Jenny Kjellsson

Jenny Kjellsson

Jenny Kjellsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Jenny Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Jenny Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Kjellsson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

171 omdömen om Jenny Kjellsson

Fredrik J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Vikaholm

En helt underbar mäklare!! Lugn och trygg och saklig och noggrann 👍🕺 Snabba svar och tillgänglig när man vill ha tag på henne. Vi är väldigt glada och nöjda med Jenny Mvh fidde

Siv Ing-Marie K
Växjö Hovshaga

Väldigt trevlig och tillmötesgående när det gällde våra önskemål ang t ex betänketid för beslut om bostaden och i övrigt hjälpsam på alla sätt!

Martin V
Växjö Vikaholm

Blev bra bemött. Jenny verkade påläst om lägenheten och svarade på de frågor jag hade.

Samim Y
Dalbo

Mycket bra mäklare, trevligt och hjälpsam

Karl F
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Hovshaga

Jenny var varm och välkomnande! Kommunikationen gick utmärkt och hon uppträdde genomgående professionellt.

Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Hovshaga

Trevlig, kunnig och lätt att få kontakt med

Camilla W
Växjö Centrum

Bra bemötande, servicemind, ärlighet.

Rebecka W
Växjö Centrum

Väldigt trevlig mäklare med ett varmt bemötande som också känns ärligt.

Erik H
Växjö Centrum

Flexibel och proffsig. Överträffade mina förväntningar och fick till en snabb och smidig affär. Rekommenderar!

Jonathan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Centrum

Mycket kunnig och lätt att ha och göra med. Hon jobbade hårt och avslutade affären snabbt och med bra resultat. Vi är mycket nöjda!