Alla kategorier Mäklare Västmanland Surahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• Margit P
    Margit P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla var.mycket tillmötesgående. Snabb och effektiv men ändå gick allt väldigt lugnt.
    Kunnig och tillförlitligt intryck.
    2017-11-20 Camilla A svarar Margit P
    Hejsan! Stort tack för dom fina orden.Vi ses snart igen när det är dags för tillträde på lägenheten! Med vänlig hälsning, Camilla.
  • Olof A
    Olof A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt och angelägen om att få något gjort. 10 min efter lagt bud hade hon OK från säljare. Sen hörde hon av sig på kvällen med fix för avslut nästa dag. Omedelbara svar på sms etc. Mycket nöjda.

Sen får vi se om vi gjorde ett vettigt köp i dagens marknad. ...
    2017-11-15 Solvej K svarar Olof A
    Stort tack för en trevlig affär och tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning Solvej Kuhn
    Solvej K gillar detta
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har haft en bra och tät kontakt med min mäklare.Både på telefon sms och mail.Vi är väldigt nöjda som valde henne.
    2017-11-22 Camilla A svarar Daniel J
    Hejsan Daniel! Kul och höra att återkopplingen fungerat bra. Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja huset och jag hoppas ni ska trivas på ert nya ställe :) Mvh Camilla.
  • Gunvy A
    Gunvy A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har blivit väldigt väl bemött på alla sett
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker att min mäklare skötte denna försäljning på ett utomordentligt sätt.
    Jag hade inga direkta förväntningar på hur detta skulle gå till men Camilla fixade med allt och höll mej uppdaterad hela tiden.
    Jag kan starkt rekommendera denna mäklare till alla. Kommer själv att anlita Camilla om jag någon gång skall sälja/köpa ett boende i framtiden.
    2017-11-09 Camilla A svarar Marianne J
    Hej Marianne! Tusen tack för din fina rekommendation. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Linn med försäljningen av er lägenhet i Heby! Mvh Camilla.
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Förtroendeingivande, seriös,kunnig
  • Rita E
    Rita E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi är MYCKET nöjda över hur försäljningen skötts!!!!
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi är väldigt nöjda med Solvej Kuhn och hennes medarbetare. Vi har fått ett mycket bra bemötande. Tidplanen har hållits. Hela transaktionen har gått smidigt och Solvej har arbetat mycket effektivt. Imponerad över tillgänglighet och snabb repons när vi hört av oss.
    Gösta Lundgren
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket bra bemötande vid första kontakt. Proffsigt, trevligt och informativt.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Helt ok hade väl kanske förväntat mig ett högre pris jämfört med andra liknande objekt bra info under försäljningens gång
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Effektiv mäklare eftersom det kom många spekulanter.

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar