Pontus Hederstedt

Pontus Hederstedt

Pontus Hederstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Visby

Pontus Hederstedt har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Pontus Hederstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Pontus Hederstedt har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Pontus Hederstedt

Viktor S
Sålde sin bostad med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Alva

Pontus är professionell och vänlig. Han är lyhörd och har varit hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Stort tack

BENGT E
Sålde sin stuga med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Rute

Proffesionell och personlig service genom hela hanteringen.

Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Levide

Vi tycker att Pontus gjorde det som vi förväntade att han skulle göra. Ett bra och noggrannt arbete.

Wonny S
Köpte sin stuga med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Rute

Pontus har alltid återkommit med svar på de frågor vi haft om fastigheten. Han har stor respekt för oss som köpare. Vi kan varmt rekommendera honom som en seriös fastighetsmäklare.

Fredrik R
Köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Västerhejde

Påläst på bostaden och tillmötesgående. Lite inaktiv i början av budprocessen men annars bra.

Paul V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Visby

Påläst och tydlig. Lugn. samlad och samarbetsvillig. Inget är omöjligt med gott tålamod..

Leif T
Visby

Jag har ingen direkt uppfattning då kontakten med mäklaren till största delen gick via min bror.

Philip S
Tofta Gnisvärd

Väldigt bra bemötande, snabb hantering av budgivare, bra och tät kommunikation samt bra dialog kring avslut och genomförande av kontraktskrivning.

Kerstin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Hederstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Visby
Tofta Gnisvärd

Pontus har från första stund varit mycket hjälpsam, korrekt och ärlig. Kan bar ge honom våra bästa rekommendationer.

Rune B
Ireviken

Jättebra bemötande! Vi gjorde upp en plan hur försäljningen skulle gå till! Vilket ledde till att ire såldes! Kontakten med mäklaren fungerade utmärkt, höll kantaten regelbundet!