Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 594 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar 2

• sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-12-02 Verifierad kund
    Mycket professionell
    Inlyssnande
    Öveträffade våra högt ställda förväntningar
    Saklig och positiv.
    Ser möjligheter för både säljare och köpare
    Kan inte annat än varmt rekommendera Camilla +++++
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-12-01 Verifierad kund
    Trevligt och ett fint bemötande.
    Väldigt bra mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-29 Verifierad kund
    Camilla var trevlig, vänlig hon snabb att svara på frågor och hjälpsam med frågor och andra saker som vi behövde hjälp med.

Camilla hade bra kontakt med oss, ägarna men även mot banken.

För oss var det riktigt skönt att få en mäklare som vi kunde lite på, dvs hon är kompetent och vet vad som behöver göras.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Mycket duktig lugn och kompetent
    2022-11-24 Verifierad kund
    Kunnig och ödmjuk. Fantastisk.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-22 Verifierad kund
    För mig som köper en bostad för första gången och inte förstår allt som behöver skrivas under och vad det betyder så uppskattade jag verkligen att vi gick igenom allt muntligt tillsammans med säljaren. Jag var otroligt nervös och ångestfylld till att göra den delen ensam utan sambon så det lugnande verkligen ner mig att få allt förklarat och att det togs i en lugn takt.
  • Inga-Lill K
    2022-11-22 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.Lugn och saklig. Mycket tillmötesgående.
  • Johan K
    2022-11-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffetiomellt bemötande,lugn och saklig och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och kändes intresserad av oss och försäljningen redan från start. Väldigt noggrann och säljer ett helhetskoncept där man som säljare får känna sig både delaktig och viktig. Snabba återkopplingar och känns verkligen som man kan få kontakt när som helst. Positiv och glad och effektiv. Söker du det lilla extra är Camilla rätt val då fokus är på livet i och runt bostaden likväl som fastigheten i sig.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Vi har haft oturen och haft dåliga mäklare innan så vi har en del att gämföra med! Camilla är en riktigt bra mäklare. Hon lägger ned tid och massa energi i att sälja ens hem. Hon är både lyhörd och bestämd vilket är väldigt skönt. En riktig trygghet i såna stora affärer. Man känner sig viktig även om man inte sitter på ett dyrt hus. Kan starkt rekommendera Camilla!
    • Kungsängen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevlig, lättsam, proffsig. Allt som behövs och de hade Camilla.
    • Kungsängen
    2022-11-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött med största förståelse och omtanke av Camilla i och med situationen vi behövde sälja vår lägenhet. Camilla lyssnade på våra önskemål och satte dem främst samtidigt som hon guidade mig med sin erfarenhet, kunskap och expertis.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Jakobsberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Hon skötte allt bra och proffsigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-11-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig.
    Kändes tryggt vid köpet av vår första bostad.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Blev bemött bra. Lätt att kommunicera med och lätt att få tag på.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Det var mycket trevligt att ha Solvej som mäklaren. Hon var mycket informativ och hjälpsam så vi fick vårt mål väldigt snabbt. Hela processen var bra och utan stress.
  • sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare, man känner sig väl omhändertagen. Mycket bra kommunikation och uppföljning.
    Rekommenderar starkt och tackar Solvej Rasmussen på Svensk Fastighetsförmedling.
    Tusen tack för fin rekommendation och fina ord! Kändes hedersamt att få förtroende att fullfölja detta uppdrag! Tack så mycket! 🤍 Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-10-18 Verifierad kund
    Camilla passar verkligen för sitt arbete. Lugn känner in/lyssnar på kunder och varm person.
    Ni skall vara rädda om en sån person med dessa egenskaper.
    • Turbo
    2022-10-18 Verifierad kund
    Vi bemötta på bästa sätt.
    Vi letade efter en seriös mäklare och hon levde upp till förväntningarna och lite till.
    Camilla har gjort det enkel och smidigt att sälja bostaden.
    Hon har varigt flexibel och jobbar dom tiderna dom passar bäst för oss och hon har lyssnat på våra önskemål.
    Vi kommer definitivt anlita Camilla till nästa jobb
    Mycket trevligt bemötande av Camilla,
    2022-10-18 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Camilla som mäklare.
    Trevlig, återkopplar snabbt och väldigt professionell.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande oxh hjälpsam. Levde upp till våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Ramnäs
    2022-10-14 Verifierad kund
    Solvej gav ett gott intryck, var noggrann och verkade ha bra koll på alla papper och rutiner för köp och sälj av fastighet.
    Stort tack för din rekommendation och fina ord! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Ramnäs
    2022-10-11 Verifierad kund
    Jag hade väl egentligen inga förväntningar, men jag är glad över att det gick otroligt smidigt. Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Jag är mycket nöjd!
    Stort tack för din rekommendation! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • köpte sin bostad med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    2022-10-10 Verifierad kund
    Solvej har ett vänligt sätt och gav oss intrycket av en genuint engagerad och erfaren mäklare med omtanke om både säljare och köpare. Det kändes på många sätt tryggt. Hon var lagom uppmuntrande och lyssnade in våra argument och återkopplade vid varje tillfälle vi tog kontakt. Jag kan varmt rekommendera hennes tjänster!
    Åhh vad glad jag blir för rekommendationen och för fin feedback! Ses inom kort igen. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag tycker att hela köpeprocessen gick smidigt och professionellt till. Mäklaren visade också på en flexibilitet gällande visning av bostaden.
    Stort tack till er för den fina rekommendationen och varmt lycka till med allt! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött väldigt bra!
    Engagerad mäklare och väldigt bra kundkontakt.
    Kunnig, lugn och trevlig.
    Allt har gått smidigt till.

Rekommenderar starkt Solvej.
    Tusen tack för fina orden och rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Fick förtroende för henne direkt. Mkt trevlig och hon
    känns trygg och att hon har koll på läget.
  • köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Mårtsbo
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Effektivt möte.
    • Mårtsbo
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jätte trevligt bemötande, var lugn o professionell. Förklarade allting bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Kanikbo
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, tydlig kontakt och vänlig.
    Professionellt.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Super trevligt och kunnig. Vi kände oss trygga ifrån första mötet
    • Kanikbo
    2022-09-03 Verifierad kund
    Engagerad mäklare med bra bemötande. Fin kundkontakt.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Enkel kontakt och återkopplar direkt
    • Ransta
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande.
    Har anlitat Camilla en gång tidigare som jag blev mycket nöjd med, där för gjordes repris och jag blev lika nöjd den här gången.
    Proffsigt.
    Tack.
    //sten
    2022-09-01 Verifierad kund
    Camilla sålde huset till oss för två år sedan och var så trygg och proffsig i sitt arbete. så att när vi nu vart tvungna att sälja så var Camilla det självklara valet av mäklare. Och vi är fortfarande nöjda.
    MVH Danuta och Åke
    2022-08-24 Verifierad kund
    Professionell, trevlig, kunnig!
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trevligt & bra bemött.
    Vi hade inga direkt förväntningar men blev glatt överraskade av det bra bemötande vi fick.
    Riktigt nöja med köpet och bemötandet.
    Stort tack för fint omdöme och rekommendation. Blev extra fint i just denna affär och att samtliga parter är nöjda. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    • Virsbo
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt professional och hjälpsam. Svarade nästan omgående på alla frågorna under hela processen.
    Väldigt noggrann med alla detaljerna och det känsla som jag har fått var att det viktigaste för henne är att allt ska vara rätt både från säljaren och köparen perspektiv.
    Stort tack för dina fina ord och rekommendation. Känner mig glad över att du kände att jag var lika mycket din mäklare och att jag alltid finns till hands. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött av mäklaren på ett bra sätt och fick den hjälp vi behöver, jag hade förväntat mig att sälja den fortaste men det blev snarare kan tänka mig på pga situationen som vi har idag. Till sist lyckades mäklaren hitta köpare och vi håller på sälja den nu.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Lugn, kunnig, tillmötesgående och trevlig.
    Andra fastigheten jag köper med Camilla som mäklare. Förhoppningsvis är det mitt sista fastighetsköp men med Camilla som mäklare hade jag gärna köpt fler.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig tjej! Har inget att klaga på alls.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd. Camilla är väldigt saklig och lugn och inger ett stort förtroende som visar att hon verkligen vet vad hon gör. Och förväntningarna levde vi upp till med råge.
    • Gärdesta
    2022-06-16 Verifierad kund
    Camilla Andersson har bemött oss mycket vänligt och professionellt. Det har varit lätt att ha en konstruktiv dialog med henne, och i stort sett har hon varit lätt att komma i kontakt med.
    Camilla ger intryck av att vara ambitiös och målmedveten. Hennes värdering av vår fastighet visade sig också vara välgrundad och försäljningen har skötts smidigt, till vår fulla belåtenhet.
    Marianne Eklundh och Kjell Gustafson
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    Tänk vad skönt att träffa en mäklare som får samma känsla som en själv när man ser husen ut och invändigt och uppskattar det gamla där allt inte är omgjort.

