Mikael Persson

Mikael Persson

Mikael Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Mikael Persson har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Mikael Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikael Persson har haft 39 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 17 Läs vad Mikael Persson

• sålde sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    • Tomelilla
    2021-11-23
    Bra bemötande, kunnig, personlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-11-10
    Trevligt bemötande samt snabba återkopplingar vid frågor.
    Tack Birgitta och Lennart för ert omdöme, ett nöje och njut av fina havsutsikten. Mikael Persson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-11-10
    Jag har jobbat med Mikael och BF Konsult tidigare och de har alltid varit trevliga och ärliga vid försäljning och köp. Ärlighet är viktigt för mig så jag har möjlighet att vara bortrest under hela försälningsprocessen.
    Tack för dina fina ord Helene, alltid trevligt med återkommande kunder, det ger energi, lycka till och alltid välkommen tillbaka:) Mikael Persson
  • sålde sin bostad med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
    2021-10-02
    Mikael är proffsig, trevlig och tydlig. Jag kände ett stort förtroende genom hela affären. Stor tillgänglighet och snabb med att undersöka och återkoppla när frågetecken uppstår.
    Kunde inte önska något mer!
    Tack Karin, för bästa samarbete och för ditt omdöme. Det blev ju riktigt bra. Mikael Persson
    2021-10-02
    Är glad att jag valde Mikael som mäklare.
    Han är kunnig och erfaren, dessutom mycket trevlig.
    Under hela processen har jag haft tät kontakt med Mikael, som har hållit mig underrättad om vad som skett.
    Kan varmt rekommendera honom.
    Tack Ingrid för ditt fina omdöme. Tycker vi har haft ett en trevlig stund tillsammans - ibland går försäljningen nästan för fort. Mikael Persson
    2021-09-25
    Välvilligt och korrekt bemötande.
    En snabb försäljning som genomfördes enligt önskemål.
    Mäklaren intresserade sig för uppdraget och diskuterade olika vägar att prissätta och genomföra uppdraget.
    Stort tack Ulf, ett bra samarbete - som gav ett bra resultat. Lycka till med nya bostaden. Alltid välkommen att titta in när ni har vägarna förbi. Mikael Persson
    2021-09-12
    Utmärkt.
    Inga särskilda. Han levde upp utmärkt.
    Ett utmärkt trevligt möte.
    2021-09-12
    Professionellt och trevligt bemötande.
    2021-09-02
    Vi är mycket nöjda med Mikael Persson som Mäklare. Med sin kunnighet och engagemang har han varit ett utmärkt stöd under försäljningen av fastigheten.
    Vi kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.
    • Gjuteriet
    2021-08-31
    Enkelt med kontakten och utmärkt bemötande.

Vi hade höga förväntningar inför försäljningen och Mikael levde upp till dessa väl.

Eftersom det blev ett utmärkt resultat av försäljningen, kan vi inte annat än vara nöjda med Mikaels arbete.
    Stort tack Suzanne, har varit ett stort nöje. Ett bra samarbete genom hela affären. Mikael Persson