Rasmus Wickell
Registrerad mäklare sedan 2018-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Rasmus Wickell

• Niclas O köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-08-12

Gamla Norr
    Köpt hus via Rasmus. Bra information och bra bemötande och snabb respons på frågor. Läs mer
  • Pierre Jimmy Mikael F sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-21

Lessebo
    Vi har sålt en villa, och han har även värderat min andra villa, försäljningen gick bra och smidigt!Inget att klaga på alls! Läs mer
  • Erik C sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-07-21

Åryd
    Ptovsig och ett stort engagemang i dett han arbetar med Läs mer
  • Hilda C köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-28

Växjö
    Köpt ett hus, han svarade snabbt på sms och var mycket trevlig Läs mer
  • Lars-erik D sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-26

Växjö
    Vi har sålt en villa i Växjö.
    Hans bemötande var positivt och han lyssnade på mina synpunkter och det kändes som han ville försöka göra en bra affär för mig
    Jag förväntade mig att han skulle försöka få ut det pris som jag hoppades på och det lyckades vi med.

Rasmus är en kunnig och positiv mäklare med en social kompetens Läs mer
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Ingelstad
    Proffsigt bemötande både under visning och budgivning. Läs mer
  • Hans Ove Tommy P köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

3:a
    Växjö
    Sålt vår villa. Mycket bra bemötande av Rasmus. Klar och tydlig och effektiv. Höll ofta kontakt med oss.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar!

Rekommenderar gärna Rasmus som mäklare till andra som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
  • Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Ingelstad
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande under visning, budgivning och påskrift. Rasmus hade bra koll på samtliga frågor om huset och närområdet. Läs mer
  • Neveen H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-26

Lessebo
    Vi har köpt ett hus, vi har kontakt honom med mobil telefon och mail.
    Han var jätte bra och han forklarat allt till oss. Läs mer
  • Ylva U köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-08

Växjö Öster
    Köpt hur. Mycket bra och vänligt bemötande av mäklare under hela processen. Snabb på att svara på meddelanden - tydlig och noggrann i genomgång av kontrakt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå