Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 315 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• 2020-07-06

Jan E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsigt, enkelt och effektivt. Minimalt med insats från min egen sida och supernöjd med resultatet. Läs mer
    2020-07-13 Solvej R svarar Jan E
    Stort tack för förtroendet och tack för den fina rekommendationen! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-29

Ida A skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Enkel, snabb kontakt med trevligt bemötande! Läs mer
  • Desirée S

2020-06-28

Desirée S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Har sålt en lägenhet på 1 rum och kök. Det har fungerar hur bra som helst, hon har verkligen ställt upp mig för att jag flyttade till annan ort medans lägenheten såldes. Hon ställde upp och gjorde mer än vad man kan kräva i hennes yrkesroll som mäklare. Hon levde upp till alla förväntningar och vi hade en bra kontakt under hela försäljningen. Jag tycker Emma är en trevlig tjej som passar för det yrke hon valt, hon är social och samarbetsvillig och duktig i sitt yrke. Detta är en person som man verkligen kan rekommendera. Av mig får hon många guldstjärnor. Läs mer
  • 2020-06-25

Solveig B skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett kedjehus, Solvej var informativ, vänlig och snabb i sitt agerande. Läs mer
    2020-06-30 Solvej R svarar Solveig B
    Stort tack till Er och tack för rekommendationen! Kommer att bli toppen. Ha en fortsatt fin sommar. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-24

Ann-mari W skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpte sommarhus i Runhällen via Emma som snabbt o smidigt ordnade denna affär.
    Emma var lugn o tillmötesgående vi känner oss väl omhändertagna Tack Emma!👍🏻
    Ann-Mari o Hans Wallin Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Ann-mari W
    Vad trevlig att läsa. Tack för orden och ett gott samarbete. Hoppas ni kommer trivas! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-24

Barbro N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en bostadsrätt, Camilla var mycket trevlig och kunnig, peppade oss när vi misströstade. Mycket trevligt bemötande, tillgodosåg våra behov. Vi kände att vi kunde lita helt på henne.
    Vi kan rekommendera Camilla till andra som tänker sälja eller köpa fastighet. Läs mer
  • 2020-06-22

Reidar W skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Hej,

Vi vill inte lämna bedömning förrän affären är klar.

Emma har bemött oss professionellt än så länge. Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Reidar W
    Härligt att ni är nöjda hittills! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-21

Paola R skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Det här var mitt första bostadsköp och Camilla har gjort det till en bra och trygg erfarenhet. Hon är professionell, seriös och informativ vilket skapade en jättetrygghet. Min sambo och jag kände oss väl omhändertagna av hennes ärliga och trevliga bemötande. Läs mer
    2020-06-21 Camilla A svarar Paola R
    STORT tack Paola för dina otroligt fina ord! Så roligt att jag fått vara med på ditt allra första köp och att du känt dig trygg med mig som mäklare. Stort lycka till till dig och Tove! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-17

Tove S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett litet sommarhus. Det är vårat första köp någonsin och Camilla har informerat och tryggat. Hon har upplevts som engagerad och trevlig. Jag hade inga särskilda förväntningar på mäklaren men just nu känns det som att hon bidragit till att vi vågat satsa och fullfölja köpet. Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Tove S
    Vad glad jag blir av att läsa dom fina orden, tack så jättemycket! Det värmer att ni känner er trygga med mig som mäklare. Stort lycka till, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-17

Pontus G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Sålde ett sommarhus.
    Professionell och tydlig.
    Inga konstigheter och kunnig i de hon gör.
    Trevligt bemötande från första kontakten till avtal!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-26 Emma Brovin svarar Pontus G
    Tack snälla Pontus för orden och ett samarbete! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-16

Camilla E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och mina bröder har sålt en gammal skola. Jag upplever att vi har fått god hjälp med allting och ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Camilla E
    Stort tack till er för en trevlig affär från början till slut och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-06-15

Anders L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Fick hjälp med att sälja 2 st små fina ”torp”. Bra bemötande av Emma som hjälpte oss under resan. Med hennes kunskap om marknaden så så vart priset mycket högre än förväntan. Hittills har vi fått bra hjälp. Läs mer
    2020-06-16 Emma Brovin svarar Anders L
    Stort tack för de goda orden och ett gott samarbete! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-06-13

Evelina V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte fritidshus via Camilla och kunde inte vara nöjdare! Snabb, flexibel och förtroendeingivande. Som köpare kändes hela processen trygg tack vare Camilla.
    /Evelina & Nicole Läs mer
    2020-06-17 Camilla A svarar Evelina V
    Vilken fin rekommendation från er, stort tack, det värmer verkligen! Grattis till ert alldeles egna ställe i Östa! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Robert S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte en sommarstuga som Camilla förmedlade.
    Hon var väldigt professionell och tillmötesgående, dom frågor hon inte hade svaren på återkopplade hon redan under samma visning.
    Superbra! Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Robert S
    Tack så jättemycket för dom fina orden och rekommendationen! Fint att se att arbetssättet uppskattas hos mina köpare. Stort grattis till dig och Mia till ett underbart ställe. Ha en fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-08

Marcus E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är otroligt duktig på det hon gör! Tre veckor från att vi kontaktade henne, så var våran lägenhet såld.

vare sig jag köper eller säljer så är Camilla den första personen jag kommer att höra av mig till Läs mer
    2020-06-09 Camilla A svarar Marcus E
    Wow, stor tack Marcus för din otroligt fina rekommendation! Jag är jätteglad att jag fått hjälpa till med försäljningen av lägenheten på Turbo, än en gång stort tack för förtroendet. Må gott så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-02

Daniel E skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd, snabb och ödmjuk i sitt bemötande. Kände mig som köpare väldigt trygg. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Daniel E
    Stort tack för din rekommendation, Daniel! Det var fantastiskt att se hur ni fick den där rätta känslan på visningen. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Kerstin P skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har fått hjälp av Camilla att sälja vårt fritidsboende, en mindre äldre gård.
    Hon har varit lätt att nå och hela tiden informerat oss om läget, lyssnat på våra önskemål.
    Vi har upplevt henne som engagerad, glad och positiv person, lätt att ha att göra med.
    Camilla har absolut uppfyllt våra förväntningar.
    Mvh Kerstin Pettersson ochOdd Westergren Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Kerstin P
    Hej Kerstin och Odd! Tack så jättemycket för dom fina orden, dom värmer ska ni veta. Jag är så glad att jag får hjälpa er med försäljningen av ert underbara ställe! Ha en fortsatt fin kväll, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-06-01

Lina H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Haft en jättebra upplevelse med Camilla!
    Var förstagångsköpare men tack vare Camilla kändes processen tydlig och smidig. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Lina H
    Stort grattis till första köpet och tack snälla för dom fina orden! Hoppas bilderna på er med huset i bakgrunden kommer till användning. :) Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-29

Yvonne L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt mammas två fastigheter. Vi fick tips att Camilla var en bra mäklare av syrrans son, som hade anlitat henne på sin arbetsplats. Camilla har ett väldigt trevligt sätt och är bra på att förklara villkoren för försäljningen. Snabb handläggning och vi fick en helgvisning efter önskemål om det. Svarar i telefon, om man har frågor. Ja, vi är jättenöjda, trodde hela processen skulle ta mycket längre tid, besiktningsmannen var jättesnabb på att skriva protokollet, bl a. Fick visning direkt. Läs mer
    2020-06-02 Camilla A svarar Yvonne L
    God kväll! Vilken fin rekommendation, tack snälla! Tacksam att jag fått hjälpa dig och syskonen med er mammas fina hus och skönt att höra att arbetssättet uppskattas. Än en gång stort tack, vi hörs snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-28

Carl-johan A skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig. Återkoppling lagom snabbt.

Mycket tydlig vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-06-16 Solvej R svarar Carl-johan A
    Stort tack för rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-05-28

Paul H skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Försäljning av vårt hus sköttes utmärkt via Emma.
    Väl bemött av Emma och hon höll oss informerade hela vägen.

Kände aldrig någon oro utan planering, visning och försäljning gick jätte smidigt!

Stort tack! Läs mer
    2020-06-01 Emma Brovin svarar Paul H
    Kul att läsa att du är nöjd. Och tack för orden, det värmer! Ses snart igen, vänliga hälsningar Emma.
  • 2020-05-24

Zana S skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har köpt ett hus på Lärarstigen. Jag blev bemött på ett trevligt sätt från mäklaren. Hon var hjälpsam och gav oss bra information. Hon svarade alltid snabbt på våra meddelanden även när vi kontaktade henne efter arbetstider vilket var uppskattat. Läs mer
    2020-05-28 Solvej R svarar Zana S
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och ses! Ha en fin sommar! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-05-15

Peter Ö skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hej utmärkt bemötande och snabb försäljning.
    Så högsta betyg till Solvej.
    jättenöjd! Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Peter Ö
    Stort tack Peter för din fullpoängare! Alltid roligt att få göra affärer med dig! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-14

Petra L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett hus med hjälp av Camilla och jag tycker att hon i alla avseenden har varit mycket trevlig, professionell och kunnig!

Jag har bara gott att säga, och tycker att Camilla mycket väl levde upp till alla förväntningar och önskemål som jag har på en mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Camilla A svarar Petra L
    Vilka fina ord, Petra, tack så jättemycket! Är så glad att du valde mig som mäklare och att jag fått hjälpa dig med din försäljning! Härligt och höra att mitt sätt att arbeta uppskattas. Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-05-11

Tuula L skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har sålt en liten etta i centrala sala.
    Rakt genom positivt sätt.
    Min förväntning var mer betalt, hon försökte få mig att förstå att läget är inte så just nu.
    Positivt. Läs mer
    2020-05-15 Solvej R svarar Tuula L
    Tack Tuula för din fina rekommendation och fina ord. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-05-06

Ronnie K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra återkoppling hela tiden, lättsam och gör det enkelt att förstå vad man pratar om. Taskig sits i rådande stunder men har ändå gjort allt i sin makt för att få igenom detta.....mycket bra!! Läs mer
    2020-05-07 Camilla A svarar Ronnie K
    Stort tack för dom fina orden, Ronnie! Så glad och tacksam att jag fått hjälpa er med er pappas hus och att ni delat med er av så fina historier. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-02

Lars I skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket saklig, och med en uppriktig välvilja att hjälpa oss till ett köp, som vi önskade.
    Mycket bra kommunikation, så vi var välinformerade under hela köpprocessen, och var dessutom behjälplig med kontakt för försäljning av vårt boende.
    Vi säljer i Västerås och har köpt i Sala.

Lars o Gunnel och welshterriern Alma Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Lars I
    Vilken otroligt fin rekommendation, tack så jättemycket! Det värmer verkligen att höra att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Stort lycka till med försäljningen, ni är i trygga händer! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-05-01

Jan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket trevligt bemötande och mycket kunnig mäklare. Lätt att förstå och prata med.
    En mindre komeriell fastighet köptes.
    Ett positivt intryck av både mäklare och säljare. Läs mer
    2020-05-05 Camilla A svarar Jan K
    Tack så jättemycket för dina fina ord och rekommendationen, Jan! Stort grattis till köpet, vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-29

Jimmy M skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har köpt mitt tredje hus och det gick snabbt å smidigt. Camilla är tydlig, kunnig, trevlig och när hon inte visste så tog hon snabbt reda på fakta. Grym Läs mer
    2020-04-29 Camilla A svarar Jimmy M
    Tack Jimmy för din rekommendation och fina ord! Inte långt kvar till du får börja odla mynta till dina mojitos. :) Ha det fint så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-26

Paula P skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    En gammal skola har vi köpt.

Det var ett helt ok bemötande av mäklaren.

Ja men man hade velat haft lite mer tid med mäklaren var många på visningen.

Borde vara mindre åt gången på visningen kanske förra tider? Annars bra Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Paula P
    Tack Paula för din fina rekommendation. Efter rådande omständigheter var detta en av min bästa och trevligaste visningar. Mycket glädje och förståelse. Tyvärr var det många som bokade sig i sista stund. Till och med under pågående visning. Vi ses inom kort igen för avslut. Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Kamilla L skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig bemötande Köpte hus av mäklaren

Och trevligt möte avslutning hon Jätte duktig jätte kunnig
    Bra förklaring trevligt avslutning.
    Mvh Kamilla Lindén Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Kamilla L
    Tack Kamilla för fina ord och fin rekommendation. Klart att mötet blir trevligt när man träffar så trevliga kunder som ni. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.
  • 2020-04-25

Tommy L skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpte villa utanför Surahammar.
    Blev väldigt bra bemött, angående Corona så sköttes det väldigt bra.
    Endast Positivt bemött av en kunnig mäklare som hade svar på dom flesta av våra frågor.
    Lätt stämning vid både visning och kontrakttskrivning. Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Tommy L
    Stort tack Tommy för din fina rekommendation. Lätt att vara trevlig när man möter glada och trevliga kunder! Ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej.

Cecilia K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt ett hus och vi blev vänligt bemötta vid visning. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Cecilia K
    Stort tack för din rekommendation! Ha en fin helg så ses vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-24

Nils Gösta Torsten E skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt en lite större fastighet som jag rustat och vårdat ömt under 47år.
    Solvej är mycket trevlig, saklig/kunnig och utför ett bra jobb.
    Vi är belåtna med att affären löste sig på ett smidigt vis. Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Nils Gösta Torsten E
    Tack Torsten för fina ord och fin rekommendation. Glad att jag kunde hjälpa er på bästa sätt i rådande tider. Stort tack så här långt! Bästa hälsningar Solvej

Stefan K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Glad och trevlig. Rak och saklig. Lätt att få tag i när man behöver. Ringer upp om hon missat samtal. Bra helt enkelt. Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Stefan K
    Tack för din fina rekommendation, Stefan! Blir glad av att höra att arbetssättet uppskattas. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla

Oskar A skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt en stor gammal skola.

Hon informerade bra under dessa rådande tider när vi kom. Så det var bra.

Då det var så många på visningen han man kanske inte fråga så mkt om det som man skulle velat.

Det var helt okej med tanke på den tid vi lever i. Kanske skulle ha delat upp visningen så inte alla var där samtidigt då det var svårt att komma till och fråga så mkt. Annars bra ut perspektivet som vi hade då vi är köpare. Läs mer
    2020-04-26 Solvej R svarar Oskar A
    Stort tack Oskar för din fina rekommendation. Som du själv skriver är det under väldigt speciella omständigheter. Vi gjorde vårt absolut bästa för att följa restriktioner och uppmaningar för en trygg visning. Vi hade satt av hela eftermiddagen för denna visning så det var väldigt få människor i huset med tanke på husets storlek, över 300 kvm. Tyvärr var det många som anmälda sig i sista sekund därav den stora samlingen men fortfarande inte över det rekommenderade antalet. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-04-23

Jennie J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min sambo har köpt en villa i Heby. Camilla är helt fantastiskt, förklarar bra om man har något man undrar, trevlig och gör sitt jobb riktigt bra,hon levde verkligen upp till alla Förväntningar jag hade.Jag var så nervös innan kontraktskrivning men det släppte helt när vi var på plats då hon förklarade allt i minsta detalj. Om. Vi hade frågor. Vi var på visningen av huset måndagen den 20 april, sen önskade vi en till visningen dagen efter och det fixade hon direkt även fast hon hade mer på agendan den dagen. Jag rekommenderar Camilla då hon som sagt gör ett riktigt bra jobb och är riktigt bra på det hon gör och är väldigt trevlig. Rekommenderar henne starkt, för tack vare henne flyttar vi snart in i vårat hus! 😀 Läs mer
    2020-04-24 Camilla A svarar Jennie J
    Vilken otroligt fin rekommendation, Jennie! Blir helt varm. Stort grattis till ert husköp, nu är det nedräkning till tillträde. :) Tack så jättemycket för dom fina orden, vi hörs och ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-04-05

Ingemar S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt huset med Emmas hjälp. Vi har bara positiva saker att säga om Emma.Hon höll oss konformerad hela vägen. Läs mer
    2020-04-06 Emma Brovin svarar Ingemar S
    Härligt att höra Ingemar! Stort tack för förtroendet och för din Reco. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-04-02

Mirza D skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och mäklaren var trevligt och professionell så jag kan varmt rekommendera Camilla Andersson
    MVH Mirza Demirovic Läs mer
    2020-04-03 Camilla A svarar Mirza D
    Hej! Stort tack för din rekommendation och fina ord, Mirza! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-04-01

Bror Kenneth S skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Vi har sålt en villa. Vi har aldrig sålt något förut och blev överraskad av hur bra vi blev bemötta av Emma. De förväntningar vi hade var att hon skulle hjälpa oss att sälja vårt hus. Emma har varit tillmötesgående, vi har haft en jättebra kommunikation. Hon är en otroligt trevlig tjej. Det har varit en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-03 Emma Brovin svarar Bror Kenneth S
    Vilka fina ord, tack så mycket det värmer verkligen! Är glad att ni är nöjda med mitt arbete trots lägre bud. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.
  • 2020-03-31

Rada F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har köpt hus . Camilla är jättetrevlig och lätt att sammarbeta med. Vi har bara positiva erfarenheter av det som vi samarbetade med henne. Läs mer
    2020-04-02 Camilla A svarar Rada F
    Hejsan Rada! Vilken fin rekommendation jag fick av dig och Mirza, stort tack! Önskar er en fin vår, så ses vi till sommaren igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Susanne G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte hus och fick mycket trevligt bemötande. Bra svar på våra frågor. C hjälpte oss med att skriva på vårt hus som vi sålde privat . Vi ger mycket gott betyg . Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Susanne G
    Vilka fina ord, tack så mycket! Är så glad för er skull att allt verkligen klaffade med både försäljning och köp. Ha en fortsatt fin söndag så hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar, Camilla
  • 2020-03-28

Helena B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa utanför Ransta. Camilla är kunnig och inger stort förtroende. Jättetrevligt bemötande. Försäljningen har gått snabbt och smidigt och vi har fått bra information hela vägen. Vi är mycket nöjda med Camilla Läs mer
    2020-03-29 Camilla A svarar Helena B
    Stort tack för den fina rekommendationen, orden värmer! Härligt och läsa att mitt arbetssätt uppskattas. Ha en fin söndag så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-27

Anna A skrev om Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Toppen och väl bemötande och pålitlig.
    Alltid kontaktbar när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-03-27 Solvej R svarar Anna A
    Tusen tack för fina ord och tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solvej
  • 2020-03-26

Moa H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har snart köpt en lägenhet i Sala! Vad jag förväntade mig av mäklaren i de här fallet Camilla vart att hon skulle va tydlig med allt eftersom de hör var vår första gången vi köper nått.
    Jag har vart på många visningar och prata mycket med flera olika mäklare men känner faktiskt att Camilla är en av dem som har vart mycket trevlig och tydlig vilket va de jag behövde Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Moa H
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, det värmer! Jag tycker det är viktigt att ha förväntningar på sin mäklare, därför blir jag extra glad att jag levt upp till dom. Stort grattis till den fina lägenheten! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-24

Jörgen J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt. Camilla är väldigt trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-03-26 Camilla A svarar Jörgen J
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jörgen! Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-03-07

Annelie W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tydlig och bra genomgång, bra bemötande, snabba svar, kunnig, en riktigt prima mäklare! Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Annelie W
    Stort tack för det fina betyget och rekommendationen! Vi ses snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • Ruben Paul J

2020-03-07

Ruben Paul J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt ett kedjehus byggår 1971.
    Camilla Andersson har kontaktat oss och gjort de besök på de sätt jag önskat. Hennes bemötande har varit både personligt och professionellt.
    Jag har fått svar på de frågor jag haft och känt mig trygg i hennes agerande gentemot mig, intressenter och köpare.
    Mina förväntningar om hjälp med alla praktiska och juridiska frågor har uppnåtts.
    När vi, säljare och köpare, kunde skiljas med ett stort grattis till varandra visar det att mäklaren gjort ett mycket bra arbete.
    Vi rekommenderar gärna Camilla Andersson till våra vänner. Läs mer
    2020-03-09 Camilla A svarar Ruben Paul J
    Tack snälla Ruben och Elsa-Maria för er otroligt fina rekommendation, wow! Jag blir så glad av era ord, det värmer verkligen att ni uppskattar mitt sätt att arbeta på. Jag hoppas ni firade ordentligt i fredags, stor dag med både köp och försäljning. Inte illa! Än en gång stort tack för förtroendet med försäljningen av ert hus, vi hörs snart igen. Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-27

Adam J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Otroligt hjälpsamm, glad och trevlig. Sålde min lägenhet utan några problem alls. Bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-01 Camilla A svarar Adam J
    Tacn snälla för dina fina ord, Adam! Tacksam och glad att du kom tillbaka till mig så jag även fick hjälpa dig att sälja lägenheten. Ha en fin kväll så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar, Camilla
  • 2020-02-24

Dennis H skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Toppen bra. 👌 det har varit riktigt bra visningar. Läs mer
    2020-03-02 Emma Brovin svarar Dennis H
    Tack Dennis! Kul att du uppskattat visningarna. Vi ses snart igen! Varma hälsningar, Emma.

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar