Läs vad 586 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö 2

• 2021-01-21
    Köpt hus och Rasmus va bra, alltid lättillgänglig och svarar på alla ens frågor.
    Mycket bra.
    Alexandra J
    • 113.0 m²
    • Växjö
    köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-19
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren, samt bra koll och kunde ge bra och tydliga svar på alla frågor. Tycker hela processen flöt på smidigt.

Kort och gott, väldigt nöjd med allt.

/Morgan
    Morgan F
    • 59.0 m²
    • Växjö Hovshaga
  • 2021-01-15
    I Tid. Saklig. Bra bemötande. Koll på läget.
    Trevlig. Tillgänglig
    Abbe E
    Abbe E
    • 74.2 m²
    • Östra Lugnet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-13
    Utifrån ett professionellt bemötande från första mötet till kontraktskrivning igår kan man inte vara annat än nöjd.
    Mitt hus har nu fått en nöjd köpare som jag bedömer har samma uppfattning om hur affären genomförts.
    Bo O
    • 142.0 m²
    • Moheda
    sålde sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-11
    Köpt radhus.
    Bra och trevligt bemötande av mäklaren!
    Levde upp till alla förväntningar.
    Mycket professionell och informativ.
    Henrik T
    • 95.0 m²
    • Lammhult
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-11
    Köpt bostad. Rasmus har en lugn och behaglig framtoning.
    Karin H
    • 145.0 m²
  • 2021-01-07
    Evelina Kronberg och Alberto Johanson 👍
    Murad K
    Murad K
    • 124.0 m²
    • Alvesta
    köpte sitt hus med hjälp av Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-06
    Mycket kunnig om området vi sålde och ger ett seriöst intryck. Kompetent och säljande utan att bli för ”mycket”.
    Anders H
    • 84.0 m²
    • Braås
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack Anders, kul att få samarbeta med dig ännu en gång! / Johan

• 2021-01-04
    Trevligt bemötande och hjälpsam!
    Amanda B
    • 84.0 m²
    • Braås
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2021-01-01
    Det gick bra men det tog ganska lång tid
    Men Jenny var ambitiös och gjorde ett bra jobb
    Ulla B
  • 2020-12-30
    I sold a house Rebecca helped me a lot she wss very flexible and her estimation was exactly right Im very pleased with her.
    Shaho H
    • 78.0 m²
    • Braås
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-30
    Jag har köpt en bostadsrätt i Växjö. Hade inga speciella förväntningar på mäklaren då jag varken köpt eller sålt en lägenhet tidigare. Men jag har blivit bra bemött och fått hjälp så fort det behövts!
    Louise M
    • 30.0 m²
    Sålt en bostadsrätt i Växjö
    Tog ett tag och Jenny var mycket hjälpsam i hela processen
    Billy L
  • 2020-12-29
    Vi har precis köpt en bostadsrätt av Alberto. Blev bemötta otroligt proffesionellt från första samtal. Personligt och lyhört snappade han upp precis vad vi var ute efter, trots att första kontakt var om ett helt annat objekt än det det slutligen blev. Snabba svar och alltid tillgänglig med ett par goda råd. Kan inte annat än varmt rekommendera Alberto.
    Sebastian A
    • 6:a
    • 126.0 m²
    • Östra Lugnet
  • 2020-12-28
    Alberto hjälpte mig att sälja min bostad. Jag gick in med förväntningarna att det var lite dålig tajming, precis innan jul, och att det därför skulle kunna vara lite svårt att få folk intresserade. Alberto jobbade hårt för att få till visningar och en snabb försäljning. Detta resulterade i många intressenter och en budgivning som resulterade i ett högre pris än vad jag förväntat mig.
    Felicia F
    • 77.0 m²
  • 2020-12-28
    Han hjälpte oss att sälja våran lägenhet innan jul . Och han var snabb och seriös väldigt trevlig så kan inget annat än rekommendera?
    Andréas P
    Andréas P
    • 77.0 m²
  • 2020-12-25
    Trevlig och väldigt välkomnande. Snabb på att svara vid frågor och väldigt aktiv och kunnig!
    Ivan S
    skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-22
    Köpt lägenhet. Vänligt och kunnigt bemötande. Fick svar på de frågor jag hade.
    Bengt K
    • 40.0 m²
    • Växjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-17
    -Villa
    -Fantastiskt
    -Många på visningen samt bra slutbud. Allt uppfyllt.
    -kanon
    Jonas L
    • 87.0 m²
    • Åseda
    Tack för de fina orden, härligt att du är nöjd Jonas!

• 2020-12-13
    Mycket bra och smidig mäklare som alltid är kontaktbar. Affären gick snabbt och smidigt och jag kan rekommendera honom starkt!
    Erik W
  • 2020-12-10
    Jag har såld lägenhet

På en professionell och trevlig sätt
    Ja de görde hon

Jag är mycket nöjd med hennes jobb
    Smail M
    • 78.0 m²
  • 2020-12-07
    Jag köpte min första lägenhet, en stor fin 1:a, av Jenny! Hon var tillmötesgående och hjälpsam i varje steg från början till slut. Eftersom det var mitt första lägenhetsköp hade jag inte några särskilda förväntningar men Jenny gjorde ett superjobb och jag känner mig väldigt nöjd med hela processen nu i efterhand. Jag kommer höra av mig till Jenny när det är dags att sälja, även om det lär dröja några år! ;)
    Mathilda N
    • 43.0 m²
    • Fagrabäck
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kjellsson  en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-12-05
    In my opinion she was very profesional and nice.
    It was fantastic that she could sold faster the house. I am very happy with her services.
    Altagracia M
    • 90.0 m²
    • Klavreström
  • 2020-12-03
    Sålt lantgård med tillhörande skog.
    Bra bemötande.
    Negativt att mäklare kraftigt övervärderade objektet, vilket gjorde att våra förväntningar på försäljningspris var betydligt högre.
    Mäklare ibland svår att nå, och ibland "sen på bollen" i vissa frågor.
    På det hela taget ändå nöjda, men inte mer än så.
    Tomas S
    • Hovmantorp
    sålde sin bostad med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bra bemötande
    Kunnighet
    Vi hade hjälp med kontraktsskrivande
    Anette K
    • 95.0 m²
    • Alvesta
  • 2020-12-03
    Köpt en bostadsrätt på gamla norr. Det var min första kontakt med en mäklare och jag upplever mäklaren som flexibel och anpassningsbar efter önskemål. Snabb återkoppling och tydlig i sitt ledarskap. Skulle varmt rekommendera honom!
    Jennie A
  • 2020-12-02
    Köpt villa. Trevligt och sakligt bemötande. Tydlig och hjälpsam.
    Andreas Jan Mikael L
    • 150.0 m²
  • 2020-12-02
    Sålt ett dödsbo!
    väldigt trevlig mäklare som gjort ett bra jobb!
    Carina Maria A
    • 86.0 m²
    • Växjö Öjaby
  • 2020-12-01
    Han är fantastisk!!..Trevlig ..riktig profesionel man
    Ramo B
    Tack så mycket. Vi ses på tillträdes dagen! / Johan

• 2020-12-01
    Vi har köpt en bostadsrätt och har blivit väldigt väl bemötta av svensk fastighets förmedling och Alberto johansson Alvarez
    Vi fick en bra visning av lägenheten och god hjälp vid budgivning och försäljning
    Hoppas vi även får god hjälp och blir nöjda vid tillträdet av boendet
    Monica J
    Monica J
  • 2020-12-01
    Mäklaren har varit öppen och tillmötesgående. Vi löste affären snabbt!
    Sanjin H
  • 2020-11-29
    Jag anlitade svensk fastighetsförmedling och Johan Florå för att sälja min fastighet och jag kan inte säga annat än att det är service på hög nivå. Proffsigt!
    Joakim K
    • 134.0 m²
    Tack Joakim, för de fina orden! Ha en god jul och ett gott nytt år! / Johan

