Rebecca Birgersson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Rebecca Birgersson

• Mariana G sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-19

- Mycket pålitlig och professionell
    - Tydlig i sin kommunikation
    - Snabb och tillgänglig
    - Kunnig och trygg Läs mer
  • Jimmy H köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-17

Rottne
    En engagerad och tillmötesgående mäklare med högt kundfokus. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl. Läs mer
  • Maria S
    Maria S köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-27

Växjö
    Informativ och lättsam Mäklare som enkelt lotsade oss igenom affären av Vildäng . Läs mer
  • Jeanette C
    Jeanette C sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-25

Rottne
    Sålt mitt hus med skrivuppdrag via Rebecca, samt varudeklarerat.
    Väldigt smidig hantering, förberedd, kunnig och trevligt bemötande! Läs mer
  • Andreas E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Växjö
    Vi har köpt ett nybyggt radhus i Växjö.
    Mäklaren har verkligen uppfyllt alla förväntningar. Ställt upp alla tider på dygnet och med snabba och korrekta svar på alla våra frågor.
    Väldigt nöjda med verkligen allt! Läs mer
  • Jenni A
    Jenni A sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Växjö
    Rebecca var ansvarig mäklare för det hus som vi köpt inne i Växjö. Hon var mycket tillmötesgående och professionell i sitt bemötande och hjälpte till med de frågor som vi hade under vägen. Vi fick komma på flera visningar och hon tog reda på det som vi hade frågor kring och skötte kommunikationen mellan oss och säljaren på ett jättebra sätt. Läs mer
  • Jenni A
    Jenni A köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Växjö
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt hus som ligger strax utanför Växjö och skötte detta mycket professionellt. Hon var snabb på återkoppling, alltid glad och trevlig och var mycket hjälpsam i de frågor som uppstod. Hon tog sig tid att förklara hur processen skulle gå till och var mycket tillmötesgående och anpassade affären utifrån våra önskemål och möjligheter. Läs mer
  • Ulla S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-12

Braås
    Äldre villa i Braås med renoveringsbehov Läs mer
  • Helena T sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-07

Rottne
    Bra och professionellt bemötande. Påläst och förberedd vid möten.
    Rekommenders varmt... Läs mer
  • Julian Mark W köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-12-12

Eneryda
    From the beginning Rebecca was very helpful, she helped with the translations, answerered emails promptly and concisely....she is very professional and understanding, a big credit to tour agency Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå