Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 461 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-06-22
    Tryggt och engagerat bemötande i hela processen. Rekommenderas!
    Tack Olof och jätteroligt att det blev ni som köpte den bostaden och att jag fick se er familj växa <3 Hoppas att ni ska trivas länge. Marjo Edin
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2021-06-21
    Stort tack till herr Jonny Persson för hans vänlighet och professionalism. Han var mycket mottaglig för alla våra frågor som jag är mycket tacksam för honom och jag önskar honom fortsatt framgång.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Torpshammar
    2021-06-20
    Jag tycker Jonny Persson är en jättebra mäklare ! Glad trevlig o proffsig ! Om jag behöver en mäklare igen väljer jag honom !
    Hej Eva, det va kul att hjälpa er med att sälja huset. Allt gott till er! Jonny Persson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-06-10
    Trevlig, lätt att få kontakt med , svarar snabb på meddelande. Fint bedömande.
    2021-06-05
    Marjo Edin är tveklöst den bästa mäklare jag haft kontakt med. Hon har hjälpt mig att sälja två lägenheter till bra men rätt pris. Jag har haft kontakt med minst 15 olika mäklare i Sundsvall och Stockholm under den senaste tioårsperioden vid avslutade köp och försäljningar av hus och lägenheter samt betydligt fler i samband med olika visningar och har därför relativt omfattande bedömningsunderlag.. Marjo är engagerad, kvicktänkt och uppfattas som trovärdig både av säljare och köpare. Alltid tillgänglig och agerar raskt. Hon hanterar köpare och säljare på rätt sätt och driver på och agerar för att få saker att hända. Marjo är kunnig och skicklig på att bedöma både försäljningsobjekt och människor. Jag rekommenderar henne verkligen.
    Oj, tack snälla Åke för att du tagit dig tiden att skriva och för dom värmande orden, jag blir lite rörd. Det är klart att man alltid har ambitionen att både läsa av objekt och kunder på bästa sätt och jag vill alltid om möjligt lägga upp försäljningen klokt, så att det passar den tänkta målgruppen. Marjo Edin
    • Timrå
    2021-06-03
    Bra bemötande. Trevlig och förstående i vår situation. Hus försäljningen gick över förväntan. Stort tack till Johnny Persson
    för gott samarbete.
    Maj-Lis o Arne Björk
    Hej Maj-Lis, tack för dem fina orden. Tack för erat förtroende och för ett trevligt samarbete. Jonny Persson
    2021-06-01
    Jag tyckte att hon var proffsig och personlig. Hon bemötte mig bra som kund när jag köpte en bostadsrätt. Även bra uppdatering under budgivning etc. Kan absolut rekommendera henne till andra som ska sälja bostäder 🙂
    Tack Isabelle och hoppas att du ska trivas lika bra som jag gjorde i den föreningen. Spännande att se hur det blir med balkongerna också, blir nog superfint att sitta och njuta kvällssolen där. :) Marjo Edin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-31
    Har köpt 1 lgh med Marjo och sålt 2 st. Funkar lika bra varje gång.
    Tack snälla Daniella :) Ja, härligt att vi fick till en så fin affär även denna gång och ni är alltid såååå varmt välkomna tillbaka. Marjo Edin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-26
    Jag har sålt en radhuslgh. jag har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Mina förväntningar vara att sälja till minst utgångspriset och det blev lite högre så det är jag nöjd med. Jonny har ett bra bemötande och är flexibel och tydlig med det som man som säljare behöver känna till.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Östermalm
    2021-05-21
    Sålde en 3:a i Sundsvall, fick hjälp av en mycket trevlig o proffsig mäklare vid namn Emma Näslund. Hon har gott om tålamod, är noggrann o lugn. Hela processen kändes tryggt!

Skulle verkligen vilja rekommendera henne till alla som skall sälja eller köpa en bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-19
    En lägenhet , blev bra bemött av Raine . Allting fungerade jättebra . Jag är nöjd .
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-17
    sålt villa
    bemött utmärkt
    stora förväntningar och mäklarna levde upp till dom
    allt gick väldigt smidigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-13
    Jag och min sambo har köpt ett
    Vi kännde båda att vi blev väl omhände tagen och bra bemött. Å snabba svar på alla frågor Vi hade
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-05-04
    Jag fick hjälp med att sälja ett dödsbo en tvåa i Granlo. Jag fick genast en bra kontakt med Raine och kände mig hörd och fick ett stort förtroende och stöd. Under försäljningen blev jag hela tiden uppdaterad och kände att allt gick bra. Försäljningen gick snabbt och jag kunde hela tiden ringa om det var något jag undrade över.
  • Jan-åke F
    2021-04-30
    Sålt en 1:a i Sundsvall. Det är min son som bott i lägenheten och det är han som gått fullmakt att cenomföra försäljningen. Jag har just inte haft kontakt med Emma förutom om fullmakten, och aldrig träffat/pratat med henne.
    Sonen verkar gock tycka att det var bra driv hos Emma och att det gicksnabbt och bra.
  • skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-04-22
    Vi både köpte och sålde med Jonny.
    Han är en förtroendeingivande och professionell mäklare som är riktigt bra på det han gör.
    Rekommenderas!
    Tack för dem fina orden. Att du är en glädjespridare gjorde affärerna extra rolig. Jonny Persson
    • Haga
    2021-04-06
    Jag har sålt en bostad i Sundsvall (dödsbo)
    Tycker att bemötande och engagemang från mäklaren varit till belåtenhet och uppfyller mina förväntningar som kund.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Bergeforsen
    2021-03-31
    Har köpt ett hus i Bergeforsen av Magnus. Hade inga förväntningar av honom alls, då vi bara haft kontakt med otrevliga, snobbiga mäklare innan. Magnus är en stor favorit, skulle absolut rekommendera honom vidare. Han är ödmjuk och lyhörd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-03-29
    Har köpt en lägenhet. Mäklarens bemötande har varit 10/10. Han verkligen uppnådde alla mina förväntningar.
    Väldigt snäll och otroligt jordnära människa som tar hand om sina klienter bra. Tar sin tid med att svara på alla frågor, vilket var extremt viktigt för mig som nybörjare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    • Matfors
    2021-03-29
    Sålt bostad, mycket hjälpsam och proffesionellt agerande. Rekommenderas verkligen
    2021-03-27
    Köper bostad.
    Trevlig, saklig och kunnig.
    Löst allt med tanke på omständigheterna.
    Rekommenderas!!
    2021-03-22
    Tillmötesgående och trevlig
    Kunnig o påläst
    Arbetar snabbt o effektivt
    Tack Monica för ditt fina omdöme och härligt att jag kunde leva upp till dina förväntningar av Svensk Fastighetsförmedling :) Marjo Edin
    2021-03-22
    Vi köpte en 3:a vilket blev en snabb och smidig affär. Marjo har varit väldigt trevlig och proffsig och vi har också fått bra råd av henne där hon har haft svar på alla våra frågor och funderingar. Vi är jättenöjd med bemötandet och kan 100% rekommendera Marjo!
    Tack snälla Sara för dina fina ord. Det var bara roligt att kunna hjälpa till med förslag på planlösning. Som mäklare i nästan 16 år så har jag hunnit se många fina lösningar :) Jag kommer gärna och tittar när ni byggt klart, det skulle vara roligt att se och jag tror på lösningen med att behålla den befintliga skjutdörren. Marjo Edin
    2021-03-20
    Villa såld. Kunnig, trevlig och inger förtroende. Bra diskussioner runt upplägget. Härlig humor :)
    Hej Charles, Tack för ditt förtroende och dem fina orden. Vi möts snart igen :) Jonny Persson
    • Centralt
    2021-03-18
    Det blev en snabb och smidig affär.
    Tack Jonna för att du tagit dig tid att skriva. Ibland känner man direkt på en visning vad man vill och då kan det gå fort :) Jag tror helt säkert att ni kommer att trivas fint med det läget och den utsikten. Hoppas er försäljning också går smidigt nu. Marjo Edin
    2021-03-17
    Kanon mäklare kort och gott, rekommenderas starkt!
    Kul att höra, ni var mycket trevliga kunder. Jonny Persson
  • sålde sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-03-13
    Försäljning av enplansradhus.

Mäklaren är erfaren och bra lyssnare.
    Personkemi fungerade bra. Bra kommunikation mellan oss.
    Vi hade ett målpris och förslag på försäljningstidpunkt, mäklaren identifierade dock perfekt tidpunkt med tanken på efterfrågan/tillgänglighet på området att sälja samt identifierade rätt målgrupp som var villig att lägga bud.
    • Övre Bredsand
    2021-03-10
    Köpt ett hus

Mycket bra bemötande och påläst om bostaden , var det nått som hon var osäker om så kontaktade hon säljaren .

blev en snabb och smidig affär
    2021-03-01
    Sålt lägenhet. Bra dialog och utfallet överträffade mina förväntningar. Kan med glädje rekommendera Magnus Grahn!
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-02-27
    Sålt radhus
    Engagerad och duktig
    Trevlig
    2021-02-26
    Jonny sålde min lägenhet på Södra allén med mycket gott resultat. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb, kunnig och enkel att kommunicera med. Jonny levde upp till alla mina förväntningar, rekommenderas!
    Hej Eva! Tack för dem fina orden. Det var ett sant nöje att hjälpa dig. Jonny Persson
    • Centralt
    2021-02-24
    Vi har sålt vår lägenhet i Sundsvall för att flytta till annan ort.
    Vi valde Emma Näslund på Svensk Fastighetsförmedling eftersom vi kände ett stort förtroende för henne.
    Vi är mycket nöjda med hennes bemötande, hennes kompetens och hennes trevliga uppträdande.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo .
    2021-02-17
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött!
  • Elisabeth E
    2021-02-15
    Sålde en 2:a och det blev en snabb affär. Bra råd inför försäljningen och sedan snabb och proffsigt avslut med kontraktsskrivning.
    Tack Elisabeth och roligt att du känner så. Bostaden bjöd på små utmaningar, men med den erfarenhet jag har genom åren så är det alltid skönt att få kvitto på att våra råd om hur vi kan sälja tryggt och med bäst betalt också fungerar :) Marjo Edin
    2021-02-14
    Jag har sålt min 4’a och fått super proffsig hjälp med allt. 🙏🏼
    2021-02-13
    Professionell, tillmötesgående och väldigt serviceminded med snabb och tydlig kommunikation även utanför normala kontorstider. En väldigt positiv bekantskap.
  • köpte sitt hus med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-02-12
    Fint bemötande. Förtroendeingivande.
    2021-02-06
    Har köpt min första bostadsrätter.
    Mäklaren var väldigt serviceinriktad, visade digitalt , stannade kvar på kontoret längre för att jag skulle skriva kontrakt då jag hade långt att åka.
    Hjälpte med snabbt tillträde mm
    Så är verkligen supernöjd
    2021-01-29
    Sålt en Bostadsrätt på Vikingavägen i Granlo. Har blivit mycket bra bemött vid varje kontakt med mäklaren. Kunde göra en snabb affär till det pris jag hade hoppats på tack vare en kunnig och trevlig mäklare, är väldigt nöjd.
    • Bosvedjan
    2021-01-28
    Jonny sålde min lgh på 3 rok. Professionell mäklare som ingav stort förtroende. Kunnig och guidade mig genom hela affären på ett tydligt och tryggt sätt. Jag rekommenderar honom varmt till andra som går i säljartankar!
    Hej Annika, Tack för dem fina orden. Det vara roligt att ha dig som kund. Jonny Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-01-26
    Sålt bostadsrätt och blev väldigt bra bemött, fin dialog mellan mig o mäklare. Smidig affär enligt önskemål, lyhörd på önskningar i samband med försäljning. Lätt att få tag på vid behov
  • sålde sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-01-25
    Supernöjd med bemötandet av mäklaren, proffsig och ärlig. Vår villa blev såld väldigt snabbt.
    Tack snälla Madeleine, både för dina ord och för att ni gav mig det förtroendet. Att vara ärlig känns väldigt viktigt, även om det inte är mest bekvämt. Som säljaren var ni också behjälplig med att fota vid rätt tidpunkt, då vädret inte ville vara på min sida :) Tack. Marjo Edin
  • köpte sitt hus med hjälp av Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    2021-01-24
    Duktig mäklare som förmedlade en villa vi köpte.
    Tack Sabina för att du ville ta dig tid att skriva :) Tror att ni kommer att njuta många sommarkvällar på stora altanen och kyligare stunder framför den fina kaminen. Marjo Edin
    • Kvissleby
    2021-01-19
    Vi har köpt lägenhet och sålt ett hus ,vi blev väldigt bra bemött av Marjo med tydlig och bra information gällande köpen ,snabb att ta reda på de frågor vi har haft.
    Marjo har varit artig , saklig , förstående

Svensk fastighetsförmedling har varit en bra mäklare att ha att göra med
    Tack Eva. Jättetrevligt att få hjälpa er med er boendeförändring och det känns självklart att snabbt försöka finna svar på kunders frågor, så att kunden ska kunna ta ett beslut. Att lämna ett hus och ta steget till lägenhet är en stor förändring och vara förenat med blandade känslor. Med nya bostaden i markplan och närmare service hoppas jag att den blir hållbar i längden och att ni kommer att trivas :) Marjo Edin
    2021-01-15
    Köpte en 2a i Sundsvall. Marjo var väldigt professionell och hade gott bemötande, kändes tryggt att göra affär. Träffade ett gäng mäklare innan i jakten och vart inte tagen på allvar, gissningsvis på grund av min unga ålder. Marjo beskrev istället hur processen går till och vad jag ska göra osv.

Supertrevlig mäklare med hög kompetens!
    Tack Edvin, alla är vi någon gång nybörjare och jag är glad över att ha kunnat förklara och hjälpa er till er första ägda boende och sen väntar flera andra i framtiden. Jag finns som bollplank om ni skulle behöva :) Marjo Edin
    2021-01-14
    Jag tog kontakt för försäljning av min lägenhet. Fick bra tips på vad jag skulle tänka på och när väl bollen sattes i rullning så blev det snabb försäljning.
    Jag är mycket nöjd och allt har gått smidigt.
    Tack Therese för dina ord och så fint att se att man kan få låna in lite möbler mm av goda vänner. Tillsammans så fick vi till bostaden och den kändes både fräsch och mysig :) Marjo Edin
    • Nedre Haga
    2021-01-11
    Sålt en lägenhet och allt har skötts till belåtenhet.
    Tack Lena, det är bara att säga till när ni önskar byta, sälja eller köpa fler bostäder, så hjälper jag gärna till. Marjo Edin
    • Skönsmon
    2021-01-07
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, hade svar på dom frågor man ställde och fanns alltid tillgänglig både på telefon och mail.
    2021-01-02
    Sålt lokal i bostadsrättsförening.
    Mycket bra bemötande från Marjo.
    Lokal såld snabbt med hjälp av bra mäklare.
    Tack :) Hoppas ni trivs fint med er nya verksamhet i huset och mitt jobb blev både enklare och mer lustfyllt eftersom ni var så behjälpliga med tider och information. Marjo Edin
    2021-01-02
    Sundsvalls bästa mäklare!, bra arvode svarar i telefon, proffsig, vet vad hon pratar om
    Tack snälla för dina fina ord Mikael, det värmer gott i snöyran. Jag försöker alltid att vara tillgänglig för mina kunder och med det inte heller ta på mig fler affärer än jag kan ta hand om. Marjo Edin