Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 205 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• 2019-10-16

Hannu P skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt en lägenhet i Ramnäs. Bra bemötande från början till slut. Läs mer
    2019-10-16 Emma Brovin svarar Hannu P
    Tack för din Reco Hannu! Hoppas du trivs i din nya lägenhet.Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-15

Marie S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi fick ett mycket positivt, trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Är mycket nöjda! :-) Läs mer
    2019-10-16 Emma Brovin svarar Marie S
    Tack snälla Marie för dina ord! Kul att ni är nöjda. Vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-15

Hans S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostad, fungerade smärtfritt. Trevligt bemötande! Läs mer

Dan R skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostad i Sala 2018. tydligen fel år att sälja då lånereglerna ändrades. fick inte vad vi hoppats på. inget mäklaren kunde rå för, men vi gick därifrån utan vinst, men heller inte någon skuld, så det var väl bra. Läs mer

Eric P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vid visning av huset upplever vi oprofessionellt bemötande av mäklare, då hon redan i början av visningen frågar och uppmuntar oss av att vi ska lägga ett bud. Hon meddelar oss heller inte om att huset är utmätt. Utan den informationen får vi senare reda på genom vårat försäkringsbolag när vi kollar upp försäkringar på huset. När vi sedan konfronterar henne om det nekar hon att hon inte visste om det trots att försäkringsbolaget har fått den informationen på papper från henne??!! Även utgångspriset som hon lagt ifrågasätter vi då utgångspriset var på 1miljon 650 tusen kr men hon själv värderar det inte mer än till 1,2 miljoner?!

Inflyttningsdagen var bestämt den 11 januari 2019. När vi anländer med släpvagnar och flytt bilar fulla med våra möbler har inte tidigare ägare flyttat ut helt. Deras möbler stod kvar i huset och de höll på att städa. Vi fick vänta med att lasta in då även garaget var belamrat av deras ägodelar. En av ägarna följde med ner till Fastighetsförmedlingen i Surahammar för att kvittera ut nycklarna till huset även fast huset inte var tömt eller städat. När vi senare under dagen började packa in våra saker i huset visade det sig att det inte var städat mer än damsugit och moppat golv. Även deras katt var kvar instängd i huset i ett av rummen medan de plockade ur huset. Det här gjorde det omöjligt för oss att göra en korrekt och riktig städbesiktning då en del av deras saker var kvar i huset. Den här dagen har vi hyrt och betalat släp som vi fyllt med våra möbler och ägodelar från 2 olika lägenheter så fanns inget annat att göra än att flytta in i det ostädade huset. När vi efter ett par dagar tar kontakt med Fastighetsförmedlingen och berättar våran upplevelse av flytt och beskriver hur vi har städat avloppen, dörrar, fönster, ventilation och fläktarna i 7 rum och kök får vi höra att det inte finns nå papper påskrivet Ang en städbesiktning. Att den har gjorts muntligt på plats av både säljaren och köparen. Men hur ska vi som köpare kunna godkänna en städbesiktning när vi inte ens kan flytta in våra saker när vi anländer och samtidigt ner och kvittera ut nycklarna. Svårt att göra en städbesiktning i den situationen. Väldigt besvikna på förra ägarna men framförallt på mäklaren! Oprofessionellt! Läs mer
    2019-10-15 Solvej K svarar Eric P
    Jag beklagar verkligen att du upplever att jag skött din bostadsaffär på ett oprofessionellt sätt.

Varje affär är unik och det kan finnas en mängd olika omständigheter som gör att en affär inte kan genomföras exakt så som vore att önska från alla inblandade. I vissa fall kan mäklaren lastas för att saker går snett, men det kan även bero på omständigheter utanför mäklarens kontroll.

Du är varmt välkommen att kontakta mig om du vill diskutera saken mer ingående.

Ulrika L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande vid köp av sommarstuga. Kändes väldigt bra, då det var första gången med sådant köp för oss. Läs mer

Anna J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt en villa.
    Trevlig ton från mäklaren. Men kanske inte koll på fakta om bostaden. Fakta var ganska lätt att få fram. Läs mer
  • 2019-10-13

Aili Martta M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde min mammas bostad för ett år sedan. Fick ett vänligt och proffesionellt bemötande. En mycket angenäm affär Solvej Kuhn är kunnig, tydlig och vänlig! Läs mer
  • 2019-10-12

Andreas H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt fritidshus.
    Mycket entusiastisk, positiv och engagerad mäklare.
    Utmärkt bemötande som som resulterade i en snabb försäljning.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-12

ANDERS L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte ett hus i surahammar, och är väl överlag nöjd, Läs mer

Fia J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en lägenhet. Blev bemött på otrevligvis av mäklaren samt för ivrig för att göra affärer Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Fia J
    Hej Fia,
    Tack för ditt omdöme. Det är viktigt för mig att mina kunder är nöjda med hur jag utfört mitt uppdrag. Jag är uppriktigt ledsen över att du inte upplevde mitt bemötande under ditt bostadsköp på ett tillfredsställande sätt. Jag tar till mig dina ord och ska verkligen tänka på att inte agera på ett sätt som kan uppfattas så som du beskriver.

Vänligen Solvej Kuhn, Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Louise F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker inte att mäklaren i fråga har levt upp till mina förväntningar. Innan köpeprocessen började så förväntade jag mig att mäklaren skulle ha koll på alla detaljer kring bostaden och att jag skulle kunna vända mig till henne med mina frågor och funderingar. Men tyvärr så verkade mäklaren vara mer förvirrad och opåläst än vad jag har varit. Vid enkla frågor som t.ex leverantör av kök så har mäklaren inte kunnat svara och fått sitta och googla fram rätt svar till mig. Intrycket jag fått har varit att mäklaren inte har kunnat svara på frågor om bostaden, viktiga avtal och papper har inte kommit fram och kommunikationen har varit dålig mellan mäklaren och kunden. Jag har fått veta viktiga detaljer i mitt bostadsköp i för sen tidpunkt i processen och jag har inte alls fått förtroende för mäklaren. Jag tycker mäklaren har varit oprofessionell och gett ett virrigt intryck, och jag skulle inte använda mig av denna mäklare igen. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Louise F
    Hej Louise,
    Tack för telefonsamtal samt ditt omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tagit dig tid att ge mig feedback. Som mäklare är man mellanman mellan säljare och köpare, det är säljaren som ska ge mäklaren all information om bostaden då det är säljaren som också är ansvarig över att informationen är korrekt. Jag är ledsen över att jag inte mötte upp dina förväntningar i samband med ditt bostadsköp. Jag tar till mig din feedback och ska tänka på hur jag informerar om rutiner och ansvar i mina kundkontakter framöver.

Vänligen Solvej Kuhn, Franchisetagare Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Maire B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde 70-talsvilla i Ramnäs. Solvej var en jättebra mäklare. Kändes som att träffa en gammal god vän. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Maire B
    Ett stort tack för ditt fina betyg och din rekommendation, det värmer! Jag önskar dig en fortsatt fin höst och trevlig helg! Bästa hälsningar, Solvej

Daniel E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Svar på alla frågor. Bra kunskap. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för ditt betyg och rekommendation! Allt gott! Bästa hälsningar, Solvej

Eva-Lotta W skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde vårt lilla torp och blev bemötta på ett proffsigt sätt. Solvej ser även människan och är väldigt human. Mina förväntningar var att få torpet sålt vilket vi fick. Vi har ingen erfarenhet av att sälja men vi blev guidade på bästa sätt. Otroligt skönt att lägga över allt till en som vet hur man går till väga och som kan svara på frågor man har i såna här situationer. Läs mer
    2019-10-11 Solvej K svarar Eva-Lotta W
    Tusen tack för dina fina ord och din rekommendation, så glad att du är nöjd med mig som mäklare! Du vet var jag finns om du önskar hjälp längre fram. Varma hälsningar, Solvej

Jesper A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min sambo har köpt vår första villa tillsammans och Camilla har varit oerhört hjälpsam från första stund. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och proffsigheten från Camilla. Då det var vår första bostadsaffär så var det tacksamt att vi fick upplevelsen av att Camilla gärna svarade på alla våra frågor. Läs mer
    2019-10-11 Camilla A svarar Jesper A
    Hej Jesper! Vilket fint betyg, stort tack! Glad att jag kunnat guida er på bästa sätt genom ert allra första husköp. Grattis till er alldeles egna villa och ha en fortsatt fin höst! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-10-09

Matilda E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Såg till att man förstod allting när det var första gången, supertrevlig och man kunde alltid höra av sig om det var något man undrade över Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Matilda E
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mig, Matilda, det är precis så jag vill att det ska kännas! Ett stort grattis till den superfina lägenheten, vi ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla

Pia H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte en villa för första gången. Proffsigt och lugnt bemötande av mäklaren vilket verkligen uppskattades av en förstagångsköpare. Kände förtroende å. Hon svarade på frågor även om de kändes dumma att ställa. Läs mer
    2019-10-09 Camilla A svarar Pia H
    Tack Pia för din fina rekommendation! Det är bra när ni frågar på, finns inga dumma frågor, vi är här för att guida er så det ska kännas bra :) Önskar er en fin höst i huset och stort tack för en trevlig affär! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-10-08

Sofia Agnes Maria A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Mycket bra. Emma kändes mycket angelägen om att alla skulle bli nöjda och trygga Läs mer
    2019-10-09 Emma Brovin svarar Sofia Agnes Maria A
    Så kul att läsa Sofia, tack snälla för dina ord! Hoppas ni ska trivas i nya huset! Varma hälsningar, Emma.

Johan W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla gav oss ett positivt & engagerat intryck redan första gången vi träffades inför försäljningen av vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och kan varmt rekommendera henne till andra!. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Johan W
    Tack så mycket för er fina rekommendation och än en gång stort tack för förtroendet! Är otroligt glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina villa. Hoppas allt går bra med den nya bostaden och ni är alltid välkomna in i butiken om ni har vägarna förbi Sala! Varma hälsningar, Camilla

Linnéa F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt en lägenhet. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare! Det har gått smidigt genom hela affären, proffsigt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Linnéa F
    Vad roligt att du varit nöjd med mig, Linnéa! Stort tack för förtroendet och din rekommendation, det värmer. Bästa hälsningar, Camilla

Rikard S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en fristående vill a i Sala tätort.
    Camilla kändes modern och korrekt.
    Tyvärr gick marknaden i Sala ner ordentlige när det var dags för oss att sälja så upplevelsen blev inte som vi tänkt oss, många visningar och priset var tvunget att justeras ner kraftigt för att få objektet sålt. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Rikard S
    Tack så mycket för ert betyg och rekommendation! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er genom denna försäljning och komma i hamn trots en liten omtumlande resa. Stort lycka till i Västerås med nya fina villan, vi ses troligtvis snart igen på restaurangen! :) Varma hälsningar, Camilla

Camilla D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jättebra, kunnig och alltid tillgänglig. En mkt smidig försäljning av vår bostadsrätt. Vi tyckte Camilla gav ett mycket bra intryck när vi gick på hennes husvisningar och valde därför henne till mäklare. Camilla levde mer än väl upp till högt ställda förväntningar och vi rekommenderar henne till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Camilla D
    Stort tack Camilla för er fina rekommendation! Härligt att jag överträffade era förväntningar, helt rätt att ha höga sådana på sin mäklare tycker jag. Än en gång stort tack för förtroendet och jag önskar er en trevlig höst! Varma hälsningar, Camilla
  • Douglas H

