Alla kategorier Mäklare Kronoberg Ljungby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Drottninggatan 23, 341 36 Ljungby — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ljungby!

Här på orten Ljungby i Kronobergs län finns vi mäklare för att hjälpa dig genom bostadsaffären, från början till slut. Över 80 års erfarenhet och Sveriges största mäklarkedja säger något om vår kompetens.

Vi strävar alltid efter att du som kund ska få det bästa möjliga boendet. Vare sig det är en försäljning, ett köp, en värdering eller kanske bara några tankar du vill bolla med oss finns vi här. Vi kan området i detalj - och vet precis var du hittar köpare och säljare.

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

• Malin C skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Tycker att mäklarens bemötande vara bra, tog sig tid. Hörde direkt av sinom det var något. Gav bra tips inför visningen, styling. Läs mer
    2018-10-19 Jeanie W svarar Malin C
    Hej Malin. Tack för dina rader.
    Trevlig helg. Hälsning Jeanie
  • Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
    Vänligt bemötande , har upplevt hårt arbete å engagemang Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Jag tycker att det är en mycket duktig och trevlig mäklare all heder denna person. Läs mer
    2018-01-31 Jeanie W svarar Lars E
    Tack för ditt svar. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Loie och Carina K skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Vi är mycket nöjda. Vi fick ett gott intryck från början och kände oss trygga i vårt livs största affär. Mäklaren kändes väldigt kunnig och vi rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2017-09-15 Jeanie W svarar Loie och Carina K
    Hej Loie och Carina,