Emma Brovin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Emma Brovin

• Ingemar S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-04-05

Surahammar
    Vi har sålt huset med Emmas hjälp. Vi har bara positiva saker att säga om Emma.Hon höll oss konformerad hela vägen. Läs mer
  • Bror Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-04-01

Ramnäs
    Vi har sålt en villa. Vi har aldrig sålt något förut och blev överraskad av hur bra vi blev bemötta av Emma. De förväntningar vi hade var att hon skulle hjälpa oss att sälja vårt hus. Emma har varit tillmötesgående, vi har haft en jättebra kommunikation. Hon är en otroligt trevlig tjej. Det har varit en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-03 Emma Brovin svarar Bror Kenneth S
    Vilka fina ord, tack så mycket det värmer verkligen! Är glad att ni är nöjda med mitt arbete trots lägre bud. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Dennis H köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-24

Surahammar
    Toppen bra. 👌 det har varit riktigt bra visningar. Läs mer
    2020-03-02 Emma Brovin svarar Dennis H
    Tack Dennis! Kul att du uppskattat visningarna. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Lise F sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-23

Surahammar
    Vi har sålt våran villa i Surahammar. Vid första besöket berättade Emma om vad som skulle hända och några tips om vad vi borde göra och tänka på inför en kommande visning. Emma har varit smidig och lyhörd inför våra önskemål. Höll oss hela tiden uppdaterade.
    Vi kan på alla sätt rekommendera Emma som mäklare vid försäljning eller köp av fastighet eller lägenhet. Läs mer
    2020-02-24 Emma Brovin svarar Lise F
    Stort tack för din reco Lise! Så roligt att läsa att ni är nöjda med mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Peter C köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-21

Surahammar
    Jag tycker väl att en mäklare kan sätta stopp för nya bud när säljaren har accepterat och alla möten är inbokade. För det gör vissa andra mäklare. Känns ju väldigt stressande att bara skynda igenom kontraktsläsning och skrivning bara för att hinna.. Men det är kanske en försäljargrej i allmänhet. annars så var hon jättebra att ha och göra med, artig, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-02-21 Emma Brovin svarar Peter C
    Tack för din reco Peter! Förstår din känsla med bokat, men jag som mäklare har enligt mäklarlagen skyldighet att framföra alla buden till säljaren. Och ingenting är tyvärr färdigt förrän kontraktet är påskrivet. Din känsla av stressande ska jag absolut ta till mig av och tänka på fram över. Hoppas du skall trivas i huset. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Per-olof O sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-14

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Per-olof O
    Tack för betyget Pelle, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Minette S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-13

Ramnäs
    Emma har hela tiden haft ett mjukt och fint bemötande!
    Hon uppfyller alla se förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Minette S
    Tack så mycket Minette för din Reco! Vi ses snart igen.Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Britt-marie S sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-08

Ramnäs
    Vi har sålt ett enplanshus i Ramnäs och vi har blivit mycket bra behandlade av Emma, hittills har allt varit bra och vi känner oss jättenöjda. Emma får 6 stjärnor av 5👍🤗 Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Britt-marie S
    Stort tack för din Reco och de fina orden Britt-Marie! Det har varit ett gott samarbete. Vi ses snart! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Emil N köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-08

Ramnäs
    Allting har fungerat super bra. En mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Emil N
    Tack Emil! Kul att få vara med när du gör ditt första köp av bostad. Vi ses längre fram! Varma hälsningar, Emma.
    Emil N, Emma Brovin gillar detta
  • Scott G köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

2020-02-02

Hon var alltid tillgänglig och en jordnära person. Stort 😊 Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Scott G
    Kul att höra, vi ses! Varma hälsningar, Emma.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Camilla Andersson