Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 444 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Caroline A skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt enplans villa med källare.

Säljaren visade huset och träffade bara mäklaren en gång och det var bra möte. Läs mer

Henrik R skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en villa. Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar , förklarade så att det var lätt att förstå. Läs mer

Conny S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    mycket bra bemötande i de ärenden/uppgifter jag/vi bad om. Läs mer
  • 2020-06-30

Jonas D skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag är i farten att köpa en bostadsrätt samt även sälja en. Mäklaren var mycket trevlig och artig och jag känner att jag blev bra bemött. Jag hoppas såklart att förväntningarna har infriats när köpet och säljandet är klart. Men än så länge har hon levt upp till dem 😃 Jag skulle absolut rekommendera Rebecca och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2020-06-30

Linda H skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en bostadsrätt i Växjö och upplever att vi blev väl bemött på visningen.
    Vi kände att vi kunde titta en lång stund utan att bli stressade tidsmässigt.
    Vi fick svar på de funderingar vi hade vid visningen. Även god service vid kontraktsskrivningen. Vi har också fått god hjälp via e-post.
    Mycket bra upplevelse vid köpet.
    Hälsningar
    Linda Läs mer
  • 2020-06-29

Obos Sverige A skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Evelina är en duktig, engagerad och positiv mäklare. Hon tar sig an uppdrag på ett professionellt och personligt vis. Läs mer
  • 2020-06-28

Hilda C skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt ett hus, han svarade snabbt på sms och var mycket trevlig Läs mer
  • 2020-06-26

Lars-erik D skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en villa i Växjö.
    Hans bemötande var positivt och han lyssnade på mina synpunkter och det kändes som han ville försöka göra en bra affär för mig
    Jag förväntade mig att han skulle försöka få ut det pris som jag hoppades på och det lyckades vi med.

Rasmus är en kunnig och positiv mäklare med en social kompetens Läs mer
  • 2020-06-26

Marija M skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt lgh i Växjö, Hovshaga området. Rvelina var supersnäll pch vi har onte väntat mkt! Läs mer
  • 2020-06-23

Andrea K skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte en bostad på 2 RoK i centrala Växjö och fick hjälp av Jenny Kjellsson och Johannes Stynsberg på Svensk Fastighetsförmedling.

Fick ett gott och professionellt bemötande av båda två från första kontakt med dem.

Jag hade höga förväntningar på dem och de uppfyllde dem med bravur.

Inför framtid kontakt med en mäklare kommer jag definitivt att kontakta någon utav dem. Läs mer
  • 2020-06-22

Lina A skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt en trea i Växjö med hjälp från Alberto Johansson Alvarez. Albertos bemötande skulle jag vilja beskriva som professionellt och samtidigt väldigt personligt. Alberto har varit till stor hjälp under processens gång, hållt mig uppdaterad genom kontinuerlig kontakt och gett svar på mina frågor. Intrycket jag fick var att han ville få till en rättvis affär både för säljarna och för mig som köpare. Den dag det är dags för att sälja kommer jag kontakta Alberto! Läs mer

Eva-karin L skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vilka vi sålt. Johan har varit posetiv o hjälpsam. Det blev bra Läs mer
  • 2020-06-22

Arian H skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev bemött bra och med respekt.
    Han var bra som jag förväntade mig.
    Han kämpade och försökte göra jobbet bra, och allt blev bra. Läs mer
  • 2020-06-20

Lola S skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en 5a på Skiftesvägen. Alberto har skött det exemplariskt från början till slut. Trevlig enkel rak och ärlig Läs mer
  • 2020-06-20

Adina D skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevligt man som berättade noggrant om bostaden och svarade på alla mina frågor väldigt väl på ett förstående sätt och fick mig att välja rätt bostad ! Tack en gång för allt ! Läs mer
  • 2020-06-19

Björn V skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevligt bemötande. Bra kunskap om objektet. Läs mer

Magnus H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt bemötande både under visning och budgivning. Läs mer
  • 2020-06-18

Richard G skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt bostadsrätt. Förtroendeingivande och pratade lagom mycket i lugn takt.. Läs mer
  • 2020-06-18

Hans Ove Tommy P skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt vår villa. Mycket bra bemötande av Rasmus. Klar och tydlig och effektiv. Höll ofta kontakt med oss.
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar!

Rekommenderar gärna Rasmus som mäklare till andra som vill sälja eller köpa bostad! Läs mer
  • 2020-06-18

Isabella I skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johannes har bemött oss mycket professionellt från första kontakt till avslutad affär. Trevlig, lättsam, tillmötesgående och kunnig är ord som beskriver Johannes. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Johanna L skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande under visning, budgivning och påskrift. Rasmus hade bra koll på samtliga frågor om huset och närområdet. Läs mer

Anders P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt en fritidsfastighet, skogsfastighet.
    Gick väldigt snabbt och smidigt. Bra annonsering. Över förväntan. Läs mer
    2020-06-16 Erik P svarar Anders P
    Tack för den fina rekommendationen Anders. Vad roligt att du känner att jag lyckades överträffade dina förväntningar. Vi syns på tillträdet. /Erik

Sigrid S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Positiv tjänstvilligt bemötande. Flexibel och stödjande.
    Tack Läs mer

Katarina L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Fritidshus med lite mark till

Mycket trevlig och hjälpsam

Ja

Fastighetsköpet är inte helt klart än, men hittills har mäklaren varit hjälpsam och tillmötesgående. Snabb på att återkoppla på frågor. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Katarina L
    Hej Katarina. Tack för den fina rekommendationen. Jag tror att du och Stefan kommer få många fantastiska stunder på Flisan. Vi ses på tillträdet /Erik
  • 2020-06-10

Amanda S skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rebecca har ett lugnt och trevligt bemötande som inger trygghet i samband med såväl försäljning som köp av bostad. Läs mer
  • 2020-06-10

Daniel S skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rebecca är otroligt mötesgående och trevlig. Kan ge min högsta rekommendationer. Läs mer
  • Admir A

2020-06-10

Admir A skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte ett kedjehus i Vikaholm.

Fick ett väldigt professionellt intryck redan vid första mötet och Alberto var väldigt lätt att ha att göra med.

Upplever att många mäklare är jobbiga och opersonliga när man väl köper bostad (I synnerhet i Sthlm där jag bor idag), Alberto var helt tvärtom gentemot det jag är van vid och jag fick en bra kontakt och magkänsla redan vid första mötet vi hade via telefon.

Förväntningarna från min sida var att få mäklaren förstå vad vi vill ha samt vad vi kan ge. Kände mer att Alberto var en person som ville hjälpa oss att hitta rätt boende, och bara det gör att han överträffade mina förväntningar då jag absolut inte förutsåg den typen av scenario. Utöver det, så tycker jag att allt det administrativa har sköts väldigt smidigt och bra.

En fantastisk duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommendera till andra. Ärlig, tydlig, förstående och rak. Bättre än så blir det inte!

Önskar Alberto all lycka i framtiden! Läs mer
    2020-06-16 Alberto J svarar Admir A
    Hur svarar man på en sån här rekommendation?! Tusen tack Admir och Pajtesa! Blev väldigt glad av eran kommentar. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hem och välkomna till Växjö! Vi ses på tillträdet om inte tidigare. Allt gott!
  • 2020-06-08

Philip Å skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    -Köpt villa
    -Väldigt trevligt och professionellt bemötande samt allt gick smidigt. Läs mer
  • 2020-06-08

Anders H skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har fick stort förtroende för Johan i samband en försäljning av hus i Växjö.
    Johan har med ett stort mått av fingertoppskänsla hanterat både säljare och köpares intressen, det märks att han har gediget intresse och engagemang för sitt yrke. Läs mer
  • 2020-06-07

Håkan G skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig o nogran med att förklara hur det går till med försäljning av huset o mina frågor fick jag bra svar på Läs mer
  • 2020-06-07

Lina S skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi sålde vår bostadsrätt med Alberto som mäklare. Trevlig från första stund, engagerad, lugn och kunnig. Vi har bara positiva upplevelser av Alberto som mäklare, en riktig stjärna! 🌟 Läs mer
    2020-06-07 Alberto J svarar Lina S
    Tack så hemskt mycket för denna fina utmärkelsen från dig och Rasmus! Jag kan bara säga detsamma. var otroligt roligt att få arbeta med er. Jag önskar er verkligen ett stort lycka till med husletandet och jag ska göra det jag kan för att hitta något underbart boende för er! Vi ses på tillträdet och hälsa Rasmus så gott!
  • 2020-06-06

Hanna H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jenny var väldigt professionell, hjälpsam och noggrann och vi är mer än nöjda med vår bostadsaffär Läs mer
  • 2020-06-06

Andrew L skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt villan i Skruv. Jag hade direkt kontakt med säljaren och jag träffade Johannes igenom min långivare som beställde han för att värdera objektet. Jag bad honom att hjälpa åt med kontraktet skrivning och inträdet eftersom Banken krävs det! Jag uppskattar han och allra insatts precis från början och jag är helt nöjd med han. Som sagt, han är bra människa.

Tack. Läs mer
  • 2020-06-04

Johan H skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte en bostadsrätt genom Jenny. Jenny var väldigt noggrann och professionell genom hela processen och vi är väldigt nöjda med vår bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-06-02

Manoranjan K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte lägnehet, han vet om lägenhet bra och ger Sant information. Han är duktig och kan fortsätter med Andra kund I framtiden. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Manoranjan K
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att du och Sweta kommer att trivas bra i lägenheten. /Erik
  • 2020-05-28

Jenny D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt en bostad. Mäklaren var engagerad och gjorde det bra! Läs mer
  • 2020-05-27

Eric M skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket professionell och tillmötesgående som ordnar saker snabbt och enkelt! Läs mer
  • 2020-05-26

Neveen H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett hus, vi har kontakt honom med mobil telefon och mail.
    Han var jätte bra och han forklarat allt till oss. Läs mer
  • 2020-05-25

Cenneth C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande och vi rekommenderar gärna Johan Florå för andra husköpare Läs mer
  • 2020-05-24

Jonny S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt hus i ett dödsbo. Bra bemötande inget att klaga på Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Jonny S
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik
  • 2020-05-24

Mikael L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Inget extra , men verkar funka Läs mer
  • 2020-05-16

Johan C skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min bostadsrätt och Jenny var alldeles lysande! Bästa mäklaren jag någonsin varit i kontakt med! Läs mer
  • 2020-05-16

Liv T skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt bostad i tolg. Proffsig, trevlig och hjälpsam mäklare. Jag upplevde hela processen som lugn och trygg och jag är mycket nöjd med Erik som var vår mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Liv T
    Hej Liv. Härligt att höra att du och Julius är nöjda och att allt kändes tryggt och bra. Önskar er stort lycka till med ert nya hus. Ha en underbar sommar /Erik
  • 2020-05-13

Casper K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag blev bra bemött utav Erik. Allt gick snabbt och smidigt med bostad köpet. precis så som jag hade hoppats på. Läs mer
    2020-06-12 Erik P svarar Casper K
    Hej Casper. Vad kul att du känner att allt gick som du önskade och att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya hus. /Erik
  • 2020-05-13

Marita S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Allt gick snabbt och smidigt nä vi sålde mammas hus i Åseda. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-13 Erik P svarar Marita S
    Tack för rekommendationen. Skönt att du känner dig nöjd med mitt arbete. /Erik
  • 2020-05-12

Nils-erik L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt och sålt lägenheter.Har mött ett positivt bemötande och upplevde inga problem vid affärerna. Läs mer
  • 2020-05-08

Ylva U skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hur. Mycket bra och vänligt bemötande av mäklare under hela processen. Snabb på att svara på meddelanden - tydlig och noggrann i genomgång av kontrakt. Läs mer
  • 2020-05-08

Maria A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har anlitat Martina Börjesson två gånger de senaste tre åren när jag sålt objekt ( villa respektive bostadsrätt) o även köpt objekt( bostadsrätt) av henne.
    Proffsigt bemötande o man får förtroende för henne. Läs mer
    2020-05-08 Martina B svarar Maria A
    Tack snälla Maria för fina ord! Trevligt att göra affärer med er! Vi ses vid tillträdet. ☀️
  • 2020-05-07

Rabih B skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt en större lägenhet med bra läge, vi blev väldigt bra bemötta av Alberto, aktiv, social, angagerad, brinner för det han gör. Förväntningar va först och främst att han gav av förslag av det vi ville ha och han levde upp till det. Läs mer
    2020-06-07 Alberto J svarar Rabih B
    Tack Rabih och Ann! Bästa betyget från er! Otroligt tacksam för denna feedback och jag kommer alltid göra allt jag kan för att fortsätta leva upp till det! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-06

Henrik S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Kan kännas att jag fått mindre kontakt med min mäklare än min medsälhare har fått. Läs mer

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö