Jenny Wåhlin

Jenny Wåhlin

Jenny Wåhlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Jenny Wåhlin har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Jenny Wåhlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Wåhlin har haft 7 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

11 omdömen om Jenny Wåhlin

Julianna O
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Wåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Torpsbruk

Mycket proffsig och lättillgänglig. Hon har skött sitt åtagande på ett föredömligt sätt.

Svar från Jenny Wåhlin

Tackar ödmjukast för de fina orden och för förtroendet.

Eva U
Torpsbruk

Jag tycker det har gått ypperligt bra med kommunikationen vi haft som säljare med mäklaren Jennie. W. Hon har varit tydlig med vad vi behövde göra inför försäljningen av vår fastighet, vad som varit bäst för oss som säljare. Hon har givit oss löpande information i förloppet vilket skapat trygghet och förtroende mellan parterna. För mig som förstagångssäljare har hon verkligen tagit udden av all stress och oro.

Svar från Jenny Wåhlin

Underbar läsning, tack Eva, det har varit ett rent nöje att ha hand om försäljningen av lilla gula huset i Kornhagen.

Hampus R
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Torpsbruk

Gott bemötande. Tog sig tid att visa huset utefter mitt schema, vilket uppskattades mycket. Tog sig tid att undersöka kring de frågor jag hade om tomtgränser osv som inte var helt tydligt från början. Stor kompetens kring fastighetens skick. Verkar ha god koll på besiktningsunderlaget.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack Hampus för de fina orden, lycka till i nya huset.

Jonas R
Växjö Högstorp

Kunnig, engagerad och väldigt bra på att ha en tät dialog med köpare

Svar från Jenny Wåhlin

Tack Jonas, tackar ödmjukast. Det har varit ett rent nöje.

Mats S
Ljungby

Lyhörd proffsig snabba ryck trevlig kan rekommendera henne

Svar från Jenny Wåhlin

Tack snälla Mats för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att få sälja ditt hus.

Gustav L
Ljungby

Kunnig och lyhörd person som man snabbt får förtroende för!

Svar från Jenny Wåhlin

Tackar ödmjukast för de fina orden.

Emil N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Wåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Agunnaryd

Varit hur nöjd som helst med Jenny som mäklare!

Svar från Jenny Wåhlin

Tack för de fina orden och för förtroendet. Lycka till i blekinge.

Solbritt Kerstin Viola K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Wåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Agunnaryd

Jenny är en positiv o påläst person. Hon är en god lyssnare. En suverän mäklare. Hon får en att känna sig viktig o betydelsefull.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack snälla för de fina orden, hoppas vi ses snart igen.

Dödsbodelägare Mats Olof D
Ljungby

Mycket tillmötesgående och professionell.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack för de fina orden och tack för förtroendet att sälja er fastighet.

Magnus B
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wåhlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Ljungby

Mycket tillmötesgående. Ordnade visning på mycket bra sätt. Hörde av sig och svarade på sms även om arbetsdagen borde varit slut.