Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 552 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby 2

• köpte sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Fårö
    2022-08-09 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande. Trevlig och ärlig
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Endre
    2022-08-06 Verifierad kund
    Som köpare kändes det tryggt att ha Marie med sig genom hela processen. När jag undrade något så förklarade Marie för mig på ett begripligt sätt. Marie såg också till att olika typer av löpande kostnader rörande fastigheten fördes över från säljaren till mig. Tack Marie!
  • skrev om Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-08-02 Spontant omdöme
    Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare - kunnig, trevlig, ärlig och gör verkligen sitt bästa för att både köpare och säljare ska lämna affären nöjda. Marie är fantastisk och jag rekommenderar henne starkt! Marie kan verkligen marknaden och sin profession, så både värdering, visningar, upplägg och formalia fungerade super. Även supersnygga bilder, digital rundtur och broschyr. Jag har framför allt känt mig trygg genom hela resan vilket har varit ovärderligt. <3
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-08-02 Verifierad kund
    Så skönt att ha samma mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet samtidigt som hon hjälpte mig att hitta en ny bostad som passade mig.Så tacksam för hennes vänlighet och kunnighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med bemötandet. Dessutom över att lägenheten blev såld, trots ränteläget och läget i världen.
  • sålde en tomt med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Hellvi
    2022-07-16 Verifierad kund
    Lugnt och trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi är så tacksamma för Gustav som vår mäklare! Förtroendegivande och snabb vid frågor och ordnade en toppen försäljning åt oss.
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Dalhem
    2022-07-12 Verifierad kund
    Korrekt, kunnig och trevlig. Nådde upp till våra förväntningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-07-11 Verifierad kund
    Supernöjda med Gustav. Han har varit ärlig och öppen och enkel att ha och göra med. Första husköpet och vi kan varmt rekommendera Gustav till alla som ska sälja eller köpa hus. Vi är evigt tacksamma för den service och hjälp vi fått!
  • köpte sin stuga med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Tofta
    2022-07-09 Verifierad kund
    En superproffsig mäklare som inte bara var säljare utan guidade oss förstaköpare genom hela processen.
    Man kände direkt hans erfarenhet och vilja att göra både såljare och oss nöjda och vi fick en fantastisk relation med säljarna och besökte dom ett par dar efter, för fika och gå igenom kåken.
    Vi hittade precis vad vi letade efter, ett fantastiskt välskött hem.
  • sålde sin stuga med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Tofta
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bernt känns seriös, lyhörd, respektfull och återkopplar under processen. Kommer gärna att rekommendera Bernt vid försäljning av fastighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Gnisvärd
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Marie som varit väl påläst och skött vår försäljning på ett utmärkt och elegant sätt. Marie rekommenderas varmt av oss.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Gustav är bra han lyssnade lugnt , Gustav är även effektiv.
    Allt gott till Gustav .
    • Lickershamn
    2022-06-30 Verifierad kund
    Hade inte kunnat önska mig än bättre mäklare. Bernt är kunnig, tillmötesgående, lätt att få tag på, uppriktig. Tryggt att ha honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Ljugarn
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra information, härligt bemötande, lugnt o tryggt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-06-23 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och kändes proffsigt hanterat
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och service. Bra genomförd försäljning och enkelhet. Med tanke på hur marknaden är just nu så blev försäljningen inte som vi hade hoppats på då det blev mindre än vad vi ville ha. Det är dock inte mäklarens fel, är skönt att vi lyckades sälja lägenheten i dagsläget!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marie Nilsson levde mer än väl upp till förväntningarna. Bra bemötande, tät kommunikation och snabba svar på mina mejl.
    Hennes kontakter med presumtiva köpare ledde också till en mycket snabb försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Centralt
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi hade en tydlig kommunikation från start med vad jag var ute efter. Gustav lyssnade och agerade därefter. Tydlig, rak och effektiv. Tillgänglig. Supernöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Hemse
    2022-06-09 Verifierad kund
    Ger bra och tryggt intryck och är mkt seriös. Har bra svar på frågor eller undersöker och återkommer. Däremot bråttom att få till avslutet.

Bernt levde väl upp till våra förväntningar.
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Ljugarn
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande. Väldigt tillgänglig och bra på att återkoppla snabbt. Hjälpsam vid våra frågor.
  • sålde sin bostad med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-05-25 Verifierad kund
    Toppen mäklare !
    Allt har gått jättesmidigt och proffsigt.
    Mycket kunnig.
    Naturlig trevlig man. Inte tillgjord som många mäklare kan vara.
    Rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Högklint
    2022-05-16 Verifierad kund
    Proffsig, väldig kunnig och tillmötesgående. Gav en trygghet och hjälpte till att hantera frågor vid kontraktsskrivandet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Högklint
    2022-05-16 Verifierad kund
    Johan lugn och tydlig och bra på att råda. Han informerar längst med hela processen. Vid kontraktskrivning går han igenom vad som gäller och visar stor kunnighet vad gäller juridiken. Det märks att han har en stor erfarenhet.
    • Sanda
    2022-05-14 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare som lyckades knyta ihop distansaffären på ett snabbt, smidigt och transparent sätt!
  • sålde sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Hangvar
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevlig, har bra koll på prisläget och ger bra återkoppling. Hans uppskattning av slutpris stämde bra med resultatet. Rekommenderar Gustav varmt.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemött, förklarar så man förstår, snabb återkoppling. Mycket nöjda med Marie.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Södercentrum
    2022-04-30 Verifierad kund
    Smidigt och enkelt! Grymt trevlig mäklare!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Påläst, hjälpsam, informerande
    • Söder
    2022-04-19 Verifierad kund
    Hon har ett mycket trevligt sätt, kändes väldigt bra redan i telefonen. Allt blev ännu bättre vid besöket, vi "klickade" direkt och bestämde oss för henne som mäklare. Försäljningen gick bättre än förväntat och vi fick mycket bra betalt för lägenheten. Nu ser vi fram emot en lika bra avslutning av vårat samarbete.
    • Söder
    2022-04-19 Verifierad kund
    Marie har ett enkelt, ödmjukt och empatiskt sätt.
    Vi klickade direkt! Vi hade tänkt ta det i lugn takt, och Marie tyckte det var en god idé och förstod våra tankar.
    Men allt gick väldigt fort, men hon var med och förklarade och hjälpte oss i våra funderingar.
    Vi är mer än nöjda med Marie!
    • Hejnum
    2022-04-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande,Gustav levererade långt över förväntigandet, Gustav gav goda råd,förklarade enkelt,var alltid nåbar,Gustav skapade en oerhörd trygghet. Gustav gav oss bra tips.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Hej gör vad som behövs snabbt och trevligt.
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lyhörd, professionell och tillmötesgående. Snabb återkoppling och taktfullt bemötande samt korrekt och saklig information. Dessutom en vänlighet och ett servicetänk som är utöver våra förväntningar! Marie har fått oss att känna oss trygga och mycket nöjda i vårt ärende. Marie har vårt fulla förtroende även i framtiden! Bästa tänkbara!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Gustav är lyhörd och har i vårt fall anpassat takten i säljprocessen efter våra behov. Kan varmt rekommendera Gustav för säljuppdrag.
  • köpte sin bostad med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och tillmötesgående mäklare. Bra och informativ visning som ledde till snabb och smidig affär.
    Kan varmt rekommendera Gustav.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väl påläst om objektet och mycket trevlig.
    Mycket bra skött affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Centralt
    2022-03-31 Verifierad kund
    Vänlig, hjälpsam, tillgänglig, svarat snabbt på mina frågor
    2022-03-22 Verifierad kund
    Gustav Skötte hela förloppet från visning till köp utmärkt
    2022-03-20 Verifierad kund
    En fantastiskt bra mäklare. Hon är kunnig, trevlig och mycket proffsig. Vi har känt oss trygga genom hela affären och kommer absolut använda Marie i framtiden.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid tidigare kontakt samt förmedling gjorde att vi valde nämnd mäklare för uppdrag att förmedla vår bostadsrätt.

Våra samt mäklarens förväntningar var väldigt lika vilket gjorde att inga orealistiska förväntningar skapades.

Vi rekommenderar varmt Marie Nilsson till andra.
    2022-03-17 Verifierad kund
    Lugn påläst och proffsig. Hel nöjd
    2022-03-17 Verifierad kund
    Professionellt och lugnt bemötande.
    Inte stressad. Genuint intresserad.
    Har svar på alla frågor.
    Förväntningarna har införlivats.
    • Västerhejde
    2022-03-17 Verifierad kund
    Smidig och förstående mäklare. Snabb affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Södercentrum
    2022-03-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Nöjd med allt. Inget mer att önska.
    • Slite
    2022-03-13 Verifierad kund
    Kunnig och positiv. Stor hjälp med att ordna försäljning.
    • Furulund
    2022-03-10 Verifierad kund
    Vi upplevde Gustav som en mäklare för både säljare och köpare. I jämförelse med många andra mäklare vi mött på visningar kändes det lättsamt och trevligt samtidigt som han var ödmjuk i hela köpeprocessen. Enkel att få tag i och snabb med att återkoppla.
    • Furulund
    2022-03-08 Verifierad kund
    Jag tycker Gustav är otroligt duktig i sitt kundmöte, en av de bästa på Gotland helt klart. Han har vid samtliga tillfällen mött oss köpare på ett professionellt och vänligt sätt.

Han har haft koll på viktig information och tagit reda på det han inte vetat på rak arm.
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mycket nöjd proffsig och trevlig
  • köpte sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2022-03-04 Verifierad kund
    Positivt, personligt och professionellt bemötande. Såg till att vi snabbt fick svar på våra frågor.