Alla kategorier Ventilation Stockholms län Stockholm Älvsjö Långsjö Svenska Ventilationsgruppen AB

Svenska Ventilationsgruppen AB

Långsjövägen 109, 125 51 Älvsjö — Visa karta

Terapivägen 14B, 14156, HUDDINGE
Ken H:
Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem vid samma tillfälle.

Ventilationsfirmor nära Svenska Ventilationsgruppen AB:

Terapivägen 14B, HUDDINGE
KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren, jag är elektriker och specialist... Läs mer ›
Ken H:

Blekingegatan 67, STOCKHOLM
Peter Sotare - en modern sotare sedan 1980! Läs mer ›
Susanne N:
Peter Sotare är noggranna, kunniga och effektiva!

Rosenlundsgatan 13, STOCKHOLM
Ventus Norden erbjuder värme och ventilation för ett nordiskt klimat. Vi är pass... Läs mer ›
Lennart A:
Perfekt bemötande och mycket bra servise!

Drottninggatan 83, Stockholm
Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara häls... Läs mer ›
Marie Kristina V:
Rensning av luftkanaler. Han kom i tid o var trevlig. Städade efter sig .

Läs vad 6 kunder tycker om Svenska Ventilationsgruppen AB

• Martin  S
    Martin S skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
    Tack för idag, pojkarna var trevliga och kunniga :-)
  • Karin E
    Karin E skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
    Jätte trevligt bemötande, kändes riktigt seriös, blev rekomenderad företaget då min systers kille hade ringt och frågat en massa, de tog verkligen tid på sig och svarade. Jag beställde en ovk + injustering, det var väl utfört gick snabbt och priset var helt ok.jag fick till och med låna en jättedyr radonmätare helt gratis I några dagar, jättegulligt, tack för det.
  • anders a
    anders a skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
    Har faktiskt ingen aning vilken prisnivå dom hade men jag antar att det var bra då vår förening verkligen

Inte kastar ut några slantar i onödan ( det är ju bra att dom håller nere avgiften iofs)

Men killarna kom hör och häpna på KVÄLLSTID, gissa om jag blev glad att inte behöva ta ledigt från jobbet.

Svarade på alla mina frågor var trevliga och verkade ha bra koll.
  • Peter J
    Peter J skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
    Mycket seriösa och trevliga. Hjälpte mig med att mäta luftflöden etc. för att få vår värd att åtgjärda problem med fukt i badrum, toalett och dålig luft i kök. Kom snabbt på plats och inte farligt dyrt.
  • Michelle J
    Michelle J skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
  • Anna L
    Anna L skrev om Svenska Ventilationsgruppen AB
    Extremt bra, exceptionellt är väl kanske att ta i, att man sköter sig bra är väl egentligen det minsta man kan begära, tycker ändå att dom här killarna förtjänar 5 av 5, hyffsat pris , med mycket seriösa och framförallt trevlig personal upplevde vi när dom hjölpte våran bostadsrättförening

Långsjövägen 109, 125 51 Älvsjö