Joackim Möller

Joackim Möller

Joackim Möller är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Varberg

Joackim Möller har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Joackim Möller har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Joackim Möller har haft 53 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

71 omdömen om Joackim Möller

Zemine I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Mycket duktig mäklare rekommenderar starkt till alla som vill sälja, smidig och lätt försäljning.

Jonas T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joackim Möller en del av Svensk Fastighetsförmedling Varberg
Breared

Service av yppersta klass och Joackim gjorde verkligen det lilla extra för att lösa affären, rekommenderas starkt!

Ullabritt M
Centrum

Jättetrevlig! Vi fick in Jocke mitt i pågående försäljning och han skötte den mycket bra. Jag hann aldrig lära känna honom riktigt, kanske lite mer feedback hade varit bra.

Mats M
Centrum

Joackim blev mäklare nr 2, vår mäklare gick på mammaledighet, som vi hade en mkt god kontakt med. Med Joackim han vi aldrig skapa en bra kontakt med. Sina uppgifter sköte han väl. Önskvärt hade varit att vi fått mer feedback.

Hella Margot Ursula K
Söder

Tja… vad tycker jag om Joakim Möller? Honom tycker jag bra om. Joakim gav ett seriöst intryck redan vid första mötet, om jag bortse från den allra första gången när vi kom till Krabbes väg och han var på väg hem, över häcken. Hans handslag kändes tryggt. Han gav raka svar, svarade utan att linda in det med ovidkommande detaljer. Att forcera ett svar, eller att försköna saker, är främmande för honom. Han informerade oss löpande och gav råd. Vid visningen håller han sig i bakgrunden och låter besökaren orientera sig själv...

Svar från Joackim Möller

Goa Hella! stort tack för din oerhört fina rekommendation! Det har varit kul och hedrande att få hjälpa till med er bostadsaffär. Vi ses och hörs!

Lars P
Söder

Var inte med vid köp. Fullmakt.

Per-Olof Erling A
Söder

Mycket professionell och effektiv i sitt arbete. Förmedlade en god kontakt för styling. Han är också mycket trevlig som person. Man känner sig trygg med honom som mäklare; både som säljare och köpare. Min fru, som är mera verbal, har skickat en utförligare text.

Svar från Joackim Möller

Tack för er fina rekommendation, det värmer! Kul att få hjälpa er och vi ses längre fram.

Lars P
Söder

Korrekt sympatisk lugn och trevlig. Perfekt i ett läge där det handlar om ett stort tillfälle i livet som att köpa sälja eller både och. Som att köpa för oss.

Lisbeth K
Centrum

Eftersom det blev en mycket snabb affär, så har vi inte haft så mycket kontakt. Jag tycker att han var en trevlig person och jag fick den informationen jag behövde för att genomföra affären. Jag är mycket glad för min lägenhet

Svar från Joackim Möller

Hej Lisbeth Kul när allt faller på plats! kommer bli kanon detta!

Wiviann Ö
Centrum

Väldigt engagerad och enkel med stor kunskap.

Svar från Joackim Möller

Hej Wiviann Tack för din rekommendation och ett fint samarbete!