Ola Strand

Ola Strand

Ola Strand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Ola Strand har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Ola Strand har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Ola Strand har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Ola Strand

Sedan starten hos Reco 2021
Anna S
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge - Herrestorp

Mycket professionellt sätt lugn och sakligt förklaring av regler. Mycket tålamod och väldigt hjälpsam under hela processen. Mycket stöd var väldigt viktigt åtminstone för mig

Kim W
Falsterbo

Ola är mycket trevlig och professionell. Håller det han lovar och är väldigt tydlig.

Claes E
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Hököpinge

Kunnig, trevlig och tillmötesgående

Rebecca C
Höllviken

Påläst, engagerad och väldigt tillgänglig kommer vara saknad nu efter all kontakt: Varma rekommendationer till en mycket bra mäklare.

Nicklas D
Vellinge

Ola va väldigt bra från början och till slut. Vi är jätte nöjda med Ola under hela processen :)

Håkan N
Vellinge

Genomgående proffsigt och tydligt med alltifrån information till försäljningsstrategi. Uppfyllde våra förväntningar till fullo. Har haft en snabb och effektiv kommunikation genom hela processen. Vi är mycket nöjda med allt och hur snabbt vi kunde få till en försäljning.

Cissi S
Vellinge

Det kändes tryggt att handla med Ola. Han var bra på att förklara och var noggrann.

Linda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Höllviken

Trevligt bemötande, tillgänglig och svarade snabbt på ev frågor. Flexibel. Mån om att göra det så bra som möjligt för mig som säljare.

Madeleine V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Kunnig, trevlig och proffessionell

Maria P
Svedala

Förtroendeingivande, lugn och empatisk. Gav fortlöpande information.