Helge Winberg

Helge Winberg

Helge Winberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Helge Winberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-03. Helge Winberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.8. Helge Winberg har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 29 Läs vad Helge Winberg

• sålde sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-05-28 Verifierad kund
    Helge är en yrkesskicklig mäklare som agerar påläst, pålitligt och diplomatiskt. Vi valde Helge efter att ha träffat tio mäklare och bett dem komma med utlåtanden om vår unika fastighet. De skriftliga offerterna sållades av samtliga delägare som skulle välja den mest trovärdige mäklaren utifrån mäklarnas hypoteser kring försäljningen, målgrupp, tidsramar och realistisk acceptpris. Försäljningen förbereddes och planerades i flera steg tillsammans med Helge. Helge hanterade de olika ägarnas önskemål skickligt under hela processen. Därtill lyckades han i en historiskt volatil marknadssituation lugnt och tryggt balansera affären i hamn inom utsatt tid och till ett pris som alla delägare kände sig mycket nöjda med.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra
    Höga, bra
    Lugn, metodisk, tålmodig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande, både vid en tidigare budgivning och i samband med det senare köpet. Omsorgsfull och kunnig. Dessutom flexibel -- ordnade förvisning på det andra objektet.

En liten invändning: underlagen i samband med överlåtelsen kunde vi gärna ha fått lite tidigare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Rindö
    2022-05-21 Verifierad kund
    Lugn vänlig saklig och
    lyssnande, vilket jag tycker är viktigt att lyssna på ”köparens” frågor
    Tillmötesgående med information
    samt att skicka ev frågor vidare för djupare inf.
    Detta är min sammanfattning
    Med vänlig hälsning,
    Elisabeth Henning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Stadskärnan
    2022-04-13 Verifierad kund
    Helge är förtroendeingivande, effektiv och har ett gott och respektfullt bemötande. Fixade vår försäljning på rekordtid!
    2022-03-06 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Helge.
    Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    2022-02-21 Verifierad kund
    Denna förfrågan är för tidigt ställd eftersom köpet inte är genomfört ännu. Helge gav ett väldigt sympatiskt intryck vid visningen av lägenheten.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Helge var mycket proffsig och tillgänglig genom hela processen. Helge känns påläst och kunnig över ett område även utanför själva försäljningen, såsom byggregler, fastigheters konstruktioner & juridik kopplat till detta.

Rekommenderas starkt.

Viktor
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och tydlig i hela processen. Skulle absolut anlita Helge igen och rekommenderar varmt andra att göra detsamma.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande, ordning och reda på alla handlingar.