Alla kategorier Mäklare Västmanland Surahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• Ifeanyi O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Conversations with Camilla has been very humanly.
    All information we required was provided and more. Läs mer
    2018-12-10 Camilla A svarar Ifeanyi O
    Thank you for your recommendation and congratulations to your new apartment! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jennifer H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde min villa med hjälp av Camilla. Jag träffade även en annan mäklare men Camilla blev mitt självklara val! Hon bemöter sina kunder på ett trevligt och proffsigt sätt. Hon är väldigt självsäker som mäklare vilket man får intrycket av direkt. Det vill man gärna känna av en mäklare då en fastighetsaffär är en ”big deal” i ens liv. Jag rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling i Sala! Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Jennifer H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Jag är så otroligt glad att du hörde av dig så jag fick en chans att presentera mig själv och mitt arbetssätt! Som du säger är en bostadsaffär en big deal och valet av mäklare är viktigt. Än en gång stort tack för förtroendet! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Charlotte A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt genom Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren lyssnar på mina önskemål och ger även råd. Precis som jag vill ha det. Läs mer
    2018-12-05 Camilla A svarar Charlotte A
    Det är så roligt att jag fått hjälpa dig både med lägenhetsköp och försäljningen av din bostad! Stort tack för din rekommendation, vi ses snart igen. Hälsningar, Camilla
  • Sara K
    Sara K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte hus av denna kunniga och trevliga mäklare! Hade man några frågor kring bostaden så tog det inte lång tid alls innan man hade ett snabbt och bra svar. Kan starkt rekommendera henne som säljare av sin bostad! Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Sara K
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Stort grattis till ert nya fina hus i Sala, jag är helt säker på att du och familjen kommer trivas. Välkommen hem igen :) Varma hälsningar, Camilla
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra service, lätt att få kontakt med mäklaren via telefon och sms. Kom med "backup" planer utifall att om vi inte kunde eller gick att sälja vår lgh då det var en svacka när vi skulle sälja... Läs mer
    2018-11-30 Camilla A svarar Susanne E
    Tack så mycket Sussie för din rekommendation! Skönt att vi kom i hamn med försäljningen innan er flytt. Stort lycka till med nya huset så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Jennifer Åsa J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Anlitat mäklare på ett skrivuppdrag. Snabb och smidig hjälp med alla dokument och köpebrev. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Jennifer Åsa J
    Tack Jennifer för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Peter O
    Peter O skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett fint och förtroendeingivande sätt.
    Trots en marknad som svalnat av ordentligt så lyckades Solvej ändå sälja min bostad till begärt pris.
    Jag är väldigt nöjd med Solvejs insats för att sälja min bostadsrätt. Om jag nångång i framtiden skulle välja att sälja igen så kommer jag definitivt att anlita Solvej och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-11-26 Solvej K svarar Peter O
    Stort tack Peter för din fina rekommendation. Lycka till med det nya och hoppas verkligen att det dröjer länge innan det ska säljas. Bästa hälsningar Solvej
  • Maud Z skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kunnig lyhörd informativ mäklare.
