Svenska Ventilationsgruppen AB

Svenska Ventilationsgruppen AB

7 omdömen om Svenska Ventilationsgruppen AB

Barbro Kristina L
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Fick hjälp att borra upp ett hål i köksinredningen så att ventilationen kan fungera som den ska. Proffsigt gjort och väldigt trevligt bemötande, så tacksam! Kan verkligen rekommendera SVG.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Martin  S
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Tack för idag, pojkarna var trevliga och kunniga :-)

Karin E
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Jätte trevligt bemötande, kändes riktigt seriös, blev rekomenderad företaget då min systers kille hade ringt och frågat en massa, de tog verkligen tid på sig och svarade. Jag beställde en ovk + injustering, det var väl utfört gick snabbt och priset var helt ok.jag fick till och med låna en jättedyr radonmätare helt gratis I några dagar, jättegulligt, tack för det.

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja

anders a
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Har faktiskt ingen aning vilken prisnivå dom hade men jag antar att det var bra då vår förening verkligen Inte kastar ut några slantar i onödan ( det är ju bra att dom håller nere avgiften iofs) Men killarna kom hör och häpna på KVÄLLSTID, gissa om jag blev glad att inte behöva ta ledigt från jobbet. Svarade på alla mina frågor var trevliga och verkade ha bra koll.

Peter J
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Mycket seriösa och trevliga. Hjälpte mig med att mäta luftflöden etc. för att få vår värd att åtgjärda problem med fukt i badrum, toalett och dålig luft i kök. Kom snabbt på plats och inte farligt dyrt.

Michelle J

Anna L
Skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB

Extremt bra, exceptionellt är väl kanske att ta i, att man sköter sig bra är väl egentligen det minsta man kan begära, tycker ändå att dom här killarna förtjänar 5 av 5, hyffsat pris , med mycket seriösa och framförallt trevlig personal upplevde vi när dom hjölpte våran bostadsrättförening