TACK Solvej Rasmussen för hjälpen i samband med försäljningen av dom
    'små husen' när det var dags att flytta vidare!
    "De små husen" är magiska och det är roligt att de fick följas åt fortsättningsvis. Återigen stort tack att just jag fick bli eran mäklare och den fina rekommendationen. Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
  • sålde sin stuga med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    • Boksta
    2022-06-08 Verifierad kund
    2010 var det dags för inköp av ett fritidshus, Svensk Fastighetsförmedling Sala hade uppdraget och vi var väldigt nöjda i samband med köpet.

12 är senare var det dags att gå vidare och valet föll sig naturligt att välja Svensk Fastighetsförmedling igen men denna gång med en ny mäklare.
    Solvej Rasmussen fick uppdraget och har både lyssnat och förklarat när frågor dykt upp och funnits tillgänglig under tiden innan och under försäljningen.
    STORT tack till er både i köp och försäljning av vårt hus.
    WOW så glad jag blir! Mest för Svensk Fastighetsförmedling vägnar och för min egen såklart! Jag är otroligt glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med detta fina ställe. Hoppas våra vägar korsas snart igen! Vem vet? Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig och engagerad.

Mina förväntningar blev uppfyllda, så jag är väldigt nöjd.
    Tack för ditt fina omdöme, Magnus! Så roligt att jag fick hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen. Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Sätrabrunn
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande kunnig kan varmt rekommendera henne
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om mig, det värmer! Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    • Sala
    2022-05-28 Verifierad kund
    Camilla har varit professionell under hela processen med att sälja vårat hus! Hon har tydligt berättat hur alla steg i processen går till. Vi är jättenöjda!
    Tack Peter, vilket fint omdöme du har lämnat! Jag är så glad att det blev jag som fick hjälpa er med husförsäljningen. Önskar dig och familjen en fin sommar! Bästa hälsningar, Camilla Camilla Andersson
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionellt och bra bemötande från första träffen till avslutad affär. Allt har fungerat väldigt smidigt. Återkoppling från visning och alla aktiviteter kring försäljningen har varit bra.

Känns som Solvej tar sig tid och vill det skall bli bra för alla! När jag behöver en mäklar igen kommer jag ringa Solvej!
    Stort tack för dina fina ord och för den fina rekommendationen. Med tanke på att du har hunnit träffa andra mäklare gör denna rekommendationen mig extra glad. Tack för förtroendet och stort lycka till med allt. Bästa hälsningar Solvej Solvej Rasmussen