Alexandra Mokos
Registrerad mäklare sedan 2018-05-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 64 Läs vad Alexandra Mokos

• Lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-08-14

Jag upplever att Alexandra uppträder proffsigt vid köp av lgh, .
    Vid gjorde vår affär via fullmakt till en närstående släkting. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • David J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-07-27

2:a
    Toppenbra service, finns inget att klaga på. Informativ och guidande genom hela köp-processen. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Kerstin B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-07-18

3:a
    Hammarbyhöjden / Johanneshov
    Liten trea Hammsrbyhöjden 54 m2 med fönster åt
    flera håll
    A Mokos trodde vi kunde få drygt 3milj för lägenheten, vilket
    överraskade mig.
    A. Mokos var alltid redo att svara på ev frågor. På ett vänligt och förekommanxe sätt.
    Samarbetet m A. Mokos överträffade mina förväntningarbåde vad gäller försäljningspris och bemötande Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Mats R köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-07-12

Jag har köpt en lgh. Alexandra var trevlig och ordnade allt snabbt och smidigt, trevligt bemötande överlag.
    Hon levde upp till alla mina förväntningar!

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Elena P
    Elena P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-07-06

Bagarmossen
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Alexandra, som har varit professionell, snabb, öppen och flexibel genom processen. Läs mer
    Alexandra M gillar detta
  • Thor W köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-07-01

4:a
    Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Kunde ha varit tydligare med att banken behövde godkänna objektet och varnat för att det kunde ta några dagar. Läs mer
  • EMMELI P skrev om Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-06-23

Redan vid första mötet kände vi att Alexandra kommer att lyckas sälja vår lägenhet. Vilket hon också gjorde, och trots det aktuella läget med Corona pandemi. När vi anlitade Alexandra hade vi under ett halvår haft en annan mäklare,
    som misslyckades trots att hennes pris låg en halvmiljon under Alexandras.

Alexandra är professionell och lyhörd. Hon såg och förstod vad jag och min familj behövde. Hennes presentation av lägenheten var proffsig och inbjudande.
    Jag kan starkt rekommendera Alexandra – ett proffs som ger allt för att få till en lyckad affär enligt kundens önskemål. Läs mer
  • Emil S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-06-18

Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Vi hade under nästan en månads tid svårt att få sålt vår lägenhet via en annan mäklare till de pris vi önskade. Sedan bytte vi till Alexandra Mokos och fick sålt lägenheten innan visning, bara några få dagar efter att vi lagt ut den, dessutom till ett högre pris än begärt tidigare.

Alexandra är en duktig förhandlare som lyssnar på sin säljare. Dessutom hade hon stenkoll på prisläget på marknaden, närområdet samt känsla för timing.

Vi är så glada att vi valde Alexandra! Läs mer
  • Frida W köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-06-16

Bagarmossen
    Alexandra var mycket hjälpsam! Läs mer
  • Victor G sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Mokos en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-06-16

Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    Väldigt nöjd med Alexandra som mäklare. Lyhörd och enkel att få tag på, rekommenderas! Läs mer

Senaste försäljningarna

Dalgränd