Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ljungby!

Här på orten Ljungby i Kronobergs län finns vi mäklare för att hjälpa dig genom bostadsaffären, från början till slut. Över 80 års erfarenhet och Sveriges största mäklarkedja säger något om vår kompetens.

Vi strävar alltid efter att du som kund ska få det bästa möjliga boendet. Vare sig det är en försäljning, ett köp, en värdering eller kanske bara några tankar du vill bolla med oss finns vi här. Vi kan området i detalj - och vet precis var du hittar köpare och säljare.

Läs vad 49 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ljungby 2

• sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-06-16
    Hon var mycket trevlig, effektiv och kunnig på sitt område
    • Tjureda
    2021-06-11
    Bra bemötande.
    Trevlig men tydlig vilket är viktigt om man själv känner sig osäker.
    Försäljningen gick snabbt, smidigt och enkelt.
    Flexibel och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Tjureda
    2021-06-10
    Rebecka var väldigt vardagligt som gjorde att man kände sej bekväm och att det inte fanns några dumma frågor. Hon var/är väldigt lätt att ha att göra med och det känns bra ifall det skulle uppstå några funderingar att man kan vända sej till henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-06-04
    Mycket engagerad mäklare, rekommenderas!
    • Ör
    2021-06-03
    Fick hjälp med försäljning av sommarstugan.
    Trevlig och kunnig mäklare.
  • Paula K
    2021-05-30
    Proffsigt bemötande och kunnig vid vår fösäljning av vår bostad
    2021-05-27
    Sambon och jag köpte ett hus i en mindre ort.
    Mäklaren har varit trevlig och tillmötesgående.
    Jag visste inte vad jag kunde förvänta mig av en mäklare men är väldigt nöjd med hur det blev.
    2021-05-27
    Allt har gått smidigt med vårt husköp, Rebecca har skött allt utan anmärkning och har hjälpt oss med våra frågor och svarat snabbt på mejl. Toppen!
    2021-03-30
    Villa i Lammhult.
    Trevligt och informativt bemötande. Snabba svar på frågor. Påläst, kunnig, professionell.
    Inga förväntningar som uteblev.
    • Moheda
    2021-03-27
    Vid försäljning av vår villa i Moheda uppträdde Rebecca både intresserat och engagerat i all kommunikation. Försäljningen gick snabbt och effektivt.
    2021-03-23
    Bra och trevlig mäklare. Snabb och tät kontakt. Rekommenderas varmt!
    2021-03-16
    Kompetent och kundorienterad. Köpt hus. Visning på helger var alltid möjlig att ordna.

Anlitat även mäklaren i fråga för försäljning av min nuvarande bostad - detta tror jag talar för sig själv.
    2021-02-02
    Jag har sålt min fastighet, och det känns bra att ha någon som vet hur det fungerar vid försäljning.
    2021-01-11
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande av mäklaren!
    Levde upp till alla förväntningar.
    Mycket professionell och informativ.
    2020-12-30
    I sold a house Rebecca helped me a lot she wss very flexible and her estimation was exactly right Im very pleased with her.
  • Ivan S
    skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2020-12-25
    Trevlig och väldigt välkomnande. Snabb på att svara vid frågor och väldigt aktiv och kunnig!
    • Klavreström
    2020-12-05
    In my opinion she was very profesional and nice.
    It was fantastic that she could sold faster the house. I am very happy with her services.
    2020-11-07
    Villa
    Jätte bra bemötande.
    Svarade på alla frågor och tog reda på de hon inte visste.

Kanon, jätte smidig affär
    2020-10-06
    Perfekt ❤️❤️❤️ Svarar alltid hör av sig hon hittar lösningar pigg och glad vet vad man vill envis arbetsam bjuder på sig själv ärlig kanon bemötande lyhörd ja perfekt som mäklare tycker både ja och min kille hjälp oss att köpa hus trots hinder på vägen
    2020-08-19
    The broker was very responsive and kind. She was of great help.

Thank you!
    2020-08-10
    Vi sålde vår villa på landet. Eftersom jag, Ulla, är sjuk i cancer så ville vi att det skulle gå så snabbt som möjligt.
    Rebecca och Erik Persson besökte oss ett par dagar senare efter att vi tagit kontakt och gav oss utförlig information hur det skulle gå till. Några dagar senare kom fotografen och tog fantastiska foto och knappt en vecka efter det fanns det ute på hemsidan. Ca 14 dagar efter fick vi bud på huset och ett motbud från oss accepterades. Det hann inte komma på Hemnet och vi slapp visningsdagar, då jag ganska ofta är sängliggande.
    Så nu med facit I hand så finns det absolut inget att klaga på, utan Rebecca gick oss till mötes till 100 %. Hon skötte alla papper, snabb försäljning och var otroligt vänlig. Rekommenderar Rebecca på det bestämdaste.
    2020-08-03
    jag har köpt ett litet hus. Jag tycker att Rebecca är trevlig tillmötesgående fast jag hade lite svårt att bestämma mig i början. men allt blev bra till slut. Kommer absolut rekommendera Rebecca om någon frågar mig om råd.
    2020-07-23
    Köpt en villa i Rottne. Mötet var jättebra och fick svar på frågor man hade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Så är mycket nöjd med hela affären.
    2020-06-30
    Jag är i farten att köpa en bostadsrätt samt även sälja en. Mäklaren var mycket trevlig och artig och jag känner att jag blev bra bemött. Jag hoppas såklart att förväntningarna har infriats när köpet och säljandet är klart. Men än så länge har hon levt upp till dem 😃 Jag skulle absolut rekommendera Rebecca och Svensk Fastighetsförmedling!
    2020-06-30
    Köpt en bostadsrätt i Växjö och upplever att vi blev väl bemött på visningen.
    Vi kände att vi kunde titta en lång stund utan att bli stressade tidsmässigt.
    Vi fick svar på de funderingar vi hade vid visningen. Även god service vid kontraktsskrivningen. Vi har också fått god hjälp via e-post.
    Mycket bra upplevelse vid köpet.
    Hälsningar
    Linda
    2020-06-10
    Rebecca har ett lugnt och trevligt bemötande som inger trygghet i samband med såväl försäljning som köp av bostad.
    2020-06-10
    Rebecca är otroligt mötesgående och trevlig. Kan ge min högsta rekommendationer.
    2020-05-01
    En väldigt trevlig och professionell mäklare. Bara bra och vi kände oss trygga i samband med köp av vårt fina hus.
    2020-04-30
    - Tydlig i sin kommunikation
    - Snabb och tillgänglig
    - Kunnig och trygg
    2020-03-17
    En engagerad och tillmötesgående mäklare med högt kundfokus. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl.
  • Maria S
    2020-02-27
    Informativ och lättsam Mäklare som enkelt lotsade oss igenom affären av Vildäng .
  • Jeanette C
    2020-02-25
    Sålt mitt hus med skrivuppdrag via Rebecca, samt varudeklarerat.
    Väldigt smidig hantering, förberedd, kunnig och trevligt bemötande!
    2020-02-21
    Vi har köpt ett nybyggt radhus i Växjö.
    Mäklaren har verkligen uppfyllt alla förväntningar. Ställt upp alla tider på dygnet och med snabba och korrekta svar på alla våra frågor.
    Väldigt nöjda med verkligen allt!
  • Jenni A
    2020-02-21
    Rebecca var ansvarig mäklare för det hus som vi köpt inne i Växjö. Hon var mycket tillmötesgående och professionell i sitt bemötande och hjälpte till med de frågor som vi hade under vägen. Vi fick komma på flera visningar och hon tog reda på det som vi hade frågor kring och skötte kommunikationen mellan oss och säljaren på ett jättebra sätt.
  • Jenni A
    2020-02-21
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt hus som ligger strax utanför Växjö och skötte detta mycket professionellt. Hon var snabb på återkoppling, alltid glad och trevlig och var mycket hjälpsam i de frågor som uppstod. Hon tog sig tid att förklara hur processen skulle gå till och var mycket tillmötesgående och anpassade affären utifrån våra önskemål och möjligheter.
    2020-02-12
    Äldre villa i Braås med renoveringsbehov
    2020-01-07
    Bra och professionellt bemötande. Påläst och förberedd vid möten.
    Rekommenders varmt...
    • Eneryda
    2019-12-12
    From the beginning Rebecca was very helpful, she helped with the translations, answerered emails promptly and concisely....she is very professional and understanding, a big credit to tour agency
  • sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2019-10-22
    Professionellt hanterat. En ganska långdragen försäljningsprocess som skapade oro hos oss som säljare där våran mäklare trodde på potentialen och i slutändan visade det sig korrekt.

Tummen upp.
    2019-10-15
    Rebecca gav ett professionellt intryck från första visningen till att kontraktet skrevs på när vi köpte vårt nya hus. Hon var snabb på att svara och hjälpa till, och vi kände oss trygga och väl omhändertagna. Väldigt trevlig och lättsam!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2019-04-10
    Sålde lägenhet i Älmhult med Jeanies hjälp. Väldigt engagerad och hjälpsam.
    Hej Peter, Tack för dina rader. Hälsning Jeanie Jeanie Wehlin
  • Helen L
    • Ljungby
    2019-03-28
    Hej ! Jag har sålt min familjevilla i Ljungby.
    Jeanie Wehlin är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt. Helt imponerad över hennes kunskap och drivkraft bästa mäklaren . Tack Jeanie😊🙏😊
    2019-02-09
    Mycket proffessionell och trevlig! Snabb och bra återkoppling. Kunnig och väl insatt i fastigheten. Rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2019-01-12
    Vid visat intresse, uppföljning samt köp av villa, så blev jag bemött väldigt trevligt. Jeanie hade goda kunskaper och var väl insatt i objektet. Samt så hade hon en mycket bra attityd. Helt enkelt lätt att tycka om :-)
    Hej Morgan, Tack för rekommendationen. Hälsning Jeanie Wehlin Jeanie Wehlin
    2018-10-18
    Tycker att mäklarens bemötande vara bra, tog sig tid. Hörde direkt av sinom det var något. Gav bra tips inför visningen, styling.
    Hej Malin. Tack för dina rader. Trevlig helg. Hälsning Jeanie Jeanie Wehlin
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
    2018-02-17
    Vänligt bemötande , har upplevt hårt arbete å engagemang
  • Lars E
    skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2018-01-26
    Jag tycker att det är en mycket duktig och trevlig mäklare all heder denna person.
    Tack för ditt svar. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jeanie Wehlin
    2017-09-06
    Vi är mycket nöjda. Vi fick ett gott intryck från början och kände oss trygga i vårt livs största affär. Mäklaren kändes väldigt kunnig och vi rekommenderar henne till alla.
    Hej Loie och Carina, Tack för ert svar. Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hälsning Jeanie Jeanie Wehlin