2019-10-07

Douglas H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och frugan köpte en gård utanför Sala. Från första mötet, igenom hela affären så hade vi fullständigt förtroende för Camilla. Trevlig, hjälpsam och otroligt professionell. Läs mer
    2019-10-08 Camilla A svarar Douglas H
    Hej Douglas! Stort tack för ert fina betyg och rekommendation, det värmer att höra! Önskar er en fin höst ute på er nya gård. Bästa hälsningar, Camilla
    Douglas H, Camilla A gillar detta
  • 2019-10-06

Stefan S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    sålt fastighet
    bra
    låga förväntningar men blev positivt överraskad
    mycket bra Läs mer
    2019-10-09 Emma Brovin svarar Stefan S
    Tack Stefan! Vi ses snart igen. Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-10-05

Bror G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Emma Brovin hjälpte oss med överlåtelsen av vår fastighet i Surahammar.
    Allt fungerade utmärkt, kunde inte ha skötts bättre. Läs mer
    2019-10-08 Emma Brovin svarar Bror G
    Tack för din Reco Bror! Kul att läsa att ni är nöjda. Varma hälsingar, Emma.
  • 2019-10-04

Patrik L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har köpt hus och vart bra bemött Läs mer
    2019-10-08 Emma Brovin svarar Patrik L
    Tack för din Reco Patrik! Hoppas ni trivs i nya huset. Hälsningar, Emma.

Robert J skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Varit helt grym! Uppdaterad information hela tiden och varit otroligt trevlig och proffsig.
    Rekommenderar Emma till alla som vill sälja! Läs mer
    2019-10-04 Emma Brovin svarar Robert J
    Tack snälla Robert! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet. Hälsningar, Emma.

Agneta G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålt sommarhus. Hade köpare, fick hjälp med avtal och bankkontakt. Vi var mycket nöjda! Läs mer
    2019-10-03 Emma Brovin svarar Agneta G
    Tack för din Reco Agneta! Kul att ni är nöjda. Ha det gott!

Stellan L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har sålt ett hus
    Och det gick smärtfritt Läs mer
    2019-10-03 Emma Brovin svarar Stellan L
    Tack för din Reco Stellan. Ha det gott!
  • 2019-10-02

Patrik T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt en villa/gård på landet. Trevligt och professionellt bemötande. Intresserad av att hjälpa till. Lättsam och bra. Läs mer
    2019-10-02 Camilla A svarar Patrik T
    Stort tack Patrik för din rekommendation och det fina betyget! Vi hörs och ses snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-09-25

Camilla A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt fritidshus i Surahammar via Emma Brovin! Seriös och flexibel mäklare som ställt upp med extra visning och skött det hela snabbt och smidigt, precis som vi önskat. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-09-25 Emma Brovin svarar Camilla A
    Tack för din rekommendation Camilla! Vilken tur jag kunde leverera det ni önskade. Hoppas ni skall trivas i Surahammar. Varma hälsningar, Emma.
  • 2019-09-24

Sofia T skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    En helt fantastisk mäklare på alla sätt! Läs mer
    2019-09-25 Camilla A svarar Sofia T
    Din rekommendation gjorde min dag, stort tack! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-09-24

Myrto S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är varmt rekommenderad! Läs mer
    2019-09-24 Camilla A svarar Myrto S
    Tack för ert fina betyg och rekommendation! Grattis till ert hus och välkomna till vackra Östa! Varma hälsningar, Camilla
  • Rita E

2019-09-19

Rita E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solweig har sålt ett hus åt oss för andra gången. Anlitade henne igen eftersom vi var så nöjda förra gången!
    100% nöjd!!! Läs mer
    2019-09-26 Solvej K svarar Rita E
    Stort tack igen till er! Återkommande kunder är det finaste betyget en mäklare kan få. Ni är fantastisk gulliga själva så det är väldigt roligt att hjälpa Er! Kram Solvej
  • 2019-09-19

Maria L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Efter att min pappa gått bort, så ville vi barn sälja hans bostadsrätt. Vi kontaktade Emma på Svensk Fastighetsförmedling som under hela processen ställt upp på ett utmärkt sätt.
    Både jag och min bror bor långt ifrån lägenheten som skulle säljas, vilket gjort att vi inte kunnat vara där personligen och öppna för städfirmor mm, men Emma har hjälpt oss hela vägen.
    Hon har hela tiden varit tillgänglig och snabbt återkopplat vid
    frågor mm.
    Vi kan varmt rekommendera Emma som verkligen kan sitt område! Läs mer
    2019-09-19 Emma Brovin svarar Maria L
    Otroligt stort tack för fina orden Maria! Blev verkligen glad av att läsa att ni är nöjda med mitt arbete :) Ha en fin höst! Varma hälsningar, Emma.

Monika L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt ett nybyggt hus. Ett trevligt och varmt bemötande utav Camilla. Tydlig, professionell, kunnig. Ingenting var besvärligt. Det uppskattades.
    Glad och allärt.
    Rekommenderar varmt Camilla till andra som söker mäklare. Läs mer
    2019-09-18 Camilla A svarar Monika L
    Tack så jättemycket för dessa fina ord, det värmer! Känns så roligt att det blev ni som köpte villan, är säker på att ni kommer trivas här i Heby! Hälsningar, Camilla

Bo L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    har köpt ett hus och mäklaren var/är väldigt bra och tillmötesgående.Ingenting satt fast lätt att ha och göra med.
    ordning och reda. Läs mer
    2019-09-17 Camilla A svarar Bo L
    Tack Bosse för ert fina betyg och rekommendation! Varmt välkomna till Heby, jag är säker på att ni kommer trivas i nya fina villan! Hälsningar, Camilla
  • 2019-09-17

Anne-Katrine B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Än så länge har det varit utmärkt Läs mer
    2019-09-17 Camilla A svarar Anne-Katrine B
    Tack för din rekommendation, kul att höra att du är nöjd! Allt gott! Hälsningar, Camilla
  • 2019-09-16

Kristina T skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt våran villa i Surahammar. Har blivit utmärkt bemött, har känt mig trygg från början till slut. Väldigt professionell och varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-15

Jennie Maria F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Toppenbra, allt gick fort, smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-09-16 Camilla A svarar Jennie Maria F
    Tack Jennie för din rekommendation! Ha det gott så länge så ses vi om några veckor igen! Varma hälsningar, Camilla
  • Claes E

2019-09-09

Claes E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tärna-Smedsbo 1:10
    Camilla gav från början ett trevligt och kompetent intryck. Hon är serviceminded och behandlar både köpare och säljare på ett bra sätt. Mina erfarenheter av mäklare är tyvärr inte de bästa men med Camilla kan man känna sig trygg. Nu ser jag fram emot de närmaste veckorna tills det blir överlåtelse av min nya bostad. Läs mer
    2019-09-10 Camilla A svarar Claes E
    Stort tack för ditt fina betyg och rekommendation! Vad härligt att höra att du känner dig trygg med mig som mäklare, det är viktigt för mig och jag är glad att jag lyckats med det. Önskar dig ett stort lycka till med nya fina bostaden, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Daniel K

2019-09-08

Daniel K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla skötte hela affären på ett mycket proffsigt sätt ända från start till tillträde. Tydlig kommunikation, koordinerade fotografer och prickade in vad huset skulle gå för. Av de 10-tal mäklare jag samarbetat med är Camilla helt klart den jag är mest nöjd med, skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2019-09-10 Camilla A svarar Daniel K
    Hej Daniel! Wow, tack för ert fina betyg! Känns riktigt bra att höra att jag är den mäklare ni är mest nöjd med, jag vet ju att ni gjort ett gäng bostadsaffärer. :) Inget dåligt betyg med andra ord! Än en gång stort tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med er försäljning, vi hörs och ses snart igen. Varma hälsningar, Camilla
    Daniel K, Camilla A gillar detta
  • 2019-09-08

Ida A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt Pilgatan 3 i Sala.
    Vi upplevde mäklaren väldigt påläst, trevligt bemötande, lyhörd. Skötte kontakten mellan oss och säljaren smidigt och bra. Väldig snabb återkoppling vilket var jättebra!
    Allt var toppen, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Ida A
    Tack Ida för ert fina betyg! Det var otroligt viktigt för säljaren att det var en barnfamilj som tog över, känns så roligt att det blev ni som köpte, jag är säker på att ni kommer trivas. Ha en fortsatt fin söndag och lycka till med kontraktsskrivningen av ert egna hus, så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2019-09-06

Hanna J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en gård, vilket vi är mycket nöjda och glada med. Vi har varit på väldigt många visningar och träffat många mäklare. Undermedvetet har mäklarna påverkat hut jag upplever gårdarna vi tittat på. Det faktum att det var först nu vi köpte tyder starkt på att mäklaren passade mig väldigt bra. Jag upplevde en människa som var bra på att vara både personlig och professionell, som kunde driva det framåt och samtidigt ge en tid och rum att tänka.

Tack för det! Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Hanna J
    Hej Hanna! Vad glad jag blir för era fina ord! Så roligt att ni nu hittat en fin gård som passar er och såklart extra kul att ni upplever att även jag som mäklare spelar en viktig roll i samband med visning, det är precis så jag vill att det ska kännas. Ett stort grattis till ert härliga köp, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2019-09-05

Håkan H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt några fastigheter! Men ni får absolut högsta betyg. Imponerande! Trevlig personal, dessutom saklig o korrekt. Inga problem med nånting. Ställer upp direkt när man ringer o funderar om nåt!😎😎😎😎 Läs mer
    2019-09-08 Camilla A svarar Håkan H
    Tack snälla Håkan, vad glada vi blir! Så roligt att höra att vårt gemensamma arbetssätt uppskattas. STORT tack igen och ha en fortsatt fin söndag! Bästa hälsningar, gänget på Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-09-02

Karl-Eddie B skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Superbra hantering av mitt köp. Jag trodde aldrig att man kunde ha en så lättsam och snabb hantering när man köpte en fastighet. På ca 2 veckor så löste sig allt och Emma var superhjälpsam och så fort det var några frågor kände man inte att man skulle tveka utan kunde direkt ringa och få svar! Läs mer
    2019-09-02 Emma Brovin svarar Karl-Eddie B
    Tack snälla Karl-Eddie för din Reco! Allt flöt på bra och det blev verkligen rekordfart. Hoppas du ska trivas, hälsningar Emma.
  • 2019-09-01

Sara J skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Är supernöjda med våran mäklare Läs mer
    2019-09-02 Emma Brovin svarar Sara J
    Kul att läsa :) Vi ses snart igen, hälsningar Emma!
  • 2019-08-29

Emma A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag köpte precis en lägenhet. Min mäklare är otroligt trevlig, glad och snäll. Bra visning, snabb med att återkoppla och väldigt tydlig med sina svar när man har viktiga frågor. Jag är jättenöjd med denna upplevelse :) Läs mer
    2019-08-30 Camilla A svarar Emma A
    Hej Emma! Stort tack för dina fina ord, så roligt att det blev du som köpte, är helt säker på att ni kommer trivas bra där! Nu får ni ge er ut på jakt efter nya möbler, så ses vi snart igen. Allt gott! Bästa hälsningar, Camilla
  • Inga Lill B

2019-08-29

Inga Lill B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt. Jag hade stora förväntningar och de uppfyllde Camilla med råge. Alltid snabb med återkoppling, hög kompetens gällande regler o lagar. . Mycket trevligt bemötande.
    Vill varmt rekommendera denna mäklare.
    Inga-Lill Björklund Läs mer
    2019-08-30 Camilla A svarar Inga Lill B
    Men vilka fina ord, tack snälla! Härligt med stora förväntningar, det ska man ha på sin mäklare. Kul att jag överträffade dom! Än en gång stort tack för förtroendet, vi ses och hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar