Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Snittbetyg
4.7
Ring 0470-70 96 96 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö! Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare...

1290 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 1290 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Toni S
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Alvesta Väster

Bättre mäklare tror jag inte man kan hitta! Bemötandet, kontakten, förståelsen och tålamodet han hade går inte att ersätta!! Har träffat många olika äldre mäklare med betydligtvis längre erfarenhet men jag blev bäst bemött av Alfred! Förväntningar jag hade av en mäklsre var kontakt och bemötandet och jag fick mer än så av Alfred så ett stort tack till honom! Han har löst allt väldigt smidigt och tydligt så att jag har bara positiva saker att säga om honom!

Carola B
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Korsberga

Duktig hjälpsam. Och kunnig. Förklarar bra. Ringer ofta och berättar vad som sker. Löser problem som uppkommer. Alltid trevlig.

Rasmus A
Alstermo

Han är duktig, snabb och lätt att ha att göra med. Har både sålt och köpt hus genom honom och har inget negativt alls att säga om honom.

Lessebo K
Sålde en tomt med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hovmantorp

Professionell erfarenhet och fortlöpande information i processen

Christer Å
Alstermo

Bra, trevlig, kunnig och väldigt snabb

Pierre F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Öjaby

Duktig trevlig och lyhörd, omtänksam mot säljarna och köpare.

Henrik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Mycket kunnig och lyhörd mäklare som ger ett jättebra helhetsintryck. Lyssnade på våra behov och önskemål samtidigt som han framförde sina åsikter och råd baserat på kunskap och erfarenheter. Har min varma rekommendation!

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Henrik för ert förtroende och det fina omdömet. Jag önskar er ett stort lycka till med det nya huset :)

Nima G
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lenhovda

Johan var mycket hjälpsam på alla möjliga sätt.

Fredrik S
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Fröseke

Snabbt, enkelt och proffsigt skött.

Prakash B
Fröseke

han var trevlig under perioden. han beskriver väldigt bra. så inget att klaga på.

Mauro V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Nicklasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Proffsig och återkopplade snabbt, vilket är viktigt i dessa situationer.

Svar från Robin Nicklasson

Tack så mycket Mauro för det fina omdömet! :)

Peter S
Fröseke

Bar bra. Mycket noggrann och trevligt bemötande. Bra kunskap om vilken nivå man skulle lägga på priset.

Holger S
Korsberga

Fantastisch, nur zu empfehlen. Besser gehts nicht.

Elisabeth H
Köpte sitt hus med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Grimslöv

Hon mötte oss när vi kom till visningen och intresserade sig för vad vi ville titta på och i vilken ordning vi ville se huset. Hon svarade på våra frågor och va positiv hela tiden. Va behjälplig under hela visningen. Har svarat fort på våra frågor efter visningen. Upplever att hon är väldigt positiv och engagerad i sitt uppdrag.

Erika H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Trummens Strand

Väldigt kunnig och väldigt bra på att kommunicera och ge råd under hela försäljningsprocessen. Alltid trevlig och glad vilket är underbart!

Christer H
Biskopshagen

Mycket trevligt bemötande från början. Kunnig, informativ, glad, tillmötesgående. Kort sagt en mycket duktig mäklare.

Svar från Magdalena Pavic

Tack snälla för fina ord😀 Önskar er ett Gott nytt år🥂

André H
Köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Svängsta

Noggrann, omhändertagande och väldigt trevlig!.

Maria N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Alvesta Centrum

Martina har varit professionell från första visningen till kontraktsskrivning. Martina har varit tillgänglig och transparent, svarat på frågor och ingett förtroende.

Sofie S
Växjö Teleborg

Mäklarens bemötande var trevligt och väldigt tillmötesgående. Lätt att få tag på och stort stöd. Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Sofie! Tack så mycket för ert förtroende och det fina omdömet. :)

Sanna Ö
Lenhovda

Mycket nöjd rakt genom. Följde våra förväntningar!

David M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Karlshamn

Rebecca ger ett mycket bra intryck och bemötande. Rebecca är kompetent och ger bra support till både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela processen och rekomenderar Rebecca starkt.

Feda Shafiq Awad Marzok E
Växjö Teleborg

Fortsätt så duktig, bra jobbat :)

Svar från Robin Nicklasson

Hej Feda! Tack så mycket för ert fina omdöme :)

Christer H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Torparängen

Toppenmäklare! Bättre mäklare än Magdalena kan man inte anlita.

Matilda M
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Hov

Professionell och lättillgänglig mäklare! Var väldigt flexibel för att tillgodose våra önskningar om visningstider och dylikt.

Xhihad S
Växjö Teleborg

Robin är kunnig, engagerad, noggran, pålitlig och trevlig.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Xhihad! Tack så mycket för det fina omdömet :)

Birgitta B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Trevlig och engagerad. Försäljningen gick snabbt.

Katy Inga-Lill A
Sålde sitt hus med hjälp av Evelina Kronberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Ljungby

Vänligt service inriktad, duktig säljare.

Stefan S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Rottne

Klar tydlig och noterade de frågor jag ville ha svar på samt återkom med detta

Sanna B
Norrhult

Lätt att komma i kontakt med, samarbetsvillig och kompetent

Alexander L
Torpsbruk

Enkel , kommunikativ och otroligt trevlig mäklare som jag både fick förtroende för och ett bra intryck av. Rekommenderar henne alla dagar i veckan :)

Svar från Martina Börjesson

Tack Alexander för fina ord. Vi ses vid tillträdet - ha det så bra tills dess. Hälsa familjen. Martina

Eva J
Växjö Sandsbro

Ödmjuk, jordnära och trevlig. Svårt att bedöma utfallet då marknaden i Växjö är stendöd, lägenheten såldes trots det ganska snabbt, vilket var viktigt för oss. Bra återkoppling under visning och försäljning.

Silvia L
Diö

Trevlig bemötande, kunnig, hjälpsam och effektivt.

Ritha L
Växjö Hovshaga

Professionell och flexibel, trevlig i bemötande.

Svar från Robin Nicklasson

Hej Ritha! Tack så mycket för ditt omdöme och ert förtroende. :)

Anna A
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Hej Jag är mycket nöjd med Magdalena. Lugn o behaglig i sitt bemötande Lyssnade och svarade på det jag undrade över Snabb och effektiv affär Mvh Anna Axelsson

Patricia M
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Trevligt bemötande från första samtalet till att affären blev klar. Kände att ingen fråga var fånig att ställa och fick snabbt svar. Har aldrig sålt hus innan och kände mig väldigt orolig över detta men Magdalena gjorde hela processen otroligt enkel och jag kände mig trygg i alla beslut.

Eli Å
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Fin kontakt. Vi fick god tid på oss att gå igenom hus och trädgården vid visningen. Förståelse för att vi bor nästan femtio mil bort och därför behjälplig med besiktning.

Adam S
Växjö

Väldigt trevlig mäklare som snabbast möjligt ger respons efter frågor. Mäklaren fick sig att känna sig trygg i att affären blev av snabbt med tanke på att vi var i en liten pressad situation med försäljning.

Katharina L
Lammhult

Vi var mycket nöjda. Allt var väl förberett och alla var mycket vänliga och hjälpsamma

Jennifer A
Hovmantorp

Trevligt bemötande. Vänlig. Hjälpsam.

Ann-christin S
Vislanda

Vi har fått information efter hand som olika saker hänt vilket är bra Samt trevligt bemötande

Jens A
Hjortsberga

Han var mycket duktig och hjälpte till med det vi frågade efter

Birgitta J
Sålde sin bostad med hjälp av Magdalena Pavic en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Svängsta

Abdolut inget att klaga på vad gäller bemötande. Alltid positiv o på gott humör. Har gjort det bästa för ett svårsålt hus pga läget. Hade förväntat oss mer aktivitet på utlandet, men det fungerar tydligen inte att man samarbetar med mäklare i olika länder. Hjälp med deklarationen vid försäljning hade vi också förväntat oss, men Magdalena informerade omgående om att vi fick ordna det själva, men var behjälplig med att ordna fram de papper som behövs. Blev väldigt besvikna (tror även Magdalena) när första köpekontraktet...

Sebastian V
Fagerhult

Trevlig, proffsig och personlig.

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Emma var under hela processen inlyssnande. Var även lätt att nå. Kunde ha en bra dialog., gott samarbete. Kunnig. Affären fortskred med god fart.

Annelie A
Lessebo

Jag tyckte mycket bra om Magdalena, hon var lätt att prata med, fick för förtroende för henne, hon löste smidigt alla ev frågor och problem. Jag tyckte hon höll oss lagom uppdaterade/informerade under försäljningsprocessen, hon kändes aldrig forcerad eller påstridig. Vi tyckte att hon var pålitlig och påläst. Det enda smolket i bägaren är runt priset, men hon var inte ensam när det diskuterades, hon och hennes kollega lät förstå att det skulle vara lätt att få igång en budgivning och att den skulle trissa priset. Det...

Svar från Magdalena Pavic

Tack snälla för fina orden och feedbacken. Jag tar med mig det. =)

Sofia H
Ingelstad

Fantastisk mäklare. Ge ett seriöst och lättsamt intryck och man känner sig trygg och välinformerad.

Anders S
Växjö

Jag kontaktade Emma eftersom det hade blivit dags att sälja min bostadsrätt. Vi hade ett riktigt bra första möte, och bara ett par veckor senare var lägenheten fotograferad och försäljningsprocessen kunde börja. Trots en lite trög marknad kämpade Emma tappert på och bokade in ett antal visningar. När buden började komma in gick det sedan snabbt. Ett par månader efter vårt första möte var lägenheten såld. Jag upplevde Emma som pigg, glad och mycket professionell. Jag fick ett väldigt bra bemötande och kan med varm hand rekommendera andra att vända sig till henne.

Jenny R
Växjö

Emma gjorde försäljningen av mitt barndomshem enkel, snabb och smidig, inkännande i min situation och pedagogisk i alla moment. Toppen helt enkelt!

Liina K
Växjö

Tack vare Emma och hennes engagemang så gjorde hon min livslånga dröm om ett hus på Högstorp verklig. Det var hon som hittade kontakterna och kopplade samman mig med rätt människor för att genomföra mitt husköp. Längs hela processen så har hon varit supergullig och omtänksam och alltid fått mig att känna mig välkommen och omhändertagen. Är så tacksam för Emma.

Jesper N
Lammhult

Kändes grön i början, men löst sig bättre och bättre under tiden. Annars mycket trevlig mäklare som ändå visade att han ville.

Filtrera omdömen