Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 757 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö 2

• köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-09-22
    Sköter sitt jobb väldigt bra och finns alltid i kontakt om man undrar något och gör saker enklare att fatta
    2021-09-22
    En mycket positiv mäklarupplevelse, Emma Ragnerby var hjälpsam, positiv och informativ. Både vid första kontakten via telefon och vid visningen av fastigheten. Och under budgivningen fick man snabba besked. Och vid kontraktsskrivningen hjälpte hon till att hitta ett lokalt Sv Fastighetsförmedlingskontor så jag slapp åka 4,5 timmar för det.
    Kan inte bli bättre helt enkelt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-09-22
    Engagerad och mycket pådrivande, duktig, rekommenderas varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-09-21
    Direkt efter första samtalet /möte visste vi att vi har hittat den bästa mäklaren.Super trevligt proffsigt mäklare som verkligen lyssnade på oss och vara förväntningar och gjorde ett kanonjobb, med allt vi bet om och mycket mer ! Kommer rekommendera henne till alla jag känner ! Verkligen högsta poäng till henne för hennes jobb som hon har lagt på försäljningen av var bostadsrätt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-09-21
    Jätte gullig och trevlig på alla vis.
    Professionellt och förtroendeingivande bemötande. Väldigt hjälpsam och bra svar på de frågor jag ställt.
    Väldigt bra och snabb kommunikation under tiden mellan visning/budgivning/kontraktsskrivning.
    Så hjälpsam och omtänksam.
  • Slavko D
    2021-09-20
    Emma är ett riktigt proffs. Trevlig, kunnig och korrekt. Snabb i responsen både till mig som säljare och till intresserade.
    Mycket nöjd med hennes arbete på alla vis.
    2021-09-20
    Superbra bemötande!! Rekommenderas varmt som mäklare. Tack så jättemycket för hjälpen!
    2021-09-20
    Emma quickly responded to our question and was very friendly. She answered all our questions.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan är grym ,

Kunnig, saklig och utan frågetecken löste vi affären.
    2021-09-20
    Emma har på ett utomordentligt sätt hjälp mig med att sälja mitt fantastiska hus. Emma har varit proffsig igenom hela processen från det första mötet till kontraktsskrivning. Jag vill rekommendera alla som skall sälja att välja Emma som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Hov
    2021-09-18
    Trevlig och professionell.
    2021-09-17
    Blev vänligt å proffsig bemöt av Emma. Förväntningar hade både hon å jag å hon får högsta betyg för sitt arbete.å sammanfattningen av för säljningen var både bra o proffsigt av mäklaren . Är super nöjd av hennes arbete 👌
    2021-09-17
    Bästa mäklaren 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    • Fröseke
    2021-09-15
    We are very satisfied!
    Thank you!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Väckelsång
    2021-09-14
    Proffsig och väldigt trevlig. Allt gick väldigt smidigt och var snabb på att svara på våra frågor, även efter ”kontorstiderna”.
    • Väckelsång
    2021-09-14
    Bra,trevlig, svarar på frågor & väldigt snälla med att ställa upp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-09-14
    Trygg och lugnande som gjorde ett fantastiskt jobb!
    2021-09-13
    She is Great person, she helped me a lot to understand everything about the house and really Emma deserves the best, thanks a lot Emma
    2021-09-13
    Valde att sälja själv men att Emma skrev kontrakt. Hon var mycket snabb och köpare och vi träffades omgående på hennes kontor. Vi har träffat Emma tidigare och upplever att hon är ivrig och framåt vilket passar henne att vara som mäklare.
    2021-09-12
    Vi hade inga förväntningar eftersom detta var en av våra första kontakter med mäklare.
    Men vi måste säga att vi är mycket nöjda med samtliga möten både per telefon och fysiskt. Uppskattade framförallt den snabba återkopplingen när vi hade frågor som rörde lite ombyggnads frågor till föreningen.

Mycket nöjda som sagt!!!
    • Sävsjöström
    2021-09-10
    Vi har pratat med Emma vad vi tyckte så hon vet om detta. Men lite kortfattat vi hade känslan av att hon stod mer på säljarnas sida än på köparna. För hon tog alltid deras parti. Hon stod även och lovade en massa på visningen och sedan när man vann så SAS de inget om de utan de ändrades lite efter hand vilket är väldigt dåligt det skulle hon tagit reda på när man vann vad som ingick i det priset.
    Hade en liten dålig attityd ibland fick man känslan av.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Tävelsås
    2021-09-09
    Lyhörd, rak och tydlig. Bra bemötande
    2021-09-08
    Mycket trevlig, professionell och tillmötesgående.
  • Jenny S
    2021-09-07
    Mycket trevlig och glad mäklare. Låter en få titta ifred och inte för på. Har man frågar så kan man få bra svar med stort intresse för det man undrar över.
    Jag skulle gärna välja Rasmus som mäklare alla dagar i veckan ☺️👍🏻
    2021-09-07
    Svarar snabbt och är lätt att få tag i. Flexibel så att avtal kan skrivas på distans.Trevligt bemötande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Växjö Norr
    2021-09-06
    Positivt bemötande- kändes seriös och kunnig. Nöjd med resultatet 🌞
    2021-09-06
    Flexibel, pålitlig och lätt att få tag i. Ställde upp när vi behövde en snabb försäljning som överträffade förväntningarna. Bara plus.
    • Sävsjöström
    2021-09-03
    Emma är en fantastisk mäklare! Mycket trevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Hon lyssnade på våra önskemål och hade hela tiden en bra kommunikation med oss. Emma gjorde allt och lite till för att allt skulle bli bra med försäljningen! En toppen tjej med de där lilla extra!
    • Hovmantorp
    2021-09-02
    Enkel och smidig hantering av försäljningsprocessen.
    2021-09-02
    Lättillgänglig och trevligt bemötande. Vi är nöjda med Johan och kan varmt rekommendera honom!
    2021-09-01
    En trevlig, lugn och professionell mäklare med rätt fingertoppskänsla för kund och säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    • Lammhult
    2021-09-01
    Erfaren rak och tydlig känns tryggt
    • ÅSEDA
    2021-08-31
    Professionell, påläst och tillmötesgående.
    2021-08-30
    Väldigt trevligt och alert bemötande av Emma.
    Hon var mycket engagerad i sina försök att hitta intresserade köpare och fler än förväntat kom för att titta på lägenheten. Eftersom lägenheten inte alls är renoverad hade vi nog lite tur att det i alla fall var två intresserade som gav bud i ett par omgångar, så att priset åkte upp en bra bit över startprisnivån. Åtminstone upplevde vi som säljare det så och våra förväntningar fylldes med råge.
    Vi är totalt sett mycket nöjda med hur Emma hanterade försäljningen.
    • Alvesta
    2021-08-30
    Trevlig , lätt att parata med .
    • Hovmantorp
    2021-08-29
    Rasmus var väldigt bra och förklarade så man förstod vad som gällde för att vi skulle kunna få en snabb och bra affär. Detta löste han med bravur för huset är sålt och vi är nöjda.
    Trodde faktiskt aldrig att vi skulle hinna med både besiktningar visningar och allt där imellan på så kort tid men Rasmus bokade och donade så allt blev super bra.
    Vi kommer att anlita igen när det blir aktuellt.
    2021-08-27
    2021-08-25
    Bra bemötande. Kunnig om objektet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-08-20
    Jag är jättenöjd, han va trevlig och hade ett bra bemötande genom hela perioden. Det var lätt att få tag på honom alla veckans dagar och han hade bra med tider som passade mig och mitt arbete när vi skulle gå på visning samt skriva kontrakt
    2021-08-20
    Behandlung ist sehr gut, Maklerin geht auf unsere Wünsche ein.
    Immer eine schnelle Erledigung.
    2021-08-18
    Snart kontakt med mäklaren. Även om va upptagen med annat samtal eller på mötet så ringde mig själv tillbaka snabbt. Trevlig person. Försökte hjälpa mig fixa allt snabbt som möjligt även med huset som jag ska sälja. Varmt rekommenderat
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-08-17
    Trots att vi enbart hade kontakt på distans så fick jag fin kontakt med mäklaren, och alltid snabb återkoppling på mina frågor. Avtalsskrivning på distans gick även det lekande lätt genom tydliga instruktioner och snabb hantering av mäklaren. Mina förväntningar var att få svar på frågor och en bild av objektet beskrivet av mäklaren, och detta upplever jag med råge har uppnåtts.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-08-16
    Väl genomförd överlåtelse av min bostadsrätt.
    2021-08-13
    Otroligt duktig , trevlig , proffsig , lyhörd , vänlig ..... har bara positivt att säga , men i mitt fall va det Emma Ragnerby , eftersom Jenny hade semester , mina ord om Emma , hon går i Jennys skola och fotspår alltså vilken mäklare ...
  • Ann-christine K
    • Älghult
    2021-08-11
    Alltid trevligt bemött. Glimten i ögat och verkligen en vilja att hjälpa.
    Eftersom vi haft huset ute vid flera tillfälle så kände vi att det var Johan som skulle kunna sälja vårt hus om någon. Å det gjorde han 👌
    Vi vill varmt rekommendera Johan.

Ann-Christine & Anders Knutsson
    2021-08-11
    Emma os an excellent real estate agent. She acts fast, concise with precision. In commmunication she is very friendly bit also clear snd decisive. I would recommend Emma for the full 100%. Jurriën den Hollander, +31 6 57979797
    2021-08-11
    Emma is quick lovable and know what she is talking about. I wpuld cetainly recommend her she is very good at her job.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    2021-08-10
    Vi har inte haft kontakt med Jenny utan det var hennes semestervikarie
    2021-08-06
    Ett bra bemötande. Svarar alltid när man har några frågor.
    En seriös mäklare som fick huset sålt med plus.
    • Gemla
    2021-08-04
    Vi fick god kontakt med Johan och blev väl bemötta. Hela processen med husköpet kändes trygg. Vi kan definitivt tänka oss att ta kontakt med Johan igen för en eventuellt försäljning eller köp av fastighet. Vi är mer än nöjda!