Rebecca Birgersson
Registrerad mäklare sedan 2019-04-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 17 Läs vad Rebecca Birgersson

• Jonas D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-30

Växjö
    Jag är i farten att köpa en bostadsrätt samt även sälja en. Mäklaren var mycket trevlig och artig och jag känner att jag blev bra bemött. Jag hoppas såklart att förväntningarna har infriats när köpet och säljandet är klart. Men än så länge har hon levt upp till dem 😃 Jag skulle absolut rekommendera Rebecca och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Linda H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-30

Växjö
    Köpt en bostadsrätt i Växjö och upplever att vi blev väl bemött på visningen.
    Vi kände att vi kunde titta en lång stund utan att bli stressade tidsmässigt.
    Vi fick svar på de funderingar vi hade vid visningen. Även god service vid kontraktsskrivningen. Vi har också fått god hjälp via e-post.
    Mycket bra upplevelse vid köpet.
    Hälsningar
    Linda Läs mer
  • Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-10

Växjö
    Rebecca har ett lugnt och trevligt bemötande som inger trygghet i samband med såväl försäljning som köp av bostad. Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-10

Växjö
    Rebecca är otroligt mötesgående och trevlig. Kan ge min högsta rekommendationer. Läs mer
  • Helen J köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-01

Lammhult
    En väldigt trevlig och professionell mäklare. Bara bra och vi kände oss trygga i samband med köp av vårt fina hus. Läs mer
  • Christina Å sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-30

Lammhult
    Sålde vår villa.
    Vänligt bemötande. Läs mer
  • Mariana G sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-19

- Mycket pålitlig och professionell
    - Tydlig i sin kommunikation
    - Snabb och tillgänglig
    - Kunnig och trygg Läs mer
  • Jimmy H köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-17

Rottne
    En engagerad och tillmötesgående mäklare med högt kundfokus. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl. Läs mer
  • Maria S
    Maria S köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-27

Växjö
    Informativ och lättsam Mäklare som enkelt lotsade oss igenom affären av Vildäng . Läs mer
  • Jeanette C
    Jeanette C sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-25

Rottne
    Sålt mitt hus med skrivuppdrag via Rebecca, samt varudeklarerat.
    Väldigt smidig hantering, förberedd, kunnig och trevligt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå