Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 220 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• 2019-01-17

Ingrid N skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Toppen snabb effektiv och mycket proffsig Tack Maggan är mycket nöjd 👍😘 Läs mer
  • 2019-01-06

Linda Ö skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt ett parhus, bostadsrätt i december. Fick ett fint bemötande av Marjo med bra och saklig information. Mötte Marjo för ca fem år sedan då vårt hus värderades, fick redan då ett mycket gott intryck och bestämde mig för, att om jag skulle sälja framöver så skulle det vara med Marjo. Läs mer
    2019-01-07 Marjo E svarar Linda Ö
    Hej Linda med familj, såå roligt att höra och att få komma tillbaka hem till er även om jag hade påpekat några saker som behövde åtgärdas redan då. Hoppas att hela familjen haft ett fint jullov och att flytten till nya boendet går bra.

/Marjo
  • 2018-12-24

Martin Å skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Erfaren och bra mäklare som dessutom är trevlig. Keep it up. Läs mer
    2019-01-07 Marjo E svarar Martin Å
    Tack Martin, det ska jag :)

Hoppas du ska trivas gott i din nya bostad.
    /Marjo
  • 2018-12-19

Göran L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny är en riktigt duktig mäklare! Har köpt ett hus och nu senast sålt ett hus med Jonny. Det har fungerat perfekt från start till mål. Han har koll på alla detaljer och är lätt att kommunicera med. Jonny är tydlig och levererar även under press. Läs mer
  • 2018-12-16

Monika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt. Mycket förtroendeingivande mäklare. Kändes väldigt tryggt att överlåta alla beslut till hennes kunskap och erfarenhet. Hon förstod mina behov och återkopplade perfekt. Lugn och sansad, inga överdrivna förhoppningar och alltid med en ”plan B”, som såklart inte behövdes.
    Rekommenderar varmt Ida Wallgren Läs mer
  • Ziri M

2018-12-13

Ziri M skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har precis sålt vårat hus med Jonny Persson, helt klart bästa mäklaren man kan få tag på! Professionell, kunnig och med glimten i ögat. Lika nöjda som alltid är dessa stamkunder! Läs mer
  • 2018-12-12

Jonna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min första bostadsrättslägenhet genom mäklaren Ida Wallgren. Jag uppfattade henne som professionell, kunnig, trevlig och effektiv. Jag kände mig trygg genom hela affären eftersom hon besatt stor kunskap och var bra på att förklara. Jag fick intrycket av att hon var en ansvarsfull och pålitlig mäklare. Läs mer
  • 2018-12-11

Ann-Sofie W skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket engagerat och trevligt bemötande och förståelse för min situation.
    Bra information samt mycket bra återkoppling i den pågående försäljningen.
    Mycket effektiv och kunnig med många goda råd och stöd och hjälp vid försäljningen.
    Snabbare försäljning än vad jag var beredd på vilket var mycket positivt då min förväntan var att det skulle ta längre tid.
    Kommer absolut rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner och familj. Läs mer
  • 2018-12-07

Björn Anders J skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har ingen speciell kritik mot min mäklare han svarade kunnigt på alla mina frågor och hade bra service m.v.h. björn Läs mer
  • 2018-12-07

Birgitta Ö skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt ett litet kedjehus!
    Både Victor och jag trodde att försäljningen skulle gå lättare och att det skulle finnas ett större intresse för huset.
    Victor har varit engagerad och gjort det bästa av situationen. Han har kämpat för att få upp priset, men det blev inte det pris Vi trodde.
    Jag är ändå nöjd och känner att Victor gjort sitt bästa. Han är mycket engagerad och duktig! Läs mer
  • 2018-11-18

Lizettie P skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt och lättsamt, mäklaren har varit tydlig och verkar kunnig. Snabb återkoppling och snabb affär. Läs mer
  • Johanna M

2018-11-18

Johanna M skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte ett hus där Jonny var den säljande mäklaren. Kände genast ett sådant stort förtroende för Jonny och han är otroligt trevlig, så han fick i uppdrag att sköta försäljning av min bostadsrätt. Denna affär sköttes alldeles utmärkt och Jonny levde verkligen upp till alla förväntningar och krav jag ställer på en mäklare. Förhoppningsvis ska jag väl inte flytta inom de närmsta decenniumen men om jag skulle det så skulle jag anlita Jonny igen!! Läs mer
  • Ann S

2018-11-17

Ann S skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt ett hus.
    Jättegullig mäklare, jag tog svensk fastighetsförmedling tack vare Victor som är en kunnig och verkligen ville att jag skulle vara nöjd med min försäljning
    Victor levde upp till alla mina förväntningar som en mäklare ska ha.
    Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2018-11-17

Robin B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Professionell, snabb och smidig. Bra rådgivning inför, under och efter försäljning. Läs mer
  • 2018-11-17

Göran L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte en villa via Mäklare Jonny. Det fungerade utmärkt. Jonny ger ett seriöst och samtidigt lättsamt intryck. Läs mer
  • 2018-11-14

Jan Rickard J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt på 3 rum + kök och är väldigt nöjd med Svensk fastighetsförmedling.
    Mäklaren var proffsig och utöver att försäljningen gick snabbt och smidigt fick jag mycket hjälp och råd även gällande min nya bostad. Läs mer
  • 2018-11-12

Ann-Kathrin F skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en villa.
    Är nöjd med mäklaren. Han har ett bra bemötande. Han är enkel, tydlig och klar. Välorganiserad. Läs mer
  • Karin W

2018-11-09

Karin W skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Mycket god socialkompetens. Mycket trevligt bemötande och framförallt mycket kunnig. Skulle anlita henne igen om jag skulle sälja någon lgh och rekommendera henne till andra kunder.
    Min förväntningar var höga och hon lyckades med detta.
    Toppen mäklare Läs mer
    2018-11-09 Marjo E svarar Karin W
    Hej Karin

Tackar ödmjukast för dina ord.
    Det var bara roligt och jag hoppas att vi kan göra fler affären i framtiden :)

/Marjo Edin
  • 2018-11-03

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde huset och köpte lägenhet och allt har fungerat mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-10-30

Sandra Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jättebra bemötande och grundlig information. Läs mer
  • 2018-10-30

John K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lgh.
    Snabb o effektivt jobbat.
    Effektivt jobbat, kan rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2018-10-26

Tony R skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt och bra bemötande vid första träff.
    Lite strul när annonsen skulle läggas upp. Kändes lite som att hon hade för mycket att göra för hon råkade ta fel stadgar och skriva fel område där min lägenheten låg.
    Överlag så gick allting smidigt och bra så jag är nöjd med försäljningen samt min mäklare 👍 Läs mer
  • Therése N

2018-10-23

Therése N skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har köpt en villa. Vi är väldigt nöjda med bemötandet! Vi fick svar på våra frågor och det gick snabbt och smidigt att få svar! 😊 Läs mer
  • 2018-10-19

Per Johan Christoffer A skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte ett fint litet hus i Bergeforsen , supernöjd med mäklaren Jonny som var både personlig och professionell! Helt klockrent alltihopa. Kommer återkomma till er vid nästa sälj! Läs mer
  • 2018-10-18

Marie N skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har köpt ett fritidshus. Upplevde mäklaren trevlig och lättsam. Läs mer
  • 2018-10-17

Olle A skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus förmedlade vår bostadsrätt på en marknad som för tillfället är rätt tuff. Rakt igenom professionellt bemötande och en lyhörd mäklare. Vi hade höga förväntningar och Magnus levererade på samtliga punkter. Läs mer
  • Mats Å

2018-10-13

Mats Å skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt vårat radhus i kvissleby!
    Väldigt proffsigt och trevligt bemött.
    Hade igentligen inga förväntningar alls. Men vart jätte bra omhändertagen å allt sköttes lätt och smidigt av min mäklare
    Otroligt skönt med en mäklare som raine som skötte försäljningen på så bra vis
    Kan verkligen rekommendera
    Han som mäklare. Tack så mycket! Läs mer
  • 2018-10-10

Sara Ö skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Allt har varit bra. Finns inget att klaga på, min lgh blev såld och det gick fort. Väldigt trevlig mäklare Läs mer
  • 2018-10-09

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    3 rum kök Timrå Mäklaren var mycke trevlig Omdöme 100 % Mycke nöjd Läs mer
  • 2018-10-06

Ingela R skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt sommarstuga. Trevligt bemötande, ställde upp med extravisning vilket avgjorde att jag vågade köpa stugan.
    Tittat på många objekt före så jag kan jämföra. Magnus kändes seriös o ärlig. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Rickard T

2018-10-05

Rickard T skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Smidig och väl genomförd försäljning av lägenhet med kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Läs mer
  • 2018-10-03

Birgit S skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt en större lägenhet.
    Viktor gav redan vid första mötet engagerat och intresserat intryck.
    Han såg direkt hur presentera lägenheten på mest fördelaktiga sätt.
    Han var tydlig i all kommunikation och återkopplade kontinuerligt. Läs mer
  • 2018-10-02

Göran D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt för ett dödsbos räkning.
    Ida är en trevlig och kunnig mäklare.
    Hade inga speciella förväntningar men lägenheten såldes för ett mycket högre belopp än väntat. Förutsatt att brf godkänner köparen.
    Bra utfört arbete med god återkoppling. Läs mer
  • 2018-10-02

Inger Margareta V skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Lägehetsförsäljning .
    Mycket bra information samt proffsigt uppträdande och klara och tydliga besked. Läs mer
  • 2018-09-29

Mona H skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    En snabb och smidig affär och bra bemötande av mäklaren.
    Jag är fullt nöjd och fann precis den lägenhet som jag sökte. Läs mer
  • 2018-09-29

Birgit B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en etta i Kvissleby som ombud till en släkting. Är mycket nöjd med bemötande och resultat Läs mer
  • 2018-09-28

