk fastighetsförmedling är dom åter igen levererar på topp, precis som förr gången.

Alexander Vallgren är en mycket trevlig och professionell mäklare som lyssnade till alla mina behov och såg till att försäljningen gick snabbt och bra.

Mvh Tommy
    • Alnö
    2021-08-18
    Mycket Trevlig och positiv säljare!!! Vi hade inte så många förväntningar av mäklaren .Skulle endast titta lite på objektet.. Alexander gjorde ialla fall sitt bästa för att vi skulle bli intresserad.. Han kommer att sälja måååånga hus och lägenheter.../mvh UB o SO Olsson
    2021-08-18
    Väldigt trevligt bemötande, kunnig och professionell