Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 278 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• Anneli W

2019-08-15

Anneli W skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt fritidshus. Lättsamt o mkt trevligt bemötande. Tog sig tid o lyhörd. Läs mer
  • 2019-08-14

Linus B skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt ett litet hus
    Jag blev mycket bra bemött
    Allt gick smidigt och jag fick huset sålt innan de datum jag hade tänkt

Tvekar inte att välja Jonny igen Läs mer
  • 2019-08-12

Barbro F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt en enrumslägenhet i Kvissleby.
    Hade inga förväntningar på vem jag skulle träffa på visningen.
    Blev mycket bra mottagen av Marjo som är en vänlig och kunnig mäklare. Hon kan ta hand om sina kunder på ett smidigt och proffsigt sätt. Känner mig nöjd. Läs mer
    2019-08-12 Marjo E svarar Barbro F
    Tack Barbro, det var väldigt trevligt att träffa dig också och jag tror att du kommer trivas jättefint i din nya superfina och mysiga lägenhet. Åter igen tack för dina ord :)
  • Rebecka T

2019-08-10

Rebecka T skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min lägenhet som jag även 3år innan köpa via Marjo.
    Bättre bemötande och återkoppling mm kan man inte få. Hon hörde av sig direkt efter visningen och sen så fort något hände. Allt har gått jättebra och inga problem.
    Rekommenderar verkligen Marjo Edin. Läs mer
    2019-08-12 Marjo E svarar Rebecka T
    Tack snälla Rebecka för ditt omdöme :) Och det är alltid lika roligt och spännande att få se bostäder förvandlas på det sätt som du gjort med din. Hoppas du ska trivas i din nya bostad och du är alltid välkommen åter.
    Tack
  • 2019-08-09

Agnes M skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Väl förberedd och väldigt hjälpsam mäklare Läs mer
  • Hannele Sirpa A

2019-08-04

Hannele Sirpa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt med Margareta Österholm som mäklare. Inte helt nöjd tyvärr, bl a skrev hon fel pris på budgivning i slutskedet vilket kändes skakigt i det läget. Mäklaren bestämde inflyttningsdatum tillsammans med köparen utan att diskutera med mig överhuvudtaget, tänker att jag som säljare borde varit involverad.
    I efterhand borde jag ha gått igenom alla detaljer kring försäljningen för att undvika en liknande situation. Läs mer
  • 2019-07-12

Eva-Maria F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Lägenhet.
    Saklig men ändå personlig!
    Mycket nöjda Läs mer
    2019-07-13 Marjo E svarar Eva-Maria F
    Tack Eva-Marie för dina ord. Saklighet tänker jag kan vara bra då det är så mycket att ta in vid en bostadsaffärer, så det är roligt att höra. Tror att er härliga familj kommer att trivas superfint i den föreningen.
    Glad sommar tills vi ses igen.
  • 2019-07-05

Therése H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte ett efterlängtat fritidshus och allt flöt på perfekt. Trevlig, kunnig och lättsam mäklare. Kan absolut tänka mig att anlita henne i framtiden. Läs mer
    2019-07-12 Marjo E svarar Therése H
    Tack snälla Thererese, ni var också väldigt trevliga köpare, och då jag förmedlat samma fritidshus 10 år tidigare så ”kände” jag stället sedan tidigare och det var lite extra mysigt att få göra det igen. Trevlig sommar!
  • Anna B

2019-07-04

Anna B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har köpt en bostadsrätt på Östra Radiogatan i Sundsvall. Margareta gav ett vänligt, personligt och proffesionellt bemötande. Då jag aldrig tidigare köpt bostad själv och faktiskt i stunden köpte mer eller mindre på impuls var jag kanske inte helt cool! Jag upplevde att Margareta var trygg och säker och handledde mig genom köpet. Ett köp som jag är mycket nöjd över att jag gjort, nu när första euforin lagt sig. Läs mer
  • 2019-06-30

Josefin E skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt bostadsrätt.

