Mikael Persson

Mikael Persson

Mikael Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ystad

Mikael Persson har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Mikael Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Persson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Mikael Persson

Sedan starten hos Reco 2021
First-Name L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrislund

Bra kontakt genom hela köpet 👍🏻👍🏻

Sofia V
Simrislund

Jättenöjda med hela processen. Snabb återkoppling och trevligt bemötande!

Karin L
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Simrishamn

Mikael hade ett positivt bemötande och kom med goda råd. Han tog sig tid att samtala och lyssna in våra behov och lotsar oss med van hand genom köpeprocessen. Med Mikael känner man sig trygg som köpare, han hetsar inte på och är lika mycket köparens mäklare som säljarens.

Pernilla O
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ystad
Ystad

Ödmjuk och lyhörd. Har kännt mig trygg med husförsäljningen hela vägen.

Kent B
Tommarp

Jag upplever Mikael som väldigt korrekt och vänlig som mäklare. Han gav god information om fastigheten och agerade så snabbt som man kan förvänta sig vid en fastighetsaffär. Mikael levde väl upp till mina förväntningar från första kontakt till kontraktsskrivning. Sammanfattning: Med beröm godkänt.

Peter K
Tommarp

Försäljningsskyltarna var för små vid huset. Mäklaren trevlig, glad, anpassningsbar enligt våra önskemål. Ringde upp nästan direkt om man sökte honom, tillmötesgående.

Marika K
Östra Förstaden

Trevlig, hjälpsam och lyhörd mäklare.

Elisabet M
Simrishamn

Mikael är en inkännande person som verkar fri och öppen i sin samvaro med köpare och säljare. Det var ett mycket trevligt möte.

Arnold Franz L
Ystad

trevligt bemötande och täta kontakter med uppdateringar våra förväntningar var inte så höga pg av sämre allmänna läge och räntehöjningar utan säkra prognoser i framtiden M.P. tyckte att det finns definitiv en köpare någonstans och gav aldrig upp. Han lyckades att hitta rätt köpare på kort tid och han styrde varje moment till full belåtenhet. Hans sätt var vänligt och korrekt , aldrig stel och tråkigt.

Maj-Britt M

Erfaren Påläst Lyhörd Tillgänglig Positiv Glad Ödmjuk