Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 508 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar 2

• köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-12-03
    Camilla är väldigt kunnig, professionell och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-12-03
    Vi har otroligt nöjda med Camilla som sålde vår fastighet. Hon har hållit oss uppdaterade under hela processen, gått igenom nästa steg och alltid kommit med bra och tydlig återkoppling. Jag hade från början full förtroende för Camilla och hon har verkligen levt upp till våra höga förväntningar. Vi är supernöjda med hur hon har hanterat allting, från första möte, visningar till slutpris, väldigt proffsigt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-12-02
    Hej San!
    Hon är seriös och samt smart kvinna !
    Tusen tack för henne
    Bahram Amiri
    Tack för din reco. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-12-01
    Mycket kompetent och fantastist trevlig att ha att göra med. Mina bästa rekommendationer 5/5
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-11-30
    Väldigt bra bemötande. Trevligt.
    Tack detsamma Mzada. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-11-17
    Mycket trevlig o kunnig person som jag kan rekommendera till andra med.Jättenöjd med Emma.
    Vad rolig att du är nöjd. Tack för ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-11-16
    Lätt att prata med, målmedveten. Hela situationen gick snabbt och smidigt.
    Tack för din Reco och ett gott samarbete. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • Virsbo
    2021-11-12
    Fick ett tips om en jättebra mäklare, Emma, och hon var inte bara duktig, hon var så himla trevlig också. Det gäller även fotografen som tog jättebra bilder.
    Jag rekommenderar verkligen Emma!
    Tack för din Reco Susanne! Det är jättekul att bli rekommenderad, och ännu roligare att kunna leva upp till dina förväntningar. Vi är också supernöjda med våra duktiga fotografer. Tack för ett gott samarbete, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-11-08
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Camilla är väldigt kunnig, pedagogisk, lugn och hjälpsam. Kändes väldigt tryggt. Jag kan varmt rekommendera Camilla som mäklare.
    Vad glad jag blir att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme, stort tack! Jag är så tacksam att du valde mig som mäklare vid lägenhetsförsäljningen, eftersom du jobbar på bank så vet jag att du har ett gediget kontaktnät av mäklare att välja på. :) Än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Norr Hårsbäck
    2021-10-29
    Kändes mycket bra med det lugn Camilla förmedlade i denna stora händelse i vårt liv. Camilla var väldigt professionell, hade koll på allt och hjälpte säljare och köpare att komma överens.
    Vilka fina ord, tack snälla! Vad glad jag blir att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg och tack så mycket för ett gott samarbete så här långt! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-28
    Hon såg till att allt skulle göras och att vi förstod allt
    Det är ett stort köp i livet, så viktigt att alla förstår. Tack för din reco! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-10-27
    Fick ett jättebra bemötande av callia som var superproffsig o jättetrevlig. O ch har blivit väl informerad under tidens gång och allt har flytit på hur bra som helst! Kanon!😁
    Tack så mycket för att du orkat ta dig tid att skriva ett så fint omdöme, Freddie! Härligt att du uppskattar mitt sätt att arbeta på. Önskar dig en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-26
    Fantastiskt bra bemött utav mäklaren! Har varit till ett väldigt bra stöd under tiden och tar sig tid att svara på frågor. Super nöjd!
    Vilken fint omdöme du lämnat, stort tack, det värmer verkligen! Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi igen efter jul! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Virsbo
    2021-10-25
    Mycket bra och trevlig mäklare. Tack till ett mycket bra jobb 🙂
    Tack för dina ord och ett gott samarbete! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    • Heby
    2021-10-24
    Väldigt bra bemötande och en smidig försäljning av huset.
    Stort tack, Glenn! Jag är så tacksam att jag fått hjälpa dig och Linda med försäljningen av ert superfina hus. Det ska bli otroligt spännande att se hur ni får till nästa hus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • Lis B
    2021-10-22
    Lättsamt och trevligt bemötande
    Förbereda objekt beskrivningar
    Tack detsamma Lis! Hoppas ni kommer trivas i nya huset sen. Vi ses! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Skuggan
    2021-10-14
    Mycket bra bemötande från Solveig och hennes personal. Hon motsvarade med råge vad man kunde vänta sig av en mäklare.
    Tar tid med kunden, lyssnar på önskemålen och i slutänden en skicklig förhandlare. Är kunnig, saklig, ger bra besked och nästan alltid tillgänglig.
    Jag är mer än nöjd med Solveig och försäljningen av min villa.
    2021-10-13
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig mäklare.
    Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme! Jag ser fram emot att få komma på återbesök och se hur fint du fått det efter renoveringarna. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-12
    Emma ! Vilken duktig mäklare allt fungerade så smidigt är så tacksam.
    Tack snälla för din Reco och ditt förtroende! Vi hade ett gott samarbete. Ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Kroksbo
    2021-10-11
    Kan varmt rekommendera Camilla då vi blev trevligt bemött och hon gav oss all info vi behövde! Snabbt smidigt och lätt plus väldigt trevlig
    Tack snälla för det fina omdömet, vad glad jag blir! Härligt med snabba puckar :) Nu är det bara för er att räkna ner till ni får ha ert drömhäng ute i Kroksbo! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-10
    Väldigt positivt påläst och snabba svar.
    Fick svar på de frågor som vi hade.
    Tack för dom orden, Michael! Härligt att du uppskattat mitt arbetssätt. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    Mycket bra bemött!!
    Trevlig och sakkunnig!
    Vi känner oss så nöjda!
    Vad roligt att ni är nöjda med mig som mäklare, stort tack! Grattis till ert nya fina fritidshus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-10-10
    Utmärkt bemötande. Snabb återkoppling hel nöjd🙂🙂
    Vad kul att du är nöjd. Tack för din reco! Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-10-10
    Varit en trevlig mäklare att ha att göra med, proffsig kunnig, hörde av sig och meddelade när hon skulle ha semester och hur länge, kommer att rekommendera henne. Anita
    Tack så mycket för dom fina orden, Anita! Härligt att du uppskattat mitt sätt att arbeta på. Ha en fin helg, så ses vi snart igen för överlämningen av nycklarna! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-09-30
    Trevligt bemötande, artig, professionell och informativ. Fick t.ex fortlöpande information om hur det gick med försäljningen och vilket som var nästa steg så man kunde göra nödvändiga förberedelser.

Har varit i kontakt med mäklarfirman förrut, känns som en självklarhet att ta hjälp av dom både vid köp och försäljning då dom är professionella, välkända och etablerade. Det känns tryggt för min del.
    Vad kul att du är nöjd med oss Ellinor! Stort tack för dina fina ord och gott samarbete. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
    2021-09-24
    Camilla har varit mycket saklig lugn och trevlig.
    Tack för ditt fina omdöme som du tagit dig tid att skriva! Det har varit fantastiskt roligt att få följa dig i jakten på ett nytt boende i Heby. Stort tack för att du valde mig som mäklare i samband med din lägenhetsförsäljning, det är jag mycket tacksam för! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-09-24
    Camilla har varit mycket professionellt och hjälpsam.
    Jag fick tydliga svar pa alla mina frågor.
    Rekommenderas varmt.
    Tack för ditt fina omdöme, Jonas! Så roligt att du är nöjd med mig och rekommenderar mig vidare. Grattis till fina lägenheten, blir perfekt avstånd till jobbet nu! Bästa hälsningar Camilla Camilla Andersson
    • Norrberg
    2021-09-13
    Mäklarens bemötande var utmärkt, hon levde upp till mina förväntningar på ett proffesionellt och kunnigt sätt.
    Tack snälla, Marjatta! Jag är så tacksam att jag även fick vara med och hjälpa er med husförsäljningen. Ser fram emot att komma ut till nya gården för att se hur ni fått till det med renoveringarna! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Norrberg
    2021-09-12
    Camilla har genom processen med försäljningen haft ett utmärkt bemötande, gett oss bra service och varit tillgänglig.
    Hon har med andra ord levt upp till våra förväntningar så här långt i processen.
    Så tacksamt att du orkat ta dig tid att skriva ett omdöme om mig, stort tack för det! Härligt att jag levt upp till förväntningarna ni haft på mig i samband med försäljningen, så roligt att få vara med både vid försäljning och köpet av gården. Ser fram emot att komma ut till ert nya ställe och se hur ni renoverat det! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Öster Vrenninge
    2021-09-10
    Mäklaren, Solvej Rasmussen var förtroendegivande och kunnig samt redovisade fastighetsobjektet på ett professionellt sätt. Hon gav oss ett bra råd från början som vi tyvärr missade.
    Vi är väldigt nöjda med henne som Fastighetsmäklare!

Britt och Tommie Widegren
    Tusen tack för fina ord och den fina rekommendationen! Det ska bli spännande att följa er! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Öster Vrenninge
    2021-09-09
    Vi blev bemötta på ett bra sätt
    Hon har haft ett bra engagemang i vår försäljning, så sammantaget är våra erfarenheter enbart bara goda vitsord.
    Stort tack för den fina rekommendationen. Stort lycka till med allt! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Nyåker
    2021-09-06
    Vi fick ett professionellt bemötande av mäklaren i alla delar av husköpet.
    Stort tack för att du tagit dig tid att betygsätta mig som mäklare, det värmer! Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen när det är dags för överlämnandet av nycklarna till ert nya hus! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    2021-08-30
    Emma Brovin var väldigt bra under våran försäljning. Förklarade på ett enkelt sätt då jag aldrig gjort detta förut. Meddelade mej hela tiden om nödvändig info och höll mej uppdaterad under bud. Vid påskrivningen av kontraktet var hon väldigt proffsig och påläst så det gjorde mej trygg. Kan starkt rekommendera Emma i en försäljning.
    Stort tack för dina fina ord Madeléne! Vad kul att du var nöjd med hela processen. Vi hade ett riktigt gott samarbete. Tack för förtroendet! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    • Campingbadet
    2021-08-30
    Emma var flexibel med en extra visning samt mycket bra bemötande och påläst om objektet. Vi är mycken nöjda.
    Vad kul att ni är nöjda med mitt arbetssätt :) Hoppas ni kommer trivas ute i stugan! Varma hälsningar, Emma. Emma Brovin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-27
    Trevligt bemött av mäklare!
    Jag förväntade mig endast att få lägenheten såld till utgångspris, vilket jag fick väldigt snabbt dessutom. Otroligt smidig affär, och proffsigt skött av mäklare!
    Tack för toppbetyget och dina fina ord! Det värmer ett mäklarhjärta! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Svartängen
    2021-08-25
    Väldigt trevlig och gav information på ett bra sätt och var noga med att fråga om man förstod de ibland lite krångliga orden.
    Under visningen gav hon mycket info om objektet, och jag hade även möjlighet att prata lite ostört med henne.
    En i mitt tycke en väldigt kompetent person, kan varmt rekommendera henne.
    Tusen tack för dina fina ord och den fina rekommendationen! Verkligen sånt man som mäklare blir extra glad av höra! Det gjorde min dag! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Svartängen
    2021-08-25
    Solvej är kunnig och tillgänglig samt har en personlig stil som gör att processen med att anlita firman känns trygg.
    Stort tack för rekommendationen, fina orden och förtroendet. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Turbo
    2021-08-24
    Jag och min man blev bemött av Camilla på ett varmt och tryggt sätt med en stor proffessionalitet. Vi fick förtroende och det var inte någon tvekan om att det var Camilla som skulle få sälja våran kolonistuga. Jättefin annons på läge+ och Hemnet med så proffsiga bilder. Stugan blev såld före visning. Tack Camilla och Svensk Fastighetsförmedling.
    Vilka himla fina ord, tack snälla! Jag är så glad och tacksam att jag fick hjälpa er med ert gulliga sommarställe. Ska hälsa det till fotografen (igen) också, vi är precis som du och Stig väldigt nöjda med våra fotografer. Önskar er en fortsatt fin höst och så hoppas jag att ni finner er en ny sommaroas att trivas i! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Källberget
    2021-08-23
    Jag blev vänligt bemött av mäklaren.
    Jag är jättenöjd, hon kontaktade mig snabbt efter buden och svarade mig alltid när jag ville ha kontakt.

Jag är glad över samarbetet med mäklaren och kan rekommendera andra att det varit en positiv upplevelse att ta hjälp av Solveij.
    Stort tack för din fina rekommendation. Glad för din skull att du äntligen har hittat din lägenhet. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-23
    Har under hela köpet känt en stor tillit till Camilla som bidragit med både engagemang och lugn. Proffsigt och tryggt!
    Vilket fint omdöme du lämnat, stort tack för dom orden, Elin! Ha en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-23
    Väldigt proffsigt bemött av Camilla. Vi är supernöjda!
    Stort tack för ditt fina omdöme, David! Härligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Önskar dig en fin helg, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
  • sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2021-08-22
    Camilla har genom hela försäljningen varit öppen, lättillgänglig och mycket förtroendeingivande! Även i motgångar har hon behållit lugnet, vilket gjort mig mer säker och lugn. Jag är otroligt nöjd med hela försäljningen och skulle anlita Camilla igen, alla dagar i veckan! 😊
    Tack så jättemycket för dom här fina orden, det värmer verkligen! Mycket tacksamt att du uppskattar mitt sätt att arbeta på och kom tillbaka till mig när det var dags för försäljning av er gård. Än en gång stort tack för förtroendet, önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21
    Bemötande var mycket bra
    Levde upp till förväntningarna mycket bra
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett sådant fint omdöme! Härligt att du och Marjatta uppskattar mitt sätt att arbeta på, så jag även fick förmedla er villa med framgång. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-21
    Bemötandet var mycket bra och mäklaren levde upp till mina förväntningar, genom att vara tillgänglig, lyssnande och vänlig.
    Tack så mycket för ditt omdöme, det värmer! Roligt att jag även fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert hus. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-20
    Med ett personligt och professionellt bemötande blev en möjligt svår process enkel och trevlig. Kan inte rekommendera Camilla nog för er som går i tankar på fastighetsaffärer.
    Vilken otroligt fint omdöme, Mikkel, tack snälla för dom orden! Jag är jätteglad och tacksam att jag fått hjälpa dig och Hanna samt att ni kom tillbaka till mig när det var dags att sälja gården. Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-18
    Väldigt trevlig och ett bra bemötande! Stort förtroende för henne!
    Tack så jättemycket för dom orden, Hanna, det värmer! Det är mycket tacksamt att du kom tillbaka till mig när det var dags för försäljning av din fina lägenhet. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-17
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt och tryggt.
    Tack för ditt fina omdöme, Bea! Roligt att få göra affär med dig ännu en gång. Önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-17
    Trevlig, effektiv, kompetent och lätt att ha att göra med! 100% nöjd med mitt val av mäklare.
    Stort tack för dom fina orden, jätteroligt att höra! Önskar dig en fin helg! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2021-08-08
    Blev bra bemött av mäklaren så har inga klagomål
    Stort tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2021-08-07
    Trevlig, pålitlig och engagerad 👍.
    Tack för det fina omdömet, kul att ni är nöjd med mig i samband med husförsäljningen! Önskar dig och familjen en fortsatt fin sommar! Varma hälsningar, Camilla Camilla Andersson