Trevlig, engagerad och snabb att besvara frågor. Informerar på ett enkelt och bra sätt detaljer kring affären. Ger ett tryggt och ärligt intryck. Läs mer
  • 2019-06-29

Lena B skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny sålde vårt hus en bit utanför Sundsvall. Från första stund har han visat intresse och engagemang för objektet och varit lyhörd för våra tankar kring försäljningen samt kommit med mycket bra idéer kring upplägget av annons mm.
    En realistisk och proffesionell mäklare. Läs mer
  • Kronie A

2019-06-28

Kronie A skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en lägenhet,förväntningarna var väl allmänna. Bemötandet var mer än väl, trevligt ,varmt och ödmjukt , ordning och reda , uppdateringar hela tiden, rent ut sagt proffsigt uti fingerspettsarna , man kände trygghet. Högsta betyg, mer än supernöjd. Kommer att rekomendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-06-27

John W skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpt lägenhet av Raine. Mycket tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. Har gett svar på frågor innan vi ställt dem, varit väl förberedd/informerad i alla ämnen vi tagit upp och alltid gett det lilla extra i samtalen som fördjupat vår förståelse och breddat perspektiven. Har känt mig trygg och väl omhändertagen i Raines sällskap. Läs mer
  • 2019-06-26

Erik L skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt föräldrarnas lägenhet. Fått ett jättefint bemötande från mäklaren som varit lättsam och enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • 2019-06-26

Tohirjon I skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hej! Ida Wallgren
    Jag är nöjd med din arbete och tack så mycket till dig bra jobb
    Hälsningar Tohirjon Läs mer

Erik T skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köp av tre rums lgh.
    Superbra bemötande av Marjo Edin.
    Inga konstigheter, bilder stämde med min verkliga
    känsla vid visning. Påläst om objektet.
    Ett snabbt avslut, tack till alla parter som
    gjorde affären smidig. Läs mer
    2019-06-28 Marjo E svarar Erik T
    Hej Erik
    Va roligt att du tycker att bilderna visar det som är väsentligt och jag försöker alltid sätta mig in de bostäder jag säljer, det blir roligare och trevligare för alla parter.
    Trevlig sommar :)

Ulf N skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi mötte en person som var engagerad som mäklare, vilket
    känns bra när man som kund är på väg att göra en bostads-
    affär och ej vet hur affären ska genomföras i alla steg.
    Så här långt bara positivt som sammanfattning!!
    Ulf Nilsson Läs mer
    2019-06-28 Marjo E svarar Ulf N
    Tack Ulf
    Jag ska göra allt jag kan för att leva upp till det även fortsättningsvis :)
    Mvh /Marjo
  • 2019-06-25

Carolina T skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket bra, fungerat utmärkt och jag är nöjd Läs mer

Lotta S skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jonny. Jonny har från första kontakt varit väldigt professionell och inkännande av våra behov. Han känns kompetent inom sitt område och därmed pålitlig som mäklare. Vi är väldigt nöjd med vår bostadsaffär och kände oss trygga med Jonny och Svensk fastighetsförmedling hela vägen. Tack! Läs mer

Jimmy L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus sålde en villa och jag är väldigt nöjd med allt från bemötande, kunskap och engagemang. Lättsam och trevlig som mötte mer än de förväntningar jag hade. Rekommenderas starkt! Läs mer

Maj P skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus Grahn har verkligen varit toppen att ha kontakt med.
    Han är både professionell och trevlig. Han höll mig hela tiden uppdaterad om vad som var på gång.
    Jag har sålt en lägenhet

Jag kan verkligen rekommendera Magnus Grahn 💐 Läs mer
  • Emelie L

2019-06-19

Emelie L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fristående villa. Vi var tyvärr inte på den ordinarie visningen och träffade därför inte mäklaren förrän vid kontraktskrivningen. Mycket trevlig och avslappnad mäklare som förklarade och beskrev på ett lättförståeligt sätt Läs mer
  • 2019-06-19

Lars-Örjan H skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Kanon bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Martin B

2019-05-31

Martin B skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket trevlig och bra bemötande.
    Man kände sig aldrig bortglömd Läs mer
  • Katarina L

2019-05-30

Katarina L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Hade ingen erfarenhet av att sälja en lägenhet, lämnade allt i Jonnys händer!! En fullträff, otroligt nöjd! Han fick oss att känna förtroende från första stund och har ett professionellt bemötande och bra på det han gör o levde upp till våra förväntningar.
    Rekommenderar verkligen honom!! Läs mer
  • 2019-05-28

