Johan Florå
Registrerad mäklare sedan 2010-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 130 Läs vad Johan Florå

• Per L sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-08-12

Växjö Väster
    Serviceminded, kompetent och proffsig Läs mer
  • Cassandra K sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-16

Norrhult
    Sålde vårt hus med Johan som mäklare. Johan är trevlig, kompetent och lyhörd. Vi köpte bostaden där Johan även var mäklare så det kändes självklart att vi skulle sälja via honom då vi kände vid köpet oss väldigt bra bemötta.
    Väldigt nöjd över att vi valde honom denna gången. Läs mer
  • Victoria J köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-12

Ingelstad
    Mindre gård har köpts innan visning. Snabb, informativ och tillmötesgående försäljning. Har uppfattat dialogen mellan både säljare och mäklare, samt köpare och mäklare, som god. Tider hölls och vi som köpare kände oss trygga i vår affär. Extra plus att vi som köpare kunde medverka vid besiktning. Läs mer
  • Kurt W sålde sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-08

Ingelstad
    Hej
    Johan har givit ett gediget och kunnigt intryck och snabbt bemötande.
    Motsvarar med råge förväntningar och
    Samarbetskrav.
    Mvh Kurt Wirland Läs mer
  • Caroline A köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-01

Lenhovda
    Köpt enplans villa med källare.

Säljaren visade huset och träffade bara mäklaren en gång och det var bra möte. Läs mer
  • Conny S sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-01

Åseda
    mycket bra bemötande i de ärenden/uppgifter jag/vi bad om. Läs mer
  • Eva-karin L sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-22

Lenhovda
    Vilka vi sålt. Johan har varit posetiv o hjälpsam. Det blev bra Läs mer
  • Philip Å köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-08

Växjö Sandsbro
    -Köpt villa
    -Väldigt trevligt och professionellt bemötande samt allt gick smidigt. Läs mer
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-08

Växjö Sandsbro
    Jag har fick stort förtroende för Johan i samband en försäljning av hus i Växjö.
    Johan har med ett stort mått av fingertoppskänsla hanterat både säljare och köpares intressen, det märks att han har gediget intresse och engagemang för sitt yrke. Läs mer
  • Jenny D sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-28

Åseda
    Har sålt en bostad. Mäklaren var engagerad och gjorde det bra! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå