Gabriel Gawell

Gabriel Gawell

Gabriel Gawell är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Gabriel Gawell har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Gabriel Gawell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Gawell har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Gabriel Gawell

Sedan starten hos Reco 2021
Andreas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Vi valde mellan flera mäklare och bestämde oss för Gabriel. En professionell och samtidigt personlig mäklare som inte hetsade om priser eller förespeglade några enastående resultat. Vi har inga större erfarenheter av mäklare med blev positivt överraskade av Gabriels bemötande, tålamod, lyhördhet och målmedvetenhet. Han var noga med att det var vi som bestämde hur vi ville ha det. Med tanke på den speciella karaktären på vår bostad ställde den höga krav på mäklarens förmåga att framhålla finesserna i vår etagevåning....

Cecilia P
Kärrtorp

Gabriel kändes genuint engagerad, trovärdig och kunnig genom hela processen. Vi uppskattade hans guidning genom de olika stegen på en oförutsägbar marknad och är mycket nöjda med resultatet.

Anders F
Kärrtorp

Professionellt, förtroendeigivande och trevligt bemötande. Gabriel Gawell levde upp till högt ställda förväntningar. Väldigt bra stöd i en av livets viktigaste försäljningar. På en utmanande bostadsmarknad hanterade Gabriel sitt mäklaruppdrag på ett utmärkt sätt. Jag kan därför varmt rekommendera Gabriel Gawelll som fastighetsmäklare.

Dennis C
Blåsut, Johanneshov

Gabriel har ett fint bemötande och man märker att han är proffs på det han gör. Mycket noggrann, tydlig och kunnig. Kommunikationen har funkat klanderfritt hela vägen i mål. Rekommenderas skarpt!

Åsa N
Björkhagen, Johanneshov

Gabriel ger ett väldigt professionellt intryck. Han kan området, tycks dessutom ha kunskap om dess arkitektur och om byggnadsvård. Han är snabb i vändningarna, lyhörd, tålmodig. Jag kan verkligen ge honom mina allra bästa rekommendationer.

Pontus C
Hammarbyhöjden/Björkhagen

En bra trygg och stabil mäklare för både säljare och köpare

Linna J
Enskededalen

Rekommenderar verkligen Gabriel som mäklare!

Filip P
Kärrtorp

Supertrevlig, lugn och trygg mäklare. Ger saklig information men är mån om att säljaren själv väljer det som känns bra. Positiv kontrast till andra mäklare som kan vara ganska hetsiga!

Min Ji N
Hammarbyhöjden, Johanneshov

He is good at communicating and respecting sellers wish and opinion.

Pär H
Björkhagen, Johanneshov

Jag fick ett bra, pålitligt och professionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda med mäklarens arbete från start och till allt blev klart.