Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 261 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• 2020-02-14

Per-olof O skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Per-olof O
    Tack för betyget Pelle, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-13

Minette S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Emma har hela tiden haft ett mjukt och fint bemötande!
    Hon uppfyller alla se förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-02-14 Emma Brovin svarar Minette S
    Tack så mycket Minette för din Reco! Vi ses snart igen.Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-08

Britt-marie S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt ett enplanshus i Ramnäs och vi har blivit mycket bra behandlade av Emma, hittills har allt varit bra och vi känner oss jättenöjda. Emma får 6 stjärnor av 5👍🤗 Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Britt-marie S
    Stort tack för din Reco och de fina orden Britt-Marie! Det har varit ett gott samarbete. Vi ses snart! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-02-08

Emil N skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Allting har fungerat super bra. En mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-10 Emma Brovin svarar Emil N
    Tack Emil! Kul att få vara med när du gör ditt första köp av bostad. Vi ses längre fram! Varma hälsningar, Emma.
    Emil N, Emma Brovin gillar detta
  • 2020-02-06

Madeleine D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt fastigheten på adress Öja 130 i Sala.
    Vi har blivit väl bemötta och upplevde det som att mäklaren var öppen, hjälpsam och sanningsenlig. Vilket är en trygghet för oss som köpare.
    Camilla har varit mycket kompetent, förtroendeingivande, hjälpsam och framförallt opartisk i affären. Detta har lett till att vi känner oss trygga med vårt köp. Vi rekommenderar starkt andra i Sala med omnejd att vid köp eller försäljning vända sig till denna mäklare. Läs mer
    2020-02-07 Camilla A svarar Madeleine D
    Jag blir så otroligt glad av er fina rekommendation, stort tack för dom här orden! Och ett stort grattis till ert alldeles egna hus i vackra Öja. Ha en fin kväll och än en gång stort tack för er rekommendation! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-03

Anders N skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej sålde min villa och hon arbetade snabbt och effektivt. Fanns till hands när det gällde frågor och ingav stort förtroende både till oss som säljare men även till köparna så att dom kände sig trygga. Bästa mäklaren i stan!!! Läs mer

Beatrice B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer

Scott G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Hon var alltid tillgänglig och en jordnära person. Stort 😊 Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Scott G
    Kul att höra, vi ses! Varma hälsningar, Emma.

Halim D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla bemötte mig på ett professionellt sätt och det blev en smidig affär. Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Halim D
    Stort tack för din rekommendation och fina ord! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-02-01

Thomas N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har sålt en villa åt oss. Hon har agerat professionellt inom alla områden och inom ramen för hennes uppdrag.Camilla levde upp till våra förväntningar och sammanfattningsvis kan vi säga att vi skulle rekommendera henne alla dagar i veckan Läs mer
    2020-02-03 Camilla A svarar Thomas N
    Vad glad jag blir över era fina ord, stort tack, det värmer! En himla tur att jag fick en femma i betyg trots min lilla felsägning om slutsumman! Haha, skämt åsido. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen, och än en gång stort tack för förtroendet! Bästa hälsningar, Camilla

Anna T skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en 50-tals villa på 118 kvm och har bara goda erfarenheter av Emma. Hon var trevlig, glad och lätt att nå vid behov.
    Allt gick snabbt och hon skötte allt proffsigt.
    Hon har eventuellt hittat ett nytt boende åt oss så vi håller tummarna här. Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Anna T
    Tack för rekommendationen Anna! Kul att höra att ni gillar hur jag jobbar. Vi ses ju snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Danuta L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt ett hus på Lundvägen 11 Heby
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Känns bra och tryggt att handla med Camilla. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Danuta L
    Tack Danuta för ditt fina betyg! Varmt välkomna till Heby, är säker på att ni kommer att trivas bland era nya grannar. Ha en fin helg och krya på dig! Bästa hälsningar, Camilla

Fredrik E skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Mycket trevlig och hjälpsam. Det fungerade riktigt bra! Läs mer
    2020-02-04 Emma Brovin svarar Fredrik E
    Stort tack för rekommendationen och fina ord! Varma hälsningar, Emma.

Åke L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus på lundvägen 11 Heby.
    Det känns tryggt och säkert när man träffar på en kunnig mäklare med koll. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Åke L
    Stort tack för dina fina ord och betyg, Åke! Härligt och höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Ha en fin helg så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-30

Elsbritt S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde villa med hjälp av Camilla Andersson, som utstrålade kompetens och trygghet. Alltid tillgänglig. Alltid redo att svara på frågor. Perfekt som mäklare och därtill en mycket trevlig person. Läs mer
    2020-01-31 Camilla A svarar Elsbritt S
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack snälla! Dina ord värmer. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-27

Niklas Ö skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpte min första lägenhet med hjälp av Emma Brovin, tydlig och smidig guidning igenom hela processen, toppbetyg! Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Niklas Ö
    Så kul att din första din första affär känns så bra! Jag hoppas att du kommer trivas. Vi ses snart igen!
  • 2020-01-23

Jörgen O skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Både köpt och sålt av Emma, trevlig och kunnig. Återkopplar alltid. Både att köpa och sälja har gått smidigt med Emma. Har bara positivt att säga. Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Jörgen O
    Så roligt att läsa Jörgen! Jag är lika nöjd med ert samarbete. Vi ses!
  • 2020-01-23

Lars J skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt hus
    Jag blev vänligt bemött och allt har gått bra Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Lars J
    Härligt att läsa! Hoppas att du ska trivas här. Hälsningar, Emma.
  • 2020-01-21

John N skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har sålt en bostadsrätt, Emma var kunnig, trevlig och väldigt hjälpsam Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar John N
    Roligt att du är nöjd! Vi ses snart igen, Emma.
  • 2020-01-21

Janne L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Jag har sålt en 3:a i Järfälla för 2300000:-
    Mäklaren var mycket trevlig på alla sätt. Läs mer
    2020-01-27 Emma Brovin svarar Janne L
    Tack för ditt betyg. Jag hoppas du kommer trivas i Surahammar. Vi ses snart igen!
  • 2020-01-19

Suzanne C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt en lägenhet via Camilla och hon ska sälja mitt hus.
    Jag är väldigt nöjd hitills och hår hjälp med det jag behöver.
    Nu är inte min husförsäljning klar så kan inte uttala mig om det hela.
    Men än så länge är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2020-01-20 Camilla A svarar Suzanne C
    Härligt och höra att du är nöjd med mig så här långt! Nu ger vi järnet med ditt fina hus. :) Stort tack för din rekommendation, vi hörs igen i veckan! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-19

Daniel E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en 3a på 71m2. Allt har gått smidigt fort och bra. Minus är tyvärr ett väldigt högt arvode. Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Daniel E
    Tack för din rekommendation och fina betyg! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas att du uppskattar all marknadsföring vi kostat på och mitt sätt att arbeta för att få till en snabb affär! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-01-18

Anders Ö skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött på alla sätt. Vi är mycket nöjda med allt Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Anders Ö
    Tack för det fina betyget och stort tack igen för att ni valde mig som mäklare vid försäljning av er fina lägenhet! Ha en fortsatt fin helg så ses och hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-01-17

Siw F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande och förklarade alla regler alldeles utmärkt.
    Kunde svara på frågor vi hade. Gäller köpet av Hyttgatan 31 i Sala, en bostadsrätt. Läs mer
    2020-01-19 Camilla A svarar Siw F
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Alltid roligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-01-15

Michaela B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte ett hus. Hon va helt underbar, förklara allt grundligt och väl i hudet visade hon verkligen allt :) Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Michaela B
    Stort tack för din fina rekommendation, Michaela! Roligt och höra att du uppskattar mitt sätt att arbeta. Vi håller kontakten och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Lina S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla har sålt min villa på landet. Då bostadsmarknaden är något osäker så upplever jag att Camilla är realistisk och förtroendeingivande.
    Försäljningen har nått över mina förväntningar då bostaden såldes med vinst. Jag tror att vinsten till stor del har varit Camillas förtjänst för en mycket bra marknadsföring.
    Tack Camilla :) Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Lina S
    Wow! Tack snälla för ditt fina betyg och rekommendation, vad glad jag blir! Så otroligt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus och att mitt arbetssätt uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Thomas B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus av Camilla, svarar alltid och alltid glad och trevlig! REKOMENDERAS! Läs mer
    2020-01-15 Camilla A svarar Thomas B
    Tack så mycket för din rekommendation, Thomas, vad glad jag blir! Och ett stort grattis till er och ert nya fina hus. Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-17

Gunilla S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    TOMT SÅLD.

BRA BEMÖTT AV MÄKLAREN
    TREVLIGT Läs mer
    2020-02-03 Solvej K svarar Gunilla S
    Stort tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-16

Peter K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det är ju lite svårt att skriva en bedömning innan affären är avslutat kanske något att ta med sig!

Camilla har ett trevligt bemötande och lyckades att finna en köpare trots lite svagare marknad.

Mina förväntningar är att allt skall gå i lås den 17 Jan 2020 men det vet jag ju inte än.

//Peter Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar Peter K
    Tack så mycket för din rekommendation, Peter! Hoppas att du hade ett trevligt julbord i fredags, bopärmen ligger kvar här och väntar på dig. :) Vi ses (som planerat i januari) och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-13

Glenn E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt bra mäklare, rekomenderas! Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar Glenn E
    Ett stort tack för det här fina betyget och rekommendationen, det värmer verkligen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-13

David B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en lägenhet. Camilla har varit en stor hjälp och trygghet i försäljningen. Hon har alltid tagit sig tid att svara på frågor och uppdatera om hur allt gått. Hon har gjort de där lilla extra. 👍 Läs mer
    2019-12-16 Camilla A svarar David B
    Vilket otroligt fint betyg, tack så jättemycket, David! Dina ord gjorde min dag! Ett stort tack igen för förtroendet, vi ses och hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-12

Inez L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har ägt ett hus som Solvej sålt på ett mycket proffsigt sätt. Vi blev bemötta mycket bra. Våra förväntningar har infriats, det var bl a att ha en bra kommunikation.
    Vi har inget negativt att skriva. Läs mer
    2019-12-13 Solvej K svarar Inez L
    Tusen tack för det fina omdömet och stort tack för förtroendet och ett gott samarbete! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-11

Daniel E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt hus. Allt har gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-11 Solvej K svarar Daniel E
    Tack Daniel för ditt fina omdöme! Kommer bli så bra för dig där! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-12-09

Linnea W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en lägenhet, en 1a på 40,5kvm super bemötande av mäklaren. Läs mer
    2019-12-11 Camilla A svarar Linnea W
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande, det värmer! Stort grattis till en superfin lägenhet! Vi ses och hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-04

Kurt J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostadsrätt trevligt bemött, duktig och påläst Läs mer
    2019-12-04 Camilla A svarar Kurt J
    Tack Kurt för ditt fina betyg! Glad att ni är nöjd med mig som mäklare i samband med ert lägenhetsköp. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-04

Kerstin J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt insatslägenhet. Varmt bemötande av Camilla. Hade ej några speciella förväntningar men blev positivt överraskad av Camillas trevliga sätt i samband med hennes yrkesroll. Läs mer
    2019-12-04 Camilla A svarar Kerstin J
    Tack så mycket för ert betyg och dom fina orden, det värmer! Stort grattis till ert nya boende, är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-12-02

Anders E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-12-03 Camilla A svarar Anders E
    Tack Anders för det fina betyget! Glad att jag fick hjälpa dig och Agneta med försäljningen av er fina bostad. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-12-02

Agneta E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en Bostadsrätt. Bra fyllig information och tips inför försäljningen. Läs mer
    2019-12-03 Camilla A svarar Agneta E
    Tack så mycket för det fina betyget! Är så glad att det var mig uppdraget landade på och jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Allt gott! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-11-17

Roberth T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett hus.
    Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande
    Tydliga svar. noga med att tala om. Lätt att förstå. Läs mer
    2019-11-21 Camilla A svarar Roberth T
    Tack Robban för er fina rekommendation! Nu kör vi järnet med ert härliga hus. :) Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-15

Martin E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra engagemang, anpassningsbar, tillgänglig, driven, ärlig. Läs mer
    2019-11-21 Camilla A svarar Martin E
    Stort tack för dom fina orden, Martin, det värmer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-11

Magnus Ö skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostad som förmedlades av Camilla. Alla kontakter har skett med personligt bemötande och med hög servicegrad. Läs mer
    2019-11-11 Camilla A svarar Magnus Ö
    Tack för rekommendationen, Magnus! Kul och höra att ni varit nöjda med servicen från mig. Ha en fortsatt fin höst så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-10

Kersti E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Fantastiskt bra. Snabb hjälp med allt. Köpt lägenhet i Surahammar o fått hjälp med köpehandl av min fast. Inget att klaga på här inte. Stort tack. Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Kersti E
    Stort tack för ditt fina omdöme och lycka till med det nya. Kommer att bli toppen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-09

Philip S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde ett lantligt hus i tärnsjö , kapellvägen 10 .
    Solvej var Trevlig och positivt inställd under hela försäljningen . Även om vi var oroliga fick hon oss att känna oss trygga . Förklarade på ett enkelt sätt när man inte förstod begrepp och sådär . Solvej var väldigt tydlig Med information om hur det gick till och vad ens kostnader och ansvar låg . Vi är nöjda och kommer rekommendera solvej till vänner i framtiden. . Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Philip S
    STORT tack till er för att jag fick hjälpa er och jätte tack för de fina ord samt omdöme! Jag önskar er all lycka fortsättningsvis med det nya. Ta hand om er och världens finaste lilla bebis! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-08

Jesper R skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en villa. Trevlig och bra bemötande av mäklare som tog hand om en från början till slut. Läs mer
    2019-11-10 Solvej K svarar Jesper R
    Tack Jesper för ditt omdöme och fina ord. Det här kommer bli toppen för dig! Bästa hälsningar Solvej
  • 2019-11-05

Inga-Lisa S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Jag har hjälpt min mor att sälja hennes hus.
    Mäklare har ett positivt och trevligt bemötande med mycket respekt för säljare och köpare.
    Allt har flutit på väldigt bra. Läs mer
    2019-11-06 Emma Brovin svarar Inga-Lisa S
    Kul att läsa, tack för den fina Recon! Vi hörs snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • Mathias E

2019-11-04

Mathias E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde min lägenhet via Camilla på Svensk Fastighetsförmedling Sala. Camilla var väldigt lyhörd och engagerad under hela försäljningen. Camilla var alltid lätt och få tag i samt gav väldigt fort respons om de hände något undertiden försäljningen pågick. Rekommenderar varmt Camilla vid en försäljning eller köp av en fastighet. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Mathias E
    Vilken himla fin rekommendation, stort tack, Mathias! Är riktigt glad och tacksam att det var jag som fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Ha en härlig semester så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-11-03

Katarina L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde hus. Mycket trevligt bemötande. Proffsig med koll på området. Läs mer
    2019-11-07 Solvej K svarar Katarina L
    Stort tack till dig Katarina för samtliga affärer och tack för de fina orden! Bästa hälsningar, Solvej
  • Olah-Bako G

2019-11-01

Olah-Bako G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig bemötande av mäklaren på visning.
    Köpet gick smidigt och enkelt.
    Kan bara rekommendera Camilla och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Olah-Bako G
    Tack snälla för er fina rekommendation och stort grattis till ert husköp, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-01

Caroline T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Ett varmt och trevligt bemötande under hela resans gång. Fick tips om hur vi skulle tänka med styling till fotografering och kontinuerlig kontakt om hur läget såg ut under budgivning. Mycket nöjd med Camilla som mäklare. Läs mer
    2019-11-05 Camilla A svarar Caroline T
    Tack så mycket för det fina betyget och rekommendationen! Alltid fint att höra att ens arbetssätt uppskattas. Stort tack för förtroendet, vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-11-01

Sara L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både sålt och köpt hus med Camilla som mäklare. Professionell, tillmötesgående, kunnig och väldigt trevlig på ett okonstlat sätt. Bägge affärerna gick snabbt och smidigt. Toppbetyg! Läs mer
    2019-11-04 Camilla A svarar Sara L
    Vilka fina ord och fint betyg, tack snälla! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen också. Ha en fortsatt fin dag så ses och hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar