Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling - vi har koll på Sundsvall!

Oavsett om du letar nytt boende eller vill sälja - eller båda! - så vet vi på Svensk Fastighetsförmedling hur du ska gå tillväga, var du hittar drömboendet eller den bästa köparen och vad du ska tänka på när du ska köpa eller sälja en bostad i Sundsvall.

För den som gillar att åka skidor, vandra eller bara vara ute och njuta av den svenska naturen är Sundsvall en perfekt stad. I Norrlands tredje största stad finns alla fördelar av att bo i en stad, med berg, skidspår och vackra grönområden precis utanför. Och med sitt kustnära läge bjuder även Östersjön på friluftsliv och bad.

Är du intresserad av bostad och boende i Sundsvall? Tveka då inte att höra av dig till oss!

Läs vad 237 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall

• 2019-04-17

Amanda Ö skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Professionellt bemötande, lugn och mottagande mäklare som gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
    2019-04-18 Marjo E svarar Amanda Ö
    Tack Amanda, och jag är nästan lite avis på er nya fina bostad.

Glad Påsk!
  • Jelena J

2019-04-12

Jelena J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fantastiskt bemötande!
    Kände mig väl omhändertagen som kund.
    Exemplariskt 👍 Läs mer
  • Malin B

2019-04-11

Malin B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde en lägenhet. Jag tyckte mäklaren hade kunnat vara bättre på att ta initiativ till kontakt och hålla mig uppdaterad. Jag upplever att jag fick ta kontakten med mäklaren om något nytt hänt och inte så mkt tvärtom. Men annars helt okej! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Malin B
    Hej Malin

Jättetråkigt att du känner så. Lägenheten fick bud och såldes efter första visningen och på bara lite mer än en vecka och jag upplevde att vi pratade innan publicering, visning, kontrakt mm. Jag tar absolut till mig av det du säger och jag förlitade mig kanske för mycket på vår tjänst "Min försäljning" där man som säljare också kan följa allt som händer med försäljningen. Tack för att du berättade, så ska jag tänka på det och har möjligheten att bli bättre.

• Ingela M

2019-04-11

Ingela M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tyckte jag blev väl bemött av mäklaren Marjo Edin, hon var väldigt trevlig, lättsam och duktig på det hon gör!
    Jag var lite nervös om jag skulle hitta någon lägenhet, om något skulle falla mig på läppen och om jag skulle få den jag sen ville ha! Men det gick riktigt bra, för det blev den jag ville ha!
    Jag var även på andra visningar, men tycker att Marjo Edin kändes bättre som mäklare, än de andra jag mötte! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Ingela M
    Tack Ingela för dina fina ord och alltid lika roligt att höra att mitt arbete uppskattas.
    Tror att du och den lägenheten kommer att trivas fint ihop :)

• 2019-04-11

Martyna S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte bostadsrätt, världens bästa bemötande och väldigt hjälpsam mäklare! Läs mer
    2019-04-12 Marjo E svarar Martyna S
    Tack Martyna, Det är mitt jobb och det är bara roligt att kunna stötta, svara på frågor och min tanke är att om man känner sig trygg som köpare och har fått alla svar man behöver så är det lättare att ta ett beslut och göra en affär. Och så blev det :)
    Det är alltid bättre att ställa en fråga för mycket och när så glada kunder ringer så smittar det också av sig.

Trevlig helg
  • 2019-04-11

Christina R skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har nyligen sålt en lägenhet och anlitade Marjo Edin för uppdraget vilket hon skötte med den äran. Hon är mycket kunnig, förklarar så man förstår och hon har ett trevligt bemötande både mot mig som säljare och mot köparna. Hon är helt enkelt en otroligt bra mäklare som gör att man som säljare känner sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Jag kommer absolut rekommendera Marjo när jag hör någon som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-04-03

Birgitta B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har köpt en 3:a i Nacksta o det gick fort o smidigt
    Vi blev bra bemött av Marjo
    Vi tycker det gått bättre än förväntat
    Blev en snabb affär på måndag visning fredag klart att vi får lägenheten kan inte gått fortare. Vi är helnöjda. /Inge-Birgitta Bergström Läs mer
  • 2019-03-31

Hanna S skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte min första lägenhet via Marjo och fick verkligen ett bra stöd och vägledning genom hela förloppet. Professionell, tydlig, glad och trevlig. Tumme upp👍🏼 Läs mer
    2019-04-01 Marjo E svarar Hanna S
    Tack Hanna, och det är alltid lika roligt när man får hjälpa de som köper sin första bostad och det är alltid bättre att fråga en gång för mycket :) Det uppskattar vi mäklare i slutänden.
  • 2019-03-27

Malin L skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min bostadsrätt av Magnus och den affären gick så smidigt att jag valde att anlita honom nu när det var dags att sälja den.
    Han är väldigt trevlig och besvarar alla frågor lugnt och metodiskt. Försäljningen gick väldigt bra. Magnus skötte det galant och lägenheten blev till och med såld före visning. Jag kan inte vara nöjdare, rekommenderar verkligen Magnus! Läs mer
  • 2019-03-27

Bo Å skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    köpt lägenhet
    mäklaren effektiv och professionell i sitt arbete.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-01 Marjo E svarar Bo Å
    Tack Bo, hoppas du ska trivas i nya bostaden när du kommer hem :)
  • 2019-03-23

Siv L skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt lägenhet. Jag kontaktade Marjo som har hjälp mig tidigare och jag har alltid varit nöjd. Marjo har återigen visat att hon verkligen är professionell i sin mäklarroll. Hon är mycket fokuserad och hjälpsam. Hon har koll på läget och agerar snabbt. Läs mer
    2019-04-01 Marjo E svarar Siv L
    Tack snälla Siv, och det är så mysigt när vi får träffa återkommande kunder och höra vad som hänt sedan sist. Och härliga kunder smittar ju av på mäklaren också :)
  • Ann-Charlotte E

2019-03-21

Ann-Charlotte E skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min lägenhet. Fick bra förklarat om hur ,var och när försäljningen fortskrider. Smidig hjälp samt förstående för min situation, underlättade mycket för mig. Fick känslan direkt att jag var i goda händer! Läs mer
    2019-04-01 Marjo E svarar Ann-Charlotte E
    Tack Ann-Charlotte
    Det är den känslan jag vill att mina kunder ska få, att vara i goda händer :)
    Lycka till med nya boendet!
  • 2019-03-20

Kerstin W skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt min 3:a i Sundsbruk
    Jag upplever att min mäklare har varit hjälpsam och berättat allt jag bör veta.
    Förhoppningen var ju att lägenheten skulle komma ut till försäljning och att det skulle gå smidigt.Vilket jag tyckte gick bra.
    Har varit lite trögt, men hoppas nu på att affären snart är klar.
    Och att min köpare blir nöjd med det han köpt.
    Är nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings mäklare . Läs mer
  • Carina S

2019-03-19

Carina S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Magnus Grahn har sålt 2 hus åt mig, jag har även köpt ett hus av honom, helt klart bästa mäklaren !!
    Han är glad och positiv.
    Han förklarar allt i detalj, så det finns inga frågor efteråt.
    Jag rekommenderar honom starkt.
    Carina ! Läs mer
  • 2019-03-16

Anders F skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra och proffsigt bemötande. Tydlig och förklarande i sin kommunikation kring och om objektet. Läs mer
  • Klara S

2019-03-15

Klara S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi som köpare är väldigt nöjda med Magnus snabba återkoppling och flexibilitet. Vi är mycket nöjda med Magnus insats och skulle definitivt rekommendera honom. Läs mer
  • Glenn S

2019-03-12

Glenn S skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Trevlig och sakkunnig mäklare, fixar allt vad man behöver veta. Mycket nöjd totalt sett. Läs mer
  • 2019-03-12

Elisabeth H skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi har köpt en bostadsrätt, en trea. Blev väldigt bra bemött av mäklaren på visningen och fick bra information och bra svar på alla frågor vi hade. Jättebra återkoppling under budgivningen både via sms och telefonsamtal. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-08

Eva B skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt min lägenhet och jag blev bra bemött av min mäklare.
    Tog ett halvår innan lägenheten blev såld men hon hörde av sig då och då och pratade med mig om hur vi skulle gå vidare. trots lite bristande intresse av spekulanter.

Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-05

Tomas Adersten skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är väldigt nöjd och glad efter att ha haft Magnus som mäklare när jag sålde min lägenhet. Hans lugn, klokhet och lyssnade personlighet har gjort både mig och spekulanter trygga i en tid då marknaden har svajat. Rekommenderar starkt att anlita Magnus till andras fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-03-04

Linn A skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag skrev kontrakt för köp av en lägenhet i fredags och jag upplever kontakten med mäklaren som proffsig, snabb och enkel. Bara positivt! Läs mer
  • 2019-02-20

Peter N skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Vi sålde vår bostadsrätt i Sundsvall med hjälp av Marjo Edin, hela försäljningsprocessen har varit en väldigt positiv upplevelse där Marjo har guidat oss genom varje steg på ett mycket professionellt sätt vilket känts både bekvämt och tryggt.

Vi kan konstatera att Marjo brinner för sin roll som mäklare. Hon är noggrann, energisk, glad och positiv. En parameter som vi värdesatte högt är hennes sätt att återkoppla och hela tiden hålla oss informerade.

Vi hade höga förväntningar på Marjo innan vi påbörjade processen och jag kan glädjande konstatera att hon överträffade dem alla.

Besvärligt och krångligt att sälja bostad!? Inte med Marjo!
    TACK!

Peter & Anna Nyström Läs mer
  • 2019-02-19

Ulrica B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Förtroendeingivande och personlig. Kunnig, avslappnad och professionell. Läs mer
    2019-02-20 Marjo E svarar Ulrica B
    Tack Ulrica, och så roligt att göra affär med så härliga och positiva säljare. Tack än en gång för ert förtroende.
  • 2019-02-18

Daniel M skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Marjo gav ett otroligt proffsigt, ärligt och samtidigt trevligt intryck och därför fick hon uppdraget att sälja min lägenhet. Kunde inte ha fått en bättre mäklare. Inte ens jag som säljare trodde lika mycket på lägenheten som hon men hon leverarade över förväntan och hade rätt i slutändan. Läs mer
    2019-02-20 Marjo E svarar Daniel M
    Tack snälla Daniel. Efter ett antal år, många kundmöten och besök i ett ofantligt antal lägenheter så förstod jag att din bostad var något speciell, och såklart extra härligt att kunderna också förstod det till slut. Tack för ditt förtroende.
  • 2019-02-17

Peter H skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Bra bemötande proffsigt.Bra visning,snabb affär. Läs mer
    2019-02-18 Marjo E svarar Peter H
    Tack Peter, Jätteroligt att höra att du uppskattade visningen och mitt arbete :)
  • 2019-02-13

Petter B skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde lägenheten. Proffsigt bemött och omhändertagen. Bra betalt fick jag också. Allt gick över förväntning Läs mer
  • Micke B

2019-02-09

Micke B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Fantastisk trevlig och lyhörd henne måste ni behålla ge hon högre lön Läs mer
  • Henrik B

2019-02-07

Henrik B skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte en tvårumslägenhet, och jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt redan på visningen, vilket fick mig att lite senare lägga ett bud på lägenheten.
    Mäklaren har visat stort engagemang och verkligen tagit sig tid att svara på frågor och funderingar!
    Så det blev en för mig, enbart positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-01-31

Erik B skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Både köpt och sålt lägenhet via Magnus Grahn på Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall. Proffsigt och mycket trevligt bemötande!
    Betyg 5/5 Läs mer
  • Kristin G

2019-01-23

Kristin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt nyss med Victor Munter som min mäklare.
    Mycket nöjd på alla vis med hans insats. Snabb återkoppling när jag hade frågor samt efter visningar, proffsig & lyhörd. Rekommenderar honom starkt 😃👍🏼 Läs mer
  • 2019-01-17

Ingrid N skrev om Margareta Österholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Toppen snabb effektiv och mycket proffsig Tack Maggan är mycket nöjd 👍😘 Läs mer
  • 2019-01-06

Linda Ö skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har sålt ett parhus, bostadsrätt i december. Fick ett fint bemötande av Marjo med bra och saklig information. Mötte Marjo för ca fem år sedan då vårt hus värderades, fick redan då ett mycket gott intryck och bestämde mig för, att om jag skulle sälja framöver så skulle det vara med Marjo. Läs mer
    2019-01-07 Marjo E svarar Linda Ö
    Hej Linda med familj, såå roligt att höra och att få komma tillbaka hem till er även om jag hade påpekat några saker som behövde åtgärdas redan då. Hoppas att hela familjen haft ett fint jullov och att flytten till nya boendet går bra.

/Marjo
  • 2018-12-24

Martin Å skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Erfaren och bra mäklare som dessutom är trevlig. Keep it up. Läs mer
    2019-01-07 Marjo E svarar Martin Å
    Tack Martin, det ska jag :)

Hoppas du ska trivas gott i din nya bostad.
    /Marjo
  • 2018-12-19

Göran L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jonny är en riktigt duktig mäklare! Har köpt ett hus och nu senast sålt ett hus med Jonny. Det har fungerat perfekt från start till mål. Han har koll på alla detaljer och är lätt att kommunicera med. Jonny är tydlig och levererar även under press. Läs mer
  • 2018-12-16

Monika J skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt. Mycket förtroendeingivande mäklare. Kändes väldigt tryggt att överlåta alla beslut till hennes kunskap och erfarenhet. Hon förstod mina behov och återkopplade perfekt. Lugn och sansad, inga överdrivna förhoppningar och alltid med en ”plan B”, som såklart inte behövdes.
    Rekommenderar varmt Ida Wallgren Läs mer
  • Ziri M

2018-12-13

Ziri M skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Har precis sålt vårat hus med Jonny Persson, helt klart bästa mäklaren man kan få tag på! Professionell, kunnig och med glimten i ögat. Lika nöjda som alltid är dessa stamkunder! Läs mer
  • 2018-12-12

Jonna S skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag köpte min första bostadsrättslägenhet genom mäklaren Ida Wallgren. Jag uppfattade henne som professionell, kunnig, trevlig och effektiv. Jag kände mig trygg genom hela affären eftersom hon besatt stor kunskap och var bra på att förklara. Jag fick intrycket av att hon var en ansvarsfull och pålitlig mäklare. Läs mer
  • 2018-12-11

Ann-Sofie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket engagerat och trevligt bemötande och förståelse för min situation.
    Bra information samt mycket bra återkoppling i den pågående försäljningen.
    Mycket effektiv och kunnig med många goda råd och stöd och hjälp vid försäljningen.
    Snabbare försäljning än vad jag var beredd på vilket var mycket positivt då min förväntan var att det skulle ta längre tid.
    Kommer absolut rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till vänner och familj. Läs mer
  • 2018-12-07

Björn Anders J skrev om Raine Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har ingen speciell kritik mot min mäklare han svarade kunnigt på alla mina frågor och hade bra service m.v.h. björn Läs mer
  • 2018-12-07

Birgitta Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt ett litet kedjehus!
    Både Victor och jag trodde att försäljningen skulle gå lättare och att det skulle finnas ett större intresse för huset.
    Victor har varit engagerad och gjort det bästa av situationen. Han har kämpat för att få upp priset, men det blev inte det pris Vi trodde.
    Jag är ändå nöjd och känner att Victor gjort sitt bästa. Han är mycket engagerad och duktig! Läs mer
  • 2018-11-18

Lizettie P skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt och lättsamt, mäklaren har varit tydlig och verkar kunnig. Snabb återkoppling och snabb affär. Läs mer
  • Johanna M

2018-11-18

Johanna M skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte ett hus där Jonny var den säljande mäklaren. Kände genast ett sådant stort förtroende för Jonny och han är otroligt trevlig, så han fick i uppdrag att sköta försäljning av min bostadsrätt. Denna affär sköttes alldeles utmärkt och Jonny levde verkligen upp till alla förväntningar och krav jag ställer på en mäklare. Förhoppningsvis ska jag väl inte flytta inom de närmsta decenniumen men om jag skulle det så skulle jag anlita Jonny igen!! Läs mer
  • Ann S

2018-11-17

Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag har sålt ett hus.
    Jättegullig mäklare, jag tog svensk fastighetsförmedling tack vare Victor som är en kunnig och verkligen ville att jag skulle vara nöjd med min försäljning
    Victor levde upp till alla mina förväntningar som en mäklare ska ha.
    Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2018-11-17

Robin B skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Professionell, snabb och smidig. Bra rådgivning inför, under och efter försäljning. Läs mer
  • 2018-11-17

Göran L skrev om Jonny Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Köpte en villa via Mäklare Jonny. Det fungerade utmärkt. Jonny ger ett seriöst och samtidigt lättsamt intryck. Läs mer
  • 2018-11-14

Jan Rickard J skrev om Magnus Grahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde min bostadsrätt på 3 rum + kök och är väldigt nöjd med Svensk fastighetsförmedling.
    Mäklaren var proffsig och utöver att försäljningen gick snabbt och smidigt fick jag mycket hjälp och råd även gällande min nya bostad. Läs mer
  • 2018-11-12

Ann-Kathrin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålt en villa.
    Är nöjd med mäklaren. Han har ett bra bemötande. Han är enkel, tydlig och klar. Välorganiserad. Läs mer
  • Karin W

2018-11-09

Karin W skrev om Marjo Edin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Mycket god socialkompetens. Mycket trevligt bemötande och framförallt mycket kunnig. Skulle anlita henne igen om jag skulle sälja någon lgh och rekommendera henne till andra kunder.
    Min förväntningar var höga och hon lyckades med detta.
    Toppen mäklare Läs mer
    2018-11-09 Marjo E svarar Karin W
    Hej Karin

Tackar ödmjukast för dina ord.
    Det var bara roligt och jag hoppas att vi kan göra fler affären i framtiden :)

• 2018-11-03

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Sålde huset och köpte lägenhet och allt har fungerat mycket smidigt. Läs mer
  • 2018-10-30

Sandra Å skrev om Ida Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundsvall
    Jättebra bemötande och grundlig information. Läs mer

Rådhusgatan 25, 852 32 Sundsvall