Victor Samuelsson

Victor Samuelsson

Victor Samuelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås

Victor Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Victor Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Samuelsson har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Victor Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2019
Ninni M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Skogås

Toppen att ha Victor med oss vid vårt första BRF köp!

Vincent T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Trevlig, lyhörd och engagerad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Vincent! Nu siktar vi på att hitta något nytt till dig och familjen =)

Jennie W
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Har bara positivt att säga om Victor. Snabb återkoppling, engagerad, professionell & fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Jennie för ett trevligt samarbete och för fint omdöme! Lycka till framöver med ditt nya boende! =)

Annica F
Trångsund

Victor var till stor hjälp under hela processen och gjorde mer än man kan förvänta sig för att vi skulle kunna köpa det hus vi letade efter.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Annica för omdömet - Kul att vi tillslut hittade en lösning som passade er!

Sara G
Trångsund

Lyhörd och professionell. Rekommenderas!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Sara - Vi ses i området framöver!

Peter J
Trångsund

Väldigt trevlig och proffsig mäklare som alltid hade oss ”kunden” i fokus. Ställde alltid upp och var lyhörd. Rekommenderas varmt

Svar från Victor Samuelsson

Tack så mycket Peter för de fina orden och ett bra samarbete! Nu ska vi hitta nytt boende till er! :)

Johan M
Skogås

Proffsigt och trevligt bemötande från början till slut.

Svar från Victor Samuelsson

Tack Johan för bra samarbete!

Erika H
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Samuelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trångsund Skogås
Trångsund

Victor bemötte oss väldigt bra. Han tog sig tiden att ge oss en privatvisning vilket senare ledde till köp. Vi fick god tid på oss under visningen och han svarade utförligt på våra frågor vilket kändes tryggt för oss då det är vårt första husköp. Generellt fick vi ett jättebra intryck, Victor levde definitivt upp till förväntningarna och bemötandet kändes genuint! Inget negativt att anmärka på alls. 5/5!

Svar från Victor Samuelsson

Tackar ödmjukast för ett fint omdöme och för samarbetet! Välkomna till området! :)

Marcus W
Trångsund

Victor guidade oss genom denna försäljning med yppersta klass trots osäker marknad!

Svar från Victor Samuelsson

Tack så hjärtligt Marcus! Vi ses i området :)

Nicholas H
Stortorp

Samarbetet med Victor förflöt smidigt, och genererade ett resultat som vi är nöjda med i dagens marknad.

Svar från Victor Samuelsson

Tack för omdömet och för samarbetet Nicholas - Hoppas du trivs bra i nya boendet!