Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 160 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• Rafal  R
    Rafal R skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi köpte ett hus. Vi är nöjda med Magnus Grahn angagemang. Han blev en mycket hjälpsam person. Helhjärtat rekommenderar vi Magnus och hela kantoret :) Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jättetrevlig kille. Ordningssam . Lyhörd. Lätt att få tag på.Hjälpte oss med en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag var lite väl exalterad och förväntansfull och ville vara mer delaktig än vad jag behövde i lägenhetsförsäljningen 😆 Mäklaren var duktig och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-06-18 Marjo E svarar Sofia L
    Hej Sofia

Tack snälla för din fina rekommendation, du gjorde ett fantastiskt jobb inför fotografering och visning och i övrigt så är ju själva tanken med att ha en mäklare att vi tar hand om resten :) Och det var bara ett rent nöje att få stå och visa och jobba med din bostad.
  • Ann-Christin L
    Ann-Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt hus.
    Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Fick en känsla av att han kommer att vara behjälplig hela linan ut, även för min del som köpare. Läs mer
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Smidig fastighetsaffär och trevligt bemötande! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt lägenhet. Positiv och proffsig mäklare! Hittade lösningar när jag hade gett upp hoppet. Läs mer
    2018-06-11 Marjo E svarar Maria B
    Hej Maria B, efter ett dussintal år så har man samlat på sig lite ideer :)
    Tack snälla och jag hoppas att ni får en fin sommar fylld av spännande renovering
  • Anna S
    Anna S skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt min fina br med bra stöd av Margareta Österholm på Svensk fast i Sundsvall. Köpte samma lgh med henne som mäklare också! Läs mer
    2018-06-07 Margareta Ö svarar Anna S
    Tack Anna för att jag fick förtroendet igen!
  • Daniella F
    Daniella F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en lägenhet i Sundsvall.
    Tyckte allt var bra. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt en 1.5 på 40kvm. Vår relation är väldigt bra och jag ger allt mitt förtroende. Uppnådde verkligen mina förväntningar. Läs mer
  • Ing-Marie D
    Ing-Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min mammas villa efter hennes bortgång. Mäklaren Raine har på ett engagerande sätt tagit emot oss och förklarat hur uppdraget skulle utföras. Vi har haft kontakt både via telefon, sms och mail under hela annonseringstiden. Vi känner oss trygga i hur affären sköts och att han förklarar på ett lugnt sätt. Talar om hela tiden vad vi behöver göra och åta oss. Resten fixar Raine. Trevligt och lugnt bemötande och han har verkligen gjort sitt bästa för att få villan såld. Läs mer
  • Peshtewan Fouad H
    Peshtewan Fouad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte ett hus .Jag var mycket nöjd med mäklaren genom att kontakta honom och får svaret snabb på mina frågor. Jag vill tacka honom jättemycket . Läs mer
  • Britta Maria S
    Britta Maria S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt ett radhus.
    Blev väl och respektfullt bemött.
    Förväntningarna infriades.
    Helt nöjd. Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Snabbt, effektivt och på alla sätt behjälplig i processen Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sommarstuga såld.
    Marjo Edin fick vi förtroende för direkt, glad, positiv, entusiastisk, mjuk men ändå rak och med skinn på näsan.
    Ville få stugan såld o Marjo kändes helt rätt för att sälja, hon tycker om att sälja, det kändes.Ville få ut rätt pris och det lyckades! Kommer varmt att rekommendera Marjo. Hon är rätt person för att vara mäklare. Känns ärlig. Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Försäljning av bostadsrätt
    Snabbt bemötande och bra erbjudande.
    Fick snabb affär trots en vikande marknad så jag är mycket nöjd Läs mer
  • Denita H
    Denita H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt bostad. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Denita H
    Tack snälla Denita för dina fina ord. Jag tror att ni blir helrätt för den bostaden och hoppas att ni ska trivas en lång tid framöver.
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde lägenheten på Åkersviksgatan och Victor Munter gjorde ett fantastiskt jobb. Trevlig och professionell mäklare. Hörde av sig efter visningar och höll oss uppdaterade under hela försäljningen. Rekommenderas starkt :) Läs mer
  • Anton D
    Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väldigt hjälpsam och lätt att arbeta med Läs mer
  • Britt N
    Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostadsrätt, kunnig, lyssnande, levde upp till alla förväntningar - Positiv upplevelse Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Helnöjd med allt, förutom en väldigt lyckad affär så var mäklaren väldigt trevlig, kunnig och professionell. Läs mer
  • Kristina  E
    Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Det var snabbt och effektivt. Vi kan rekommendera er. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    vi har köpt en villa i ängom matfors. vi blev väl mottagen med ett leende på läpparna och guidad genom papprerna, vilket vi tyckte va toppen. hon följde med oss genom hela huset och vi hade bra diskussioner och vad som är gjort och andra möjliga lösningar för just vår familj. vi diskuterade även vad som kunde underlätta och vad som var nödvändigt att göra på huset inom en viss tidsram. hon gav många förslag på förbättringar och att tänka på. vi är mycket nöjda. mvh malin och isak Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Malin H
    Tack Malin och Isak. Vad roligt att ni uppskattade visningen och jag tycker själv att det är ett väldigt trevligt hus, med ett fint läge och där säljarna gjort mycket bra saker. Stora lyckönskningar till ert nya boende och husköp.
  • Ludvig W
    Ludvig W skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt för första gången och var lite närvös över all pappershantering och vad allt som kommer med köp. Magnus tog detta med oss på bästa sätt och kan verkligen rekommendera honom. Har gärna med honom att göra med fler gånger vid försäljning eller köp av bostad! Mycket bra upplevelse och första intryck! Läs mer
  • Ragnhild Ulla Britt J
    Ragnhild Ulla Britt J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt min lgh på Nackstavägen 54 och då rekomenderar jag varmt Magnus för trevligt och proffsigt bemötande och hjälp. Förväntningarna är uppfyllda med råge. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Utmärkt jobb av mäklaren. Mycket nöjd. Läs mer
  • Roland C
    Roland C skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag kan varmt rekommendera Raine Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall. En mycket erfaren och kunnig mäklare som hjälpt mig med bra fakta och råd i samband med mitt senaste husköp. Jag upplever att Raine utstrålar lugn och inger starkt förtroende till mig som köpare och säljare. Läs mer
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt bemötande, bra handahållade av hela lägenhetsaffären. Känns tryggt och proffertionellt, bra återkoppling under hela processen, är nöjd. Läs mer
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vår mäklare fick vår lägenhet såld snabbt och smidigt. Bara positiv feedback! Läs mer
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hela kontakten med mäklaren gick väldigt smidigt och bra. Professionellt bemötande och bra service. Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra bemötande och professionellt arbete, Läs mer
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Ett toppen bemötande! Marjo är trevlig, tydlig, kunnig och positiv. Vi fick på direkten förtroende för henne och hennes kompetens. Läs mer
    2018-04-27 Marjo E svarar Anneli M
    Tack snälla ni, eran härliga positivitet smittade gott och det var ett tacksamt och fint hus att få sälja.
    /Marjo
    Marjo E gillar detta
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hon har varit professionell, oerhört lyhörd, tillmötesgående och flexibel. Allt man kan önska. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Victor Munter var trevlig och noggrann. Bra på att förklara, duktig på att höra av sig, svarade snabbt på sms när vi hade några frågor.
    Det kändes att han ville göra ett bra jobb och att vi som kunder skulle bli nöjda.
    Verkligen raka motsatsen till mäklaren som hade hand om lägenheten vi ska flytta till (mäklare hos Länsförsäkringar)!
    Vi har lärt oss nu hur stor skillnad det kan vara på olika mäklare och mäklarfirmor. Om vi känner någon som ska flytta så kommer vi rekommendera dom att ta hjälp av Victor och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Alf Lennart E
    Alf Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Profsigt och bra genomfört. Allt flöt på bra och säjpriset ett rekord för området.Kan rekommendera Fredrik Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mycket samarbetsvillig. Läs mer
  • Erika J
    Erika J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Svarade på alla frågor vi hade, även kvällstid via sms. Kändes som han aktivt letade köpare åt oss o kom med olika tips. Var alltid mån om att det skulle kännas bra för oss som säljare. Mycket nöjd! Läs mer
  • Jolanta S
    Jolanta S skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi är mycket nöjda för den hjälp som vi har fått från Raine i samband med försäljning av vår rådhuslägenhet på Kungsbacka v 71 Granloholm

Tack!
    Jolanta och Sven-Erik Svedin Läs mer
  • Ewa J
    Ewa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag blev mycket väl bemött. Lite missnöjd med den första uppskattningen av priset. Det sattes lite för högt och medförde få intressenter. Läs mer
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra möt, och tydlig information. Lätt att få tag i vid frågor. Läs mer
  • Kim A
    Kim A skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Victor skötte vår försäljning av lägenheten på ett utmärkt sätt! Vi fick ständig återkoppling efter varje visning. Vi hade en bra dialog. Han var lyhörd för våra önskemål, jobbade hårt och gjorde oss nöjda med affären! Läs mer
  • Rikard T
    Rikard T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Rakt igenom proffsigt och metodiskt. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Nils-bertil E
    Nils-bertil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket bra och kunnig. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Kjell N
    Kjell N skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt och mycket bra bemötande Läs mer
  • Sylvia E
    Sylvia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi fick väldigt bra bemötande från mäklaren och bar och tydlig information. Därför anser vi att vi hade en väldigt bra upplevelse av vår kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig och serviceinriktad mäklare som anstränger sig för att hitta lösningar på problem. Skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra driv, kommunikativ och seriös Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Kunnig & effektiv. Allt har rullat på bra, känns som Fredrik har bra koll på hela processen Läs mer
  • Jeremias B
    Jeremias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väldigt duktig och driven mäklare som känns som en genuint trevlig och omtänksam person.
    Professionellt bemötande och mycket hjälpsam. Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall