Jenny Kjellsson

Jenny Kjellsson

Jenny Kjellsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Jenny Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2001-07. Jenny Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 182 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Kjellsson har haft 11 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

182 omdömen om Jenny Kjellsson

Mark M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Hovshaga

Profesionellt bemötande och höll oss informerade under hela processen. Rrekommenderas starkt!!

Linnea J
Växjö

Trevlig och tillmötesgående, snabba svar vid kontakt.

Magnus R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Proffsig och engagerad med tålamod

Stefan H
Växjö

Jenny är väl insatt i marknaden och hennes erfarenhet för att få till en affär är stor. Jag uppfattar Jenny som professionell, lyhörd och drivande. Bra egenskaper för en mäklare. Utöver detta är hon även trevlig och positiv. Jag kan varmt rekommendera Jenny. / Stefan H

Marcus G
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Rottne

Proffesionell, kunnig och hjälpsam.

Andrée B
Norrhult

Vi blev väldigt väl bemötta av Jenny, vi kunde i lugn och ro titta på objektet två gånger på samma helg. De frågor vi hade kunde antingen hon eller säljaren besvara som hon hade kontakt med medan vi var där. Köpet gick väldigt smidigt och vi är jättenöjda.

Sofia W
Långarör

Engagerad och god kommunikation till oss som kunder.

Fredrik K
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Jenny är en otroligt bra mäklare som ställer upp och hjälper till! Mycket professionell i sitt yrke och kan varmt rekommendera Jenny Kjelsson!

Victor G
Växjö Teleborg

Professionell och målinriktad mäklare

Sari J
Alstermo

Fint bemötande och duktig på att lyssna in. Tillmötesgående och hjälpsam