Svensk Fastighetsförmedling Visby

Svensk Fastighetsförmedling Visby

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Visby!

Här på Gotland hittar du ruinernas och rosornas stad, Visby. Visby är en av de bäst bevarade medeltida städerna i hela Skandinavien. Här på Gotland hittar du pittoreska små byar med villor och lägenheter med vacker utsikt. Vi på Svensk fastighetsförmedling finns här för att guida dig genom bostadsköpet eller försäljningen.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och brinner för att du som kund ska känna dig nöjd med ditt boende. Kontakta oss, vi vet när det är läge för bostadsaffärer.

Läs vad 416 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Visby 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Bernt Björkqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-23
    Allt fungerade alldeles utmärkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-23
    Marie Nilsson har gjort ett väldigt bra intryck på mig. Hon har levt upp till de förväntningar som jag hade och lite till. Jag kan bara konstatera att vi valde rätt mäklare.
  • sålde en tomt med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Ljugarn
    2021-07-22
    Jag har bara goda erfarenheter av Johan som mäklare. Under försäljningen av Hålvägen 16, hade vi täta kontakter både före och under försäljningen. Johan är lätt att nå och är alltid snabb på att återkoppla. Känns också som man kan ha en rak och ärlig dialog med Johan. Jag kan varmt rekommendera Johan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Terra Nova
    2021-07-22
    Johan har varit bra hos oss.
    Ringer upp när vi har bestämt att vi skall göra det. Har lyssnat på våra behov av husets priser. Hus köpet gick snappt över förväntan. Fick det jag begärde.

Mvh Carina o Ulf.
  • sålde sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Ljugarn
    2021-07-22
    Vi är väldigt nöjda med Johan och hans arbete. Bra löpande kontakt med oss säljare. Kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-21
    Proffsig, allt sköter snabbt och snyggt. Väldigt enkelt köp som löpte smidigt utan att vi som köpare behövde göra mycket.
    2021-07-20
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt.
    2021-07-19
    Marie har bemött oss på ett professionellt och trevligt sätt.

Våra förväntar var att vi behövde så mkt hjälp med allt eftersom vi bor i Stockholm och försäljningen var på Gotland. Marie var behjälplig i alla lägen och inga konstigheter.

Allt har gått snabbt och otroligt smidigt och kan bara säga att jag är mycket nöjd med Marie och hennes bemötande. Kan inte ha fått en bättre mäklarna.
    • Öja
    2021-07-11
    Vi har blivit mycket väl bemötta av Johan Fahlstedt.
    Han har skött försäljningen av vår fastighet med stor kunnighet, erfarenhet och pålitlighet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Öja
    2021-07-08
    Vi är mycket nöjda med Johans jobb. Pålitligt och proffsigt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Sandviken
    2021-07-06
    Engagerat och bra kommunikation hela vägen genom.
    • Sanda
    2021-07-06
    Kan inte fått en bättre mäklare än Bernt :)
    Enkel att prata med , rolig , proffsig + ger det lilla xtra som underlättar allt .
    Grymt bra !
  • sålde sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Stenkumla
    2021-07-05
    Mycket bra bemötande. Kunnig inom sitt område.
    Fick bra information om hur försäljningen skulle gå till.
    Alla papper i ordning inför försäljningen.
    Lätt att nå per telefon och ringde snabbt tillbaka med svar på mina frågor.
    Mycket nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Centralt
    2021-07-03
    Han är saklig, kunnig , professionell, tillmötesgående.
    • Centralt
    2021-07-03
    Sluta skicka detta till mig. Jag har aldrig haft kontakt med Gustav. Ombud sålde lägenheten.
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Tingstäde
    2021-07-02
    Marie får absolut högsta möjliga betyg! Proffsigt rakt igenom och med känsla både för säljare och köpare. Kan verkligen rekommendera Marie! Tusen tack för ett fantastiskt jobb!
  • sålde sin stuga med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Sandviken
    2021-07-02
    Gustav har genomgående varit vänlig, effektiv och kunnig. Jag har inga som helst negativa omdömen vad gäller Gustavs handhavande av mitt ärende; tvärtom skulle jag utan förbehåll rekommendera honom till andra ifråga om fastighetsaffärer. Absolut högsta betyg!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-07-02
    Gustav var snabb i kommunikationen med oss.
    Vid avtalsskrivandet var Gustav välförberedd och tydlig.
    Vi vill gärna få namnet på budgivare nr 2.
    Vänligen Anette och Mikael
    2021-07-02
    Gustav bemöte mig väldigt proffsigt.
    Förväntningarna var att vår affär skulle gå smidigt och detta har han bemästrat med råge.
    Gustav har varit väldigt kunnig och otroligt proffesionell så att anlita han för ev framtida uppdrag kommer vi sannerligen att göra samt även sprida till andra potentiella kunder.
    2021-07-02
    Gustav får toppbetyg av mig 🌟
    Verkligen proffs i sitt yrke.
    Lugn, saklig och kunnig. Kännt mig trygg genom hela proceduren av vår försäljning.
    Rekommenderar honom varmt och anlitar honom gärna igen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Gotland
    2021-06-25
    Vi har egentligen inte haft så mycket kontakt med Marie. Men hon återkopplade snabbt på vår första förfrågan och var trevlig, kunnig och tillmötesgående när vi besökte kontoret. Det var även väldigt smidigt med kontraktet. Framöver hoppas vi på info om tidsplan, inredningsvalen och möjlighet att följa bygget virtuellt.
    Hälsningar
    Ulf och Kerstin Green
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Lummelunda
    2021-06-23
    Kunnig, tillmötesgående och har på ett exemplariskt vis guidat oss förstagångsköpare till att känna en trygghet i affären.
    2021-06-18
    Mycket engagerad och trevlig mäklare med full fokus på kunden. Hade inte kunna gjort det bättre själv. Rekommenderas på det stärkaste
    2021-06-16
    Engagerad och visar intresse för sina kunder. Påläst det har aldrig varit några problem att rådfråga honom om någonting.
    2021-06-16
    Trevligt, Gustav levde upp till dom.
  • Jessica M
    • Garda
    2021-06-15
    Vi blev väl bemötta utav Marie , vi kom oanmälda till en visning då vi såg att ett hus var till salu och endast 30 min kvar på visningen . Vi fick komma in och titta och det slutade med att vi var med på budgivningen och vann den !
    Marie har varit behjälplig med alla frågor vi haft och även svarat på frågor efter arbetstid.
    • Vamlingbo
    2021-06-10
    Informativ och effektiv mäklare.
    • Stånga
    2021-06-07
    Kan varmt rekommendera Gustav!
    • Katthammarsvik
    2021-06-07
    Vi har sålt vårt sommarhus i katthammarsvik
    Johan har varit trevlig o tillmötesgående från första början.
    Johan levde upp till dom.
    Vi är så nöjda med allt.
    2021-06-03
    Gustav hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Visby. Jag upplever kontakten som professionell, enkel och saklig. Rekommenderar varmt både Gustav och Svensk fastighetsförmedling.
    • Silte
    2021-06-03
    Sålt sommarstuga. Mycket snabbt och smidigt hela vägen.
    2021-06-02
    Vi köpte lägenhet mitt i Visby.
    Marie är mycket trevlig och duktig i din roll.
    Vi blev bra bemötta, och hon såg till att vi fick en visning under de få dagar vi var på Gotland.
    Kontinuerlig dialog sen vi åkte tillbaka.

När vårt bud till slut blev accepterat gick allt smidigt med att skriva på, då vi kunde göra det på Lidingö.

Sammantaget mycket bra mäklare.
    2021-06-02
    Trevlig ,kunnig hjälpsam och ett smidigt genomförande av köp
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-06-02
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren är trevlig och har ett professionellt förhållningssätt. Lättsam och ger relevanta råd om försäljningen. Har god koll på marknaden.

Vi skulle utan tvekan anlita henne igen.
  • Pelle H
    • Silte
    2021-06-02
    Johan Fahlstedt har hjälpt mig vid flera tillfällen och är jättebra. Han är tydlig, rak och effektiv.
    • Kräklingbo
    2021-06-01
    Johan var väldigt snabb och hela tiden väldigt tillgänglig. Han kändes samtidigt inte alls särskilt på och var väldigt lugn, vilket jag upplevde som tryggt.
    • Kräklingbo
    2021-06-01
    Vi har varit mycket nöjda. Johan är professionell, trevlig och transparent med hur han jobbar. Han är också tillgänglig och tar sig tid att svara på frågor, något som vi uppskattade under processens gång.
  • Stefan N
    • Eskelhem
    2021-05-27
    Johan har hjälpt oss att sälja vår bostad i det lite högre prisintervallet till vår fulla belåtenhet.
    Proffsigt helt igenom.
    Hört av spekulanterna att Johan varit mycket saklig och insatt i projektet.
    Stefan o Kersti
  • köpte sin bostad med hjälp av Johan Fahlstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Eskelhem
    2021-05-27
    Professionell, sakkunnig och insatt i fastighetsfrågor. Snabb i återkoppling och smidig att arbeta med som köpare. Tack Johan!
    • Länna
    2021-05-14
    Försäljning av bostadsrätt.
    Professionellt bemötande - vänligt, kunnigt, tillgängligt och uppmuntrande.
    Underlättade genomförandet av försäljningen på ett påtaglig sätt.
    2021-05-13
    Proffsig , kunnig och alltid tillgänglig för frågor. Ger trygghet genom hela bostads köpet.
    2021-05-11
    Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig för frågor
    2021-05-11
    Sålt en lantbruksgård
    Allt har gått som vi planerat ned mäklaren.
    Är jättenöjd med affären
    • Väskinde
    2021-05-10
    Vid visningen av den villa som vi sedan köpte, kände jag mig sedd och att Marie var intresserad av just vad jag hade för behov.
    Hon kändes ödmjuk i sitt sätt att beskriva säljarnas krav och behov.
    Hennes värme som hon pratade om det område som villan var i och den beskrivning som hon gjorde också med att ta in de behov som hon lyssnat av med mig och att jag skulle kunna vara en som trivdes just där.
    Hon kändes för mig inte som den traditionella försäljaren som vill bli av med sitt objekt utan med en stor ödmjukhet inför de som kom och ville ta del av objektet.
    Mina förväntningar var att jag skulle kunna gå från visningen med en känsla av att jag fått ta del av objektet och fått mer kunskap och sedan få ta min tid att komma fram till ett beslut.
    Även där har Marie uppfyllt mina förväntningar.
    Känslan är att hon bryr sig om både säljaren och köparen.

Med vänliga hälsningar Carola Welander
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-08
    Villa. Bra och förtroendeingivande samt ödmjuk.
    Kan rekommendera Gustav till kommande säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Hedin en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    2021-05-08
    Tack vare Gustav fick vi köpt en drömmig kalkstensvilla utanför Klintehamn! Genom hela affären var han supertrevlig, proffsig och ingav trygghet och lugn!
    Kan inte tänka mig ett bättre bemötande när man köper sitt drömhus!
    2021-05-08
    Vi fick köpt drömhuset av Gustav iförhand (innan marknad) och vi känner oss jätte prioriterade och omhändertagna, tack så jättemycket!
    • Visby
    2021-05-04
    Fantastiskt på alla sätt och vis
    • Gotland
    bostadsrätt i nybyggt.
    mötet var bra.
    jag tycker förväntningarna var bra.
    upplevelsen var perfekt
  • köpte sin stuga med hjälp av Marie Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
    • Åminne
    2021-05-04
    Marie NIlsson har på ett öppet och ärligt sätt bemött våra frågor om vår sommarbostad.
    e