Läs vad 74 Läs vad Emma Brovin

• 2020-12-28
    Jag köpte en bostad i Surahammer i Ramnäs. Allt bra. Ingen speciell kan man säga
    Adnan A
    • 71.0 m²
    • Ramnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Tack för din Reco! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.

• 2020-12-14
    Jag har köpt ett hus i Ramnäs av Emma. Jag har under senaste året varit ute på jakt efter ett hus i en radie av max 3 mil från min arbetsplats i Västerås. Har träffat många mäklare med olika ambitioner och vissa kändes oärliga då deras beteende var tydlig!!
    Emma har visat sig vara tydlig och ärlig i kommunikationen. Det uppskattas och känns tryggt när man ska göra ett sådant viktigt köp.
    Jag och min fru tyckte samma sak om henne och vi tycker att alla mäklare borde vara som henne.
    Mohamad S
    Mohamad S
    • 141.0 m²
    • Ramnäs
    Vad glad jag blir av att läsa ert omdöme, vilka fina ord! Vi är lika måna om köpare som säljare i en affär, kul att det märks. Tusen tack för era fina reco!! Vi ses snart igen. God jul och gott nytt år! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-11-12
    Jag har sålt min mammas villa. Jag har fått ett jättebra bemötande av min mäklare proffsigt skött. Alla mina förväntningar har min mäklare levt upp till.
    Det har gått snabbt och smidigt att sälja villan precis som vi ville och dessutom till ett högre pris än vad vi förväntade oss så vi är jättenöjda.
    Kent E
    • 151.0 m²
    • Ekbacken
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Tusen tack för de fina orden! Vad kul att ni är nöjda med mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-11-05
    Hygglig och snabba svar och beslut
    Hans N
    • 3:a
    • 71.2 m²
    • Virsbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Tack för ett smidigt samarbete och din Reco Hans! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-11-02
    Vi köpte ett hus där Emma var mäklare. Allt var super smidigt från visning till kontrakt.
    Joel G
    • 104.0 m²
    • Dalskogen
    Skönt att allt gick så smidigt! Tack för ditt omdöme. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-11-02
    Köpt hus, gick snabbt och smidigt :)
    Belinda N
    • 104.0 m²
    • Dalskogen
    Tack så mycket för din Reco! Hoppas ni skall trivas i nya villan. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-10-09
    Sålt min fars hus efter hans bortgång. Emma arbetade aktivt för att sälja huset på ett bra sätt. Hon hade ett bra bemötande och jag upplevde att hon la ner mycket tid och höll mig uppdaterad hela tiden.
    Urban S
    • 83.0 m²
    • Surahammar
    Tack Urban! Vad roligt att du gillar mitt arbetssätt samt ser hur mycket tid jag lägger ner. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

• 2020-10-05
    Hela processen var smidig! Kunnig mäklare
    Husein E
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Surahammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Tack för din Reco! Jag håller med, det gick supersmidigt. Varma hälsningar, Emma.

• 2020-09-18
    Vi har sålt en villa som behövde mycket kärlek.
    Emma har varit mycket professionell och återkopplat väldigt bra, hon överträffade förväntningarna på alla sätt.
    Hela prcessen har gått väldigt smidigt.
    Jan S
    • 94.0 m²
    • Surahammar
    Tack Jan för dina ord! Blir glad av att läsa att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen! Hälsningar, Emma.

• 2020-09-18
    Har sålt en lägenhet,
    Emma har alltid varit glad och lätt att ha göra med.
    Hon har skött det hela bra med tanke på Corona läget som slog ut marknaden.
    Vi är glada över slutresultatet.
    Helmi K
    • 3:a
    • 81.5 m²
    • Surahammar
    Tusen tack för rekommendationen och ett gott samarbete! Roligt att ni är nöjda. Varma hälsningar, Emma.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte