Joackim Möller

Joackim Möller

Joackim Möller är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Joackim Möller har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Joackim Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Joackim Möller har haft 41 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

41 omdömen om Joackim Möller

Sedan starten hos Reco 2022
Liza K
Sålde sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Tångaberg

Joackim är en mycket kompetent, målinriktad och trevlig mäklare som med stort engangemang levererar resultat på en hög nivå. Vi kan varmt rekommendera Joackim för en lyckad affär!

Svar från Joackim Möller

Stort tack! Era ord värmer. Önskar er stort lycka till med ert nya hus och en än gång tack för ert förtroende.

Sara B
Bua

Vi sålde just vårt hus med Joackim som mäklare. Han var intresserad, kunnig och lätttillgänglig. Jag uppskattar verkligen hans enkla sätt och transparenta kommunikation.

Andreas B
Himle

Vi hade Joachim Möller som mäklare. Mycket proffsigt bemötande och fick stort förtroende för han redan första mötet. Svarar snabbt på telefon och Mail. Lyckades sälja vårat hus på under en månad.

Svar från Joackim Möller

Tack Andreas för ert förtroende! Lycka till så ses vi framåt.

Johan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Tvååker

En väldigt trevlig mäklare, som sköte allt jätte bra. Både vid köp av vår nya bostad och till försäljningen av våran gamla lägenhet. Lyckades trots dåliga tider få till en bra affär. Mycket nöjd.

Svar från Joackim Möller

Tack Johan! Lycka till i ert nya hus, kommer passa er perfekt!

Jacob L
Bua

Tydlig och snabb återkoppling under hela försäljningen! Joackim skötte allt precis så som man önskar och det blev en Snabb försäljning.

Svar från Joackim Möller

Tack Jacob och stort tack för ert förtroende och att jag fick hjälpa er!

Astrid Margareta H
Grimeton

Jag har redan svarat på er förra mail

Östen L
Köpte sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Grimeton

vänligt och kunnigt. han gjorde ett bra jobb. helt ok, lite stressad vid skrivningen av kontraktet.

Svar från Joackim Möller

Tack och lycka till i nya huset!

Benjamin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Fick väldigt fint och personligt bemötande av Joackim. Var väldigt tillmötesgående och påläst. Hjälpte mig dessutom att komma i kontakt med flera banker angående bolån, med väldigt kort varsel. Hela bostadsköpet var en smidig affär

Svar från Joackim Möller

Tack Benjamin för din fina bedömning! Lycka till med dina nya äventyr!

Susanne R
Söder

Lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Påläst. Stöttande genom köpprocessen. Proffessionell!

Svar från Joackim Möller

Tack Susanne, kul att vi fick till en affär. Stort lycka till!

Hella Margot Ursula K
Söder

Jag saknade en mera personlig avslutning, några välvalda ord, kanske en liten present som minne av en viktig dag.

Svar från Joackim Möller

Hej Hella Tack för din feedback, vi lämnar alltid en gåva på tillträdesdagen då affären är helt klar. Önskar en en fin jul!