• 2020-11-28
    Rasmus har varit lyhörd och effektiv. Funnits tillgänglig hela processen. Jag har bara positivt att säga!
    Camilla J
    • 109.0 m²
    • Växjö
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-25
    Blev bemött på ett förtroendeingivande sätt av Rasmus när han hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Rasmus till andra!
    Mattias E
    • Växjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-24
    Jenny har en tydlig och bra kommunikation och hon levererar.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbete.
    Birgit J
    • 74.0 m²
    Hej!
    Vi har sålt en villa i Lenhovda.
    Vi är mycket nöjda med Johan han är mycket kunnig,hjälpsam och bra på sitt jobb.
    Han har uppfyllt alla våra förväntningar!
    Lars H
    • Lenhovda
    Kul att ni är nöjda Lars! Har varit roligt att samarbeta ihop med er! Vh Johan

• 2020-11-24
    Vi har köpt en lägenhet! Säljaren var punktlig generös i sin beskrivning! Corona anpassade visningen! Är snabb på att återkoppla vid frågor! Betyg 5/5
    Yvonne O
    • 42.0 m²
    • Växjö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Tack för din recension Yvonne, roligt att höra. :) Hoppas lägenheten kommer bli bra! Mvh Johan

• 2020-11-23
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har alltid blivit väl bemött. Jenny har alltid ringt upp när man inte fått tag på henne. Alltid vänlig trots jobbiga frågor. Jag är nöjd
    Elisabeth W
    • 74.0 m²
  • 2020-11-23
    Sålt villa, utmärkt bemötande och lyhördhet.
    Kicki S
    • 160.0 m²
    • Hovmantorp
  • 2020-11-22
    Alberto var med i vårt första bostadsköp och fick oss att känna oss trygga, var snabb på att svara på våra frågor och möjliggjorde en snabb affär utan krångel. Kunde inte vara mer nöjda med hans hjälp!
    Ebba L
    • 5:a
    • 110.3 m²
    • Växjö Hovshaga
  • 2020-11-22
    Köpt en bostadsrätt

Väldigt professionellt.
    Vi kände att vi fick den informationen som vi behöver och mäklaren var ständigt tillgänglig på mail och telefon , vilket är en trygghet

Våra förväntningar var höga och vi tycker att dem levdes upp till

Smidig, enkel och trygg process
    Kristian K
    • 77.1 m²
  • 2020-11-20
    Har sålt en bostadsrätt.
    Alberto, säljaren, har varit med sedan början och alltid gett mig ett bra bemötande. Jag upplever att han har lyssnat på mina önskemål. Han har varit väldigt tillmötesgående.

Mina förväntningar vara att sälja lägenheten och det levde Alberto upp till och lite till.
    Johan L
    • 77.1 m²
  • 2020-11-20
    Köpte Februarivägen 6.
    Jag och min sambo är väldigt nöjda med våran mäklarkontakt.
    Emelie J
    • 216.0 m²
    • Danneborg
  • 2020-11-17
    Jag har köpt första hus i Sverige av Rasmus. Han var hjälpsam och trevligt.
    Toppen
    Raed A
    • 125.0 m²
    • Lessebo
  • 2020-11-17
    Sålt bostadsrätt, proffsigt bemötande och engagerad! Jättenöjd med allt!
    Erik S
    • 68.0 m²
  • 2020-11-16
    -Jag har sålt en 1:à på Storgatan 82 i Växjö
    -Bra och proffsigt bemötande från mäklaren
    -Jag hade höga förväntningar och dom infriades
    -Jag är mycket nöjd med Alberto och han levde upp till förväntningarna.
    Thomas Å
    • 31.0 m²
  • 2020-11-15
    Bra bemötande, snabb och bra service. Kunnig!
    Andreas H
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
  • 2020-11-12
    Vi kan verkligen rekommendera Evelina framför Ljungbys lokala mäklare. Hon bidrog med professionalitet och beslutsamhet. Evelina har ett stort kontaktnät och tror på dem objekt hon tar sig ann.

//johan
    Johan E
    • 115.0 m²
    • Ljungby
  • 2020-11-12
    Levde upp till alla förväntningar som vi hade vi vårt köpa av flerbostadshus.
    Robert B
    • Norrhult
    köpte sin bostad med hjälp av Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
  • 2020-11-09
    Johan har gjort ett mycket bra arbete som mäklare för en äldre släktings försäljning av sitt egnahem.
    Inte helt lätt för säljare och barn/barnbarn att hantera försäljningen av ett gammalt och välfyllt barndomshem men Johan har varit ett bra och professionellt stöd i denna process.
    Gunilla L
    • 80.0 m²