Ida Lind

Ida Lind

Ida Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Ida Lind har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Ida Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Lind har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 192 Läs vad Ida Lind

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Carlslund
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jag upplevde Ida som väldigt professionel, påläst och genuint intresserad av sin roll. Jag kände direkt trygg med att ge mig in i en affär med henne som mäklare. Om jag är någongång är i behov av en bostadsmäklare, så är Ida dem första som korsar mina tankar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2022-08-02 Verifierad kund
    Ida har ett mycket vinnande och trovärdigt sätt. Hon har motsvarat alla höga förväntningar jag har på en mäklare. Ida är en superbra mäklare./Ingemar
    2022-07-25 Verifierad kund
    Jag sålde när marknade i princip stod stilla- våren 2022. Ida mötte mig precis där jag var i mina försäljningstankar, hon stod stadigt kvar, lyssnade- väntade in mig som säljare i mina funderingar och tankar kring ett stort beslut i livet, som en bostadsförsäljning kan vara . Ida var en excellent ,pålitlig och mycket kunnig mäklare genom hela bostadsaffären. Jag kände mig hela tiden delaktig! Ida lyckades sälja min lägenhet till ett jätte bra pris, långt över vad jag trodde vi skulle få, när marknaden visade sig vara förändrad. Ida överträffade mina förväntningar på försäljningspriset med hög marginal ,vill jag minst sagt säga! Tack Ida du är så grym! Tack för ett jätte fint samarbete! Tack!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Ida är trevlig, vänlig, flexibel och tydlig. Hon levde upp till mina förväntningar till 100 % som mäklare. Ida är en mäklare som jag skulle återkomma till vid ev framtida lägenhetsaffär.
    • Centralt
    2022-06-11 Verifierad kund
    Professionell, tydlig, engagerad och drivande i försäljningsarbetet.
    Mycket nöjd och rekommenderar starkt.
    • Centralt
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och stressfri.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och snabb på återkoppling.
    Tack för det fina omdömet Georg. Det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen. Ni har verkligen skapat ett drömhem för köparen att kunna trivas i. :) Ida Lind
  • Anna T
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vår upplevelse av mäklaren var fantastiskt! Vi är imponerad av hennes bemötande till oss. Hon var tillgänglig, tydlig och hjälpsam. Jag vill märka att vi fick komma försenat till visningen men hon var jätte snäll och visade lite snabbt på lägenheten. Så vi är tacksamma att vi fick gå igenom denna process med hennes hjälp.
    Jag är så glad över att jag fått hjälpa er att köpa en av de finaste bostäderna på Kavallerigatan. Bostaden passar er perfekt! Nu ser vi fram emot tillträdet. :) /Ida Ida Lind
    2022-05-20 Verifierad kund
    Allt har varit i toppklass.
    Ida har varit så taggad till denna försäljning och hennes bemötande har varit kanon.
    Rekommenderar Ida alla dagar i veckan och vi är jättenöjda med vår försäljning från början till slut
    Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Det ska bli så spännande att få följa ert husbygge nu. Jag förväntar mig en massa uppdateringar. :) /Ida Ida Lind
    • Brunnby Vik
    2022-05-12 Verifierad kund
    Ida var väldigt proffsig, från början till slut.
    Lättsam och mycket trevlig att ha att göra med.
    Kan verkligen rekommendera henne om ni funderar på att sälja
    // Agneta
    Tack så hjärtligt för de fina orden Agneta. Jag kan bara säga desamma om vårt samarbete. Du har varit en exemplarisk säljare och ordnat så fint inför foto och visning av bostaden. Nu får du se till att njuta till fullo av sambolivet. :) Vi ses på tillträdet! /Ida Ida Lind