Jenny Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 65 Läs vad Jenny Kjellsson

• Ruth T sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-26

Växjö Centrum
    Jag, Bibbi, är dotter till Ruth och det är hennes lgh som Jenny har sålt.
    Jenny är duktig och sålde lgh innan den officiella visningen. Hon har stor kännedom om den föreningen där mammas lgh ligger och det är ju en stor fördel. Läs mer
  • Ing-britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-24

Gamla Norr
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var toppen,hjälpte oss att tänka. Mjuk och glad och vänlig! Ger henne en stor eloge 🌹🌹🌹 Läs mer
  • Martin S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-23

Gamla Norr
    Köpt en bostadsrätt på 3 rum + kök. Blev bra bemött av Jenny Kjellsson, duktig och serviceinriktad! Trevlig och kunnig. Läs mer
  • Ingela R sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-11

Växjö Teleborg
    Jag sålde min lägenhet. Jenny bemötte mig mycket positivt och affärsmässigt.
    Mina förväntningar infriades hyfsat, priset blev lite lägre än begärt. Men jag är ändå nöjd, då jag slapp ovisshet. Läs mer
  • Theodor G
    Theodor G köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-18

Växjö Centrum
    Köpt en lägenhet och fungerat väldigt bra. Mycket trevlig o hjälpsam mäklare Läs mer
  • Leif N köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-12-30

Växjö
    Köpt en bostadsrätt.
    Flerårig kontakt med denna mäklare gällande att hitta ett bra objekt för våra behov.
    Bra med förhandsvisning som gav resultat! Läs mer
  • Jonas M köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-08

Växjö
    Köpt en fyra på öster på 88kvm Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-06

Växjö Teleborg
    Har sålt en bostadsrätt. Jenny var trevlig, lätt att arbeta med och svarar snabbt på frågor.

Upplever dock att hon försökte göra en bättre affär för köparen än för oss som säljare vilket vi upplevde lite märkligt. Vi blev rekommenderade att sälja på lägre nivåer än vad slutpriset till slut blev. Kanske var Jenny extra försiktig då marknaden är lite svajig just nu men som säljare vill man givetvis få så mycket som möjligt för fastigheten man säljer. Läs mer
  • Joel L köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-10-22

En mycket kompetent och trevligt mäklaren. Kan varmt rekommendera Jenny Läs mer
  • Hannah F sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-10-09

Norr
    Smidigt, enkelt, energifull, engagemang, informativ och uppfyller förväntningarna vi satte innan försäljningen :) Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå