Emma Brovin
Registrerad mäklare sedan 2018-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 63 Läs vad Emma Brovin

• Håkan J köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-07-17

Köpt villa.
    Förväntade mig korrekt information och bra bemötande och det levde mäklaren upp till.

Allt gick smidigt från första kontakt till kontraktskrivning. Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Håkan J
    Vad kul att vi levde upp till dina förväntningar Håkan. Vi ses längre fram! Vänliga hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Ida A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-29

3.5:a
    Surahammar
    Enkel, snabb kontakt med trevligt bemötande! Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Ida A
    Tack så mycket Ida, vi ses snart igen! Vänliga hälsningar, Emma.
  • Desirée S
    Desirée S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-28

Surahammar
    Har sålt en lägenhet på 1 rum och kök. Det har fungerar hur bra som helst, hon har verkligen ställt upp mig för att jag flyttade till annan ort medans lägenheten såldes. Hon ställde upp och gjorde mer än vad man kan kräva i hennes yrkesroll som mäklare. Hon levde upp till alla förväntningar och vi hade en bra kontakt under hela försäljningen. Jag tycker Emma är en trevlig tjej som passar för det yrke hon valt, hon är social och samarbetsvillig och duktig i sitt yrke. Detta är en person som man verkligen kan rekommendera. Av mig får hon många guldstjärnor. Läs mer
    2020-07-21 Emma Brovin svarar Desirée S
    Ett otroligt stort tack för dina fina ord och ett gott samarbete Desirée! Härligt att läsa att du gillar hur jag jobbar. Ha en fin sommar, vi hörs! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Ann-mari W köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-24

Runhällen
    Köpte sommarhus i Runhällen via Emma som snabbt o smidigt ordnade denna affär.
    Emma var lugn o tillmötesgående vi känner oss väl omhändertagna Tack Emma!👍🏻
    Ann-Mari o Hans Wallin Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Ann-mari W
    Vad trevlig att läsa. Tack för orden och ett gott samarbete. Hoppas ni kommer trivas! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Reidar W köpte en tomt med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-22

2:a
    Hej,

Vi vill inte lämna bedömning förrän affären är klar.

Emma har bemött oss professionellt än så länge. Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Reidar W
    Härligt att ni är nöjda hittills! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Pontus G sålde en tomt med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-17

2:a
    Sålde ett sommarhus.
    Professionell och tydlig.
    Inga konstigheter och kunnig i de hon gör.
    Trevligt bemötande från första kontakten till avtal!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Pontus G
    Tack snälla Pontus för orden och ett samarbete! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-06-15

Runhällen
    Fick hjälp med att sälja 2 st små fina ”torp”. Bra bemötande av Emma som hjälpte oss under resan. Med hennes kunskap om marknaden så så vart priset mycket högre än förväntan. Hittills har vi fått bra hjälp. Läs mer
    2020-06-16 Emma Brovin svarar Anders L
    Stort tack för de goda orden och ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Paul H köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-05-28

Virsbo
    Försäljning av vårt hus sköttes utmärkt via Emma.
    Väl bemött av Emma och hon höll oss informerade hela vägen.

Kände aldrig någon oro utan planering, visning och försäljning gick jätte smidigt!

Stort tack! Läs mer
    2020-06-01 Emma Brovin svarar Paul H
    Kul att läsa att du är nöjd. Och tack för orden, det värmer! Ses snart igen, vänliga hälsningar Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Ingemar S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-04-05

Surahammar
    Vi har sålt huset med Emmas hjälp. Vi har bara positiva saker att säga om Emma.Hon höll oss konformerad hela vägen. Läs mer
    2020-04-06 Emma Brovin svarar Ingemar S
    Härligt att höra Ingemar! Stort tack för förtroendet och för din Reco. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Bror Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-04-01

Ramnäs
    Vi har sålt en villa. Vi har aldrig sålt något förut och blev överraskad av hur bra vi blev bemötta av Emma. De förväntningar vi hade var att hon skulle hjälpa oss att sälja vårt hus. Emma har varit tillmötesgående, vi har haft en jättebra kommunikation. Hon är en otroligt trevlig tjej. Det har varit en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-03 Emma Brovin svarar Bror Kenneth S
    Vilka fina ord, tack så mycket det värmer verkligen! Är glad att ni är nöjda med mitt arbete trots lägre bud. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Camilla Andersson