Rasmus Wickell
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 69 Läs vad Rasmus Wickell

• Ellinor S köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-02

Hovmantorp
    Jag har köpt en bostad och har både på visningen och senare vid själva kontraktskrivandet samt på telefon, blivit mycket trevligt bemött av Rasmus. Läs mer
  • Sofia K köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-20

Blädinge
    Köpt en villa. Rasmus var väldigt lätt att komma i kontakt med och var snabb på återkoppling. Påläst och kan sin sak! Läs mer
  • Nils Peter Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-06

Växjö
    Proffsigt och bra bemötande hela vägen Läs mer
  • Johanna W köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-02

Växjö
    Köpte min första bostadsrätt. Fick bra och snabba svar på frågor och hjälp. Läs mer
  • Gerrit S
    Gerrit S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-13

Blädinge
    Köpt villa i Alvesta Högalundsvägen.
    Väldigt bra bemötande.
    Förväntningarna var högt ställda och med beröm godkänt levde Rasmus upp till detta .
    Resumerat så är vi mycket nöjda på alla plan, god kommunikation, och förväntningarna på vår nya fastighet är uppfyllda med bravur. Läs mer
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-02-06

Ingelstad
    Vi blev positivt bemötta av en mäklare som kan det område där vi ville sälja. Mäklaren har på ett smidigt och pålitligt sätt skött visningar och kontakter med intresserade. Även mötet för att skriva under avtalen var smidigt men samtidigt lagom formellt. Läs mer
  • Robin B sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-29

Värends Nöbbele
    Försäljning av villa i Värends Nöbbele.

Hela affären gick till slut snabbt och smidigt, tryggt och lugnt bemötande i kommunikationen, där vi fick bra gehör för våra egna tankar.

Tack för ett gott samarbete! Läs mer
  • Lars Åke Bertil S sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-28

Växjö Öster
    Snabb - effektiv - trevlig - proffesionell - vi är helnöjda - vi kan rekommendera Rasmus Läs mer
  • Ingrid Lovisa G sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-23

Ingelstad
    Rasmus var engagerad, förstående och effektiv vid försäljningen av vårt hus. Precis vad vi behövde. Läs mer
  • Carina O sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-12-21

Ingelstad
    Bra bemötande och noggrann information vid första besöket. Allt gick väldigt snabbt och smärtfritt vid försäljningen av vårt hus. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå