Rasmus Wickell
Registrerad mäklare sedan 2018-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 76 Läs vad Rasmus Wickell

• Hilda C köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-28

Växjö
    Köpt ett hus, han svarade snabbt på sms och var mycket trevlig Läs mer
  • Lars-erik D sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-06-26

Växjö
    Vi har sålt en villa i Växjö.
    Hans bemötande var positivt och han lyssnade på mina synpunkter och det kändes som han ville försöka göra en bra affär för mig
    Jag förväntade mig att han skulle försöka få ut det pris som jag hoppades på och det lyckades vi med.

Rasmus är en kunnig och positiv mäklare med en social kompetens Läs mer
  • Magnus H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Ingelstad
    Proffsigt bemötande både under visning och budgivning. Läs mer
  • Hans Ove Tommy P köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

3:a
    Växjö
    Sålt vår villa. Mycket bra bemötande av Rasmus. Klar och tydlig och effektiv. Höll ofta kontakt med oss.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar!

Rekommenderar gärna Rasmus som mäklare till andra som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
  • Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Ingelstad
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande under visning, budgivning och påskrift. Rasmus hade bra koll på samtliga frågor om huset och närområdet. Läs mer
  • Neveen H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-26

Lessebo
    Vi har köpt ett hus, vi har kontakt honom med mobil telefon och mail.
    Han var jätte bra och han forklarat allt till oss. Läs mer
  • Ylva U köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-08

Växjö Öster
    Köpt hur. Mycket bra och vänligt bemötande av mäklare under hela processen. Snabb på att svara på meddelanden - tydlig och noggrann i genomgång av kontrakt. Läs mer
  • Ellinor S köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-04-02

Hovmantorp
    Jag har köpt en bostad och har både på visningen och senare vid själva kontraktskrivandet samt på telefon, blivit mycket trevligt bemött av Rasmus. Läs mer
  • Sofia K köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-20

Blädinge
    Köpt en villa. Rasmus var väldigt lätt att komma i kontakt med och var snabb på återkoppling. Påläst och kan sin sak! Läs mer
  • Nils Peter Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-06

Växjö
    Proffsigt och bra bemötande hela vägen Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå