Jenny Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2001-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 73 Läs vad Jenny Kjellsson

• Batool A sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-31

Växjö
    Hon har varit en bra och hjälpfull person för oss. Läs mer
  • Andrea K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-23

2:a
    Växjö Centrum
    Jag köpte en bostad på 2 RoK i centrala Växjö och fick hjälp av Jenny Kjellsson och Johannes Stynsberg på Svensk Fastighetsförmedling.

Fick ett gott och professionellt bemötande av båda två från första kontakt med dem.

Jag hade höga förväntningar på dem och de uppfyllde dem med bravur.

Inför framtid kontakt med en mäklare kommer jag definitivt att kontakta någon utav dem. Läs mer
  • Sigrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-12

4:a
    Kampen
    Positiv tjänstvilligt bemötande. Flexibel och stödjande.
    Tack Läs mer
  • Hanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-06

5:a
    Växjö
    Jenny var väldigt professionell, hjälpsam och noggrann och vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär Läs mer
  • Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-04

5:a
    Växjö
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jenny. Jenny var väldigt noggrann och professionell genom hela processen och vi är väldigt nöjda med vår bostadsaffär! Läs mer
  • Mikael L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-24

Furuby
    Inget extra , men verkar funka Läs mer
  • Johan C sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-16

Vallen
    Sålde min bostadsrätt och Jenny var alldeles lysande! Bästa mäklaren jag någonsin varit i kontakt med! Läs mer
  • Nils-erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-12

Växjö Söder
    Köpt och sålt lägenheter.Har mött ett positivt bemötande och upplevde inga problem vid affärerna. Läs mer
  • Ruth T sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-26

Växjö Centrum
    Jag, Bibbi, är dotter till Ruth och det är hennes lgh som Jenny har sålt.
    Jenny är duktig och sålde lgh innan den officiella visningen. Hon har stor kännedom om den föreningen där mammas lgh ligger och det är ju en stor fördel. Läs mer
  • Ing-britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-24

Gamla Norr
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var toppen,hjälpte oss att tänka. Mjuk och glad och vänlig! Ger henne en stor eloge 🌹🌹🌹 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå