Rebecca Birgersson

Rebecca Birgersson

Rebecca Birgersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Rebecca Birgersson har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Rebecca Birgersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Birgersson har haft 29 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 23 Läs vad Rebecca Birgersson

• 2020-11-07
    Villa Jätte bra bemötande. Svarade på alla frågor och tog reda på de hon inte visste. Kanon, jätte smidig affär
    Patrik W
    • 139.0 m²
    • Lammhult
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-10-06
    Perfekt ❤️❤️❤️ Svarar alltid hör av sig hon hittar lösningar pigg och glad vet vad man vill envis arbetsam bjuder på sig själv ärlig kanon bemötande lyhörd ja perfekt som mäklare tycker både ja och min kille hjälp oss att köpa hus trots hinder på vägen
    Anna H
    • 73.0 m²
  • 2020-08-19
    The broker was very responsive and kind. She was of great help. Thank you!
    Lucas F
    • 135.0 m²
    • Älmhult
  • 2020-08-10
    Vi sålde vår villa på landet. Eftersom jag, Ulla, är sjuk i cancer så ville vi att det skulle gå så snabbt som möjligt. Rebecca och Erik Persson besökte oss ett par dagar senare efter att vi tagit kontakt och gav oss utförlig information hur det skulle gå till. Några dagar senare kom fotografen och tog fantastiska foto och knappt en vecka efter det fanns det ute på hemsidan. Ca 14 dagar efter fick vi bud på huset och ett motbud från oss accepterades. Det hann inte komma på Hemnet och vi slapp visningsdagar, då jag ganska ofta är sängliggande. Så nu med facit I hand så finns det absolut inget att klaga på, utan Rebecca gick oss till mötes till 100 %. Hon skötte alla papper, snabb försäljning och var otroligt vänlig. Rekommenderar Rebecca på det bestämdaste.
    Ulla C
    • 85.0 m²
    • Braås
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-08-03
    jag har köpt ett litet hus. Jag tycker att Rebecca är trevlig tillmötesgående fast jag hade lite svårt att bestämma mig i början. men allt blev bra till slut. Kommer absolut rekommendera Rebecca om någon frågar mig om råd.
    Hans C
    • 90.0 m²
  • 2020-07-23
    Köpt en villa i Rottne. Mötet var jättebra och fick svar på frågor man hade. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Så är mycket nöjd med hela affären.
    Johanna J
    • 185.0 m²
    • Rottne
  • 2020-06-30
    Jag är i farten att köpa en bostadsrätt samt även sälja en. Mäklaren var mycket trevlig och artig och jag känner att jag blev bra bemött. Jag hoppas såklart att förväntningarna har infriats när köpet och säljandet är klart. Men än så länge har hon levt upp till dem 😃 Jag skulle absolut rekommendera Rebecca och Svensk Fastighetsförmedling!
    Jonas D
    • 86.0 m²
    • Växjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-06-30
    Köpt en bostadsrätt i Växjö och upplever att vi blev väl bemött på visningen. Vi kände att vi kunde titta en lång stund utan att bli stressade tidsmässigt. Vi fick svar på de funderingar vi hade vid visningen. Även god service vid kontraktsskrivningen. Vi har också fått god hjälp via e-post. Mycket bra upplevelse vid köpet. Hälsningar Linda
    Linda H
    • 86.0 m²
  • 2020-06-10
    Rebecca har ett lugnt och trevligt bemötande som inger trygghet i samband med såväl försäljning som köp av bostad.
    Amanda S
    • 103.5 m²
  • 2020-06-10
    Rebecca är otroligt mötesgående och trevlig. Kan ge min högsta rekommendationer.
    Daniel S
    • 103.5 m²
    • Växjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte