Erik Wärme

Erik Wärme

Erik Wärme är mäklare på Mäklarcentrum

Erik Wärme har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-10 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Wärme har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Att sälja eller köpa en bostad kan vara den största affären människor gör och därför krävs det mycket av en mäklare. Jag själv har både energi, engagemang och kompetens, vilket visat sig vara otroligt uppskattat hos både köpare och säljare.

De flesta av mina uppdrag gäller återkommande kunder eller kunder som kommer på rekommendation. Detta är något jag är otroligt stolt över och det är även en god anledning till varför man ska välja mig som mäklare.

48 omdömen om Erik Wärme

Sedan starten hos Reco 2012
Petersson M
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Erik har hjälpt till med alla våra försäljningar i Stockholm. Erik är tydlig o rak i sin kommunikation. Erik har trots vikande marknad levererat över förväntan. Erik är den vi kommer använda oss av för framtida bostadsaffärer. Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer. Tack Erik

Bawil A
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Ett proffs, tar hand om hela processen!

Evelina S
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Tydlig, trygg, kompetent, noggrann och målmedveten. Rekommenderar gärna till andra.

Marcelo R
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Jättebra mäklare, jag är väldigt nöjd.

Erdogan N
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

"Väldigt lyhörd, driven och engagerad. Höll mig uppdaterad kontinuerligt. På det hela taget väldigt nöjd och skulle absolut anlita honom igen. "

Jan Ö
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Mycket seriös och proffsig,en av Stockholms bästa mäklare.

Harald P
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Det fungerade bra. har inte mycket att säga. Det som macklade var nog mest att jag själv var ganska sjuk.

Edwin L
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Erik Wärme var mycket professionell i hela mäklararbetet, från första mötet till kontraktsskrivningen. Han hade tydliga perspektiv på hur vi bäst skulle förändra lägenheten för att få ut maximalt värde, och vi agerade på hans rekommendationer. Vi är mycket nöjda, och skulle gärna anlita Erik igen i framtiden.

Jesper D
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Erik var mycket professionell och målmedveten. Hanjobbade hårt för att säkerställa ett utmärkt resultat.

Peter S
Skrev om Erik Wärme en del av Mäklarcentrum

Strålande hjälp med en lyhörd och effektiv mäklare proffsig hjälp och helt efter mina önskemål p