Alla kategorier Mäklare Västmanland Surahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Surahammar!

Är du ute efter en ny bostad i Surahammar eller trakten runtomkring? Ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor här i Sura så hjälper vi dig tillrätta. Förutom trakten kan vi även mäklarbranschen. Vår kedja är rikstäckande och har hela 80 års erfarenhet i bagaget.

Vi fixar hela processen åt dig. Värdering, försäljning, köp eller kanske alltihop. Kontakta oss och berätta om planerna för drömboendet så hjälper vi till! Med oss som mäklare får du ut det mesta av din bostadsaffär.

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar

• Anna V
    Anna V skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi valde Camilla som mäklare inför försäljning av våran villa. Vi fick snabbt ett bra intryck och förtroende. Ångrar inte att vi valde henne. Hon svarar snabbt, är pedagogisk och serviceinriktad. Lyhörd och trevlig! Skulle absolut välja Camilla igen i framtiden! Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och effektiv proffsig försäljning till kanonpris! Läs mer
    2018-09-16 Solvej K svarar Stefan D
    Det kändes ärofyllt att få hjälpa er. Så tacksam att ni valde mig av alla! Stort tack för den fina rekommendationen! Bästa hälsningar Solan!
  • Tim B
    Tim B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Professionellt: trevligt bemötande, snabb respons och rättfram transparent kommunikation! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Tim B
    Tack så mycket Tim! Glad att du och Agnes är nöjd med mig som mäklare och ni passar perfekt för den villan. Ha en fortsatt fin helg så hörs vi längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi köpte vår allra första villa, och fick turen att få Camilla som mäklare. Vi fick ett så varmt och personligt bemötande av Camilla.

Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om oss som köpare som om säljaren

Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Marcus B
    God kväll! Stort TACK för dom fina orden och rekommendationen! Ha en fortsatt fin helg och grattis till er första egna villa. Vi hörs längre fram! Hälsningar, Camilla
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag och min mam har köpt en villa genom mäklaren. Hon var väldigt seriös och förtroendeingivande! Snabb och tydlig i sina svar och vi fick genomgående ett mycket bra bemötande. Läs mer
    2018-09-15 Camilla A svarar Agnes K
    Tack snälla för dom fina orden och grattis till ert nya vackra hem! Ni passar perfekt där. Hälsingar, Camilla
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Mycket nöjd med hus försäljningen tack Solvej Läs mer
  • Anna Helena Margaretha B
    Anna Helena Margaretha B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Surahammar
    Köpt och sålt genom svensk fastighetsförmedling. Andra gången vi anlitar Solveig , jättenöjda. Snabb kontakt och trevligt bemötta. Kan verkligen rekommendera dom. Bara +++++ Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårt fritidshus. Mäklaren var erfaren, kunnig, tydlig och effektiv. Vi är nöjda med mäklaren. Läs mer
    2018-09-14 Solvej K svarar Stefan L
    Stort tack för det fina omdömet. Det var trevligt från första stunden att få hjälpa Er. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Marika S
    Marika S skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har nyss köpt ett hus där Solvej var mäklare. Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare! Kände mig otroligt trygg i att allt gick rätt till, så nu blir hon min mäklare för att sälja mitt hus! En mäklare jag verkligen vill rekommendera till dig som ska sälja ditt hus!
    Mvh Marika Strandberg Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Marika S
    Tack Marika för din rekommendation och för de fina orden. Det ska bli spännande att få hjälpa dig att förmedla ditt hus! Stort tack på förhand! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Berit A
    Berit A skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag har sålt mitt hus och detta gick snabbt då jag hade en driven och kunnig mäklare.Fått ett mycket bra bemötande vänlig och hjälpsam samt hade svar på alla mina frågor.Upplevelsen runt försäljningen har gjort att jag känt mjg trygg och kunnat fokusera på mitt. Jag kan varmt rekommendera mäklaren för framtida jobb. Läs mer
    2018-08-30 Solvej K svarar Berit A
    Tack så mycket Berit för din fina rekommendation. Blir extra glad när du säger att du känner dig trygg. Det är en viktig känsla. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Anna Helena Margaretha B
    Anna Helena Margaretha B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevligt bemötande, snabb affär. Bara positivt , rekommenderas. Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Anna Helena Margaretha B
    Stort tack för rekommendationen och tack för förtroendet att åter få hjälpa er att sälja er bostad. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Paul Ingemar Ö
    Paul Ingemar Ö skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi sålde våran mors lägenhet.När vi väl kom igång flöt det på bra.
    Jag som skötte kontakterna tycker att det gick bra.Hälsningar Paul Läs mer
    2018-08-27 Emma Brovin svarar Paul Ingemar Ö
    Tack så mycket Paul! Vi ses. Varma hälsningar, Emma.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Tack för snabb och smidig försäljning av lägenhet i Sala. Vi uppskattade råden vi fick av mäklaren och det professionella bemötandet. Läs mer
    2018-09-17 Solvej K svarar Ulla E
    Tack för förtroendet och rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Har för första gången sålt en bostad med hjälp av mäklaren Emma Brovin.

