Mikael Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Mikael Persson har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Mikael Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Persson har haft 18 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

31 omdömen om Mikael Persson

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2022-12-04 Verifierad kund
    Mikael Persson har vært meget vennlig, profesjonell og dyktig.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt! Mikael tog hand om vår försäljning på bästa sätt! Vi kände stort förtroende för Mikael. En mäklare med kunskap och erfarenhet och dessutom mycket hjälpsam och trevlig. Vi hade roligt under vår försäljningsprocess.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mikael Persson er høflig og sympatisk og profesjonell. Jeg anbefaler ham til alle som vil kjøpe bolig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Köpingebro
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi förväntade oss- och har fått träffa en rak, trevlig mäklare med glimten i ögat och gott förhållningssätt till köpare och säljare. Mikael har varit lätt att hålla kontakt med via såväl mejl som telefon/sms.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Väldigt bra visning där man hade chans att prata med mäklaren om lägenheten. Så allt från visning till kontraktsskrivning av lägenhet fungerade bra.
    Hej Susanne, stort Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, alltid lika trevligt att ta sig den tiden på visningen och bra att det uppskattas, välkommen till fina Ystad. Ses på tillträdet. Ha det så bra. Soliga hälsningar Mikael Mikael Persson
  • köpte sin bostad med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Lövestad
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mikael är kunnig, pålitlig, engagerad och lojal mot både köpare och säljare. Han har på ett mycket professionellt sätt hjälpt mig att genomföra mitt livs största affär. En egen gård.

Monica Barkow
  • Aron T
    • Sövde
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig, seriös och behjälplig.
    • Simrishamn
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta, men kunde inte få svar på alla våra frågor.
    Hej Per Olov,
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme.
    Det är skönt att höra att ni känner er väl bemötta. Vid köp av nyproduktion kan det ibland vara frågor som tar längre tid att få svar på, då det är många parter inblandade. Jag slår dig en signal så kan vi reda ut vilka frågor som är obesvarade – för självklart ska du ha de svar som finns att ge. Ha det så bra.
    Hälsningar Mikael
    2022-04-11 Verifierad kund
    Hej
    Tycker att affären ska fullföljas innan någon helhetsbild kan ges.
    Leif Jakobsson
    Hej Leif, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Våra utskick från Reco sker automatiskt efter kontraktsskrivning, då förmedlingen av affären är gjord. Jag förstår att det kan upplevas som att det är först efter tillträdet som affären är fullföljd. Jag hoppas du är nöjd med mitt arbete så här långt. Vi ses på tillträdet!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Punktlig. Trevlig med glimten i ögatt, Kunnig om område och fördelarna med att bo här• Kan rekommenderas absolut!
    Tack Christina för att du tog dig tid och för ditt fina omdöme. Har varit en trevlig resa hela vägen, ett nöje, ses vi inte vid strandpromenaden, då ses vi på tillträdet ! Mikael Persson