Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 666 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-07-03 Verifierad kund
    trevligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-07-02 Verifierad kund
    Hej! Inget fel på bemötandet. Förväntningar hade jag inga ( han borde kunna sitt jobb ) då det var första gången jag konsulterade en mäklare. Han gav ett gott intryck.

Mvh Ingela Ö-A
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-06-30 Verifierad kund
    Snabb och effektiv, alltid lättillgänglig, positiv och trevlig! Rekommenderas varmt 🙌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Kvissleby
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag är mkt nöjd med Marjo. Hon guidade mig genom en snabb och smidig affär.
    Kan verkligen rekommendera henne.
    Inga-Lill H.
  • sålde sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Fränsta
    2022-06-25 Verifierad kund
    Opersonlig och stressad. Ville göra ett snabbt avslut på både budgivning och affär. Hade kunnat fått ut mer på affären om hon sköt de som en budgivning. Kommer inte rekommendera hon till fler.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Centralt
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig person och tydlig information. Talade lite vision kring renovering.
    Inga speciella förväntningar innan man bra bemötande.
    Alla har olika sätt att sälja på, och detta var en väldigt tillbakalutad typ. De ger tid för egen reflektion.
    • Centralt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marjo har bemött oss mkt proffesionellt, vänligt. Hon är en utmärkt mäklare som svarar snabbt, kunnig och tydlig i kommunikationen.
  • Elisabeth K
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bemöttes av en lugn, kunnig, förklarande mäklare som jag kände förtroende för.
    Johan Sundberg levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Då jag befunnit mig på annan ort under hela processen med försäljningen av lägenheten har Johan S kontaktat mig för att jag skulle kunna följa allt som har skett under hela processen!
    Han har med sitt kunnande och lugn låtit budgivningen få den tid som behövdes.
    Johan Sundberg gav intryck av förtroende och det har han verkligen gett mig och okunnig säljare fått mig att förstå varje steg i processen!
    Jag kan mycket varmt rekommendera Johan Sundberg som mäklare.
    MVH
    Elisabeth Keidser
    2022-06-22 Verifierad kund
    Alexander har varit fantastisk både vid köpet av vårt första hus och försäljningen av lägenheten! Han är engagerad och har hjälpt oss igenom hela processen!

Är tacksam att vi valde Alex!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och duktig på sitt jobb men framförallt engagerad.
    Tacksam över att han i samarbete med många andra kontakter kunde ordna en tidigare inflyttning samt en snabb försäljning.
    Väldigt nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-06-18 Verifierad kund
    Ett trevligt och proffsigt bemötande från första dagen. Som sedan fortsatt under hela försäljningen. En utmärkt mäklare, tack till Johan.
  • köpte sin bostad med hjälp av Isabelle Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-06-18 Verifierad kund
    Hon har förberett sig väl och varit väldigt proffesionell mot oss.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Utmärkt service och bemötande.
    Uppfyllde alla förväntningar på mycket hög service nivå
  • sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-06-17 Verifierad kund
    Upplevde att hon inte hade så lång erfarenhet i yrket vilket hon även påtalade, fick snabbt förtroende för Isabelle.
    Ärlig, glad, noggrann, lyssnande med ambitioner.
    Även om affären inte ær slutförd ännu tror jag att med hennes hjälp blir det bra.👍
  • Erika N
    • Ånge
    2022-06-14 Verifierad kund
    Då jag tidigare köpt av Margareta så var det en självklarhet för mig att ta kontakt då jag skulle sälja min bostad.
    Hon är helt otrolig i sitt bemötande och angagemang en super gullig mäklare som vet vad hon gör.
    Talar klarspråk så man förstår
    En riktig arbetsmyra :)
    Kan varmt rekommendera Margareta som mäklare
    Skulle jag köpa eller sälja en fastighet igen.
    Ja då är det Margareta jag skulle slå en pling till.//Erika Nilsson
    Tack Erika. Jag minns när du köpte bostaden och alla dina planer för renoveringar. Med glädje kan jag se att du gemofört jobbet proffsigt och mycket smakfullt.
    Nu får jag önska dig lycka till med det nya och självklart är du välkommen att höra av dig om det blir försäljning igen.
    Margareta Österholm
  • köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Ånge
    2022-06-14 Verifierad kund
    Intresserad och engagerad över vad vi ville. Behjälplig och snabb på återkoppling. För övrigt jordnära, snäll och proper.
    Hej William! Tack snälla för dom fina orden och det goda omdömet. Margareta Österholm
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra jobb, lyssnade bra på mig som säljare och hade mitt bästa i åtanke
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket trevligt, professionellt och förtroendeingivande bemötande.
    Alexander levde upp till mina högt ställda förväntningar av en mäklare och kunde besvara de frågor jag ställde och är mycket kunnig och är en positiv och utåtriktad mäklare som dessutom är uppmärksam och lyhörd inför mina önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander Vallgren till mina vänner och kollegor som går i försäljningstankar! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi hade tittat på ett antal lägenheter, där Lars var mäklare på en. Vi pratade lite om vad det var vi sökte läge m m.
    Han hörde av sig till oss när han fick in en lägenhet som han trodde skulle passa oss.
    Vi tittade på den och lade ett bud. Det slutade med att vi köpte den. Lars har varit hjälpsam och förklarat om det varit något vi undrar över samt hur hela processen går till.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Snabb och effektiv. Bra bemött. Uppfyllde förväntningar. Kanske lite för energisk och pushig ibland, men en trevlig person. Rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabelle Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Östermalm
    2022-06-07 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande och väldigt kunnig på sitt jobb. Gav ett tryggt och trevligt intryck under hela processen.

Isabelles stora intresse för kund samt för sitt yrke speglades ut över hela affären.

Rekommenderar henne starkt.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Smidig och snabb process med bra kommunikation samt tydlighet. Jag är mycket nöjd med Alexander som ordnade flexibla lösningar av praktiska utmaningar på distans.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt och professionellt bemötande från start. Jag har fått information löpande och fått snabb återkoppling på alla mina funderingar. Rekommenderar varmt Alexander som mäklare, då hela min upplevelse endast har varit bra!
  • Andreas R
    2022-06-03 Verifierad kund
    En otroligt närvarande, positiv och kunnig mäklare.

Lyhörd och engagerad kring min försäljning.
    Är aktiv i samtalet med mig som säljare och de som visat intresse för lägenheten. Han ger verkligen 110%.

Ingenting är omöjligt (det är känslan Alexander förmedlat till mig)

Vi nådde mina förväntningar och han fanns även där och gav råd och tips när jag sökte nytt boende/objekt.

Jag är extremt nöjd med Alexander. Om ni inte tidigare varit i kontakt med honom tycker jag ni ska kontakta honom.

Han lyckas göra det som är bäst för just dig och din situation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Petersvik
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Emma Näslund som mäklare vid försäljning av vårt hus.. Hon har hjälpt oss på ett mycket föredömligt sätt , alltid till hands ,alltid glad och positiv vad än det gällde .
    Hälsningar från Ingrid och Lage Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Fränsta
    2022-06-03 Verifierad kund
    En mycket trevlig mäklare.
    Hon värderade huset till ett bra pris , och det blev sålt för det också.
    Stort tack för allt 😃⚘🙏
    Mvh Sanna Nordli
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Granloholm
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, ringer och informerar om resultat efter visning, snabbt avslut, jobbar även Lördag
  • Neshia L
    2022-06-01 Verifierad kund
    Alexander en ung mäklare som har en god kunskap. Men det som gör han unik är att säljer på en geniuint sätt, hans personlighet säger allt om mäklar yrket och det är bara positiva saker. Det är inte alla mäklare som man känner den tryggheten som man gör med han. Jag rekommenderar alla som vill sälja sin bostad slå en pling eller Maila Alexander. Ni kommer inte att ångra er. Ni kommer göra en bra affär med ett leende på läpparna.
    • Haga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Klar o tydlig, lagomt på lät mig/oss tänka själv. Punktlig med tid både vid visning och kontraktsskrivning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabelle Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Östermalm
    2022-05-27 Verifierad kund
    Snabb kommunikation och duktig på att tillvarata både köparens och säljarens intressen.
    • Korsta
    2022-05-18 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande, sakligt men varmt och professionellt. Kan gärna rekommendera henne.

Jag har liten erfarenhet av bostadsförsäljning gm mäklare och fick mycket bra hjälp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-05-17 Verifierad kund
    Trevligt och vänligt bemötande, punktlig, organiserad och drivande.

Mina förväntningar var att vi skulle se till att få visningar, uppmuntra budgivning och arbeta för att komma i mål med försäljningen. Detta skedde på ett lysande och utmärkande sätt och jag kan varmt rekommendera Alexander som mäklare. En genuin, varm och finkänslig person med utmärkta försäljningsegenskaper vad det gäller människors hem och allt som det för med sig. Alexander är en trygg, saklig och målmedveten person, ett nöje att ha att göra med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Vallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig, energisk, kunnig och påläst kille! Uppskattar hans raka kommunikation under processen och det känns som han bryr sig om både köpare och säljare på ett genuint sätt. Mycket bra med besiktningsprotokollet och att man kunde gå igenom det med besiktningsmannen innan kontraktsskrivning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Nedre Haga
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående!
    Har fungerat utmärkt trots att vi ännu inte bor i Sundsvall.
    Hon var inte påstridig vid visningen men fanns hela tiden tillgänglig o svarade på alla våra funderingar.
    Supernöjda!!!!
    2022-05-11 Verifierad kund
    Pigg och alert kille som gjorde sitt yttersta för en smidig och bra fastighetsaffär.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Extremt trevlig och kunnig mäklare som gjorde köp processen snabb och enkel! Vi kände oss helt trygg i detta stora beslut och fick snabbt svar på alla frågor vi hade!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-05-11 Verifierad kund
    Lätt att ha kontakt med, tillmötesgående och tar reda på efterfrågad information.
    • Haga
    2022-05-10 Verifierad kund
    Alexander är en mäklare som ger dig god kommunikation, ärlighet och professionalism. Jag hade höga förväntningar från start, men Alexander överträffade dem. Jag uppskattar en mäklare som ger ett personligt bemötande och som har en positiv attityd. Jag kollade med andra mäklare men det var helt klart Alexander som jag fick bäst förtroende för. Den unika modellen som han jobbar efter rekommenderar jag till dig som vill få ut så mycket som möjligt av din bostad. Tack Alexander!
    • Njurunda
    2022-05-08 Verifierad kund
    Duktig och trevlig mäklare! Väldigt social och mån om att affären skulle bli bra för både köpare och säljare. Alexander ringde innan visning för att stämma av om vi hade frågor som han kunde ta reda på i förväg och återkopplade snabbt. Han var också noga med att visa både de bra och mindre bra sidorna av bostaden så att man visste vad man köpte! Stort plus för besiktningsprotokoll och möjlighet till genomgång med besiktningsman innan köp!!
    • Njurunda
    2022-05-08 Verifierad kund
    Mycket social och kompetent mäklare. Vet vad han pratar om gällande sitt arbete
    • Sallyhill
    2022-05-02 Verifierad kund
    Emma är engagerad och påläst. Emma har ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Hon hjälpte oss till en snabb och smidig affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2022-05-01 Verifierad kund
    Marjo är oerhört professionell, kunnig och påläst. Vi kände oss oerhört trygga med henne och uppskattade verkligen att allting gick så smidigt.
    Tack snälla Therese för dina ord. Det är alltid roligt att höra att man som kund känner sig trygg i en sådan stor affär. Och jag sneglar alltid lite mot ert nya hus när jag passerar och tänker att där är ett riktigt fint boende att njuta av många, många år framöver. Marjo Edin
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Sallyhill
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vi fick ett proffessionellt och seriöst bemötande. Emma är förtroendeingivande, tillmötesgående och hjälpsam och vi är jättenöjda.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Trevlig, glad, framåt man som sålde min bostad snabbt. Mycket nöjd.
    2022-04-18 Verifierad kund
    - Professionellt bemötande

- yes, definetely up to standard

- Kunnig och trevligt uppförande
    • Granlo
    2022-04-09 Verifierad kund
    Marjo var den jag köpte av och fick nu också sälja lägenheten. Fick önskat pris på kort tid och utan en massa visningar, affären gick oförskämt smidigt. Otroligt trevlig och professionell, man kan känna sig lugn med Marjo som mäklare. Stark rekommendation!
    Tack Edvin. Jag minns när du köpte bostaden och den glädje som köpet medförde. Nu får jag önska dig trevlig resa på dina äventyr och du är självklart varmt välkommen åter, så ska jag försöka hitta något nytt när det blir dags att slå rot igen. Marjo Edin
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.tog reda på fakta vid önskemål.
    Sammanfattat mycket nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Stöde
    2022-04-08 Verifierad kund
    Johan är noggrann, lugn och förtroendeingingivande. Han är lyhörd för säljarens önskemål och lätt att ha att göra med. Trevligt bemötande!
    Vi tyckte att vi fick bra uppdatering av status för försäljningen och han ledde oss igenom processen på ett bra sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Johan!
    • Granlo
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt med proffsig service med en snabb och smidig affär.
    Tack Mathias för att du tagit dig tid att svara på Reco. Jätteroligt att höra att du uppskattar mitt arbetssätt och det är alltid bra att få feedback. Spännande med egen bostad och jag önskar dig lycka till och tror att du ska trivas gott. Marjo Edin
    • Nolby
    2022-04-05 Verifierad kund
    Jättetrevligt samarbete och allt löste sig snabbt trots lite strul vid avslutad budgivning !
    Rekommenderas starkt.