Ida Lind

Ida Lind

Ida Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Ida Lind har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Ida Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Lind har haft 55 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-06

Läs vad 136 Läs vad Ida Lind

• sålde sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2021-06-25
    Ida gav ett trevligt och proffsigt intryck ifrån första mötet. Hon visade sig ha stor kunskap och kännedom om fastighetsbranschen vilket märktes från första stund. Ida har verkligen lagt ner hela sin själ för att hjälpa och stötta oss under vägen med försäljningen av vår fastighet. Idas arbete med att ta hand om hela försäljningsprocessen motsvarade med råge våra förväntningar. Den kund som har turen att få anlita Ida som mäklare, kan känna sig trygg, Ida har gjort ett fantastiskt jobb! Tack Ida!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Upplands Väsby
    2021-06-22
    Ida har visat stor kunskap inom sitt område, vi har fått hjälp med allt vi behövt i samband med försäljning av lägenheten. Ida har visat Ett stort engagemang och mycket trevligt bemötande.. Vi är mycket nöjda med all hjälp och stöd vi fått av Ida!
    Tack så mycket för det fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er i samband med försäljningen. /Ida Ida Lind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Prästgårdsmarken
    2021-06-22
    Informativ, trevlig och positiv! Allt kändes verkligen bra!
    Va kul att ni känner er nöjda. Det har varit så kul att få hjälpa er att hitta hem till denna pärla till bostad. :)/Ida Ida Lind
    2021-06-16
    Jag köpte vallvägen 2a då var Ida mäklare som sålde till mig. När jag skulle sälja kontakt jag henne.
    Jag är nöjd med resultatet.
    Tack för ett fint samarbete Bibbi och för att jag även fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av bostaden. Jag hoppas du ska trivas superbra med familjen i huset. :) /Ida Ida Lind
  • Shweta S
    2021-06-13
    She is very helpful answering all our questions and clearing our doubts about the property and processes. Ida took an extra step and made our deal vert smooth. She handled the whole things very efficiently despite our language differences.
    Thank you so much for the nice recommendation. It has been so much fun helping you. I hope you enjoy your stay. :) /Ida Ida Lind
    2021-06-11
    Ida var mycket kunnig och professionell i sitt arbete. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Tack för ett väldigt bra samarbete och för ert förtroende att låta mig hjälpa er med bostadsförsäljningen. Nu får ni passa på att njuta av en varm och solig sommar ute på lantstället. /Ida Ida Lind
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • Rosersberg
    2021-06-11
    Vi har sålt och köpt en del fastigheter och Ida är helt klart den bästa mäklaren vi mött på. När man köper sitt första hus är man nog ofta lite nervös inför det stora steget, men Ida fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Hon är noggrann, snabb med att återkoppla, hon har koll och därför känner man sig helt trygg att allt går rätt till, trevlig och glatt bemötande. Kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
    Tack så jättemycket! Jag blir glad över att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en fröjd att få hjälpa er att hitta er lantliga husdröm. Det kommer att bli så bra och det ska bli så spännande att få följa er renoveringsresa. /Ida Ida Lind
    2021-06-01
    Köpt en bostadsrätt. Snabb respons och inga problem. Trevligt bemötande!
    Va roligt att ni är nöjda med mitt jobb och bemötande. Så kul att kunna hjälpa er att hitta hem till en av de finaste 3:orna i föreningen. :) /Ida Ida Lind
    • Bollstanäs
    2021-05-31
    Ida är kunnig, trevlig, inger förtroende och har utmärkt hanterat min lägenhetsförsäljning.

Marianne Andersson
    Tack så hjärtligt för ett väldigt bra samarbete Marianne. Det har varit väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. /Ida Ida Lind
    • Eds Allé
    2021-05-27
    Vi är oerhört nöjda med Ida som mäklare. Hon var under hela processen tillgänglig, lyhörd, pedagogisk & jobbade hela tiden mot att göra alla parter nöjda. Hon har dessutom bra lokalkännedom vilket vi upplevde som ett extra plus!

Vi kommer definitivt sälja med Ida fler gånger & rekommenderar henne starkt!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet. Jag kan bara säga desamma till er och det har varit en fröjd för mig att kunna hjälpa er med försäljningen. Nu ska vi bara se till att vi hittar ert nästa drömboende också :) /Ida Ida Lind