Stefan H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    *Köpt lgh

*Mycket bra. Trevligt och riktigt hjälpsam

*Levde upp till alla mina förväntningar

*Mycket bra, snabbt och smidigt köp Läs mer
    2018-09-29 Marjo E svarar Stefan H
    Hej Stefan och tack för din fina rekommendation.
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet och när man trivs med sitt jobb så är hjälpsamhet och att vara trevlig enkelt 😊
    /Marjo Edin
  • 2018-09-27

Anngret J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket gott! Bra bemötande och snabb återkoppling. Ingivit ett förtroende som gjort att jag i framtiden vill anlita Victor.
    Tack för ditt jobb!
    Anngret Läs mer
  • Susanne L

2018-09-25

Susanne L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet! Jag ville ha en snabb och smidig affär vilket mäklaren skötte proffsigt utefter mina önskemål och med ett väldigt trevligt bemötande! :) Rekommenderar varmt Victor Munter på Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2018-09-20

Gun N skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt villa i Timrå.
    Blev bemött väldigt proffsigt och bra av mäklaren.
    Den muntliga presentationen av huset vid rundvandringen i huset upplevde köparen mycket positivt.
    Ett mycket bra genomfört uppdrag av en erfaren, proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-09-18

Yvonne B skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Över förväntningarna.
    Intresserad, jobbade snabbt, informerade bra om vad som hände inför och efter visning.
    En verkligt positiv upplevelse att anlita Victor som gjort ett utmärkt jobb, rekommenderas till andra. Läs mer
  • BENGT G

2018-09-09

BENGT G skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt vår villa.

Vi blev bemötta på ett engagerat och trovärdigt sätt.

Vi fick förhoppningar som var lite för höga i samband med försäljningen.

Vår upplevelse, så är vi bemötta på ett trevligt och professionellt
    sätt. Vi kan gärna rekommendera vår mäklare till andra. Läs mer
  • 2018-09-05

Alexander R skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny är väldigt bra insatt i jobbet och jag trivdes med kontakterna och hur han skötte affären i sin helhet. Läs mer
  • 2018-09-05

Maja W skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min nya lägenhet av Victor och han sålde även min tidigare. Proffsigt och väldigt smidigt gjort. Litade fullständigt på honom genom hela affären och jag har bara positivt att säga. Läs mer
  • 2018-08-31

John Oskar Mathias L skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lägenhet.
    Bemötande var okej.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle hålla bra kontakt mellan köpare och säljare och förmedla information till köpare som gör bostaden mer intressant när han har full möjlighet. Var det lataste stycke människa jag stött på som varken vill hålla kontakt med köpare eller säljare, kommer absolut inte att välja svensk fast i framtiden, möjligtvis inte ens använda mäklare efter detta. Helt sanslöst vad lite han gjort för pengarna man betalar, han har i stort sett öppnat dörren till lägenheten och inget mer. Jag avråder alla från att använda svensk fastighetsförmedling i Sundsvall och speciellt Raine Gustavsson. Läs mer
  • Sven N

2018-08-30

Sven N skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en lägenhet,vill varmt rekommendera Jonny på svensk fastighetsförmedling Sundsvall.Trevligt och tydligt bemötande.Mina förväntningar blev mer än väl uppfyllda,kan varmt rekomenderas.Tack ännu en gång.
    Sven/Anita Läs mer
  • 2018-08-24

Anna S skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en 2:a bostadsrätt, trevligt och seriöst bemötande. Uppfyllde egna förväntningar om priset, var värderad högre i relation till tidigare försäljningar, men många objekt ute när det var dags för mig att sälja. Hade önskat bättre kommunikation under tiden mellan visningar, tog ca 5 månader att sälja, fick jaga mäklaren lite för svar då. Men har jobbat bra med att hitta köpare på en seg marknad, så jag är totalt sett nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Amanda J

2018-08-16

Amanda J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag och min föredetta sambo sålde vår bostadsrätt tillsammans. Vi blev väldigt fint bemötta. Vi fick en bra presentation och genomgång om hur processen med att sälja bostaden skulle gå till, den var lätt att förstå och vi kände oss båda trygga och nöjda med den. Vi hade förhoppningar om en snabb försäljning till en viss summa, mäklaren levde verkligen upp till våra förhoppningar och affären gick otroligt snabb och smidig och vi är mer än nöjda med alla delar i av försäljningen. Vi kommer absolut att rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Daniel L

2018-08-15

Daniel L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag fick ett proffsigt och lagom avslappnat bemötande. Jag hade höga förväntningar, och de infriades!
    Skulle anlita Jonny fler gånger i framtiden. Läs mer
  • 2018-08-02

Per L skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte hus och sålde lägenhet. Mäklaren jag tyvärr råkade få var opersonlig, oprofessionell, otrevlig, och synnerligen dålig som mäklare. Jag fick själv visa lägenheten och på privat tid då jag hade annat inbokat, men jag sålde lägenheten själv då. Trots detta är jag tvungen att betala oskäligt arvode.
    Detta då hon hade semester!
    Jag fick jaga på henne för att nåt skulle hända. Hon var passiv och okunnig.
    Nu när vi väntar på skrivning av kontrakt till huset så kommer nästa bakslag. Varning, anlita inte min mäklare. Jag kommer göra anmälning till FMI. Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall