Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 181 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• Gun N
    Gun N skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt villa i Timrå.
    Blev bemött väldigt proffsigt och bra av mäklaren.
    Den muntliga presentationen av huset vid rundvandringen i huset upplevde köparen mycket positivt.
    Ett mycket bra genomfört uppdrag av en erfaren, proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Över förväntningarna.
    Intresserad, jobbade snabbt, informerade bra om vad som hände inför och efter visning.
    En verkligt positiv upplevelse att anlita Victor som gjort ett utmärkt jobb, rekommenderas till andra. Läs mer
  • BENGT G
    BENGT G skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt vår villa.

Vi blev bemötta på ett engagerat och trovärdigt sätt.

Vi fick förhoppningar som var lite för höga i samband med försäljningen.

Vår upplevelse, så är vi bemötta på ett trevligt och professionellt
    sätt. Vi kan gärna rekommendera vår mäklare till andra. Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny är väldigt bra insatt i jobbet och jag trivdes med kontakterna och hur han skötte affären i sin helhet. Läs mer
  • Maja W
    Maja W skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min nya lägenhet av Victor och han sålde även min tidigare. Proffsigt och väldigt smidigt gjort. Litade fullständigt på honom genom hela affären och jag har bara positivt att säga. Läs mer
  • John Oskar Mathias L
    John Oskar Mathias L skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lägenhet.
    Bemötande var okej.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle hålla bra kontakt mellan köpare och säljare och förmedla information till köpare som gör bostaden mer intressant när han har full möjlighet. Var det lataste stycke människa jag stött på som varken vill hålla kontakt med köpare eller säljare, kommer absolut inte att välja svensk fast i framtiden, möjligtvis inte ens använda mäklare efter detta. Helt sanslöst vad lite han gjort för pengarna man betalar, han har i stort sett öppnat dörren till lägenheten och inget mer. Jag avråder alla från att använda svensk fastighetsförmedling i Sundsvall och speciellt Raine Gustavsson. Läs mer
  • Sven N
    Sven N skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en lägenhet,vill varmt rekommendera Jonny på svensk fastighetsförmedling Sundsvall.Trevligt och tydligt bemötande.Mina förväntningar blev mer än väl uppfyllda,kan varmt rekomenderas.Tack ännu en gång.
    Sven/Anita Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en 2:a bostadsrätt, trevligt och seriöst bemötande. Uppfyllde egna förväntningar om priset, var värderad högre i relation till tidigare försäljningar, men många objekt ute när det var dags för mig att sälja. Hade önskat bättre kommunikation under tiden mellan visningar, tog ca 5 månader att sälja, fick jaga mäklaren lite för svar då. Men har jobbat bra med att hitta köpare på en seg marknad, så jag är totalt sett nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag och min föredetta sambo sålde vår bostadsrätt tillsammans. Vi blev väldigt fint bemötta. Vi fick en bra presentation och genomgång om hur processen med att sälja bostaden skulle gå till, den var lätt att förstå och vi kände oss båda trygga och nöjda med den. Vi hade förhoppningar om en snabb försäljning till en viss summa, mäklaren levde verkligen upp till våra förhoppningar och affären gick otroligt snabb och smidig och vi är mer än nöjda med alla delar i av försäljningen. Vi kommer absolut att rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag fick ett proffsigt och lagom avslappnat bemötande. Jag hade höga förväntningar, och de infriades!
    Skulle anlita Jonny fler gånger i framtiden. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte hus och sålde lägenhet. Mäklaren jag tyvärr råkade få var opersonlig, oprofessionell, otrevlig, och synnerligen dålig som mäklare. Jag fick själv visa lägenheten och på privat tid då jag hade annat inbokat, men jag sålde lägenheten själv då. Trots detta är jag tvungen att betala oskäligt arvode.
    Detta då hon hade semester!
    Jag fick jaga på henne för att nåt skulle hända. Hon var passiv och okunnig.
    Nu när vi väntar på skrivning av kontrakt till huset så kommer nästa bakslag. Varning, anlita inte min mäklare. Jag kommer göra anmälning till FMI. Läs mer
  • Husein S
    Husein S skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    sålt en bostadsrätt. bra bemötande och tydlighet. mäklaren gjorde ett bra jobb. bra samarbete. Läs mer
  • Sanna S
    Sanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Herregud vilka skojare! Jag har haft med Svensk Fastighetsförmedling 2 ggr de senaste åren och båda gånger har allt skötts USELT! Jag kommer ALDRIG att sälja en fastighet med dem igen ELLER köpa av dem och jag skulle rekommendera alla som ens överväger dem att tänka till både en och två gånger! Läs mer
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt Bostadsrätt Kvissleby. Bra bemötande och engagemang. Läs mer
  • Bartosz W
    Bartosz W skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Margareta är fantastisk och proffesional. Vi kan rekommendera henne. Läs mer
  • Anna-Karin J
    Anna-Karin J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Viktor fick förtroendet att sälja vår villa. Han har sedan dag 1 varit engagerad och haft en otroligt proffsig framtoning som gjort att man fått ett förtroende. Läs mer
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Victor var effektiv och driven! Fick snabb återkoppling även på kvällar och helger. Kanon! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en två på Södermalm i Sundsvall. Mäklaren var tillmötesgående, snabb, effektiv och mycket professionell! Jag är väldigt nöjd med fastighetsaffären. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Maria R
    Tänk va´ fina kunder jag möter när jag jobbar :).
    Tack snälla Maria för dina ord och hoppas du ska trivas i din nya bostad.
    /Marjo
  • Mikhail L
    Mikhail L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Mäklaren var jätte familjärt med område och föreningen, hade vettiga rekommendationer omgående lägenhetens skicksförbättringar, så ner det var dags att träffa kunder allt var förberett.
    Det tog totalt bara 3 timmars arbete med mäklaren under 2 veckor perioden att sälja lägenheten till jättebra pris. Läs mer
    2018-07-09 Marjo E svarar Mikhail L
    Tack snälla Mikhail för din rekommendation. Ni som säljare hade själva förberett nästan allt i bostaden och stod beredd att åtgärda de sista små detaljerna. När jag hittat en kund så ordnade ni direkt så att vi kunde göra en förhandsvisning och då är det extra roligt och smidigt att göra bra affärer :)
    Önskar er en fortsatt fin sommar
    /Marjo
  • Rene J
    Rene J skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostad. Engagerad, driven och profitionell. Rekommenderad så det varmaste Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Toppenmäklare. Sålt fritidshus vid havet Läs mer
  • Rafal  R
    Rafal R skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi köpte ett hus. Vi är nöjda med Magnus Grahn angagemang. Han blev en mycket hjälpsam person. Helhjärtat rekommenderar vi Magnus och hela kantoret :) Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jättetrevlig kille. Ordningssam . Lyhörd. Lätt att få tag på.Hjälpte oss med en snabb och bra försäljning. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag var lite väl exalterad och förväntansfull och ville vara mer delaktig än vad jag behövde i lägenhetsförsäljningen 😆 Mäklaren var duktig och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-06-18 Marjo E svarar Sofia L
    Hej Sofia

Tack snälla för din fina rekommendation, du gjorde ett fantastiskt jobb inför fotografering och visning och i övrigt så är ju själva tanken med att ha en mäklare att vi tar hand om resten :) Och det var bara ett rent nöje att få stå och visa och jobba med din bostad.
  • Ann-Christin L
    Ann-Christin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt hus.
    Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam.
    Fick en känsla av att han kommer att vara behjälplig hela linan ut, även för min del som köpare. Läs mer
  • Jennifer J
    Jennifer J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Smidig fastighetsaffär och trevligt bemötande! Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt lägenhet. Positiv och proffsig mäklare! Hittade lösningar när jag hade gett upp hoppet. Läs mer
    2018-06-11 Marjo E svarar Maria B
    Hej Maria B, efter ett dussintal år så har man samlat på sig lite ideer :)
    Tack snälla och jag hoppas att ni får en fin sommar fylld av spännande renovering
  • Anna S
    Anna S skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt min fina br med bra stöd av Margareta Österholm på Svensk fast i Sundsvall. Köpte samma lgh med henne som mäklare också! Läs mer
    2018-06-07 Margareta Ö svarar Anna S
    Tack Anna för att jag fick förtroendet igen!
  • Daniella F
    Daniella F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en lägenhet i Sundsvall.
    Tyckte allt var bra. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt en 1.5 på 40kvm. Vår relation är väldigt bra och jag ger allt mitt förtroende. Uppnådde verkligen mina förväntningar. Läs mer
  • Ing-Marie D
    Ing-Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min mammas villa efter hennes bortgång. Mäklaren Raine har på ett engagerande sätt tagit emot oss och förklarat hur uppdraget skulle utföras. Vi har haft kontakt både via telefon, sms och mail under hela annonseringstiden. Vi känner oss trygga i hur affären sköts och att han förklarar på ett lugnt sätt. Talar om hela tiden vad vi behöver göra och åta oss. Resten fixar Raine. Trevligt och lugnt bemötande och han har verkligen gjort sitt bästa för att få villan såld. Läs mer
  • Peshtewan Fouad H
    Peshtewan Fouad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte ett hus .Jag var mycket nöjd med mäklaren genom att kontakta honom och får svaret snabb på mina frågor. Jag vill tacka honom jättemycket . Läs mer
  • Britta Maria S
    Britta Maria S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt ett radhus.
    Blev väl och respektfullt bemött.
    Förväntningarna infriades.
    Helt nöjd. Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Snabbt, effektivt och på alla sätt behjälplig i processen Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sommarstuga såld.
    Marjo Edin fick vi förtroende för direkt, glad, positiv, entusiastisk, mjuk men ändå rak och med skinn på näsan.
    Ville få stugan såld o Marjo kändes helt rätt för att sälja, hon tycker om att sälja, det kändes.Ville få ut rätt pris och det lyckades! Kommer varmt att rekommendera Marjo. Hon är rätt person för att vara mäklare. Känns ärlig. Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Försäljning av bostadsrätt
    Snabbt bemötande och bra erbjudande.
    Fick snabb affär trots en vikande marknad så jag är mycket nöjd Läs mer
  • Denita H
    Denita H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt bostad. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Denita H
    Tack snälla Denita för dina fina ord. Jag tror att ni blir helrätt för den bostaden och hoppas att ni ska trivas en lång tid framöver.
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde lägenheten på Åkersviksgatan och Victor Munter gjorde ett fantastiskt jobb. Trevlig och professionell mäklare. Hörde av sig efter visningar och höll oss uppdaterade under hela försäljningen. Rekommenderas starkt :) Läs mer
  • Anton D
    Anton D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väldigt hjälpsam och lätt att arbeta med Läs mer
  • Britt N
    Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostadsrätt, kunnig, lyssnande, levde upp till alla förväntningar - Positiv upplevelse Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Helnöjd med allt, förutom en väldigt lyckad affär så var mäklaren väldigt trevlig, kunnig och professionell. Läs mer
  • Kristina  E
    Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Det var snabbt och effektivt. Vi kan rekommendera er. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    vi har köpt en villa i ängom matfors. vi blev väl mottagen med ett leende på läpparna och guidad genom papprerna, vilket vi tyckte va toppen. hon följde med oss genom hela huset och vi hade bra diskussioner och vad som är gjort och andra möjliga lösningar för just vår familj. vi diskuterade även vad som kunde underlätta och vad som var nödvändigt att göra på huset inom en viss tidsram. hon gav många förslag på förbättringar och att tänka på. vi är mycket nöjda. mvh malin och isak Läs mer
    2018-05-16 Marjo E svarar Malin H
    Tack Malin och Isak. Vad roligt att ni uppskattade visningen och jag tycker själv att det är ett väldigt trevligt hus, med ett fint läge och där säljarna gjort mycket bra saker. Stora lyckönskningar till ert nya boende och husköp.
  • Ludvig W
    Ludvig W skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt för första gången och var lite närvös över all pappershantering och vad allt som kommer med köp. Magnus tog detta med oss på bästa sätt och kan verkligen rekommendera honom. Har gärna med honom att göra med fler gånger vid försäljning eller köp av bostad! Mycket bra upplevelse och första intryck! Läs mer
  • Ragnhild Ulla Britt J
    Ragnhild Ulla Britt J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt min lgh på Nackstavägen 54 och då rekomenderar jag varmt Magnus för trevligt och proffsigt bemötande och hjälp. Förväntningarna är uppfyllda med råge. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Utmärkt jobb av mäklaren. Mycket nöjd. Läs mer
  • Roland C
    Roland C skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag kan varmt rekommendera Raine Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall. En mycket erfaren och kunnig mäklare som hjälpt mig med bra fakta och råd i samband med mitt senaste husköp. Jag upplever att Raine utstrålar lugn och inger starkt förtroende till mig som köpare och säljare. Läs mer
  • Birgit J
    Birgit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevligt bemötande, bra handahållade av hela lägenhetsaffären. Känns tryggt och proffertionellt, bra återkoppling under hela processen, är nöjd. Läs mer
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Victor Munter en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vår mäklare fick vår lägenhet såld snabbt och smidigt. Bara positiv feedback! Läs mer
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hela kontakten med mäklaren gick väldigt smidigt och bra. Professionellt bemötande och bra service. Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall