Läs vad 97 Läs vad Ida Lind

• 2020-12-11
    Ida Lind har som mäklare sålt vårt radhus. Ida har på ett tydligt, öppet, sakligt och med entusiasm hanterat hela försäljnings- processen. Vi är mycket nöjda med hennes professionella agerande och vi rekommenderar henne gärna
    Håkan S
    • 126.0 m²
    • Centrala Väsby
    sålde sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack så jätte mycket för ett fint samarbete Håkan och Christina. Det har varit så värdefullt för mig att kunna hjälpa er med försäljningen av ert radhus. Jag hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet, nu när ni blir Modoiter i samband med er nya postadress i Örnsköldsvik :) /Ida

• 2020-12-01
    Ja hej, Mitt namn Mariama och det har varit super bra med Ida. Hon är väldigt trevligt och har en känsla av samanhang och kan hantera olika människor. Hon har mycket kunskap när det gäller fastighet affärer med regler och sånt. Jag är super njöd med Ida.
    Mariama
    Mariama S
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Centrala Väsby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Va roligt att höra att du är nöjd Mariama. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med familj att hitta den perfekta bostaden för er. Jag hoppas ni ska trivas fantastiskt bra!/Ida

• 2020-12-01
    Trevlig och driven mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

* Professionell
    * Initiativrik
    * Flexibel
    * Snabb återkoppling
    Didan Sarok A
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Eds Allé
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack för ett trevligt samarbete Didan och för de fina orden. Det värmer att höra att du känner dig nöjd! /Ida

• 2020-11-12
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande och smidig affär.
    Lars Göran S
    • Centrala Väsby
    Tack för ett bra samarbete! det är alltid kul när försäljningen går snabbt och smidigt till. Det har varit väldigt betydelsefullt för mig att få hjälpa er med försäljningen. /Ida

• 2020-11-12
    Jätte fint och mycket bra jobbat 👍
    Umar M
    • Centrala Väsby
    Det har varit så kul att få hjälpa er att köpa er första bostad! Jag hoppas ni ska trivas superbra i bostaden :). /Ida

• 2020-11-06
    Vi nådde de uppsatta målen. Mäklaren var stöttande och hjälpsam under hela processen.
    Markus E
    • 3.5:a
    • Grimstaby
    Jag vill tacka för den fina rekommendationen och för ett bra samarbete. Det känns så värdefullt för mig att kunna hjälpa dig och din familj till att kunna ta nästa steg i att kunna förverkliga er nästa bostadsdröm. Jag önskar er stort lycka till! /Ida

• 2020-11-02
    Vi har sålt vårt bostadsrättsradhus med Idas hjälp. Hon har varit en klippa! Ida har svarat tålmodigt på min och min mans tusen frågor och hon har jobbat väldigt aktivt för att hitta rätt köpare av vår bostad. Vi är väldigt glada över att det var just Ida som sålde vår bostad och vi kan varmt rekomendera henne!
    Sandra B
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Upplands Väsby
    Tack snälla rara ni för de fina rekommendationerna. Jag är så glad över att ha fått förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Vi har jobbat som ett team och bra samarbeten grundar sig alltid i en bra förståelse och kommunikation parterna emellan och det har vi verkligen haft. Det är jag som ska tacka er! :) /Ida

• 2020-10-28
    Professionell och tydlig. Jag är jättenöjd.
    Francesco C
    • 55.0 m²
    • Runby
    Tack så mycket Francesco för det fina omdömet. Det betyder så mycket för mig att höra att du är nöjd med köpprocessen. Jag hoppas att du ska trivas så bra i bostaden! /Ida

• 2020-10-26
    Ansvarig mäklare vid köp av radhus i Upplands väsby. Fantastiskt professionell. Kunde inte varit mer nöjd.
    Patrik W
    • 146.0 m²
    • Sjukyrkoberget
    köpte sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack snälla! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Huset passar er som handen i handsken och det ska bli så spännande att följa er resa. :) /Ida

• 2020-10-22
    Fantastisk! Duktig och absolut bästa mäklare Vi träffat! Ida är riktig proffs, hon vet 100 vad hon gör och man kan lita på henne!!!
    Hon var tydlig och saklig och gick igonam alla handlingar på ett pedagogiskt sätt! Vi blev alltid bemötta på ett vänligt, korrekt och proffsigt sätt! Nöjda.
    Victoria K
    • 63.0 m²
    • Centrala Väsby
    Tack snälla rara ni för de fina orden. Det har varit så kul och betydelsefullt att få förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Ni har gjort ett superbra jobb själva med att fixa och ordna inför foto och visning. Vilket team vi har varit! Jag hoppas att ni ska hitta er nästa bostadsdröm lika snabbt och smidigt också! :) /Ida

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte