Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 390 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby 2

• köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Vamlingbo
    2021-06-10
    Informativ och effektiv mäklare.
  • sålde sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Stånga
    2021-06-07
    Kan varmt rekommendera Gustav!
  • sålde sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Katthammarsvik
    2021-06-07
    Vi har sålt vårt sommarhus i katthammarsvik
    Johan har varit trevlig o tillmötesgående från första början.
    Johan levde upp till dom.
    Vi är så nöjda med allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Öster
    2021-06-03
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Visby. Jag upplever kontakten som professionell, enkel och saklig. Rekommenderar varmt både Gustav och Svensk fastighetsförmedling.
    2021-06-03
    Sålt sommarstuga. Mycket snabbt och smidigt hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-06-02
    Vi köpte lägenhet mitt i Visby.
    Marie är mycket trevlig och duktig i din roll.
    Vi blev bra bemötta, och hon såg till att vi fick en visning under de få dagar vi var på Gotland.
    Kontinuerlig dialog sen vi åkte tillbaka.

När vårt bud till slut blev accepterat gick allt smidigt med att skriva på, då vi kunde göra det på Lidingö.

Sammantaget mycket bra mäklare.
    2021-06-02
    Trevlig ,kunnig hjälpsam och ett smidigt genomförande av köp
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-06-02
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är trevlig och har ett professionellt förhållningssätt. Lättsam och ger relevanta råd om försäljningen. Har god koll på marknaden.

Vi skulle utan tvekan anlita henne igen.
  • Pelle H
    2021-06-02
    Johan Fahlstedt har hjälpt mig vid flera tillfällen och är jättebra. Han är tydlig, rak och effektiv.
    • Kräklingbo
    2021-06-01
    Johan var väldigt snabb och hela tiden väldigt tillgänglig. Han kändes samtidigt inte alls särskilt på och var väldigt lugn, vilket jag upplevde som tryggt.
    • Kräklingbo
    2021-06-01
    Vi har varit mycket nöjda. Johan är professionell, trevlig och transparent med hur han jobbar. Han är också tillgänglig och tar sig tid att svara på frågor, något som vi uppskattade under processens gång.
  • Stefan N
    • Eskelhem
    2021-05-27
    Johan har hjälpt oss att sälja vår bostad i det lite högre prisintervallet till vår fulla belåtenhet.
    Proffsigt helt igenom.
    Hört av spekulanterna att Johan varit mycket saklig och insatt i projektet.
    Stefan o Kersti
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Eskelhem
    2021-05-27
    Professionell, sakkunnig och insatt i fastighetsfrågor. Snabb i återkoppling och smidig att arbeta med som köpare. Tack Johan!
    • Länna
    2021-05-14
    Försäljning av bostadsrätt.
    Professionellt bemötande - vänligt, kunnigt, tillgängligt och uppmuntrande.
    Underlättade genomförandet av försäljningen på ett påtaglig sätt.
    2021-05-13
    Proffsig , kunnig och alltid tillgänglig för frågor. Ger trygghet genom hela bostads köpet.
    2021-05-11
    Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig för frågor
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-11
    Sålt en lantbruksgård
    Allt har gått som vi planerat ned mäklaren.
    Är jättenöjd med affären
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Väskinde
    2021-05-10
    Vid visningen av den villa som vi sedan köpte, kände jag mig sedd och att Marie var intresserad av just vad jag hade för behov.
    Hon kändes ödmjuk i sitt sätt att beskriva säljarnas krav och behov.
    Hennes värme som hon pratade om det område som villan var i och den beskrivning som hon gjorde också med att ta in de behov som hon lyssnat av med mig och att jag skulle kunna vara en som trivdes just där.
    Hon kändes för mig inte som den traditionella försäljaren som vill bli av med sitt objekt utan med en stor ödmjukhet inför de som kom och ville ta del av objektet.
    Mina förväntningar var att jag skulle kunna gå från visningen med en känsla av att jag fått ta del av objektet och fått mer kunskap och sedan få ta min tid att komma fram till ett beslut.
    Även där har Marie uppfyllt mina förväntningar.
    Känslan är att hon bryr sig om både säljaren och köparen.

Med vänliga hälsningar Carola Welander
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-08
    Villa. Bra och förtroendeingivande samt ödmjuk.
    Kan rekommendera Gustav till kommande säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-08
    Tack vare Gustav fick vi köpt en drömmig kalkstensvilla utanför Klintehamn! Genom hela affären var han supertrevlig, proffsig och ingav trygghet och lugn!
    Kan inte tänka mig ett bättre bemötande när man köper sitt drömhus!
    2021-05-08
    Vi fick köpt drömhuset av Gustav iförhand (innan marknad) och vi känner oss jätte prioriterade och omhändertagna, tack så jättemycket!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-04
    Fantastiskt på alla sätt och vis
    • Gotland
    bostadsrätt i nybyggt.
    mötet var bra.
    jag tycker förväntningarna var bra.
    upplevelsen var perfekt
  • köpte sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-04
    Marie NIlsson har på ett öppet och ärligt sätt bemött våra frågor om vår sommarbostad.
    e
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-04
    Köpt gård. Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med. Dock väldigt långt mellan påskrivet kontrakt och erhållet kontrakt. Skapar osäkerhet. Lite otydlig info.
    Hej Anna, vad tråkigt att du känner så. Jag kan dock inte styra över postgången. I bland tar det lite tid. Johan Fahlstedt
  • Anders F
    sålde sitt hus med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Furulund
    2021-05-04
    Bernt har sålt en villa för mig. Han är hjälpsam och sköter självständigt om affären. Jag ville kunna luta mig tillbaka och ändå känna att försäljningen skulle gå på bästa sätt. Snabbt, enkelt och med bra resultat.
    • Eksta
    2021-05-04
    Vi har köpt Eksta Bjerges 611 där Johan varit mäklare. Mycket bra stöd, kontinuerliga kontakter. Bra stöd även för oss som köpare. Kan rekommenderas.
    2021-05-03
    BRA PÅ ALLA SÄTT. BRA BEMÖTANTE. BRA SVAR.
    2021-05-03
    Jag har köpt ett fritidshus i Gothem Magnuse på Gotland.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren, som ordnade en privat visning för mig, eftersom Gotlandsfärgan blev inställd till den ordinarie visningen. Hon skickade också över dokument och kontaktuppgifter som gjorde det lättare för mig att bedömma fastigheten.
    Jag hade inga förväntningar på mäklaren, men hon gjorde ett mycket trevligt intryck och lät visningen ta sin tid och jag fick möjlighet att känna in i lugn och ro.
    Hittils en mycket bra kommunikation med mäklaren.
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-03
    Sålt fritidshus. Trevligt och kunnigt bemötande. strävar efter att både säljare och köpare ska bli nöjda
    • Gotland
    Köpt nyproduktion lgh.
    Mycket bra och professionellt bemötande.
    Goda kunskaper om objektet
    • Eksta
    2021-04-30
    Vi har sålt ett lantbruk med skog o åkermark. Mäklaren har från början till slut uppträtt korrekt mot oss. Vi har löpande fått information från de visningar han genomfört.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-04-29
    Hej, jag köpte en lägenhet som Gustav sålde.
    Han var tydlig och väldigt trevlig
    2021-04-29
    Har både köpt och sålt bostadsrätt i Visby innerstad av/med Gustav.
    Han är driven och effektiv, alltid tillgänglig för frågor och återkopplar med snabb respons.
    Affärerna har gått väldigt smidigt!
    • Söder
    2021-04-28
    Köpt: villa i Visby.
    Gustav gav det bästa av bemötanden, ett mycket proffsigt och betryggande bemötande genom hela processen.
    Gustav var imponerande påläst om huset och lämnade inga frågor obesvarade. Gustav har varit mycket tillmötesgående, tillgänglig och informativ från början till slut. Det märks att han tycker om sitt jobb.

Sammanfattning: mycket bra och proffsig upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Gustav som mäklare.
    • Hemse
    2021-04-16
    Gustav sålde vår lägenhet, innan visning, vilket var jättesmidigt för vår del och jag tror köparen tyckte detsamma! Gustav var ärlig och uppriktig från start vilket vi värderade högt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Fröjel
    2021-04-14
    Vi mötte en alltid tillgänglig, lagom flexibel, ärligt lyssnande och mycket påläst mäklare som genom hela processen var saklig, förstående och hjälpsam.
    Tydlig i kommunikationen och ett engagemang som hjälpte oss till en trygg affär vid köpa av vårt efterlängtade fritidshus på Gotland.

Gustav får våra varmaste rekommendationer 🌟🌟🌟🌟🌟
    • Hemse
    2021-04-14
    Har aldrig sålt så smidigt som med Gustav Hedin, vips så var lägenheten såld!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Signalen
    2021-04-08
    Snabb och smidig affär och ett mycket bra bemötande från Johan!
    2021-04-07
    Vi köpte en bostadsrätt och vi är mycket nöjda med vår affär och vårt bemötande av Gustav som var vår förmedlare. Han var effektiv, smidig, kunnig och trevlig.
    Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. 🌷
    Lasse o Karin på Kneippbyn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Signalen
    2021-04-02
    Johan har hjälpt till med försäljningen av min mors 3:a i södra Visby - det gick jättefort då Johan agerar snabbt och kommunicerar tydligt vad han gjort.Vi är mycket nöjda - det var faktiskt över våra förväntningar bra och vi kan sammanfatta upplevelsen som att det är bara att gratulera de som får honom som mäklare.
    Roligt att ni är nöjda, I bland går det snabbt. Johan Fahlstedt
    • Högklint
    2021-03-29
    Marie was very personable and translated to English for me to make the process easier during my first home purchase in Sweden.
    Thanks for the nice words! I think you will thrive on the property even though all the plants are "dead" ;) haha. See you soon! Marie Nilsson
    • Högklint
    2021-03-29
    Ett jättetrevligt bemötande under hela processen. Marie genomförde mäklaruppdraget professionellt och effektivt.
    Vi är väldigt nöjda.
    Stort tack för omdömet och förtroendet att få sälja er fina fastighet. Det var ett sant nöje helt enkelt och jag är glad att ni är nöjda. Önskar er stort lycka till med framtida projekt. Vi ses och hörs // Marie Marie Nilsson
    2021-03-29
    Gustav sålde vår lägenhet på Snäck.
    Vi kände oss väldigt trygga med Gustav genom hela processen och fick ett professionellt och serviceinriktat bemötande.
    Vi fick en snabb och smidig försäljning som överträffade alla våra förväntningar.
    2021-03-25
    Vi har sålt vår lägenhet genom Gustav, han var proffsig, lyssnade och tipsade oss hur vi kunde göra för att göra lägenheten attraktivare.
    Han hade ett genuint intresse för att göra oss och köpare nöjda.
    Högt förtroende, en framtida stjärna i mäklarbranschen!!
    2021-03-25
    Köpt bostadsrätt i Visby innerstad. Bemötandet har varit bra och responsen snabb.
    2021-03-23
    Vi är tacksamma för Gustav Hedins ödmjukhet och bemötande av våra önskemål vid försäljningen av vår bostad.
    2021-03-21
    Sålt en villa. Fått allt mycket bra förklarat. Alltid tillgänglig. Har gett bra o klara svar på alla frågor. Toppklass !
    2021-03-21
    Köpt hus. Första kontakten jag haft med Gustav.
    Bra bemötande & snabba svar.
    Bara positivt.
  • Henrik B
    2021-03-21
    Proffsigt och bra genomfört!
    Kunnig och bra som bollplank när man undrat över något!