    Har kunden i fokus. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Maud Z
    Tack Maud för ditt fina betyg! Och grattis till ditt fina husköp! Nu kör vi på med din försäljning. Ha det fint så ses vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Tatu J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Engagerad.Trevlig och målmedveten. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Tatu J
    Tack för ert fina betyg! Nu längtar jag till nästa hus står redo! :) Varma hälsningar, Camilla
  • Anna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag var egentligen inte på jakt efter något nytt, men en bostadsrätt fastnade ändå, och efter jag övervägt det noggrant tog jag kontakt via mail som första kontakt. Fick otroligt snabb återkoppling, bokade en tid för visning och sen var jag fast. Mäklaren bemötte de frågor jag hade professionellt och frågor som hon inte kunde svara på, såg hon till att ha svar vid nästa kontakt. Jag har tyvärr dålig erfarenhet av många mäklare, och detta var ett fantastiskt, uppfriskande möte, och jag har fått ett så pass stort förtroende till Camilla som mäklare att jag bad henne ha hand om försäljningen av min bostad. Jag skulle rekommendera henne till alla som skulle fråga mig om vilken mäklare de skulle vända sig till. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Anna J
    Hejsan Anna! Vilka otroligt fina ord, stort tack! Det känns fantastiskt roligt att få hjälpa dig med både ditt lägenhetsköp och din fina villa som vi nu ska sälja. Extra roligt att ha fått förtroendet när jag vet hur dina tidigare erfarenheter av mäklare har sett ut. Ha det gott så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Alf Uno A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min bror sålde min mammas lägenhet, iof en etta men i ett läge där efterfrågan kanske inte är på topp. Hon skötte mäkleriet på ett oklanderligt sätt, samt med det där lilla extra som behövs ibland när man själv som säljare inte kan få fram nycklar etc. Hon har även en känsla för hur lägenheten ska säljas och då inte bara med pris utan så att även köparna ska känna att de gör en bra affär. Win-win för alla parter. Läs mer
    2018-11-19 Camilla A svarar Alf Uno A
    Hejsan Alf! Stort tack för dom fina orden, jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Håkan med denna lägenhetsaffär! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt sätt att arbeta. Vi hörs igen i januari när det är dags för deklaration! Ha det gott så länge! Hälsningar, Camilla
  • Sara D
    Sara D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bostadsrätt snabb o bra affär Camilla va jätte bra och saklig. Läs mer
    2018-11-14 Camilla A svarar Sara D
    Tack Sara för din fina rekommendation! Är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Marjan R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mäklaren Camilla är så trevlig och omtänksam. Svarar på alla frågor via sms eller majl. Har mycket tålamod och bra bemötande.
    Vi tackar henne mycket.💚 Läs mer
    2018-11-09 Camilla A svarar Marjan R
    Tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att ni uppskattar mitt arbetssätt. Stort grattis till ert nya fina hus! Vi hörs och ses snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Jonas D skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Lägenhet 1 rok
    Mycket bra bemötande
    Bra service och kontakt genom hela försäljningen
    Rekommenderas stark Läs mer
    2018-11-07 Emma Brovin svarar Jonas D
    Tack snälla Jonas för din Reco! Varma hälsningar, Emma.
  • Tim G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt en 2a i Sala och blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Affären gick smidigt och snabbt. Var påläst och kunde svara på frågorna och bra uppföljning under hela affären. Läs mer
    2018-11-05 Camilla A svarar Tim G
    Hej Tim! Stort tack för dina fina ord, härligt att mitt arbetssätt uppskattas. Grattis till en superfin och mysig lägenhet! Hälsningar, Camilla
  • Josefin O
    Josefin O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag spontan köpte nyligen en lägenhet och hade inga förväntningar på mäklaren. Men Camilla var väldigt trevligt och professionell. Läs mer
    2018-10-29 Camilla A svarar Josefin O
    Stort grattis till din alldeles egna lägenhet och tack för din rekommendation! Varma hälsningar, Camilla
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt. Bra bemött av mäklaren på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
    2018-10-28 Camilla A svarar Örjan F
    Tack Örjan för din rekommendation! Glad att jag fick uppdraget att hjälpa dig med din lägenhet. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Riitta O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mäklaren har varit väldigt bra
    Jag upplever henne som glad och positiv.
    Hon kan sin sak Läs mer
    2018-10-23 Camilla A svarar Riitta O
    Stort tack för din fina rekommendation! Vi hörs snart igen :) Hälsningar, Camilla
  • Nils C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Inför försäljningen av svärfars bostadsrätt gav Camilla oss all information vi behövde. Under försäljningen gav hon oss täta uppdateringar och frågade hur vi ville gå vidare. På frågor från oss gav hon informativa men neutrala svar utan att försöka styra våra beslut.
    Camillas bemötande var professionellt men också mycket trevligt - vi kände verkligen att hon var mån om oss som kunder.
    /Mikael Läs mer
    2018-10-23 Camilla A svarar Nils C
    Tack så mycket för dom fina orden och att mitt arbetssätt uppskattas! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa Nils med hans fina lägenhet. Vi hörs snart igen! Hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Britta L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt ett parhus och blev mycket proffsigt och bra bemött av mäklare. Visste inte vad vi skulle förvänta oss, då vi aldrig har sålt förut. Det har varit bra och trevligt att ha med Emma att göra. En proffsig och mycket trevlig person, en bra representant för svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-10-12 Emma Brovin svarar Britta L
    Så roligt att höra att ni är nöjda med mig och hur jag arbetar, det värmer verkligen! Och tack för förtroendet och rekommendationen! Vi ses snart. Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Hanna Helena S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Mycket trevligt bemötande! Stor tillgänglighet vid frågor och gav ett säkert intryck. Är mycket nöjd!! Läs mer
    2018-10-09 Emma Brovin svarar Hanna Helena S
    Roligt att ni är nöjda! Stort tack för din Reco. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
  • Dan A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en lägenhet.
    Trevligt och professionell.
    Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-08 Emma Brovin svarar Dan A
    Stort tack Dan, så roligt att höra! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Carolina H skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt vår villa via Emma som är mkt seriös, driven och ambitiös; rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-10-05 Emma Brovin svarar Carolina H
    Tack snälla Carolina! Det var ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Kerstin M skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt bostad och bemöttes med kunnighet och respekt. Läs mer
    2018-10-02 Emma Brovin svarar Kerstin M
    Härligt att höra Kerstin och stort tack för din Reco. Vi ses! vänliga hälsningar, Emma.
    Emma Brovin gillar detta
  • Ann-Lis L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag är helnöjd med Camilla som "min"mäklare. Har inget att
    klaga på. Kan rekomendera henne till andra som sälja.

Affären gick snabbt och smärtfritt. Lite stressigt blev det.

Men Camilla måste haft dubbelt så stressigt, vilket hon inte visade. Med vänlig hälsning Ann-Lis Lind Heby Läs mer
    2018-10-03 Camilla A svarar Ann-Lis L
    God morgon! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med lägenheten, det känns jättebra att få vara just din mäklare. :) Härligt och höra att jag inger ett lugn även vid stressade situationer. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
    Camilla A gillar detta
  • Catharina K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt vårt drömsommarhus och fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Bra info om alla frågor vi hade och att vi kunde skriva med säljarna så fort efter visningen. Läs mer
    2018-09-26 Camilla A svarar Catharina K
    Jätteroligt att få hjälpa er med ert drömboende! Underbart ställe! Ibland går det väldigt fort i dessa affärer och det är trevligt och höra att ni uppskattar mitt snabba arbete. Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi snart igen! Hälsningar, Camilla
  • Ulla B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte en sommarstuga.
    Mäklaren gav ett vänligt och lugnt bemötande.
    Hon var tydlig och klar i sin information om allt som rörde köpet. Läs mer
    2018-09-21 Camilla A svarar Ulla B
    Hej Ulla! Tack så mycket för er fina rekommendation och grattis till ännu en fastighet i ert fina område. Trevlig helg! Hälsningar, Camilla
  • Anna V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi valde Camilla som mäklare inför försäljning av våran villa. Vi fick snabbt ett bra intryck och förtroende. Ångrar inte att vi valde henne. Hon svarar snabbt, är pedagogisk och serviceinriktad. Lyhörd och trevlig! Skulle absolut välja Camilla igen i framtiden! Läs mer
    2018-09-19 Camilla A svarar Anna V
    Stort tack för era fina ord! Så glad att du och Henric bestämde er för mig som mäklare och det blev jag som fick ha hand om er villaförsäljning. Ha det gott så hörs vi längre fram! MVH Camilla
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och effektiv proffsig försäljning till kanonpris! Läs mer
    2018-09-16 Solvej K svarar Stefan D
    Det kändes ärofyllt att få hjälpa er. Så tacksam att ni valde mig av alla! Stort tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solan!
  • Tim B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Professionellt: trevligt bemötande, snabb respons och rättfram transparent kommunikation! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Tim B
    Tack så mycket Tim! Glad att du och Agnes är nöjd med mig som mäklare och ni passar perfekt för den villan. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vår allra första villa, och fick turen att få Camilla som mäklare. Vi fick ett så varmt och personligt bemötande av Camilla.

Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om oss som köpare som om säljaren

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Marcus B
    God kväll! Stort TACK för dom fina orden och rekommendationen! Ha en fortsatt fin helg och grattis till er första egna villa. Vi hörs längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Agnes K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min mam har köpt en villa genom mäklaren. Hon var väldigt seriös och förtroendeingivande! Snabb och tydlig i sina svar och vi fick genomgående ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Agnes K
    Tack snälla för dom fina orden och grattis till ert nya vackra hem! Ni passar perfekt där. Hälsingar, Camilla
  • Jonny S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med hus försäljningen tack Solvej Läs mer
    2018-11-20 Solvej K svarar Jonny S
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Anna Helena Margaretha B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt och sålt genom svensk fastighetsförmedling. Andra gången vi anlitar Solveig , jättenöjda. Snabb kontakt och trevligt bemötta. Kan verkligen rekommendera dom. Bara +++++ Läs mer
  • Stefan L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren var erfaren, kunnig, tydlig och effektiv. Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
    2018-09-14 Solvej K svarar Stefan L
    Stort tack för det fina omdömet. Det var trevligt från första stunden att få hjälpa Er. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Marika S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyss köpt ett hus där Solvej var mäklare. Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare! Kände mig otroligt trygg i att allt gick rätt till, så nu blir hon min mäklare för att sälja mitt hus! En mäklare jag verkligen vill rekommendera till dig som ska sälja ditt hus!
    Mvh Marika Strandberg Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Marika S
    Tack Marika för din rekommendation och för de fina orden. Det ska bli spännande att få hjälpa dig att förmedla ditt hus! Stort tack på förhand! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Berit A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt mitt hus och detta gick snabbt då jag hade en driven och kunnig mäklare.Fått ett mycket bra bemötande vänlig och hjälpsam samt hade svar på alla mina frågor.Upplevelsen runt försäljningen har gjort att jag känt mjg trygg och kunnat fokusera på mitt. Jag kan varmt rekommendera mäklaren för framtida jobb. Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Berit A
    Tack så mycket Berit för din fina rekommendation. Blir extra glad när du säger att du känner dig trygg. Det är en viktig känsla. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Anna Helena Margaretha B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande, snabb affär. Bara positivt , rekommenderas. Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Anna Helena Margaretha B
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet att åter få hjälpa er att sälja er bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
    Solvej K gillar detta
  • Paul Ingemar Ö skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi sålde våran mors lägenhet.När vi väl kom igång flöt det på bra.
    Jag som skötte kontakterna tycker att det gick bra.Hälsningar Paul Läs mer
    2018-08-27 Emma Brovin svarar Paul Ingemar Ö
    Tack så mycket Paul! Vi ses. Varma hälsningar, Emma.
  • Ulla E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och smidig försäljning av lägenhet i Sala. Vi uppskattade råden vi fick av mäklaren och det professionella bemötandet. Läs mer
    2018-09-17 Solvej K svarar Ulla E
    Tack för förtroendet och rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kerstin E skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har för första gången sålt en bostad med hjälp av mäklaren Emma Brovin.

Fick ett bra och trevligt bemötande samt att hon var saklig och kunnig.
    Så jag fick all hjälp och information man behövde på ett lättfattat sätt.
    Så ska jag göra några mer bostads affärer så kontaktar jag Emma.
    Kan inte vara mer än nöjd med hennes insats.

Mvh Anders Park Ekman Läs mer
    2018-08-17 Emma Brovin svarar Kerstin E
    Stort tack Anders, blir riktigt glad av din fina rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig med försäljningen. Varma hälsningar, Emma Brovin.
  • Pär L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade.
    Kunnig hade svar på alla frågor så jag är helnöjd. Läs mer
    2018-08-07 Emma Brovin svarar Pär L
    Jätteroligt att läsa Pär, tack snälla! Vi ses. Vänliga hälsningar, Emma.
  • Johan B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Den bostad jag säljer är min första lägenhet någonsin, en etta, för att flytta in i en större lägenhet med min fru. Mina svärföräldrar var i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Uppsala och bad om att någon i närheten av mig och min fru (Heby/Sala-området) inom Svensk Fastighetsförmedling skulle höra av sig till oss för att sätta igång lägenhetsförsäljningen vi skjutit upp ett tag. Camilla ringde upp oss och frågade om vi ville boka in ett möte för att sätta igång, och så träffade vi Camilla, som vi gillade redan från början. Camilla är otroligt trevlig, tydlig, svarar gärna på alla frågor man har oavsett hur dumma de kanske låter (har aldrig sålt en bostad förut så vi är väldigt ovana och ställer väldigt många frågor). Vi ville inte börja med visningar och sådant direkt, utan kanske ha lägenheten uppe på svensk fastighetsförmedlings hemsida ett tag medan vi kollade runt lite efter bostäder, innan vi lade ut lägenheten i hett läge (alltså till faktisk försäljning). Det var otroligt smidigt hur det funkade och vi fick en tydlig genomgång av hur allt skulle funka innan dess och när vi väl lagt ut lägenheten i hett läge osv. Man kände sig genast trygg i valet av mäklare, de förväntningar vi hade uppfylldes direkt, just detta med att känna sig trygg med allt som måste fixas, skrivas under osv och få svar på frågor på grund av ny på detta var väldigt viktigt. Även när vi fick börja prata med en annan mäklare (Emma) när Camilla var på semester så gick det superbra, då alla på kontoren i Heby och Sala verkar väldigt professionella och lätta att ha o göra med. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Camilla (och även Emma) och Svensk Fastighetsförmedling Heby/Sala. Läs mer
    2018-08-07 Camilla A svarar Johan B
    Hejsan Johan! Otroligt roligt att höra att ni är nöjda med mig och mina kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Jag är tacksam att jag fick komma hem till er och berätta mer om vår tjänst Läge+ och att uppdraget föll på mig som mäklare! Vi jobbar väldigt mycket i team på vårt kontor och det känns superbra att ni även är nöjda med min duktiga kollega Emma som hjälpte till när jag var på semester. Stort tack till er! Varma hälsningar, Camilla
  • Peter B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker Solvej är fantastiskt bra! Snabba och raka svar, mkt folk på visningar!
    Solvej har alltid ett stort engagemang i sin roll som mäklare! Jag rekommenderar Solvej alla dagar i veckan!! Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Peter B
    Stort för din rekommendation och de fina orden. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Jane L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är en av de bästa mäklare jag någonsin träffat. Rak dialog, jobbar snabbt, ser till att jag som säljare i möjligaste mån har så lite som möjligt att koncentrera mig på när det gäller försäljningen. Hon är den mäklare jag rekommenderar vid alla tillfällen till de jag känner som vill ha ett råd. Jag anser att man ska ha en mäklare som verkar på plats och har god kännedom om orten då har man som säljare störst chans att få bäst betalt. Solvej och Svenska Fastighetsförmedling är den enda mäklaren med lokal anknytning i Surahammar något jag uppskattar. Man kan alltid kliva in hos "Solan" och få en kopp kaffe när man passerar eller har ett ärende nere på samhället. Tack "Solan" för all hjälp och som sagt "I´ll be back" Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Jane L
    Stort tack Jane för din otroligt fina rekommendation och tack för att du tänker lokalt och värnar om orten. Du är själv en rolig, duktig och frisk fläkt att jobba ihop med. Hoppas det blir många flera affärer och du är alltid välkommen in på fika! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi anlitade Solvej Kuhn vid vår husförsäljning och vi är mycket nöjda!
    Proffsig och engagerad genom hela försäljningen!
    Kan starkt rekommendera Solvej!

Veronika & Mattias Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Veronika B
    Stort tack Mattias och Veronica för det fina omdömet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Fredrik U skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Seriöst och mycket bra service, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-08-01 Solvej K svarar Fredrik U
    Stort tack Fredrik för rekommendationen! Ha det fortsatt bra i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kim P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde en sommarstuga, fick väldigt bra bemötande och snabb service.
    Och stugan blev såld väldigt fort. Läs mer
    2018-07-30 Solvej K svarar Kim P
    Tack så mycket för din rekommendation och tack för att du kom återkom till mig när det var dags att sälja. Snabbare än så här blir nog svårt. Bästa hälsningar Solvej Kuhn.
  • David H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Allt var kanon! Rekommenderar Solvej Kuhn samt hennes kolleger! Både vid köp och försäljning! Läs mer
    2018-07-26 Solvej K svarar David H
    Tack David! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig! Ha det gott i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Siv G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt bostadsrätt 2 rum o kök
    Blev väl bemött av en väldigt trevlig o kunnig mäklare. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde en snabb affär. Läs mer
    2018-07-26 Emma Brovin svarar Siv G
    Tack snälla Siv! Vad roligt att du är nöjd. Ha en fortsatt fin sommar, vi ses snart igen! Hälsningar, Emma Brovin.

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar