Svenska Direktflyg AB

3.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Svenska Direktflyg AB

• 2019-08-19

Tove F skrev om Svenska Direktflyg AB
    Jag skulle för snart ett år sedan flyga med Svenska Direktflyg mellan Malmö och Borlänge. Jag får reda på 2 h innan avresa att det ställs in pga för få resenärer, och detsamma görs på vägen hem. Jag får under uppresan reda på att jag ska få ersättning för ökade kostnader med 250 EUR för den resan, och detta får jag bekräftat ska gälla oavsett alternativet jag väljer då (och enligt direktiv EU 261/04). Jag har sedan dess försökt få denna ersättning men inget händer. 23/10 2018 skickas underlag till AIS Airlines ekonomiavdelningen, och kundcenter säger att man ska återkoppla men trots uppföljningsmail från min sida så har jag fortfarande inte fått någon information. Jag tycker det är för dålig service, och med tanke på att flyg verkar ställas in då för få bokar på, men att man ändå erbjuder dessa avgångar, så kommer jag avråda de jag känner från att boka med Svenska Direktflyg. Läs mer
  • Tobias G

2010-01-16

Tobias G skrev om Svenska Direktflyg AB
    Här har vi riktigt bra och personlig service i egen hög person. Inte ovanligt att man får skaka hand med pilot eller förste styrman. Att vara framme i tid behöver du inte riskera med Direktflyg, 70% av alla mina flygningar som jag gjort med dom har jag varit framme före utsatt tid. Läs mer