Joackim Möller

Joackim Möller

Joackim Möller är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Joackim Möller har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Joackim Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.7. Joackim Möller har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Joackim Möller

Linnea T
Köpte sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Hunnestad

Joakim är en jättebra mäklare. Han är väldigt informativ, återkopplar väldigt snabbt och är trevlig och lugnt. Joakim har sålt ett hus till oss och säljer även vårt. Har gått igenom allt med oss väldigt grundligt för att vi ska förstår. Är alltid glad och tar sig verkligen tid om man har några frågor eller funderingar. Kan starkt rekommendera

Svar från Joackim Möller

Tack för ditt fina omdöme, det värmer, tack!

Bo N

Joackim har varit professionell och gett bra service genom hela genom hela säljprocessen. Han har snabbt återkopplat och hållet oss uppdaterade. Vi kan varmt rekommendera Joackim som mäklare. Bosse och Sonja

Svar från Joackim Möller

Tack ska ni ha, det har varit ett fint och trevligt samarbete! stort lycka till med ert nya :-)

Marie T
Väröbacka

Arrogant mäklare som "missförstod" när vi bad honom att enbart ta vårt bud med säljaren. Han förstår inte att han enbart skall tala med säljaren trots att vi bad honom om det. vi använde inte ordet dolt bud och då förstår inte han att han skall ta det enbart med säljaren. Trots att vi talades vid i ca 10 minuter och berättade att vi vill att han skulle ta det direkt med säljaren han svarade tom att säljaren inte kommer att vara tillgänglig förrän till kvällen Vi svarade att det är helt ok. Prata med säljaren och återkom...

Svar från Joackim Möller

Hej Vad tråkigt att du upplever det på detta sätt. Jag lägger stor vikt vid att alltid göra mitt bästa och du får gärna kontakta mig direkt om du har frågor kring processen.

Camilla L
Björkäng

Vi är mycket nöjda med både visning och hanterande av vårt husköp. Effektivt och proffsigt!

Svar från Joackim Möller

Tack! roligt att ni är nöjda med mig och ert husköp!

Wolfgang K
Sålde sitt hus med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Björkäng

Förtroende ,kunnig och påläst . Som person och i sin profession .

Svar från Joackim Möller

Tack för ert förtroende och er fina omdöme, det värmer!

Rune B
Ullared

Mycket pålitlig person.Bara att gratulera.

Emilia H
Ullared

Kunnig, serviceminded och trevlig

Ritva T
Tvååker

Han jobbade på bra. Många visningar med bra resultat

Frida B
Varberg

Jättenöjd med allting. Ett proffigt bemötande med personlig känsla!

Svar från Joackim Möller

Hej Frida Stort tack för ditt betyg och omdöme! Stort lycka till med era nya äventyr!

Johan Martin M
Varberg

Proffsig igenom hela processen

Svar från Joackim Möller

Tack Johan och lycka till med huset!