Fick ett bra och trevligt bemötande samt att hon var saklig och kunnig.
    Så jag fick all hjälp och information man behövde på ett lättfattat sätt.
    Så ska jag göra några mer bostads affärer så kontaktar jag Emma.
    Kan inte vara mer än nöjd med hennes insats.

Mvh Anders Park Ekman Läs mer
    2018-08-17 Emma Brovin svarar Kerstin E
    Stort tack Anders, blir riktigt glad av din fina rekommendation! Det har varit kul att få hjälpa dig med försäljningen. Varma hälsningar, Emma Brovin.
  • Pär L
    Pär L skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade.
    Kunnig hade svar på alla frågor så jag är helnöjd. Läs mer
    2018-08-07 Emma Brovin svarar Pär L
    Jätteroligt att läsa Pär, tack snälla! Vi ses. Vänliga hälsningar, Emma.
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Den bostad jag säljer är min första lägenhet någonsin, en etta, för att flytta in i en större lägenhet med min fru. Mina svärföräldrar var i kontakt med Svensk Fastighetsförmedling Uppsala och bad om att någon i närheten av mig och min fru (Heby/Sala-området) inom Svensk Fastighetsförmedling skulle höra av sig till oss för att sätta igång lägenhetsförsäljningen vi skjutit upp ett tag. Camilla ringde upp oss och frågade om vi ville boka in ett möte för att sätta igång, och så träffade vi Camilla, som vi gillade redan från början. Camilla är otroligt trevlig, tydlig, svarar gärna på alla frågor man har oavsett hur dumma de kanske låter (har aldrig sålt en bostad förut så vi är väldigt ovana och ställer väldigt många frågor). Vi ville inte börja med visningar och sådant direkt, utan kanske ha lägenheten uppe på svensk fastighetsförmedlings hemsida ett tag medan vi kollade runt lite efter bostäder, innan vi lade ut lägenheten i hett läge (alltså till faktisk försäljning). Det var otroligt smidigt hur det funkade och vi fick en tydlig genomgång av hur allt skulle funka innan dess och när vi väl lagt ut lägenheten i hett läge osv. Man kände sig genast trygg i valet av mäklare, de förväntningar vi hade uppfylldes direkt, just detta med att känna sig trygg med allt som måste fixas, skrivas under osv och få svar på frågor på grund av ny på detta var väldigt viktigt. Även när vi fick börja prata med en annan mäklare (Emma) när Camilla var på semester så gick det superbra, då alla på kontoren i Heby och Sala verkar väldigt professionella och lätta att ha o göra med. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Camilla (och även Emma) och Svensk Fastighetsförmedling Heby/Sala. Läs mer
    2018-08-07 Camilla A svarar Johan B
    Hejsan Johan! Otroligt roligt att höra att ni är nöjda med mig och mina kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Jag är tacksam att jag fick komma hem till er och berätta mer om vår tjänst Läge+ och att uppdraget föll på mig som mäklare! Vi jobbar väldigt mycket i team på vårt kontor och det känns superbra att ni även är nöjda med min duktiga kollega Emma som hjälpte till när jag var på semester. Stort tack till er! Varma hälsningar, Camilla
  • Peter B
    Peter B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag tycker Solvej är fantastiskt bra! Snabba och raka svar, mkt folk på visningar!
    Solvej har alltid ett stort engagemang i sin roll som mäklare! Jag rekommenderar Solvej alla dagar i veckan!! Läs mer
    2018-09-02 Solvej K svarar Peter B
    Stort för din rekommendation och de fina orden. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Jane L
    Jane L skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej är en av de bästa mäklare jag någonsin träffat. Rak dialog, jobbar snabbt, ser till att jag som säljare i möjligaste mån har så lite som möjligt att koncentrera mig på när det gäller försäljningen. Hon är den mäklare jag rekommenderar vid alla tillfällen till de jag känner som vill ha ett råd. Jag anser att man ska ha en mäklare som verkar på plats och har god kännedom om orten då har man som säljare störst chans att få bäst betalt. Solvej och Svenska Fastighetsförmedling är den enda mäklaren med lokal anknytning i Surahammar något jag uppskattar. Man kan alltid kliva in hos "Solan" och få en kopp kaffe när man passerar eller har ett ärende nere på samhället. Tack "Solan" för all hjälp och som sagt "I´ll be back" Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Jane L
    Stort tack Jane för din otroligt fina rekommendation och tack för att du tänker lokalt och värnar om orten. Du är själv en rolig, duktig och frisk fläkt att jobba ihop med. Hoppas det blir många flera affärer och du är alltid välkommen in på fika! Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Veronika B
    Veronika B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi anlitade Solvej Kuhn vid vår husförsäljning och vi är mycket nöjda!
    Proffsig och engagerad genom hela försäljningen!
    Kan starkt rekommendera Solvej!

Veronika & Mattias Läs mer
    2018-08-02 Solvej K svarar Veronika B
    Stort tack Mattias och Veronica för det fina omdömet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Fredrik U
    Fredrik U skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Seriöst och mycket bra service, rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-08-01 Solvej K svarar Fredrik U
    Stort tack Fredrik för rekommendationen! Ha det fortsatt bra i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kim P
    Kim P skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag sålde en sommarstuga, fick väldigt bra bemötande och snabb service.
    Och stugan blev såld väldigt fort. Läs mer
    2018-07-30 Solvej K svarar Kim P
    Tack så mycket för din rekommendation och tack för att du kom återkom till mig när det var dags att sälja. Snabbare än så här blir nog svårt. Bästa hälsningar Solvej Kuhn.
  • David H
    David H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Allt var kanon! Rekommenderar Solvej Kuhn samt hennes kolleger! Både vid köp och försäljning! Läs mer
    2018-07-26 Solvej K svarar David H
    Tack David! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig! Ha det gott i värmen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Siv G
    Siv G skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålt bostadsrätt 2 rum o kök
    Blev väl bemött av en väldigt trevlig o kunnig mäklare. Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde en snabb affär. Läs mer
    2018-07-26 Emma Brovin svarar Siv G
    Tack snälla Siv! Vad roligt att du är nöjd. Ha en fortsatt fin sommar, vi ses snart igen! Hälsningar, Emma Brovin.
  • Anita L
    Anita L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt vårat fritidshus genom Svensk fastighetsförmedling och vår mäklare var Camilla Andersson. Vi är så glada att det blev Camilla som fick vårt uppdrag,
    Camilla passade oss väldigt bra, en mäklare som verkligen lyssnade in våra önskemål och lade upp försäljningen därefter. En ung och duktig mäklare som vi från början kände ett stort förtroende för. Vi vill verkligen rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa.
    Anita och Lars Lindblom Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Anita L
    Hej Anita och Lasse! Tack så jättejättemycket för era fin ord! Jag är så tacksam och glad för att ni hörde av er till mig igen ett år senare när ni kände er redo att sälja ert fina fritidshus. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi igen när det är dags för deklaration. :) Hälsningar, Camilla
  • Arild H
    Arild H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    köpte fritidshus och Camilla var mäklare. Mycket nöjd med bemötande och service nivå! Läs mer
    2018-07-11 Camilla A svarar Arild H
    Hej! Vad härligt att ni är nöjda med mig som mäklare. Jag hoppas att du och Elina ska trivas vid ert nya fina sommarställe! Önskar er en fortsatt fin sommar! Hälsningar, Camilla
  • Filmon M
    Filmon M skrev om Emma Brovin en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    jag köpte hus, och mäklaren har väldigt trevlig bemötande. Hon har många bra egenskaper men var jag gillar mest är att hon är professionell , Jag är väldigt nöjd av hennes insats, samråd osv. bra jobbat, hon är bäst. Läs mer
    2018-07-10 Emma Brovin svarar Filmon M
    Stort tack för dina fina ord Filmon! Roligt och höra att du uppskattar mitt sätt att arbeta. Vi ses! Varma hälsningar, Emma.
  • Jouni J
    Jouni J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Trevlig,bra bemötande, proffsigt.
    Bra information. Läs mer
    2018-07-10 Solvej K svarar Jouni J
    Stort tack Jouni för den fina rekommendationen! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Sålde en kolonilott i Sala.
    Super hjälpsam och engagerad.
    Bra bemötande och hade god kontakt.
    Kollade upp all info om förening och såg till att alla parter var nöjda. Läs mer
    2018-07-07 Camilla A svarar Rickard N
    Jätteroligt att höra att du är nöjd med mig och mitt arbetssätt, stort tack Rickard! Varma hälsningar, Camilla
    Solvej K, Camilla A gillar detta
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köpt mitt första egna hus.
    Fick ett fantastiskt bemötande.
    Jag tycker Camilla A var underbar,
    pratade klarspråk och väldigt tydlig. Så ung och duktig. Hon va långt över min förväntan. Sen väldigt vacker 😉 hon kommer helt klart att få sälja åt mig om det ska gå så långt 👍 Läs mer
    2018-07-06 Camilla A svarar Johnny H
    Stort tack Johnny för din fina rekommendation! Roligt att jag överträffade dina förväntningar vid husköpet. Självklart hjälper jag dig med en eventuell försäljning i framtiden! Bästa hälsningar, Camilla
  • Sam E
    Sam E skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lyhörd och professionell. Sätter kunden i fokus. Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Sam E
    Tack Sam för din fina rekommendation och för gott samarbete. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Försäljning av en bostadsrätt. Försäljningen blev över förväntan. Mäklaren var trevlig, förtroendeingivande, tydlig, serviceinriktad och gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    2018-07-02 Camilla A svarar Cecilia W
    Tack, vad glad jag blir! Härligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar! Stort tack igen för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Vi ses! MVH Camilla
  • Jesper O
    Jesper O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Proffsig rakt igenom, underbart kundbemötande. En fröjd att ha att göra med! Läs mer
    2018-06-27 Camilla A svarar Jesper O
    Men wow vilka fina ord, tack! Så glad att uppdraget föll på mig och att det var jag som fick hjälpa er, jätteroligt! Stort tack igen så hörs och ses vi snart! Varma hälsningar, Camilla
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Kan verkligen rekommendera mäklaren Camilla som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Proffsig, noggrann, ambitiös och ödmjuk, från införsäljning till avslut. Läs mer
    2018-06-16 Camilla A svarar Stefan C
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa till med lägenheten! Härligt att du är nöjd med min insats och än en gång tack för alla hejarop under affärens gång. :) Hälsningar, Camilla
  • Aimo Elias J
    Aimo Elias J skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Lämnade över försäljning av lgh. sen gjorde jag ingenting förutom då affären var klar att signera dokument. Så himla smidigt Läs mer
    2018-07-02 Solvej K svarar Aimo Elias J
    Stort tack för den fina rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej Kuhn
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla är en oerhört trevlig mäklare som hela tiden varit lyhörd till våra behov.
    Kunnig och påläst på området. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-05-20 Camilla A svarar Kerstin A
    Tack så jättemycket för dom fina orden! Glad att jag fick hjälpa dig och bröderna med er försäljning. :) Hälsningar, Camilla
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och Solveig Kuhn har visat ett mycket stort engagemang, svarat på alla våra frågor och varit mycket behjälplig. Vid avtalsskrivning var hon mycket tydlig och gick igenom avtalet punkt för punkt. Mycket bra och vi känner oss så trygga med hela processen. Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Håkan H
    Stort tack för det fina omdömet! Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • William N
    William N skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Gott bemötande, bra information angående rutiner för försäljning av lägenhet .Bra uppföljning efter visning av objekt. Läs mer
    2018-04-16 Camilla A svarar William N
    Hejsan! Tack så mycket för era ord, roligt och höra att ni är nöjda med mitt arbetssätt! Hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Snabb och smidig affär. Camilla jobbade effektivt och tydligt! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Sabina F
    Tack, roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Ska bli spännande att få följa er renovering i nya bostaden. Vi ses! MVH Camilla
  • Richard O
    Richard O skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Väldigt bra bemötande! Hela processen kändes väldigt positiv och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-04-12 Camilla A svarar Richard O
    Tack så mycket för rekommendationen och härligt att allt känns bra! Väldigt tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet! Vi ses. :) Varm hälsningar, Camilla.
  • Sabina F
    Sabina F skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Solvej ger ett seriöst intryck och jobbar aktivt för sina kunder Läs mer
    2018-04-26 Solvej K svarar Sabina F
    Stort tack till Er för det fina omdömet och förtroendet. Varma hälsningar Solvej Kuhn
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi har sålt en villa och fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Allt har gått lätt och smidigt och vi har fått den hjälp vi förväntade oss. Läs mer
    2018-04-09 Camilla A svarar Magnus F
    Stort tack för er fina rekommendation, Magnus! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa dig och Anette med er försäljning av ert mysiga hus! Stort lycka till med ert nya spännande kapitel i livet. Vi ses! Hälsningar, Camilla
  • Vava G
    Vava G skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra bemötande, professionell i sin yrkesutövning. Läs mer
    2018-03-20 Camilla A svarar Vava G
    Stort tack för er fina rekommendation! Tacksam att jag fick hjälpa till med lägenhetsförsäljningen. Varma hälsningar, Camilla.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Positiv och tillmötesgående.
    Stressigt vid budgivningen men så kanske det är?!? Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Kristina J
    Hejsan Kicki! Tack så mycket för din rekommendation. Jag kan förstå att det kan kännas stressigt i en budgivning. Det är ganska vanligt att avtal skrivs några dagar efter visning, det är väldigt sällan vi har våra budgivningar hängande under längre perioder. När det varit väldigt många bud är det inte ovanligt att både säljare och köpare vill knyta ihop affären så fort som möjligt. Hör av dig till mig om det är några funderingar, du vet var jag finns. Önskar dig en fortsatt fin söndag! Varma hälsningar, Camilla
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Jag kan varmt rekommendera Camilla. Bra bemötande från första träffen. Jag uppskattade Camillas tillgänglighet och snabba återkopplingar.

Jeanette Stake Läs mer
    2018-03-18 Camilla A svarar Jeanette S
    Tack så mycket, Jeanette! Roligt och höra att mitt arbetssätt uppskattas. Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Önskar dig en fin söndag! MVH Camilla
  • Philip L
    Philip L skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Köp lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt, trevlig och väldigt bra på att förklara ting både om lägenheten samt hur heöa köpet går till.

Det var väldigt bra överlag, jag är nöjd Läs mer
    2018-03-17 Camilla A svarar Philip L
    God kväll, Philip! Tack så jättemycket för rekommendationen. Roligt att höra att du är nöjd och att allt känns bra! Grattis igen till första egna lägenheten. :) Hälsningar, Camilla.
  • Leif B
    Leif B skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Hon är helt o.k Hon är insatt i visning av objekten samt kunnig
    vad som gäller vid en försälning. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Vi blev väl bemötta och fick möjlighet komma på tider som passade oss bäst. Visningen genomfördes professionellt, mäklaren sammanförde oss med säljarna en söndag, vi fick bra information och en genomgång av köpekontraktet. Vår mäklare har varit tillmötesgående, korrekt och informativ när det gäller fastigheten vi hade intresserat oss för. Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Eva M
    Stort tack för det fina omdömet och rekommendationen. Trevligt att ni uppskattade mitt arbetssätt! Varma hälsningar Solvej
  • Miron F
    Miron F skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Camilla hjälpte mig att sälja min lägenhet. Allt har gått utmärkt. Kändes hela tiden att situationen är under kontroll. En riktig proffs . Jag rekommenderar ! Läs mer
    2018-03-14 Camilla A svarar Miron F
    Så glad att du kontaktade mig gällande försäljningen av din lägenhet! Härligt att du känt dig trygg och nöjd med mig under affärens gång. Stort tack! Med vänlig hälsning, Camilla
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Solvej Kuhn en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Riktigt kunnig och proffsig!
    Trevlig och hjälpsam Läs mer
    2018-03-14 Solvej K svarar Daniel G
    Stort tack Daniel för förtroendet och rekommendationen. Lycka till med det nya. Varma hälsningar Solvej
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
    Bra mäklare, allt positivt och levde upp till mina förväntningar, rekommenderar! Läs mer
    2018-03-12 Camilla A svarar Johan Å
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen, Johan! Hälsningar, Camilla.

Köpmangatan 20, 735 31 Surahammar