Emma Brovin

Emma Brovin

Emma Brovin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Emma Brovin har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Emma Brovin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Brovin har haft 62 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 97 Läs vad Emma Brovin

• köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-07-06
    En mycket trevlig och ödmjuk mäklare. Stort + i kanten att hon uppdaterade oss om läget vid budgivning så vi inte behövde gå och fundera för länge över varför budgivningen drog ut på tiden.

Hög tillgänglighet på telefonen. Kommer absolut rekommendera Emma till vänner som ska sälja.
    Tack snälla Cecilia för de fina orden! Det var rent nöje att hjälpa er. Lycka till med ert hus. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-07-01
    Bara positiva intryck av Emma. Kunnig mäklare som sköter säljeprocessen snabbt och effektivt, vilket var precis vad jag behövde i detta fall.

Rekommenderas starkt!
    Tack snälla för dina fina ord! Det glädjer mig att du gillar mitt arbetssätt. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • Virsbo
    2021-07-01
    Trevligt bemötande och bra kommunikation. Har koll på området.
    Tack detsamma Mikael. Vi hade ett riktigt gott samarbete. Ha en fin sommar! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-06-20
    Allt gick väldigt smidigt och med tydlighet. Allt uppdaterades vilket gav ett lugn och den stora grejen med att sälja ett hus kändes plötsligt hanterbart.
    Tack för de fina orden Jimmy! Härligt att jag kunde ingiva tydlighet och trygghet i affären. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-06-08
    Mycket trevlig tjej, hon var mycket tydligt när hon förklarade allt va som gällde om bostaden. Lätt och prata med henne.
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbetssätt! Stort tack för dina ord Raquel. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-06-07
    Har både köpt o sålt samma lgh och hon e vädigt trevlig både för säljare o köpare
    Tack för din Reco Johan! Jag är glad att jag även fick förtroendet att sälja din lägenhet. Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-05-25
    Har köpt hus och sålt lägenheten via Emma
    Blivit väldigt bra bemöt
    Bästa mäklaren jag träffat!
    Tusen tack Fröja! Roligt att du är så nöjd. Tack för ett riktigt gott samarbete, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-05-17
    Vi har köpt en tvåa i Surahammar. Vi blev bra bemötta redan från start när vi anmälde intresse för visning. Hon har svarat på de frågor vi haft och varit mycket förstående när banken drog ut på tiden. Inget negativt att säga.
    Tusen tack för dina ord Sanna! Det glädjer mig att ni är nöjda med mig som mäklare. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-05-10
    Vi sålde vårt hus, och Emma har varit riktigt underbar genom hela processen.
    Vilka fina ord, blir otroligt glad av att läsa dem! Stor tack för att jag fick vara en del av er resan ännu en gång. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-05-07
    Vi sålde ett hus.

Vi har tidigare köpt huset av samma mäklare, vi fick redan då bra vibbar. Emma är väldigt kunnig och trevlig. Inviger ro inför försäljningen.

Mina förväntningar var att lyckas sälja huset till en rimlig peng och Emma presterade över förväntan.

Jag är väldigt nöjd med Emma.
    Tusen tack för din Reco Håkan! Det var riktigt kul att se husets förvandling och få hjälpa er ytterligare en gång. Tack för ett väldigt gott samarbete! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin