Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

4.8 i betyg av av 230 omdömen
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 230 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• 2019-12-12

Inez L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har ägt ett hus som Solvej sålt på ett mycket proffsigt sätt. Vi blev bemötta mycket bra. Våra förväntningar har infriats, det var bl a att ha en bra kommunikation.
    Vi har inget negativt att skriva. Läs mer
  • 2019-12-11

Daniel E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus. Allt har gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-11 Solvej K svarar Daniel E
    Tack Daniel för ditt fina omdöme! Kommer bli så bra för dig där! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-09

Linnea W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en lägenhet, en 1a på 40,5kvm super bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-12-11 Camilla A svarar Linnea W
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande, det värmer! Stort grattis till en superfin lägenhet! Vi ses och hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-04

Kurt J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostadsrätt trevligt bemött, duktig och påläst Läs mer
    2019-12-04 Camilla A svarar Kurt J
    Tack Kurt för ditt fina betyg! Glad att ni är nöjd med mig som mäklare i samband med ert lägenhetsköp. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-04

Kerstin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt insatslägenhet. Varmt bemötande av Camilla. Hade ej några speciella förväntningar men blev positivt överraskad av Camillas trevliga sätt i samband med hennes yrkesroll. Läs mer
    2019-12-04 Camilla A svarar Kerstin J
    Tack så mycket för ert betyg och dom fina orden, det värmer! Stort grattis till ert nya boende, är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-02

Anders E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-03 Camilla A svarar Anders E
    Tack Anders för det fina betyget! Glad att jag fick hjälpa dig och Agneta med försäljningen av er fina bostad. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-02

Agneta E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en Bostadsrätt. Bra fyllig information och tips inför försäljningen. Läs mer
    2019-12-03 Camilla A svarar Agneta E
    Tack så mycket för det fina betyget! Är så glad att det var mig uppdraget landade på och jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Allt gott! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-11-17

Roberth T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett hus.
    Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande
    Tydliga svar. noga med att tala om. Lätt att förstå. Läs mer
    2019-11-21 Camilla A svarar Roberth T
    Tack Robban för er fina rekommendation! Nu kör vi järnet med ert härliga hus. :) Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-15

Martin E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra engagemang, anpassningsbar, tillgänglig, driven, ärlig. Läs mer
    2019-11-21 Camilla A svarar Martin E
    Stort tack för dom fina orden, Martin, det värmer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-11

Magnus Ö skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostad som förmedlades av Camilla. Alla kontakter har skett med personligt bemötande och med hög servicegrad. Läs mer
    2019-11-11 Camilla A svarar Magnus Ö
    Tack för rekommendationen, Magnus! Kul och höra att ni varit nöjda med servicen från mig. Ha en fortsatt fin höst så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-10

Kersti E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Fantastiskt bra. Snabb hjälp med allt. Köpt lägenhet i Surahammar o fått hjälp med köpehandl av min fast. Inget att klaga på här inte. Stort tack. Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Kersti E
    Stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med det nya. Kommer att bli toppen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-09

Philip S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde ett lantligt hus i tärnsjö , kapellvägen 10 .
    Solvej var Trevlig och positivt inställd under hela försäljningen . Även om vi var oroliga fick hon oss att känna oss trygga . Förklarade på ett enkelt sätt när man inte förstod begrepp och sådär . Solvej var väldigt tydlig Med information om hur det gick till och vad ens kostnader och ansvar låg . Vi är nöjda och kommer rekommendera solvej till vänner i framtiden. . Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Philip S
    STORT tack till er för att jag fick hjälpa er och jätte tack för de fina ord samt omdöme! Jag önskar er all lycka fortsättningsvis med det nya. Ta hand om er och världens finaste lilla bebis! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-08

Jesper R skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en villa. Trevlig och bra bemötande av mäklare som tog hand om en från början till slut. Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Jesper R
    Tack Jesper för ditt omdöme och fina ord. Det här kommer bli toppen för dig! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-05

Inga-Lisa S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Jag har hjälpt min mor att sälja hennes hus.
    Mäklare har ett positivt och trevligt bemötande med mycket respekt för säljare och köpare.
    Allt har flutit på väldigt bra. Läs mer
    2019-11-06 Emma Brovin svarar Inga-Lisa S
    Kul att läsa, tack för den fina Recon! Vi hörs snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • Mathias E

2019-11-04

Mathias E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde min lägenhet via Camilla på Svensk Fastighetsförmedling Sala. Camilla var väldigt lyhörd och engagerad under hela försäljningen. Camilla var alltid lätt och få tag i samt gav väldigt fort respons om de hände något undertiden försäljningen pågick. Rekommenderar varmt Camilla vid en försäljning eller köp av en fastighet. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Mathias E
    Vilken himla fin rekommendation, stort tack, Mathias! Är riktigt glad och tacksam att det var jag som fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Ha en härlig semester så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-11-03

Katarina L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde hus. Mycket trevligt bemötande. Proffsig med koll på området. Läs mer
    2019-11-07 Solvej K svarar Katarina L
    Stort tack till dig Katarina för samtliga affärer och tack för de fina orden! Bästa hälsningar, Solvej
  • Olah-Bako G

2019-11-01

Olah-Bako G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig bemötande av mäklaren på visning.
    Köpet gick smidigt och enkelt.
    Kan bara rekommendera Camilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Olah-Bako G
    Tack snälla för er fina rekommendation och stort grattis till ert husköp, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-01

Caroline T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Ett varmt och trevligt bemötande under hela resans gång. Fick tips om hur vi skulle tänka med styling till fotografering och kontinuerlig kontakt om hur läget såg ut under budgivning. Mycket nöjd med Camilla som mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Caroline T
    Tack så mycket för det fina betyget och rekommendationen! Alltid fint att höra att ens arbetssätt uppskattas. Stort tack för förtroendet, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Sara L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både sålt och köpt hus med Camilla som mäklare. Professionell, tillmötesgående, kunnig och väldigt trevlig på ett okonstlat sätt. Bägge affärerna gick snabbt och smidigt. Toppbetyg! Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Sara L
    Vilka fina ord och fint betyg, tack snälla! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen också. Ha en fortsatt fin dag så ses och hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-11-01

Leena Maria R skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpte en lägenhet i Surahammar med Emma som mäklare. Hon har bemött oss på ett jättebra sätt, vänlig, tydlig och konkret i sitt sätt att kommunicera. Hon har också förstått vår situation, vad vi måste genomföra innan vi kunde delta i budgivning, hon har skött sin del, på för oss, ett alldeles utomordentligt sätt. Vi är jättenöjda med Emma som mäklare. Läs mer
    2019-11-04 Emma Brovin svarar Leena Maria R
    Så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack snälla för ett gott samarbete, hoppas ni skall trivas i er nya bostad! Varma hälsningar, Emma.

Marcus N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både köpt och sålt hus med Camilla som mäklare, och hon är väldigt trevlig, professionell och smidig på alla sätt man kan önska.
    Jag kommer inte tveka på att kontakta henne om/när det blir dags igen. Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Marcus N
    Stort tack för det fina betyget och rekommendationen! Är glad att jag fick förtroendet att även hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Stort tack så här långt så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Agneta N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Fastighet. Glad och trevlig mycket kunnig .
    Mycket aktiv och saklig rådgivare om försäljning . Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Agneta N
    Tack snälla för ert fina betyg och än en gång stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Lars W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande, noggrann och snabb hantering av allt rörarande mitt husköp. Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Lars W
    Stort tack för din rekommendation, Lars! Skönt att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Vi ses och hörs snart igen! Hälsningar, Camilla

Elina H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde och köpte villa genom Camilla Andersson. Mycket smidig och tydlig mäklare. Lyhörd. Hon var mycket tillmötesgående med våra önskemål vi hade i den livssituationen vi var i då.
    Långt över våra förväntningar i hur mäklare har uppfattats av oss innan.

Vi rekomenderar starkt Camilla! En modern och proffsig mäklare! Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Elina H
    Hej Elina! Stort tack för den fina rekommendationen! Jag är så glad att jag fått hjälpa dig och Johan med både försäljning och nytt husköp. Ser fram emot att få komma på besök i nya huset efter er renovering! Än en gång stort tack för förtroendet och ha en fortsatt fin höst! Varma hälsningar, Camilla
  • Sofia M

2019-10-19

Sofia M skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har precis sålt vårt hus och Emma har varit fantastisk från dag 1! Fantastiskt härlig och karismatisk och vi har aldrig känt oss annat än trygga med henne! Läs mer
    2019-10-28 Emma Brovin svarar Sofia M
    Tack snälla Sofia för dina snälla ord, det gör mig superglad! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-16

Hannu P skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt en lägenhet i Ramnäs. Bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2019-10-16 Emma Brovin svarar Hannu P
    Tack för din Reco Hannu! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-15

Marie S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi fick ett mycket positivt, trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Är mycket nöjda! :-) Läs mer
    2019-10-16 Emma Brovin svarar Marie S
    Tack snälla Marie för dina ord! Kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-15

Hans S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostad, fungerade smärtfritt. Trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Hans S
    Stort tack Hans för fina ord och ditt betyg! Bästa hälsningar Solvej

Dan R skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostad i Sala 2018. tydligen fel år att sälja då lånereglerna ändrades. fick inte vad vi hoppats på. inget mäklaren kunde rå för, men vi gick därifrån utan vinst, men heller inte någon skuld, så det var väl bra. Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Dan R
    Tack Dan för din RECO! Hoppas ni trivs på nya stället! Bästa hälsningar Solvej

Eric P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vid visning av huset upplever vi oprofessionellt bemötande av mäklare, då hon redan i början av visningen frågar och uppmuntar oss av att vi ska lägga ett bud. Hon meddelar oss heller inte om att huset är utmätt. Utan den informationen får vi senare reda på genom vårat försäkringsbolag när vi kollar upp försäkringar på huset. När vi sedan konfronterar henne om det nekar hon att hon inte visste om det trots att försäkringsbolaget har fått den informationen på papper från henne??!! Även utgångspriset som hon lagt ifrågasätter vi då utgångspriset var på 1miljon 650 tusen kr men hon själv värderar det inte mer än till 1,2 miljoner?!

Inflyttningsdagen var bestämt den 11 januari 2019. När vi anländer med släpvagnar och flytt bilar fulla med våra möbler har inte tidigare ägare flyttat ut helt. Deras möbler stod kvar i huset och de höll på att städa. Vi fick vänta med att lasta in då även garaget var belamrat av deras ägodelar. En av ägarna följde med ner till Fastighetsförmedlingen i Surahammar för att kvittera ut nycklarna till huset även fast huset inte var tömt eller städat. När vi senare under dagen började packa in våra saker i huset visade det sig att det inte var städat mer än damsugit och moppat golv. Även deras katt var kvar instängd i huset i ett av rummen medan de plockade ur huset. Det här gjorde det omöjligt för oss att göra en korrekt och riktig städbesiktning då en del av deras saker var kvar i huset. Den här dagen har vi hyrt och betalat släp som vi fyllt med våra möbler och ägodelar från 2 olika lägenheter så fanns inget annat att göra än att flytta in i det ostädade huset. När vi efter ett par dagar tar kontakt med Fastighetsförmedlingen och berättar våran upplevelse av flytt och beskriver hur vi har städat avloppen, dörrar, fönster, ventilation och fläktarna i 7 rum och kök får vi höra att det inte finns nå papper påskrivet Ang en städbesiktning. Att den har gjorts muntligt på plats av både säljaren och köparen. Men hur ska vi som köpare kunna godkänna en städbesiktning när vi inte ens kan flytta in våra saker när vi anländer och samtidigt ner och kvittera ut nycklarna. Svårt att göra en städbesiktning i den situationen. Väldigt besvikna på förra ägarna men framförallt på mäklaren! Oprofessionellt! Läs mer
    2019-10-15 Solvej K svarar Eric P
    Jag beklagar verkligen att du upplever att jag skött din bostadsaffär på ett oprofessionellt sätt.

Varje affär är unik och det kan finnas en mängd olika omständigheter som gör att en affär inte kan genomföras exakt så som vore att önska från alla inblandade. I vissa fall kan mäklaren lastas för att saker går snett, men det kan även bero på omständigheter utanför mäklarens kontroll.

Du är varmt välkommen att kontakta mig om du vill diskutera saken mer ingående.

Ulrika L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande vid köp av sommarstuga. Kändes väldigt bra, då det var första gången med sådant köp för oss. Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Ulrika L
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Den gjorde mig riktigt glad! Bästa hälsningar Solvej

Anna J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt en villa.
    Trevlig ton från mäklaren. Men kanske inte koll på fakta om bostaden. Fakta var ganska lätt att få fram. Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Anna J
    Tack Anna för din rekommendation. Jag får skärpa mig om jag upplevdes oklar angående fakta! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • 2019-10-13

Aili Martta M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde min mammas bostad för ett år sedan. Fick ett vänligt och proffesionellt bemötande. En mycket angenäm affär Solvej Kuhn är kunnig, tydlig och vänlig! Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Aili Martta M
    Stort tack för fina ord och den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-10-12

Andreas H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt fritidshus.
    Mycket entusiastisk, positiv och engagerad mäklare.
    Utmärkt bemötande som som resulterade i en snabb försäljning.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Andreas H
    Stort tack Andreas för din fina rekommendation och fina ord! Så tacksam! Bästa hälsningar Solvej!
  • 2019-10-12

Anders L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte ett hus i surahammar, och är väl överlag nöjd, Läs mer
    2019-10-28 Solvej K svarar Anders L
    Tack för ditt omdömen! Bästa hälsningar Solvej

Fia J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en lägenhet. Blev bemött på otrevligvis av mäklaren samt för ivrig för att göra affärer Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Fia J
    Hej Fia,
    Tack för ditt omdöme. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utfört mitt uppdrag. Jag är uppriktigt ledsen över att du inte upplevde mitt bemötande under ditt bostadsköp på ett tillfredsställande sätt. Jag tar till mig dina ord och ska verkligen tänka på att inte agera på ett sätt som kan uppfattas så som du beskriver.

Vänligen Solvej Kuhn, Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Louise F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker inte att mäklaren i fråga har levt upp till mina förväntningar. Innan köpeprocessen började så förväntade jag mig att mäklaren skulle ha koll på alla detaljer kring bostaden och att jag skulle kunna vända mig till henne med mina frågor och funderingar. Men tyvärr så verkade mäklaren vara mer förvirrad och opåläst än vad jag har varit. Vid enkla frågor som t.ex leverantör av kök så har mäklaren inte kunnat svara och fått sitta och googla fram rätt svar till mig. Intrycket jag fått har varit att mäklaren inte har kunnat svara på frågor om bostaden, viktiga avtal och papper har inte kommit fram och kommunikationen har varit dålig mellan mäklaren och kunden. Jag har fått veta viktiga detaljer i mitt bostadsköp i för sen tidpunkt i processen och jag har inte alls fått förtroende för mäklaren. Jag tycker mäklaren har varit oprofessionell och gett ett virrigt intryck, och jag skulle inte använda mig av denna mäklare igen. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Louise F
    Hej Louise,
    Tack för telefonsamtal samt ditt omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tagit dig tid att ge mig feedback. Som mäklare är man mellanman mellan säljare och köpare, det är säljaren som ska ge mäklaren all information om bostaden då det är säljaren som också är ansvarig över att informationen är korrekt. Jag är ledsen över att jag inte mötte upp dina förväntningar i samband med ditt bostadsköp. Jag tar till mig din feedback och ska tänka på hur jag informerar om rutiner och ansvar i mina kundkontakter framöver.

Vänligen Solvej Kuhn, Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Maire B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde 70-talsvilla i Ramnäs. Solvej var en jättebra mäklare. Kändes som att träffa en gammal god vän. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Maire B
    Ett stort tack för ditt fina betyg och din rekommendation, det värmer! Jag önskar dig en fortsatt fin höst och trevlig helg! Bästa hälsningar, Solvej

Daniel E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Svar på alla frågor. Bra kunskap. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för ditt betyg och rekommendation! Allt gott! Bästa hälsningar, Solvej

Eva-Lotta W skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde vårt lilla torp och blev bemötta på ett proffsigt sätt. Solvej ser även människan och är väldigt human. Mina förväntningar var att få torpet sålt vilket vi fick. Vi har ingen erfarenhet av att sälja men vi blev guidade på bästa sätt. Otroligt skönt att lägga över allt till en som vet hur man går till väga och som kan svara på frågor man har i såna här situationer. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Eva-Lotta W
    Tusen tack för dina fina ord och din rekommendation, så glad att du är nöjd med mig som mäklare! Du vet var jag finns om du önskar hjälp längre fram. Varma hälsningar, Solvej

Jesper A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min sambo har köpt vår första villa tillsammans och Camilla har varit oerhört hjälpsam från första stund. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och proffsigheten från Camilla. Då det var vår första bostadsaffär så var det tacksamt att vi fick upplevelsen av att Camilla gärna svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2019-10-11 Camilla A svarar Jesper A
    Hej Jesper! Vilket fint betyg, stort tack! Glad att jag kunnat guida er på bästa sätt genom ert allra första husköp. Grattis till er alldeles egna villa och ha en fortsatt fin höst! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-10-09

Matilda E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Såg till att man förstod allting när det var första gången, supertrevlig och man kunde alltid höra av sig om det var något man undrade över Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Matilda E
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mig, Matilda, det är precis så jag vill att det ska kännas! Ett stort grattis till den superfina lägenheten, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Pia H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte en villa för första gången. Proffsigt och lugnt bemötande av mäklaren vilket verkligen uppskattades av en förstagångsköpare. Kände förtroende å. Hon svarade på frågor även om de kändes dumma att ställa. Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Pia H
    Tack Pia för din fina rekommendation! Det är bra när ni frågar på, finns inga dumma frågor, vi är här för att guida er så det ska kännas bra :) Önskar er en fin höst i huset och stort tack för en trevlig affär! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-10-08

Sofia Agnes Maria A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Mycket bra. Emma kändes mycket angelägen om att alla skulle bli nöjda och trygga Läs mer
    2019-10-09 Emma Brovin svarar Sofia Agnes Maria A
    Så kul att läsa Sofia, tack snälla för dina ord! Hoppas ni ska trivas i nya huset! Varma hälsningar, Emma.

Johan W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla gav oss ett positivt & engagerat intryck redan första gången vi träffades inför försäljningen av vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne till andra!. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Johan W
    Tack så mycket för er fina rekommendation och än en gång stort tack för förtroendet! Är otroligt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina villa. Hoppas allt går bra med den nya bostaden och ni är alltid välkomna in i butiken om ni har vägarna förbi Sala! Varma hälsningar, Camilla

Linnéa F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en lägenhet. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare! Det har gått smidigt genom hela affären, proffsigt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Linnéa F
    Vad roligt att du varit nöjd med mig, Linnéa! Stort tack för förtroendet och din rekommendation, det värmer. Bästa hälsningar, Camilla

Rikard S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en fristående vill a i Sala tätort.
    Camilla kändes modern och korrekt.
    Tyvärr gick marknaden i Sala ner ordentlige när det var dags för oss att sälja så upplevelsen blev inte som vi tänkt oss, många visningar och priset var tvunget att justeras ner kraftigt för att få objektet sålt. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Rikard S
    Tack så mycket för ert betyg och rekommendation! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er genom denna försäljning och komma i hamn trots en liten omtumlande resa. Stort lycka till i Västerås med nya fina villan, vi ses troligtvis snart igen på restaurangen! :) Varma hälsningar, Camilla

Camilla D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jättebra, kunnig och alltid tillgänglig. En mkt smidig försäljning av vår bostadsrätt. Vi tyckte Camilla gav ett mycket bra intryck när vi gick på hennes husvisningar och valde därför henne till mäklare. Camilla levde mer än väl upp till högt ställda förväntningar och vi rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Camilla D
    Stort tack Camilla för er fina rekommendation! Härligt att jag överträffade era förväntningar, helt rätt att ha höga sådana på sin mäklare tycker jag. Än en gång stort tack för förtroendet och jag önskar er en trevlig höst! Varma hälsningar, Camilla
  • Douglas H

2019-10-07

Douglas H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och frugan köpte en gård utanför Sala. Från första mötet, igenom hela affären så hade vi fullständigt förtroende för Camilla. Trevlig, hjälpsam och otroligt professionell. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Douglas H
    Hej Douglas! Stort tack för ert fina betyg och rekommendation, det värmer att höra! Önskar er en fin höst ute på er nya gård. Bästa hälsningar, Camilla
    Douglas H, Camilla A gillar detta
  • 2019-10-06

Stefan S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    sålt fastighet
    bra
    låga förväntningar men blev positivt överraskad
    mycket bra Läs mer
    2019-10-09 Emma Brovin svarar Stefan S
    Tack Stefan! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.