Johan Fahlstedt

Johan Fahlstedt

Johan Fahlstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Johan Fahlstedt har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Johan Fahlstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Fahlstedt har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare skulle jag säga är alla möten med trevliga människor som man få uppleva.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven och siktar på att göra mitt allra bästa i alla lägen.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är för tillfället huset som jag bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har utbildat mig till Skogsingenjör.

152 omdömen om Johan Fahlstedt

Andréas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Trevligt bemötande, tydlig och enkel i sin beskrivning av objektet.

Susanne S
Öster

Blev väl omhändertagen vid första mötet när vi tittade på vårt första objekt, han har ett genuint intresse och är inlyssnande på våra behov och önskemål. Efter att vi valt Johan som vår mäklare och när han kom till vår bostad så var han väldigt seriös och noggrann vilket för oss är viktigt! Vid köpet av vår nya bostad så känner vi stort förtroende för honom samt att han alltid är tillgänglig.

Sophia R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Öster

Tillgänglig för frågor, arbetade aktivt för att sälja lägenheten.

Cornelia A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Vall

Vi har fått ett mycket gott bemötande av mäklaren under både visningar och kontraktsskrivning. Min partner har haft övrig kontakt under budgivning och varit mycket nöjd. Johan har levt upp till våra förväntningar till fullo.

Per N
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Roma

Mycket trevlig mäklare som både hjälper säljare Ock köparen att nå sina mål ,märks tydligt att Han har lång ock bred erfarenhet Högsta betyg👍👍 Mvh Per o Marie romakloster

Julia A
Roma

Väldigt bra bemötande samt intresse av att hjälpa till att sälja / köpa! Vi är super nöjda!!

Peter B
Dalhem

Av de mäklare vi haft att göra med i den här försäljningen är Johan den som, redan från start och ända in i mål, varit lyhörd, aktiv och hela tiden på tå. Johan är rak och tydlig i kommunikationen både mot säljare och köpare. Han har på ett mycket bra sätt hållit oss uppdaterade utan dröjsmål vid varje händelse och kontakt med spekulanter. Dokumentationen, och genomgången av den vid försäljningen, var exemplarisk. Vi rekommenderar varmt Johan.

Sven Johan J
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Östergarn

Trevlig, tillgänglig och kunnig.

Mari N
Sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Norrlanda

Vi har haft kontinuerlig kontakt och diskuterat olika lösningar på hur vi ska dela upp och sälja fastigheten och han har varit lyhörd för mina förslag. Det är en fastighetsfördelning vilket gör det svårare att sälja men mäklaren har kontaktat alla potentiella köpare och försäljningen gick snabbt och smidigt. Mäklaren tar regelbunden kontakt och uppdaterar mig med den senaste informationen.

Leifi J
Visby

Mycket duktig, påläst och nogrann en mäklare många skulle gilla, det gjorde vi.