Läs vad 78 Läs vad Alexandra Mokos

• 2021-01-16
    Fantastisk mäklare. Så driven, engagerad, ärlig, inlyssnande med ödmjukt bemötande. Lätt att få kontakt med och hade alltid tid när mina frågor hopade sig. Höll mig uppdaterad genom hela försäljningen. Sedan gick försäljningen med glans och försäljningsrekord i pris/storlek sattes i min förening."
    Carina E
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Enskededalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-12-14
    Har sålt en obebyggd tomt. Blev utmärkt bemött. Försäljningen levde upp till förväntningarna. Båda mäklarna vi hade kontakt med gav ett väldigt gott intryck.
    sålde en tomt med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-12-11
    Personlig, professionell och alltid snabb återkoppling, något som man uppskattar när man gör sin bostadsaffär.
    Utöver detta har hon även en bra plan och strategi över hur affären ska göras.

Jag/vi rekommenderar Alexandra starkt.
    Felix T
    • 50.0 m²
    • Johanneshov
  • 2020-12-11
    It was a good service.
    I would have liked that we could have define the close bud before the visning
    Maria Fernanda M
    • 47.0 m²
    • Hammarbyhöjden / Johanneshov
  • 2020-12-09
    Sålde bostadsrätt, 67 kvm i Enskededalen.
    Alexandra är Professionell, tillgänglig och driven och fick vår lägenhet såld till ett bra pris samt gjorde hela processen väldigt smidig för oss.

Rekommenderar henne starkt!
    Isak N
    • 67.0 m²
  • 2020-12-09
    Smidigt,Personligt,Engagerat.Genomgående positivt bemötande.Levde upp till våra förväntningar
    Bengt T
    • 61.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-12-09
    I have bought an apartment through Alexandra. She seemed sincere when she showed us around and when answering our questions, so we trusted her to represent fairly both the buyers and the seller. All the communication after that was open, smooth and friendly. We had a good experience!
    Andreea B
    • 4:a
    • 97.0 m²
  • 2020-12-09
    Efter många år av velande mellan olika mäklare träffade vi Alexandra.
    En mäklare som verkligen kan framhäva små detaljer och arbetar målmedvetet hela tiden.
    Vi har under hela processen känt oss väldigt trygga och kommer att fortsätta att vända oss till Alexandra vid framtida husförsäljningar!
    Denna tjej gör det omöjliga möjligt, tack!
    köpte en tomt med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-10-16
    Köpte - mycket nöjd!
    Jens G
    • 3:a
    • 64.2 m²
  • 2020-10-02
    Alexandra kämpade för att få det slutpriset jag önskade, hon gav inte upp och med bästa humöret och ödmjukheten klarade hon det jag inte tror andra skulle gjort lika bra. Hon gav sig tid när man behövde. Tillmötesgående. Mycket nöjd med henne! Tusen tack fina människa!
    Nikoletta P
    • 48.0 m²