Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 338 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• 2020-04-03

Karin B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fick bra professionell hjälp av Marjo att sälja min bostadsrättslägenhet. Med hennes bra råd och kontakter fick vi till en riktigt effektiv försäljning som passade oss perfekt! Läs mer
  • 2020-03-25

Maria G skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt en lägenhet. Blev jättebra bemött av Marjo. Tillmötesgående flexibel och trevlig.
    Affären gick snabbt då jag lade bud innan visning.
    Marjo är tydlig i sitt sätt att uttrycka sig. Läs mer
  • 2020-03-11

Gun T skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus har ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Bra presentation av lägenheten mycket inbjudande. Allt blev mycket bättre än vad min förväntningar var. Man känner sig trygg med Magnus Grahn. Jag rekommenderar Magnus till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-03-02

Marie S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Villa. Trevlig, ärlig, tydlig i sitt förmedlingsuppdrag. Mina förväntningar var just detta, valde mäklare efter att jag gått på några visningar.
    Marie Läs mer
    2020-03-03 Marjo E svarar Marie S
    Tack Marie för att du tagit dig tid att skriva och det är alltid roligt att höra att mitt arbete uppskattas.
    Ps; Roligt att jag fick rätt angående priset på ditt hus också, till slut :)
  • 2020-02-21

Erik O skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Allt fungerat smidigt och bra. Läs mer
  • 2020-02-19

Annika L skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jättebra bemötande. Lätt att få tag på. Bra information och visning av objektet. Har köpt lägenheten efter budgivning. Läs mer
  • 2020-02-06

Katja Annika P skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt.
    Magnus är och har varit mycket trevlig, uppskattar återkopplingen efter visningarna och budgivningen.
    Har anlitat Svensk fastighetsförmedling tidigare och blivit nöjd varför jag återvände till dem. Läs mer
  • 2020-02-06

Veronica W skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Kunnig, trevlig och mycket serviceminded Läs mer
  • 2020-02-05

Jennie S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet av Marjo och fick ett väldigt bra bemötande både under visningen och under köpet. Hon är trevlig, social, glad och ger massor av tips på lösningar under visningen på saker att förändra som passar mina önskemål. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-06 Marjo E svarar Jennie S
    Tack Jennie för att du ville ta dig tid och för dina ord. Roligt att du uppskattar tipsen 😃, men när vi sålt många liknande bostäder och sett många lösningar så är det bara roligt att dela med sig. Tror och hoppas att ni kommer att trivas stort där uppe i solskenet.
  • 2020-02-04

Eva B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Proffsigt och vänligt bemötande jag rekommenderar henne gärna Läs mer
    2020-02-04 Marjo E svarar Eva B
    Tack snälla Eva för dina värmande ord.
  • 2020-02-04

Katarina H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Villa
    Trevligt lugnt och tryggt bemötande Läs mer
    Marjo E gillar detta
  • 2020-01-29

Michael S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Kan inte vara mer nöjd än med Magnus Grahn som hjälpte våran familj med en försäljning av en bostadsrätt👍😊 Läs mer
  • Elisabeth E

2020-01-28

Elisabeth E skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en trea (ihopslagen 2:a och 1:a) på Västergatan 31B.
    Blev mycket bra bemött av Marjo, hon gav ett proffsigt intryck.
    Slutbudet blev hyfsat bra men inte vad jag hade hoppats på, gick för under utgångsbudet. Men jag fick en köpare och det var bra. Läs mer
    2020-01-31 Marjo E svarar Elisabeth E
    Tack Elisabeth. Ja, det var en trea som hade lite andra förutsättningar jämfört med andra treor i området och tyvärr fick vi gå ner en aning i pris, men jag hoppas att att den relativt snabba affären och det snabba tillträdet kan väga upp lite :)
  • 2020-01-28

Margareta T skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ida har utfört sitt arbete på ett mycket professionellt sätt & med ett gott bemötande. Lägenheten är nu såld & jag är nöjd!
    Mina förväntningar blev som jag ville. Mäklaren har skött hela jobbet & jag har kunnat släppa ansvaret till henne 🤩 Läs mer
  • 2020-01-20

Anneli D skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra med gemensam genomgång av lgh med alla intressenter på visningen.
    Bra, trevligt bemötande. Läs mer
    2020-01-31 Marjo E svarar Anneli D
    Tack Anneli för dina ord och roligt att du uppskattade den gemensamma genomgången, jag försöker att göra det till en ny rutin på alla visningar. Och grattis till den supertrevliga bostaden!
  • 2020-01-19

Anna A skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus hjälpte oss att sälja vår tvåa vid Sidsjön i Sundsvall. Han har varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Så fort vi har haft några funderingar eller frågor har han varit snabb på att svara, även på kvällar och helger. Det har känts tryggt att ha just Magnus som mäklare. Jag litar på honom och har fått många goda råd! Läs mer
  • 2020-01-17

Antonio Å skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Rak och bra på alla sätt, en stjärn mäklare helt enkelt...👌 Läs mer
  • 2019-12-27

Beatricé B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag sålde min bostadsrätt och Marjo fick den såld väldigt snabbt. Hon är trevlig och väldigt kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-01-20 Marjo E svarar Beatricé B
    Tack Beatrice, Ja, denna gång gick det verkligen med rekordfart och bra förberedelser brukar löna sig då kunderna får rätt information från start :) Lycka till med er flytt nu, till det nya efterlängtade och lite större boendet.
  • 2019-12-10

Emma L skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ida var väldigt trevlig och gav ett professionellt intryck. Det kändes som hon ville göra det bra både för säljaren och oss som köpare.
    Vi är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-10

Matthew C skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo är en av väldigt få mäklare i Sundsvall som kan svara på frågor direkt. Dessutom hennes återkoppling via e-post eller telefon har varit snabbt. Vi uppfattade henne som ärlig, kompetent och engagerad. Läs mer
    2019-12-27 Marjo E svarar Matthew C
    Tack Matthew. Det är min ambition att läsa på om de objekt som jag har till salu och att återkoppla till kunderna, eftersom det är en mycket viktig del för en potentiell köpare, att få både svar och återkoppling. Roligt att höra att ni också uppfattat det. Tack för att du tagit dig tid att skriva om mig.
    /Marjo Edin
  • 2019-12-05

Mirjana J skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är jättenöjd med Margareta Österhölm. Hon är en professionell, trevlig och duktig mäklare.
    Fick alltid snabba och råka svar från henne.
    Alla rekommendation!!! Läs mer
  • 2019-12-03

Anneli T skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig och proffsig! Bra respons och höll mig uppdaterad under hela försäljningen. Läs mer

Fredrik B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra och proffesionellt bemötande både i telefon och vid fysiskt möte vid köp av bostadsrätt Läs mer
    2019-11-21 Marjo E svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för din rekommendation. Det känns som du hittat en bra bostad för dig och din familj.

Sofia D skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Snabb tydlig o effektiv! Tack för snabb affär både köp o sälj! Läs mer
    2019-11-21 Marjo E svarar Sofia D
    Ja, det gick fort och till viss del så var det ju också din förtjänst eftersom du snabbt bestämde dig för hur du ville göra :). Tack snälla för din rekommendation.

Maria B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte en bostadsrätt av Marjo. Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-11-21 Marjo E svarar Maria B
    Tack, roligt att höra hur jag uppfattas :) Hoppas att du ska trivas gott.

Annica L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo sålde mitt hus och lyckades trots en trög marknad få det sålt till ett bra pris. Hon är lättsam, trevlig och ger ett bra intryck. Marjo vet vad hon gör. Hon håller bra kontakt med mig som säljare och gör att jag känner mig trygg. Läs mer
    2019-12-09 Marjo E svarar Annica L
    Tack Annica för att jag fick ditt förtroendet att hjälpa till med din bostadsaffär. Ja, spelreglerna ändrades snabbt och oväntat när flera på gatan ville sälja samtidigt. Nu hoppas jag att flytten till det större och gemensamma hemmet ska bli riktigt riktigt bra :)
  • 2019-11-19

Bo G skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en bostadsrätt efter min gamla mor. Margareta har varit mycket korrekt och kunnig . Hjälpt oss att räta ut många frågetecken runt en försäljning av dödsbo. Läs mer
  • 2019-11-18

Timothy N skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag och min sambo sålde våran 1:a. Vi fick ett superbra bemötande av Ida, och vi tycker att hon inte bara bemötte, utan överträffade våra förväntningar angående engagemang. Vi är i helhet väldigt nöjda.

Det enda negativa var att arvodet var väldigt högt. Men man fick det man betalade för, dvs en kunnig och väldigt ambitiös mäklare. Läs mer
  • 2019-11-14

Örjan E skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostadsrätt
    Förstående och seriöst
    Jag förväntade mig ett professionellt agerande och fick det
    Magnus är lyssnande, seriös och professionell Läs mer
  • 2019-11-12

Susanne O skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mäklaren var saklig och proffsig. Jättenöjd med hans arbete och att huset blev sålt snabbt med bra pris. Läs mer
  • Björn Johan Gustav Ö

2019-11-09

Björn Johan Gustav Ö skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo Edin är en professionell och effektiv mäklare. Vi köpte vår nya lägenhet av henne och beslutade oss då också för att låta Marjo sälja vår gamla lägenhet. Marjo avsatte genast tid för det nya uppdraget och agerade snabbt för att få ut lägenheten på marknaden. Under försäljningen fick Marjo visa upp sin fingertoppskänsla när det gäller att fånga upp vilka förhandsbud som var seriösa och värda att beakta. Vi rekommenderar varmt Marjo Edin som mäklare i Sundsvall. Läs mer
    2019-11-11 Marjo E svarar Björn Johan Gustav Ö
    Tackar ödmjukast för dina fina ord och för att du tagit dig tid att skriva. Det var också roligt att se en lägenhet med en personlig prägel och att få lyfta fram den och förstärka de fina renoveringar som ni låtit utföra. Jag tror att ni hamnat helt rätt i er nya bostad och hoppas att ni ska trivas där lång tid framöver. Ps, om ni ska renovera bostaden så får ni gärna bjuda in mäklaren för en liten värdering, då det skulle vara spännande och se hur ni kan lyfta även den bostaden.
  • 2019-11-06

Sven B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra kommunikation med Marjo som informerar löpande om status m m. Supernöjd, hon kan rekommenderas! Läs mer
    2019-11-06 Marjo E svarar Sven B
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva om mig. Och alltid lika roligt att höra att arbetet uppskattas.
    Tack själva för ert förtroende och välkommen åter :)
  • 2019-11-05

Adam F skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Snabb och smidig affär. 5 av 5 möjliga👍 Läs mer
  • Håkan J

2019-11-05

Håkan J skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Blev proffsigt bemött och klara tydliga fakta. Inget skönmålande vilket jag uppskattade. Läs mer
  • 2019-11-01

Christian W skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt och upplevde att vi blev väldigt väl informerade utav mäklaren.
    Eftersom detta är vårat första bostadsköp så är detta den första kontakt vi haft med mäklare och mäklar firma så det var mycket utav det rent praktiska som vi var osäkra på kring köpet. Men allt detta gick mäklaren igenom och förklarade på ett väldigt bra sätt. Läs mer
    2019-11-04 Marjo E svarar Christian W
    Tack Christian, det är alltid roligt att höra att vårt arbetssätt uppskattas och att man känner sig trygg vid ett så stort köp som en bostadsaffär är, även vid första gången. Nu hoppas jag att ni ska trivas gott där och ha nytta av de små genvägarna mm som jag kunde rekommendera :)
  • 2019-10-29

Simon S skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jätteduktig mäklare som lyckats sälja min bostad. Var alltid tillgänglig och lämnade uppdatering kring försäljningen så fort något nytt dök upp. Försäljningen gick väldigt smidigt till. Läs mer
  • 2019-10-29

Caroline G skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt, bra bemötande som tillgodosett våra förväntningar från visningar till kundkontakt. Läs mer
  • 2019-10-23

Agneta M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo hjälpte mig vid försäljningen av min lägenhet. Jag hade tidigare varit på visningar som Marjo hållt i och tyckte alltid att de var så proffsiga och välskötta vilket ger en väldig trygghet för både säljare och köpare. Så valet av mäklare var självklart när det kom till att sälja min egen lägenhet. Marjo var väldigt kunnig, tydlig och informativ och hade en bra plan för upplägget av försäljningen. Jag kände mig trygg under hela förloppet. Jag kan varmt rekommendera Marjo som mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Marjo E svarar Agneta M
    Varmt tack för att du tagit dig tid att skriva. Jag blir glad att höra att mitt arbetssätt upplevs på det sätt som jag alltid velat och att du uppskattat mina visningar. Nöjda kunder är det bästa :)
    Om du någon gång ska flytta igen eller behöva en värdering, så är jag såklart nyfiken på vilka smakfulla renoveringar som du utfört även där.
  • 2019-10-21

Ann M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt bemötande och proffessionell Läs mer
    2019-10-22 Marjo E svarar Ann M
    Tack Ann för dina ord och för att du tog dig tid att skriva :)
  • Tobias H

2019-10-17

Tobias H skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt på 78kvm under "lågsäsong". Mäklaren var mycket professionell och tog sitt uppdrag på fullaste allvar.
    Påläst och grundlig i sitt utförande med säljarens önskemål som fokus. Läs mer
  • 2019-10-17

Olof N skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ida har genom sin professionella approach skött försäljningen av min lägenhet på ett oklanderligt sätt. Hon har levt upp till de höga förväntningarna jag hade på försäljningen och jag kan verkligen rekommendera henne till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-09-28

Emelie F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har både sålt och köpt bostad via Majro.
    Blev mycket bra och professionellt bemött, bra och enkel förklaring på hur allt med försäljningen av bostaden skulle gå till.
    Inget att klaga på.
    Kan verkligen rekommendera henne till andra.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-29 Marjo E svarar Emelie F
    Tack Emelie för dina ord och för att du tagit dig tid att skriva.
    Jag både tror och hoppas att er flytt till ett sådant kalasområde blir riktigt bra.

/Marjo
  • 2019-09-25

Elin L skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min lägenhet vilket var snabbt och smidigt med hjälp av Ida. Jättebra bemötande, kompetenta råd och svar på frågor. Läs mer
  • 2019-09-25

Mattias B skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min lägenhet i Sundsvall med hjälp av Ida. Tycker att hon under försäljningen hållt mig uppdaterad på ett mycket bra sätt och hon har dessutom varit väldigt hjälpsam under hela processen då jag inte befunnit mig i staden! Läs mer
  • 2019-09-24

Linus W skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mäklaren hjälpte mig att köpa den lägenhet jag ville ha. Var tydlig med information, lyssnade in vilka frågor jag hade och informerade om läget, bostaden och hur köpet skulle gå till. Mycket positivt med telefonkontakt, var lite rädd att det endast skulle vara mail/sms. Läs mer
  • 2019-09-23

Malin Ä skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig mäklare och jag är nöjd med hur köpets skötts. Läs mer
  • 2019-09-22

Göran P skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag/vi har sålt en bostadsrätt på annan ort än där vi själva bor.
    Jag/vi har blivit professionellt bemötta och vi har på bästa sätt trots långa resvägar kunnat boka tider för möten mm. på ett utomordentligt bra sätt.

Vi är fantastiskt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Sundsvall och vår mäklare Raine Gustavsson. Läs mer
  • 2019-09-21

Mikael N skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köp av bostadsrätt.
    Snabb och smidig affär.
    Saklig genomgång av objektet. Läs mer
  • 2019-09-21

Zaim B skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en gavel trea i Timrå centrum. Jag blev bemött av mäklaren mycket bra.Jag tycker att mäklaren har klarat allt bra. Jag tror att jag har upplevt lyckliga stunder med köpet av detta hus som så småningom kommer att bli min egendom. Tack Läs mer
  • 2019-09-16

Joakim H skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte en lägenhet av Magnus. Jag fick ett bra bemötande med tydlig information om bostaden. Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Magnus i Sundsvall. Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall