Registrerad mäklare sedan 2012-03-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 17 Läs vad Martina Börjesson

• Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-08

3:a
    Alvesta Öster
    Har anlitat Martina Börjesson två gånger de senaste tre åren när jag sålt objekt ( villa respektive bostadsrätt) o även köpt objekt( bostadsrätt) av henne.
    Proffsigt bemötande o man får förtroende för henne. Läs mer
    2020-05-08 Martina B svarar Maria A
    Tack snälla Maria för fina ord! Trevligt att göra affärer med er! Vi ses vid tillträdet. ☀️
  • Uday A köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-05-05

Alvesta Väster
    Bra mäklaren, men tyvärr vi har inte fått rätt information på säljarens flyttning datum under visning Läs mer
    2020-05-08 Martina B svarar Uday A
    Tack för din reco! Tur vi kunde tidigarelägga tillträdet så ni är nöjda 👍
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-03-17

Vislanda
    Trevlig och lätt att få tag på, bra i kontakten och tillmötesgående. Läs mer
  • Denise T sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2020-01-11

3:a
    Växjö Vikaholm
    Vi sålde vår lägenhet på vikaholm och blev väl bemötta av Martina. Då vi även tidigare köpte lägenheten av henne kände vi oss trygga med henne.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Gunlis S sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-21

4:a
    Växjö Vikaholm
    Martina anlitades för att sälja en bostadsrätt i Vikaholm.
    Hon gav ett kunnigt och lugnt intryck under hela processen. Mycket bra med den fortlöpande informationen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Eric H köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-11-19

Alvesta Centrum
    Mycket professionell och tillförlitlig. Inget negativt att säga alls. Läs mer
  • Christina A sålde sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2019-06-27

Moheda
    Fått stöd att göra ägarskifte på vårt hus till dotter och hennes sambo.
    Blivit mycket väl bemötta och en mycket god service. Min upplevelse är mycket positiv och jag känner mig trygg med stödet utifrån den processen vi är i. Läs mer
  • Joseph T skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-12-12

Hon var toppen.
    Hon svarade på alla mina frågor att jag blev nöjd. Läs mer
  • Lisa J skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-11-11

Mycket gott bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
  • Niklas G skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö

2017-10-11

Väldigt trevligt bemötande glad och trevlig. Hjälpte oss med alla frågor med snabba svar Läs mer
    2017-10-11 Martina B svarar Niklas G
    Tack Niklas för din fina kommentar, kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Önskar er lycka till i nya radhuset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Johan Florå