Emma Ragnerby

Emma Ragnerby

Emma Ragnerby är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Växjö

Emma Ragnerby har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Emma Ragnerby har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Ragnerby har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

168 omdömen om Emma Ragnerby

Sedan starten hos Reco 2021
Birgitta B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Ragnerby en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Åseda

Trevlig och engagerad. Försäljningen gick snabbt.

Eli Å
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Fin kontakt. Vi fick god tid på oss att gå igenom hus och trädgården vid visningen. Förståelse för att vi bor nästan femtio mil bort och därför behjälplig med besiktning.

Adam S
Växjö

Väldigt trevlig mäklare som snabbast möjligt ger respons efter frågor. Mäklaren fick sig att känna sig trygg i att affären blev av snabbt med tanke på att vi var i en liten pressad situation med försäljning.

Sebastian V
Fagerhult

Trevlig, proffsig och personlig.

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Ragnerby en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Älghult

Emma var under hela processen inlyssnande. Var även lätt att nå. Kunde ha en bra dialog., gott samarbete. Kunnig. Affären fortskred med god fart.

Anders S
Växjö

Jag kontaktade Emma eftersom det hade blivit dags att sälja min bostadsrätt. Vi hade ett riktigt bra första möte, och bara ett par veckor senare var lägenheten fotograferad och försäljningsprocessen kunde börja. Trots en lite trög marknad kämpade Emma tappert på och bokade in ett antal visningar. När buden började komma in gick det sedan snabbt. Ett par månader efter vårt första möte var lägenheten såld. Jag upplevde Emma som pigg, glad och mycket professionell. Jag fick ett väldigt bra bemötande och kan med varm hand rekommendera andra att vända sig till henne.

Jenny R
Växjö

Emma gjorde försäljningen av mitt barndomshem enkel, snabb och smidig, inkännande i min situation och pedagogisk i alla moment. Toppen helt enkelt!

Liina K
Växjö

Tack vare Emma och hennes engagemang så gjorde hon min livslånga dröm om ett hus på Högstorp verklig. Det var hon som hittade kontakterna och kopplade samman mig med rätt människor för att genomföra mitt husköp. Längs hela processen så har hon varit supergullig och omtänksam och alltid fått mig att känna mig välkommen och omhändertagen. Är så tacksam för Emma.

Kerstin L
Klavreström

Trots våra bristande kunskaper i svenska gav Emma oss omfattande och goda råd. Hon var väldigt tillmötesgående. Hon svarade på förfrågningar via mejl med kort varsel, även på kvällen. Allt gick snabbt och enkelt.

Andrea S
Alstermo

Emma är en absolut toppmäklare. Hon finns alltid där för sina kunder, även på helgerna. Hon är pålitlig och hjälpsam. Dessutom är hon också mycket hänsynsfull mot människor som ännu inte talar svenska så bra. Hon har gett oss ett topphus. Jag skulle rekommendera Emma när som helst. Tack så mycket för det.