Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 409 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• 2020-05-28

Jenny D skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har sålt en bostad. Mäklaren var engagerad och gjorde det bra! Läs mer
  • 2020-05-27

Eric M skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket professionell och tillmötesgående som ordnar saker snabbt och enkelt! Läs mer
  • 2020-05-26

Neveen H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett hus, vi har kontakt honom med mobil telefon och mail.
    Han var jätte bra och han forklarat allt till oss. Läs mer
  • 2020-05-25

Cenneth C skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande och vi rekommenderar gärna Johan Florå för andra husköpare Läs mer
  • 2020-05-24

Jonny S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt hus i ett dödsbo. Bra bemötande inget att klaga på Läs mer
  • 2020-05-24

Mikael L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Inget extra , men verkar funka Läs mer
  • 2020-05-16

Johan C skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde min bostadsrätt och Jenny var alldeles lysande! Bästa mäklaren jag någonsin varit i kontakt med! Läs mer
  • 2020-05-16

Liv T skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt bostad i tolg. Proffsig, trevlig och hjälpsam mäklare. Jag upplevde hela processen som lugn och trygg och jag är mycket nöjd med Erik som var vår mäklare. Läs mer
  • 2020-05-13

Casper K skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag blev bra bemött utav Erik. Allt gick snabbt och smidigt med bostad köpet. precis så som jag hade hoppats på. Läs mer
  • 2020-05-13

Marita S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Allt gick snabbt och smidigt nä vi sålde mammas hus i Åseda. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-13 Erik P svarar Marita S
    Tack för rekommendationen. Skönt att du känner dig nöjd med mitt arbete. /Erik
  • 2020-05-12

Nils-erik L skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt och sålt lägenheter.Har mött ett positivt bemötande och upplevde inga problem vid affärerna. Läs mer
  • 2020-05-08

Ylva U skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hur. Mycket bra och vänligt bemötande av mäklare under hela processen. Snabb på att svara på meddelanden - tydlig och noggrann i genomgång av kontrakt. Läs mer
  • 2020-05-08

Maria A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har anlitat Martina Börjesson två gånger de senaste tre åren när jag sålt objekt ( villa respektive bostadsrätt) o även köpt objekt( bostadsrätt) av henne.
    Proffsigt bemötande o man får förtroende för henne. Läs mer
    2020-05-08 Martina B svarar Maria A
    Tack snälla Maria för fina ord! Trevligt att göra affärer med er! Vi ses vid tillträdet. ☀️
  • 2020-05-07

Rabih B skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt en större lägenhet med bra läge, vi blev väldigt bra bemötta av Alberto, aktiv, social, angagerad, brinner för det han gör. Förväntningar va först och främst att han gav av förslag av det vi ville ha och han levde upp till det. Läs mer
  • 2020-05-06

Henrik S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Kan kännas att jag fått mindre kontakt med min mäklare än min medsälhare har fått. Läs mer
  • 2020-05-06

Oscar K skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde en 4:a. Var tufft att få den såld men det löste sig och mäklaren gjorde sitt bästa. Bra återkoppling och trevlig. Läs mer

Robert P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt bra bemötande, proffesionell mäklare, kan bara varmt rekommendera! Läs mer
    2020-05-06 Erik P svarar Robert P
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Robert. Vi syns och hörs! /Erik

Paulina S skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik har hjälp mig att sälja mitt hus. Han är en bra kille som man lätt anförtro sig till. Han är också väldigt ärlig och man får väldigt bra kontakt med han direkt.. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Paulina S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Paulina. /Erik
  • Renata L

2020-05-05

Renata L skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Ärlig, tydlig och väldigt trevlig person! Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Renata L
    Tack för dom fina orden Renata. /Erik

Uday A skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra mäklaren, men tyvärr vi har inte fått rätt information på säljarens flyttning datum under visning Läs mer
    2020-05-08 Martina B svarar Uday A
    Tack för din reco! Tur vi kunde tidigarelägga tillträdet så ni är nöjda 👍
  • 2020-05-04

Lennart K skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket väl omhändertagen och helt perfekt bemötande . lngav ett stort förtroende helt nöjd på alla plan . Läs mer
    2020-05-04 Alberto J svarar Lennart K
    Stort tack för din rekommendation Lennart! Ha det så bra tillsvidare så ses vi på tillträdet!
  • 2020-05-04

Nicklas A skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En helt ok, normal upplevelse. Läs mer
    2020-05-04 Alberto J svarar Nicklas A
    Tack för din feedback Nicklas! Stort lycka till med ditt nya boende. Vi ses på tillträdet.
  • 2020-05-02

Max Ö skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt en 1a, jag blev jättebra bemött av Johan! Han har varit hur bra som helst under hela processen. Han har varit väldigt bra förklarande och väldigt snäll, underbar människa! Läs mer
  • 2020-05-02

Birgitta S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig, flexibel, proffesionellt bemötande. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • 2020-05-01

Helen J skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En väldigt trevlig och professionell mäklare. Bara bra och vi kände oss trygga i samband med köp av vårt fina hus. Läs mer
  • 2020-05-01

Helena T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde på Nålgatan i Åseda.
    Johan var bra tycker jag, ringde och informerade så fort något hänt. Ordnade visningar och svarade på de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-04-30

Christina Å skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålde vår villa.
    Vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-30

Mikael T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han har hela tiden varit tillgänglig och informerat vad som hänt. Läs mer
  • 2020-04-29

Daniel N skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är mycket nöjda med köpet. Processen flöt på smidigt. Läs mer
    2020-04-29 Alberto J svarar Daniel N
    Tusen tack Daniel! Varmt välkomna till Växjö igen. Vi ses på tillträdet. Ha det så bra tillsvidare! /Alberto
  • 2020-04-29

Jonas H skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte ett hus.
    Johan var enkel, trevlig och serviceinriktad utan att vara pushig. Vi upplevde honom som ärlig kring förutsättningarna kring affären vilket kändes som det absolut viktigaste när man gör ett så stort köp. Dessutom har han erfarenheten och kan ge perspektiv eller exempel i förhållande till andra fastighetsaffärer och vad man bör tänka på.
    På det hela är vi mycket nöjda och kommunikationen och affären gick igenom snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-28

Philip S skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Toppen! Rekommenderas varmt!

Mvh Philip Svedberg Läs mer
    2020-04-28 Alberto J svarar Philip S
    Tusen tack Philip! Lycka till med renoveringarna. Ser fram emot att se lägenheten sen när den står färdig!
    Ses på tillträdet.
    Allt gott!
  • 2020-04-28

Sandra Margaret C skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik är den sällsynta av de sällsynta - han förstår kundtjänst, han tar sig tid att se till att han förstår sina kunders behov och förväntningar och ger råd inom dem.

Erik är en förtjusande ung man och en utmärkt fastighetsmäklare. Jag rekommenderar honom. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Sandra Margaret C
    Tack så jättemycket för dom fina orden Sandie. Riktigt kul att höra att du är så nöjd. Vi ses på tillträdet. /Erik

Filip L skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag sålde min lägenhet i centrala Växjö med hjälp av Evelina.
    Evelina skötte hela försäljningen toppenbra! Allt från bemötandet, kontakten med mig, upplägget hur vi skulle gå till väga och allt där emellan. Jag kan verkligen rekommendera Evelina som mäklare. Läs mer
  • 2020-04-27

Eva A skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vänligt och trevligt bemötande. Engagemanget stort. Snabb och smidig försäljning av en villa. Läs mer
    2020-04-27 Alberto J svarar Eva A
    Stort tack för ditt förtroende Eva! Var ett rent nöje att göra denna försäljningen möjlig. Tack återigen och vi ses på tillträdet. Ha det så bra tillsvidare!

Tommy G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Genom Mäklaren Erik Persson har vi köpt ett hus i Alstermo och affären har skötts bra. Lite unik situation då vi faktiskt inte har träffat varken mäklaren eller säljaren på grund av den pågående Covid-19 situationen ännu men vi fick mycket bra hjälp av hans kollegor vid visningen och kontraktsskrivningen. Läs mer
    2020-05-05 Erik P svarar Tommy G
    Hej Tommy. Vad kul att du tyckte att vårt arbete har varit bra trots den unika situationen. Ska hälsa mina kollegor som har hjälpt till i affären och så hoppas jag att vi ses på tillträdet. /Erik
  • 2020-04-22

Michael A skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Mycket proffsig utförd affär och hjälpsam. Vi satt själva i karantän under hela försäljningen. Men detta sköttes proffsigt utan att jag kunde vara så delaktig som jag ville. Läs mer
  • 2020-04-17

Mikael G skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt och kommer sälja bostad av Evelina.
    Proffsig och duktig mäklare. Förtroendegivande. Läs mer
  • 2020-04-13

Agneta W skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Professionellt bemötande. Klarade ut en svårare situation än förväntat. Läs mer
  • 2020-04-12

Jesper P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag köpte en fastighet
    Dålig information om hur betalningen skulle genomföras.
    Men det löste sig Läs mer
  • 2020-04-08

Niklas K skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Lätt att få tag på och mycket bra bemötande. Läs mer
    2020-04-25 Alberto J svarar Niklas K
    Tack för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av lägenheten Niklas!
    Väl mött på tillträdet!
  • 2020-04-02

Ellinor S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt en bostad och har både på visningen och senare vid själva kontraktskrivandet samt på telefon, blivit mycket trevligt bemött av Rasmus. Läs mer
  • 2020-04-01

Gerd O skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hus. Snabb på att ge svar och duktig på att hålla kontakten med oss köpare. Serviceinriktad och ” lagom” engagerad vid visningen, svarade på frågor men lät oss titta i lugn och ro.
    Mycket socialt kompetent även när vi skrev med säljarna, jag tror alla var bekväma i situationen.
    Kan verkligen rekommendera Florå , en snabb affär som skötts smidigt. Läs mer
  • 2020-03-30

Bengt F skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt en villa och får hjälp med att sälja två bostadsrätter. Allt har känts enkelt, lugnt och sakligt. Läs mer
  • 2020-03-29

Johan S skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt vår bostad och vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande under hela processen. Läs mer

Malik M skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Erik är en proffesionel säljare. Han har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med priset. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Malik M
    Hej Malik. Tack för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda med mitt arbete. /Erik

Erika K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande av mäklare. Snabba svar på mail/sms/telefon. Bra information och snabb visning. Bra genomgång av köpekontrakt m.m. Vi är jättenöjda! Läs mer

Amra M skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi sålde vår bostadsrätt via Erika Persson. Han bemötte oss riktigt proffsigt och har skött affären utmärkt. Allt är skött över våra förväntningar, vi har under försäljningen fått kontinuerlig information om möjliga köpare, strategier och mål. Det har gjort att vi enkelt kunnat följa försäljningen. Erik har ett fantastiskt bemötande ingen fråga är dum, han svarar på allt men den gedigna kunskapen han har! Kommer att rekommendera honom alla dar i veckan! Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Amra M
    Tack för det fina omdömet Amra. Det har varit kul att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och ses! /Erik

Lalezar G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte en villa genom Erik. Vi sålde också en.

Han bemötte oss väl och var jättepositiv och hjälpsam med allt vi behövde.

Rekommenderas starkt!;) Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Lalezar G
    Tack för den fina rekommendationen. /Erik

Dahham A skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har köpt ett hus i Alestermo. Erik var superbra person och han var mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Dahham A
    Kul att du är nöjd med mitt arbete och tack för den fina rekommendationen. /Erik

Taner G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Han är perfekta,snäll person.vi är mycket nöjd av honom. Läs mer
    2020-03-30 Erik P svarar Taner G
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vi hörs och syns! /Erik

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö