Alexandra Mokos
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 45 Läs vad Alexandra Mokos

• Marcus J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-17

Globen / Johanneshov
    En vänlig mäklare som vill väl upplevelse som köpare.

Hon värkar ha varmt hjärta som har kunden i fokus Läs mer
  • Fredrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-09

Hammarbyhöjden
    Alexandra är en pålitlig, okonstlad mäklare som hjälpte oss hitta rätt lägenhet. Proffsig och enkel affär rakt igenom, som man vill ha det. Läs mer
  • Marina L köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-02-27

Enskededalen - Pungpinan
    Köpte objekt genom Alexandra. Professionellt bemötande genom hela processen. Återkopplade snabbt och var transparent och kunnig. Väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Julia S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-02-26

Hammarbyhöjden / Johanneshov
    Alexandra var väldigt snabb, flexibel och engagerad i samband med köpet av vår bostad. Hon var väldigt mån om att processen skulle gå så smidigt som möjligt för både köpare och säljare och gav verkligen det "lilla extra". Vi rekommenderar Alexandra varmt! Läs mer
  • Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-02-25

Bagarmossen
    Kunnig, saklig, varmt bemötande. Läs mer
  • Alexandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-02-25

Bagarmossen
    Vi köpte en tvåa i Bagarmossen och fick mycket bra hjälp och ett trevligt bemötande. Alexandra fick oss att känna oss trygga med vårt bostadsköp. Läs mer
  • Olle N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-01-28

Hammarbyhöjden
    Alexandra är kundfokuserad, målmedveten och hittade exakt den affär som jag ville ha.

Jag kände mig väldigt trygg med henne, och kan varmt rekommendera att låta henne ta hand om er bostadsförsäljning. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Tomas Erik B sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-01-27

Alexandra är påläst och professionell. Vi har varit helt trygga med henne under försäljningen, som för oss innefattade flera speciella omständigheter. Hon är bra på att återkoppla och följa upp och vi har hela tiden upplevt henne som en samarbetspartner. Vi skulle anlita henne igen. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Viktor E köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Snättringe
    Kunnig och trevlig mäklare som ger ett seriöst och tryggt intryck. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Victoria K sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    Inför försäljning av vår lägenhet träffade vi tre jättetrevliga och duktiga mäklare. Till sist bestämde vi oss för Alexandra då vi kände ett stort förtroende för henne samt att hon kunde erbjuda oss ett upplägg som passade oss väldigt bra.

Nu när lägenheten är såld är vi supernöjda och Alexandra har verkligen uppfyllt det hon pitchade för oss! Läs mer

Senaste försäljningarna

Dalgränd