Eva N skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Helt fantastiskt. Trodde inte det skulle vara så smidigt att sälja min lägenhet på Klippgatan. Jag lyfte luren och ringde och Magnus har fixat ALLT, så smidigt. Läs mer
  • 2019-05-25

Linda H skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Kanon bemötandet, trevlig och lyhörd,
    Klart värt ett samarbete Läs mer
  • 2019-05-23

Anneli C skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt vårt hus och är mycket nöjda med Jonny.
    Han är en förtroendeingivande och saklig mäklare som alltid varit trevlig och positiv i sitt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-19

Karl M skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har sålt ett radhus. Bemötandet från Ida var bra. Hon var konkret ox engagerad. Dessutom hade hon bra tips inför fotograferingen.
    Våra förväntningar var att hon skulle vara engagerad, tillgänglig och professionell, vilket vi tycker att hon var. Vi hade gärna haft lite mer feedback gällande förhandsbud.
    Totalt sett så tycker vi att golv gjorde det bra och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-05-17

Kerstin F skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är mycket nöjd, med all hjälp när jag skulle sälja mitt hus.
    Ett väldigt bra bemötande från min mäklare, lättsam och vi hade en bra dialog. Läs mer
  • 2019-05-14

Samanta S skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har precis skrivit kontrakt på en villa och vår mäklare har sedan första kontakten varit vänlig, professionell och pedagogisk. Eftersom husköp är en sådan stor händelse så uppskattar vi verkligen att ha blivit bemötta med tålamod och att i fått ställa många frågor. Läs mer
  • 2019-05-14

Thord J skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en villa med hjälp av Jonny Persson och utfallet blev mycket lyckat. Bra tidsplanering vad gäller fotografering, utlägg på mäklarsidan, visning och utlägg på hemnet.
    Jonny är lugn och trygg i sitt engagemang och man får verkligen den hjälp man behöver. Läs mer
  • 2019-05-09

Britt Å skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lägenhet. Mycket nöjd med mäklaren hantering av ärendet. Proffsigt, engagerad och gav goda råd när jag kände mig osäker eller tveksam. Mäklarens presentation av sig själv och sitt sätt att arbeta på uppfylldes till 100 procent. Läs mer
  • 2019-05-09

Nils L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus jobbade proffsigt o ihärdigt Läs mer
  • Daniel F

2019-05-06

Daniel F skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren, Marjo Edin, gav helt suverän service hela vägen. Visningen var jättebra och allra bäst var att hon verkligen tog sig tid att svara på alla frågor jag hade. Jag är oerhört nöjd med all hjälp kring köpet. Läs mer
    2019-05-07 Marjo E svarar Daniel F
    Tack snälla Daniel för dina ord. Att köpa en bostad är en av de största affärerna man gör i sitt liv och då är det viktigt att man får den information och hjälpman behöver för att kunna ta ett beslut. Då är det jättefint att få respons på att jag lyckats ge dig det :)
    Tror att du kommer att trivas jättefint i din nya bostad.

• Iliana F

2019-05-06

Iliana F skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt en lägenhet. Blev bemöt av mäklaren Jonny Persson på ett väldigt proffesionellt sätt. Han är kunnig , trevlig , positiv och ger trygghet . Jag hade förväntningar att sälja lägenheten till en viss pris och mäklaren levde upp till den. Allting gick smidigt och proffesionellt. Jag är väldigt nöjd med mäklarens jobb Läs mer
  • 2019-05-01

Maj Irene B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt mitt hus.Har mycket bra kontakt med mäklaren. Då huset har varit lite svårsålt måste jag säga att hon har kämpat på bra. Jag har känt mig trygg , fått ett fint bemötande. Läs mer
  • 2019-04-25

Oscar L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Mycket trevlig och tillmötesgående, skulle starkt rekommendera andra Magnus som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-23

Peder M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte mitt hus utav Marjo och fick även hjälpen att sälja min lägenhet.

Försäljningen gick otroligt smidigt i alla moment samt snabbt.

Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-06-28 Marjo E svarar Peder M
    Tack Peder
    Jag tror att du kommer att trivas riktigt fint i ditt nya hus och du är alltid välkommen åter :)
  • 2019-04-21

Hanna G skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig och bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-04-18

Susanne L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Förstående och vänligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-17

Amanda Ö skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Professionellt bemötande, lugn och mottagande mäklare som gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
    2019-04-18 Marjo E svarar Amanda Ö
    Tack Amanda, och jag är nästan lite avis på er nya fina bostad.

Glad Påsk!
  • Jelena J

2019-04-12

Jelena J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fantastiskt bemötande!
    Kände mig väl omhändertagen som kund.
    Exemplariskt 👍 Läs mer
  • Malin B

2019-04-11

Malin B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde en lägenhet. Jag tyckte mäklaren hade kunnat vara bättre på att ta initiativ till kontakt och hålla mig uppdaterad. Jag upplever att jag fick ta kontakten med mäklaren om något nytt hänt och inte så mkt tvärtom. Men annars helt okej! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Malin B
    Hej Malin

Jättetråkigt att du känner så. Lägenheten fick bud och såldes efter första visningen och på bara lite mer än en vecka och jag upplevde att vi pratade innan publicering, visning, kontrakt mm. Jag tar absolut till mig av det du säger och jag förlitade mig kanske för mycket på vår tjänst "Min försäljning" där man som säljare också kan följa allt som händer med försäljningen. Tack för att du berättade, så ska jag tänka på det och har möjligheten att bli bättre.

• Ingela M

2019-04-11

Ingela M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tyckte jag blev väl bemött av mäklaren Marjo Edin, hon var väldigt trevlig, lättsam och duktig på det hon gör!
    Jag var lite nervös om jag skulle hitta någon lägenhet, om något skulle falla mig på läppen och om jag skulle få den jag sen ville ha! Men det gick riktigt bra, för det blev den jag ville ha!
    Jag var även på andra visningar, men tycker att Marjo Edin kändes bättre som mäklare, än de andra jag mötte! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Ingela M
    Tack Ingela för dina fina ord och alltid lika roligt att höra att mitt arbete uppskattas.
    Tror att du och den lägenheten kommer att trivas fint ihop :)

• 2019-04-11

Martyna S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte bostadsrätt, världens bästa bemötande och väldigt hjälpsam mäklare! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Martyna S
    Tack Martyna, Det är mitt jobb och det är bara roligt att kunna stötta, svara på frågor och min tanke är att om man känner sig trygg som köpare och har fått alla svar man behöver så är det lättare att ta ett beslut och göra en affär. Och så blev det :)
    Det är alltid bättre att ställa en fråga för mycket och när så glada kunder ringer så smittar det också av sig.

Trevlig helg
  • 2019-04-11

Christina R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har nyligen sålt en lägenhet och anlitade Marjo Edin för uppdraget vilket hon skötte med den äran. Hon är mycket kunnig, förklarar så man förstår och hon har ett trevligt bemötande både mot mig som säljare och mot köparna. Hon är helt enkelt en otroligt bra mäklare som gör att man som säljare känner sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Jag kommer absolut rekommendera Marjo när jag hör någon som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-04-03

Birgitta B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har köpt en 3:a i Nacksta o det gick fort o smidigt
    Vi blev bra bemött av Marjo
    Vi tycker det gått bättre än förväntat
    Blev en snabb affär på måndag visning fredag klart att vi får lägenheten kan inte gått fortare. Vi är helnöjda. /Inge-Birgitta Bergström Läs mer
  • 2019-03-31

Hanna S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte min första lägenhet via Marjo och fick verkligen ett bra stöd och vägledning genom hela förloppet. Professionell, tydlig, glad och trevlig. Tumme upp👍🏼 Läs mer
    2019-04-01 Marjo E svarar Hanna S
    Tack Hanna, och det är alltid lika roligt när man får hjälpa de som köper sin första bostad och det är alltid bättre att fråga en gång för mycket :) Det uppskattar vi mäklare i slutänden.
  • 2019-03-27

Malin L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min bostadsrätt av Magnus och den affären gick så smidigt att jag valde att anlita honom nu när det var dags att sälja den.
    Han är väldigt trevlig och besvarar alla frågor lugnt och metodiskt. Försäljningen gick väldigt bra. Magnus skötte det galant och lägenheten blev till och med såld före visning. Jag kan inte vara nöjdare, rekommenderar verkligen Magnus! Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall